Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2016 în toate secţiunile
-
Din pozele astea neoficiale, live, este de-a dreptul hidoasa. Dar cum au zis si colegii, se va vinde in continuare.4 points
-
GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..3 points
-
Orice pret o sa aibe, o sa se vanda bine in Ro. Pentru ca e VW. Il consider un facelift reusit, fata de "gafa" Octavia 3..3 points
-
2 points
-
Cadouri peste cadouri! Pentru ca a fost ziua mea si pentru ca persoanele dragi îmi înțeleg nebunia, golful primește suspensie reglabila nouă (ta technix) și un ceas de boost (raidhp). Acum o sa sara lumea ca de ce ta-uri ca nu sunt bune de nimic bla bla bla... A fost alegerea mea, când o sa îmi permit kw-uri o sa am kw-uri... Pana atunci... Aștept primăvara sa vedem cum ii sta pe burtă! App, as vrea sa dau jantele pentru ca m-am plictisit de ele, dacă sunt doritori aștept oferte pe pm :D.2 points
-
am urmarit in ultimele 2 luni topicurile de octavia 3 si cu noul facelift m-au convins sa renunt la achizitionare. voi merge pe Renault Megane GT.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mda..nimic neasteptat, s-a spus totul pe aici. @cristi511 are dreptate, bineinteles ca se va vinde in continuare. Despre L&K nu am ce sa spun, intotdeauna a fost echiparea "smechera" de la Octavia, totodata insa mult prea scumpa din punctul meu de vedere. Nu cred ca se va schimba acest aspect in viitor.1 point
-
Nu ma pricep la chestii de design/forma caroserii...dar nu pot sa imi dau seama de ce, acum daca privesti fix din fata masina, pare mult mai apropiata de Rapid ca si forma (care este urata cu spume exact din cauza ca este mai ingusta ca octavia dar mai inalta si ara o forma ciudata daca te uiti la ele din fata) Octavia exact aici se diferentia fata de Rapid, avea proportii mai normale.. Probabil ca este este numai o iluzie si Octavia a ramas ce a fost la marimi, dar ceva iti joaca feste in mintea ta daca te uiti la ea din fata...1 point
-
Si eu sunt interesat de aceasta modificare. Ce am gasit este urmatoarea modificare dar pare destul de intruziva si n-as vrea sa adaug(momentan) chestii neconforme la instalatia masinii. Daca aveti alte idei sau ati facut asa ceva... Merci.1 point
-
foarte frumoasa si dotata masina! Mai ales combinatia cu 4motion pentru mine este un mare plus! Sa o stapaniti sanatos si sa va duca multi km fara probleme!1 point
-
La nemti in configurator sunt o groaza de culori de care noi nici n-am auzit, inclusiv cateva nuante de rosu, galben/portocaliu, verde, albastru. E drept, unele costa 2000e sau mai mult. Asa ca e foarte posibil sa fie una dintre acele culori, iar la noi nici sa nu ajunga.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, Footwell lights - centrala, mufa B, pin 7, modele pana in 2010; - centrala, mufa B (mufa din mijloc), pin 50 dupa 2010; Si, evident, masa la caroserie intr-un punct de masa dedicat. Succes !1 point
-
Foarte frumoasa masina, cat si modificarea climei, e ce trebuie ! Ai aprins toate beculetele de pe clima Ai mare grija cu anvelopele Riken, am avut cauciucuri de vara brand-ul acesta, cele mai proaste cauciucuri puse vreodata... masina pe ud era grea de controlat atat pe franare cat si pe accelerare/directie .. Daca te intereseaza un cluster premium color (primul model, nu 3D) iti pot da un contact al unui baiat care vinde astfel de clustere.1 point
-
Am patit si eu la fel cu injectoare noi. O data bagate codurile, valorile au crescut peste 2, desi fara codare valorile erau bune. Totusi masina mergea bine asa ca am lasat-o asa. Nu stiu daca s-a mai intors la mecanic cu aceiasi problema..1 point
-
Depinde si ce ET au dar m-as mira sa fie mai mic de 35. Eu am acuma pe masina pe 17 cu 7.5J si ET35 si nu ating Astea pe 15 sigur nu vor atinge niciunde1 point
-
Documente necesare DYI montare/demontare cotiera central Passat B6: DEMONTAREA COTIEREI CONSOLA CENTRALA.pdf DEMONTAREA COMPARTIMENTULUI DE DEPOZITARE A COTIEREI.pdf DEMONTARE CAPAC COTIERA.pdf Spor la treaba .1 point
-
gata prezentarea, iata notele mele : stopuri cu semnalizare led ca la audi (pe standard , asa a zis, ar fi tare) culoarea noua galben metalizat arata super ! r-line usor modificat la bara fata, camera fata nu pare sa mai fie vizibila in grila bara spate r line cu 2 difuzoare , terminatie jos aripioara gen clubsport farurile led arata bine rline badge pe lateral ca la gti/gtd/4 motion front assist update , pedestrian monitoring 1.5 tsi cu act si cu frana de motor care opreste motorul complet pt ca consumatorii electrici primesc energie de la o baterie (130 hp pe bluemotion) online emergency call more car-net functions : remember where u parked the car automated driving functions : traffic jam si trailer assist : stears, brakes and accelerates with hands on emergency assist : stops the golf in controlled manner and warns other road users-1 points
-
Multumesc Bubu pentru apreciere. Beculetele erau aprinse ca practic atunci faceam proba sa vad daca merg toate, cat au fost defacute trim-urile nu mi-a dat in gand Anvelopele sunt intr-adevar cele mai proaste anvelope care le-am folosit insa masina am luat-o pe 15 decembrie 2015 si eram disperat sa iau jante si anvelope iar astea au fost singurele care s-au incadrat in buget fiind 700Ron cu jante cu tot si am zis ca merge fiind 4x4. Nu am luat in calcul ca masina trebuie sa se mai si opreasca Lasa-mi te rog numarul lui printr-un mesaj privat poate are pret bun la el. Nou si 3D am gasit cu 400E dar nu a fost alocat inca bugetul pentru el. O poza de seara cu clima care acum mi se pare ca se incadreaza mult mai bine decat cea veche:-1 points
-
@cristi511 stiu la ce clientela te referi, si eu mi-as dori 3.0 v6 diesel pe golf insa nu le vom vedea Oricum mi se pare ca au destule motoare "pe toate gusturile" pe golf fata de alte modele din grupul vag-1 points
-
Aseara, pe la 21:30, dupa ce am parcat in fata blocului, am apasat (din reflex) cele doua butoane ale geamurilor electrice fata, chiar daca nu pareau deschise (sa ma asigur ca sunt inchise pana la capat). S-a auzit pe stanga un zgomot groaznic de fier pe fier si am crezut ca mi-a picat ceva pe masina. Am constatat ca de fapt s-a intamplat ceva in usa si cand am apasat iar butonul de inchidere.... mi-a cazut geamul in interiorul usii si acolo a ramas. Azi dimineata am fost la ASKO International (un service SKODA de pe Giulesti), care, politicosi mi-au zis ca nu au nici timp, nici macara (!) si sa incerc altii mai mari. Voi ce ziceti, ati patit vreunul ceva asemanator? Aveti idee al ce cost sa ma astept? Oare un atelier care monteaza in general alarme si geamuri electrice ar putea sa ma rezolve sau trebuie neaparat sa incerc la Avia, Brady (nu PORO!!)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00