Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2016 în toate secţiunile
-
OT. Evident ca nu am primit raportul tehnic solicitat, pe e-mail. In continuare Compexit Cluj isi pastreaza reputatia proasta. La faza cu platforma, si masina in cauza e super/ultra/mega asigurata la asistenta tehnica europeana, plus garantie internationala Skoda. Problema e ca trebuie sa se puna de acord toti cei implicati, mai ales cand apar probleme de garantie, si sunt relatii intre terti (internationale). On T. Vestea buna (pentru acum) e ca masina a dus cei 1,000 de km programati, si am ajuns fara incidente. Momentan sunt intr-o deplasare cu alte mijloace de transport, vineri cand revin in tara de rezidenta, masina e programata la un control bara-bara, la dealer-ul de unde s-a achizitionat. Sper sa aflu mai multe, si sa fie identificata cauza reala a defectului. Va voi tine la curent cu evolutia.3 points
-
Multumita lui @iobau998 pentru sprijin moral cat si tehnic azi am montat unitatea climatronic modelul nou: Nu am gasit in adaptation campul de staging :(. Fie nu il are fie interfata mea e prea veche.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu stiu exact ce masina ai, dar tu asa ai facut: ai dat pompa de inalte jos si ai pus-o pe banc ca sa o verifici? Chiar mi se pare o "verificare" din alta lume. Care vanzator o accepta o astfel de verificare la pompa de inalte? hai sa fim putin realisti2 points
-
cum sa dai 9000 E pe o masina cu +250 mii km ? .....si care intr-un an jumate ( ultimul) a facut cca 80 mii km ? mai strange bani si cauta una mai ok ca altfel tot prin service o sa stai cu ea. sa nu ma intelegi gresit, nu sunt nici ironic si nici zeflemist. din experienta iti spun ca B7 nu este o masina usor de intretinut. la km aia, acum toate pot parea ok si in cel mai scurt timp, multe pot ceda. motorul, este ultima ta problema ( in general ).... anexele cedeaza. la km aia, musai trebuie sa faci o verificare la pompa de inalte , sa vezi in ce parametrii este ( si asta se face demontand-o si proband-o pe banc la BOSCH, si nici un vanzotor nu o sa accepte asta..... verificare amortizoare ( cand/daca au fost schimbate ) verificare ambreiaj .... verificare stare injectoare ..... discuri frana .... stare DPF ( filtru particule ) .... verificare EGR ..... stare turbina .... actuator ....2 points
-
Salutare, La un moment dat prin luna Iunie am vazut pentru prima oara niste poze cu noul Tiguan R-line si m-a captivat instant, desi nu cautam sa schimb Passat-ul B7 din dotare, de numai 4 ani vechime. Nu a fost cazul clasic in care te decizi ca vrei o masina din segment, mergi pe la TD cu toti competitorii, compari oferte si dotari ,etc. Pur si simplu nu am avut liniste pana nu am dat comanda. Un pic mai greu cu logodnica, care a necesitat un pic de convingere . Initial pusesem ochii pe motorizarea de 2.0 TDI 150 CP, incercand sa ma incadrez intr-un buget, dar citind parerile colegilor care au fost pe la TD, m-am decis sa merg pe motorizarea de 190 CP. R-line era un "must have", la fel si DGG + trapa panoramica, pe care mi le-am dorit si pe Passat, dar nu a fost buget la momentul ala. Au urmat cateva sapatamani de urmarit review-uri pe Youtube, pe 25 August i-am oferit Passat-ului o casa noua si in aceeasi zi am mers si am dat comanda pentru Tiguan 2.0 TDI 4M DSG 190CP la PBN (fara a face in prealabil TD de vreun fel sau sa vad vreun R-line live). Initial, perioada de livrare comunicata a fost de 14 saptamani, apoi 12 iar in final masina a ajuns dupa 10. Pretul final a fost in jurul sumei de 38000 EUR, cu discount dealer + RABLA. Ca dotari optionale am ales culoare Indium Grey, Navigatie Discover Media, App Connect, Faruri LED Top, Oglinzi rabatabile, Pachet Iarna, Pachet R-line Interior si Exterior, Trapa panoramica. Nu am apucat sa fac decat 100 Km momentan, dar prima impresie este WoW! Active info display de mare efect, izolare fonica foarte buna, tinuta de drum confortabila chiar si cu jantele de 19", iar DSG-ul este de vis (e si prima oara cand conduc cu genul asta de cutie ). Atmosfera in masina pe timp de noapte este una foarte placuta, datorita luminilor ambientale albe din usi si de pe langa trapa panoramica in contrast cu plafonul negru specific R-line. Mai multe impresii despre tinuta de drum, performante, consum vor veni pe masura ce se aduna kilometrii. I-am luat deja jante de 18" Mak Koln Gun Met-Mirror Face + cauciucuri de iarna Continental TS850P 235/55/R18 (multumesc @ADI_PKP pentru ajutor in alegerea lor), pe care aman sa le montez inca pentru a ma bucura vizual de jantele de R-line. Sunt pe drum si covorase de cauciuc originale fata-spate plus programare la montat folie pe faruri. Mai jos cateva poze destul de in graba, din lipsa de timp.1 point
-
Eu folosesc bine mersi becuri narva din martie anul acesta. Inainte am avut toate prostiile, becuri cu bulb albastru pe ploaie si ceata erau varza, noaptea daca ploua nu vedeai nimic cu ele nici pe scurta nici pe lunga. Cu astea vad destul de bine, farurile reglate corect, nu mi-a dat flash nimeni niciodata, sunt foarte multumit de ele. Nu imi mai iau niciodata becuri cu sticla colorata, sunt o porcarie, ar trebui retrase de pe piata. http://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-cu-halogen-pentru-far-narva-h7-range-power-12v-55w-483392000/pd/D6GRLBBBM/1 point
-
nu te mai ghida dupa lucrul asta,spre exemplu exista firma MAPA din turcia care pe ambreaje este cu 3 clase peste km. nu pe tot ce scrie made in germania...este produs premium. sunt anumite chestii care sunt adevarate ,spre exemplu bratele si basculele lemforder pt anumite modele de ford si mercedes,sunt facute in turcia si adevarat ce sunt ceva probleme cu ele pt ca pica destul de repede....dar asta e un caz mai marginal. km pe ambreaje este doar o varianta pt buzunare mai goale (sa zic asa). http://www.mapa.com.tr/1 point
-
In segmentul asta trageti un ochi si la Mazda 3, mai ales ca faceliftul vine cu interiorul de Mazda 6. Eu luni am dat comanda, abia astept sa ajunga .1 point
-
sa nu mai spui niciodata despre km ca este peste sachs sau luk...mai pune valeo si aisin si inca minim 3 producatori ...si apoi vorbim despre km.1 point
-
E cam neclara intrebarea. da, exista. Au suferit upgrade uri hardware de-a lungul timpului. Ca telefoanele. adica, ultima generatie de rns 510 are acum ssd in loc de hdd si un touch screen lcd mult mult inbunatatit, mult mai rapid. estetic sunt lafel1 point
-
Nu e prima mea masina cumparata fara verificare crede-ma !!! Si nu m-am pacalit niciodata ! Dar e normal ca fiecare face cum crede de cuviinta ca sunt banii lui ! Sunt destule cazuri de le-au cautat si in "fund" si au fost ok , dupa care a inceput "dansul" de bagarea banilor in ele !!! Mai bine sa cumpere masina buna nu optionalele , ca nu merge cu el , am in familie un personaj de genu' , care cumpara sa aiba " multe butoane" masinile Si cred ca a pierdut vreo 25.000 adunat la masini !!! Ce sa zic , ideea romanului , multe optiuni , nu conteaza apoi ca la ea o sa cada motorul sau altele ! Asa fac bisnitarii de masini , trec anul urmator daca e 2011 la jumate sau luna 8-9 oricum in anunt e trecuta 2012 !!! Dar se vede repede ca trebuie sa aiba clima veche in 2011 , iar in carte va avea 2011 logic nu 2012 cum il minte bisnitarul ! Dar e posibil sa fie fabricatie 2011 si prima inscriere in 2012 , atunci e trecuta tot 2011 dar prima inmatriculare 2012 ! Deci platesti bani in plus ca zice el ca e 2012 dar ea e 2011 ! Ai grija colegule ce cumperi , cand cumperi ia-o cu toata inima , altfel nu cumpara daca ai si cel mai mic dubiu !1 point
-
Am fost si eu in sfarsit sa vad megane-ul. Am nimerit in showroom o varianta sedan. vs Golf : - mai rele: * volanul are o piele inferioara ca grip si feeling * scaunele non sport sunt ok, sunt "modulare" pe zone (coapse, lombar, spate) ceea ce da o senzatie mai degraba ciudata * comenzile pe volan sunt ok, dar comenzile de cruise control amplasate pe consola centrala sunt aiurea rau, trebuie sa iei mana de pe volan si sa o duci departe * cotiera nu se trage de capat ci trebuie apucata de sus si impinsa in fata, o miscare incomoda * sistemul media se misca f bine (era cel intermediar, nu tableta mare) dar are o grafica rudimentara; este prost orientat spre pasager (poate e drept de fapt, dar asta e senzatie) si lipsa butoanelor s-a dovedit repede problematica, de ex nu puteam sa ma intorc la radio decat prin 2,3 actiuni * compartimentele de depozitare sunt ok, mai putin lipsa celui din stg volanului * si la urma cel mai mare, spatiul spate suficient la genunchi dar insuficient la cap, eu la 1.91 stateam fix cu capul in tavan, la 1.75 abia cred ca se sta comod - mai bune sau la fel: * audio bun pe radio * vizibilitate buna in suprafetele vitrate * frana de mana mecanica bine incadrata in consola. Cam asta ar fi, sa fie cu folos !1 point
-
Cauta cu google. Sincer, cat de greu este. sunt link uri gramada. in curand va apare v141 point
-
Cel mai corect. Masinile nu se cumpara din spatele calculatorului, se vad la fata locului si se testeaza . Dar, comentariile si sfaturile unor terte persoane ce nu au legatura, sfaturi obiective, sunt binevenite. Indiferent daca ele au caracter ironic, de critica sau mai stiu eu ce . Atata timp cat sunt constructive, e foarte bine si le astept cu mare drag. L.E. va venii cu mine cumnatul meu (care are b6 2.0), un prieten care este mai critic de fel, si probabil alti 2 prieteni care sa o verifice si sa comenteze asupra ei obiectiv . Eu voi lua decizia, dar daca sunt euforic poate nu vad unele "bube" .1 point
-
Masina mea, 1.9 tdi, 105 cp (BLS) are 249.000 km. Am folosit pana acum CASTROL EDGE FST 5W30 de care sunt foarte multumit. Presupun ca o sa fiu nevoit acum sa trec pe CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 care cred ca este acelasi ulei intr-o formula imbunatatita. Vad ca la vanzare nu se mai gaseste varianta veche, iar pe configuratorul de uleiuri de pe site-ul CASTROL la modelul meu recomanda acest ulei. Mentionez ca nu completez nici macar 100 gr de la un schimb la altul. Fac schimbul la 15.000 km si folosesc filtre MANN.1 point
-
Eu cred ca sunt gica contra glumind putin ! Acum sincer nu inteleg de ce Passat-ul " nu este o masina usor de intretinut" , am Passat , ba chiar motorul ala de 1.6 105 cp de care toti ma indrumau sa nu iau etc , am 60.000 km facuti cu ea de cand o am , sper pana la sfarsitul anului sa fac peste 250.000 la bord , nu am schimbat decat filtre si ulei , nu se aprind regenerari in bord , nu face figuri , cred ca urmeaza doar un cap de planetara pe dreapta ca imi cam bate la viraj in stanga dimineata o aud cel mai bine , insa in rest motorina , filtre , ulei atat cere masina asta , nu inteleg de unde atatea probleme la Passat , cred ca tine si de utilizare ! Spor la cumparaturi tuturor ! In genere nu ma uit la km unei masini cand o cumpar , nu am dus masina la service cand am cumparat-o si tot nu am probleme cu ea , insa cand cumperi o masina trebuie sa dai o tura cu ea si o "simti" sa zic asa , eu nu accept o masina neingrijita la exterior , tot ce am cumparat aveau km facuti destui insa aspectul NOU , cum e si cazul Passat-ului , si chiar de am sarit de 205.000 km , e tot ca nou Salutari si km multi fara probleme P:S Cascadoru cand isi cauta masina a spus ca e mai buna ieftina , acum normal ca din experienta lui cu Passat nu e ieftin de intretinut , pentru ca a luat-o ieftin si " buna" .. Am preferat sa dau 1500 euro in plus peste media pietei la a mea si nu m-am inselat1 point
-
Din experienta mea 6...6.5 l / 100 km e un consum mediu real. Am detaliat pe pagina anterioara. Cine se asteapta in viata reala la mai putin, va trebui sa mearga doar extraurban (nu autostrada), drumuri libere, fara depasirea limitei de viteza. In medie, SS3-u' meu consuma decent la 1.5t + si 110 kW. Nu e nici 5 litri/100 de km (dpmdv imposibil ca si medie in viata reala), dar nici 8 litri/100 km. Cu cei 6-6-.5 ma declar OK.1 point
-
Eibach prokit am si eu...da nu coborat egal, fata a coborat mai mult... Celelalte firme sunt cele mai bune.1 point
-
1 point
-
Salut, Eu nu am gasit informatia pe acest topic(sper sa nu-mi fi scapat) si prin urmare va intreb: -cum pot din VCDS schimba numerele de telefon care sunt deja setate pe butoanele de la plafoniera? Multumesc1 point
-
Este ok kit-ul din China si la jumate de pret (daca nu mai putin) decat la reprezentanta.... unde sare de 400 lei.1 point
-
Au venit si cele doua pachete mentionate mai sus. Dupa ce imi trece pauza (n-am voie sa merg cateva zile), merg sa montez pompa si intr-un final sa pornim motorul. Abia astept! O sa dau un etrier si o fuzeta fata la strung pentru a confectiona adaptorul de care este nevoie pentru montaj. Urmeaza discuri noi de Cupra R (323mm), dar si placute noi.1 point
-
Sincer, le vreau mai mult pt cei din spate. Am fost in multe situatii in care se arunca apa de la masina din fata. Este atat neplacut cat si periculos, vrei sa depasesti ca sa scapi si te grabesti, dar ai vizibilitate mai proasta pt ca esti cu noroiul pe geam, nu e bine. Plus pietricelele de pe drum de-ti poti pocni parbrizul. Puteam sa le iau doar pe cele din spate, dar am zis ca o sa arate ciudat doar cu alea, asa ca am luat tot setul. Nu mi-e de protectia vopselei, nu de asta le pun. De cum arata, mie unul imi plac. Mai degraba sunt putin intors acum dupa ce am citit problema cu rugina.1 point
-
Salutare, multumesc frumos ! Întâmplător, chiar acum ne întorceam din oras si schimbam opinii dupa doua luni de la achizitie ☺ puncte tari: - volanul, pedalierul si cutia fac orice drum plăcut si usor. - composition media e f ok, se navighează rapid, grafica placuta, comenzi intuitive, se misca f rapid si nu in ultimul rand e f la indemana, spre deosebire de alte compacte unde nu ajungeam la el fără sa ma aplec. - spatiul interior este f ok si spatiile de depozitare si cârlige de agatat sunt peste tot, e f fain. Bomboana de pe tort, mochetarea lor care este atât elegantă cat si utila. - frâna de mana electrica si autoholdul sunt ? - senzorii de parcare, sotia e mare fan ☺ - scaunele sunt f faine atât dpdv mers sportiv cat si comfort - si încheiem cu insonorizarea, care e o plăcere puncte mai putin tari: - motorul ☺ face viteza, masina e mulțumitor de rapidă, fără probleme in orice situație. Este silențios si face consumuri f bune atât urban cat si extraurban. Dar, dar... e un motor mic, si se vede, in sarcina cere retrogradare si ma vad nevoit sa umblu mai des decât imi place la schimbător. Plus ca nu-mi place sunetul. Venind de pe un aspirat 1.8 140 cp...nu-mi place. Însă, însă... nu am nici un regret pt ca: in mod realist, motorul isi face treaba super bine si doi, pt tot ce e golful, accept sa nu pot avea motor aspirat. despre optiuni, da, dsg vroiam, nu ni l-am permis, asta e, poate la următoarea ☺ am ales 1.4 si susp indep in detrim 1.2 cu dsg De piele nu s-a pus problema, dar am vazut un golf cu piele sapt trecuta intr-o parcare. Culoarea cafelei cu lapte, scaune si fete usi...ce sa zic... ? arata intr-un mare fel ! Daca citește cineva mai bogat ca mine, din tot sufletul meu de om chibzuit, bifați piele ! ?1 point
-
Eu cred ca discutia este muult offtopic, daca te intereseaza subiectul putem sa continuam pe PM sau la alta rubrica gen discutii generale, partea de imaginatie se refera la faptul ca ai obiceiul sa intri in polemici si sa contrazici colegi despre masini si optiuni pe care ei le folosesc zi de zi, pe baza a ceea ce tu ai citit si ai inteles din brosuri/internet. Nu ai adresat o simpla intrebare, cum functioneaza sistemul cutare. Oricum, ca hint, ce spui tu cu pedala se poate aplica cel mult cu transmisia in punct neutru si masina stind pe loc1 point
-
Cateva ore de mestereala - de cand am luat masina, plafoniera w8 era intr-o strare cel putin precara - e langa uzura butoanelor (vizibila in poze) nu functionau butoanele luminilor de citit - ori nu se aprindeau, ori le gaseam aprinse, de a trebuit sa scot becurile sa nu haleasca bateria. Deh, plafoniera luata de fostul proprietar la mana a doua... Si, daca tot aveam plafoniera veche de la Bora, am constatat ca merg fizic schimbate switchurile de la normala la w8, doar ca pierzi lezul de iluminare buton. Decat 200ron din buzunar mai bine doua luminite amarate in minus, am gandit eu. Asa ca am purces la transplant, si acum am plafoniera cu ambientale complet functionala (mai putin iluminarea a doua butoane, eh..) Am incercat si curatarea tipsurilor evacuarii, insa sunt prea duse sa mearga doar cu cola, a ajutat, dar mai e de treaba...n soi de carkit la Si, desfacand pe la plafoniera am mai dat de ceva - masina a avut un soi de karkit OEM la un moment dat, pentru ca exista microfonul (in poza) cablat de fabrica. Mi-am gasit un pdf cu toate codurile de optiuni sa decodez VIN-ul (sper) sa vedem ce si cum. Am banuieli ca are si senzori de parcare (nu merg) pentru ca am gasit in carte brosurica dedicata.1 point
-
va salut am cumparat astazi aceasta masina http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7Ggx3h.html#e2d289bc24 http://olx.ro/oferta/passat-dsg-170-cp-full-led-ID5HpJe.html#ac054ca252;promoted o singura rugaminte am de la colegii de pe forum mult mai experimentati ...si anume : VREAU SA STIU CE ANVELOPE TREBUIE SA CUMPAR . IN PREZENT MASINA ARE 235/45 R17 de iarna . precizez ca nu stiu J-ul sau alte informatii despre jante , dar in cartea masinii vad ceva de R16 maxim . va rog sa-mi confirmati daca 235/45 R17 este dimensiunea corecta pentru vw passat b7 referitor la masina , am verifcat-o , are reviziile la cutie la fiecare 60 000 km , iar statea generala este foarte buna ! sunt incantat ! multumesc in avans colegilor pentru raspuns ! toate cele bune !1 point
-
Nu pot fii de accord cu tine in ceea ce priveste fiabilitatea modelului Vito. Cunosc peste 5 exemplare care au trecut de 500 000km si nu au cutia reparata deloc. Nu pot fii nici de acord ca tara de productie a unui subansamblu e raspunzatoare pentru o fiabilitate proasta. Masini din grupu VAG VW-audi folosesc turbine de la turbomecanica( romania), asta nu le face masini proaste ca sunt facute de romani cum nu le face proaste subansamblele facute de turci. Nu uita ca Vito si sprinter folosesc acelasi motor de 2,2 folosit pe toata gama de autoturisme Mercedes! De-aia vezi majoritatea dubelor peste 9 locuri care fac italia ca sunt sprinter si nu crafter? De proaste ce sunt? legat de faptul ca un t5 este foarte fiabil in cazul in care il conduci" normal si nu tragi de el". da o fii adevarat dar care e ideea? Pui un motor de 174 de cai dar nu ai voie sa ii dai talpa sau sa tragi cu el? Atunci ar trebuii sa il limiteze din Softul computerului sa debiteze 80 cai, si in talon sa fie specificat greutatea maxima remorcabila 750 kg. Altfel ajungem sa avem o masina foarte performanta de care nu putem trage pentru ca se strica.1 point
-
Bag-o la intuneric sa vezi daca in sarcina da scantei pe unde nu trebuie.1 point
-
Inseamna ca nu ai cea stationara care sa mearga cu motorina, deci telecomanda este degeaba. Si nu am vazut pana acum sa ai si electrica si pe motorina.0 points
-
nu lua b6! intre 250 si 300 k se cam duc ambreajul, egr si filtrul. Filtrul chiar costa. Numai 20 mii am mers cu el, insa trage ff bine, daca ai vreo retinere, nu iti place cum trage, masina are probleme. Verifica fiecare gura de aer, se blocheaza motorasele de la climatronic, in general se pot repara/debloca, nou costa cam 900 lei un motoras si are 6 bucati. Cand bagi in viteza trebuie sa fie perfect, inclusiv a I a. Daca ambreajul prinde "sus" , nu mai are mult (nu are reglaj)0 points
-
off topic: nu vreau sa intru in polemica cu tine dar, de unde stii tu cati bani am dat eu pe masina ? verificarea despre care am vorbit, am facut-o preventiv, la recomandarea cuiva care este f bine ancorat in domeniu ( nu ca as fi avut probleme - nici nu am dealtfel ). sa-mi arati si mie te rog unde am spus eu ca e mai bine sa fie masina ieftina cand, nici lui mari-rds nu i-am recomandat asta. te rog respectuos sa te abtii de la comentarii defaimatoare la adresa mea ...0 points
-
Mai am o curiozitate. Becurile astea le-ai pus pe faza scurta, corect? Numarand masinile din ultima poza estimez ca ai cel putin 1 metri pana unde se termina fasciculul de lumina. Nu este foarte foarte mult? Faza scurta nu ar trebui sa bata asa de departe. Pozele sunt facute pe faza scurta?-1 points
-
Am gasit raspunsul. Cel nou mai are o ureche de prindere in plus. Sa vad ce pot face-1 points
-
@vdragos:DMS - This will change the behaviour of the engine, automatic transmission, power steering or Climatronic air conditioning. Ca sa "accesezi" motorul, trebuie apasata pedala de acceleratie. In functie de modul selectat (ECO, SPORT, etc...) si pedala de acceleratie va avea un anumit raspuns catre motor. Ori daca tu stii altceva, te rog sa clarifici si sa ma lamuresti si pe mine, ca doar de asta suntem aici, nu ca sa facem off-topic-uri si sa vorbim despre "imaginatia" altora. PS: Imi cer scuze ca nu va raspund la replicile off-topic si la alte ironii. M-am obisnuit deja cu astfel de conversatii pe acest forum, dealtfel sub nicio forma constructive.-1 points
-
ti-am raspuns in privat ..... ce am facut sau nu eu, nu face obiectul dezbaterii acestui topic. daca ai fi citit la semnatura mea, ai fi vazut ca recomandarile mele sunt realiste si pertinente. ma retrag din aceasta discutie. zi buna-1 points
-
-1 points
-
Unde ai citit tu ca a scris codul de pe injector...in ECU?! NU EXISTA MICROCALIBRARE(REGLARE)PE BANC LA INJECTOARE1,6 TDI CR! se pot calibra cu ODIS dar e alta poveste! Citeste patania colegului Ursy, am fost cativa care am scris ca nu se pot regla(recalibra)! In final omul a primit dupa recalibrare o masina nefunctionala,injectoare praf! Rog cititi cu atentie postarile anterioare,va ajuta enorm si nu va dauneaza cu nimic! Spor la citit!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00