Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2016 în toate secţiunile

  1. Readuc în discuție problema discutată în urma cu câteva pagini referitoare la spațiul rotii de rezerva la SS3 si vin cu o clarificare. Eu am roti de iarna pe 16", cauciucuri 215/60/16. Am cumpărat un al 5-lea cauciuc de iarna 215/60/16 si am incaltat janta de la rezerva cu el. A încăput fără probleme, atat ca diametru cat si ca înălțime. În acest fel, iarna in caz de pana toate rotile vor fi la fel (inclusiv ca sunt de iarna), iar vara voi avea o rezervă aproximativ echivalentă ca diametru cu rotile pe 17", fără să îmi fac griji fata de limitarea la 80km/h a rotii de rezerva originale sau de faptul că masina va rula "intr-o rână" sau ca vor apărea erori de la esp sau tpm.
    3 points
  2. Chiar daca am zis ca pentru masina asta nu ii cazul, pana la urma tot ii fac un topic. Ii vorba de o SKODA Superb Combi, 06.2011, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, Elegance. A venit o vreme în care am zis ca numai pot continua cu Golful. Eram deja la 12 ani și 250.000 km plus familia în creștere (fetele ca inaltime si eu ca si kg). Am facut o lista în care criteriul principal a fost combi. Pe final au rămas Audi A4 B8, Skoda Octavia RS și Skoda Superb. Toate în variante diesel 2.0 litri. Din cauza unor pitici pe creier am exclus Passatul. După câteva probe și teste am rămas profund dezamăgit de spațiul interior pe care îl are A4. Am 1.90 și ~90 kg. Cu scaunul reglat în poziție de condus mai relaxata, bancheta spate nu poate fi folosita. După aproape trei luni de cautari, la sfârșit de iunie, undeva pe lângă Berlin am găsit Superbul, avea dotări de bun simt, 162.000 km….și am zis gata rămâne. Niște “baieti” s-au ocupat cu aducerea mașinii în tara. Au fost, au văzut-o, mi-au confirmat ca ii în stare buna optic și ca nu pare sa aibă probleme tehnice, au negociat, rezolvat acte și adus în tara. Când a ajuns în tara, nu am mai verificat nimic, nici km, nici motor sau alte chestii, spre rusinea mea nici nu am scos joja de ulei, ci a doua zi am plecat în concediu prin Europa. Am facut aproape 5.000 km în trei săptămâni și totul a fost “superb”. După 4 luni am pus deja aproape 12.500 km, și știind istoricul de service, doar de trei săptămâni am facut prima revizie la motor și cutia DSG. Pentru ca distribuția a fost schimbata la limita de 4 ani (avea înspre 140.000 km) și lichidul de frâna de vreun an jumate nu am mai schimbat nimic. Pentru ca nu prea am ce modificari/upgrade face la ea, am schimbat doar pedalele, am luat niște plase pentru portbagaj, niște protecții pentru centuri. Mai trebuie sa vina covorașele și o protecție la tunelul din zona mediana din spate. Ma bătea gândul într-o vreme la o camera marchalier, dar când am văzut ca ii nevoie sa tai din haion, m-am lăsat păgubaș. Si sa nu uit: pana acuma cea mai scumpa investiție a fost 4 anvelope de iarnă Nokian WR D4, 225/40/18.
    2 points
  3. Vad ca nu a mai scris nimeni pe aici. Revin cu cateva impresii. Dupa problema descrisa mai sus am zis sa apelez la Cipos, fiind mai cunoscut si recomandat pt turbinele VAG. Am ajuns la el conform programarii, i-am zis ce ma deranjeaza ( zgomotul ca o sirena) si s-a apucat sa dea turbo jos fara sa faca un log, test-drive sau sa verifice tubulaturi inainte .Am ramas putin surprins, dar am zis ca stiu ei ce fac. Au singur baiat care monteaza, demonteaza turbo. A scos turbo, mi-a aratat ca prezinta 2-3 urme mici de uzura pe pale si geometrie variabila, probabil resturi din intercooler si s-ar putea repeta problema daca nu il schimb, dar nu acum ci "pe la vara incolo" ( am avut un "deja vu" deoarece citisem cateva pagini in urma ca cineva a avut probleme cu turbo inlocuita si Cipos i-a zis ca este de la intercooler si nu-i valabila garantia pt turbo). I-am zis sa schimbe acum chitul turbo+geometria variabila (1200 lei) si o sa vad ce fac cu intercoolerul mai tarziu. Am schimbat si uleiul, filtru ulei si aer pt ca am zis ca asa este mai bine, ca tot se apropia revizia. Pretul pt manopera schimb ulei si 2 filtre 80 lei ( cam mult, in Focsani dau 60 lei pt ulei si 4 filtre la service autorizat). Le-a schimbat, a testat turbo pe banc, a montat-o pe masina si surpriza: zgomotul de sirena era la fel. Scuza lui a fost: "pai ti-am zis ca s-ar putea sa fluiere si dupa". Eu i-am zis: " pai sa fluiere chiar la fel. Eu de asta am venit la tine: sa scap de zgomot. Nu consuma ulei, nu scotea fum, nu avea pierderi de putere." A facut un log in mers si mi-a zis ca turbina functioneaza in parametri, dar i-am zis ca si cea veche functiona in parametri si a decis sa imi puna tubina veche la loc. Turbina veche testata pe bancul de probe este in parametri. Apoi mi-a zis ca fluieratul este de la catalizator, dar nu poate sa imi spuna sigur. Uite asa am pierdut 400 lei (manopera demontat si montat de 2 ori turbo) si aproape 4 ore pt neprofesionalismul lor. O sa o mai las asa si o sa apelez la alta firma pt turbina. O zi buna si aviz amatorilor sa stiti la ce va asteptati!
    2 points
  4. DA, este , se trag firele de la oglinda interioara.
    2 points
  5. Va dau eu un exemplu din real life ce va va zdruncina cunostintele in materie de legislatie auto: intrat in intersectie pe verde, incadrat stanga pentru efectuare stanga, cedat prioritate celor care veneau de pe sens opus pana la momentul in care se pune rosu pentru ei. Plecat de pe loc fix 3m -> lovit in colt de unul pe care nu il vazusem (fusese in spatele unuia care oprea usurel si nah..meserias a depasit sa forteze (pe rosu) intersectia probabil si m-a luat. Vine Militia: culpa comuna! (ca ala a trecut pe rosu si eu ca n-am dat prioritate ). Zic: "alo, sefu, cum adica eu ca n-am dat prioritate, ala a trecut pe rosu, ne uitam pe camerele din intersectie daca e nevoie si ne lamurim! Militia: nu conteaza zice, "chiar daca a trecut pe rosu dvs trebuia sa ii dati prioritate". Ei sa mori tu ca asa trebuia ?! (mi-a stat pe limba sa ii zic). Extrapoland: nimeni nu mai pleaca la semafor pe culoarea verde ca daca trece unul pe rosu care avea prioritate ?! Cazul e mai amplu, dar esenta trebuie retinuta: atentie la prioritatea de semafor rosu!
    2 points
  6. pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie
    2 points
  7. Mie ideea cu cadranele peste volan mi se pare absolut cretina. De altfel, francezii, renumiti pentru inovatie in domeniul auto, sunt renumiti si pentru lucrurile facute diferit de altii doar ca sa fie diferite.
    2 points
  8. Si nu e normal comportamentul franei tale de mana in acest caz ?
    1 point
  9. Eu ma ghidez dupa recomandarile VW.
    1 point
  10. Nici eu nu am gasit pana acum clapete de reglaj defecte la G6, in toate cazurile a fost caloriferul.
    1 point
  11. Ravenol VMO iti recomand pentru motorul tau, am identic, merge super cu acest ulei, sunt la al3 lea schimb.
    1 point
  12. Am trecut de 12345km cu ocazia minivacantei de 1Decembrie si cu un drum pana la Brasov. adult image upload Masina aduna km, asa ca deja in iarna va fi si prima revizie la 15k km. Pe termen scurt urmeaza sa iau presuri de cauciuc.
    1 point
  13. Care din cele doua e valabila? Daca stai si dai prioritate si te pui in miscare cand are ala rosu, ai si tu rosu, daca el e pe rosu dupa cum spui. daca e pe vere/galben fortat, whatever, nu i-ai acordat prioritate. Daca ai si banda dedicata dar si semafor dedicat, inseamna ca nu te puteai urni pana la verde. Cui stateai si dadeai prioritate din sens opus? Intelegi dilema? Mentionez ca desi topicul e despre semafoare si prioritate chiar nu voi mai insista pe speta asta, n-are sens sa-l aducem din general in particular. aceste potentiale situatii nu au sens. daca are rosu si eu am verde,si ambele pot fi probate e clar cine e de vina. e o situatie extrem de diferita fata de ce ti s-a intampla atunci. altfel nimic nu e clar doar din modul in care ai expus 'situatia' - in functie de circumstante pot fi de vina ambii simultan sau nu.
    1 point
  14. Tre' sa înțeleagă ca diferența între bărbați și copii ii data de prețul jucăriilor!
    1 point
  15. Fals! Frana de serviciu opreste masina indiferent in ce treapta esti si indiferent de sarcina in care pui motorul incercand sa accelerezi. Poti incerca foarte simplu... Pune masina in treapta a doua si calca acceleratia la fund apoi apasa frana. Masina se va opri rapid si fara probleme. Cu cat esti in trepte mai superioare cu atat mai mica va fi rezistenta opusa de catre motor.
    1 point
  16. Intenționat nu am luat PDG din cauza ca scutul este de plastic. Am ales din configurator doar suspensie drumuri grele, nu am bifat nici scut plastic nici PDG. Masina are totuși o tentativă de scut, doar în fața, cam 40 cm, cred că se numește deflector de pietre. Scutul metalic e luat de la bestautovest cu 331 lei. Cred că îl voi monta dupa minivacanța asta. @RzzV Siguranțele sunt în spatele minitorpedoului de la sofer, sub comutatorul de lumini. Deschizi ușița si o scoți apăsând din ambele laterale si tragi spre tine.
    1 point
  17. @sebip: ha, ha, parca vazusem o iconita suplimentara pentru parbriz incalzit, dar nu era clara poza, asa ca nu mi-am dat cu presupusul Duzele de spalator nu sunt la vedere Poze cu bancheta spate nu ai pus, deci, iarasi, nu aveam cum sa stim. Ref la deschiderea electrica portbagaj, din cate citisem, se poate activa cu VCSD-ul sa se inchida din butonul de pe consola, e acceasi poveste si la Superb3, e un "safety feature" de fabrica sa se inchida doar de la butonul de pe hayon, sa nu dai cu portbagajul in cap cuiva Aha...volan cu padele. Ti-am zis ca esti "zgarcit" la poze. Mai ales ca ai cu ce... Uite in poza de mai jos cum arata maciulia DSG varianta >2013. Asta o am si eu si e mai confortabila decat cea veche. Are butonul de deblocare in fata si nu pe lateral. Poti vedea si la mine pe topic poze. Ca si retrofit, mai jos un paragraf cum se face, de pe Briskoda. Avem colegi cu A6 care au facut asa ceva, e acelasi principiu la retrofit, in trecerea de la buton lateral la buton frontal. "If the old one has a side release knob and the newer one has the front release knob, than there is a way to get it installed. But you will have to be a bit brave! The inner release plastic thing has to be turned 90°. This can be done by carefully heating the plastic and turning the top (with the eye) over 90° till it wont return in its original position. A lot of Audi A6 members did it, to be able to install the newer face lift knob (or from the new RS6). " @Doomy : iti raspund eu, ca am iarna 16'', iar pentru vara am trecut de la 17'' la 18''. Diferenta de confort e minimala spre insesizabila in defavoarea 18'', in schimb diferenta de stabilitate si senzatie de siguranta in mers e net favorabila 18''. De aspect, nu mai zic.
    1 point
  18. @Doomy am luat-o direct cu jante pe 18", deci nu stiu cum se comporta cu alte dimensiuni. Singurul lucru cu care a trebuit sa ma obisnuiesc a fost gabaritul si greutatea. Trecand de pe Golf a trebuit sa ma obisnuiesc un pic cu ele. @75NOR ai uitat parbrizul incalzit, duze spalator incalzite...:D. Si totusi are cateva "lipsuri": 4x4, trapa si incalzire bancheta spate. Si da volanul are padele. Apropo da un link cu maneta DSG. Iar legat de deschiderea electrica la portbagaj, are un singur neajuns: mi-ar fi placut sa il pot si inchide de la butonul de pe consola centrala. @lucaflo26 mersi! Adevarul ii ca altfel a mers Columbus-ul prin concediu.
    1 point
  19. Daca el avea rosu tu ce culoare aveai? Nu e nimic nou si nici eu nu.sunt la prima tinerete. E ceva destul de logic. Prioritatea o dai.cui esti obligat, respectiv vehiculului care ti.vine din dreapta cand.virezi stanga.
    1 point
  20. Bineinteles ! 8.7s e foarte bine, de fapt orice este in jurul a 9s este absolut suficient pentru oricine. Greutatea redusa o ajuta foarte mult pe Ateca.
    1 point
  21. Nu ar fi asa piperat. Vedem la primavara. Poate o facem. Incep sa cochetez cu ideea unei turbine de 3.0TDI.. Hmmm...
    1 point
  22. Repet: intersectie semaforizata, cu semafoare functionale. Ce spui tu e total altceva. Prioritatea se acorda celor care o au. Eu nu am invatat nicaieri ca trebuie sa acord prioritate celor care trec pe rosu. Dar eu nu mai sunt la prima tinerete, poate e ceva nou..
    1 point
  23. http://www.dieselgeek.com/mobile/Category.aspx?id=1900
    1 point
  24. Felicitari de achizitie ! Era si timpul sa o prezinti ! Cum se comporta cu jantele de 18''? Nu e prea rigida ?
    1 point
  25. Saptamana trecuta mi s-a ars un balast. Am luat un kit nou si am montat totul fara sa fie nimic la vedere. (Farurile au locas sub pentru balast)
    1 point
  26. pana la urma am ales sa merg tot pe nexen, acelasi model ce l-am avut si inainte. am fost foarte multumit de cum s-au comportat, raportul calitate pret este unul extraordinar. Am mers tot pe 92Y XL. Anvelopele le-am comandat de Black Friday, am beneficiat si de o mica reducere cu aceasta ocazie. Una peste alta, am comandat si uleiul si filtrele ( acealsi motul specific 5w40 +filtre man) + am comandat cele doua tampoane motor+cutie pe lemforder, care, spre surprinderea mea, au venit inscriptionate cu cod de vw audi ( 1k0 etc). Au fost 460 lei ambele, pe cand daca le luam in ambalaj vwaudi ma costau 850 lei. Saptamana ce vine fac revizia si schimb tampoanele. Am tot intrebat in stanga-dreapta,vizavi de tampoane upgrade, insa de la majoritatea posesorilor de k04, am primit feedback cum ca cele aftermarket mai dure, vin la pachet cu vibratii suplimentare in caroserie,in special cei ce au volant cu masa simpla acestea fiind mult amplificate, 4 din 5 posesori de k04 cu setari moderate de putere cum am eu, mi-au recomandat sa merg pe tampoane stoc. Asa am decis si eu, prefer sa le schimb la doi ani sa zicem, decat sa am vibratii. Sper sa se reduca putin acea senzatie de aplecare a motorului in acceleratie,revin cu feedback. In cazul in care nu voi fi multumit, cu siguranta urmatorul pas vor fi tampoane mai dure. Masina a ajuns la 125.500 km, merge la fel de bine de cand am montat k04,sunt super incantat de softul Revo.
    1 point
  27. Banuiesc ca varianta Power Disc ar fi mai buna decat varianta normala. Numai avantaje din ce vad. Putin mai scumpe ce-i drept, dar...par sa merite. Trebuie si placute de frana varianta sport? Toate bune.
    1 point
  28. conteaza la consum atat aerodinamica de deasupra cat si cea de sub masina. Orice gaura provoaca turbulente care duc la zgomot si consum marit.
    1 point
  29. Am schimbat astazi gamma cu un RCD200 de pe un polo.Parca se incadreaza mai bine in bord si se aude si mult mai bine si mai clar.Mai merg pana in primavara cu RCD"ul asta, dupa imi iau o navigatie.Pun si o poza:
    1 point
  30. Va salut Am rezolvat problema. Stutu din pompa tandem care asigura presiunea catre servofrana se misca si pierdea acolo vacuum. Am inlocuit pompa tandem cu una Bosch, stutul respectiv fiind pe filet(pe masina fiind LUK). Acum frana actioneaza foarte bine. Cu stima, Costi
    1 point
  31. Salut, Am schimbat si eu zilele trecute uleiul din cutie si diferential spate la un Audi A4 quattro. In cutie au incaput 3,1 litri chiar daca in manual scria ca ar incapea 3.5. in diferential spate au incaput 1,5 litri la fel cum scria in manual. Am folosit uleiul original Audi. Mi-au ramas 900ml de ulei cutie codul G055532A2 si 500ml ulei diferential codul G052145S2. Uleiul pe care l-am schimbat nu arata foarte rau era mai inchis la culoare dar in lumina se vedea totusi putin transparent dar l-am schimbat pentru ca avea 9 ani si 180K km. .......................
    1 point
  32. E frumos sa ai o masina perfecta dar nu e realist, ori nu umbli cu ea si atunci nu se strica nimic. Apoi daca la orice miscare trebuie sa ai grija, aia nu e treaba. Nu fa aia cand e rece motorul, cand e cald tre sa o mai calci, etc etc.. pai imi iau bicicleta si cu aia nu am bataie de cap. E o masina... nu e un copil sa aia asa grija de ea. Parea mea.... o data sau de 2 ori pe an poti sa ii mai faci o "revizie" si cam atit, omul mai are si viata nu doar masina. Mai stiu pe cineva care a bagat enorm de multi bani in masina si o scoate doar in weekend si la cate un eveniment...desi nu e omul care sa aibe asa de multi bani sa zici ca e ca un hobby . Orice zgarietura pe interior/exterior se poate rezolva... prin inlocuire/polish/vopsire . ...
    1 point
  33. Nu am vazut pe nimeni sa-si permita sa bage mai multe uleiuri noi in motor intr-o zi sa faca teste, indiferent ca vorbim de cel de zgomot. Nu e relevant sa inregistrezi la intervale de un an... motorul se uzeaza, conditiile meteo se schimba, si astea conteaza foarte mult. Iar in 5 ani se schimba si gama de uleiuri Despre diferenta ulei uzat - ulei nou nu are sens sa discutam.
    1 point
  34. Daca ma uit pe lista pusa de GTD cu uleiuri acceptate de VW pe norma 504, 507, imi dau seama ca practic poti pune linistit cam orice ulei, numai sa fii atent sa fie long life daca ai de gand sa-l ultilizezi 30.000 de km. Daca nu as avea masina in garantie as trece pe Shell. Si aia o sa si fac dupa ce nu o sa mai fiu legat de garantie. Sunt convins ca-s uleiuri f bune. Si benzina/motorina de la ei e fff ok. Deci ma gandesc ca au calitate si pe partea asta. In rest, daca chiar vreti sa masurati cum se aude un motor in functie de ulei, luati-va un decibelmetru si inregistrati zgomotul motorului la relanti in aceleasi conditii. Si notati valorile. Altfel, mi-e destul de greu ca puteti voi sesiza o diferenta de zgomot de la motor.
    1 point
  35. Salut! E alta senzatie fata de Audi. Exista avantaje si dezavantaje, dar pana acum sunt multumit de Tiguan. Audi : demaraj sau depasiri super lejere stabilitate in curbe si viteze mari o senzatie deosebita cu volanul ala de RS scaunele sport cu sustinere laterala look-ul intern si extern Tiguan: garda marita si anvelopele cu talon generos. pozitie mai inalta de condus diferenta de consum in oras de1-2l/100km, in afara aproape nu e diferenta de consum (0.2-0.8l/100km) look-ul... e deja in lucru acest aspect Deocamdata mi-am schimbat putin stilul de condus, diferentele intre CR / PD, quattro si cei 90 de CP in minus , fiind destul de mari. Sotia a spus ca nu crestem puterea momentan, dar mie imi e dor cateodata de cuplul ala de 420NM de la Audi (l-am intrebat pe Dragos inca de cand am luat Tiguan-ul, ce ii putem face, asa ca stiu ca am 2 variante, ori 140 ori 180CP). Lipsa tractiunii integrale nu o simt deocamdata, i-am simtit din plin necesitatea acum 2 ani cand la Galati a nins consistent si eram singurul care urca o strada :). Momentan e un compromis intre confort, necesitate si dorinta mea de a nu ramane masina stock :). Si dorinta sotiei de a nu mai cheltui bani pe lucruri pe care le am deja: volan, roti, bandouri, praguri, etc :). Tocmai ce i-am pus jantele de tabla de iarna si arata bleah :). Ma duc sa ii dau si un exteior, cu toate ca se anunta ploaie in saptamana viitoare. Astept iarna sa vad, daca diferenta de garda e suficienta pentru zapada sau nu si atunci pot sa iti dau cel mai bun raspuns.
    1 point
  36. Avem si priza in sfarsit ! A fost foarte mult de dezasamblat pentru montare dar pana la urma @Al Bundy s-a descurcat de minune
    1 point
  37. Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!
    1 point
  38. 1 point
  39. Am reusit azi sa ung si culisantele cu vaselina siliconica, nu erau date cu nimic si mai merg o perioada cu discurile sa vad cum se mai comporta. Oricum urmatoarele discuri vreau sa iau TRW, ZIMMERMAN, PAGID sau TEXTAR ca vad ca ATE nu mai sunt ce au fost.
    1 point
  40. Ma bucur ca ai rezolvat problema Silviu .
    1 point
  41. Nu ti se pare paradoxal ca daca portofelulul tau se afla la tavitara nu ai voie sa l deposedezi prin forta? E sau nu paradoxal ca daca il agresezi si reusesti sa i l smulgi, sa ti iei portofelul tau inapoi, te poti face vinovat de talharie? Daca si in declaratie ai scris ca te ai pus in miscare si ai fost lovit de masina de pe drumul cu prioritate nu mai e deloc de mirare de unde culpa.comuna. Si nu trebuie sa fii suparat pe mine si nu, nici legile nu s asa proaste cum par. Doar ca, uneori, cum pare sa fie cazul.si in aceasta situatie, trebuia sa mergi inainte...acum dac ai considerat ca nu merita nu e vina nimanui. Puteai avea o sansa si cu camerele, in instanta, dar si cu.martorul pe care.l puteai invoca, avand numarul masinii al.carei sofer credeai ca te ar fi putut ajuta. Discutii pot fi multe si marunte dar la daca nu poti dovedi negru pe alb (nu acum, atunci) ca tu erai pe verde si ala pe rosu, culpa comuna castiga detasat.
    0 points
  42. nu ne zdruncina nimic, si daca iesi din cedeaza si lovesti o masina care merge pe contrasens, pe sens interzis, etc, e acelasi lucru. obligatia ta de a acorda prioritate nu se stinge. asta e tot.
    0 points
  43. AFACUT CINEVA UPDATE DE SOFT , acu cu rechemarea vw pentru rezolvarea problemelor cu noxele? IMPRESII????
    -1 points
  44. Bun...hai sa i-au alt caz: in intesectie este un politist, care ii zeul zeilor. Ce spune el ii sfant, ii primul in ordinea acordarii prioritatii. Orice altceva nu conteza. Politistul imi face semn sa trec, intru in intersectie si aici apare ambulanta cu semnale luminoase si acustice pornite. Ce fac? O ignor, pentru ca politistul face legea in intresectie si trec ca ursul? O ignor pentru ca nu are prioritate de dreapta? Sau cad o litera mai jos si vad ca chiar daca polististul mi-a facut semn sa trec, in intersectie ambulanta are prioritate!
    -1 points
  45. Schimba tu de 2 ori la 30k si o sa vezi cum iti mananca.
    -1 points
  46. Da si la mine s-a intamplat cu bidonul tinut orizontal sa se prelinga putin, nu m-a deranjat aspectul asta cat uleiul se comporta ok. in motor.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!