Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2016 în toate secţiunile
-
Chiar daca am zis ca pentru masina asta nu ii cazul, pana la urma tot ii fac un topic. Ii vorba de o SKODA Superb Combi, 06.2011, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, Elegance. A venit o vreme în care am zis ca numai pot continua cu Golful. Eram deja la 12 ani și 250.000 km plus familia în creștere (fetele ca inaltime si eu ca si kg). Am facut o lista în care criteriul principal a fost combi. Pe final au rămas Audi A4 B8, Skoda Octavia RS și Skoda Superb. Toate în variante diesel 2.0 litri. Din cauza unor pitici pe creier am exclus Passatul. După câteva probe și teste am rămas profund dezamăgit de spațiul interior pe care îl are A4. Am 1.90 și ~90 kg. Cu scaunul reglat în poziție de condus mai relaxata, bancheta spate nu poate fi folosita. După aproape trei luni de cautari, la sfârșit de iunie, undeva pe lângă Berlin am găsit Superbul, avea dotări de bun simt, 162.000 km….și am zis gata rămâne. Niște “baieti” s-au ocupat cu aducerea mașinii în tara. Au fost, au văzut-o, mi-au confirmat ca ii în stare buna optic și ca nu pare sa aibă probleme tehnice, au negociat, rezolvat acte și adus în tara. Când a ajuns în tara, nu am mai verificat nimic, nici km, nici motor sau alte chestii, spre rusinea mea nici nu am scos joja de ulei, ci a doua zi am plecat în concediu prin Europa. Am facut aproape 5.000 km în trei săptămâni și totul a fost “superb”. După 4 luni am pus deja aproape 12.500 km, și știind istoricul de service, doar de trei săptămâni am facut prima revizie la motor și cutia DSG. Pentru ca distribuția a fost schimbata la limita de 4 ani (avea înspre 140.000 km) și lichidul de frâna de vreun an jumate nu am mai schimbat nimic. Pentru ca nu prea am ce modificari/upgrade face la ea, am schimbat doar pedalele, am luat niște plase pentru portbagaj, niște protecții pentru centuri. Mai trebuie sa vina covorașele și o protecție la tunelul din zona mediana din spate. Ma bătea gândul într-o vreme la o camera marchalier, dar când am văzut ca ii nevoie sa tai din haion, m-am lăsat păgubaș. Si sa nu uit: pana acuma cea mai scumpa investiție a fost 4 anvelope de iarnă Nokian WR D4, 225/40/18.1 point
-
La mine, a mai mers un an dupa primul avertisment, si asta pe kessy. So, viel spass!:)1 point
-
Nu frana de mana ci cea de urgena - adica la o franare violenta se aprind avariile. Ce o fi asa de greu de utilizat functia search???1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aprox. 8300 km lunar. In DE se poate chiar si pe la noi, insa nu la fiecare colt de strada. Poate postarea ta ajuta ca unii sa inteleaga ca nu toti germanii isi iau masina sa o tina in garaj apoi cand se plictisesc de culoare sa le dea la un pret bomba. Eu am vazut prin 2007-2008 un Mercedes de nici 2 ani cu un pic peste 600.000 km. Zilnic mergea din Munchen in port la Hamburg si inapoi.1 point
-
Am trecut si eu prin ceva identic. A fost bateria, pe tester VAS6161, cred, au zis ca e in stare buna, insa dupa 2 luni m-a lasat pur si simplu intr-o dimineata. Testata din nou, rezistenta interna crescuta, probabil un element rupt, baterie OE de 7 ani vechime. Inainte de asta am experimentat acelasi lucru la relanti, crestere de turatie pana la 1.000-1.100rot/min. Pierzi timpul cu diagnosticarea la Midocar.1 point
-
Mai jos puteti auzi cum face turbina mea la rece. Este un Garret GTB2060VKLR pe rulmenti, care vine pe Mercedes E350 CDI. Turbina este practic noua si zgomotul dispare cand se incalzeste uleiul. Nu am catalizator sau DPF. La fel facea si turbina originala (GT1646V), la fel fac multe dintre masinile prietenilor mei (unele mai tare, altele mai incet), fie ele VAG, Renault sau Ford. Acest sunet nu este o problema si nu are sens sa aruncati bani aiurea pentru interventii.1 point
-
tot speri omul.....primul e gresit scris kilometrajul...uitate la poza din bord... al 2 e taxi deci e normal sa aiba km multi...si al treilea ....nu are el poate suma... toti vrem ieftin si bun....dar toti se asteapta ca aia din Germania sa umble cu bicicleta si metroul....si le vand cu 1500 de euro ca sa nu rugineasca la ei in garaj.1 point
-
Normal ca aveti depuneri. Mers subturat in oras + ulei de calitate indoielnica + minunatia aia numita EGR.1 point
-
V-am mai spus,unele fluiera chiar de noi,masina noua. Nu e neaparat o problema.Verificați consumul de ulei, vizual palele si geometria sa culiseze lin pt a evita surge-uri. In rest o talpa si o linie rosie din cand in cand. Ps: ce [cenzurat] sa fluiere la un cat? O bucata de ceramica poroasa.ala zornaie maxim,daca se sparge1 point
-
Se activeaza functia load management, asta inseamna ca alternatorul nu incarca sau bateria este slaba.1 point
-
Mulțumesc DomaniG pentru sfat. Am comandat deja un 1 de Daylight turn signal pe led smd și 1 COB văd care este mai ok ca și poziționare în lămpile de semnalizare și care se vede mai bine. Am sa revin cu poze și procedeul de montaj după ce îmi vin produsele.1 point
-
1 point
-
Salutari, am un touran 2004 xenon si spalatori din fabrica in bara dar nu reusesc nici intr-un fel sa le pornesc(am incercat cu motor pornit, pozitii, faza scurta, lunga proiectroare toate combinatiile dar nimic) stie cineva sa imi zica exact cum pornesc la el . (am umplut si rezervorul sa fie plin dar tot nimic) sa fie dusa pompa de apa sau motorash ceva? astept raspunsurile voastre, eventual o solutie:D :icon_thumright:1 point
-
mai aveam un pic si aruncam la gunoi TS850 pentru crossclimate :coffee_lol:1 point
-
ai anvelope de vara aproape noi si ai optat pentru o anvelopa all season pentru iarna cum poti sa crezi ca vor fi mai bune iarna decat o anvelopa dedicata pt iarna din gama premium avand in vedere pretul la cross climate :question:1 point
-
Mie spre exemplu mi se pare mult mai atragator a7 la exterior fata de cc ( asta nu inseamna ca cc e urat ) + interiorul care mi se pare din nou mai ok. Intradevar taxele sunt putin mai mari fata de cc, dar sa zicem ca ai norocul sa nu pice chestii scumpe la masina eu zic ca merita.1 point
-
eu alimentez in general cu Mol, OMV si mai rar... Rompertrol. sa iti arda pompa de carburant din rezervor, de la motorina lor.... e prima oara cand aud aceasta varianta. De injector, nu vorbesc...1 point
-
Eu de cand bag ulei 2T a disparut tacanitul injectoarelor la rece in acele 2-3 secunde de la pornire. Pot spune ca deja dupa primele 10 secunde suna motorul ca si cum ar fi cald.1 point
-
Ai nevie de asa ceva pe pozitia 10 din blocul de sigurante Ori il fabrici din 2 papuci si un cablu mai gros, ori dintr-o bucata de tabla.1 point
-
Sal, Dar cu lampile de mers inapoi ce ai facut ? Le-ai desfiintat ? Nu ar fi fost mai bine sa lasi lampile de mers inapoi in mijloc si unde sunt ledurile puse acum sa pui unele mai puternice care sa mearga cand aprinzi Ceata ? Spun asta deoarece scuteste niste bani (in sensul ca nu trebuie luata decat lampa din stanga de pe capota portbagajului si nu ambele lampi St. + Dr.) ! Codul ei ar fi urmatorul : "3C5945093C" dar nu sunt sigur . Si arata cam asa1 point
-
Da cam asa ceva doar ca mai are un ghidaj metalic care intra in piesa de plastic,el fiind sudat de partea metalica,cam ca o mica platbanda care te incurca de minune la montaj ca nu-ti permite rasucirea piesei de plastic care este si foarte casanta-1 points
-
Salutare lume, Am facut un transplant de motor din AUA in BBY pt Fabiutza mea dar am o dilema... Epuratorul de gaze pe BBY are rezistenta aia pt a impiedica formarea dopurilor de gheata.. Cum o alimentez? E comandat de ECU sau e alimentat direct cu 12v? PS: Daca aveti si o schema/poza aprindere de BBY (bobina individuala VS monobloc) va raman dator.-1 points
-
salut. am si eu o problema de cateva zile imi porneste ventilatorul ala mare la turatie maxima...am fost azi la un service si mi sa zis ca ventilatorul ala mic ar fi defect si intradevar ca nu se misca nici cu clima deschisa nici cu clima inchisa...cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbat ventilatorul mic si costa un pic....acuma oare asta sa fie problema ? ca nu vreau sa il schimb degeaba. stie cineva poate fi si altceva care sa faca ventilatorul mare sa porneasca la turatie mare...? scz am uitat sa mentionez ce masina am....este un golf 5 din 2005 motor 2.0 140 cai.-1 points
-
Colega, nu seamana nici pe departe cu all season, este concept diferit, sa nu cadem prada barfelor. Uite aici o bucata de articol: Dezvoltarea CrossClimate a luat 3 ani,a impus 5.000.000 de kilometri de incercari realizate in sapte tari – Germania, Canada, Spania, Finlanda, Franta, Polonia si Suedia, cu teste efectuate la temperaturi exterioare cuprinse intre – 30 ° C pana la + 40 ° C si a mobilizat toate expertiza Michelin. 150 de ingineri si experti au lucrat la proiectarea si testarea, industrializarea si productia anvelopei MICHELIN CrossClimate, realizand peste 1.000 de teste de laborator. Reteta este, desigur, bine pazit, dar se bazeaza pe trei criterii logic majore care definesc o anvelopa: arhitectura, profilul benzii de rulare si in special materialele utilizate, realizand o combinatie de tehnologii pentru anvelope de iarnasi de vara, incompatibile pana acum. Este ceva diferit, testat peste masura, este altceva, pentru clima noastra moderata.-1 points
-
Michelin, a specificat ca acest tip de anvelopa nu se ridica la performanta unui Alpin4 dedicat iernilor grele, dar pentru clima din tara noastra la mers urban sunt eficiente, nu aducem in discutie cazurile extreme, dar pentru 2-3 ninsori de 15cm pe an, fac fata cerintelor destul de onorabil.Sunt un compromis bun, cred ca dupa aceasta lansare, multe alte firme vor dezvolta acest segment de anvelopa 'all season' cum o numim noi, este mult mai comod, ieftin si confortabil pentru majoritatea conducatorilor auto.Ganditi-va la cei cu 2-3 auto in familie de cat spatiu ai nevoie sa depozitezi permanent un set de roti, nu mai spun daca stai la bloc precum majoritatea, este o problema majora, un calvar.-1 points
-
Salut. Îmi puteți spune va rog, dacă știți, cum se schimba oala de fibra de sticla de la roata de rezerva Passat b6 2006 limuzina? este lipita de tabla.-1 points
-
Eu ma bucur de masina in limitele drumului, sigurantei si pe viraje unde se poate. Am mai spus de Paltinis, Poiana Bv, Rasnov unde e o placere sa mergi mai tare. In rest la drum lung, conduc relaxat, nu din frana si acceleratie constant si sa sar la cea mai mica sansa de depasire doar ca sa merg cu peste 140kmh pe dn-uri. Prefer sa ajung mai odihnit la destinatie, in loc de maxim 5 minute mai devreme. De asta am si luat ACC. N-am mers niciodata incet, se vede si din vitezele medii postate, dar nici sa risc inutil carnetul. Fiecare are alt stil de condus pe care se muleaza diferite motoare. Plus ca e un jurnal al masinii, asa ca postez asemenea informatii. Am spus in urma ca ma bucur de masina foarte mult pt ce ofera (nu doar consum), de asta am si ajuns la peste 10.000km in 4 luni.-1 points
-
Eibach prokit am si eu...da nu coborat egal, fata a coborat mai mult... Celelalte firme sunt cele mai bune.-1 points
-
-1 points
-
Ce stiti de fiabilitate la cele 2 versiuni 2.0 TDI de 190 si respectiv 240CP ?-1 points
-
Daca ar fi sa o luam la puricat putin, placutele ar fi normal sa lase cat mai multa mizerie pe masura ce se uzeaza. De ce? au in componenta carbon, daca incalzesti discurile nitel, ele devin poroase la temperaturi ridicate, iar tot praful din placuta intra in porii discului si ajungi sa faci o suprafata de toata frumusetea pe care frana nu mai tine. Deci pt mine, e un plus sa lase mizerie placutele, inseamna ca se evacueaza jegul/carbonul si nu intra in porii discului, evident asta se intampla doar la placute normale, nu ceramic.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00