Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.12.2016 în toate secţiunile
-
De ce ? Cat ar trebui sa consume un 1.4 benzina ? un 2.0 TDI 184 scoate 3.5-4% daca o tii la 60-65 Zic si eu ... poate mai pune niste poze cu consumul ca n-am mai vazut de mult Te bucuri de ea totusi, nu ? Ma refer la orice altceva ofera ...2 points
-
Dau un sfat celor care au impresia ca se plictisesc de masinile lor: lasati-le nespalate o luna, dupa cand le veti spala va fi magic. Eu am facut asta fara sa vreau si acum imi rup gatu' in parcare cand plec de langa ea.1 point
-
https://www.pieseauto.ro/motor/vw/amarok/pompa-ulei-skoda-vw-seat-audi-1-6-tdi-2-0-tdi-1251896979.html Deci tot curea!!1 point
-
Toate depunerile pe galeria de admisie sunt de la EGR deci nu are nici o legatura cu ce spui tu deasupra., Dupa ce am eliminat-o a ramas totul curat.1 point
-
Sunt doua variante: 1. Caloriferul de caldura cu pori, asa cum a zis @romytaxy. Dar daca nu-ti scade nivelul antigelului nu-i asta. 2.Clapeta de recirculare aer o ai blocata pe inchis. Succes !1 point
-
1 point
-
as dori si eu sa aflu mai multe detalii mecanice despre un vw polo de 1,3 din 1983...poate chiar o carte sau niste poze...multumesc si sper sa ma ajutati.1 point
-
usurel, nu te aprinde. sunt perfect de acord, nici eu nu am cea mai mica intentie de a insista pentru a te convinge pe tine ori pe altcineva de nimic. daca erai in locul celui care-a fortat semafor, asa e ca pretindeai prioritate de la celalalt? problema pe care multi refuza sa o inteleaga e ca atunci cand legea te obliga la ceva, respectivele sarcini iti incumba indiferent de actiunile altcuiva, afara de cazurile unde legea prevede altfel. tocmai de-aia obligatia iti revine chiar daca unul merge pe contrasens, cu spatele, in depasire, in sens invers, etc. altfel aveai o prevedere clara si simpla care spunea: "Prioritatea nu mai trebuie acordata DACA: 1, 2, 3" asta e cel mai elementar lucru care trebuie inteles, pana la dinamica si topologia locului. eu nu zic ca nu ai dreptate pe speta ta, tu stii de ce nu ai facut mai mult prin tribunale daca era asa usor de dovedit. eu vorbeam de un principiu care e posibil sa nu-ti convina, pe cazul tau, dar el, per se, e simplu si raman la parerea ca si logic. iar atunci cand, chiar daca tu consideri c-ai fost nedreptatit candva, pui egal intre "tu si anumiti politisti prost invatati si delasatori" mi se pare ca te autofeliciti pentru ca ai gasit o formulare neutra pentru a ma face prost si a ma jigni asa, cu bolta, desi eu ti-am vorbit frumos. zi buna.1 point
-
Nu, nu este nimic logic in ce sustii si tu si anumiti politisti prost invatatati si delasatori. Nu exista NICI o argumentie logica sau legala pentru a justifica acordarea de prioritate unuia care trece pe rosu (exceptie masini politie/salvare/etc in misiune sau politist care dirijeaza). Si particular in cazul meu am mai discutat si cu alti politisti care mi-au dat dreptate 100%. Nu am chef sa stau sa fac schite sau sa dau explicatii si nici nu trebuie eu sa incerc sa te conving pe tine de nimic. Intersectia e compexa, cu semafoare de stanga si inainte, are si refugii, benzi speciale de stanga cu semafor dedicat, dupa care te incadrezi practic dupa niste refugii (adica practic masina face staga un pic protejata de refugiu si stai acolo si dai prioritate). Si nu voi mai continua discutia, cine intelege bine, cine nu, iarasi bine. Fiecare judeca singurel si trage propriile concluzii.1 point
-
in manualul de reparatii sau in carnetul de service nu se gaseste specificat un interval de inlocuire pentru cureaua de antrenare a pompei de ulei. Da, motorul de 1.6 TDi si anumite motoare de 2.0 TDi au pompa de ulei actionata de curea in ulei. La rulaj mare aceasta curea se deterioreaza si se rupe. Materialul curelei devenise foarte dur si casant, exact ca plasticul. Masina in cauza avea aprox 400.000 km Deci trebuie avuta in vedere aceasta mica piesa ce poate aduce pagube importante1 point
-
1 point
-
Mhm, este off topic in opinia unora faptul ca nu suntem multumiti de aburelile dealerilor ca o scumpesc din cauza inflatiei nu? Ba chiar are legatura stricta cu O3 FL, nu vorbeam de bursa gogosarilor din Plovdiv. De aia se sterg posturi, democratie frate. Ca si cu scumpitul Octaviei (faptul ca am remarcat ceva, a deranjat pe unii, fara niciun interes, bineinteles) Dpmdv, e si mai hidoasa fara Leduri, are triunghiul ala de semnalizare ascuns intr-un trapez invers.1 point
-
De vreo 2 saptamana am trecut la rotile de iarna, Borbet V 17" + Continental TS850, cum spuneam si mai sus Cum nu am reusit sa scapat de huruitul la franare nici dupa curatarea placutelor de frana, am schimbat atat discurile cat si placutele pe fata. Am luat discuri ATE si placute ATE Ceramic, in speranta ca scap de praful de praful facut de la placutele originale. Nu am foarte multi km cu noile frane, inca sunt in rodaj, dar se comporta destul de bine. Feedback-ul este diferit fata de placutele metalice cu care a venit masina, dar sunt multumit de felul in care se poate modula puterea de franare. Pedala de frana este putin mai tare iar cursa mi se pare scurta.1 point
-
5.000 km atinsi in aproape 3 luni, acum cat ma pricep si eu .....parca motorul si cutia de la o saptamana la alta se mai lasa si masina devine mai nervoasa. NU-mi place deloc modul D al cutiei....nu sunt vreun Schumacher dar in D masina e moale si are un delay destul de mare la acceleratii, e oare vreo problema daca mergi predominant in S???1 point
-
Amice, esti...pe langa. Scoti din context doar ce iti convine tie. M-am exprimat foarte clar la ce modele ma refeream (CC, respectiv Octavia). La care nu se justifica sa le dublezi pretul doar pentru a o lua cu anumite dotari si eventual 30-40 cp in plus. O Octavia 3 prin Rabla si cu discount de la dealer o poti scoate in 15 k euro, absolut decent dotata. Daca adaugi piele, jante mari, navigatie mare si alte prostii te duce lejer spre 25 k cu aceeasi motorizare. Mai vrei 25 cp in plus si DSG hop sare de 30 k (cu care iti iei un Superb bine dotat). Acelasi model. La fel spuneam si de CC-ul de 52 k. Putea fi asamblat manual de Angela Merkel si tot nu-si merita banii. Nu e de cat iti permiti sa dai pe o masina, ci de cati bani face acea masina. Trebuie sa fac si un desen?1 point
-
salutari baieti, stiu ca nu am intrat de foarte mult timp dar am fost tare prins cu multe alte probleme. Nu am apucat sa fac nimic in vara , m-am lasat pagubas, de vopsit nu am mai vopsit-o, de adus alta , nu, deci cam delasator. In fine am apucat sa imi fac intre timp treapta a 5-a, trebuie doar sa mai schimb semeringul din cutie si sa-i mai pun 1 lt de ulei, imi schimb si semeringurile de la chiulasa ca imi curge uleiul ca la ma-sa acasa, pe la semeringurile axului cu came. ulei pun romanesc pentru motor diesel; cutia de viteze daca nu ai reusit sa o faci si daca ti-e in 5 trepte, cauta una de golf III 1,4 benzina tot cu 5 trepte e identica. Pe site-uri cand mi-am cautat cutie pe una cu 4 trepte imi cer 150 de euro, am luat una sparta de planetara de pe un golf III 1.4 benzina, am pus treapta 5 la loc (furca, sincron, pinion) din cutia golfului si merge perfect. Deci daca iti desfaci motorul si inlocuiesti uleiul iti intra cca. 4 lt. , daca pui numai pentru completare atunci cam 600 de grame daca ti-e la nivelul minim pe joja. Filtrele de ulei sunt sub 20 de lei, sau si mai scumpe. Dar nu merita. Motorina Euro 5 nu am pus niciodata, iar ulei in rezervor sa nu pui, apropo sa nu amesteci ulei cu acel aditiv special pentru ulei, nu are nici o performanta, si termina iute semeringurile de la axul cu came. Uite un pont ca vine iarna, (dar de asta doar am auzit nu am testat dar au testat altii :)) ) , cand faci aproape plinul, pune in rezervor 1 lt. de benzina, ajuta la aprindere si la curatarea impuritatilor.1 point
-
Salut. Are cineva schite si documentatii de reparatii pentru POLO 86C (1983) ? Ma intereseaza sistemul de comanda al cutiei de viteze, modul de aranjare al tijelor de comanda si al levierului . A montat cineva carburator de Dacia pe motor de 1043 ? Am pus o chiulasa model 1982 pe un motor din 1990, s-a potrivit perfect, camera de ardere a devenit mai mare deoarece la noul motor pistoanele sunt scobite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
salutare! submit si eu la topiculdespre consumul la 115CP: -in oras nu am reusit sa scad sub 6.5 in conditiile in care tai Bucurestiul in doua de doua ori pe zi la ora 8.15 si la 18.30...in ritmul impus de trafic..(total ~50km/zi) -afara pot spune 5.5(drum de 6000km Ro-I-D-Ch-A) 70 la suta din drumul pe autoband peste 160km/h....(constant 160) Am observat insa ca in cazul cand alimentam de la alta benzinari decat LukOil consumul crestea cu approx 0.5l/100km1 point
-
nu are treaba frigul si vremea rece cu fumul alb, este o problema la motor. nu are treaba neaparat pornirea cu modul de functionare al motorului, porneste ca ai aprindere si alimentarea ok, insa poate sa fie o garnitura fisurata si de acolo fumul alb. scade si nivelul la antigel in timp?-1 points
-
Buna seara! Am un Vw Golf mk5 1.6 FSI din 2005, cod motor BLF! Mecanicul imi recomanda ulei de motor Polytron (5W-30)! Are cineva vreo parere despre acest brand de ulei?-1 points
-
-1 points
-
Atunci ar face ca pomul de craciun tot bordul, dar poti pune voltmetru pe baterie si vezi cat de mult scade tensiunea cand pornesti..-1 points
-
V-am mai spus,unele fluiera chiar de noi,masina noua. Nu e neaparat o problema.Verificați consumul de ulei, vizual palele si geometria sa culiseze lin pt a evita surge-uri. In rest o talpa si o linie rosie din cand in cand. Ps: ce [cenzurat] sa fluiere la un cat? O bucata de ceramica poroasa.ala zornaie maxim,daca se sparge-1 points
-
Normal ca aveti depuneri. Mers subturat in oras + ulei de calitate indoielnica + minunatia aia numita EGR.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00