Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Salut, Dupa aproape un an de cand am masina am decis sa o prezint si eu pe forumul unde am fost silent stalker de ceva ani :). Povestea a inceput in Octombrie 2015 cand am hotarat sa cumpar un Passat B7 sedan dar cu anumite dotari. Am tinut neaparat sa fie dotat cu scaune incalzite, Xenon care sunt si adaptive by default si Park Assist. Cea din urma fiind doar un moft de al meu la timpul acela insa acum o consider foarte utila mai ales la garare unde pastreaza distanta perfecta pentru a deschide usile in siguranta. Dotarile obligatorii erau cele mentionate anterior insa clima, senzori ploaie/lumini, pilot automat etc trebuiau sa vina by default. Cele care corespundeau erau break-uri sau cine stie ce ciudatenii de configuratie gen fara clima dar cu xenon sau mai stiu eu ce. Ei bine dupa mai bine de doua luni de cautari am gasit in sfarsit masina dorita pe un site de licitatii, ea venind de la leasing operational din Spania. Totalul a fost de 12500E la 165.000KM ai masinii in momentul achizitiei dar pentru mine a meritat sa platesc in plus fata de altele care erau la vanzare acolo ca a venit cu ceva dotari si anume: - Fabricatie 2012 (prima inmatriculare octombrie 2011) - Motor 2.0 Diesel 140Cp CFFB - Bi-Xenon adaptiv - 4Motion - Clima pe 2 zone - Park-Assist - Navigatie RNS510 - Senzori ploaie/lumini - Oglinda sofer si interioara heliomata - Camera mers inapoi - Senzori presiune pneuri cu afisaj pe MFD pentru fiecare roata in parte - Interior piele + Alcantara ... probabil mai sunt altele dar nu sunt de mentionat find 99% pe orice alt B7. Cum am luat-o am si programat-o la o revizie incluzand schimb de distributie, ulei si toate filtrele la reprezentanta. Acolo mi-au recomandat sa schimb si bucsele la bratele de pe fata ca ale mele erau imbatranite, lucru care l-am si facut avand oferta sa faca unghiul de fuga gratuit. Probleme majore nu am avut cu ea decat putina instabilitate pentru care a trebuit sa schimb 2 brate pe spate si anvelope noi. Ce am facut pana acum la ea: -4 anvelope vara Firestone Firehawk SZ90 235/45-17 XL -schimbator model nou -footwell lights multumita lui Florin -door warning lights -set roti iarna sh cu anvelope Riken(dot2014) si jante tabla -capace pedale sport -led-uri in interior in loc de becuri incandescente Urmeaza: -clima model nou -cluster 3d -alarma OEM -motoras mirror down .. mai vedem pe parcurs Cateva poze cu ea de la plimbarea din weekendul asta:1 point
-
vcds-ul completeaza automat cu 0 daca codul e format din sase cifre in realitate ecu ignora 0 si ia in consideratie primele sase caractere. concluzia e ca e bine scris codul la @playnil dar testerul la versiune mai veche afiseaza 0 in coada desi el nu fusese codat cu sapte caractere.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ma tot tin sa pun 0w30 dar mi-e teama, daca zici ca nu ai remarcat diferente considerabile de consum cred ca ma incumet. la polul opus, pentru cei care vor sa puna ulei mai gros: un prieten are citroen berlingo, folosea pana acum 10w40. a bagat 15w50 si pe autostrada i-a explodat motorul, la propriu.1 point
-
Ai dreptate, vara dupa cateva talpi sanatoase.. va scadea puterea, trebuie si un intercooler nou ca sa o poti sustine (puterea) mai mult timp Scuze de offtopic, eu am soft DioPerformance, se vede in dyno, au fost 2 run-uri cu mici corecturi la soft intre ele, astfel incat la al doilea run s-a mai scazut putin cuplul si s-au mai adaugat cativa cai. De mentionat ca este Stage2, am evacuare cap coada custom, 63mm, doar o intermediara. Sper ca nu a parut din comentariile mele ca "fac pe desteptul" sau orice de genul, incercam sa dau niste sfaturi din proprie experienta. Scuze de offtopic inca odata. PS: 162kw * 1.3592 = 220cp1 point
-
Folosesc Xtrem Vision, rezista cam 14-18luni cu farurile pe Auto, iar pe manual nu tin mai mult de 10-11 luni. Intensitatea scade treptat, inainte de a se arde lumineaza ca un bec Narva/Lohuis sau Philips Long Life, oricare din ele noi.1 point
-
O chestie care nu stiu cat de clara este, corectiile care se vad in VCDS si codurile care se baga la injectoare nu au neaparat o legatura directa intre ele . Codul de pe injector este acolo ptr ca nu toate injectoarele pot fi produse cu aceeasi precizie, asadar daca ele se incadreaza in eroarea de productie, sunt puse pe un banc si masurate cantitatile pe care le injecteaza la diferite presiuni ale rampei si la diferite durate de deschidere, si apoi acele informatii sunt codate in acel cod de pe injector . Corectiile care se vad in VCDS sunt ceea ce face ECU-ul dupa ce masoara contributia fiecarui injector la rotatia arborelui motor, daca nu sunt probleme cu pistonul, este compresie atunci ar trebui sa fie legate direct de injector daca e bun sau nu . Dar bineinteles ca orice injector schimbat ar trebui recodat . Asta e doar partea teoretica cum merge softul, in practica nu stiu daca dureaza ceva timp pana se face update la acele corectii, cu siguranta nu este instant, poate trebuie sa parcurgi o anumita distanta sau un drive cycle ca sa faca update, acest lucru chiar nu am de unde sa-l stiu . Dar e asa cum a spus si bob mai sus, daca ai bagat codul de la injector si merge mai prost, ori codul nu e de la acel injector, ori injectorul e stricat . A mai avut si altcineva problema asta dar n-a mai scris si cum a rezolvat, daca a schimbat injectoarele cu altele sau ce a facut .1 point
-
1 point
-
Daca doresti sa revopsesti elemente din interior cu vopsea cauciucata vezi ca exista spray cu vopsea plasti dip.1 point
-
Pai rama nu am gasit-o decat la reprezentanta, cele de pe OLX/Aliexpress sunt pentru B6 sau Passat CC (nu VW CC) care nu au locas pentru passenger airbag si a costat 220ron. Panoul de clima provine de pe un Passat CC din dezmembrari si a fost pachet cu schimbatorul model nou si rama alu blue steel la 600 ron.1 point
-
Saptamana trecuta am schimbat uleiul si filtrele, dupa cum ziceam in postul de mai sus am ales ulei Motul si filtre Mann. Luni am trecut la cauciucurile de iarna, iar acum asteptam zapada Astazi am renuntat la modulele pentru semnalizari US Style pentru ca aveau intensitate prea mare si de multe ori ii derutau pe ceilalti soferi si era sa o patesc de cateva ori.1 point
-
Multumita lui @iobau998 pentru sprijin moral cat si tehnic azi am montat unitatea climatronic modelul nou: Nu am gasit in adaptation campul de staging :(. Fie nu il are fie interfata mea e prea veche.1 point
-
Încă o dovada a faptului ca nu sunt singurul nebun căruia ii consuma puțin 1.4tsi ACT. Ca fapt divers, pe vreo 15km făcuți duminică prin București în trafic relativ lejer am avut consum pe bord de 6,5%. Cu start-stop oprit și fără accelerări puternice.1 point
-
Nu. Si eu am schimbat la Golf. Totusi..sunt de cauciuc...au imbatranit. N-are nicio legatura cu 2T1 point
-
1 point
-
wvwzzz3czcp072167.pdf WVWZZZ3CZFE054403.pdf WVWZZZ3CZCP028332.pdf wvwzzz3czdp023931.pdf WVWZZZ3CZBP360638.pdf WVWZZZ3CZBP333974.pdf WAUZZZ4B95N027864.pdf WVWZZZ1KZDM667332.pdf WVWZZZ3CZDE011002.pdf WVWZZZ1JZ3W464683.pdf WVWZZZ1KZ6B122713.pdf WVGZZZ7PZCD013910.pdf WVWZZZ3CZ6E166195.pdf WVGZZZ5NZCW003558.pdf WVWZZZ3BZ3E077563.pdf TMBKE61Z6B2011652.pdf VSSZZZ1MZ5R053393.pdf WVWZZZ3BZ3E077563.pdf WVWZZZ1KZ6W095530.pdf TMBBC46YX33828922.pdf WAUZZZ8K3BN034072.pdf WVWZZZ3BZ3E210476.pdf WVWZZZ3CZ6P127676.pdf WVWZZZ16ZBM089143.pdf VIN Incorect Pentru cel care a dat mesaj pe privat.... V-am mai zis ca nu pot sa dau fisierul pe privat... WVWZZZ1KZ7W120525.pdf1 point
-
G 052 180 A2 litri 7.7 038 109 101 R doar la bru si bkc merge axa asta1 point
-
1 point
-
Scuzati caliatea imaginilor...cateva de prin ultima perioada...mai exact am in lucru scaunul, caruia I am luat textilul nou oem(toate se trag de la o arsura de tigara), un casetofon si ar mai fi un blende hella. In continuare caut un plafon negru pentru 2 usi cu trapa....daca stiti vreunul, anuntati ma si pe mine .1 point
-
Sincer padelele le folosesc destul de rar, mai mult la drum lung, in oras foarte rar aproape deloc. Look-ul este de mare efect insa, sunt foarte calitative, aluminium brushed Rezista foarte bine lipite, au venit cu adeziv 3M foarte bun. M-au costat aprox 15$ daca imi aduc aminte bine. In alta ordine de idei .. incep sa caut cauciucuri de iarna pe 17" , pentru jantele OEM de 17 .. cele de 16" le voi vinde. Urmeaza sa schimb bielete spate ca n-am apucat, o geometrie, carenajele fata care le-am achizitionat deja (cele de pe masina sunt sparte / crapate.. au 6 ani totusi). Ma gandesc sa antifonez carenajele noi, cu ceva antifon lichid + pasla sau insonorizant.. poate sa pricepe cineva sa ma indrume putin. O mica verificare apoi la diverse lucruri.. inainte de iarna Va incant cu cateva poze1 point
-
nu! let me clue you in: spalarea cu mana si buretele e cea mai eficienta dar si cea mai blanda mecanic pt lac, evident dupa o prespalare cu jetul daca e foarte murdara. Asta de zici tu e cea la care sare banu' cel mai rapid, termina cu tine in 10 min si pt majoritatea pare OK. Decat astea doar cele cu fise is mai rapide, dar alea is deja pt oameni care nu vor doar sa stea cu mana in buzunar si n-au nici curte(totusi am vazut pe unii care era cu o mana in buzunar si asa). Serios, ai fost tu la detailing si ti-au bagato la perii? Curat murdar! LE: m-ai facut tare curios si am cautat la repezeala cateva firme de detailing locale si sampom maguiars nu prea suna a tambur cu perii http://www.cosmeticsiscar.ro/servicii-full-detailing-exterior.php http://www.motorkraft.ro/detailing-auto-polish/ La motorkraft am si fost, nu au perii in hala 100% Unul din Buc: http://www.expertdetailing.ro/ro/94_42_index.php spalare manuala* Si unul de dincolo unde chiar la masini se face detailing: Außenwäsche von Hand spune ceva? http://www.royalcarpolish.de/all-in-one-reinigungspakete-autoaufbereitung-muenchen/1 point
-
Chiar asa, la voi cum apare in infotainment? La mine imi arata doar dezactivare ASR, atat, nicidecum intreg ESC. Si alta chestie interesanta, am vazut sunt unele masini la care exista buton pentru asa ceva , langa schimbatorul de viteze, deasupra celui de start-stop. Vine cumva doar la DSG aceasta optiune? In ceea ce priveste intoarcerile cu frana de mana, daca ai suficienta viteza, tragi cu simt de raspundere de volan si blochezi spatele, se invarte de nu-I adevarat, cu toate sistemele posibile. Apropos, eu prin padurea bogatii, I-am dat sa vad cat poate si sincer cred ca ESC-ul intra destul de tarziu, a fugit de fata de mama focului, nu a intrat nici un system. Am sa incerc si pe zapada sa vedem ce zice.-1 points
-
Nu completam deloc.Mi-a aratat un orificiu la pompa de apa pe unde se scursese putina apa...Spunea ca pa acolo se scurge ca sa protejeze rulmentul...-1 points
-
Nu inteleg de ce toti vorbiti ca nu se poate curata un egr de 1.6 sau 2.0 CR...?daca motorasul care actioneaza tija e bun si tija in forma de secera lucreaza bine nu vad dc.nu poate sa fie curatat...un mers subturat sau gresit infunda egr...-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00