Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2016 în toate secţiunile
-
Aia e problema, ca in Germania nu sunt asa ieftine. A..defapt sunt, dar in Germania au 300.000+ km, la noi 110.000, 140.000 sau 180.000. Astea sunt pragurile Sansele sa iei o masina ieftina si corecta de la un samsar sunt foarte mici. Si daca vrei sa verifici pe bune fiecare masina pe care o vezi, mai pui 1000 euro la buget si iti mai scazi 2 ani din viata de nervi.4 points
-
Eu nu inteleg de ce va duceti in Pitesti la toti samsarii ordinari. Daca nu e particular (ceea ce e foarte rar probabil ) eu nu m-as duce nici daca ar fi gratis.3 points
-
De masini impecabile cu numere de zoll de la Pitesti si Zalau stie toata lumea ca trebuie sa se fereasca2 points
-
Un moment cu adevarat istoric. Va fi cel mai greu proiect de infrastructura executat vreodata in Romania. Avem nevoie de constructori extrem de potenti si seriosi. Pentru consultare harta traseului este aici > http://hotnews.maps.arcgis.com/apps/Embed/index.html?webmap=3e3ec18e5a7f47ef8db5c4d14f3d4aad&extent=23.6025,44.9734,25.6309,45.7339&zoom=true&scale=true&legend=true&disable_scroll=false&theme=light Avem un total de 7 tuneluri cu o lungime insumata de 6430m. Cele mai lungi dintre ele nu se pot face mai repede de 3 ani nici cu mama tehnologiei !2 points
-
Se pare ca revin cu un nou topic in aceasta sectiune , tot cu un Seat , tot Leon , tot Cupra dar de data asta 1P Este vorba despre un Seat Leon Cupra 1P din 2008 , cumparata din tara , cu 172000 km reali la data achizitiei . De cand am cumparat-o am schimbat uleiul + toate filtele ( deja am facut 5000 km ) , tachetul de la pompa de inalte , amortizoarele ( Bilstein B4 ) , arcuri Eibach Sportline , i-am montat navigatie replica rns510 . Astazi am cumparat un set de jante cu tot cu cauciucuri , pe 19 care au fost la un pret pe care nu l-am putut refuza Tot zilele astea am terminat si traseul de admisie aer , care va necesita mici ajustari si sper ca saptamana viitoare sa ajung la resoftare . Cam atat cu vorba , mai multe se pot vedea in poze1 point
-
Salutare ! Cu ocazia acestui topic vreau sa imi prezint si eu "noua" masina Passat CC 2010 2.0TDI 170Cp Manual , Km 160mii + carte service , ca dotari : -Scaune incalzite si electrice -Navigatie -Comenzi volan -Parktronic -Senzori lumini/ploaie/parcare/presiune pneuri -Suspensie adaptiva DCC sport/comfort -Bi-xenon -Oglinnzi incalzite si rabatabile electric -Geamuri ionizate spate + folie + folie pe fata -Jante 17 Pheonix Etc .. Ca imbunatatiri vreau cam asa : jante pe 18 , R-Line bara/praguri , Ornamente tobe ( poate o evacuare cap coada ) , o resoftare , schimbator de b7 (cel actual a avut intr-un colt belit cromul si l-am curatat pe tot ) , grile aer cromate/iluminate si poate intr-un final un interior de piele .. + multe care acum nu-mi vin in cap.. Cateva poze cu masina din graba ..1 point
-
@RzzV: da, la dimensiunile tale, cele de SportLine ar fi ideale. Uite mai jos o comparatie intre scaunul alcantara de pe Style si cel de SportLine. Singura chestiune care mi-ar fi placut de la scaunul de SportLine, ar fi fost sustinerea in zona toracica, dar faptul ca se lateste in zona umerilor face imposibila aplicarea acelui suport in fabrica. A fost un compromis, ca sa ofere sustinere mai buna umerilor - aspect criticat la Superb 2. Ref la retrofit-uri: sunt disponibile pe Superskoda urmatoarele: - grila radiator fata - aprox 160Eur - grila bara fata - aprox 80Eur - baghete negre pentru usi - aprox 60Eur - eleron - aprox 180Eur - element cromat (fake exhaust) fusta spate - asta il poti gasi la dealer cu 430Ron. Asta chiar mi se pare un super retrofit pentru toti cei care au 1 singura evacuare, adica toate motoarele, cu exceptia lui TSI220. Carcasele de oglinzi se pot vopsi/infolia. Ref la trimurile geamurilor, nu stiu cat se pot demonta, cat mai degraba infolia negru glossy. Stiu ca @ToniM facuse asta la O3-ul lui si era multumit Si uite asa poti sa-ti faci un SportLine la exterior. Jantele le poti lua ca accesorii.1 point
-
Motoarele de 2.5 au mai avut probleme, poate la asta au fost remediate. Impozitul este cam 10 milioane pe an.1 point
-
Din fericire pentru noi, de la Mioveni si Craiova vin presiuni foarte mari pentru a se face autostrada asta si - indiferent ce guvern va urma - nimeni nu e atat de inconstient incat sa arunce in aer investitiile din zonele mentionate. Sper.1 point
-
Sfatul meu este sa treci pe Mobil 1, repet, este un sfat, nu trebuie neaparat sa-l urmezi. La primele doua schimburi am pus Castrol, urmatoarele doua Mobil 1. ce urmeaza nu e un sfat, verifica uleiul mai des, chiar si la 2 saptamani, completeaza daca e cazul, nu mai astepta sa ti se aprinda martorul in bord. E vorba de viata motorului , a turbinei. Este un lucru important daca ai de gand sa tii masina mai multi ani, fara probleme. Cred ca la modul in care se conduce masina in Bucuresti, merge un schimb de ulei si la 10k km, dar e doar parerea mea.1 point
-
Uleiul pus la prima revizie are specificatie pentru intervalul fix de schimb( 1an sau 15000 km). 8-9k km inseamna ca masina este inca in rodaj, e normal sa consume ulei. In manualul de utilizare scrie: " Motorul consumă ceva ulei. În funcţie de modul de exploatare şi de condiţiile existente, consumul de ulei poate atinge 0,5 l/1 000 km. În primii 5 000 km, consumul poate fi mai mare." Daca ai sa te uiti la ce modele de masini au colegii care au postat aici, ai sa remarci ca multe sunt modele un pic mai vechi, iesite din garantie, asa ca pot pune ce uleiuri considera ca sunt mai bune pentru masinile lor. Masina ta fiind inca in garantie, pune uleiul (Castrol sau Mobil 1) agreat de reprezentanta, ca sa nu ai polemici cu garantia. Daca uleiul este la bidon sau la bidoane este si mai bine. Si ar mai fi o intrebare: Ai verificat nivelul de ulei cand ai luat prima oara masina de la reprezentanta?1 point
-
Si Jetta este iar la mine Azi trebuie sa primeasca si niste anvelope de iarna mai putin zgomotoase( o sa montam niste Nokian WR D3 ) Si arata cam asa:( o sa pun si poze din fata, dar dupa se vede in fata masinii erau niste boscheti si nu prea voiam sa intru in ei ca sa fac poze ) Numai bine ! PS: asa intr-un colt, se vede urma de la Loganul vechi, el mi-a fost alaturi cat Jetta s-a vopsit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E irelevant ca ai carnet de 18 ani.. Poate intr-o zi o izbeste (si parcata fiind) un asigurat Euroins si o poti da la remat. Apreciez mentalitatea colegului care intai se intereseaza de costuri (intretinere, casco, etc.) si dupa aceea isi cumpara masina potrivita. Bravo! Mai rar asa mentalitate in Romania, majoritatea isi cumpara masina pt vecini1 point
-
O sa vezi ca zgarieturile alea care nu se vad, o sa te roada mai tarziu, macar daca luai niste bani de la vinovat pentru a-ti lua un suport de numar, nu ti se pare aiurea ca unu sa nu respecte legea, sa produca un accident si tu, cel avariat, sa nu fii despagubit ? Cum te-ai simti daca in fiecare luna ai pati o "zgarietura" d'asta, pana iti ajunge masina in ultimul hal, atunci ai fi vrut sa iei de la fiecare ce era necesar ca sa repari dauna ? Sau atunci o sa dai bani din buzunar pentru a o vopsi integral... Evident, exista oameni si oameni, fiecare cu posibilitatile lui financiare, pe unii nu ii intereseaza, altii au tras poate ani de zile sa cumpere o masina mai scumpa, o pasiune, ca mai apoi sa vina un grabit sa o loveasca si sa zica "hai ca la tine n-are nimic, iese la polish" ... eu am patit-o acum cativa ani cu masina veche, unul care a dat cu spatele in mine si mi-a replicat "hai ca tu oricum aveai kit pe bara" ... Oricum, mai presus de toate, multa sanatate si kilometri fara probleme ! :) Sper ca nu am fost prea vulcanic, dar delasarea asta are consecinte si in timp o sa realizezi asta.1 point
-
O sa te contrazic: nu am intalnit inca posesori de GTI "nepasionati", daca nu o modifica nu inseamna ca nu sunt pasionati, doar ca le ajunge ce au facut in fabrica inginerii din Wolfsburg hot-hatchului, e un echilibru mai mult decat satisfacator, puterea e suficienta, ii multumeste 90% din timp, mai ales ca un GTI stock e mai rapid decat media masinilor de pe strada, are acceleratii rapide, eu personal am mers cu 240 km/h cu al meu GTI stock!...insa am intalnit baieti care fac soft si multe modificari si pe Lupo 1.2...si se viseaza "raceri"...nu vreau sa starnesc o polemica..dar GTI este o masina care te scoate din gama de "uzual" si arata ca vrei sa fii ceva mai mult decat "normal", ba chiar arata ca ai gusturi la masini, facand parte din ceva iconic legat de motorsport si istorie in ale masinilor. Cand dai peste 30 000 euro pe un Golf nou, arati ca ai o PASIUNE pentru Golf si vrei sa arati asta..nu? si cred ca iti permiti si un soft sau niste frane "racing"... altfel iti cumperi un Golf normal, cel putin in oras, face acelasi lucru ca un GTI; cunosc baieti care se duc pe Nurburgring cu GTI, GOLF R, M3, M5, 911 samd. stock! asta inseamna ca nu sunt pasionati? Tind sa cred ca toti vedem masina ca pe ceva mai mult decat un obiect care te duce din punctul A in punctul B. Pasiunea se reflecta in ceea ce simti tu pentru masina... :wub:1 point
-
Daca supapa nu se deschidea cum trebuie , motorul mergea aiurea tare !! In 3 pistoane! Va rog sa nu va dați cu pararea din auzite !! Stiu si eu un pic despre motoare ! la mine se dezamorsează pe undeva probabil ....0 points
-
Tesla Model 3 .. (de la) 35000 USD (in State) .. posibil sa fie (de la) 35000 EUR in Europa, plus optiuni minus subventii .. sa zicem tot 35000 EUR pentru Romania Se va putea comanda din 31 Martie (sau 1 Aprilie) cu un avans de numai 1000 USD. Eu unul as fi tentat sa comand. Curiozitatea mea, avand in vedere ca este The Electric Car of the moment si o masina revolutionara sau masina viitorului, fara discutii .. cate comenzi vor fi worldwide? 100000, 200000, 500000, 1000000? In cati ani vor fi livrate aceste masini. Daca comand pe 31 martie 2016 cand imi va veni masina? Tesla nu a ajuns inca la o productie de 50000 masini pe an (Model S si Model X), nu stiu sa aiba in plan o noua fabrica de masini, in constructie este fabrica de acumulatoare din Nevada, insa va trebui ca din 2017 sa aiba si alta fabrica nu numai cea din Fremont, CA, fabrica care teoretic ar fi capabila sa produca 100000 masini Tesla anual. Productia anuala de masini la nivel global a ajuns la 90 mil de masini (pe an!). Toyota 10 mil, GM si VW cate 9 mil, Hyundai 7 mil, Ford 6 mil (pe an!). Dupa parerea mea Tesla reprezinta viitorul, iar cererea va fi imensa. Daca se comanda 1 mil de Model 3, Elon Musk va construi o fabrica cu un output de cel putin 1 mil de masini pe an. Banii nu vor fi o problema, actiunile vor creste, finantatorii vor da bani, pentru ca este o piata noua. Reminder: buy TSLA (acum este 234$/share) Mi se pare corect ca o masina electrica sa coste mai putin decat una clasica. In Tesla Gigafactory bateriile vor costa cu 30% mai putin, iar restul componentelor unei masini electrice costa mai putin decat componentele (motor, cutie, pompe, distributie, benzina, aer, samd) unei masini cu motor cu combustie interna.-1 points
-
salut, pt un 1.4 tsi 125cp CZCA (model 2015) ce ulei recomandati? la prima revizie mi s-a pus castrol edge professional 5W30 OE 502 00/505 00/505 01 si din ce am citit pe aici nu pare prea ok. La reprezentata mi s-a zis ca uleiul asta pt ca are nu stiu ce aditivi care curata motorul?! mentionez ca pana la primul schimb masina a papat cam 500ml de ulei, pe la vreo 8-9k km mi s-a aprins martorul de ulei.-1 points
-
-1 points
-
Nu , acest Passat https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b6-ID7Gjn2X.html-1 points
-
Ar fi bine sa argumentezi, nu doar sa arunci vb.în orice pădure exista uscături. Chiar și în orașul tău. ca vorbim procentual, ca mulți se ocupa cu adus de mașini ,au mulți cunoscuți care activează tot în domeniu și reușesc sa cumpere mașini la preturi la care alți doar visează ăsta e alta problema.și dacă e așa Cum zici dure pana în Germania ca sunt mai ieftine și te costa mai puțin.-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00