Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2016 în toate secţiunile

  1. Update: montat pompa b7, epb b7, senzori abs spate pla 2.0 codat, totul este ok fara erori. Butonul de frana de mana ca la B7 acum. problema ca am pierdut lane assist si high beam assist. Trebuie sa schimb gateway la HW: 7n0...an. degeaba am softat eu la an/aj ca gateway ul meu are HW: 1k0. un retrofit f f greu. Va fi ultimul, PROMIT. este ora 2:29 dimineata, muncesc de la 1 ziua. Codarea de abs b7 este grea.
    3 points
  2. Am bifat toata lista restanta ! Am schimbat burdufele de planetara interioare si Bucsele bascula spate. Burdufele le-am luat marca GKN . Am schimbat si Bucsele basculelor pe spate ! Cele vechi doar cu flexul au fost date jos dar pana la urma a iesit super OK , am refacut geometria dupa montaj tot la Auto Variant si sunt foarte multumit de lucrare ! Volanul sta maxim de drept exact ca si masina pe sosea ! Nu e doar placebo ,se simte o diferenta reala in stabilitatea masinii pe spate ! Este mult mai ferma si nu mai danseaza pe sinele de tramvai !
    2 points
  3. @AllinDanut numai ce venisem de la drum si am facut un popas la chinezesc Multumesc. @mihai.onu94 nu am masurat puterea pe dyno. Si acum putin feedback la cald. Cu softul Tcm motorul era mai zgomotos decat cu softul stock ( tacanea mai tare in orice regim de mers ) Cu softul Revo e la fel de tacut ca si cel stock. Cu softul Tcm cand luam piciorul de pe frana si masina incepea sa se miste inainte/inapoi, actiunea de miscare era mai violenta decat cu softul stock Cu softul Revo este as putea spune mai liniar si mai fin la plecare de pe loc si mers incet chiar comparativ cu softul stock. Vs Tcm e diferenta considerabila. In ceea ce priveste puterea.... my butt dyno sais it's more .... dar nu am de unde sti asta inca, asa ca ramane discutabil dar de obicei nu prea gresesc cum nu am gresit nici cand am zis ca masina nu are sigur 220-225 cai cu softul Tcm. In ceea ce priveste felul in care este livrata puterea ... ei bine aici e diferenta intre softuri ca intre noapte si zi. Cu softul Tcm aveam o explozie de putere si cuplu relativ jos in ture (2000-2500 rpm) dar nu reusea sa tina puterea si incepea sa gafaie rapid. Asta se vede si din graficele dyno. Cu softul Revo puterea creste liniar si trage.. as indrazni sa spun .. ca o benzinara ( adica pana sus in ture ). Cam cu 200 rpm inainte sa schimbe cutia simt ca nu ar mai fi continua crescatoare puterea. Per total este exact ce imi doream. O masina care sa nu stii ca are soft daca mergi normal si doar daca ii oferi un 43 sa se trezeasca. De asemenea pentru mine este important sa traga si sus in ture. Odata cu softul Revo a venit si un update la ultima versiune de soft disponibila pentru motorul meu. Nu stiu daca finetea si liniaritatea care le simt acum la plecat de pe loc si mers incet sunt datorita faptului ca softul Revo se bazeaza pe o varianta mai noua de soft sau daca e aportul lor. Oricum bravo lor ca ataca problema in felul asta. Cu alte cuvinte desi softul Tcm bifa multe casute, nu le bifa pe cele care le doream eu.
    2 points
  4. Mhm, este off topic in opinia unora faptul ca nu suntem multumiti de aburelile dealerilor ca o scumpesc din cauza inflatiei nu? Ba chiar are legatura stricta cu O3 FL, nu vorbeam de bursa gogosarilor din Plovdiv. De aia se sterg posturi, democratie frate. Ca si cu scumpitul Octaviei (faptul ca am remarcat ceva, a deranjat pe unii, fara niciun interes, bineinteles) Dpmdv, e si mai hidoasa fara Leduri, are triunghiul ala de semnalizare ascuns intr-un trapez invers.
    2 points
  5. Cele originale sunt fabricate de Continental si in nici un caz nu sunt made in China.
    1 point
  6. Pai pe loc amestecul de aer/motorina nu se face in functie de temperatura,turatie ....???
    1 point
  7. Pai a zis Clarkson: sunt pentru cei care vor sa arate ca o au mai mare ca in realitate
    1 point
  8. Frumoasa si curata exact pe placul meu masina ta,si eu sunt in cautare de un aspirator dar vreau unu cu injectie extractie sa mi iau. Problema cu aburirea farului,da jos contra-aripa (cred ca asa i zice) si baga mana in spatele farului,vezi sa nu ai lipsa vreun capac. La mine asta a fost cauza.
    1 point
  9. Update: totul este functional. mai am o singura chestie ciudata: pe radarul de acc am cannot reach cu toate ca acc ul merge perfect. Astept gateway ul cu hw 7no. Al meu este hw 1ko si cu sw 7n0
    1 point
  10. exista SUV-uri mici si SUV-uri normale la cele normale , deci clasa Touareg , optiunea 4WD este de la sine inteleasa la cele mici , deci clasa Tiguan , toate devin optiuni
    1 point
  11. Godo, China face km multi dar fac si foarte multe prostii heirupistice. In plus, nu te uita la numarul efectiv de km (1000/an) ci raporteaza si la suprafata tarii/populatie/buget. Tunelurile nu se fac nicaieri mai repede decat am scris eu sus pentru ca sunt limitari tehnologice si de buget (peste o viteza de executie, costurile cresc exponential si putini isi mai permit risipa). Avem pe forumul de infrastructura oameni care lucreaza la tubeluri si viaducte in europa de vest si au confirmat timpii de executie. Diferenta e ca acolo sunt 3-5 ani de executie si atat (toate celelalte se rezolva inainte sau pe parcurs) pe cand la noi se dubleaza timpii din cauza avizelor, autorizatiilor si a altor proceduri birocratice care tinnde statul roman > aici includem inclusiv binecunoscuta asteptare a spagii de la constructor ptr deblocarea transelor de bani sau a hartiilor esentiale). Bogdan, treaba cu dictaturile e partial adevarata. Chiar si cu toata istpria noastra, Polonia e exemplul perfect pentru noi al unei tari cu trecut similar si evolutie infinit mai rapida dupa ( vedeti ce au facut ei cu liderii dupa revolutie)
    1 point
  12. asta am scris eu in paginile trecute...sa nu ne grabim totusi. colegul @Ursy a schimbat toate injectoarele fara succes insa.
    1 point
  13. Intre timp, mi-am facut spalatorie acasa mi-am cumparat toate produsele necesare pentru spalare/curatare(sampon, ceara, degresant, dressing interior) si am achizitionat niste suspensii sport reglabile FK, abia astept s-o vad pe burta in primavara Acum, ne pregatim de schimbat distributia si in functie de buget, vedem ce si cum mai schimbam
    1 point
  14. Hehe . Folie pe fata , speram sa nu avem probleme
    1 point
  15. In blocul de sigurante de langa baterie,da capacul jos si vezi ca langa fiecare siguranta e scris si numarul
    1 point
  16. nu este, este doar pentru 1 sec, cand se incuie usa.
    1 point
  17. pai daca sta bat la 90 grade nu este termostatul defect.
    1 point
  18. Daca e masina din semnatura (2002) posibil sa ai un catalizator mic la galerie unde ai o sonda lambda si altul sub masina unde ai a 2 a sonda lambda. Galerie: Sub masina:
    1 point
  19. N-am mai postat de ceva vreme, la masina nu s-au mai facut modificari majore. Recent am anulat pompa de aer sumplimentar care nu mai era necesara din moment ce nu mai am catalizator, N249, N112 si combi valve (unii ii spun si EGR). Dupa toate astea la motor am mult mai mult spatiu, in special sub admisie unde era durere mare, un raspuns mai bun la pedala si motorul merge mai rotund. FUN FACT: Dupa ce s-a umblat acolo, gatul pe care intra joja de la ulei s-a spart (batranete, caldura, plastic). Pe ceasul de boost vedeam fluctuatii pe vacuum, simteam ca pierd si boost, exact aceleasi simptome pe care le aveam cand era PCV-ul spart. Prima data am zis ca e de la anularea componentelor respective. Dupaia am stat si m-am gandit ca fiind spart acel gat, pierd gazele de carter. Am schimbat gatul si totul e ok acum. In ianuarie voi desface motorul pentru a schimba simeringurile de supape pentru ca haleste ulei, cu ocazia asta voi reconditiona si chiulasa. Dupa ce motorul este in mintile lui, urmeaza traseu + intercooler frontal si soft.
    1 point
  20. Exact asta e o mare problema pentru unii: lipsa 4x4 la Peugeot. Altfel, masina e foarte ok. Totusi insa, sa dai 27k pe un FWD de 130CP...parca e cam mult !
    1 point
  21. Un moment cu adevarat istoric. Va fi cel mai greu proiect de infrastructura executat vreodata in Romania. Avem nevoie de constructori extrem de potenti si seriosi. Pentru consultare harta traseului este aici > http://hotnews.maps.arcgis.com/apps/Embed/index.html?webmap=3e3ec18e5a7f47ef8db5c4d14f3d4aad&extent=23.6025,44.9734,25.6309,45.7339&zoom=true&scale=true&legend=true&disable_scroll=false&theme=light Avem un total de 7 tuneluri cu o lungime insumata de 6430m. Cele mai lungi dintre ele nu se pot face mai repede de 3 ani nici cu mama tehnologiei !
    1 point
  22. Cum iti spun de fiecare data cand ne intalnim: GENIAL. Multa bafta iti doresc si sa ne tii la curent
    1 point
  23. Cum sa muti distibutia cu un dinte ? trebuie desfacuta din nou, blocata si cale si pusa cum trebuie.
    1 point
  24. Nu stiu de ce va tot faceti atâtea probleme cu schimbul de ulei la dsg sunt la al 2-lea schimb facut personal in garajul meu si nu sunt mecanic poate doar pasionat de mecanică.Cutiile voastre dsg le-au facut vw din sticla ? Sau sperați ca dintr-un schimb de ulei sa se rezolve ca prin farmec toate problemele mașinii? În cutia dsg intra aproximativ 7,5 litri de ulei. Asta daca ai avut-o desfăcută bucăți. Pentru operațiunea de service intra intre 5,2 litri.Sau mai simplu masori cat scoti si atâta bagi. Nu stiu de ce va tot faceti atâtea probleme cu schimbul de ulei la dsg sunt la al 2-lea schimb facut personal in garajul meu si nu sunt mecanic poate doar pasionat de mecanică.Cutiile voastre dsg le-au facut vw din sticla ? Sau sperați ca dintr-un schimb de ulei sa se rezolve ca prin farmec toate problemele mașinii? În cutia dsg intra aproximativ 7,5 litri de ulei. Asta daca ai avut-o desfăcută bucăți. Pentru operațiunea de service intra intre 5,2 litri.Sau mai simplu masori cat scoti si atâta bagi. Nu stiu de ce va tot faceti atâtea probleme cu schimbul de ulei la dsg sunt la al 2-lea schimb facut personal in garajul meu si nu sunt mecanic poate doar pasionat de mecanică.Cutiile voastre dsg le-au facut vw din sticla ? Sau sperați ca dintr-un schimb de ulei sa se rezolve ca prin farmec toate problemele mașinii? În cutia dsg intra aproximativ 7,5 litri de ulei. Asta daca ai avut-o desfăcută bucăți. Pentru operațiunea de service intra intre 5,2 litri.Sau mai simplu masori cat scoti si atâta bagi. Nu stiu de ce va tot faceti atâtea probleme cu schimbul de ulei la dsg sunt la al 2-lea schimb facut personal in garajul meu si nu sunt mecanic poate doar pasionat de mecanică.Cutiile voastre dsg le-au facut vw din sticla ? Sau sperați ca dintr-un schimb de ulei sa se rezolve ca prin farmec toate problemele mașinii? În cutia dsg intra aproximativ 7,5 litri de ulei. Asta daca ai avut-o desfăcută bucăți. Pentru operațiunea de service intra intre 5,2 litri.Sau mai simplu masori cat scoti si atâta bagi.
    1 point
  25. Dacă fără ulei ai trecut pana acum noxele cel mai bine nu pui ulei înainte de itp . Simplu!
    1 point
  26. Sa fim seriosi un pic. Cum sa te deranjeze ca ai volan cu insertii din lemn sau tot volanul din lemn... :)) Probabil ca te-ar fi deranjat si 4motion-ul daca il avea, trapa ar mai putea fi deranjanta, senzorii de parcare fata sunt detestabili si comenzile in volan parca nu sunt la indemana... LOL din nou. Pe mine ma "deranjeaza" ca am comenzi in volan, dar ma "bucur" ca n-am incalzire in scaune, scaune din piele si volan din lemn. De trapa ce sa mai vorbesc... daca avea, probabil ca nu cumparam masina... :biggrin: Bucura-te de dotarile care le ai si nu le ponegri pe cele care nu le ai. Stima
    1 point
  27. Salutare. Vad ca nu a mai scris nimeni pe aici de ceva timp. Am pe fabia din semnatura inchidere centralizata cu cheie normala cu cip. Acum ceva timp mi-a montat cineva modulul cu telecomenzi , era un kit din ala la 80-100 ron, asa cum aveti mai multi. Una dintre chei nu mai merge, iar cealalta are probleme cu arcul de la buton, asta este, sunt cam subrede...bine, la pretul asta, nu poti avea pretentii. M-am interesat daca pot sa iau separat o alta cheie si nu am gasit la nimeni, si am inteles ca oricum trebuie sa schimb si panoul de comanda, deci, imi trebuie alt kit. Sa spunem ca la montaj, de data asta, ma descurc singur, oriantandu-ma dupa kitul existent acum pe masina + schema postata de voi. Insa, vreau sa rog pe cineva sa posteze aici cu se face sincronizarea/adaptarea celor 2 chei pe masina. Practic trebuie invatate .... stiti voi la ce ma refer. Poate cineva , va rog, sa detalieze? Sau sa imi trimita PM. Multumesc
    1 point
  28. la VW motoarele de 1, 1.1 si 1.3 au demarorul pe spate, celelalte il au in fata, asa ca nu se poate potrivi cutie de 1.6 la 1.1 sau 1.3. diesel mai mic de 1.5 nu exista, asa ca da, cutia e de la un benzinar. e in stare foarte buna, si tot de pe un polo a fost luata, dar generatie mai noua. daca vrei poti sa vb direct cu proprietarul, are user pe forum, agent smith.
    1 point
  29. Esti gresit informat, masina care a cistigat Dakarul este un buggy RWD.
    0 points
  30. Acum aproximativ un an am aflat de adaugarea uleiului 2T in motorina, asa ca am incercat si eu cu amestec 1:200. Am folosit uleiul la un motor dCi CR, unde a dat rezultate neasteptat de bune, chiar il recomand pentru CR, asa cum mi-a fost si mie recomandat, numai pt CR. De asemenea, am folosit uleiul si la un motor 1.9 TDI PD de 101 cp, ATD si initial am avut impresia ca a fost benefic, dar cu exceptia zgomotului redus, am constatat in urma unui test cu vagcom ca starea injectoarelor s-a inrautatit. Cand am ajuns sa folosesc motorina de pe fundul rezervorului, masina scotea fum negru, nu tragea si la relanti mergea in salturi. Am verificat MAF-ul, am schimbat filtrul de motorina si cel de aer, dar nu s-a remediat pana dupa pe s-a consumat motorina ramasa, probabil uleiul nu s-a amestecat complet(motorina doar de la pompa, OMV si Petrom). Asadar, dupa cate 15.000 km cu ulei 2T in motor PD si CR, recomand utilizarea acestuia doar la CR.
    -1 points
  31. Făcut revizie 15k km azi la autoworld cluj-napoca. Schimbat filtru ulei, ulei 4.3 l, filtru polen, filtru aer. Preţ 565 ron. Programat
    -1 points
  32. Da ,sta la 90 si acolo ramane ! Nu mi place cum baga caldura , uneori baga mai bine(cand si furtunul acela e fierbinte) alteori baga mai slab . O sa schim termostatul ca e defect ! Multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!