Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2016 în toate secţiunile

  1. De vreo 2 saptamana am trecut la rotile de iarna, Borbet V 17" + Continental TS850, cum spuneam si mai sus Cum nu am reusit sa scapat de huruitul la franare nici dupa curatarea placutelor de frana, am schimbat atat discurile cat si placutele pe fata. Am luat discuri ATE si placute ATE Ceramic, in speranta ca scap de praful de praful facut de la placutele originale. Nu am foarte multi km cu noile frane, inca sunt in rodaj, dar se comporta destul de bine. Feedback-ul este diferit fata de placutele metalice cu care a venit masina, dar sunt multumit de felul in care se poate modula puterea de franare. Pedala de frana este putin mai tare iar cursa mi se pare scurta.
    2 points
  2. EGR delete duce la modificarea parametrilor de functionare ai motorului si implicit are efect asupra regenerarii DPF. NU afecteaza in mod direct, ci prin strategia calculatorului. Odata cu EGR delete trebuie modificati si parametrii de regenerare ai DPF, sa nu mai ia in calcul EGR
    2 points
  3. Salutare, Am reusit si eu intr-un final sa fac poze masinii :). Am cumparat-o acum ~6 luni si sunt foarte incantat de ea. Motorul este super ok pentru oras, dar la viteza mare(130+) se simte ca este un 1.4 pe o masina de 1.3 tone. Ca si consum in Bucuresti am 10.5-11.5, iar afara ~7. Masina are acum 143.000 Are varianta de echipare Business la care am mai adaugat: -Tempomat -Am schimbat volanul cu unul care are comenzi -Bluetooth Jantele sunt Crateris pe 16". Urmeaza: 1.Scaune incalzite. Poate chiar cu piele. 2.Senzor de presiune 3.Senzori de parcare (fata-spate cred) 4.Columbus...POATE 5.Jante pe 17" pentru vara. Momentan, cam atat. Revin cu alte modificari.
    1 point
  4. dar de unde ideile astea sa turezi pe loc pana vine caldura?Rolul masinii e sa mearga din A in B nu sa produca, caldura. Normal ca e rau, nu pentru asta a fost construita.
    1 point
  5. In timpul regenerarii , egr este inchis de tot, implicit nu are legatura cu regenerarea.
    1 point
  6. Ma numar si eu printre cei care completeaza antigel la interval de circa 2 - 3 luni. La service (Avia motors) mi s-a spus ca este un fenomen "normal" conform producatorului. Am semnalat de asemenea si problema "amortizoarelor scurse". Iarasi mi s-a raspuns ca este un fenomen "normal". Mai mult, au venit si cu o foaie scoasa la imprimanta cu poze in care apareau amortizoare scurse unde fabrica spunea ca este totul OK. Probabil, totul este "normal" atat timp cat masina este in garantie. Dupa aceea, raspunsurile primite din partea service-urilor pe aceste teme vor fi altele, sunt convins. Cu siguranta imi vor atrage atentia asupra securitatii deplasarii avand in vedere amortizoarele scurse si alte bla, bla-uri ...
    1 point
  7. Te contrazic. Tratamentul care se face pieselor in miscare este mai complex, nu este doar un simplu tratament termic, cum se face la Housing-ul pompei. E un tratament special, care se face cu niste echipamente de sute de mii de Euro. DLC Coating se numeste, iar o firma care are asemenea aparatura (daca exista in RO), nu ti-l face. Nu stiu concret de unde provine spanul respectiv, dar stiind modul de functionare al pompei, tind sa cred ca provine din housing. @racingparts.ro tinand cont ca presiunea in rampa va fi mai mare, nu vor fi probleme?
    1 point
  8. Cica Golf R Variant va avea o ruda apropiaata - aka Leon ST Cupra: 300CP si 4x4 http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon/97759/seat-leon-cupra-300-on-the-way-with-4wd-st-version
    1 point
  9. Hello Masinuta mea avea nevoie de o interventie la aripa stanga spate acolo unde fosta proprietara a lovit-o usor acum mult timp si unde chitul se crapase destul de urat ... asa ca am hotarat ca trebuie reparata ca sa intampine iarna complet pregatita. Pe scurt curatat chit - indreptat - vopsit ! Dupa lungi cautari si palpitatii la auzul preturilor piperate si a duratelor exagerate ( parerea mea ) pentru o astfel de lucrare ... am gasit ajutorul unui coleg de forum care m-a ajutat intr-un timp foarte-foarte scurt iar lucrarea a iesit perfect ! Eu sunt genul de persoana care daca nu isi stie masina la indemana si gata oricand de o plimbare ... nu se simte bine ... ceva lipseste !! Asa ca sunt super recunoscatoare si incantata de profesionalismul pe care l-am intalnit la colegul nostru de forum. Pentru mai mult feedback o sa postez in aria dedicate. Si acum cateva poze
    1 point
  10. gata prezentarea, iata notele mele : stopuri cu semnalizare led ca la audi (pe standard , asa a zis, ar fi tare) culoarea noua galben metalizat arata super ! r-line usor modificat la bara fata, camera fata nu pare sa mai fie vizibila in grila bara spate r line cu 2 difuzoare , terminatie jos aripioara gen clubsport farurile led arata bine rline badge pe lateral ca la gti/gtd/4 motion front assist update , pedestrian monitoring 1.5 tsi cu act si cu frana de motor care opreste motorul complet pt ca consumatorii electrici primesc energie de la o baterie (130 hp pe bluemotion) online emergency call more car-net functions : remember where u parked the car automated driving functions : traffic jam si trailer assist : stears, brakes and accelerates with hands on emergency assist : stops the golf in controlled manner and warns other road users
    1 point
  11. Ce treaba are senzorul de temperatura exterioara cu temperatura apei? Senzorul de temperatura exterioara este in bara fata, in spatele grilei de pe partea soferului.
    1 point
  12. Culoarea cred ca e pretentioasa,dar in rest este ok.,sa va bucurati de ea si sa nu tineti cont de spusele unora de pe forum,bafta!
    -1 points
  13. Relativ ce spui. Mini Cooper, mercedes si BMW au aceleasi motoare si acolo si aici.Ma raportez ca idee. Pot diferi motoarele dar interioarele si multe altele sunt identice. Nu-si permit costuri diferite pe piata. E o variatie mica la anumite masini pe motoare/noxe etc. Dar banuiesc eu ca au acelasi furnizor de bucse, de fulii, de arcuri, de faruri si in Sua si in EU. Pentru mine e o piata de referinta pentru ca uite ca gasim informatii de genul celor de mai sus, si fondate. Sa nu mai zic de site-ul nhtsa unde gasim instant orice sesizare facuta de un consumator si orice recall sau chiar buletin de service emis de producator. La noi in mirifica Europa, fiecare face ce vrea, nimeni nu stie nimic :). M-am uitat la X5 de exemplu si am gasit acolo prima data sesizarile de la consumatori, urmate de buletine de service si recall-uri si date pe modele, pe care sunt si pe care nu sunt probleme. Acolo nu se joaca. Si ghiciti, exact aceleasi recall-uri facute si la noi. La fel si la Mini motor N18 de exemplu. Recall de fabrica facut si aici si acolo. Deci, e relevant in majoritatea situatiilor. Studiile alea acolo sunt pe bune. La noi in UE francezul zice ca golf e naspa dar ca e mai bun 308 al lor. Vw zice ca sunt naspa asiaticele ca nu stiu ce. Bmw zice ca mercedes sunt slabe si tot asa. Stiti unde bat. Daca maine vreau o masina cu blitzurile pe ea, iau 5 ziaristi sau reviste de renume, cotizez si scriu aia de Kia Soul ca bate pe Maybach sau de Duster ca il umileste pe X3 si pot si dovedi asta de ajungi sa crezi Si la cati retarzi sunt pe acest continent....ma scuzati. Eu pe probleme de astea ma duc direct la nhtsa pe site. Si vad complainturi, cate sunt si care si daca au fost rezolvate. Pentru masinile care m-au interesat mi-a fost de ajutor SUA. Soul Turbo : am gasit la un dealer in ue oferta pt 1.6 T-GDI acum 1 saptamana. Sunt cateva si pe mobile.de. Bagati Soul si peste 150 cp.
    -1 points
  14. 4x4 urmeaza pe modelul viitor: "But should you want all-wheel drive to go with your turbocharged hamstermobile, you may have to wait for the third-generation Soul because Kia isn’t planning to add it to the current model even though dealers have been fighting tooth and nail for it."
    -1 points
  15. Aia nu-mi place nici mie la Mazda ca o tot tin sus si tare cu Skyactive-ul ala de mi doari caplu...
    -1 points
  16. Doar baterii om gasesti pe 68ah. Si cred ca nu întâmplător. Bem code gasesti numai pe cele om. Eu mi.am schimbat de curând bateria. Mi.am luat un exide de 70 parca fără bem code. La codare, am băgat codul vechi. Abia dupa câteva luni de la inlocuire pot spune ca e totul in regula. La început mi se tura moturul in relanti desi afara era cald si nici regenerare nu.si făcea. Deci...tu alegi. Ori iti iei om si dai cca 1000 Ron ori am si dai cca 500 ron am uitat sa.ti zic, eu am gasit numai la oradea un service care vindea baterii si care chiar stiau cu ce se mananca agm-urile. Din pacate nu am cum sa ajung pana acolo
    -1 points
  17. Rog pe cei care doresc sa contribuie cu informatii sa scrie un post cu linkul/documentul si eu il voi adauga la lista. De-asemenea si cei care cauta ceva anume si nu gasesc in lista pot posta aici. Majoritatea site-urilor sant traduceri din limbi straine, traduceri facute cu google, traduceri care cum se stie nu sant perfecte deci, mai inchideti un ochi sau incercati cu un alt translator! FAQ-uri Touran (traducere google-engleza)Manual Service Touran (pdf-engleza) thx @forceturboDiferite modificari, upgrade-uri (traducere google-engleza)Demontare/schimbat sticla retrovizoare (traducere google-engleza)Combinatii de Anvelope/jante recomandate (traducere google-engleza)Becurile si iluminatul in general (traducere google-engleza)How-to schimbat difuzoarele/demontat fete usi (pdf-germana)Instalatia Electrica Touran (pdf-germana)Senzori motoare PD, pozitionare si preturi (traducere google-engleza)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!