Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Salutare, iata o intrebare si frumoasa dar si grea ! Incercand sa nu repet prea multe din ce s-a spus deja, adaug un aspect: copilul atunci cand e mic ( < 2 an) il vei schimba de multe ori in masina. Pe tine te-am vazut, daca sotia nu e mai mica de 1.60 cu greu se va descurca sa-l schimbe pe bancheta din spate. Asta inseamna ca il va schimba pe scaunul dreapta. Asta inseamna 2 lucruri : portiera deschisa deci o mare problema iarna (in spatele unui O3 vei putea sa faci asta cu usile inchise; si apoi risc mare de murdarire in fata, da cu un picior gresit, hop caca pe bord mare stres. Apoi subscriu la ce a zis Cristi cu portbagajul, pt primii 1 an jumate / 2 un hatchback nu e suficient, nici macar pt un drum de weekend. In concluzie, tinand cont de sentimentele tale pt Leon... sfatul meu este sa iei O3 numai daca si numai daca iti place f mult. N-as vrea sa te vad iar nemultumit peste 2,3 ani. Daca nu esti absolut convins mai degraba cauta alta solutie. Numai bine !2 points
-
Acum ma vazut discutia: - GTI > vRS la calitate, sportivitate. Eu as adauga si look, dar asta e subiectiv, oricum nici vRS-ul nu imi displace. Nu stiu cum mai e cu varianta nonFL (daca mai poate sau nu fi comandata), dar nici nu stiu daca reducerea de fabrica mai este valabila (probabil ca nu). Caz in care ai ratat din pacate o sansa foarte buna de a lua un GTI la un pret bun. - vRS > GTI la spatiu evident. O3 este o masina greu de egalat in gama sa cand te gandesti la acest aspect. Tocmai de asta are si succesul pe care il are. Nu stiu ce reduceri/discounturi se dau la vRS, eu cand am cerut oferta pentru O3 1.8 TSI 4x4 DSG6 obtineam un pret foarte bun (undeva la 22.5K cu optionale de bun simt) si un termen de livrare de 5 luni de zile Daca astepti ca familia sa se mareasca in urmatorii ani, iti pot spune ca desi te vei descura probabil si cu un hatch, va fi totusi greu..Cand copilul este mic vei lua toata casa cu tine si orice masina ai avea vei umple portbagajul. Care la un hatch nu e foarte mare - cu siguranta vei duce lipsa spatiului in acele momente (mai ales in vacante). Da, te poti ajuta de Thule la nevoie, dar in acest caz degeaba vei acea GTI/vRS, te va penaliza ingrozitor - o singura data am mers cu asa ceva pe O2 (retine, da ?!, pe O2 ! - totul era plin..) si nu mi-a placut.. Stiu multe persoane carora nu le place break-ul si ii inteleg. Dar asculta la mine: ii vei duce lipsa cand va veni timpul. Dupa ce copilul face 4 anisori, nu mai e nevoie de atata spatiu, te poti descurca practic cu orice, dar pana atunci. Spatiul in spate iarasi e o chestie importanta, depinde si de situatie, copil. Vor fi momente in care poate il vei da jos din scaun (pe la 3-4-5 ani) si se va intinde pe bancheta la somn pentru o mai buna odihna - iti va fi util un spatiu cat mai mare a.i. mamica sa stea si ea confortabil. Eu iti repet, chiar daca nu iti place : XP/Scout/Alltrack/etc te-ar ajuta cel mai mult. Stii ca am fost cumva in aceeasi situatie ca si tine, iar el meu baiat are totusi 6 ani acum si tot am ales in interesul familiei. Depinde si daca un 4motion ti-ar placea sa fie acolo sau nu intereseaza. Bineinteles ca si pretul joaca un rol important, s-ar putea sa fie diferente sensibile intre ele si atunci..sa fii "ajutat" in alegere.2 points
-
Dintre cele doua si ce iti doresti de la masina cred ca Octavia ti se potriveste mai bine desi oricum mi se par destul de hardcore ambele, cand se vrea ca masina de familie tanara cu un copil MIC. Eventual RS sau GTI as alege dupa ce are copilul 3 ani si nu mai ai nevoie de atatea lucruri de carat. Asta daca nu imbatranesti si nu iti mai arde de hot-hatch-uri. Astea sunt genul de masini pe care le iei pana faci copii ( e doar parerea mea, puteti sa dati cu pietre ). In Golf nu o sa ai spatiul din Octavia, asta e clar. Eu cu un copil de 3 ani cand plec in concedii il am tot timpul plin si mai am si pe bancheta din spate . Altii se descurca cu Polo cu 2 copii + soacra. Depinde de la caz la caz. Octavia RS este un compromis. VW a gandit-o exact pentru oameni care isi doresc sa impace si viata de familie si sa aiba si o masina "sport", dar nu e la nivelul unui Gti ca look si feeling. Oricum nu o sa te poti bucura de ea cu un copil in masina. Eu as merge pe un Scout sau XP cu 1.8TSI pe care sa il resoftezi cand te plictisesti..1 point
-
1 point
-
Turbina scoate zgomote din cauza temperaturii de afara care s-a schimbat. Un motor diesel e foarte sensitiv in privinta temperaturii aerului dar in special a umiditatii. Daca turbina miauna nu se intampla nimic, cat timp ai consum de ulei si jocuri mici. Jocul acceptat maxim la turbo este de 0.3mm adica jumatate din diametrul unui fir de par (0.7mm) ceea ce se traduce prin faptul ca nu ai voie sa simti joc la mana la axul turbo pe nici o directie (x,y,z). Daca simti joc la mana este clara situatia, turbina are grad avansat de uzura si mai poti merge asa cu ea, pana cand nu mai produce presiune, sau pana cand pocneste. Nu va aventurati la reconditionat turbine la noi pt ca se folosesc in 99% din cazuri piese ieftine China care costa 350 Ron miezul si voi platiti 1200 ron pt reconditionare, iar materialele din care sunt facute acele piese nu sunt omologate si sunt jalnice. Un aparat de calibrat miez turbo costa cateva zeci de mii de euro, imaginativa cate firme de la noi din tara isi permit sa cumpere asa ceva.1 point
-
@alin12 nu stiu de ce ai perceput tu raspunsul ca fiind ostil. A fost doar scurt, uneori nu avem timp sa raspundem decat asa... sau deloc. Ai avut noroc pt ca uneori mai functioneaza instalarea in acest mod si daca incerci de mai multe ori sa initiezi procesul de instalare. Este bine ca ai rezolvat. @tur... trebuie sa debifezi din VCDS sign recognition1 point
-
Am avut O3 1.8tsi manuala pentru aproximativ 2ani si 6 luni si 60k km si acum conduc un golf 7 gtd dsg cu care am aprox 16k km. Am fost foarte multumit de O3 in special de motor dar senzatia din gtd e total alta. Interiorul este mult mai calitativ la gtd ca la O3. Antifonarea la viteze peste 130 este mult mai buna la gtd ca O3 desi skoda era benzina. Tinuta de drum la fel este mult peste O3 dar aici probabil ca daca compari cu O3 rs diferentele sa nu mai fie asa mari. In rest ma astept ca diferentele observate de mine sa se pastreze. Singurele avantaje ale O3 sunt pretul mai bun (probil aprox 3k mai putin) si portbagajul cu 200 litri mai mare. Daca nuai nevoie de spatiu si esti ok cu pretul eu zic G7 gti.1 point
-
Cand spui familie/copil apare nevoia de portbagaj, unde castiga Octavia. Sincer, intre cele 2, nu stiu de ce, imi place mai multe O3 RS. Varianta break intra in discutie?1 point
-
LE: am rezolvat cu becul, se pare ca a uitat Carlos sa cupleze mufa.1 point
-
Hello Masinuta mea avea nevoie de o interventie la aripa stanga spate acolo unde fosta proprietara a lovit-o usor acum mult timp si unde chitul se crapase destul de urat ... asa ca am hotarat ca trebuie reparata ca sa intampine iarna complet pregatita. Pe scurt curatat chit - indreptat - vopsit ! Dupa lungi cautari si palpitatii la auzul preturilor piperate si a duratelor exagerate ( parerea mea ) pentru o astfel de lucrare ... am gasit ajutorul unui coleg de forum care m-a ajutat intr-un timp foarte-foarte scurt iar lucrarea a iesit perfect ! Eu sunt genul de persoana care daca nu isi stie masina la indemana si gata oricand de o plimbare ... nu se simte bine ... ceva lipseste !! Asa ca sunt super recunoscatoare si incantata de profesionalismul pe care l-am intalnit la colegul nostru de forum. Pentru mai mult feedback o sa postez in aria dedicate. Si acum cateva poze1 point
-
pai la 2km parca as merge pe jos... economisesti bani si faci si conditie fizica. Scuze de offtopic1 point
-
in Romania undeva la 1600 lei. Il poti contacta pe Dragos Voinea (taticul acestui forum), este distribuitor autorizat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poti schimba in maxidot din generatia golf5 cu ecran rosu sau generatia mk6 cu ecran alb/color dar acolo trebuie vazut ce tip de abs ai. Cauta in topic ca s-a mai discutat. Legat de eroare daca bordul functioneaza corect poti ignora eroarea, se poate repara dar trebuie modificat eeprom.1 point
-
It irecomand Mobil Extra 2t. Are cam acelasi pret cu cel galbea de la K. Arata cel mai bine pe hartie.1 point
-
Salut! Astazi am lucrat la un avf care avea probleme cu mufele la injectoare, am dat capacu jos , am strans papucii, si dupa aceea am facut o inspectie la ax si came , ca in mers avea un tacanit. Si am gasit o bucsa care tine arc+piston la pompa duza nr1. Coincidenta a fost sa am un injector defect de la care am decis sa ii iau bucsa. Am desfacut am scos ansamblu piston+arc si a inceput sa traga aer prin injector semn ca se dezarmorsa. Am pus totul la loc, dat la automat 10 min in reprize nu a vrut sa porneasca deloc. Am verificat filtru care era plin, am verificat daca baga pompa , si arunca. Dupa am pus motorina intr-un pet sa traga pompa tandem din el. Dar nu reusea sa traga. Cand am vazut asta, am luat o pompa de mana (de aia de cauciuc cum are loganu). Am amorsat pompa tandem dupa care am dat la automat si in acelasi timp bagam si cu pompa manuala , si a pornit dupa cateva rotiri bune la automat. Asta ce inseamna ca pompa tandem nu este buna pe partea de "aspiratie"? De ce nu reusea sa traga din pet? Mentionez ca masina porneste si la cald si la rece bine. Si daca sta mult timp nepornita porneste la prima cheie indiferent de cat sta.1 point
-
Catalin, immo off nu se poate face decat in motor, la bord doar daca ii adaptezi cheie. ai si un PM.-1 points
-
In Romania sigur nu vor veni cu vopsele de 2000 de eur. Ce sunt eu curios e daca poti comanda din Romania o masina cu vopselele alea speciale care apar doar pe site-ul din germania. Poate e pe-aici ceva muncitor de la VW sa ne spuna.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00