Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2016 în toate secţiunile
-
Salutare, La un moment dat prin luna Iunie am vazut pentru prima oara niste poze cu noul Tiguan R-line si m-a captivat instant, desi nu cautam sa schimb Passat-ul B7 din dotare, de numai 4 ani vechime. Nu a fost cazul clasic in care te decizi ca vrei o masina din segment, mergi pe la TD cu toti competitorii, compari oferte si dotari ,etc. Pur si simplu nu am avut liniste pana nu am dat comanda. Un pic mai greu cu logodnica, care a necesitat un pic de convingere . Initial pusesem ochii pe motorizarea de 2.0 TDI 150 CP, incercand sa ma incadrez intr-un buget, dar citind parerile colegilor care au fost pe la TD, m-am decis sa merg pe motorizarea de 190 CP. R-line era un "must have", la fel si DGG + trapa panoramica, pe care mi le-am dorit si pe Passat, dar nu a fost buget la momentul ala. Au urmat cateva sapatamani de urmarit review-uri pe Youtube, pe 25 August i-am oferit Passat-ului o casa noua si in aceeasi zi am mers si am dat comanda pentru Tiguan 2.0 TDI 4M DSG 190CP la PBN (fara a face in prealabil TD de vreun fel sau sa vad vreun R-line live). Initial, perioada de livrare comunicata a fost de 14 saptamani, apoi 12 iar in final masina a ajuns dupa 10. Pretul final a fost in jurul sumei de 38000 EUR, cu discount dealer + RABLA. Ca dotari optionale am ales culoare Indium Grey, Navigatie Discover Media, App Connect, Faruri LED Top, Oglinzi rabatabile, Pachet Iarna, Pachet R-line Interior si Exterior, Trapa panoramica. Nu am apucat sa fac decat 100 Km momentan, dar prima impresie este WoW! Active info display de mare efect, izolare fonica foarte buna, tinuta de drum confortabila chiar si cu jantele de 19", iar DSG-ul este de vis (e si prima oara cand conduc cu genul asta de cutie ). Atmosfera in masina pe timp de noapte este una foarte placuta, datorita luminilor ambientale albe din usi si de pe langa trapa panoramica in contrast cu plafonul negru specific R-line. Mai multe impresii despre tinuta de drum, performante, consum vor veni pe masura ce se aduna kilometrii. I-am luat deja jante de 18" Mak Koln Gun Met-Mirror Face + cauciucuri de iarna Continental TS850P 235/55/R18 (multumesc @ADI_PKP pentru ajutor in alegerea lor), pe care aman sa le montez inca pentru a ma bucura vizual de jantele de R-line. Sunt pe drum si covorase de cauciuc originale fata-spate plus programare la montat folie pe faruri. Mai jos cateva poze destul de in graba, din lipsa de timp.2 points
-
Salutare! Astazi am avut sansa sa testez si eu noul Seat Ateca. Modelul era unul Full Extra cum se spune(pretul modelului era de 38 600 euro) 2.0TDI 190 DSG 4Drive jante de 19, Alcantara si toate briz brizurile electronice posibile pe ea. Prima impresie, SUV-ulet veritabil, stai sus in ea, scaune mai moi in pic fata de FR-ul meu, materiale cu un pic mai calitative ca si la FR in rest cam acelasi mancare de peste. Dupa pornirea motorului prima impresie este( si care numai se intareste pe parcursului testului) ca masina are o antifonare categoric mai buna fata de leon 5F FR, mai ales motorul se aude mult mai estompat. In timpul mersului pe Drive nu simti nici macar sa aiba 100 CP masina.. merge linistit reactioneaza cu intarzieri la apasarea acceleratiei, dar iti da asa o senzatie de liniste... Pus pe modul sport se schimba treaba dar aici intervine surpriza negativa din partea mea. Am crezut ca acest motor trage mult mai bine, chiar daca masina are 1600 kg. Fara sa exagerez, dupa Drive test cand m-am suit in FR-ul meu de numai 150CP TDI mi s-a parut ca a mea are 190CP si ala avea undeva pe la 120-140 CP maxim...(al meu mi s-a parut clar mai fasneata la acceleratii, parca masina mea avea mai multa viata) Revenind la Ateca, m-am dus si linistit si tare cu masina, am urcat dealul Feleacului, nimic iesit din comun...doar o diferenta de circa 20km/h in minus la urcare fata de a mea... viteze nu precizez ca domnii moderatori sa nu se supere , Deci clar masina asta nu este facuta pentru oamenii sportivi nici macar cu acest potent 2.0TDI de 400Nm si 190CP... Cutia mi s-a parut ca reactioneaza la kick down cu o oarecare intarziere(cam mare dupa mine) chiar si pe sport in unele situatii- in altele nu... Insa ca si un mare pozitiv pot sa zic, ca chiar si cu aceste cauciucuri de 19 de astfalt, masina absorbea si filtra cu mai multe clase mai bine denivelarile ca si trenul meu de rulare cu cauciucuri de 225/45 R17(cateodata mai intreb si eu daca pe FR-ul meu nu au sudat-o direct pe caroserie trenul de rulare spate ) In curbe ce sa zic... sta mai bine ca un Hyundai IX 35 CRDi 184CP ce am mai condus si cam ca un Kuga 2.0TDCi , dar clar mai moale ca un FR, dar totusi nu a stat mai rau ca si fosta mea Octavia 2 FL, deci de fapt pentru un SUV sta chiar bine... Va spun sincer in mine nu a trezit nici un sentiment clar de a dori cu neaparat aceasta masina, diferentele nu sunt asa de mari fata de un Leon bine echipat, tot Xperience(sau Octavia Scout) as lua daca as fi interesat de o masina din categoria asta 4X4 si un pic de abilitati pe teren accidentat, portbagajul este mic, insa m-a vrajit cu usa portbagaj care se poate deschide si inchide ba de pe bord, ba cu un buton de pe hayon, ba leganand piciorul sub masina in spate...Ei asta mi-ar placea sa am la masina mea fara doar si poate . In rest daca as fi in cautare neaparata de SUV, m-as mai uita si pe la Kuga, Hyundai, Kia,2 points
-
Salut, Dupa aproape un an de cand am masina am decis sa o prezint si eu pe forumul unde am fost silent stalker de ceva ani :). Povestea a inceput in Octombrie 2015 cand am hotarat sa cumpar un Passat B7 sedan dar cu anumite dotari. Am tinut neaparat sa fie dotat cu scaune incalzite, Xenon care sunt si adaptive by default si Park Assist. Cea din urma fiind doar un moft de al meu la timpul acela insa acum o consider foarte utila mai ales la garare unde pastreaza distanta perfecta pentru a deschide usile in siguranta. Dotarile obligatorii erau cele mentionate anterior insa clima, senzori ploaie/lumini, pilot automat etc trebuiau sa vina by default. Cele care corespundeau erau break-uri sau cine stie ce ciudatenii de configuratie gen fara clima dar cu xenon sau mai stiu eu ce. Ei bine dupa mai bine de doua luni de cautari am gasit in sfarsit masina dorita pe un site de licitatii, ea venind de la leasing operational din Spania. Totalul a fost de 12500E la 165.000KM ai masinii in momentul achizitiei dar pentru mine a meritat sa platesc in plus fata de altele care erau la vanzare acolo ca a venit cu ceva dotari si anume: - Fabricatie 2012 (prima inmatriculare octombrie 2011) - Motor 2.0 Diesel 140Cp CFFB - Bi-Xenon adaptiv - 4Motion - Clima pe 2 zone - Park-Assist - Navigatie RNS510 - Senzori ploaie/lumini - Oglinda sofer si interioara heliomata - Camera mers inapoi - Senzori presiune pneuri cu afisaj pe MFD pentru fiecare roata in parte - Interior piele + Alcantara ... probabil mai sunt altele dar nu sunt de mentionat find 99% pe orice alt B7. Cum am luat-o am si programat-o la o revizie incluzand schimb de distributie, ulei si toate filtrele la reprezentanta. Acolo mi-au recomandat sa schimb si bucsele la bratele de pe fata ca ale mele erau imbatranite, lucru care l-am si facut avand oferta sa faca unghiul de fuga gratuit. Probleme majore nu am avut cu ea decat putina instabilitate pentru care a trebuit sa schimb 2 brate pe spate si anvelope noi. Ce am facut pana acum la ea: -4 anvelope vara Firestone Firehawk SZ90 235/45-17 XL -schimbator model nou -footwell lights multumita lui Florin -door warning lights -set roti iarna sh cu anvelope Riken(dot2014) si jante tabla -capace pedale sport -led-uri in interior in loc de becuri incandescente Urmeaza: -clima model nou -cluster 3d -alarma OEM -motoras mirror down .. mai vedem pe parcurs Cateva poze cu ea de la plimbarea din weekendul asta:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Jantele sunt gata, culoarea arnavi gold nu cred ca am sa pot sa ma abtin fara sa le pun pe masina pana la primavara, de proba si tot le pun Am mai facut pe comanda 2 brelocuri si schimbat tot ce am zis mai sus la Fabioara Pentru inceput am bagat Castrol sa vad daca il mananca, daca nu, am sa merg pe el.1 point
-
Consum O3 1.0 TSI. Azi prin Cluj. Termen lung: Doua drumuri Cluj-Negreni-Cluj + Cluj-Oradea-Cluj+diferta in oras(Cluj-Napoca).1 point
-
1 point
-
Aici este testul "elanului" cu ambele modele: Se vede clar tinuta mult mai buna de drum a Tiguan-ului. Cand toata lumea spune ca plusul Seat-ului este sportivitatea. Diferena de 6 kmh poate parea mica, dar in cazul acestui test este foarte mare.1 point
-
Frumoasa Ateca, dar am urmatoarele remarci: - Oferta pentru tapiterie este mai saraca decat la Fabia. La Style ai negru cu albastru, iar albastrul ala nu prea vine bine cu crem, rosu, portocaliu si multe alte culori. - La varianta de mijloc dotarile sunt saracacioase. Daca vrei sa ai niste de leduri pe fata si o tapiterie maro, trebuie sa apalezi la varianta de varf, unde primesti si un sac de optionale de care poate nu ai nevoie. De exemplu pe mine nu prea ma intereseaza camera video spate, pt. ca am televizor acasa, bandouri nu stiu de care, bare pe acoperis pe care nu pun nimic, luminite pe la picioare si multe alte chestii manelistice. - La testele de stabilitate in viraje, 72km/h Ateca in raport cu 82 Km/h Tiguan (vezi google Ateca vs Tiguan). Cine stie cate alte sisteme din generatii mai vechi de la VW sunt puse pe Ateca?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa cum ti-am mai zis.... poti sa astepti sa iti raspunda tot forumul.... al tau NU suporta tempomat (asa cum ti-am raspuns si la PM-uri) Dupa scanare, se vede ca are un S.... si ii trebuie altceva T... sau ceva mai nou. Informatiile le-am postat de foarte multe ori, este suficient sa caute un pic.....1 point
-
A venit si a mea saptamana trecuta : 1.4 tsi trendline 125 cp culoare caribbean blue. Ca si impresii despre performante nu am simtit vreo penalizare fata de fosta masina Golf 5 1.9 tdi 105 cp ( doar motorul mult mai silentios). Consum Pitesti-Sibiu-Pitesti 6.5 dus, 6.7 intors si continuat pana in Bucuresti pe autostrada 7.1. Culoarea mi se pare super tare.1 point
-
Super ! Deci si de data asta am nimerit sincronizarea perfecta. Ma bucur ca esti multumit!1 point
-
Vezi ca ai o pierdere de tensiune in cablajul alternator-baterie.Masoara tensiunea la bornele alternatorului cu motor pornit si consumatori,si verifica,s-ar putea sa ai probleme,ca 90% dintre vw cu cadere de tensiune pina la 1 volt in acest cablaj.N-ai fi primul.Asta inainte sa reconditionezi aiurea alternatorul.1 point
-
La un mers pe autostrada..la 100 km/h cam 8 l era.140 cp.2.0 tdi.totuși e aproape 2 tone după tine .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa le luam pe rand. Ai deja un sistem de franare bun dar si masina e grea, ceea ce inseamna energie cinetica mare care trebuie transformata in caldura de sistemul de franare. 1) EBC yellowstuff sunt niste pocnitori. Incearca ceva Pagid RS29 daca vrei anduranta mare si bite bun. Sunt altele si mai bune gen Carbotech, Carbone Lorraine, Performance Friction, Endless...dar scartaie tare si fac mult praf pe janta. Astea iti dau acel bite extrem de puternic dar e greu de mers cu ele pe strada ! 2) La discuri diferentele sunt f mari intre OEM si un disc bine calit. Aici totul depinde de stilul tau de franare si cata temperatura ai de gand sa pui in frane. Pentru 1-2 frane mai puternicute sunt decente si alea OEM. Daca vrei frane de la 150-180 la masina aia, trebuie sa pui macar un Tarox F200 ( e vreo 400E setul) sau mai sus, ceva Racing Brake, Ap Racing ... Si eventual din 2 bucati. 3) Furtunele de frana OEM de pe sistemul tau sunt ranforsate bine fata de alea de pe GTI dar nu sunt chiar ca si alea din inox. Chestia cu pedala moale dupa furtunele de inox e o baliverna. Cei ce au zis asa nu au aerisit cum trebuie frana dupa. Eu am furtune metalice la ambele masini si schimbarea pedalei a fost in bine. 4) descrierea e ceea ce patesti tu la cele 2 feluri de franare e absolut normala. Daca vrei sa menajezi frana, franezi scurt si puternic. Daca tu franezi mediu de la 150 la 80, tii placuta presata pe disc mult timp si cresti temperatura placutei ( care nu rezista oricum prea mult daca e oem) si duci temperatura in lichidul de frana care fierbe si devine compresibil din cauza bulelor de aer care se dezvolta pe traseu. Atunci apare pedala moale si normal ca nu poti sa mai dai inca o frana brutala de la 80 in jos. Oricum, stilul asta de franare nu e sanatos pentru nici un sistem, asa ca ar fi bine aici sa schimbi si tu modul de franare. Lichid de frana foarte bun e Motul 660 sau mai sus Castrol SRF ( daca vrei sa dai 500ron pe 2L ca astia nu fac decat la bidon de 1L si tie iti intra putin peste 1 L). Atentie > Daca ai fiert idata lichidul, el isi revine cand se raceste dar niciodata nu va mai avea performantele dinainte, adica la urmatoarea frana puternica, pedala se va inmuia mult mai repede. De asemenea mare atentie la cine faci montajul, sa faca aerisirea calumea !1 point
-
Despre care curea vorbim accesorii sau distributie? ai desfacut capacul de la distributie si ai turnat apa?1 point
-
momentan este in teste sirocoul iar daca nu se va reusi nimic atunci voi deschide un topic de vanzare , pe acesta sa l lasam strict pentru probleme .O sa va contactez cand voi deschide topicul si discutam acolo . Multumesc de intelegere.1 point
-
Te contrazic maxim aici. Cu tot cu mine eram 7 oameni in masina si impachetam cate 3-4 masini deodata la o depasire, si asta la viteza de peste 90 km/h, viteza legala in afara localitatilor. Intr-adevar stateam in a 4-a peste 4000 de ture ca sa fac asa ceva, dar motorul m-a ajutat si totusi se simtea ca apas pe acceleratie acolo, nu doar grohaia lesinat. Si eram cu 1,6 de 105 cai. Probabil ca si la tine "greseala" ca sa zic asa vine din acelasi motiv ca si la taica-miu: sunteti invatati sa aveti turbina de la 2000 de ture si sa traga masina bine fara sa conteze treapta de viteza. Inteleg ca ai avut si ai condus mult timp motorul asta pe benzina, insa ii mai uiti schepsisurile pe parcurs. Pai eu in oras sa vreau sa depasesc si sa am 50 de km/h? ma gandesc asa: daca vreau sa trec foarte repede pe langa masina din fata, bag a 2-a. Daca vreau sa trec fara sa risc asa arunc cutia de sub capota cand retrogradez, bag a 3-a. Ideea e ca benzinarele sunt mult mai flexibile decat motorinarele si din punctul de vedere al consumului si din punctul de vedere al vitezei cu care poti rula intr-o anumita treapta de viteza. parerea mea, care este!1 point
-
vad ca incurcati puterea cu cuplul, turatiile cu puterea si cuplul cu turatiile :), de benzina si diesel ce sa mai zic....Daca esti dispus sa schimbi numai la rosu (sa storci toata vlaga din motor) atunci e sufucient un 1.6 110CP, comun. Daca nu prea stii cu ce se mananca sau esti comod, ia-ti dsg si las-o pe ea sa faca cum stie, tu doar da pedala. Oricum, mai mult de 1% din timp (asta daca conduci sportiv) n-o sa folosesti nici jumatate din puterea si cuplul maxim al masinii tare. Sunt doar chestii care tin de psihicul nostru (vreau cea mai tare masina, cea mai puternica, cuplul cel mai mare, viteza si acceleratia cea mai mare)...1 point
-
nu ar fi mai bine sa existe o sectiune de upload fisiere pe forum???? in care se pot face directoare macar pt fiecare tip de masina unde se uploadeaza logul si un fisier text cu aceelasi nume unde sa existe eventuale precizari. eu cred ca e mult mai ergonomic decat sa cauti prin pagini intregi de discutii.1 point
-
OffTopic: Inainte de a achizitiona orice piesa, refa diagnoza (sau posteaza aici codurile de eroare extrase de Quark) "Senzor de ESP" este o denumire generica (care de fapt poate fi atribuita si senzorului de rotire a volanului si senzorului de acceleratie laterala/rotire) iar eroarea se poate datora unui contact electric imperfect.1 point
-
Golf-ul s-a vandut asa ca se poate inchide :(. Daca nu "aparea" Q-ul nici nu ma gandeam sa o dau...-1 points
-
-1 points
-
Si la mine s-a manifestat mai mult la Octavia... dar intotdeauna a facut-o cand era inghet, vara niciodata... Si la seat o singura data, dar e drept acolo deja stiam chestia asta si cand este gheata, sau ploaie ninsoare cu gheata la noapte nu o mai inchid desi in rest il folosesc de fiecare data. Probleme nici eu nu am avut dar la Octavia da, ca 5 minute ma tot chinuiam cu ea de credeam ca asa ramane, ba se inchidea ba se dadeau peste pana la capat si tot asa de mai mult e ori. Cum am inceput sa suflu cu aer cald acolo si ceva lichid pentru yale, si-au revenit...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00