Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.11.2016 în toate secţiunile

  1. Oglinzi cu efect antiorbire nu prea le vad rostul pentru ca se intampla foarte rar sa conduc noaptea. La Kessy nu consider ca trebuie sa platesc in plus ca sa nu scot cheia din buzunar. Iar adaptive Cruise Control nu il iau ca si principiu. Nu pot sa stau pe scaun si sa ma uit cum masina accelereaza si franeaza asa cum considera ea iar eu sunt un spectator la peisajul din jur. Sunt soferi si conducatori auto. Initial m-am uitat catre RS dar eu consider ca are prea multa electronica penrtu o masina sport si un pret prea mare pentru o skoda. Strict parerea mea.
    2 points
  2. Cum am mai spus, masina arata foarte bine...dar dai o gramada de bani pe G7 Clubsport, apoi vine facelift-ul cu 1.0 TSI R-line si arata cam la fel.. daca as fi posesor de Clubsport, as fi putin suparat
    2 points
  3. Am cantarit bine toate variantele legate de investitia in masina (soft/turbina/frane/roti) si am ajuns la concluzia ca oricat ai baga in ea, ramane un simplu golf, care nu se va comporta niciodata ca o masina care e gandita pt asa ceva. Am decis sa nu mai investesc decat strictul necesar (cand se strica ceva) in rest sa merg cu ea cat mai mult. Ma tot gandesc sa-mi schimb masina de ceva vreme, si poate am sa si reusesc. Ultimele zece zile am facut naveta zilnic de luni pana sambata de la Romexpo la Magurele in capat. Ca si distanta am 19 km dus- 19 km intors, in intervalul orar aglomerat : 8:30-9:00/ 17:30-18:00. Legat de mersul in trafic cu o masina diesel, e destul de decent, doar ca amesteci mult si inutil in cutia de viteze (eu am condus doar extraurban preponderent - 95-99%) iar mersul in oras e o porcarie, insa am rabdare si sunt vigilent. Consumurile au fost intre 6.2% cand e foarte liber (sambata) si 8.2% cand e destul de aglomerat, chiar portiuni cu bara la bara. Urmatoarea masina va fi una de generatie mai veche si va fi una emblematica, dar depinde de multe chestii (cat mai stau in tara, taxa auto, unde am sa o folosesc), pt mine masinile noi sunt strict consumabile.
    2 points
  4. salut baieti! zilele trecute am achizitionat o skoda 23.01.2013, cand am achizitionat-o am vazut chestia din poza balanganind..pare fi o tentativa de cc. stiam ca se schimba ambele manete..dar ce cauta asta aici...pare a fi si cablata, cand apas pe ea se aude o piuitura scurta si atat, in rest este nefunctionala..
    1 point
  5. @wdec Eu as adauga parbrizul incalzit si senzori parcare spate si as scoate jantele de 18" in favoarea unora pe 17" (am achizitionat masina cu jante de 17" iar cele de iarna le-am luat de 16" si este foarte ok) si suspensia sport (masina mi se pare suficient de rigida si nu as vrea sa am garda la sol mai mica decat este deja -14cm). Subscriu in totalitate la ce ai scris vis a vis de adaptive CC - niciodata nu as pune asa ceva pe masina. Am condus masini echipate cu asa ceva, am testat functionalitatea dar nu o vreau pe masina... Eu tot 1.8 TSI manuala am ales, tot gri quartz, si sunt extrem de multumit . Nici sistemul audio Canton nu e de lepadat, mai ales ca vine la un pret foarte ok.
    1 point
  6. Sa il stapanesti sanatos si sa imi faci si mie cunostinta cu el
    1 point
  7. Și acum niște poze horror cu mașina în stadiul actual.
    1 point
  8. Viteza maxima de regula in treapta a 5a de atinge, oricum nu in ultima treapta. Treapta a 6a e strict de croaziera.
    1 point
  9. Ce m-as mai da cu o blasfemie din asta
    1 point
  10. Fac un mic spam: Huanita este posibil sa plece, am cumparator pe drum spre Cluj Si eu totusi ce ma fac deseara ? Revin cu confirmare pentru inchiderea topicului la predarea cheilor
    1 point
  11. Bai baieti - In primul rand pragurile nu sunt de GTI/GTD sau ce ati mai scris voi pe aici. Sunt de Clubsport, la fel si bara fata/spoiler spate. Vorbim de modelul prezentat mai sus (R-line galben) - Jantele nu sunt de "r-line" ci iarasi, de Clubsport (vedeti Brescia) - DSG7 nu se stie daca este vorba de DQ500 sau o cutie complet noua. Dar se va pune pe orice de la 150CP in sus (deci inclusiv 1.5TDI). Probabil DQ500 ar fi overkill pentru 150 de cai .. DAR .. asa cum ajunge pe S3 FL, asa poate ajunge si pe G7 FL - Vor fi 2 modele de 1.5 TSI (geometrie variabila) - 150PS si 138PS (cel cu bluemotion si oprirea motului in mers - o solutie aparent mai agresiva fata de coasting-ul cu dezactivarea cilindrilor), alimentarea directiei/ABS-ului si altor sisteme critice se va face dintr-un acumulator separat de cel principal pe care il stim cu totii - ACC-ul a fost mutat in semnul VW - A observat cineva wireless charging-ul din spatiul de depozitare ? Consola centrala ... sub navi/clima Asteptati si voi specificatiile tehnice ca asa sa ne dam cu parerea putem la nesfarsit. Tehnic vorbind, se pot face multe retrofit-uri. Problema este "component protection". La navigatie si instrumente o sa fie greu de facut/activat. La faruri/stopuri este mai "simplu" (sigur trebuie si modul(e) noi).
    1 point
  12. GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..
    1 point
  13. In segmentul asta trageti un ochi si la Mazda 3, mai ales ca faceliftul vine cu interiorul de Mazda 6. Eu luni am dat comanda, abia astept sa ajunga .
    1 point
  14. Fiecare își dotează mașina în funcție de necesități și buget. Unii întreabă, alții răspund. Mașinile achiziționate în rate, cu multe opțiuni bifate peste stoc, măresc bugetul inclusiv rata. Ori, să decartezi lună de lună o sumă trecută bine de 1500 de lei, cinci ani, s-ar putea să dea mari bătăi de cap viitorilor posesori până la achitarea totală. La început te bucuri de bunul achiziționt dar după ce trece euforia, realitatea ne va trezi pentru că nu numai de mașină avem nevoie iar cheltuielile se diversifică. Când vei vedea că nu mai ai bani de altceva c-ai umflat rata cu "Columbus" și "Canton", roți de 17, de care n-aveai nevoie dar... Să moară lumea, vor apărea regretele. Ca atare luați în calcul și aceste aspecte și puneți pe mașini ceea ce vă permite bugetul și strict ce aveți nevoie. Orice sută de euro aruncată pe ceva n-ai nevoie, se va vedea în altă parte. Luați în considerare roțile de iarna, de preferat cu jante din tablă cu tot, cel puțin 2300 lei, și casco, care la Octavia Style este de la 600 € în sus, pe an. Deci... Mare grijă!
    1 point
  15. daca tot s-a reactivat si pr ca m-a prins ploaia la munca , am citit cu rabdare paginile acestui topic am ajuns la concluzia ca decat sa dai banii pe tigari si bere mai bine iti iei anvelope bune atat pe spate cat si pe fata asta ca sa mai poti fuma si bea bere , daca te pasioneaza asa ceva
    1 point
  16. Multumesc de recomandare. Am facut o programare la FKD pentru ca am vazut mai multe pareri pozitive legate de activitatea lor.. Din pacate sunt cam aglomerati in urmatoarea perioada deci abia saptamana viitoare spre sfarsit se va ocupa cineva de masina. Intre timp as avea rugamintea daca ma poate ajuta cineva cu niste coduri de piese OEM pentru volant cu masa dubla si kit complet de ambreiaj. Cum ziceam mai sus, codul motor este CFHC, cod transmisie LHD. Daca e nevoie pot trimite si VINul pe privat.
    1 point
  17. De acord, dieselul e solutia atunci cand se merge mult, adica minim 30k/an. Personal, am 30 luni si 51k km rulati cu Superbul, adica o medie de 1.7k km/luna. Consumul mediu il am pe long term (adica resetare la fiecare 99h) de 6.5l/100km. Asta in conditiile in care zilnic am naveta de 20km, din care 17km extraurban. Raportand la traficul de Bucuresti, ar fi un parcurs gen Piata Domenii- Corbeanca, deci trafic ok-ish. Tragand linie, mi-e clar ca nu am motorul corect pentru felul in care folosesc masina, 99% am ales dieselul din teama de revanzare: "Cine o sa mai cumpere masina asta cu motor pe benzina?" Intre timp perceptia in piata s-a mai schimbat, astfel incat am mai mult curaj sa ma uit la un TFSI + DSG ca urmatoarea alegere.
    1 point
  18. Am facut si eu upgrade la frane, fata-spate, de la 280 la 312 fata si 230 cred la 256 pe spate. -fuzetele, port etriere, etrierele si discurile oem sh rectificate, iar placutele EBC redstuff noi, si am schimbat si lichidul de frana tot pe oem (toata afacerea, inclusiv vopsitul electrostatic al etrierelor, rulmenti noi, garnituri schimbate la etriere, a costat cel putin 3500 ron) -nu am fost pe circuit cu masina, iar in oras franeaza mai prost k inainte. Doar cand au fosy 60 de grade pe sosele asta vara am simtit o imbunatatire a franarii Concluzia este: -degeaba ai discuri mari daca ai placute opinci, care nu sunt destinate mersului in oras, fiind prea dure si incalzindu-se doar in conditii de circuit
    1 point
  19. Pare a fi un inceput de volanata.
    1 point
  20. Nu am fise, asa cum ai spus, bobinele sunt pe bujii. Chiar nu m-am gandit la ce ai zis tu, am sa verific maine, multumesc pentru ajutor. Am sa postez sa iti spun ce e nou!
    1 point
  21. ma confrunt cu urmatoarea problema: am un golf 5, 1.9 Tdi, 105 cai, 130 000 km, din 2007 si mi se inmoaie pedala de ambreiaj doar cand am viteza, adica peste 80/h, daca merg prin oras se comporta bine iar in unele dimineti cand vreau sa plec pedala se blocheaza pe la jumatate, trebuie sa o ridic cu piciorul. am verificat ambreiajul cu frana de mana si nu pare a patina. a mai fost careva in situatia mea?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!