Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2016 în toate secţiunile
-
pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie2 points
-
Mersi. Im realitate este ce trebuie, pozele nu sunt mereu relevante . Ma simt excelent in masina, o fac dupa placul meu doar Abia astept sa termin interiorul, cu schimbatorul nou se va pupa totul corect1 point
-
Reglabila dom'le direct! Recomand V-maxx E mai scumputa dar merita fiecare leut1 point
-
Mai sterg si eu praful.. Updates: grile iluminate de B7, schimbator de golf 7, trim-uri noi care, desi sunt cele mai basic, parca dau cel mai bine cu exteriorul masinii si textura/culoarea tapiteriei si grila fara semn. Si inevitabil, am trecut la look-ul de "masina lu' tata"/"lupul in balana de oaie" aferent sezonului rece. Si da, stiu, am un telefon cu o camera de ra*at!1 point
-
Update. Am montat rotile 16" Borbet cu cauciucuri Conti winter contact... am considerat ca nu are rost sa cumpar alte cauciucuri doar pentru un moft sa merg cu 17" .. cand am deja unele in valoare de 2000 lei ... foarte bune. Partea buna acum urmeaza... am inceput tranzitia la interiorul facelift Trimuri mahon inchis - textura lemn longitudinal- luminate ambiental (aveam cele model mai vechi.. puse si pe B6, cu mahon deschis la culoare) Trimuri navi + clima + scrumiera aluminium brushed (versiunea cu tenta gri) Ceas bord mijloc Clima de pe CC 2014 exact codul corect cu toate optiunile mele (webasto, incalzire scaune etc). Grile iluminate Toate piesele sunt SH insa ca noi.. am tinut foarte mult sa fie impecabile Din pacate trimurile de mahon comandate din polonia au fost o mica teapa... eu comandasem modelul de exclusive (sau individual) putin mai inchise cu insertii de aluminium brushed pe usi (asta era in anunt) .. am recuperat o parte din bani pentru "greseala" si le-am montat pe acestea... poate in viitor o sa gasesc modelul la care inca mi-a ramas gandul, care insa sunt foarte foarte rare. NEXT (probabil la anu'.. acum intram in sarbatori etc): Cal (cu cotiera etc) + schimbator + butoane schimbator + rama bloc lumini de facelift (fara frana de mana). Dupa acestea va fi 100% interior facelift Multumesc @F l o r i n evident pentru montaj Ma pregatesc sa cumpar uleiul + filtru pentru DSG , o sa fac la aprox 35k km schimbul, pentru ca masina merge mult in oras.. pentru ca stage2 .. sa protejam cat putem cutia Cateva poze..1 point
-
Mersi. De astazi am volan nou. Alta viata acum, alta senzatie la atingere, a meritat investitia. Mai trebuie sa gasesc ornamentele de la stalpii spate pentru ca la mine au inceput sa se exfolieze iar, chiar daca le am refacut. P.S. Scuzati ziarul de la picioare, dar presurile astea Rigum sunt mortale pentru adidasi sau orice altceva de incaltat cu talpa alba. :)))1 point
-
1 point
-
Sa aveti in vedere ca panourile usilor sunt expuse la apa/ploaie atunci cand te urci in masina pe timp urat. Eu ma bucur tare mult ca ale mele sunt din piele ecologica. Nu mai suportam textilul de culoare deschisa cum am avut pe Superbul vechi. Se vedea orci urma de strop de ploaie.1 point
-
Multumesc frumos colegilor. am pus 2 saibe si s-a rezolvat problema. daca aveti nevoie careva in zona tg mures va ajut cu placere.1 point
-
@ToniM Multam frumos de aprecieri, astept sa-ti vad noua ta "Jucarie". Referitor la maciulia aia de la schimbator, deja am discutat la Avia si cand o fi cazul mi-o inlocuiesc pe garantie Drumuri bune!1 point
-
O bag și eu pe aia cu 'hai sa mai ștergem praful pe aici' Masina mea cred ca a fost încălțata în ultima luna cu mai multe jante decât a fost în toată viata ei Filmul a început cam asa, am dat Bbs-urile la schimb cu jantele astea (Audi OEM pe 17) plus o diferență frumușică. Toată treaba am făcut-o prin curier. Omu nu mi-a trimis capacelele de la ele pe motiv ca le-a uitat sa le pună și ca mi le trimite a doua zi. La telefon părea destul de încredere asa ca am zis ok. Nici în zi de azi nu le-am mai văzut. Anvelopele trebuiau sa fie de iarna, au fost de vara.Sunt destul de bune dar nu ma ajuta cu absolut nimic... Am sunat pe domnu respectiv, nu mi-a mai răspuns decât pe olx unde ma acuza ca una din jantele mele e crapata și ca din cauza aia nu mi-a trimis capacelele. Lucru total fals. În fine, m-am învățat minte. Nu mai fac schimb cat trăiesc prin curier. Jantele astea le-am scos la vanzare si am cumpărat din timisoara un set de jante de jante de Audi OEM pe 16 (BBS RD 365) cu anvelope de iarna Dunlop foarte bune. Jantele se prezintă în stare destul de buna, puține urme de uzura și anvelopele sunt Dunlop 205/60. După trecerea de la 18 la 16, masina pot sa zic ca e alta când vine vorba de comfort. Mult mult mai confortabila. Jantele sunt foarte ușoare comparativ cu cele pe 17. Asta o simt și la consum. Momentan doar poza asta o am. Recent am primit și un cadou frumos de la prietena mea Urmează saptamana asta sa îl și montez sper. Încă nu sunt hotărât unde.1 point
-
Daca intri intr-o intersectie in care semafoarele functionau si esti pus in situatia de a da prioritate, se aplica prioritatea de dreapta, nu te iei dupa indicatoare, pentru ca nu s-a defectat semaforul intre timp. Daca semafoarele nu functioneaza, se trece in ordinea prioritatii dupa indicatoare si in caz de egalitate se aplica prioritatea de dreapta. In toate cazurile enumerate mai sus, de la a) la g) indiferent sub ce situatie intri in intersectie, daca esti pus in situatia de a da prioritate, se da prioritate de dreapta. Nicidecum nu cazi cate o litera mai jos, sa vezi cine era pe drum cu prioritate, etc.1 point
-
@edi10000: uite aici: Am primit recomandari pentru 2 ateliere in Bucuresti care sunt specializate in alcantara/tapiterii. Vreau sa imi imbrac toate cele 4 fete de usi in alcantara. Vezi prima poza, lucrare facuta pe un Superb 3 - nu stiu al cui e, nu e de pe forum. Pozele 2 si 3 sunt de la SportLine1 point
-
Well, stii ca-mi place sa aduc contraargumente ... Filtrul de particule, puntea fata cu pivot decuplat, hibridul diesel, ce sa mai zic? End offtopic. Ontopic: din pacate in domeniul suv full features, francezii sunt slabi industrial si nu tehnologic, nu reusesc sa fie rentabili, Renault se bazeaza pe Nissan iar PSA s-a bazat pe Mitsubishi si tot au fost scumpi si prosti.1 point
-
Ca prima impresie dupa schimb la trecere la VMP5w30 LL ar fi un zgomot mai metalic la tacheti la rece..Cred ca incepe sa-mi para rau ca n-am ramas la 5w40 ,dar am vrut sa-l schimb la 2 ani...1 point
-
Godo, China face km multi dar fac si foarte multe prostii heirupistice. In plus, nu te uita la numarul efectiv de km (1000/an) ci raporteaza si la suprafata tarii/populatie/buget. Tunelurile nu se fac nicaieri mai repede decat am scris eu sus pentru ca sunt limitari tehnologice si de buget (peste o viteza de executie, costurile cresc exponential si putini isi mai permit risipa). Avem pe forumul de infrastructura oameni care lucreaza la tubeluri si viaducte in europa de vest si au confirmat timpii de executie. Diferenta e ca acolo sunt 3-5 ani de executie si atat (toate celelalte se rezolva inainte sau pe parcurs) pe cand la noi se dubleaza timpii din cauza avizelor, autorizatiilor si a altor proceduri birocratice care tinnde statul roman > aici includem inclusiv binecunoscuta asteptare a spagii de la constructor ptr deblocarea transelor de bani sau a hartiilor esentiale). Bogdan, treaba cu dictaturile e partial adevarata. Chiar si cu toata istpria noastra, Polonia e exemplul perfect pentru noi al unei tari cu trecut similar si evolutie infinit mai rapida dupa ( vedeti ce au facut ei cu liderii dupa revolutie)1 point
-
@dax posibil sa ai dreptate, dar as zice ca sunt cele Helios pe 17. Nu îmi par a fi roti de 16. Helios 17 seamănă cu Zeus 17, dar au 6,5J. Sunt puțin mai "inguste" decât Zeus care au 7J. L.E. Se pare ca ma insel, jantele par a fi cele pe 16" Orion. Helios 17" arata identic cu Zeus 17", difera doar latimea jantei. Nu stiu de ce ar alege cineva Helios in detrimentul Zeus si care e scopul pentru care au pus doua tipuri de jante identice, cu specificatii usor diferite, pe aceeasi dimensiune.1 point
-
@AllinDanut numai ce venisem de la drum si am facut un popas la chinezesc Multumesc. @mihai.onu94 nu am masurat puterea pe dyno. Si acum putin feedback la cald. Cu softul Tcm motorul era mai zgomotos decat cu softul stock ( tacanea mai tare in orice regim de mers ) Cu softul Revo e la fel de tacut ca si cel stock. Cu softul Tcm cand luam piciorul de pe frana si masina incepea sa se miste inainte/inapoi, actiunea de miscare era mai violenta decat cu softul stock Cu softul Revo este as putea spune mai liniar si mai fin la plecare de pe loc si mers incet chiar comparativ cu softul stock. Vs Tcm e diferenta considerabila. In ceea ce priveste puterea.... my butt dyno sais it's more .... dar nu am de unde sti asta inca, asa ca ramane discutabil dar de obicei nu prea gresesc cum nu am gresit nici cand am zis ca masina nu are sigur 220-225 cai cu softul Tcm. In ceea ce priveste felul in care este livrata puterea ... ei bine aici e diferenta intre softuri ca intre noapte si zi. Cu softul Tcm aveam o explozie de putere si cuplu relativ jos in ture (2000-2500 rpm) dar nu reusea sa tina puterea si incepea sa gafaie rapid. Asta se vede si din graficele dyno. Cu softul Revo puterea creste liniar si trage.. as indrazni sa spun .. ca o benzinara ( adica pana sus in ture ). Cam cu 200 rpm inainte sa schimbe cutia simt ca nu ar mai fi continua crescatoare puterea. Per total este exact ce imi doream. O masina care sa nu stii ca are soft daca mergi normal si doar daca ii oferi un 43 sa se trezeasca. De asemenea pentru mine este important sa traga si sus in ture. Odata cu softul Revo a venit si un update la ultima versiune de soft disponibila pentru motorul meu. Nu stiu daca finetea si liniaritatea care le simt acum la plecat de pe loc si mers incet sunt datorita faptului ca softul Revo se bazeaza pe o varianta mai noua de soft sau daca e aportul lor. Oricum bravo lor ca ataca problema in felul asta. Cu alte cuvinte desi softul Tcm bifa multe casute, nu le bifa pe cele care le doream eu.1 point
-
Ravenol 5w40/ Fuchs 5w40 gt1 XTL. Trebuie sa ne zici unde circuli preponderent si cam cati km reali crezi ca are masina.1 point
-
1 point
-
Am completat cu caracteristicile lui yacco mvx 1000. Este la fel cu wolful insa wolful are un pret de ulei cel mult semisintetic. Este avantajos dar ma intreb cum de il vand practic cam la jumatate din pretul unui litru de sintetic veritabil...Ceva este ciudat fie cu valorile afisate de wolf fie cu pretul cerut. Flash pointul nu trebuie sa fie cat mai mare ptr ca totusi motoarele noastre nu ating 10.000 rotatii pe minut la temperaturile imense la cre merg cele ale motyocicletelor de competitie racite cu aer. Sa nu ne trezin daca folosim motul 800 cu ulei nears pe supapele de evacuare. Rezistenta la temperatura inalta este partial buna dar uleiul trebuie sa arda complet nu partial. Eu prefer un pour point cat mai bun pentru ca spune direct cat de sintetic este si un flash point sub 100 grade. Iar in msds un procent de hidrocarburi aromatice cat mai mic. Si VI cat mai mare bineinteles. Faptul ca se aud acele injectoarelor tacanind nu inseamna ca uleiul cu vascozitate mai mica de 11 la 100 grade nu unge ci ca un ulei mai vascos opune o rezistenta mai mare la ruperea legaturilor intermoleculare. Totusi uleiurile 2t nu au fost concepute ptr injectia diesel unde presiunile sunt mult mai mari decat in motoarele 2t. Zgomotul care se mai aude este de la frecarea rotorului excentric al pompei in carcasa. Nu se compara presiunea si frecarea acului injectoarelor cu presiunea din pompa. Juderul acesta de pompa nu dispare decat cu un aditiv special de lubrifiere dar pus in doza mai mare decat cea recomandata. Din aceasta cauza uleiul 2t trebuie pus impreuna cu acest aditiv dar nu extind mai mult ptr a nu fi offtopic. Caracteristici uleiuri-2T.xls1 point
-
Masina are de vineri si grile iluminate de B7. Au schimbat semnificativ interiorul, parca l-au mai intinerit. Am primit si cel mai ungator pe suflet compliment de la niste prieteni.. mi-au zis ca evacuarea mea suna in ture medii ca un baby STI. Nu v-am uitat cu pozele/filmulet doar ca am fost plecat in concediu (fara masina) si nu am avut cand. Incerc sa rezolv si datoriile..1 point
-
deci diferentele intre bluemotion tdi si blue tdi: bluemotion este o marca a vw prin care au adus modificari cutiei.trenului de rulare, garzii la sol, chiar si a anvelopelor, plus acele recuperari de energie blue tdi se refera la tehnologia de filtru de particule cu acel aditiv care sa pune intr-un rezervor special din portbagaj numit BLUE, asta pt a reduce emisiile acum in legatura cu cat consuma un bluemotion de 2l din 2010: in jur de4.2 la 100 fara consumatori gem aer conditionat si la viteza legala de 90-100km/ora, ceea ce e net inferior consumului unui pompe duse1 point
-
pai problema ta nu era asta?"am si eu nelamurire !!cum intru in meniul de la clima ?sa vad erorile..".dupa ce vezi erorile ,se interpreteaza si apoi e mai usor sa vezi ce merge si ce nu.bafta si sa ne anunti si pe noi.-1 points
-
nu taia... ca nu o sa mearga totul pe ea. nu o sa stie de plus contact - de aceea iti cere codul, cand o pornesti/opresti.... o sa se opreasca singura dupa ceva timp, iluminarea - nu stie de iluminare pe pozitie, ci cand o aprinzi, etc. toate aceste informatii MFD2 le receptioneaza pe can... din pacate, can-ul pe care il ai tu, este o varianta veche care este inglobata in placa ceasurilor... deci, nu o sa lucreze normal. nu cred ca te va ajuta nici daca e sa folosesti un emulator de can.... sa iti traduca comenzile.-1 points
-
pai cam orice ulei cedeaza dupa 10.000 km,d eci perfect normal Pune Ravenol VPD-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00