Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.11.2016 în toate secţiunile
-
Am incalecat pe o sa, si am spus povestea asa, eu m-am decis, voi plati avansul pentru urmatoare configuratie maine: Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 cp Culoare Samoa Orange - daca nu va fi delay de 28 de saptamani, altfel probabil Jungle Green Alarma cu control habitaclu si senzor de inclinare Connectivity Box (incarcare wireless telefon) Jante Aliaj Performane 18" 36/2 Mapcare Pachet asistenta sofer IV Adaptive Cruise Control High Beam Assist Lane Assist Traffic Jam Assist + Emergency Assit Traffic Sign Recofnition Pachet iarna Schaune Fata incalzite Sistem Spalare Faruri Duze Spalare parbriz incalzit Parbriz incalzit Parc assist Sistem parcare automata Senzori parcare fata/spate cu afisare Portbagaj actionat electric Kessy Pedala virtuala Roata de rezerva de dimensiuni reduse Sistem Navigatie Plus (cel normal nu face zoom in pe Intersectie, mi-a fost util si la Octavia precedenta) CD/DVD Bluetooth Full Link 10 GB Hard Sound System 10 difuzoare Sunroof panoramic Top view camera Interior Alcantara Maro - sau negru poate daca schimb culoarea De indata ce primesc confirmarea de la fabrica cu termenul de livrare voi reveni. Spor tuturor LE: @zorro00 intra in "Enjoy Xcellence" insa care l-am desfacut sa il combin cu Navi mare, nu tineam la el. le2: @Cristian ma astept la Martie6 points
-
3 points
-
Nu, nu este un articol. Este o mizerie, fara documentare solida, fara o baza reala. Ca multe altele care inunda spatiu virtual si scris si, din pacate, la care unii culca urechea. Pentru cei care nu au avut curiozitatea inca, intrati pe site-urile triadei "premium" si selectati un SUV diesel, automat. Sub 40k pret de pornire nu exista nimic. Un X3 sau Q5 echipat mediu ajunge lejer in 50k fara sa te obosesti. Chiar nu inteleg eternele comparatii cu clasa premium. Iar despre X1...Yeti actual este mare la interior comparat cu el. Si eu sustin ideea ca exceptand Santa Fe nu are concurent - la o comparatie like for like - nu cu Ateca si alte masini mai mici.2 points
-
Well, nu zic ca ar fi o masina proasta ci doar ca ar fi o masina scumpa ... echipata cu tot ce si-ar dori redactorul. Pozitionarea pe piata se va ajusta in mod evident in functie de cifrele de vinzari, iar problema sesizata de redactor este una generala: cind vinzi o masina la pret de apartament, inevitabil apar si alternative premium in banii astia, chiar daca sunt din alta clasa. Dar daca pui problema altfel vezi ca masina se va vinde: ce SUV full size cu 7 locuri cumperi cu 35-40 de mii de euro? Pai urmatorul concurent (Hyundai Santa Fe) e la peste 42 de mii si ofera un singur motor. Altele? Nu prea exista.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Multumesc frumos La interior va veni o schimbare .. in bine zic eu, ce se va finaliza la anu' o sa tin thread-ul updated imediat ce fac cateva modificari1 point
-
Pont: vezi ca la linkul de mai jos ai acces la toate ofertele de vinzare ale dealerilor Seat din DE de pe ebay: http://www.seat.de/service-zubehoer/teile-zubehoer/ebay.html Spor la cumparat!1 point
-
Tine de teoria gazelor care natural tin sa ocupe intreg spatiul alocat. Ce faci daca vrei insa sa bagi mai multe gaze intr-un spatiu alocat decit intra natural? Le comprimi! Get it? @cristi511: e o metafora tehnica, in principiu exista diferente marginale intre randamente la aceasi putere, motoarele turbo fiind preferate pentru: performante mai bune in ciclurile de omologare (un mai bun control al amestecului), greutate mai mica, mai placute la condus. Dar puterea e putere, se arde benzina pentru ea. Si sunt si motoare aspirate de 2l care consuma putin (Mazda, Honda ...). @ToniM: exceptionala alegere si mai ales culorile, un adevarat joymachine, sa te bucuri de ea!1 point
-
Pai calculul nu se face la cilindree ci la putere si cuplu, pentru ca de fapt turbocompresorul asta face, expandeaza cilindreea. La 150 de cai, poti sa te gandesti ca acel Yeti are un 2.0 benzina aspirat ... acu' iese calculul de consum?1 point
-
Asa ..si ? Ce n-ai inteles ?! @ToniM Bravos!, in sfarsit te-ai decis . Suntem curiosi si de pret, ca ai pus pe ea de toate.1 point
-
@ToniM: Bravo, felicitari pentru decizie. Vad din configuratie ca ai pus "tot", chiar e hyper bine echipata masinuta. Sa stii ca trec saptamanile repede, imediat fac si eu 4 saptamani deja, deci nu e chiar o tragedie sa vina in Martie, vin sarbatorile, Anu'Nou, pana te dezmeticesti e februarie si imediat vine martie1 point
-
Daca ma uit pe lista pusa de GTD cu uleiuri acceptate de VW pe norma 504, 507, imi dau seama ca practic poti pune linistit cam orice ulei, numai sa fii atent sa fie long life daca ai de gand sa-l ultilizezi 30.000 de km. Daca nu as avea masina in garantie as trece pe Shell. Si aia o sa si fac dupa ce nu o sa mai fiu legat de garantie. Sunt convins ca-s uleiuri f bune. Si benzina/motorina de la ei e fff ok. Deci ma gandesc ca au calitate si pe partea asta. In rest, daca chiar vreti sa masurati cum se aude un motor in functie de ulei, luati-va un decibelmetru si inregistrati zgomotul motorului la relanti in aceleasi conditii. Si notati valorile. Altfel, mi-e destul de greu ca puteti voi sesiza o diferenta de zgomot de la motor.1 point
-
Momentan in Belgia, dar si in Romania tot la 30.000. Atata merge uleiul respectiv, cu adaugirile de rigoare, despre care am vorbit in topicul asta. Ulei Long Life, deci da. De ce te miri?1 point
-
Arata foarte bine configuratia asta. Sistemul de parcare automata il consideri necesar/util sau te-a obligat configuratorul? Asteptare usoara si... scurta!1 point
-
@mad_kat, unde-i contrastul? nu te uit de cand m-ai criticat legat de upgrade-ul de la mahon la piano black, ca nu e contrast in masina deloc, ca e prea black totul Ti-am zis parerea mea si pe topicul Superb-ului: Imi place ideea de "all black", si da foarte bine si la tine. Cat despre navigatia de Android, eu cel putin nu sunt fan. Am butonat cateva navigatii cu Android, nu mi-au placut. Mi s-au parut destul de slow, pana se porneste, dureaza o eternitate.. Nu vreau sa zic ca se aplica la toate. La cea OEM nu as renunta decat pentru un Alpine/Kenwood/Pioneer/Clarion.1 point
-
@Arpad67 Eu am avut acelasi erori pe webasto stocate ca si tine, la mine a functionat din nou dupa curatarea camerei de ardere! Asta dupa mult studiu pe forumuri! Cu vcds-ul poti sa vezi in blocurile de masura, atat si in basic settings canal 011 daca bujia functioneaza , la pompa de motorina in incercarile de al porni fortat in campul respectiv aveam tot timpul valoare 0 , pompa porneste efectiv dupa ce se aprinde flacara. Citeste topicul asta si cu siguranta ai sa gasesti multa informatie utila pentru rezolvarea lui. Bafta,1 point
-
1 point
-
Totusi Kodiaq este o Skoda. Departe de Audi inclusiv la pret. Q5 incepe de la 38000 EUR dar Kodiaq incepe sub 30000 EUR. Ca fapt divers pana si Q3 incepe de la aproape 31000 EUR si vorbim de 1.4 TSI manual 2WD. Comparatiile cu modelele premium nu cred ca sunt prea relevante.1 point
-
1 point
-
Saint-Goben-Sekurit = producatorul care a fabricat parbrizul Simbolul // - ne arata tipul de geam in functie de transparenta cu un alt marcaj. "/" inseamna ca geamul este ranforsat. "//" inseamna ca geamul este parbriz multistrat. DOT 654 AS1 M2121P - conformitatea cu standardele de siguranta americane DOT, M si AS E6 = Belgia (tara de omologare) 43R - 000003 = Numarul de conformitate cu standardul european de siguranta 43R Simbolul CCC - conformitatea cu standardul de siguranta din China CCC E000199 5. = Anul fabricatiei masinii adica 2005 Primul simbol spune ca este parbriz atermic. Ultimul presupun ca spune ca daca il lovesti ricoseaza (nu se sparge) Sursa de inspiratie : google.com1 point
-
Va salut! In urma vizitei la Tavi (Master Kraft GT), Tractorul a primit "permisiunea" de a circula in siguranta pe drumurile patriei. Am fost la Brasov unde in urma ascensiunii pe un drum abrupt termostatul a cedat si mi-a dat lichidul de racire afara( o parte din el), bineinteles eu nu mi-am dat seama si a doua zi am completat si am plecat la drum. Temperatura lichidului a crescut foarte repede si a bufnit iar pe la buson, atunci am zis ca ramane Tractorul la Brasov . Am vorbit cu fostul proprietar si cu Tavi(Master Kraft GT) si mi-au spus ca poate sa fie termostatul de vina si sa-l scot, am purces la eliminarea lui si am plecat prin oras sa vad daca mai creste temperatura si totul a fost in regula. Pentru ca nu eram sigur daca pot sa continui drumul am fost la un service unde mecanicul a fost foarte profesionist si si-a facut meseria corect mi-a spus ca trebuie sa-i pun termostat nou sau sa merg fara grija asa fara el(putea sa-mi spuna sa schimb pompa de apa si nu mai stiu ce, cum fac multi mecanici - samsari). Eu ma temeam sa nu fie defecta pompa de apa pentru ca are aproape 5 ani, asta imi mai trebuia sa schimb pompa de apa. De la Brasov am plecat la Rasnov unde am vizitat Cetate Rasnov si Complexul Olimpic Roman pentru sporturile de iarna unde am gasit o surioara mai mica(Felicia 1.6 GLX) abandonata. De la Rasnov am plecat la Busteni unde am vizitat Castelul Cantacuzino dupa care am plecat spre Bran si a doua zi am plecat spre Sinaia la Castelul Peles. Nu au mai fost probleme in drum spre Bucuresti. In septembrie am fost la Galati cu Tractorul, nu au fost probleme. Anul trecut am facut un traseu frumos care m-a dus pe Transfagarasan(am atasat o poza). O chestie ciudata care mi s-a intamplat in drum spre Brasov in curbe pe coborare o lasam in frana de motor, doar ca eu nu mai schimbam in treapta inferioara ci doar cand era necesar si dupa un timp am simtit miros de disc de ambreiaj incins si murea motorul in treptele 1 si 2, stie cineva de ce s-a incins discul de ambreiaj? Acestea sunt noutatile. Drumuri bune!1 point
-
Salutare ! Imi cer scuze ca postez aici dar sunt nou pe forum si chiar nu stiu unde as putea sa postez... Am un golf 4 1.9 axr,101 cp, pd .. si tot pierde ulei undeva prin stanga motorului cum te uiti la el si in spatele lui este balta de ulei.. chiar nu stiu pe unde ar putea sa dea cu el afara... am facut schimbul acum 3 saptamani si ieri mi sa aprins martorul de la presiunea uleiului in bord... si tot in spatele motorului cam pe unde este egr-ul am impresia ca pierde presiune de la turbo... am puso si pe tester si mi-a zis ca pierde presiune pe undeva .. si ma gandesc sa nu fie de pe acolo .. A mai patit cineva asa cu uleiul, sau ma poate ajuta cineva ?1 point
-
E normal sa nu te edifice nimeni ...daca atunci cand cineva o face...i se sterge postarea. Alege una din urmatoarele marci:ngk,beru,bosch,denso,originala. Flennor este un producator ieftin si prost calitativ. Riscurile la care te expui daca alegi flennor sau in general bujii incandescente proaste. 1 durata de viata foarte redusa 2 riscul de a se rupe o bujie la demontare (materiale de fabricatie proaste) 3 functionarea incorecta (elementul incandescent sa nu atinga o temperatura optima)1 point
-
Sincer padelele le folosesc destul de rar, mai mult la drum lung, in oras foarte rar aproape deloc. Look-ul este de mare efect insa, sunt foarte calitative, aluminium brushed Rezista foarte bine lipite, au venit cu adeziv 3M foarte bun. M-au costat aprox 15$ daca imi aduc aminte bine. In alta ordine de idei .. incep sa caut cauciucuri de iarna pe 17" , pentru jantele OEM de 17 .. cele de 16" le voi vinde. Urmeaza sa schimb bielete spate ca n-am apucat, o geometrie, carenajele fata care le-am achizitionat deja (cele de pe masina sunt sparte / crapate.. au 6 ani totusi). Ma gandesc sa antifonez carenajele noi, cu ceva antifon lichid + pasla sau insonorizant.. poate sa pricepe cineva sa ma indrume putin. O mica verificare apoi la diverse lucruri.. inainte de iarna Va incant cu cateva poze1 point
-
Dacia Logan 1.6 16v pare a fi un fel de bau bau pentru posesorii de Passat. Mor de ras:) Passat 1.4 Tsi e ok, dar nu intr-o tara in care toti viseaza TDI-uri. Passat 1.8 Tsi mi se pare cel mai dezechilibrat motor din oferta din cauza consumului imens.1 point
-
O sa arate atat de bine incat o sa moara toate coafezele cu masini similare de ciuda!0 points
-
Bateria se cumpara dupa catalogul celor de la Rombat, asta daca vrei sa beneficiezi de garantie fara absolut nici un comentariu.-1 points
-
-1 points
-
Ca sa răspund pe rand: 1. Mașina nu avea decât niște lac exfoliat pe o oglinda, aripa înfundata fix când am luat mașina și pragul ruginit. Putea fi făcută local, dar a fost recomandarea lui Marius(dr_junior1980) sa fie făcută complet și fiind o culoare pretențioasă putea sa iasă cu diferente de nuanta asa am decis sa fie făcută complet. 2. Nu știu dacă o sa fie dezechipata complet și la interior, nu cred; dar ce știu este ca se vor demonta plasticele care nu stau bine și remontate ca sa fie fixe. ( gen plasticul care sta pe praguri și alte cele). 3. Nuanta o sa rămână aceiași, poate un lac mai închis, dar nu sunt încă foarte decis pe tema asta. Ce as vrea sa mai adaug este ca și eu am rămas surprins de ce profi a lucrat, când am văzut ca demontat tot de pe mașină, inclusiv manerele. A și stâlpii aceia negri se vor vopsi, sa fie totul ca nou. Când recuperez monstruletul voi posta poze cu produsul finit. Numai bine!-1 points
-
De cateva zile tot rumegi la gluma asta Dar cand o sa treaca monstruletul pe langa tank.jr o sa moara ceva in tine.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ah, ok, nu stiam ca se spune acuma asa, smechereste, 190tdi in loc de 2.0 TDI 190 CP. Aaaaanyway... Daca voua vi se pare ok peste 12 l in oras la un motor de 1.4 benzina turbo, ok... Mie mi se pare barbar...-4 points
-
Nu inteleg in conditiile astea de ce ai lua asa o masina pe benzina. De ce sa nu te bucuri de rontzaitul Dieselului? De fapt se poate sa merite pe benzina in cazul in care nu faci mai mult de 4000 de km pe an. Deci o tii si o scoti duminica la plimbare. Aia cu expandatu' cilindreei e misto. N-am mai auzit asa ceva.-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00