Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2016 în toate secţiunile

  1. Nu poti da gres cu reflex silver :-) ar fi alegerea mea.
    3 points
  2. Probabil ultima plimbare pe anul ăsta cu Golful pe Transbucegi
    3 points
  3. GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..
    2 points
  4. Buna ziua si bine v-am gasit. Cum e si normal, o sa incep sa-mi prezint si eu noua jucarie. Fabricatie 05.2011, motor 1.6TDI 105CP, 103.000 kilometri. Singura imbunatatire pe care o are masina in afara de cele de fabrica este un kit de suspensie sport, pus de vechiul proprietar. Masina merge impecabil, in cele 3 zile de cand este in posesia mea nu am gasit nimic in neregula. Am facut deja 850 de kilometri, este o placere sa o conduci. Ca urmatoare investitie va fi un set de jante de Passat CC. Am gasit vechiul proprietar pe FB si am vazut ca avea puse acest model si mi-au placut la nebunie. Planuri am multe si vor urma pe parcurs in functie de timpul meu liber. Detailing interior/exterior, schimbat culoarea prin folie sau plastidip, difuzor spate compatibil cu evacuare dubla si altele. Ca si nelamuriri legate de masina, inca nu m-am prins cum functioneaza sistemul Start/Stop. In cei 850 de kilometri, vreo 150 i-am facut prin oras. Cred ca doar de vreo 2-3 ori s-a oprit masina, in rest masina a mers normal. Nu stiu daca e normal, dar oricum nu imi place cand se opreste, as prefera sa nu se opreasca deloc motorul. Si in final, cateva poze. http://imgur.com/a/DTUD4#y2EAaCw
    1 point
  5. Nu prea ai cum, soclul de la H15 nici nu prea seamana cu cel de H7. Becul H7 are 2 pini, cel H15 are 3 pini, nici nu are rost sa te apuci de vreo modificare ca te alegi cu batai de cap. Lasa-le asa si pastreaza setul de becuri H7 de rezerva, pana la urma in majoritatea timpului folosesti faza scurta.
    1 point
  6. Nu poti sa pui, H15 sunt becuri dublu filament (un filament e pt faza lunga si celalalt pe lumina de zi). Ce poti sa faci e sa pastrezi becurile H7 de rezerva, in maxim un an de zile o sa ai nevoie de ele Becuri H15 din gama Performance nu am vazut sa faca nimeni, sunt niste ciudatenii.
    1 point
  7. Pana una alta se fura si jantele de aliaj, si oglinzile, chiar si stergatoarele. Cumpara ce iti place, configureaz-o cum doresti si fa CASCO la o firma cu renume. Sau cauta un garaj, si macar acasa stai linistit.
    1 point
  8. Before and after! 10 zile de imobilizare si prafuire pana la obtinerea numerelor noi!
    1 point
  9. Salutare, Am reusit si eu intr-un final sa fac poze masinii :). Am cumparat-o acum ~6 luni si sunt foarte incantat de ea. Motorul este super ok pentru oras, dar la viteza mare(130+) se simte ca este un 1.4 pe o masina de 1.3 tone. Ca si consum in Bucuresti am 10.5-11.5, iar afara ~7. Masina are acum 143.000 Are varianta de echipare Business la care am mai adaugat: -Tempomat -Am schimbat volanul cu unul care are comenzi -Bluetooth Jantele sunt Crateris pe 16". Urmeaza: 1.Scaune incalzite. Poate chiar cu piele. 2.Senzor de presiune 3.Senzori de parcare (fata-spate cred) 4.Columbus...POATE 5.Jante pe 17" pentru vara. Momentan, cam atat. Revin cu alte modificari.
    1 point
  10. WVWZZZ3CZ6E018107.pdf WVWZZZ3CZAE530106.pdf WVWZZZ9NZ2D032140.pdf WVGZZZ1TZ6W210643.pdf TMBCS21Z082085261.pdf
    1 point
  11. Daca ar rezolva problemele de fiabilitate, din partea mea ar putea sa urateasca si mai mult farurile alea...
    1 point
  12. Daca nu faci macar 20k km pe an, nu are rost sa te gandesti la diesel Deci ai putea sa iei 2.0 tsi si pe Rocco. E o mare diferenta de confort la ele. Daca faci multe drumuri in afara, e mult mai ok golful. Iti zic din experienta proprie (Scirocco + Golf 7, ce'i drept, GTD), orice drum mai lung cu Scirocco vine cu dureri de spate la pachet. Conteaza si cat vrei sa tii masina, eu zic sa te gandesti in perspectiva, daca peste 2-3-4 ani vei avea nevoie de mai multe usi
    1 point
  13. DCC - sursa de probleme si functionalitate limitata ca si gaura din tavan
    1 point
  14. 1 point
  15. Esti tanar. Ia-ti benzina, un GTI/Rocco 2.0tsi. TDI-ul e pacat sa-l pui pe asa cva. Tot diesel ramane, fie el si CR si de 170 cai. Nu se compara cu 2.0TSI.
    1 point
  16. 3C8 953 042 - semnalizare spoiler dreapta 3C8 807718 - ornament semnalizare spoiler dreapta
    1 point
  17. De vreo 2 saptamana am trecut la rotile de iarna, Borbet V 17" + Continental TS850, cum spuneam si mai sus Cum nu am reusit sa scapat de huruitul la franare nici dupa curatarea placutelor de frana, am schimbat atat discurile cat si placutele pe fata. Am luat discuri ATE si placute ATE Ceramic, in speranta ca scap de praful de praful facut de la placutele originale. Nu am foarte multi km cu noile frane, inca sunt in rodaj, dar se comporta destul de bine. Feedback-ul este diferit fata de placutele metalice cu care a venit masina, dar sunt multumit de felul in care se poate modula puterea de franare. Pedala de frana este putin mai tare iar cursa mi se pare scurta.
    1 point
  18. Scuze (foarte tarzii) lui Valentin Barsan, dar nu am mai intrat de foarte mult timp pe forum. Nu, nu am rezolvat problema nici acum. Mi-am schimbat intrerupatorul de lumini si acum se aprinde faza scurta cand pun contactul, asa ca nu mai pleaca si ventilatoarele. La mine asa era, daca porneam farurile, ventilatoarele mergeau normal. Nu este o rezolvare, dar macar asa merg normal. Din pacate nu am prea mult timp sa ma ocup de masina si atata vreme cat in rest merge foarte bine, treaba asta cu ventilatoarele nu ma mai deranjeaza foarte tare. As fi vrut sa o rezolv, dar vad ca sunt atat de multe variabile de luat in calcul incat am renuntat sa schimb piesa dupa piesa si sa realizez ca nu am rezolvat nimic. Multumesc oricum tuturor celor care posteaza aici si care isi fac timp pentru ai invata si pe alti (mai putin stiutori) sa-si rezolve diferite probleme aparute la masinile lor. Bafta tuturor!
    1 point
  19. Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 10 (SEPTEMBRIE 2016) Autostrada Sebes-Turda Lot 1, procent fizic realizat 12.80% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM 1)In data de 28.06.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire pe Sectiunea A, km 0+300 - km 14+000 2) Finalizare proiectare pentru Sectiunile B (km 14+000- km 17+000) si C (km 0+000-km 0+300) si Nod rutier Sebes 3) Obtinerea Acordului de Mediu revizuit 4) Aprobare HG pentru exproprieri suplimentare Autostrada Sebes-Turda Lot 2, procent fizic realizat 11.32% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM In data de 05.04.2016 a fost obtinuta Autorizatia de Construire nr.7 pentru Sectorul 2 (a): km 22+500 - km 25+300; (b) km 26+100 - km 35+000; Sector 3: km 35+000 - km 41+250. 1) Aprobare HG pentru exproprieri suplimentare Autostrada Sebes-Turda Lot 3, procent fizic realizat 53.50% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM Autostrada Sebes-Turda Lot 4, procent fizic realizat 54.10% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM 1) Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru zona lacului Stejaris. 2) Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru retele utilitati
    1 point
  20. Desi nu am mai postat de ceva vreme , nu am stat degeaba : -kit xenon Valeo 4300k + becuri xenon look proiectoare -jante Rial Torino cu cauciucuri Falken 225/45/17 run flat , cele vechi sunt la vanzare -puddle lights , am tras un fir de - temporizare de la plafoniera in fiecare usa deoarece calculatorele mele nu suporta functia -module led iluminat suplimentar portbagaj -lumini ambientale in spatiile de depozitare ale usilor + grile ventilatie spate
    1 point
  21. Revin cu mici noutati : -conectat butoanele de tpms , c/s si autohold(functie pe care am si activat-o) -leduri albe la ceasuri si climatronic -un mic incident din cauza unui tantalau care nu stia cine are prioritate in giratoriu , am reparat masina pe banii mei si astept banii de la asiguratorul bulgar -set becuri Osram Night Breaker pe faza scurta , se vad mult mai bine decat stock si sunt putin mai albe , dar vreau ceva mai mult luminozitate Primul lucru pe care vreau sa il cumpar in momentul de fata este un set de covorase dedicate . Sper ca anul asta sa reusesc sa iau jante si kitul de R-line insa momentan ma concentrez mai mult pe scoala (bac si admitere) si masina cade pe locul 2...
    1 point
  22. da, trebuie sa cumperi unul care este compatibil cu ceasurile rosii/albastru.... sau poti cumpara unul 9w2 - care foloseste doar conexiunea de voce - sunet - cu unitatea de pe masina - restul de pe telefon intra pe carsystem.pl - au o gramada de modele.
    1 point
  23. La catalizator infundat nici nu mai porneste masina, si daca porneste merge foarte prost. Sent from my  using Tapatalk.
    1 point
  24. 0 points
  25. zici ca e skoda rapid, e urata cu spume
    0 points
  26. Problema cu motoarele astea mici care dezvolta multi CP e ca se uzeaza prematur, nu stiu de ce nu au si de 1.8 de exemplu. Eu m-as orienta spre Mazda sau Nisan.
    0 points
  27. cum zicea soila...si eu am avut 1.6 si am trecut la gti. nu era necesara masina, dar era visul meu. cat despre alergat, 90% din masinile sport din afara, care sunt stock dpdv al performantelor, nu sunt alergate, sau sunt doar f ocazional. aici in uk orice pusti care are masina si-o "tunareste" cu soft si toba de bubuie cartieru,etc si apoi merge in vit.1 la 6 mii ture sa se auda ca cine ii el. poti verifica si istoricul masinii,datele despre ultimul proprietar. daca e o persoana matura, peste 35 ani sa zicem, iti garantez ca masina e ori puscata toata ca nu l-a interesat de ea, ori e in conditie excelenta pt ca e pasionat,dar imprejurarile il forteaza sa o vanda. cat despre rar si 30% din puterea actuala, cand am vrut sa fac modificarea la mine, am vb cu un inginer de la rar si mi-a zis ca ai voie 30% din putere si poti sa pastrezi franele si celelalte sisteme de siguranta originale. peste 30% trebuie facut upgrade la frane,sistem de rulare,dar poti sa maresti la cat vrei tu puterea... app de proiecte, unul destul de interesant ar fi un golf 1.8T quattro ( se ia caroseria de pe un 2.8 V6 quattro avariat,fara mtor,etc) si garantat va iesii ceva frumos !
    -1 points
  28. Nu are treaba cu 2T-ul ,se intampla la alh sa cedeze garniturile
    -1 points
  29. Salut De ce nu mergi pe 215/55/16 si vrei sa ramai la 205? 215/55 sunt mai inalte decat 205/55! Tu spuneai ca pana acum pe iarna ai 205, adica inaltimea balonului de 112.75 mm, daca ai merge pe 215 latime, inaltimea balonului ar fi de 118.25 mm, deci cu 5.5 mm mai mare, inmultit cu 2 (sus si jos),deja ridici garda la sol cu 1.1 cm! Deci: 205/55 = 112.75 mm inaltime balon 215/55 = 118.25 mm inaltime balon Iar intradevar..., 205/60 = 123 mm inaltime balon
    -1 points
  30. Pai daca schimbi 510 nu rezolvi decat partea cu harti de navi si partea de camera marsarier . In rest nimic. 310 nu are intrare camera . Hartile v8 est sunt nivel 100% dar doar retea drumuri natinale Pentru partea de bt trebuie schimbat modulul cu unul premium sau uhv plus . Asa poti apela vocal (fix fitza) si poti vedea agenda pe rns310 si implicit in bord.
    -1 points
  31. -1 points
  32. Salutare! Astazi din cauza unei mici neatentii era "sa ma sui pe unu" si m'am oprit cu partea semnalizari in janta lui.(El a virat dreapta intr'un giratoriu ,eu dupa el,era destul de aglomerat,am accelerat tare ,dar colegu din fata a pus mare frana si sa oprit pe loc ,eu cu tot front assistul am reusit sa opresc ...practic in el daca mai erau 5 cm nu il atingeam ,,,,in fine...el nu sa ales cu nici o zgarietura dar mie mi sa spart coltul acela mic de la semnal si nu il gasesc nicaieri sa il comand pe net ,doar semnalizarea si atat , are cineva idee ce cod are sau daca vine cu tot cu semnalizarea chiar daca nu apare in poze ?Multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!