Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2016 în toate secţiunile
-
pai la 2km parca as merge pe jos... economisesti bani si faci si conditie fizica. Scuze de offtopic3 points
-
2 points
-
Bine v-am gasit... Daca tot am gasit putin timp liber am zis sa imi prezint si eu achizitia chiar daca a trecut o luna de la momentul cumpararii. Este vorba de un Passat Variant, 2.0 TDI, DSG, 170CP, model ComfortLine, Culoare: Deep Black Pearl. Masina a fost achizitionata de la Avia Motors Pantelimon. Are istoric complet de service si la momentul achizitiei avea parcursi 162.943Km. In Germania a fost prima data inmatriculata in Iulie 2012. Cateva dotari ce imi vin acum in minte: -echipare telefon Premium; -Keyless Go/Keyless Entry; -senzori parcare fata/spate cu afisare pe RNS315, senzori ploaie/lumina, MDI; -Cruise Control, Servotronic, XDS; -oglinda sofer si interioara electrocromatica; Am o lista intreaga cu optiunile decudate pe baza VIN-ului dar cred ca cea mai mare parte sunt standar la varianta mea. Pana acum pot sa spun ca sunt foarte incantat de achizitie chiar daca as fi preferat varianta berlina. Ieri a primit si anvelope de iarna Nokian WR D4 215/55/R16 97H XL si sper ca pana la iarna viitoare sa cumpar inca un rand de jante de aluminiu. Ca planuri de imbunatatiri, in ordine, as vrea: -oglinzi rabatabile electric(din ce am citit este destul de "intruziv" procesul de inlocuire si inca nu sunt 100% sigur ca l-as face); -iluminare auxiliara in portbagaj(a facut un coleg si este si un tutorial parca); -luminile din oglinzile retrovizoare(nu mai stiu acum denumirea acestei optiuni) sa le trec pe LED-asta daca gasesc becuri LED fara sa dea erori; -sa inlocuiesc "ochii de pisica" din portiere cu lampi; Inca nu am avut cand/vreme favorabila pentru poze asa ca pozele de mai jos sunt exact cele din anuntul de vanzare al celor de la Avia.1 point
-
Cel mai probabil este din cauza cauciucurilor, unele au zgomot mare la rulare. Daca bate si chestii de genu, poate una dintre jante (sau mai multe) este stramba .. fie dezechilibrata rau.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
N-ai fi scapat mai ieftin cu adaptarea la CP3 ? Uite aici : http://vwforum.ro/topic/125959-upgrade-pompa-inalte-vw-cp3-retrofit-pentru-cr/1 point
-
Nu este necesar sa schimbi toata lampa ..mai ales ca schimbi una OEM cu una AM (china).Se schimba doar becul il dai jos pe cel cu filament si inlocuiesti cu led.Mult mai ieftin si mai original1 point
-
Sunt vreo doua nuante de verde. Verdele simplu mi se pare prea luminos si "ne-verde", iar verdele-lime sau cum mai il numesc chinezii, e mai intens dar nu la fel de luminos (genul celui din poza). Inclin sa il comand pe cel din urma. Firul rosu e mai discret ca lumina dar nu prea se potriveste cu restul luminilor, orange-ul iar la fel... Doar verdele e de bun gust. Pana or ajunge cred ca trece Craciunul, deci...la anul pot sa vin cu impresii1 point
-
Momentan in Belgia, dar si in Romania tot la 30.000. Atata merge uleiul respectiv, cu adaugirile de rigoare, despre care am vorbit in topicul asta. Ulei Long Life, deci da. De ce te miri?1 point
-
cumpara o antena gps externa - costa pana in 100 lei - monteaz-o si vezi daca mai face asa - daca nu, atunci ai probleme cu antena gps de pe masina1 point
-
Salut tuturor, dupa 1 luna de la data achizitiei, am zis sa imi prezint si eu masina: un VW Golf Mk4 1.8 T , cod motor AUM, putere 150 CP, cuplu 210 NM. Are 205.000 km. Am gasit-o pe OLX ,pozele nu erau cine stie ce dar mi-au atras atentia faptul ca este 1.8T, este neagra si are taxa platita asa ca m-am intalnit cu proprietarul. Am dat o tura de 2-3 km si m-am hotarat,stiam ca masina asta are potential. Am ramas cam dezamagit de cum tragea,mai tarziu s-a dovedit ca era deconectat senzorul MAP,avea cam 110CP din 150 deci nu tragea cum trebuie. Am cumparat-o, s-au facut si actele,asigurarea costand 740 lei la OMNIASIG pe 6 luni.. Am dus-o prin 3-4 service-uri sa verifice daca are pierderi de boost,raspunsul peste tot a fost ca totul e ok. In cele din urma am dus-o la cineva mai priceput ,a pus-o pe tester si a iesit ca senzorul MAP nu era conectat,mufa era oxidata. Dupa ce am conectat MAP-ul, a inceput sa traga ca nebuna. Problema acum era ambreiajul,trebuia schimbat fiindca patina. Apoi a urmat o revizie completa la motor incluzand urmatoarele: lichid racire: 66 lei kit ambreiaj cu masa simpla,valeo: 1233 lei pompa apa: 171 lei filtru benzina: 30 lei filtru polen: 52 lei filtru aer: 54 lei filtru ulei: 22 lei lichid frana: 55 lei kit distributie: 374 lei kit accesorii: 305 lei suport motor: 182 lei bujii NGK Iridium PFR6Q: 240 lei burdufuri planetara stanga: 150 lei debitmetru: 400 lei diverter valve: 220 lei valva PCV: 230 lei manopera: 1000 lei TOTAL 4784 lei Dupa ce am terminat cu reviziile in service am cumparat un set de anvelope de iarna PETLAS 205 45 R16 ca cele vechi erau foarte uzate. Au costat 960 lei,cu transport si montaj 1140 lei. Alte imbunatatiri au fost: imbracare fete usi in textil 300 lei schimbator s-line 150 lei set manere usi+butoane usa sofer 380 lei evacuare sport 100 lei montajul. curatat senzori: IAT,MAP,N75 montat kit filtru sport Turboworks 250 lei montat ceas presiune boost 150 lei montat player auto SH 100 lei Acum dupa ce am bagat cam 9600 lei in ea si in taxe, inca mai am de rezolvat destule probleme: etrierii din spate sunt in stare proasta,li s-au rupt burdufele si nu mai merg pistonasele cum trebuie,de aceea la franare nici masina nu mai are stabilitate trebuie si un set de suspensii sport, ceva de la h&r pe la 2000 lei volanul trebuie imbracat in piele 250 lei vreau sa ii pun jante pe 18 cu anvelope de vara montaj navigatie in bord montate aeratoare model de Bora montate ceasuri maxidot immo3 care arata si range-ul montate leduri alb-rece prin interior la lampi pt exterior o bara fata de R32, o prelungire bara spate 25 edition, stopuri cu leduri,un set de praguri si farurile vopsite in negru Masina mananca ulei,cam 1l/1000 km si are si depuneri multe in interiorul motorului se vede pe la buson ca e murdar motorul pe interior. As vrea sa ii fac si o segmentare si curatare,daca se poate desface motorul sa il fac ca 'nou' chiar as vrea asta. Alte probleme, nu merge ESP ,cred ca trebuie o noua unitate ESP. . Trage bine masinuta,face suta cat scrie in datele de fabrica. In 8,5 secunde.1 point
-
1 point
-
Dupa schimb/revizie, am facut 13.000 de km si mi-a consumat cca 550 de ml de ulei. Deci se pare ca acel consum initial a fost mai mare pt ca motorul era nou. Daca o sa-mi consume 1 l de ulei la 20.000 de km, eu sunt f ok pe partea asta. Nu ma deranjeaza deloc avand in vedere ca fac schimbul la 30.000.1 point
-
1 point
-
Cea mai deasa cauza pe care o stiu eu e intinzatorul. Dar asa cum spune andrei da jos cureaua si vezi cum se invart toate pe acolo si ce fel de joc au.1 point
-
vasul e acelasi si made in china la ambii "ambalatori". In jur de 110 lei gasesti vasul original la reprezentanta sau magazin de piese auto. Codul este 1K0121407A1 point
-
Cine a schimbat singur filtrul de combustibil, a observat că în momentul în care scoti filtrul din vasul cu motorină, se aude cum intră aer în instalatie, prin urmare si pompa ramane fara motorină (si fără lubrifiere), daca dai la automat in loc sa amorsezi instalația cu VCDS-ul, pompa o sa meargă secunde bune fara lubrifiere, mai exact spus rola si cama se "freacă pe uscat". Pompa functioneaza si fără motorină, deoarece este antrenata de distributie, si atata timp cat electromotorul învârte volantul... Si eu sunt de părere ca trebuia testată mai mult si luate in considerare mai multe variabile.1 point
-
@CrS1985 Am cheltuit ~5500ron in 1 luna pe piese noi, manopere, drumuri pe la service, samd. Dupa cum zice si @ShadoWzZ masina o sa ramana muuuuuult timp la mine. Nu sunt adeptul sa fac masina "noua" si dupa sa o vand la cineva ce nu apreciaza nici macar timpul pierdut prin service, sa nu mai zicem de piesele noi. Da, as putea zice ca am pregatit-o de iarna, desi motivul pentru trecere la arcurile stock ar fi ca nu m-am acomodat cu Eibach si amortizoare noi. (cele vechi erau ff uzate, din cauza asta era asa comfortabila masina ) Ieri am schimbat si toate bucsele bascula la puntea fata + geometrie noua. A iesit "la atza"! Daca tot am umblat pe acolo, am pus si gumele de iarna. Sa fie ready! A ramas de montat ambreiajul si volant. Oscilez in a schimba acum, sau sa le mai tin pana la primavara cand am in plan o reconditionare totala la motor. In alta ordine de idei, masina este noua pe dedesubt. Desi am saltat-o 30mm, stabilitatea a ramas aproape la fel. Sunt deplin multumit.1 point
-
salut , am avut si eu probleme cu senzorul de la ACC anul trecut si am rezolvat singur dupa multe drumuri facute in servisuri cere au fost degeaba. La mine nu mai puteam accesa calculatorul ACC-ului care de fapt este integrat in senzor si imi afisa pe display ACC fault si se aprindea spirala de la bujii, era cand mergea si cand nu mergea. -Bun m-am pus pe treaba, am demontat grila din fata si am deconectat mufa de la senzor in timp ce era contactul pus, asta am facut in mod repetat si am observat ca revenea cateodata. Am ajuns la concluzia ca cablajul este intrerupt pe firele de la Can mai ales ca cablajul era intins, nu am stat pe ganduri si am comandat cablaj nou de la senzor pana grupul de mufe de la lonjeronul stanga pret 110ron. -Dupa montarea cablajului aceasi treaba ba merge ba nu. Am trecut la urmatorul pas ''documentare'' , aici am aflat ca pe langa senzor exista si un releu J788 (479) care intrerupe semnalu la de comunicare cu Canul ---> de aici nu se putea accesa cu vcds-ul si in plus aveam eroare pe engine si pe abs cere spuneau ca nu comunica cu ACC-ul. -Releul este de tipul NO si cand pui contactul Canul da tensiune catre J788 care face legatura cu canu pe partea de comunicatie. Aici aveam dubii ori canul ori releul, cum nu toate Canurile suporta ACC am decis sa caut releul J788, la care se ajunge dupa demontarea bratelor de stergatoare si se desface capacul acela negru ce acopera motorul de la stergatoare. Aici gasesti un capac negru de plastic prins cu 2 suruburi. Dupa ce dai jos ci acel capac crestezi cu un cutter panza de fonoabsorbant si ajungi la releu. Am desfacut releul si am constatat ca pinii de la mufa erau dezlipiti/rupti de pe placa electronica->nu mai facea contact. Dupa recosituire am montat inapoi totul si am sters erorile si merge perfect de atuci. -La releu am constatat ca dupa fixarea placii cu cositorul nu mai intra bine in cutia lui decat daca se forta si se indoiau putin pinii de pe placa. Dupa parerea mea este o greseala de proiectare la carcasa, placa este mai lunga cu 1mm de cat interiorul carcasei si sta fortat, dupa un timp pinii se deslipesc/rup de pe placa. Sper ca este de folos la cineva povestea mea1 point
-
1 point
-
Foarte bine punctat. Sunt si aplicatii pe telefon care masoara nivelul de zgomot, e si un site care indica nivelul specificat de producator.....auto-decibel-db.La norma 507 ai o gama variat de uleiuri foarte bune, de la Shell, Mobil,Valvoline, Motul. La castrol nu ma pronunt pentru ca la noi pe piata cam tot uleiul Castrol e made in EU si cam are o calitate indoielnica, parere personala,Qsa ca decat sa alerg si sa-mi bat capul sa gasesc un furnizor de incredere Castrol, mai bine prefer sa merg direct cu importatorii celorlalte marci.0 points
-
What? In Romania schimbi uleiul la 30000 km? NU mai da QUOTE la postul anterior! La urmatorul vei fi sanctionat conform regulamentului. Multumesc anticipat pentru intelegere. Marian-1 points
-
Verifica in acelasi conditii nivelul . Lasati prostiile cu o data pe saptamana,pai daca trebuie sa o forjezi o data pe saptamana doar de dragul dpf,atunci mai bine renunti la tdi-1 points
-
Ah, ok, nu stiam ca se spune acuma asa, smechereste, 190tdi in loc de 2.0 TDI 190 CP. Aaaaanyway... Daca voua vi se pare ok peste 12 l in oras la un motor de 1.4 benzina turbo, ok... Mie mi se pare barbar...-1 points
-
-1 points
-
Te risti in Romania sa il schimbi la 30000. Conditiile de uzura sunt mai ridicate. Sunt n opinii argumentate despre acest aspect. Eu zic sa-l dai jos la 15000 maxim.-1 points
-
In 30k. mai completezi cu 3l. nu faci nici o smecherie, decat sa uzezi prematur motorul, nu e ulei pe piata care sa mai fie bun dupa max. 15k.-1 points
-
Ce e aia 190tdi? Mai specific relativ la 1.4 tsi: am o prietena, are Yeti nou, 1.4 TSI. 12+ litri in Cluj... E usor disperata... Sper ca e destul de explicit.-2 points
-
Nu inteleg in conditiile astea de ce ai lua asa o masina pe benzina. De ce sa nu te bucuri de rontzaitul Dieselului? De fapt se poate sa merite pe benzina in cazul in care nu faci mai mult de 4000 de km pe an. Deci o tii si o scoti duminica la plimbare. Aia cu expandatu' cilindreei e misto. N-am mai auzit asa ceva.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00