Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.11.2016 în toate secţiunile

  1. RCD 510 sau RNS 510
    1 point
  2. Fac un mic spam: Huanita este posibil sa plece, am cumparator pe drum spre Cluj Si eu totusi ce ma fac deseara ? Revin cu confirmare pentru inchiderea topicului la predarea cheilor
    1 point
  3. NU stiu insa de ce nu bag cei de la VW, 2.0BiTDI de 240CP cel de pe passat, si ar fi un veritabil GTD cu reprize ce ar rivaliza cu GTI...ar fi cumparatori clar!!! Cred ca din cauza marketingului axat mai nou pe hidbryde nu mai folosesc aceasta linie de altfel posibila ! Personal imi pare de departe cel mai reusit facelift din familia Golf - Octavia - Leon, se simte si se vede clar cum au fost restrictionati dur celelalte surioare, ca sora cea mare sa fie si mai exclusivista si calitativa pe langa ele...mie farurile atat pe fata cat si pe spate imi plac cel mai mult la facelift, in rest cine este familiarizat cu linia interior Golf stie despre ce este vorba!
    1 point
  4. M-am indragostit de fratele mai mare al Golfului, de Vw Bora. Urmatoarea achizitie Vw Bora 2.3 V5 150/170 CP. Golful se va vinde la anul. Eu am luat Golful mai mult pt motorul asta nu pt aspect. In schimb 2.3 V5 se aude bestial si pus pe o Bora...
    1 point
  5. GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..
    1 point
  6. Orice pret o sa aibe, o sa se vanda bine in Ro. Pentru ca e VW. Il consider un facelift reusit, fata de "gafa" Octavia 3..
    1 point
  7. regenerarile nu sunt foarte dese.. cam o data la 2 luni sa zic. Cum sa verific starea DPF-ului? multumesc pentru raspuns
    1 point
  8. wvwzzz3czcp072167.pdf WVWZZZ3CZFE054403.pdf WVWZZZ3CZCP028332.pdf wvwzzz3czdp023931.pdf WVWZZZ3CZBP360638.pdf WVWZZZ3CZBP333974.pdf WAUZZZ4B95N027864.pdf WVWZZZ1KZDM667332.pdf WVWZZZ3CZDE011002.pdf WVWZZZ1JZ3W464683.pdf WVWZZZ1KZ6B122713.pdf WVGZZZ7PZCD013910.pdf WVWZZZ3CZ6E166195.pdf WVGZZZ5NZCW003558.pdf WVWZZZ3BZ3E077563.pdf TMBKE61Z6B2011652.pdf VSSZZZ1MZ5R053393.pdf WVWZZZ3BZ3E077563.pdf WVWZZZ1KZ6W095530.pdf TMBBC46YX33828922.pdf WAUZZZ8K3BN034072.pdf WVWZZZ3BZ3E210476.pdf WVWZZZ3CZ6P127676.pdf WVWZZZ16ZBM089143.pdf VIN Incorect Pentru cel care a dat mesaj pe privat.... V-am mai zis ca nu pot sa dau fisierul pe privat... WVWZZZ1KZ7W120525.pdf
    1 point
  9. Faza scurta la masina conform reglementarilor stabilite la nivel international nu trebuie sa bata mai mult de 75 m, da 75 de metri, atat trebuie sa acopere fasciculul de lumina pe faza scurta in fata masinii. Din cei 75 m vei avea lumina puternica (hot-spot-ul) in primii 30-45 m dupa care lumina scade in intensitate. Colegul are Octavia 2 Fl care are lupe si in echipare cu faruri halogen, lucru si mai bun avand in vedere ca lupele au un cut-off pronuntat si delimiteaza bine zona luminata de cea intunecata. Reglate corect farurile el nu va deranja pe nimeni chiar si daca isi pune becuri xenon in lupe. Faza lunga trebuie sa bata peste 100 m la halogen, peste 150 m la xenon si peste 200-250 m la LED, iar la tehnologia Laser ajunge si la 600 m (noul BMW seria 7). Inca odata subliniez, este suprafata acoperita de fascicului de lumina, asta nu inseamna ca lumina se imprastie peste tot. Atat oglinda cat si lupa au design-ul de asa natura incat lumina nu trebuie sa ajunga pe Marte. Farurile corect reglate acopera bine si zona laterala a masinii, ele nu trebuie sa bata inspre stanga sau in spre dreapta, el trebuie sa aiba hotspotul exact pe centru la reglofar si de acolo spre dreapta sa inceapa acea bucla care face ca lumina sa acopere o suprafata mai mare pe partea dreapta (la masinile cu volan pe stanga, invers la cele cu volan pe dreapta).
    1 point
  10. Cred ca vrei sa spui 10 metri....dar sunt poate mai multi metri (in jur de vreo 20-25m)...Pozele sunt facute cu faza scurta desigur.Farurile sunt reglate de fiecare data la revizie la reprezentanta deci distanta e ok. Cam asa bateau si cele originale dar drumul era foarte slab luminat. Pozitia farurilor a fost pe inaltimea maxima. Nu cred ca bate prea mult avand in vedere ca, in afara mergand cu faza scurta la o viteza sa zicem 90km/h trebuie sa ai vizibilitate. Cu becurile originale mergeam noaptea cu 50-60km/h sau cu faza lunga. Ma pregatesc de revizie. Farurile vor fi reglate la reprezentanta din nou si o sa vad daca imi spun cei de acolo ceva. Oricum va tin la curent dupa drumurile facute extraurban.
    1 point
  11. Salutare, M-am gandit sa ofer celor doritori un tip de reglaj mai rar intalnit in Romania - respectiv reglaj de amestec folosind o bujie transparenta tip Colortune: si in actiune: Aceasta poate fi privita ca o "fereastra" in inima motorului, furnizand informatii importante (in timp real) despre amestecul aer/carburant. Pe baza acestora se poate ajunge la jetarea corecta a carburatorului pentru motorul in cauza. Inainte de acest reglaj inisit pe realizarea unui test de compresie, (pe care il voi face tot eu), deoarece in multe cazuri, simptome de genul: consuma mult, afuma bujiile, merge in 3 cilindrii, etc. se datoreaza unor probleme interne, respectiv compresie scazuta in cilindrii, si NU pot fi pacalite doar cu un simplu reglaj de carburator. Mentionez de asemenea, ca pt. o anumita masinia, reglajul cu Colortune poate sa indice necesitatea unor jiclere suplimentare, ce trebuie cumparate ulterior, drept urmare reglajul nu poate fi incheiat cu succes in sesiunea respectiva de teste. ( exemplu: am folosit prima data Colortune la masina mea, un VW Broscuta 1200 din '65. Jiclerul principal cu care venea carburatorul meu era de 125. In urma testelor cu Colortune, am realizat ca trebuie un jicler mult mai mic, ajungand in final la un 115 comandat de pe Ebay , cu care am parcurs f multe mii de km - atat de mare a fost diferenta intre ce era pe carb si ce avea nevoie motorul, evident ca jiclerul a fost cumparat, nu prea reuseam sa-l "pacalesc" din suruburile de reglaj si nivelul in camera de niv. constant) Deci pe scurt: test compresie+reglaj cu colortune = 100 RON in Bucuresti. Telefon: 0740150824 Laurentiu sau e-mail : isographer@yahoo.com - rog ca in momentul in care voi fi contactat sa-mi spunei (sau scrieti ) si ce model de masina si ce carburator e pe ea. Merci
    1 point
  12. pt ionut_21NUT am avut si eu aceasi problema, dar pe la 35,000 km cand tot asa, aveam pornire grea. am schimbat bujii, pune baterie noua si nimic; apoi, ce am zis " sa ma duc cu ea la reprezenta si acolo au observat ca e pompoa de motorina. am schimbati si masina pornea la sfert de cheie " vorba aceea "
    1 point
  13. Exista aceasta optiune si la Passat B5.5 (poate si la B5), si la Skoda Superb 1. Nu parbrizul cu incalzire in sine este principala problema. Pe langa asta (se presupune ca nu a avut din fabrica) mai trebuie instalatie, trebuie dat jos bordul pentru montaj daca nu gresesc. Deranjul este mare. Trebuie facut un calcul luand in considerare si instalatia ce trebuie facuta pentru ca va avea comanda pe buton separat nu pe cel care dezabureste luneta spate si oglinzile laterale. In manualul masinii puteti vedea ca aceasta optiune are buton separat in bord.
    1 point
  14. Caroserie Verificati inainte cateva puncte slabe. Acestea sunt: lacasul bateriei de sub bancheta spate, la prinderea de sus s amortizoarelor fata, contra-aripi fata > la partea de jos unde bate apa, contra-aripi spate > la partea din fata - jos, praguri in zona tunelului de caldura. Dar sa nu luam lucrurile in tragic. Daca masina prezinta urme de rugina avansata nu inseamna ca este condamnata. Datorita fertilitatii Briscutei, elementele de caroserie sunt usor de gasit si la preturi destul de avantajoase. Numai in cazul aliniamentului general (masina trebuie sa aiba linie), defectuos sa va puneti serioase intrebari la achizitie. Acesta poate fi cauzata de un accident mai grav prost reparat. Costurile aducerii "la linie" sunt foarte mari si implica restaurarea completa a sasiului&caroseriei. In cazul in care doriti o masina tunata Cel mai bine e sa va interesati de materialele folosite si de mecanicul (atelierul) care a facut modificarile. Sunt firme foarte serioase care au piese ce depasesc mult performantele de fabrica. Important e ca producatorul lor sa fie unul recunoscut. Mare atentie la decapotabile Sunt mai rare si au un pret mai ridicat fata de sedan. Decapotabilele pot fi originale (recomand calduros), ori facute artizanal. La cele artizanale nu e rau sa verificati modul in care s-a efectuat transformarea si de catre cine. Structura trebuie sa fie neaparat intarita. Multi transforma fara sa tina cont de integritatea structurala a masinii, taind doar plafonul fara a studia rezistenta caroseriei dupa ce o buna parte din aceasta a fost indepartata. In cazul unei lucrari de decapotare defectuoasa, e foarte usor sa ne dam seama: masina prezinta vibratii anormale in mers si un comportament instabil in curbe. Una din cele mai mari dileme de care se lovesc cumparatorii de masini clasice este daca cumpara una pentru a o restaura ori daca cumpara una gata restaurata. Raspunsul e foarte complex si generator de polemici. Problema e diferenta de pret intre Broscuta restaurata si cea nerestaurata. Cum gasirea de piese nu e o problema, alegerea lor e dificila. se poate opta pt "originale" - Jermania ori mai ieftine, dar la o calitate mai slaba > via Brazilia - Mexic. Un alt avantaj al restaurarii unei broscute este acela ca se pot inlocui cam toate ansamblele de caroserie, caroseria este prinsa in suruburi de sasiu ca si multe componente de caroserie cum ar fi aripile, fustele, etc. Daca o restaurezi, este indicat sa folosesti piese de calitate. Aici trebuie tinut cont si de valoarea la care o poti vinde dupa restaurare. De obicei banii investiti in masina se recupereaza, sigur se mai gaseste un individ dispus sa plateasca pretul cerut si care sa impartaseasca pasiunea pentru broscute. Asta nu insemna ca e o afacere. NU. Si asta pt ca pasiunea de a restaura o masina nu are pret. Exista si tipul de cumparatori care vor sa economiseasca timp si nervi (restaurarea cere nervi de otel, mai ales cand te lovesti de balaurul numit "mecanicul mioritic"). Deci, daca nu vreti sa aveti dureri de cap cu mecanici, piese, timp pierdut, etc, solutia e simpla: cumparati o masina gata restaurata cu care va puteti plimba din prima zi si starni invidia prietenilor... Verificarea seriilor Foarte important, verificati documentele masinii. Seriile trebuie sa corespunda. Nu de putine ori am vazut cazuri in care seriile au fost "grefate" iar anul de fabricatie nu mai corespunde cu tipul si anul masinii. E un punct in minus care trage pretul mult in jos. Nu pierdeti timpul, dupa plata faceti cat mai repede actele cu proprietarul. Nu dati crezare povestilor de genul "facem actele peste x zile". Seriile se gasesc: Caroserie (sasiu) > sub bancheta spate pe tunelul central; Motor: pe motor (clar!) sub piciorul alternatorului/dinamului. Nu e rau sa aveti si un certificat de autenticitate (obligatoriu dealtfel) emis de RAR. Cum comunitati de pasionati aircooled sunt peste tot, daca aveti dubii, nu ar fi rau sa apelati la un alt proprietar de Broscuta care sa faca o vizita la fata locului si sa isi spuna parerea. Asa aveti mai multa siguranta ca nu aruncati banii pe geam si intrati deja in cercul Broscarilor. Bafta la cumparat! Sa ne vedem la intalnirile organizate, nu o sa va para rau!
    1 point
  15. Am citit si io pe undeva ca tetraetilul se depune pe scaune/supape si in felul asta creste etansarea supapa-scaun si se imbunatateste transferul de caldura. Si, daca nu ma insel, astea facute ptr. "fara pb" au supape marite. Pe de alta parte, tot din citite, astia pe afara merg cu benzina fara pb si cu chiulase normale si nu sughita (chestie de calitate a materialului)
    1 point
  16. Unde gasesti carburatoare ieftine pentru ca si pe mine ma intereseaza. De care zici, noi costa 300-800$. Si pentru asa ceva iti trebuie si motor, nu gluma, peste 1600CMC. Cine are asa ceva acasa? Si inca o chestie, ca sa schimbi carburatorul la ceva mai mare trebuie sa faci si alte schimbari. Nu ajunge doar sa schimbi carburatorul. Trebuie sa schimbi si toba de esapament la ceva mai performant.(4 in 1 header+single pack muffler) Luind in considerare conditiile de acasa (cind folositi chedere de Dacie)cred ca oferta mea nu este prea scumpa. Citi isi pot permite dublu carburatoare sau ceva de genul acesta? Daca cumperi ceva uzat nu stii in ce hal sint, daca iti vinde cineva unul uzat ce faci cu ele? Cit o sa fie consumul cu ele? Dupa parerea mea tot cele originale sint cele mai bune in conditiile de fata. Si garantez pe carburatoarele mele. Daca nu le vreti nu le vreti, cind vind masina (cindva in viitor)o sa dau toate piesele la viitorul proprietar, eu nu o sa ma imbogatesc daca vind piesele astea. Pentru mine sint bani marunti.
    1 point
  17. Este incredibil cat de diferite sunt configuratoarele din Cehia si Germania... daca la primul iti configurezi modelul de varf Style 2.0 140 kw dsg7cu mai toate optionalele - toate cele 3 pachete +multe altele (mai putin suspensia inteligenta, ventilatia scaune si Area View si fara integral piele) la 1124758 coroane cehe (aprox 41.500 eur) la configuratorul german acelasi model de varf dar fara nicio optiune suplimentara adaugata ajunge la aprox 40.000 eur si ii lipsesc multe incluse gratuit in cel din cehia (tempomatul adaptiv pana la 160 km/h, sistemul audio cu multe difuzoare, etc)..si nici cele 3 pachete nu sunt disponibile...la o configurare identica in cel german o duci la peste 50.000 eur.. Configurare de baza - fara optionale - Style 2.0 140 kw diesel dsg7 +vopsea metalizata - Germania - 39.990,00 € Configurare de baza - fara optionale - Style 2.0 140 kw diesel dsg7 - vopsea metalizata - Cehia - (967 800 Kč) 35.785,00 € Si cea din Cehia sta mult mai bine la dotarile incluse.
    0 points
  18. Am verificat si eu bujiile. Ma pregatisem cu un set de 4 bucati pe NGK...deci cumparate degeaba. Bine ca le pot duce inapoi. Pozele atasate releva si modalitatea de schimbare in mare la Passat B5,5. Pentru bujiile 3 si 4 trebuie inlaturat suportul filtrului de motorina. In poze din cele 5 bujii, cele 4 din stanga sunt Beru existente pe masina, NGK-urile cumparate sunt mai scurte, deci oricum mergeau inapoi la magazin :
    -1 points
  19. nu-ti trebuie nici o adaptare la trecerea de la mfd2 la rns510. se potriveste si antena gps. si comenzile pe volan vor functiona, fiind vorba tot de un echipament OEM. insa, exista posibilitatea sa-ti descarce rns510-le bateria, in functie de ce can gateway ai, cauta pe net despre asta, gasesti tone de info. cat despre bluetooth, sunt multe tipuri, depinde de ce functii vrei, ce dotari ai pe masina si cu ce telefon vrei sa folosesti. - ai maxidot? - vrei agenda pe maxidot/rns510? - sa apelezi/ suni de pe rns510? - telefonul cu care vrei sa-l folosesti, stie rsap?
    -1 points
  20. Par putin deranjante, sigur nu iei flashuri din partea celorlati soferi? Ar fi total aiurea sa le comand si sa merg tot drumu noaptea in 'Grecia si sa-mi iau la fiecare 5 masini cate un flash. Din poza aia par derajante.
    -1 points
  21. Mai am o curiozitate. Becurile astea le-ai pus pe faza scurta, corect? Numarand masinile din ultima poza estimez ca ai cel putin 1 metri pana unde se termina fasciculul de lumina. Nu este foarte foarte mult? Faza scurta nu ar trebui sa bata asa de departe. Pozele sunt facute pe faza scurta?
    -1 points
  22. Reglajul farurilor nu are cum sa fie corect, poate intervin si alti colegi care se pricep mai bine. Faza scurta se regleaza la 5-7 m si fasciculul de lumina nu trebuia sa depaseasca inaltimea farurilor la punctul de calibrare (5-7). Asta inseamna ca dupa calibrare, faza scurta o sa-ti bata maxim la 7 metri si nu mai mult de 10 metri. Tie faza scurta iti bate 20-25m (cam atat bate faza lunga). Mi se pare ca bat mult prea departe, lumina produsa de becuri este foarte buna, se vede diferenta, probelma e ca faza scurta trebuie sa bata si in stanga si in dreapta, farurile tale sunt reglate sa bata prea departe si din cauza asta nu bat in laterale (farul drept se regleaza foarte putin mai departe decat ce stang, pentru a vedea mai bine marginea drumului si eventualii pietoni/obstacole). In tutorialul asta iti faci o idee despre calibrare, si aici ai o poza de cum ar trebui sa bata faza scurta: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=169800 Faza scurta ar trebui sa bata si in laterale, si sa nu bata 20-25 metri in fata pentru ca deranjezi in trafic, daca tu stai la 10 m de mine in mers, si imi bati cu faza scurta in ceafa nu este ok, ar trebui sa luminezi drumul nu masina din fata. In orice caz, e foarte ok lumina facuta de becuri se vede puternic.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!