Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.11.2016 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
am urmarit in ultimele 2 luni topicurile de octavia 3 si cu noul facelift m-au convins sa renunt la achizitionare. voi merge pe Renault Megane GT.2 points
-
Instalatia nu a fost gandita sa nu piarda in timp asa de mare, deoarece atunci cat merge motorul se produce vacuum.1 point
-
Ca sa răspund pe rand: 1. Mașina nu avea decât niște lac exfoliat pe o oglinda, aripa înfundata fix când am luat mașina și pragul ruginit. Putea fi făcută local, dar a fost recomandarea lui Marius(dr_junior1980) sa fie făcută complet și fiind o culoare pretențioasă putea sa iasă cu diferente de nuanta asa am decis sa fie făcută complet. 2. Nu știu dacă o sa fie dezechipata complet și la interior, nu cred; dar ce știu este ca se vor demonta plasticele care nu stau bine și remontate ca sa fie fixe. ( gen plasticul care sta pe praguri și alte cele). 3. Nuanta o sa rămână aceiași, poate un lac mai închis, dar nu sunt încă foarte decis pe tema asta. Ce as vrea sa mai adaug este ca și eu am rămas surprins de ce profi a lucrat, când am văzut ca demontat tot de pe mașină, inclusiv manerele. A și stâlpii aceia negri se vor vopsi, sa fie totul ca nou. Când recuperez monstruletul voi posta poze cu produsul finit. Numai bine!1 point
-
Erau niste panouri care delimitau exact unde e voie cu masina si unde nu. Totul a fost facut in spiritul legii : ) Multumesc pentru Vigilenta!1 point
-
1 point
-
Foarte frumos golful. Il vad aproape zilnic (suntem vecini) si e o aparitie deosebita pe strada. Sa-l stapanesti sanatos! Personal, desi de-acum clasicele jante de GTI sunt foarte frumoase, consider ca pe cabriolet merg mult mai bine modelele cu (multe) spite mai subtiri, asa ca indraznesc sa spun ca jantele de iarna o prind mai bine decat cele de vara. E doar o opinie personala asa ca nu dati cu batul.1 point
-
1 point
-
Verbatim este dvd ul castigator. Scris cu dvd writer de desktop sau extern, la viteza cat mai mica. Evita sa scrii cu dvd writer-ul de la laptop (in caz ca il folosesti).1 point
-
1 point
-
@wdec eu as merge pe suspensie adaptiva in defavoarea suspensiei sport daca tot mergi pe 18. Daca nu se vindea Octavia acuma sambata te duceam un pic cu ea cu scaune sport, jante 17 si suspensie punte spate , nu independenta .... Si da, si eu as merge pe oglinzi cu antiorbire, cat si pentru parbriz incalzit. Alegere usoara. LE: si da...senzori spate...insa se pare ca esti mai sofer ca si altii deci probabil nu ai nevoie de eie...insa este masina lunga, in orase aglomerate ii vei aprecia la parcari1 point
-
se pare ca oricum pica, cum am zis si mai sus , la mine a picat motorasul, era curat egr fara depuneri, deci ...... il schimbi si daca mai duce 150k cat a dus si ala vechi ...... schimbi masina poti sa il cureti , preventiv, asta in cazul in care te pricepi ai elevator, scule etc daca mergi la mecanic si iti ia 4-500 manopera, il duci la curatat iti mai ia si acolo ceva, il pui pe masina si in 3-4 luni pica electronica de pe el....... te-ai scos1 point
-
Nu cred ca exista persoana care sa zica ca-i place ceea ce a iesit. Eu unul am asteptat FL in ideea ca anul viitor dau comanda, dar in conditiile astea cu siguranta nu. Sigura sansa ar fi sa-mi faca un discount de nerefuzat, dar avand in vedere ca tu zici ca se vor scumpi si mai mult, ma indoiesc. Sper ca in final cineva sa-si asume raspunderea pentru greseala asta. Nici actuala nu este o masina deosebit de frumoasa, nu intoarce capul nimanui pe strada, dar are un design conservator si mie imi place. Punctele ei forte sunt in interior. Sunt convins ca vanzarile vor fi mai mici si poate asta va accelera aparitia O4. PS. Un poll ar fi binevenit, referitor la aspectul exterior.1 point
-
1 point
-
Salut! Frumoasa masinuta, sa aveti multe drumuri frumoase impreuna. Legat de jante/cauciucuri CC, ii dau dreptate colegului WsW ca daca esti tipul la care lookul conteaza doar si reprizele sunt doar pe locul doi atunci da poti sa incerci...dar acest motor oricum nu este unul explodant iar aceasta marime mare de janta il va taxa clar atat la reprize cat si finete in ruliu. Chiar si la al meu 2.0TDI simt diferentele (mici dar existente) cand trec de pe 225/17 pe 205/55 16(jantele de pe poza belgianului sunt 18), masina devenind mai fasneata la reprize(reversul medaliei un pic mai barca in curbe )1 point
-
Salut.Imi place interiorul,in legatura cu jantele cauta ceva usor ai doar 105 cp vei fi penalizat atat la demaraj cat si la consum.In rest motorina si pedala.1 point
-
WAUZZZ4BX4N041593.pdf WVWZZZ1KZ5P059180.pdf WVWZZZ1KZAM624072.pdf WVWZZZ3CZ6P094983.pdf WAUZZZ8LZ1A112141.pdf WVWZZZ3CZDE065938.pdf WVWZZZ3CZCP070544.pdf TMBBT61Z6B8039745.pdf TMBBE61Z352018577.pdf1 point
-
Iar diferentele alea in secunde sunt destul de mari, inseamana niste sute de metri avans. Dar nu pot sa nu remarc ca performantele lui 1.4 TSI sunt absolut suficiente, mai ales pentru cine merge mult in oras.1 point
-
Viteza maxima de regula in treapta a 5a de atinge, oricum nu in ultima treapta. Treapta a 6a e strict de croaziera.1 point
-
Interesant faptul ca au detaliat performantele in lista de preturi. O comparatie intre 1.4 TSI si 2.0 TDI 190: Nu ma asteptam sa fie asa apropiate 80-120 si 0-1000m. Oare merita cei 5000 de euro in plus? Te mai si legi la cap cu adblue pentru diesel. Iar 2.0 TDI 150CP este depasit clar de benzinar. Un lucru ciudat, de ce or fi pus Viteza maxima la 1.4 in treapta a 5-a?1 point
-
Problema pe care o ai tu poate sa fie si de la circuitul de monitorizare a bujiei de pe placa de baza. aceiasi problema am avut o si eu si sa rezolvat prin schimbarea unor piese de pe placa de baza. Din pacate la modelul tau de webasto (thermotop v) nu am vazut pe nicaieri discutii legate de reparatia placii. La thermo top c se mai poate repara cate ceva.1 point
-
Și dacă tot ai ajuns pana la bujie , ai curatat și camera de ardere? Acolo este problema de nu mai pornește, mizerie nu este multa, dar destul cât sa nu pornească.1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru masina. O intrebare, de unde ai luat covorasele de cauciuc, la jumate de pret? Ai luat si pentru portbagaj? In decembrie imi vine si mie masina, cei drept fara pachetul R-line. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.1 point
-
Nu mai dureaza mult si vine moderatoru' cu liniute la nume si iti zice ca faci reclama mascata pt vanzarea masinii1 point
-
Am ajuns si eu prin Grecia insa fara masina. Daca ai grija de masina te va tine mult fara probleme.1 point
-
1 point
-
Nu scrie, si nici in planul de service. M-am uitat in Elsa si scrie 210.000 KM.1 point
-
1 point
-
Tocmai ca nu este acelasi lucru. Daca ai intervalul setat la service variabil dar max. 30.000 Km, pe langa ca ai un ulei cu o alta norma, calculatorul tine cont de turatia cu care mergi, numarul de porniri la rece, sarcina motorului, temperatura de functionare,ore de functionare, numarul de regenerari DPF la diesel, stil de conducere, si te trimite la schimbul de ulei in functie de aceste date concrete, uneori la 22.000 sau la 28.000Km, sau chiar 30.000, dupa caz.1 point
-
Eu am avut acelasi simtom cand deschideam AC intre 1800 si 2200 de ture(dar numai cu masina in sarcina) se auzea ceva ca o vibratie infundata undeva din bord sau dinspre motor nu puteam sa-mi dau exact seama, pentru ca ulterior sa descopar din greseala ca era capacul de la motor , pe capac in interior ai un tampon mic din cauciuc la EGR , si la mine din cuza vibratiei motorului batea capacul in in EGR .Banuiesc ca atunci cand aveam AC pornit vibratiile cresteau si se amplifica si trepidatia capacului.De cand am umblat la tamponul ala mic de pe interior nu se mai aude .1 point
-
mai e de actualitate topicul? Daca da, se poate uita careva la postul 1107 din http://vwforum.ro/index.php?showto...00#entry1159848 multumesc mult1 point
-
Mi-a trecut acum prin cap ... ultima oara am pus motorina de 100 RON de la Rompetrol Otopeni efix cea mai scumpa ... dupa asta sa facut prapadul ?!? are vreo legatura Am inebunit ! :D ma gandesc la orice acum-1 points
-
Salut,in necunostinta de cauza va descriu o problema care se manifesta la masina din semnatura in acest topic. Turatia de relanti scade undeva spre 800rpm in momentul in care franez si masina este trecuta pe liber,cand eliberez frana turatia isi revine incet la valoarea normala 903. Nefiind un comportament normal sunt in cautare de solutii pentru remediere. Erori la scanarea cu Vagcom nu au aparut.-1 points
-
-1 points
-
Vad ca dupa leduri, ti-ai amintit si de motorizari. Mai incearca putin (noxe, consum, aspect, in cazul meu Rline). Nu are sens sa incepem o discutie in contradictoriu aici, e chestiune de gust si de posibilitati pana la urma. Ti-am raspuns pe PM. O zi faina !-1 points
-
Nu ma pricep la chestii de design/forma caroserii...dar nu pot sa imi dau seama de ce, acum daca privesti fix din fata masina, pare mult mai apropiata de Rapid ca si forma (care este urata cu spume exact din cauza ca este mai ingusta ca octavia dar mai inalta si ara o forma ciudata daca te uiti la ele din fata) Octavia exact aici se diferentia fata de Rapid, avea proportii mai normale.. Probabil ca este este numai o iluzie si Octavia a ramas ce a fost la marimi, dar ceva iti joaca feste in mintea ta daca te uiti la ea din fata...-1 points
-
Daca nu ai sesizat consumuri ''semnificative'' de ulei de ce totusi ai schimbat reteta...la cat de gros este si 10w40 si sa mai ai si acel consum...fa i un test de compresie sa vezi daca te pregatesti sau nu de reparatii capitale in viitorul apropiat ori ii faci zbranca...sau poti reveni la urmatorul schimb pe reteta miraculoasa cu Repsol.Incerci intai variantele cele mai ieftine...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00