Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2016 în toate secţiunile
-
4 points
-
Nu va mai stresati aiurea. Este usor. daca nu aveti pistol cu aer cald, merge si cu feon. Secretul? Este rabdarea. Tija se rasuceste usor, cu rabdare. Incalzesti, rasucesti si tot asa. Eu nu stiu pe nimeni sa fi rupt tija.2 points
-
Eu cred ca megane 4, din punct de vedere stilistic (exterior si interior) este peste orice golf la ora actuala, dar tine de gusturi. Sta mai rau pe partea de motorizari din pacate. Allindanut ce motorizare ai ales la mazda 3 si ce nivel de echipare? Mulțumesc2 points
-
1 point
-
1 point
-
Eu deja am schimbat tot. Iar pentru schimbarea tijei, cred ca trebuie schimbat tot ansamblul ala. Pana la urma, daca, Doamne fereste! se intampla ceva caut sa schimb tot ansamblul cu tija cu tot, dar incerc doar modificarea... Va tin la curent!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pt curatat turbo si verificat + log in mers, te duci unde am mers eu, la Mario in Ploiesti, telefon inainte ca e destul de ocupat.1 point
-
Nu uita te rog ca Oltcitul respectiv avea scuturi metalice integrale si la motor si la rezervor, suspensii complet independente si 870 de kg Cristi, un 4wd te ajuta doar la tractiune, deci e superior unui 2wd doar in zapada inalta, pe denivelari, declivitati, etc., in rest la frinare, cornering, Leonul cu cauciucuri de iarna nu are nicio problema dar pshihologic te inteleg si te aprob1 point
-
Salut, Cutia DSG 6 are interval de service la fiecare 60.000 km. Nu exista lifetime la DSG6 !1 point
-
Fusco, Ala de la LUK este ambreiajul propriuzis si nu un kit de reparatie ! Oricum trebuie vazut dupa seria de sasiu ce kit de ambreiaj iti trebuie, modelul mai vechi se gaseste pe LUK dar cel nou foarte greu ! Eu cel nou l-am luat doar pe original. Inainte de a cumpara ceva trebuie facuta o diagnoza si dupa stabilit ce trebuie schimbat, cat despre preturi doar in baza seriei ! Bafta1 point
-
Nu stiu ce asteptari mai sunt de la o curea la 400k. chiar e peste orice lant .Ce se asteapta sa nu o schimbe, greseala de intretinere, trebuiau demult schimbate.1 point
-
Dupa ce am schimbat bujiile am reusit sa fac si un filmulet cu pornirea la rece. Pe la minutul 2 incepe sa scoata ceva fum care am vazut ca dispare cam dupa 10 min de functionare, adica dupa ce se incalzeste putin motorul. Este ok sa scoata asa fum iarna sau este o problema la motor?1 point
-
Buna ziua.Ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna daca pe un t4 cu incalzitor D5WZ pot monta un incalzitor de Ford tranzit tot un D5WZ e vreun cod care difera sau alceva .multumesc1 point
-
1 point
-
Am tipul asta de motor si gpl de vreo 2 ani.In ciuda parerili generale eu sunt foarte multumit de el.Confirm faptul ca chek engine se aprinde la bord, dar cel putin la mine e datorita amestecului prea sarac{atunci cand merg incet} sau amestecului prea bogat(atunci cand ii dau forja).Daca eroarea este de la sonda lambda atunci trebuie schimbata,pt. ca si-a dat obstescul sfarsit tinanad seama de nr. de ani si de km. Este evident ca mergand pe gpl costurile vor fi minimale.In cea ce priveste diferenta intre benzina si gpl in functionarea motorului,eu nu am sesizat nicio diferenta.Daca motorul a fost reglat pe o curba corecta a gazului nu ar trebui sa ai probleme.Eu fiind din bucuresti nu a afost greu sa aflu unde si la cine isi rezolva problemele taximetristii atunci cand instalatia gpl le da de furca.Cine exploateaza si merge mai mult ca ei pe gaz..... Oricum asteptam detalii de la tine si sa fie........intr-un ceas bun!1 point
-
cat ai dat pe sorb? trebuie sa il inlocuiesc si eu....ca de 1 an merg cu masina in suturi.:D1 point
-
Butonul de pe stalp are rolul de a dezactiva senzorul volumetric . Deci daca il ai inseamna ca ai si senzor volumetric daca nu il ai este alarma fara senzor volumetric . Rotile daca incearca sa le fure s-ar putea sa intre in functiune alarma prin senzorul antitractare care sesizeaza inclinarea autoturismului . Exista 4 tipuri de alarme care se poat monta din fabrica pe orice varianta de Passat : - WD 1 Alarma antifurt cu imobilizator electronic inchidere confort si back-up horn ,deschiderea individuala a usilor - WD 2 Alarma antifurt "Plus"cu imobilizator electronic supraveghere interioara a habitacului , inchidere confort si back-up horn , deschiderea individuala a usilor - WD 3 Alarma antifurt cu imobilizator electronic inchidere confort si back-up horn - WD 4 Alarma antifurt "Plus"cu imobilizator electronic supraveghere interioara a habitacului inchidere confort si back-up horn Numai Passatul 3,2 l FSI 4Motion vine cu alarma in standard(cu exceptia Trendline).1 point
-
Asa cum am promis, incep "serialul" legat de Montarea unui Computer de Bord intr-un VAG. Partea I Procurarea materialelor Pentru inceput, trebuie cautate piesele potrivite, functie de dorinta si posibilitate. In cel mai rau caz, aveti nevoie de urmatoarele repere (nu vreau sa traduc toti termenii din engleza ca s-ar putea sa nu va fie pe plac ce-o sa iasa!): 1. Instrument Cluster (IC) cu Bord Computer (BC) 2. Maneta stergatorului de parbriz pentru BC 3. Fire cu pini de contact pentru IC 4. Fire cu pini de contact pentru maneta in plus, pentru masinile fara climatronic: 5. Senzor de temperatura pentru exterior 6. Clips de fixare al senzorului temperatura exterioara 7. Mufa de conectare al senzorului de temperatura exterioara 8. Fire cu pini pentru senzorul de temperatura exterioara in plus, pentru masinile fara senzor de nivel al uleiului de motor: 9. Baie de ulei cu senzor al nivelului 10. Mufa pentru senzorul nivelului de ulei 11. Fire cu pini pentru mufa in plus, pentru cei care vor si tempomat: 12. Maneta din stanga pentru comanda tempomat 13. Fire cu pini pentru maneta 14. Fire cu pini pentru IC 15. Optional, pentru cei care vor sa-si monteze si navigatia OEM, e posibil sa mai trebuiasca trase 3 fire, cu pinii potriviti, de la radio la IC, in cazul in care nu au CAN Bus dinamic (aici mai trebuie studiata problema). In cel mai fericit caz (cand se doreste DOAR Bord-Computerul si exista senzor de temp si senzor baie ulei, nu e nevoie decat de 1, 2, 3, 4 - cazul meu). 1. Instrument Clusterul Alegerea IC-ului corect e foarte importanta. Mai mult, Immobilizerul se afla in Cluster. Fara imperecherea Clusterului cu computerul masinii, si a cheilor cu Clusterul, masina nu va porni. Immobilizerul poate fi IMMO2 (generatie mai veche) sau IMMO3 (generatie mai noua) (or mai fi si altele, dar nu e relevant). Se pot pune: - IC cu IMMO3 pe masini cu IMMO3 - IC cu IMMO3 pe masini cu IMMO2 - IC cu IMMO2 pe masini cu IMMO2 NU se pot pune: - IC cu IMMO2 pe masini cu IMMO3!!! (cine ar vrea, de altfel?) Personal am incercat doar prima varianta, singura pe care o voi descrie. Alegerea IC-ului potrivit se face cel mai bine cu programul ETKA (de exemplu cu ajutorul unui dealer binevoitor, care sa se uite in ETKA, si sa va spuna care se potriveste, asta daca nu sunteti chiar voi dealerii :tomato: ). Exemplu de codare al IC-ului pentru GOLF/JETTA/BORA MKIV: Primii 3 digiti: - 1J0 pentru IC clasic - 1J5 pentru IC cu inele cromate in jurul turometrului si vitezometrului Urmatorii 3 digiti - 920 inseamna ca e vorba de Instrument Cluster Ultimi 3 digiti: - 806 vitezometru in km/h fara BC - 906 vitezometru in m/h fara BC - 826 vitezometru in km/h cu BC mic (LCD doar in jumatatea de jos) - 926 vitezometru in m/h cu BC mic - 846 vitezometru in km/h cu BC mare (LCD pe tot panoul din mijloc - MaxiDOT, care pentru navigatie e obligatoriu) - 946 vitezometru in m/h cu BC mare Literele din final: daca ultimii digiti sunt 806 sau 906: - J vmax=260 km/h (160 m/h), motor benzina - K vmax=260 km/h (160 m/h), motor benzina, cutie automata 4 trepte - L vmax=220km/h (140 m/h), motor diesel - M vmax=220km/h (140 m/h), motor diesel, cutie automata 4 trepte - N vmax=260 km/h (160 m/h), motor benzina, cutie automata 5 trepte - diverse alte litere functie de tipul masinii Exemplu: 1J0 920 906 J - este IC pentru Golf/Bora/Jetta 4, vmax 160 m/h (USA), motor benzina, cutie manuala, fara inele cromate, fara BC Link util: http://pics.tdiclub.com/data/500/6871Instr...art_Numbers.pdf La fel se face pentru Passat. Exemplu: Aveam: 3B0 920 805A - IC pentru 3BG (cu inele cromate), vmax 260 km/h, motor diesel, cutie manuala, fara BC Am pus: 3B0 920 847E - IC pentru 3BG, inele cromate, vmax 260 km/h, motor diesel, cutie manuala, BC mare 2. Maneta pentru BC Aici lucrurile sunt mai simple. Este aceeasi maneta la Golf4/Bora/Passat3B/3BG. Modelul fara BC pentru limuzina are codul 4B0 953 503 E. Pentru BC e nevoie de - 4B0 953 503 H pentru Golf, Bora/Passat Variant (are si comutator pentru stergatorul din spate) - 4B0 953 503 G pentru limuzine. 3. Fire cu pini de contact pentru IC Se pot obtine de la reprezentanta fire cu pini la ambele capete. Denumirea si codul: Repair wire - 000 979 131 (1 bucata fir cu cate un pin la fiecare capat). Se taie in doua si se obtin doua fire cu cate un pin! ;) Pentru cazul fericit trebuie 3 pini, deci va ajung 2 repair wires. Daca mai trebuie instalat si senzorul de la baia de ulei, ar mai trebui unul. S-ar putea sa mai trebuiasca si pentru tempomat, daca se doreste. 4. Fire cu pini de contact pentru maneta Repair wire - 000 979 133. Sunt necesari 4 pini, deci 2 repair wires ar fi suficiente (se taie in doua).(10 RON in total) 5. Senzor pentru temperatura exterioara Sunt doua variante: - 1J0 919 379 pentru unele modele din anii 2000-2002 - 1J0 919 379A pentru modelele de dupa 2002 (personal nu cred ca are importanta care se ia - difera doar conectorul si pinii de contact!) 6. Clips de fixare al senzorului de temp exterioara - 1J0 971 845E 7. Mufa de conectare al senzorului de temperatura exterioara - 357 972 752 pentru 1J0 919 379 - 1J0 973 702 pentru 1J0 919 379A 8. Fire cu pini pentru senzorul de temperatura exterioara - 000 979 133 pentru 1J0 919 379 - 000 979 131 pentru 1J0 919 379A 9. 10. 11. Banuiesc ca depinde de motor. Deci, ETKA. 12. Maneta din stanga pentru comanda tempomat - 1J0 953 513 (doar maneta) - 1J0 998 527 A (kit format din maneta 1JO 953 513, cablurile necesare si instructiunile) 13. 14. repair wires va urma ;)1 point
-
-1 points
-
Daca ar fi sa o luam la puricat putin, placutele ar fi normal sa lase cat mai multa mizerie pe masura ce se uzeaza. De ce? au in componenta carbon, daca incalzesti discurile nitel, ele devin poroase la temperaturi ridicate, iar tot praful din placuta intra in porii discului si ajungi sa faci o suprafata de toata frumusetea pe care frana nu mai tine. Deci pt mine, e un plus sa lase mizerie placutele, inseamna ca se evacueaza jegul/carbonul si nu intra in porii discului, evident asta se intampla doar la placute normale, nu ceramic.-1 points
-
Puteti sa-mi dati cate dislike-uri vreti, daca aveti ceva de spus concret veniti cu idei argumentate, nu dislike-uri, va ascundeti in spatele unor disklike-uri. Ei bine nici macar facebook nu am si nu folosesc, deci nu alerg dupa like-uri/dislike-uri. Studiati putin problema inainte sa inghititi orice pastila de marketing, e foarte normal sa ai mizerie pe jante, in fond acolo sunt 2 piese care se freaca intre ele, si provoaca reziduu.-1 points
-
Pentru cei care vor informatii despre ce sa foloseasca in masina si in cutia de viteze.-1 points
-
Pentru cine doreste am in format electronic schemele electronice :ABS, airbag,aer conditionat,cruise-control,scaune incalzite,geamuri electrice,pozitionarea mufelor pe placa cu relee, etc.-1 points
-
Am si eu o problema. Cheia de rezerva de la masina mea nu mai este recunoscuta . Rezultatul este clar: porneste motorul, sta trei sec. dupa care se opreste, si indica la bord intermitent ledul galben ca este o problema. Am fost la skoda sa invete cheile din nou, dar nu am codul pin. In afara de rep. vw exista o alta solutie ? THX !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00