Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2016 în toate secţiunile
-
N-ai inteles. Ma refeream ca nush daca o sa iti dea astia la bb cat vrei astfel incat sa mai pui maxim 10k euro si sa iei Ateca deoarece au preturile jos fiind model sfarsit de generatie3 points
-
Update: in cele din urma am decis sa mai fac un retrofit si anume pla 2.0 cu OPS 360 grade. ce presupune ca piese (avand in vedere ce dotari am acum pe masina): 1. Schimbat pompa ABS cu cea de B7 si calculator frana de mana cu cel de B7. 2. Plus 2 senzori parcare bara spate 3. Schimbat unitate pla 1.5 cu cea 2.0 plus senzorii Abs puntea spate cu cei de B7. Sunt la pasul 1. Montez abs si calc epb. Am resoftat gateway la 7n0...aj, cel care suporta 360 ops. va trebui sa resoftez si radarul de acc, ca sa devina 3aa. norocul este ca gateway si radar acc au acelasi hardware si poti merge pe resoftat. Resoftarea am facut-o singur cu odis-e. va tin la curent. PS: promit ca ma voi oprii aici cu retrofiturile.2 points
-
@Ebi Doua articole despre depunerile de carbon, cred ca te intereseaza: http://www.enginebuildermag.com/2015/01/direct-injection-engines-carbon-deposits/ http://www.aa1car.com/library/intake_valve_deposits_gdi_engines.htm2 points
-
O testare in reprezentanta pt a vedea daca are defecte sau urme de accidente mai grave si negocierea pretului.Atentie si la acte ca se mai fac inginerii cu TVA-ul.1 point
-
Acum am vorbit cu un amic care lucreaza la VW, si a zis ca el crede ca sunt reali pentru ca, in 2013 avea 91 de mii si prin 2014 110 mii1 point
-
Merita verificata la reprezentanta VW . Daca coincid intrarile in service cu cele din cartea masinii si nu are ultima inspectie la 140000km in 2015 (adica sa nu aiba dati inapoi 30-40K km), ar merita 7500 euro.1 point
-
Mufa e in capatul burdufului lipita de stilp.Te legi cu firele de led in usa,le bagi prin burduf si le pui pinii in mufa.Apoi pe interiorul stilpului desfaci mufa corespondenta si-i pui si ei pini cu fire la care legi ledul din masina.Simplu,nu? In linkul postat de Florin se vede clar burduful si mufa care vine pe stilp.1 point
-
Nu zi hop pana nu ai sarit gardul ! Pielea care imbraca maciulia este de proasta calitate1 point
-
Mufa mama-tata e pe stilp.Nu ai treaba cu fata de usa exterioara..doar cu cea interioara care trebuie data jos..1 point
-
1 point
-
+1 @75NOR - este o achizite personala, si daca stai sa asculti oricum vecinii si prietenii care eie "stiu", am impresia ca sigur vei reusi sa ii "satisfaci" pe toti Banii tai, decizia ta...cat despre articol....a fost prea lung pentru gustul meu1 point
-
ceva de genul acesta http://www.myturbodiesel.com/wiki/door-wiring-harness-cracked-wire-replacement-mk5-vw/ http://shopdap.com/vw-mk5-jetta-drivers-door-harness-1k5971120h-1k5971120g/ prin pozele din aceste link-uri, vei vedea si mufa de care vb noi, pe stalp1 point
-
Eu zic sa-ti iei culoarea pe care o preferi si o doresti tu, nu una pe care diverse studii / articole o indica ca avand un plus de atractivitate la revanzare. Daca te apuci sa-ti configurezi masina pentru revanzare.... E masina ta, go "full banana" in maximum bugetului tau1 point
-
nu lucra asa........ cand o sa vrei sa deconectezi mufa sa lucrezi pe acolo - se mai corodeaza pinii in timp, etc - te va incurca acel/acele fire. populeaza mufa, asa cum trebuie, cand vrei sa treci dintr-o parte in alta1 point
-
Gasesti ,,gaurica" dar de ce sa nu-i pui pini in conectorul masinii? E mai safe..1 point
-
Here you go...in acelasi cadru, pe lumina zilei... PS: nuanta arata total diferit la un "versus" pe inserate, pe apus etc, in rest da, multi vad, insa putini fac diferenta, alegerea voastra oricum1 point
-
Tizule, trebuie sa vezi masina in lumina naturala, in showroom-uri lumina de la LED-urile din tavan distorsioneaza aspectul real al masinii. Cel putin la Skoda, Moon White e mult mai ok decat Candy White, adica Moon e mai "plin" ca si culoare si are stralucire, dar este nuanta mai rece, Candy e mai mat, mai fad, dar pare o idee mai calda ca si nuanta.1 point
-
@75NOR: votez pentru retrofit la tipsuri. Mai ales ca ai si motorul adecvat la care poti face asta, tevile sunt deja acolo, trebuie doar difuzorul probabil si tipsurile. Arata mult mai bine si e senzatie sa vezi aburul iesind pe ambele parti. Se preteaza cel mai bine vs difuzor cu tipsuri fake de merc.1 point
-
Ma tenteaza si pe mine, la 430 ron e chiar ieftin. oare cat mai e si manopera?! Dar parca totusi arata mai bine evacuarea de tsi 280, ii da un aer de sportivitate. Am vazut ieri in trafic un tsi 280, scotea abur pe ambele evacuari, arata foarte misto. Ornamentul ala de Sportline parca nu ii da prea multa personalitate fata de cel standard.1 point
-
1 point
-
nu am probat, dar e posibil sa merga - da jos fata de usa si probeaza tu - da, comanda acestuia vine din calculatorul de usa - tu te vei lega din firele care pleaca spre led - trebuie sa bagi pini in mufele din stalp, pentru a trece frumos cablajul.1 point
-
M-ai lamurit Al-bundy de m-ai facut praf , eu intreb cv tu imi raspunzi cred ca la caterinca , dao-n mama ei de telecomanda ca nu o mai montez1 point
-
1 point
-
Cristi, provlema mare pentru tine este sa stai in marja aia de 10k, din motivul ca au deja reduceri mari la Leon, care a ramas pe stoc. Oricum succes!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fa o poza cu stickerul cu PR Numbers din portbagaj sau daca ai o decodare dupa VIN sau sa obtii una . Altfel e mai greu sa gasesti ce tip de frane ai, desi la GTI poate este un singur tip ...1 point
-
Mulțumesc frumos Eexcalade,dar daca continua sa scoate fum negru fara dpf,ce poate sa fie altceva?1 point
-
Engine control toothed belt change interval from 2007, Engine BKP every 150.000 km (90000 mi) up to 2006, Engine BKP every 120.000 km (72000 mi) up to 2009, Engine CBAB every 180.000 km (108000 mi) from 2010, Engine CBAB every 210.000 km (126000 mi) from 2007,Engine BMP every 150.000 km (90000 mi) up to 2006 ,Engine BMP every 120.000 km (72000 mi)1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00