Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.11.2016 în toate secţiunile

  1. pai la 2km parca as merge pe jos... economisesti bani si faci si conditie fizica. Scuze de offtopic
    2 points
  2. Am avut O3 1.8tsi manuala pentru aproximativ 2ani si 6 luni si 60k km si acum conduc un golf 7 gtd dsg cu care am aprox 16k km. Am fost foarte multumit de O3 in special de motor dar senzatia din gtd e total alta. Interiorul este mult mai calitativ la gtd ca la O3. Antifonarea la viteze peste 130 este mult mai buna la gtd ca O3 desi skoda era benzina. Tinuta de drum la fel este mult peste O3 dar aici probabil ca daca compari cu O3 rs diferentele sa nu mai fie asa mari. In rest ma astept ca diferentele observate de mine sa se pastreze. Singurele avantaje ale O3 sunt pretul mai bun (probil aprox 3k mai putin) si portbagajul cu 200 litri mai mare. Daca nuai nevoie de spatiu si esti ok cu pretul eu zic G7 gti.
    1 point
  3. Stil, sportivitate, valoare reziduala mai mare = Golf Polivalenta, spatiu = Octavia La 1 copil poti face fata cu Golful, eventual cu artificii gen portbagaj pe acoperis cind e nevoie. La 2 si eventual soacra/bona se schimba discutia si s-ar putea sa fie si Octavia deficitara, dar oricum e mai buna ca Golful. XP Rulz
    1 point
  4. Relativ ce spui. Mini Cooper, mercedes si BMW au aceleasi motoare si acolo si aici.Ma raportez ca idee. Pot diferi motoarele dar interioarele si multe altele sunt identice. Nu-si permit costuri diferite pe piata. E o variatie mica la anumite masini pe motoare/noxe etc. Dar banuiesc eu ca au acelasi furnizor de bucse, de fulii, de arcuri, de faruri si in Sua si in EU. Pentru mine e o piata de referinta pentru ca uite ca gasim informatii de genul celor de mai sus, si fondate. Sa nu mai zic de site-ul nhtsa unde gasim instant orice sesizare facuta de un consumator si orice recall sau chiar buletin de service emis de producator. La noi in mirifica Europa, fiecare face ce vrea, nimeni nu stie nimic :). M-am uitat la X5 de exemplu si am gasit acolo prima data sesizarile de la consumatori, urmate de buletine de service si recall-uri si date pe modele, pe care sunt si pe care nu sunt probleme. Acolo nu se joaca. Si ghiciti, exact aceleasi recall-uri facute si la noi. La fel si la Mini motor N18 de exemplu. Recall de fabrica facut si aici si acolo. Deci, e relevant in majoritatea situatiilor. Studiile alea acolo sunt pe bune. La noi in UE francezul zice ca golf e naspa dar ca e mai bun 308 al lor. Vw zice ca sunt naspa asiaticele ca nu stiu ce. Bmw zice ca mercedes sunt slabe si tot asa. Stiti unde bat. Daca maine vreau o masina cu blitzurile pe ea, iau 5 ziaristi sau reviste de renume, cotizez si scriu aia de Kia Soul ca bate pe Maybach sau de Duster ca il umileste pe X3 si pot si dovedi asta de ajungi sa crezi Si la cati retarzi sunt pe acest continent....ma scuzati. Eu pe probleme de astea ma duc direct la nhtsa pe site. Si vad complainturi, cate sunt si care si daca au fost rezolvate. Pentru masinile care m-au interesat mi-a fost de ajutor SUA. Soul Turbo : am gasit la un dealer in ue oferta pt 1.6 T-GDI acum 1 saptamana. Sunt cateva si pe mobile.de. Bagati Soul si peste 150 cp.
    1 point
  5. Fiindca am masina cam de 2 luni, am citit manualul masinii recent si mi-a ramas in minte o chestie care e raspunsul la intrebarea de mai sus. Am gasit-o si in manualul tip pdf si fac copy-paste din capitolul Pornirea şi oprirea motorului: "Indicaţie Nu lăsaţi motorul să se încălzească în staţionare. Dacă este posibil, plecaţi de pe loc imediat după pornirea motorului. Motorul atinge astfel mai repede tem- peratura sa de regim."
    1 point
  6. DA, e posibil. destul de mare compensarea.
    1 point
  7. Andrei ... problema ta cu clima este mica .. eu am luat un seat leon 5f anul trecut in decembrie si nici pana in ziua de astazi nu au reusit nici cei de la Porsche si nici cei de la Alto Syncro sa gaseasca ce au .. in prezent masina o am de 2 sapt la Alto Syncro...si dau din umeri si acum..au schimbat piese pe ea de minim 60 mil ..pe sistemul...gata asta e de vina :))) Pe scurt .. cand vrea ea imi apare martorul in forma de spirala in bord si nu se mai accelereaza masina :))) eu am imbatranit 10 ani cu problema asta
    1 point
  8. zgomotul este in general de la anvelope sau rulmenti dar daca spui ca pe cele pe 18 nu fac zgomot cel mai sigur este de la anvelope. La mine este invers, pe 18 face zgomot si pe 16 nu
    1 point
  9. Poti lasa maneta f probleme.Am facut multe retrofit-uri...stiu ce zic..incercam sa te ajut..dar tu asteapta pe cineva care se pricepe...eu sunt incepator ?
    1 point
  10. ateca 1.4 tsi 150CP cutie automata am mers eu astazi, de test. Ce m-a surprins (placut) a fost antifonarea mult mai buna fata de Leon, si stabilitatea foarte buna pentru un SUV (dar nu la nivelul unui Leon). In rest masina nu m-a impresionat, acelasi interior, nimic care sa te faca sa zici "wow", in realitate e mai mica decit pare in poze, portbagajul exista dar nu e un portbagaj de plecat in concediu cu copii la mare... Una peste alta Leon Xperience ramine (cel putin pentru mine) varianta corecta. PS. Consum 11,5%. Fix in aceleasi conditii/acelsi motor pe Leon nu trece de 10%.
    1 point
  11. Da , e sudura de calitate dar am intampinat niste dificultati datorita Y-ului facut cam prost de altcineva. E momentan montata pe masina dar nu am tips-uri (sunt pe drum) si arata ... ca un cur sincer vorbind cu tevile alea subtiri comparativ cu evazarile din diffuser. De asemenea nu am anulat inca intermediara si nu se aude nici o branza chiar si cu finala scoasa ... cel putin la relanti si mers normal. In schimb cuvintele de lauda pentru extensia Rieger .. a venit bang on la toata gaurile si toate clipsurile. Totally worth the $$ Si in acest moment fundul este schimbat ... dar o sa fie si mai bine dupa aplicarea tips-urilor. Nu stiu daca sa scot si intermediara ... sunt in dubii. Tu ce parere ai despre asta ?
    1 point
  12. @Clodius problema nu era de la lentila nici de la DVD. Am incercat si cu 5238 si tot asa se comporta. Solutia a fost urmatoarea: atunci cand intri in swl update mode (Eject + Steluta + Setup) NU trebuie sa fie dvd-ul bagat in unitate. Ci trebuie introdus abia dupa ce apare ecranul care spune "Please insert SWL CD". Asta e tot. Nu am avut niciodata probleme cu lentila, a citit tot timpul tot felul de CD-uri si DVD-uri. Inclusiv acest DVD de update il citea. Problema era ca se restarta unitatea. Nu inteleg de ce exista aceasta atitudine ostila. Stiu ca v-ati plictisit sa spuneti aceleasi lucruri de atatea ori. Dar s-ar putea cineva sa vina cu o problema noua, si voi sa va luati de el, ca de ce nu a citit forumul. Sper sa nu fie cu suparare, dar consider ca trebuie sa citim mai atenti ce scrie lumea, si sa fim mai calmi.
    1 point
  13. Am avut neplacerea sa experimentez de dimineata functia de Pedestrian Assist. Un pieton a coborât de pe trotuar in fata mea si s-a angajat in traversare prin loc nepermis fara macar sa intoarca o secunda capul spre stanga. Masina a aplicat singura frana la maxim de la 30-40 Km/h cat aveam, mai sa dau cu capul de volan. Intrebarea pe care o am, in caz ca stie cineva raspunsul, daca e normal sa imi sara si cutia din D in N ca urmare a acestei manevre automate.
    1 point
  14. Salut, eu am instalat aceste Becuri cu led. Am ales aceasta varianta cu rezistenta pentru anulare erori deoarece am văzut ca în spatele proiectorului e cam mizerie. Neavând nici un fel de protecție acel ventilator, m-am ghindit ca se va strica repede. PS: varianta cu ventilator o am instalata pe faza lunga. Acolo e alta poveste. E în far, nu ajunge mizerie. Sunt instalate de circa 3 luni si pina una alta, totul e ok, dar faza lunga nu prea o folosesc, deci nu e relevant. E acest Model de bec Menționez ca în acest moment nu am nici un bec cu filament instalat pe mașină. Toate sunt led-uri și respectiv Xenon oem pe faza scurta. Toate funcționează perfect, fără erori și cu un aspect mult mai plăcut(pentru mine cel putin).
    1 point
  15. Hello Masinuta mea avea nevoie de o interventie la aripa stanga spate acolo unde fosta proprietara a lovit-o usor acum mult timp si unde chitul se crapase destul de urat ... asa ca am hotarat ca trebuie reparata ca sa intampine iarna complet pregatita. Pe scurt curatat chit - indreptat - vopsit ! Dupa lungi cautari si palpitatii la auzul preturilor piperate si a duratelor exagerate ( parerea mea ) pentru o astfel de lucrare ... am gasit ajutorul unui coleg de forum care m-a ajutat intr-un timp foarte-foarte scurt iar lucrarea a iesit perfect ! Eu sunt genul de persoana care daca nu isi stie masina la indemana si gata oricand de o plimbare ... nu se simte bine ... ceva lipseste !! Asa ca sunt super recunoscatoare si incantata de profesionalismul pe care l-am intalnit la colegul nostru de forum. Pentru mai mult feedback o sa postez in aria dedicate. Si acum cateva poze
    1 point
  16. Asta daca poti sa treci peste design-ul ala horror de la Soul (gusturile nu se discuta). Am avut masina din grupul lor (Hyundai) si nu excelau deloc la partea de motorizari. Intr-adevar nu am condus noile motorizari turbo, dar review-urile din afara sunt impartite.
    1 point
  17. E normal.La mersul cu spatele climatronicul trece automat pe recirculare.
    1 point
  18. @voinea : Am fost azi sa vedem masina. Prietenul meu, fiind foarte atehnic, a fost imediat atras (orbit) de diverse dotari (crusie control, faruri automate, senzori de ploaie etc). Atat de atras a fost de astea incat nu a observat niciun defect la masina. I le-am spus eu dupa vizionare, cand imi zicea ca ar vrea sa o cumpere. Pe scurt: masina dpdv tehnic era ok: ambreiaj schimbat in 2015 (la 200.000 km) cu tot cu volant, placute de frana schimbate acum o luna. Motorul mergea frumos, cutia, ambreiajul, totul bine. Fara urme de accident. dpdv vizual era un dezastru: pe langa micile zgarieturi din barele fata si spate (specificate in anunt), avea un punct pe hayon unde sarise vopseaua si facuse rugina. Insa, greul vine acum: Farurile erau niste chinezarii ordinare, nu se aliniau deloc cu capota si aripa (bagai degetul intre far si capota), balastul de xenon era prins cu "soricei" de niste conducte. Toata bara din fata era schimbata. Mi-am dat seama si dupa sigla GTD dar si dupa faptul ca bara venea de pe o masina cu spalator de faruri, ceea ce asta nu avea. Era si o mica diferenta de nuanta a vopselei intre bara si aripi/capota. Pe praguri a pus niste ornamente din plastic care pe langa ca erau lipite oribil (se dezlipise unul intr-un capat), nici nu se potriveau perfect. Naviagtia era intr-adevar chinezarie, dar parea ok dpdv calitativ. Avea 2 carduri microSD: unul pt harti si altul pt muzica. Avea niste fire trase in torpedou: mufa usb pt stick, un cablu de iphone 4 si un jack pt aux. Tapiteria pe scaune si bancheta era schimbata (era noua, in contrast cu plafonul masinii care era murdar). Burduful de la schimbator, manerul de la frana de mana si pielea de pe volan erau si ele schimbate (erau aproape noi). Suspensia era schimbata (coborata) si foarte, foarte tare. Rotile pe 19 erau foarte zgomotoase. Erau si extraordinar de late (235), abia incapeau. Ba chiar as spune ca ieseau in afara aripii foarte putin. Am luat-o la o tura si eu. Proprietarul mi-a zis din start sa nu virez cand masina e oprita, ca "it's not good for the car, because of the big wheels, GTI my friend". Am pus o frana brusca (gen franare de urgenta) de la 50km/h la 0 si s-a suparat pe mine ca "you should treat my car with respect, like a girl, you know" Partea amuzanta este ca proprietarul (un turc) nu recunostea nimic din toate astea si evita orice intrebare mai "dureroasa". I-am zis de faruri, ca nu se potrivesc. "No, my friend, this is GTI lights, xenon". In plus, nici nu a vrut sa lase mai jos de 4950 cu tot cu rotile de iarna. Omul chiar credea ca are o bijuterie. In fine, l-am sfatuit pe amic ca in banii astia isi ia un golf 5 stock poate cu mai putini kilometri. Stock adica macar cu suspensie normala (mai buna pentru Bucuresti) si faruri normale, pe unde nu intra degetul. Din cate stiu eu, acest "tuning" pe o masina ii scade valoarea de revanzare insa proprietarul tot flutura GTI in sus si in jos crezand ca are o bijuterie si ca "dotarile" ii fac masina sa valoreze mai mult. Pe drum la intors am cautat pe mobile.de golf 5 2007 cu diesel de 105 si km intre 200 000 si 250 000. Toate se invart in 4000 - 4600. Deci cred ca am procedat bine. Inca o data, multumesc mult pentru sfaturi. Mi-au fost foarte utile
    1 point
  19. Conform consumului actual de ulei, ar iesi 1.5 l la o revizie. Nu stiu cum ati calculat 3 litri. @Andrei: cum pot sa invat pe propria piele/motor? Motorul/masina e in garantie. De ce m-as apuca sa fac revizii la 15000 cand mi se spune clar ca reviziile trebuie facute la 30.000? Chiar nu inteleg rationamentul. Ar trebui sa utilizez practica anilor 80 in ceea ce priveste intretinerea unei masini chiar daca au trecut 30 de ani de atunci? Daca in cartea de folosire a masinii scrie revizii la 30.000, de ce le-as face eu mai des? Aveti si alte motive reale decat povesti cu pesti?
    1 point
  20. WVWZZZAUZEP511886.pdf wvwzzz3czee028774.pdf WVWZZZ9NZ7D071946.pdf Alte decodari.... wvwzzz3cz9e545520.pdf
    1 point
  21. 1 point
  22. E diferita cutia intre cele doua marci? Sau de unde vine diferente de fiabilitate? Vechiul Sportage e un etalon al fiabilitatii.. o sa scapi de stresul cu Mini. Asa mult va consuma? Eu am 9.4 pe ultimii 15.000 km (60% extraurban + Arad). Drive test am facut doar cu Soul electric si nu mi-a placut deloc masina.. Sa il stapaniti sanatosi!
    1 point
  23. Tocmai am incheiat o luna de test drive cu masinile din zona asta. Greu a fost si bine ca am incheiat. Am facut drive teste cu tot ce e posibil: Cx3, Cx5, Crv, Hrv, S-cross, Vitara, rav4, X-trail, Qacaşcai :), Juke, Xv, Mokka, Seria 2 Active tourer(best of), A klasse, GLA, Renegade, 500x, Tiguan, Q3, Sportage, Soul si Niro. Ateca am vazut-o la salon. Poze cu Q2 also.Nu am testat inca Toyota C-HR pt ca e new hit on the road. De franțuzoaice nici nu vreau sa aud. Absolut nimic. Ma lasa rece masinile frantuzesti. Pot scoate cele mai tari masini ca tot nu vreau sa aud si nu voi cumpara vreodata asa ceva. Va fi masina sotiei (actualul 2011 Mini Countryman S All4 automatic 184 CP cu 39.000 km la bord se vinde). Ne-am oprit dupa multe analize la Soul, Sportage si Toyota C-HR (wooow cum arata masina asta!). Am eliminat rand pe rand masinile din lista ba ca e prea mica (cx3) ba ca in interior e puscarie (suzuki), ba ca renegade ala e un fiat si are un pret exorbitant, ba ca unele nu au cutie automata la un pret decent. Grupul vw l-am scos instant. Cei vechi de aici stiu ce parere am eu despre Porsche Romania. Nu mi-am schimbat-o nici acum... Extrem de bine Seria 2 active tourer. Insa 4x4 si automat se ducea in balarii pretul. Mercedes nu mi-a placut deloc. Am scos si C-HR fiind un model care va fi livrat undeva in 6 luni si fiind model nou mi-e cam frica. Am ramas pe Soul si Sportage. Soul-ul era 1.6 benzina automata in 6 cu 132 cp si urca undeva aproape full la 24.000 eur. O masina extrem de fiabila in SUA si singura care iese din rand. Ori iti place ori nu si punct. Se face numai in Koreea si se livreaza in 5 luni. Nu exista 4x4. Sportage urca in 26600 Eur GT-line 4x4 DCT7 1.6 Turbo 177 Cp la care se adauga extra optionale cum ar fi xenon, spalator faruri, senzori fata spate (camera deja are). Masina e aproape full. Alegerea e clara. Am comandat Sportage pe 4.11.2016. Avem livrare 60-100 zile. Despre consum va zic direct ca sa inchid subiectul. Sotia vine de pe Mini, deci nu are cum sa consume mai mult decat Countryman S :))). Poate v-o prezint la intalnirea de iarna vwforum... Salutari! Cu privire la DCT7 sunt probleme pe Hyundai nu insa pe Kia. Pe forum la Kia este totul in regula, la Hyundai sunt semnalate mai multe probleme.
    1 point
  24. Mazda e o masina frumoasa, dar nu cred ca o putem pune langa Stelvio totusi...
    1 point
  25. @son1k de ce o turezi si nu pleci puri si simplu ? consumi degeaba benzina, nu ii fac bine turatille mari cand e motorul rece si se incalzestemai greu Nu este recomandat sa o lasi sa mearga in gol. Cand am avut masina pe benzina o lasam maxim 1 min pornita pe loc si plecam...dupa 1-2 min de mers deja baga caldura. Daca e problema de geam inghezat mai bine folosesti spray-uri de dezghetat
    1 point
  26. Eu as evita sa o duc pana la 4000 rpm cand e rece. Gandeste-te ca daca apa era rece uleiul era si mai rece. Nu sunt mecanic dar din punctul meu de vedere ungerea motorului are de suferit in astfel de cazuri. Ma iau dupa faptul ca temperatura uleiului trebuie sa fie intre 80-110 grade pentru o lubrifiere optima a motorului. Conform manualului trebuie sa se evite turatiile inalte pana ce apa nu ajunge macar la 70 grade. Ai motor pe benzina, in 2 minute de mers se incalzeste binisor.
    1 point
  27. Salutare! Multumesc tuturor de sfaturi. Sambata am fost la dl Eugen care mi-a inlocuit plamanul ,instalatia aferenta pana la buton si buton comanda mult mai simplu,face trecerea la o anumita turatie,cel vechi trebuia comutat manual benzina gpl. Mi-a ramas si butonul original pe care il folosesc doar ptr nivelul gazului din butelie,nu s-a putut face legatura ptr nivel pe butonul nou. Dupa aproximativ 300km sunt foarte multumit de investitie/interventie si pot spune ca merge mai bine pe gpl decat pe benzina. Intradevar dl Eugen este "tatic" in GPL,a reusit sa faca ce altii nici macar nu au vrut sa auda/incerce,toti gasind singura solutie inlocuire completa a instalatiei. Bafta tuturor!
    1 point
  28. Pe hartie, foarte bine, mai ales ca daca nu gresesc e un 1.6diesel. Atat de bine, incat pe strada sunt inexistente. CR-V-ul vechi, ala cu interior gen Sprinter, cu schimbatorul pe bord s-a vandut mult mai bine. Ca la orice japoneza pe care o stiu si o vad zilnic langa mine (honda sau mazda) sunt rosii de rugina pe dedesubt. Nu afecteaza structural, dar, rosii nevertheless. Inca nu am vazut nici Tiguan prima generatie, nici Yeti afectate de rugina. (evident masini nelovite si reparate prost)
    1 point
  29. Da Ionut, suntem noi rai... postam doar sa nu-si cumpere omul masina.... Eu zic cam asa.... daca vrei sa ne asculti bine - mi-au trecut multe VAG-uri prin mana, deci stiu ce vb... nu a existat unul ieftin achizitionat si care sa fie curat si bun... E logic - deci neamtul cumpara o masina de 25000-27000 - 30000 euro (cand vb de un HL) sau mai mult.... o tine 3 ani.. face doar 140.000 km... si o da cu 7000 de euro ? nu o sa vezi niciodata asa ceva..... cine merge in Germania si cauta masina buna si curata, nu o sa gaseasca sub 10.000 euro asa ceva - si vb de un CF nu HL mai departe, cine vrea sa inteleaga bine..... cine nu, e bine venit sa-i rezolvam problemele dupa, sa vindem cate o piesa... deci, in teorie nu e interesul multora dintre noi sa iti cumperi o masina buna.... dar totusi ii sfatuim cum sa nu cumpere una proasta/obosita - de ce ? pentru ca unora ne place sa fim oameni. si cu asta, inchei pledoaria reamintind ca.... ieftin si bun - nu exista - scump si prost... mai gasesti - din pacate. Spor la cumparaturi !
    1 point
  30. Caroserie Verificati inainte cateva puncte slabe. Acestea sunt: lacasul bateriei de sub bancheta spate, la prinderea de sus s amortizoarelor fata, contra-aripi fata > la partea de jos unde bate apa, contra-aripi spate > la partea din fata - jos, praguri in zona tunelului de caldura. Dar sa nu luam lucrurile in tragic. Daca masina prezinta urme de rugina avansata nu inseamna ca este condamnata. Datorita fertilitatii Briscutei, elementele de caroserie sunt usor de gasit si la preturi destul de avantajoase. Numai in cazul aliniamentului general (masina trebuie sa aiba linie), defectuos sa va puneti serioase intrebari la achizitie. Acesta poate fi cauzata de un accident mai grav prost reparat. Costurile aducerii "la linie" sunt foarte mari si implica restaurarea completa a sasiului&caroseriei. In cazul in care doriti o masina tunata Cel mai bine e sa va interesati de materialele folosite si de mecanicul (atelierul) care a facut modificarile. Sunt firme foarte serioase care au piese ce depasesc mult performantele de fabrica. Important e ca producatorul lor sa fie unul recunoscut. Mare atentie la decapotabile Sunt mai rare si au un pret mai ridicat fata de sedan. Decapotabilele pot fi originale (recomand calduros), ori facute artizanal. La cele artizanale nu e rau sa verificati modul in care s-a efectuat transformarea si de catre cine. Structura trebuie sa fie neaparat intarita. Multi transforma fara sa tina cont de integritatea structurala a masinii, taind doar plafonul fara a studia rezistenta caroseriei dupa ce o buna parte din aceasta a fost indepartata. In cazul unei lucrari de decapotare defectuoasa, e foarte usor sa ne dam seama: masina prezinta vibratii anormale in mers si un comportament instabil in curbe. Una din cele mai mari dileme de care se lovesc cumparatorii de masini clasice este daca cumpara una pentru a o restaura ori daca cumpara una gata restaurata. Raspunsul e foarte complex si generator de polemici. Problema e diferenta de pret intre Broscuta restaurata si cea nerestaurata. Cum gasirea de piese nu e o problema, alegerea lor e dificila. se poate opta pt "originale" - Jermania ori mai ieftine, dar la o calitate mai slaba > via Brazilia - Mexic. Un alt avantaj al restaurarii unei broscute este acela ca se pot inlocui cam toate ansamblele de caroserie, caroseria este prinsa in suruburi de sasiu ca si multe componente de caroserie cum ar fi aripile, fustele, etc. Daca o restaurezi, este indicat sa folosesti piese de calitate. Aici trebuie tinut cont si de valoarea la care o poti vinde dupa restaurare. De obicei banii investiti in masina se recupereaza, sigur se mai gaseste un individ dispus sa plateasca pretul cerut si care sa impartaseasca pasiunea pentru broscute. Asta nu insemna ca e o afacere. NU. Si asta pt ca pasiunea de a restaura o masina nu are pret. Exista si tipul de cumparatori care vor sa economiseasca timp si nervi (restaurarea cere nervi de otel, mai ales cand te lovesti de balaurul numit "mecanicul mioritic"). Deci, daca nu vreti sa aveti dureri de cap cu mecanici, piese, timp pierdut, etc, solutia e simpla: cumparati o masina gata restaurata cu care va puteti plimba din prima zi si starni invidia prietenilor... Verificarea seriilor Foarte important, verificati documentele masinii. Seriile trebuie sa corespunda. Nu de putine ori am vazut cazuri in care seriile au fost "grefate" iar anul de fabricatie nu mai corespunde cu tipul si anul masinii. E un punct in minus care trage pretul mult in jos. Nu pierdeti timpul, dupa plata faceti cat mai repede actele cu proprietarul. Nu dati crezare povestilor de genul "facem actele peste x zile". Seriile se gasesc: Caroserie (sasiu) > sub bancheta spate pe tunelul central; Motor: pe motor (clar!) sub piciorul alternatorului/dinamului. Nu e rau sa aveti si un certificat de autenticitate (obligatoriu dealtfel) emis de RAR. Cum comunitati de pasionati aircooled sunt peste tot, daca aveti dubii, nu ar fi rau sa apelati la un alt proprietar de Broscuta care sa faca o vizita la fata locului si sa isi spuna parerea. Asa aveti mai multa siguranta ca nu aruncati banii pe geam si intrati deja in cercul Broscarilor. Bafta la cumparat! Sa ne vedem la intalnirile organizate, nu o sa va para rau!
    1 point
  31. In 30k. mai completezi cu 3l. nu faci nici o smecherie, decat sa uzezi prematur motorul, nu e ulei pe piata care sa mai fie bun dupa max. 15k.
    0 points
  32. Dupa o cautare prin tecdoc, pentru masina mea si un kit VALEO, mi-au afisat astea, dar nu prea inteleg ce inseamna DBR ala :( Scrie Piesa noua, D1: 228 mm sau versiune DBR, D2: 228,6 mm cu volant :tuktuk:
    -1 points
  33. si yarisu si golful ala al tau are frana electromagnetica senzori fata+spate+laterlai? stii cum functioneaza un senzor sa iti dai seama ca nu are nicio treaba cu materialul folosit ci de principiul de functioanare? iti dau un indiciu: LILIAC: trimite->primeste .... daca tu opturezi canalul CUM SA MEARGA? hai vinde tu b7-le si ia-ti inca 2 yaris si alte 2-3 golfuri 4 ca sa fii multumit!
    -1 points
  34. Pot sa iti spun ca "m-ai ranit" maxim. O sa plang vreo 3 ore pentru corectarea scrisului pe telefon. Mai ales ca sunt limitat si nu stiu ce ma faceam fara tine sa imi atragi atentia. Oricum e de bun augur al tau comentariu or NOT.
    -1 points
  35. Momentan in Belgia, dar si in Romania tot la 30.000. Atata merge uleiul respectiv, cu adaugirile de rigoare, despre care am vorbit in topicul asta. Ulei Long Life, deci da. De ce te miri?
    -1 points
  36. Ce e aia 190tdi? Mai specific relativ la 1.4 tsi: am o prietena, are Yeti nou, 1.4 TSI. 12+ litri in Cluj... E usor disperata... Sper ca e destul de explicit.
    -1 points
  37. Eu as scoate italianca din joc. M-am dat cu Alfa 147 si 156, am cunoscut cativa posesori. De ce credeti ca au aparut ca ciupercile pe strazi in Romania dupa care au disparut complet? De fiabile ce sunt! Acum daca te uiti pe strada, zici ca nici nu exista firma Alfa Romeo. http://www.jdpower.com/cars/articles/jd-power-studies/new-and-used-car-ratings-2010-2016 Vehicle Dependability Study (VDS) The Vehicle Dependability Study (VDS) examines issues reported by original owners of 3-year-old vehicles. This study measures car reliability by analyzing problems experienced over the past 12 months of ownership. Initial Quality Study (IQS) The Initial Quality Study (IQS) examines issues experienced within the first 90 days of new-vehicle ownership. This study measures car quality by analyzing problems reported in the mechanical quality and design of areas such as powertrain, body and interior, and features and accessories.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!