Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2016 în toate secţiunile
-
10 points
-
Imi cer scuze din start pentru greselile gramaticale ce pot aparea, mai jos o mica traducere din cat am inteles eu. Sfarsitul il stiti oricum Toate sunt TDI, 4X4, cutie manuala Interior: Ateca: Interior de f buna calitate, vizibilitate ok, stalpi A nu deranjeaza, ecran ok asezat, incarcator tel wireless, cotiera ok…, post conducere comod Tucson: Sub Kia ca si materiale, volan ok, ecran tactil pozitionat sus, locuri depozitare ok… Sportage: Confortabil, calitate medie, post conducere comod, ecran pozitionat sus, vizibilitate buna Kadjar: Scaunele cele mai confortabile, design modern dar material nu de cea mai buna calitate, ecran mic, spatii depozitare mari, Qashqai: Material de calitate, design volan ciudat, pozitie condus ok, vizibilitate buna, stalp A cam grosi. Ecran pozitionat prea jos, locuri de depozitare foarte multe, cotiera fata spatiu mare interior Bancheta spate: Ateca: Spatiu imens bacheta spate si f comoda, tunel transmisie mare dar comod locul din mijloc Tucson: Spatiu f ok , identic cu Sportage pe bancheta, confortabila Sportage: spatiu f mare pe bancheta atat la genunchi cat si la cap, bancheta confortabila, spatar ajustabil la bancheta din spate Kadjar: Mai bine decat Qashqai la genunchi si cap, loc central bancheta incomod si spatiu f mic la cap, are prize spate Qashqai: Spatiu mic genunchi bancheta spate, dar ok la cap, bancheta nu foarte bine conturata pe corp, fara aerisire bachata spate si incarcator, Portbagaj: Ateca: portbagaj 485 litri, pliere bancheta din portbagaj, roata de rezerva dim reduse Tucson: portbagaj generos 488 litri, roata de rezerva de dimensiune normala, prize, posibilitate inclinare bancheta spre spate prin modificarea acoperisului (plasei) portbagaj Sportage: portbagaj ok 503 litri Kadjar: portbagaj MODULAR 472 litri, inaltime mare de la sol la podeaua portbagajului = problematic la incarcarea bagajelor grele, gura portbagaj iregulara = problematic la incarcarea obiectelor voluminoase, roata de rezerva, bancheta se rabateaza din portbagaj. Qashqai: portbagaj MODULAR 430 litri, bancheta nu se rabateaza din portbagaj, slabut per ansamblu, roata de dimensiuni reduse, Motorizare: Ateca: 2.0 TDI 150 CP, cuplu superior fata de Q si K, inferior fata de T si S, tinuta de drum superioara, consum 6.3%. Dinamica: Este la alt nivel in toate aspectele, motor destul de potent desi nu e cel mai mare (CP), joaca in alta liga Tucson: 2.0 CRDI 185 CP, consum 7.0%. Dinamica buna pe sosea si in curbe, cutie fluida, directie ok Sportage: 2.0 CRDI 185 CP, consum 6.8%. Dinamica putin peste Tucson Kadjar: 1.6 DCI 130 CP , consum 5.7%. Dinamica cea mai slaba. Qashqai: 1.6 DCI 130 CP , tinuta de drum superioara, consum 6.2%. Dinamica vie, suspensie mai ferma decat ceilalti cu exceptia Ateca, directie lenta, Off-Road: Ateca: cea mai rigida suspensie. Unghi de atac mai bun decat la T si S, cel mai usor si sigur control in off-road fata de competitie desi nu are blocaj diferential. Tucson: suspensie putin mai tare decat Kadjar. Din cauza formei caroseriei, unghiul de atac scazut nu permite trecerea peste anumite obstacole. Sportage: suspensie putin mai tare decat Kadjar. Din cauza formei caroseriei, unghiul de atac scazut nu permite trecerea peste anumite obstacole. Kadjar: cea mai moale suspensie, mai ales datorita dimensiunilor jantelor (cele mai mici). Dinamica in off road apropiata de Ateca. Qashqai: suspensie putin mai tare decat Kadjar. Dinamica in off road apropiata de Ateca. Preturi si echipari: Ateca: 31.090 , 2 echipari disponibile cu 4x4 si manuala: Style si Ateca Tucson: 32.465 - 1 singura echipare Sportage: 1 singura echipare GT Line, 31.133 / Pret mai mic decat Qashqai dar si cu mai putine dotari, Kadjar: 28.460 - Pret mai mic decat Qashqai dar si echipare putin mai slabuta decat Q Techna. Qashqai: 31.363 / cel mai echipat / cele mai multe optiuni de configurare Locul 1: Ateca datorita dinamicii – 3 voturi Locul 2: Qashqai – 1 vot – transmisie buna si apropiat de Ateca in off road The end.4 points
-
Chiar daca am zis ca pentru masina asta nu ii cazul, pana la urma tot ii fac un topic. Ii vorba de o SKODA Superb Combi, 06.2011, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, Elegance. A venit o vreme în care am zis ca numai pot continua cu Golful. Eram deja la 12 ani și 250.000 km plus familia în creștere (fetele ca inaltime si eu ca si kg). Am facut o lista în care criteriul principal a fost combi. Pe final au rămas Audi A4 B8, Skoda Octavia RS și Skoda Superb. Toate în variante diesel 2.0 litri. Din cauza unor pitici pe creier am exclus Passatul. După câteva probe și teste am rămas profund dezamăgit de spațiul interior pe care îl are A4. Am 1.90 și ~90 kg. Cu scaunul reglat în poziție de condus mai relaxata, bancheta spate nu poate fi folosita. După aproape trei luni de cautari, la sfârșit de iunie, undeva pe lângă Berlin am găsit Superbul, avea dotări de bun simt, 162.000 km….și am zis gata rămâne. Niște “baieti” s-au ocupat cu aducerea mașinii în tara. Au fost, au văzut-o, mi-au confirmat ca ii în stare buna optic și ca nu pare sa aibă probleme tehnice, au negociat, rezolvat acte și adus în tara. Când a ajuns în tara, nu am mai verificat nimic, nici km, nici motor sau alte chestii, spre rusinea mea nici nu am scos joja de ulei, ci a doua zi am plecat în concediu prin Europa. Am facut aproape 5.000 km în trei săptămâni și totul a fost “superb”. După 4 luni am pus deja aproape 12.500 km, și știind istoricul de service, doar de trei săptămâni am facut prima revizie la motor și cutia DSG. Pentru ca distribuția a fost schimbata la limita de 4 ani (avea înspre 140.000 km) și lichidul de frâna de vreun an jumate nu am mai schimbat nimic. Pentru ca nu prea am ce modificari/upgrade face la ea, am schimbat doar pedalele, am luat niște plase pentru portbagaj, niște protecții pentru centuri. Mai trebuie sa vina covorașele și o protecție la tunelul din zona mediana din spate. Ma bătea gândul într-o vreme la o camera marchalier, dar când am văzut ca ii nevoie sa tai din haion, m-am lăsat păgubaș. Si sa nu uit: pana acuma cea mai scumpa investiție a fost 4 anvelope de iarnă Nokian WR D4, 225/40/18.3 points
-
pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie3 points
-
2 points
-
1) Cand semafoarele merg, masina verde cedeaza trecerea in favoarea masinii albastre. 2) Cand semafoarele nu merg, masina verde are prioritate,2 points
-
Am făcut upgrade la vreme, ca e frig afara și răcește intercoolerul cum trebuie2 points
-
Dar TSI 280 nu are bagheta pe mijloc, sunt doar tipsurile. Vezi poza de mai sus, cu cea rosie, postata de mine. Aia e TSI280 sigur.2 points
-
Eu cred ca porneste compresorul si iarna, in scop de dezaburire/control umiditate, cita vreme climatronicul are pe setarea "Auto" optiune de AC sau fara AC.2 points
-
Domnilor, eu zic sa nu o dam in inceputuri de flame. Asta cu zgomotele la vant este o chestiune 100% subiectiva si tine cont de foarte multi factori. Pentru a avea o comparatie obiectiva trebuie indeplinite urmatoarele conditii: - ambele masini testate in aceeasi zi, pe acelasi drum, back to back - ambele masini sa aiba acelasi tip de cauciucuri (vara-vara, sau iarna-iarna) - pentru un rezultat absolut corect trebuie folosit un decibelometru. Restul, sunt impresii pur personale si trebuie tratate ca atare, nu folosite ca prilej de atacuri la persoana. Parerea mea....2 points
-
semaforul este principal , doar cand nu merge el sunt luate in calcul cedeaza si prioritate deci => masina albastra deasupra semaforului e doar politistul sau masini de interventie cu lumini , in rest semaforul e decisiv2 points
-
Frâna este mecanică și doar asistată servo. Indiferent ce se întâmplă mecanica ar trebui să funcționeze chiar dacă trebuie apăsat mai tare pe frână. În articol spune clar că se presupune că a fost o problemă electrică combinată cu una mecanică, doar că acest lucru nu a fost confirmat. Și apoi afirmația că accelerația părea încă un pic apăsată înainte de impact, dar nu spune nimic de frână... mie îmi dă impresia că tipul încerca să vadă dacă reușește cumva să oprească mașina fără să apese pe frână. Ridicol și stupid. Adică el testa electronica mașini riscându-și viața? Niciunde în articol nu spune că a încercat să apese frâna și nu se poate opri și asta timp de 8 minute!!!1 point
-
pana la urma am ales sa merg tot pe nexen, acelasi model ce l-am avut si inainte. am fost foarte multumit de cum s-au comportat, raportul calitate pret este unul extraordinar. Am mers tot pe 92Y XL. Anvelopele le-am comandat de Black Friday, am beneficiat si de o mica reducere cu aceasta ocazie. Una peste alta, am comandat si uleiul si filtrele ( acealsi motul specific 5w40 +filtre man) + am comandat cele doua tampoane motor+cutie pe lemforder, care, spre surprinderea mea, au venit inscriptionate cu cod de vw audi ( 1k0 etc). Au fost 460 lei ambele, pe cand daca le luam in ambalaj vwaudi ma costau 850 lei. Saptamana ce vine fac revizia si schimb tampoanele. Am tot intrebat in stanga-dreapta,vizavi de tampoane upgrade, insa de la majoritatea posesorilor de k04, am primit feedback cum ca cele aftermarket mai dure, vin la pachet cu vibratii suplimentare in caroserie,in special cei ce au volant cu masa simpla acestea fiind mult amplificate, 4 din 5 posesori de k04 cu setari moderate de putere cum am eu, mi-au recomandat sa merg pe tampoane stoc. Asa am decis si eu, prefer sa le schimb la doi ani sa zicem, decat sa am vibratii. Sper sa se reduca putin acea senzatie de aplecare a motorului in acceleratie,revin cu feedback. In cazul in care nu voi fi multumit, cu siguranta urmatorul pas vor fi tampoane mai dure. Masina a ajuns la 125.500 km, merge la fel de bine de cand am montat k04,sunt super incantat de softul Revo.1 point
-
Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de cat mai multi km fara probleme!1 point
-
Este un comparativ facut de spanioli si care nu se bazeaza pe niciun fel de masuratori riguroase, deci putin credibil, pe cine credeai ca scot pe primul loc? Seatul e marca lor nationala.1 point
-
Personal, fluxul de aer si izolarea fonica is mai greu de cuantificat. Cel mai mare plus la acest scut de plastic ii protectia la jeg. La Golf am mers o perioada fara scut. Era stropita inclusiv capota, iar ce era prin compartimentul motor....1 point
-
Vazuta live , super masina , super proprietar , mult succes in continuare ! ?1 point
-
Mda, mi-a fost sa ajuns sa trec la prima postare din topic sa imi dau seama de timpul si pasiunea (dai dracu de $) bagati in masina, este aparte, sincere felicitari, chiar azi dimineata am trecut prin articolul de pe pro motor cu a ta jucarie1 point
-
Am schimbat astazi gamma cu un RCD200 de pe un polo.Parca se incadreaza mai bine in bord si se aude si mult mai bine si mai clar.Mai merg pana in primavara cu RCD"ul asta, dupa imi iau o navigatie.Pun si o poza:1 point
-
1 point
-
Se poate comanda! Dacă nu greșesc are același col ca și cel de pe Golf 7!1 point
-
Ce sa mai...masina este foarte frumoasa, sa te bucuri de ea ca ai de ce !1 point
-
Asta cu zgomotele de vant mai reduse in S3 fata de B8 e gluma zilei...O fi fost vant cand ai condus Passat-ul.1 point
-
Daca as intelege limba poate as putea scoate ceva din el, insa poate sunt colegi cu acest dar si ne pot face un mic "review" Cat despre Peugeot, recunosc, si mie imi place, insa nu voi da 30k+ pe o masina inaltata si FW - sunt banii mei, sau ma rog, as merge pe non SUV. Si da, tot francezii au venit cu multe(de la motoare de cc mici diesel, la acuma acest superb virtual cockpit - care personal este peste cel de la audi, insa ma opresc aici), acolo ii dau dreptate lui @vdragos , nu VAG e 'nezeul -endofftopic si de la mine1 point
-
Schimba filtrul de ulei cu unul Hengst sau Mahle, daca nici dupa aceasta operatiune nu se schimba in bine (25 ron filtru) atunci desfa capacul de la culbutori si apasa pe ei tare cu ceva plastic/lemn, daca reusesti sa-i apesi mai mult de 2mm atunci ai joc si trebuie schimbati. Amorsarea cu ulei Ravenol se face foarte rapid, si daca ai zgomot de tacheti la rece atunci problema este in alta parte, e cel mai fluid ulei din grupa celor obisnuite. Are pour point (punct de inghet sub care nu mai asigura lubrifiere -50 + - , majoritatea se situeaza intre -35 si -45). De asta zic ca problema ta nu e la ulei ci la filtru sau tacheti.1 point
-
pe intuneric te ajuta sa nimeresti mai usor locasul unde sa bagi cheia1 point
-
1 point
-
Reglabila dom'le direct! Recomand V-maxx E mai scumputa dar merita fiecare leut1 point
-
Sa aveti in vedere ca panourile usilor sunt expuse la apa/ploaie atunci cand te urci in masina pe timp urat. Eu ma bucur tare mult ca ale mele sunt din piele ecologica. Nu mai suportam textilul de culoare deschisa cum am avut pe Superbul vechi. Se vedea orci urma de strop de ploaie.1 point
-
NU am nevoie de un alt nivel de filtare, am dorit sa protejez cumva motorasul de la aeroterma, din cauza proiectarii defectuoase a sistemului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut Cristi. Nu zice nimeni ca Peugeot e masina premium, la fel cum niciuna dintre Ateca, Tiguan, Tucson sau Sportage nu sunt masini premium. Pentru mine, idea de SUV nu e 4WD, 4WD e doar o optiune pe care o poti alege sau nu, dar in final tot SUV cumperi, indifferent ca e FWD sau AWD. Cred ca si producatorii auto au aceeasi definitie pentru SUV atata timp cat nu au in standard pe absolut toate motorizarile si echiparile doar 4WD. Sincer nu am cautat definitia de SUV, stiu doar de la ce vine si nu are nimic de-a face denumirea cu 4WD. Nu zic cu suparare sau ironie cele de mai sus, doar o constatare. Acum sunt de accord cu tine sa nu bagam in aceeasi oala 3008-ul daca acest topic este dedicat 4WD, doar ca eu nu m-am prins din titlul topicului de acest lucru. Scuzele mele daca am postat unde nu trebuie, rog sa se stearga postul fara nicio suparare. Respectele mele tuturor!1 point
-
Din cate stiu in primul an dupa vopsire trebuie avut grija mai multa pana se intareste definitiv lacul. Nu stiu daca chiar ataca lacul..cel putin la o vopsea mai veche nu cred ca ar fi problema.1 point
-
1 point
-
1 point
-
O sa constati peste ceva timp ca p sa faca la fel. Si tot la motoras ajungi. Sufa aia nu se tensioneza singura.1 point
-
Ala e ax cu came uzat, toata ziua. Aia cu aer fals e poveste de copii. Ideea e ca trebuie desfacut capacul la culbutori si vazut toate camele + tachetii. Precis cel putin unul e uzat. Ia vezi aici: http://vwforum.ro/topic/82542-ax-cu-came-uzat-la-pd-model-bxe/ Segmentii lasa-i la locul lor ca n-au nimic. Cosmin doar pentru curiozitatea mea, cum este legat consumul exagerat de ulei de axul cu came uzat? Intr-adevar consumul marit de motorina s-ar explica prin asta. Doar pentru informatia mea. Multumesc.1 point
-
Ai nevie de asa ceva pe pozitia 10 din blocul de sigurante Ori il fabrici din 2 papuci si un cablu mai gros, ori dintr-o bucata de tabla.1 point
-
nu trebuie nici un releu. Se face o punte intre 2 fire la maneta de schimbata faza (semnalizare), intre cel care vine de la blocul de lumini si faza lunga. Asa am si eu facut de 5 ani incoace...bafta1 point
-
daca tot ai reinviat postul...permite-mi sa te contrazic. Eu am vazut saptamana trecuta vreo 15 passaturi toate Tdi 131 cp. Doar 3 dintre ele scoteau fum pe la joja, restul nimic, nici la cald nici la rece. Deci faza ca asa "face toate" pica. Pana la urma cum e?1 point
-
Dupa ce o sa pui uleiul de PD si o sa faci un numar de kilometri egal cu cel pe care il are motorul acum cu acest ulei sa ne confirmi si noua ca scoate aceleasi gaze si cu ulei PD. Asta e o bazaconie inventata de mecanicul care nestiind ce sa iti zica ti-a aruncat si el galusca cu uleiul care nu e pentru PD si din cauza asta e consum de ulei . Eu am mers 500 de km cu ulei de mercedes CDI care nu indeplinea norma 505.01 si a scos la fel de multe gaze ca si cu uleiul pentru PD. Asta se intampla acu' 100 000 km si vad ca masina inca merge :blah_: Urasc genul de mecanici care se dau priceputi si dau raspunsuri de acest gen doar ca sa para destepti si bine pregatiti . Uleiul acela pentru PD are anumite capacitati de ungere pentru pompe-injectoare . Pierderile de ulei ar fi pe la segmenti si daca nenea mecanicul acela se va uita pe un catalog ceva va vedea ca motorul de 1.9 TDI are aceiasi segmenti(poti folosi segmenti de ...AJM pe motor AVF) si aceasi cilindree , raport compresie ,alezaj de la motorul 1z-ul de pe golf 3 pana la ARL-ul de 150 de cai . Practic blocul motor este acelasi ( ca si parametri de functionare) diferind doar gaurile de prindere si diversi suporti de accesorii . Am avut placerea sa intalnesc si mecanic care unde nu a stiut mi-a spus ..NU STIU . Mai bine asa decat ca domnul mecanic care gaseste explicatie la toate .1 point
-
multzam tare mult... ai dreptate daca scot bornele se reseteaza, am reusit sa-l pornesc macar... si mai linistit si cu faptul ca pot sa elimin chip-ul... o sa caut un electrician cat de cat priceput.. ca la reprezentantza o sa imi ceara aia mai mult decat am dat pe masina... inca o data multumiri... :icon_thumright:1 point
-
Am testat si sonda Lambda - a scris cineva aici pe forum - am masurat la 2 pini si varia oarecum intre 0.05V si 0.8V,deci nu cred ca acolo e buba. O sa incerc sa verific si sonda de la temeratura - exista vreo procedura? Mentionez ca nu am gasit unde sa fac o diagnoza la masina asta, se pare ca e prea veche :(1 point
-
Am verificat siguranta OK, releul OK, da jet pe clapeta.Am imobilizer pe masina. Inainte de incident, cand puneam contactul si actionm imobilizerul simteam cum pedala se retragea un pic, acum nu. Am verificat scanteia, la fisa centrala nu am nimic. Nu pot fi decat 2 variante: 1. imobilizerul nu lucreaza (alarma functioneaza normal) 2. transformatorul de aprindere (bobina) nu lucreaza.La bornele 1 si 3, conform manualului am tensiune. Urmeaza sa verific valorile rezistentei si treapta finala a transformatorului cu o lampa cu diode. Daca are cineva o bobina buna si binevoieste a mi-o imprumuta pentru proba raman indatorat1 point
-
Am reusit sa fac cateva foto....Tija de care vorbesc este aceea din spatele pedalei, sub bord, deci in habitaclu nu in compartimentul motor Se poate desface si capacul din fata pedalelor. Este mai greu cu el montat. La mine nu s-a schimbat pozitia pedalei, dupa ce am insurubat tija. Pedala are un arc ce o trage inapoi, independent de tija. Reglajul se face de fapt in interiorul cilindrului in care intra tija. Pe de alta parte, daca schimbatorul merge greu, se ung cu vaselina toate cuplajele mobile ale ansamblului de la schimbatur la cutie. Sunt destul de multe, dar merita...se simte diferenta. se poate unge si bila din partea de jos a schimbatorului, prin indepartarea mansonului de piele. Am facut toate astea fara a sti prea multe. Nu-i nevoie de un mecanic, decat daca esti "manute de aur"...1 point
-
leaga un bec la plusul de la bujii,porneste motorul si vezi cand se stinge becul,daca sta aprins mai mult de 10,max 15 secunde inseamna ca ai releul de la bujii defect si trebuie sa-l inlocuiesti cu altul ,de preferinta nou ca sa nu mai ai probleme1 point
-
Am avut o problema asemanatoare. Portbagajul se deschidea doar din cheie. In urma verificarilor facute la partea electrica toate componentele au fost gasite in regula. A fost desfacut apoi si mecanismul de actionare a deschiderii portbagajului si acolo s-a gasit problema. Clapeta de plastic are inauntru o fasie de tabla ce actioneaza un contact electric pentru pornirea motorasului si aceasta din cauza uzurii, odata apasata ramanea blocata iar circuitul electric ramanea inchis si nu se mai deschidea portbagajul decat cu cheia.Cred ca acolo trebuie verificat si poate rezolvi necazul.1 point
-
ALH are un zgomot inconfundabil fata de ultimele PD-uri, e mai zgomotos. Daca torni un ulei mai subtire in el (Ravenol) o sa ai niste porniri foarte faine insa posibil un zgomot mai metalic la rulaj decat cu vechiul ulei. De asemenea nu va speriati daca gasiti uleiul foarte negru dupa primul schimb cu Ravenol, are mai multi detergenti si curata depunerile din motor, de abia dupa al 2 lea sau al3lea schimb puteti vedea culoarea normala in urma oxidarii la temperaturi inalte. Spor la condus, si nu uitati, cel mai bun sfat, schimbati uleiul des (8-10 000km) daca va permiteti.0 points
-
Bun...hai sa i-au alt caz: in intesectie este un politist, care ii zeul zeilor. Ce spune el ii sfant, ii primul in ordinea acordarii prioritatii. Orice altceva nu conteza. Politistul imi face semn sa trec, intru in intersectie si aici apare ambulanta cu semnale luminoase si acustice pornite. Ce fac? O ignor, pentru ca politistul face legea in intresectie si trec ca ursul? O ignor pentru ca nu are prioritate de dreapta? Sau cad o litera mai jos si vad ca chiar daca polististul mi-a facut semn sa trec, in intersectie ambulanta are prioritate!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00