Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2016 în toate secţiunile

  1. N-ai inteles. Ma refeream ca nush daca o sa iti dea astia la bb cat vrei astfel incat sa mai pui maxim 10k euro si sa iei Ateca deoarece au preturile jos fiind model sfarsit de generatie
    3 points
  2. Update: in cele din urma am decis sa mai fac un retrofit si anume pla 2.0 cu OPS 360 grade. ce presupune ca piese (avand in vedere ce dotari am acum pe masina): 1. Schimbat pompa ABS cu cea de B7 si calculator frana de mana cu cel de B7. 2. Plus 2 senzori parcare bara spate 3. Schimbat unitate pla 1.5 cu cea 2.0 plus senzorii Abs puntea spate cu cei de B7. Sunt la pasul 1. Montez abs si calc epb. Am resoftat gateway la 7n0...aj, cel care suporta 360 ops. va trebui sa resoftez si radarul de acc, ca sa devina 3aa. norocul este ca gateway si radar acc au acelasi hardware si poti merge pe resoftat. Resoftarea am facut-o singur cu odis-e. va tin la curent. PS: promit ca ma voi oprii aici cu retrofiturile.
    2 points
  3. @Ebi Doua articole despre depunerile de carbon, cred ca te intereseaza: http://www.enginebuildermag.com/2015/01/direct-injection-engines-carbon-deposits/ http://www.aa1car.com/library/intake_valve_deposits_gdi_engines.htm
    2 points
  4. O testare in reprezentanta pt a vedea daca are defecte sau urme de accidente mai grave si negocierea pretului.Atentie si la acte ca se mai fac inginerii cu TVA-ul.
    1 point
  5. Acum am vorbit cu un amic care lucreaza la VW, si a zis ca el crede ca sunt reali pentru ca, in 2013 avea 91 de mii si prin 2014 110 mii
    1 point
  6. Merita verificata la reprezentanta VW . Daca coincid intrarile in service cu cele din cartea masinii si nu are ultima inspectie la 140000km in 2015 (adica sa nu aiba dati inapoi 30-40K km), ar merita 7500 euro.
    1 point
  7. Mufa e in capatul burdufului lipita de stilp.Te legi cu firele de led in usa,le bagi prin burduf si le pui pinii in mufa.Apoi pe interiorul stilpului desfaci mufa corespondenta si-i pui si ei pini cu fire la care legi ledul din masina.Simplu,nu? In linkul postat de Florin se vede clar burduful si mufa care vine pe stilp.
    1 point
  8. Nu zi hop pana nu ai sarit gardul ! Pielea care imbraca maciulia este de proasta calitate
    1 point
  9. Mufa mama-tata e pe stilp.Nu ai treaba cu fata de usa exterioara..doar cu cea interioara care trebuie data jos..
    1 point
  10. +1 @75NOR - este o achizite personala, si daca stai sa asculti oricum vecinii si prietenii care eie "stiu", am impresia ca sigur vei reusi sa ii "satisfaci" pe toti Banii tai, decizia ta...cat despre articol....a fost prea lung pentru gustul meu
    1 point
  11. ceva de genul acesta http://www.myturbodiesel.com/wiki/door-wiring-harness-cracked-wire-replacement-mk5-vw/ http://shopdap.com/vw-mk5-jetta-drivers-door-harness-1k5971120h-1k5971120g/ prin pozele din aceste link-uri, vei vedea si mufa de care vb noi, pe stalp
    1 point
  12. Eu zic sa-ti iei culoarea pe care o preferi si o doresti tu, nu una pe care diverse studii / articole o indica ca avand un plus de atractivitate la revanzare. Daca te apuci sa-ti configurezi masina pentru revanzare.... E masina ta, go "full banana" in maximum bugetului tau
    1 point
  13. nu lucra asa........ cand o sa vrei sa deconectezi mufa sa lucrezi pe acolo - se mai corodeaza pinii in timp, etc - te va incurca acel/acele fire. populeaza mufa, asa cum trebuie, cand vrei sa treci dintr-o parte in alta
    1 point
  14. Gasesti ,,gaurica" dar de ce sa nu-i pui pini in conectorul masinii? E mai safe..
    1 point
  15. Here you go...in acelasi cadru, pe lumina zilei... PS: nuanta arata total diferit la un "versus" pe inserate, pe apus etc, in rest da, multi vad, insa putini fac diferenta, alegerea voastra oricum
    1 point
  16. Tizule, trebuie sa vezi masina in lumina naturala, in showroom-uri lumina de la LED-urile din tavan distorsioneaza aspectul real al masinii. Cel putin la Skoda, Moon White e mult mai ok decat Candy White, adica Moon e mai "plin" ca si culoare si are stralucire, dar este nuanta mai rece, Candy e mai mat, mai fad, dar pare o idee mai calda ca si nuanta.
    1 point
  17. @75NOR: votez pentru retrofit la tipsuri. Mai ales ca ai si motorul adecvat la care poti face asta, tevile sunt deja acolo, trebuie doar difuzorul probabil si tipsurile. Arata mult mai bine si e senzatie sa vezi aburul iesind pe ambele parti. Se preteaza cel mai bine vs difuzor cu tipsuri fake de merc.
    1 point
  18. Ma tenteaza si pe mine, la 430 ron e chiar ieftin. oare cat mai e si manopera?! Dar parca totusi arata mai bine evacuarea de tsi 280, ii da un aer de sportivitate. Am vazut ieri in trafic un tsi 280, scotea abur pe ambele evacuari, arata foarte misto. Ornamentul ala de Sportline parca nu ii da prea multa personalitate fata de cel standard.
    1 point
  19. nu, nu ai gresti nimic - daca doar functia Cancel nu mere....
    1 point
  20. nu am probat, dar e posibil sa merga - da jos fata de usa si probeaza tu - da, comanda acestuia vine din calculatorul de usa - tu te vei lega din firele care pleaca spre led - trebuie sa bagi pini in mufele din stalp, pentru a trece frumos cablajul.
    1 point
  21. M-ai lamurit Al-bundy de m-ai facut praf , eu intreb cv tu imi raspunzi cred ca la caterinca , dao-n mama ei de telecomanda ca nu o mai montez
    1 point
  22. Nu poti da gres cu reflex silver :-) ar fi alegerea mea.
    1 point
  23. Cristi, provlema mare pentru tine este sa stai in marja aia de 10k, din motivul ca au deja reduceri mari la Leon, care a ramas pe stoc. Oricum succes!
    1 point
  24. A iesit frumos dar mi se pare ca este mai deschisa decat culoarea originala.
    1 point
  25. Ca este urata, de acord, dar ce legatura are cu Rapidul? Ar fi fost bine sa semene cu Rapidul. Actuala Skoda Octavia este aproape identica cu Rapidul. putini oameni o pot deosebi imediat. Din ochi este greu sa-ti dai seama ca una este mai lunga decat cealalta cu o palma.
    1 point
  26. Fa o poza cu stickerul cu PR Numbers din portbagaj sau daca ai o decodare dupa VIN sau sa obtii una . Altfel e mai greu sa gasesti ce tip de frane ai, desi la GTI poate este un singur tip ...
    1 point
  27. Mulțumesc frumos Eexcalade,dar daca continua sa scoate fum negru fara dpf,ce poate sa fie altceva?
    1 point
  28. Engine control toothed belt change interval from 2007, Engine BKP every 150.000 km (90000 mi) up to 2006, Engine BKP every 120.000 km (72000 mi) up to 2009, Engine CBAB every 180.000 km (108000 mi) from 2010, Engine CBAB every 210.000 km (126000 mi) from 2007,Engine BMP every 150.000 km (90000 mi) up to 2006 ,Engine BMP every 120.000 km (72000 mi)
    1 point
  29. ma sperii.. colegule. acum am plecat la mecanic
    -1 points
  30. Ce sa faci altceva decat scrie acolo ?
    -1 points
  31. -1 points
  32. Dcumpa pentru anul ei. Maxim 6000 Euro.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!