Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2016 în toate secţiunile

  1. Super ! Deci si de data asta am nimerit sincronizarea perfecta. Ma bucur ca esti multumit!
    1 point
  2. urban, Bucuresti, cam 11-12, extra urban mers ca besmeticul, cam 6-7.5, autostrada mers .... (mai bine nu zic) 8,5, iar la mers cuminte/ in limite (1 bucata drum) 5,3
    1 point
  3. Se reconditioneaza, nu se schimba. costuri cam 150-200 ron, se poate si mai ieftin daca iti iei piesele si o faci singur. Mie imi incarca 14.25 V constant, ca punct de referinta.
    1 point
  4. Presiunea diferentiala e buna,interfata e jalnica.Foloseste una originala
    1 point
  5. https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=1122 Bolero creste la 8 inchi. Columbus la 9.2. Style si L&K primesc lumina ambientala LED standard. Volan incalzit. Lanterna detasabila in spate pentru Combi. Ambition primeste combinatie negru/maro interior. Mici schimbari si pe la celelalte nivele de echipare.
    1 point
  6. Am revenit cu detalii si poze despre noile optiuni adaugate masinii Avem acum urmatoarele: - interior piele perforata - reglaje full electrice (fata-spate, inaltime, lombar) - scaune incalzite - banchete incalzite - scaune ventilate - climatronic nou cu functiile incalzire & ventilatie scaune - cotiera piele - consola centrala cu butoane pentru incalzirea locurilor din spate (3 trepte cu buton individual) - scrumiera spate. Cam astea ar fi noile optiuni ale masinii pe care le-am bifat o data cu acest retrofit. Nu am apucat inca sa ii fac un detailing, si nu am apucat nici macar sa ii fac poze pe lumina. Am atasat si doua poze cu interiorul dinainte. Pareri?
    1 point
  7. Verifica (atat software, cat si hardware) daca alternatorul iti baga curent. Asta, desigur, dupa ce confirma VCDS-ul ca nu e vorba de regenerare. Bafta!
    1 point
  8. sa o lasi odata sa termine regenerarea DPF fara sa o mai opresti. pe urma sa inlocuiesti bateria
    1 point
  9. Am sa va povestesc pe scurt ce am patit eu cu un kit de conversie Valeo montat pe propria masina in urma cu o saptamana.Am avut probleme la volant-ul masinii si am hotarat impreuna cu un prieten,mecanic excelent,sa schimbam kit-ul masa dubla cu un SMF Valeo.Am montat kit-ul SMF, in aprox.3 ore fara sa intampinam nici o problema.Dar dupa asta au inceput problemele.Plecare de pe loc cu socuri,motorul a devenit mai galagios,consumul a crescut cu aprox.1l/100km,la schimbarea vitezelor a aparut un timp mort,respectiv aveai un soc destul de violent al masinii,daca nu te ajutai cu pedala de ambreiaj.Mentionez ca am experienta vasta la volan,posed permis din1988,si am parcurs aprox 600000 km.la volan.Dupa o saptamana de folosinta a masinii cu SMF,am demontat din nou cutia si am montat un kit Sachs DMF.Este alteva din toate punctele de vedere.A revenit totul la normal asa cum ere inainte.Nu stiu cat o sa reziste noul kit DMF,dar eu personal nu mai montez chit de conversie SMF niciodata pe nici o masina proprie,oricare ar fi aceea.Mentionez la sfarsit ca am proprul meu atelier de reparatii auto,sunt in domeniu reparatiilor auto de 20 de ani si sfatul pe care-l dau este sa NU montati conversie SMF in loc de DMF. Ps.Masina mea este Skoda octavia Tour 1.9tdi AXR.Af 2010,cumparata de noua de la dealer.
    1 point
  10. Am o singura poza de la interior. Transmisia e dsg.
    1 point
  11. Da, firul e tras. Acum am cumparat un calculator cu codul 5K0-953-569-T. Maine il duc la montat, sper sa fie ok. Alta problema ce tocmai am observat-o e ca nu imi mai merge faza lunga. Nu se aprinde nici martorul din bord, deci clar e tot ceva legat de manete.
    1 point
  12. Din pacate, Marian( MacGyver), nu iti mai poate raspunde. Cu o saptamana inainte de intalnirea aniversara 2016, Marian s-a mutat intr-o lume mai buna! Ultimul retrofit pe care si l-a dorit a fost webasto si termocall la webasto, ma bucur ca le-am terminat la timp si le-a probat. In mod sigur a fost prezent la intalnirea aniversara 2016 de acolo de sus......
    1 point
  13. pe langa presiune conteaza si debitul, detergentul folosit la prespalare, gradul si tipul de murdarie si spalarea finala . jet de 200 bari si sters cu "piele" de caprioara = zgarieturi
    1 point
  14. Nu este on/off?. Te ai uitat pe video? Ce zici ca are?. Pe modulul confort nu am nici o eroare. Apropo am făcut montajul pt modificarea adreselor din microprocesor modul cunfort. + T15/15 T15/12 T23/22 T23/5 T23/3 - T15/14 T15/11 T15/8 T15/2 T23/23 T23/3 T23/12 K line T23/11 Dar din păcate nu merge modificat decât primele doua adrese cele de activare următoarele 4 adrese care activează coborârea geamurilor nu merg modificate. De ce? Trebui sa fie legata la mașină? Modificarea se face în calculatorul uși?
    1 point
  15. Prea multe calcule, prea rationala alegerea. Lasa si placerii un procent in criteriile de alegere. Pana la urma este o cheltuiala nu o investitie. Oricum ai da-o pierzi financiar in ambele cazuri dar...te simti bine Banii in plus pe care ti-i ia 2 tsi se compenseaza cu temperamentul motorizarii Oricum 2 tsi nu se compara cu 2 tdi 150, termenul corect ar fi 1.4 tsi dar nu este disponibil pe style. Sin, vrei sa facem treaba mai interesanta? Cand mai treci pe la dealer verifica parbrizul si ia-mi si o bere cand te intorci Extras din comunicatul de presa - A heated front windscreen and heated washer jets are available as options. A new invisible ClimaCoat foil is used for the heated front windscreen. Alongside the heating function, it also provides thermal protection from strong sun rays.
    1 point
  16. Poate pe cutie se afla senzorul de viteza si indica mai mult decat trebuie, s-a facut update la softul cutiei si acum are o corectie. Faza ca iti arata pe climatronic la fel ca la gps mi-e greu sa cred dar nu te contrazic. Daca ti-au schimbat uleiul cred ca ti-au facut si o recalibrare la cutie
    1 point
  17. Nu mai va dati cu parerea daca nu stiti referitor la utilitara 3.5t+remorca 2.7T, deci total 6.2T. Daca utilitara este pe numele tau(nu pe firma) nu ati trebuie nici o licenta nici tahograf. Cari in interes personal. Cititi legea. Nu ati trebuie nici macar C/E, ati trebuie BE. Cine ma contrazice o sa va arat raspunsul de la ARR oficial cu numar de inregistrare pentru ca la fel eram nedumerit dupa multe parerei aiurea. Deci logic nici in afara tari nu trebuie nimic pentru ca sunt aceleasi legi Europene. Sper sa ajut cu acest lucru anumitor persoane care au nevoie de o informatie corecta.
    1 point
  18. Daca nu iti trebuie si nu vrei sa arunci banii pe o scula de scos pinii, cum avem noi, iti poti confectiona singur, dintr-o agrafa de birou, mai mare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!