Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2016 în toate secţiunile

  1. Da. Am ridicat masina in dimineata asta. Se comporta momentan normal. Nu stiu insa cauza defectului, nu au stabilit ce a cauzat oprirea motorului in mers. Au gasit doar erori la partea de demaror (blocat), odata aceste erori eliminate, masina s-a comportat normal. E aiurea total. Oricum, cand ajung in tara de rezidenta, masina va intra in reprezenatanta Skoda de acolo, la o verificare din bara in bara. Astept raportul tehnic pe e-mail, mi-au confirmat ca in istoricul masinii din baza de date centralizata (Europa), sunt toate detaliile operatiilor pe care le-au efectuat, si acestea vor fi verificate de Skoda din tara de rezidenta. In alta ordine de idei, am avut parte zilele acestea de cea mai proasta experienta posibila. Pe scurt, masina a fost SECHESTRATA o zi jumatate (dupa reparatie) deoarece Skoda Romania / Compexit nu au dorit sa isi asume un cost de transport cu platforma (nota bene, in interiorul orasului, 5km - pentru cei din Cluj, din zona Hotel Napoca pana la Compexit pe Calea Turzii, maxim 50-70 de euro). Inacceptabil, fiind evident o problema de garantie, si evident Skoda din tara de rezidenta acoperind costurile in final. Nu pot sa inteleg insa neprofesionalismul celor de Compexit, care puteau foarte bine sa imi elibereze masina, urmand sa faca demersurile birocratice ulterior. Repet un cost MINOR raportat la valoarea bunului, si a prejudiciului de imagine pe care si le-au creat. Sfatul meu de acum incolo, pentru oricine are nevoie de consultanta/consiliere/reparatii Skoda, sa evite Compexit Cluj. Mai mult de atat, am avut parte de un tratament agresiv verbal in timpul catorva convorbiri telefonice. Se comportau ca si cum mi-ar face o favoare.
    3 points
  2. Te uiti la RS5, aka 4.200 cmc si motorul ala destul de lesinat in viata reala? Nu prea scot peste 380 cai pe dyno, destul de departe de cati sunt declarati Iarasi, legat de S5/S4 e plin de variante aduse din State, cu salvage title, deci nu e ok. Pentru ce vrei tu cred ca bugetul minim e de aprox 40K.
    2 points
  3. @asdd eu as merge pe varianta aruncat cheile in poseta/tinut apasat telecomanda pe pozitia deschis pana la coborare maxima #sotiewin - nu cunosc alt fenomen mai raspindit
    2 points
  4. Sincer la o masina deja de 3-4 ani vechime cred ca poti obtine cel mult inca 1 an de garantie... Si la Audi Gebrauchtwagen :plus spun ca garantie maxima ajunge la 5 ani, dar in anumite condutii, care nu stiu care sunt Au si ei textele cu steluta *. La Mini, prin programul Mini Next (echivalent cu BMW Premium Selection) ofereau 1 an garantie, la o masina de 1 an vechime (garantia de producator era de 2 ani fara limita de km - deci practic, tot aia era, doar aveai certitudinea ca masina e ok, si cu revizia facuta) Masinile rulate de 3-4 ani la care te uiti, cati km au? Legat de unfallfrei, unele sunt repaired damaged, dar ele au avut doar bara/capota/far, nimic grav. Trebuie cercetat, dar nu e de speriat. Daca iei de la un dealer serios e ok, sa ai grija sa nu nimeresti modele aduse din SUA, care acolo au fost "salvage" aka daune totale. E un dealer pe mobile cu o gramada de S4/S5 cu km foarte putini si preturi bune, aduse din SUA, cu bordul frumos schimbat in KMH
    2 points
  5. 2 points
  6. Mi-am luat si eu inima in dinti si am zis sa-mi prezint jucaria : la inceputul acestui an am intrat in posesia unui Golf 5 din 2008 de 1.4 TSI (140CP) ~120.000km: -ESP -Climatronic -Senzori de parcare spate -Cotiera -Navigatie cu RNS315 -Scaune incalzite -Geamuri electrice fata, spate -Mirror-down -Tempomat -TPM (monitorizarea presiunii in anvelope) -Spalatoare faruri -Proiectoare -Kit de telefon, dar mai mult ma incurca Am luat-o cu niste jante Rial 15' (cu cauciucuri de iarna), si cand a venit primavara am cumparat niste jante Zandvoort pe 17' cu Dunlop Sportmaxx 225/45/17 cu distantiere H&R (1cm pe roata, 2cm pe axa). Si am tot modificat diferite lucruri pe la ea de atunci: -am vopsit fustele fata/spate la culoarea masinii -volan GTI -RCD 510 -leduri numar -numere lipite cu banda dublu adeziva -Subwoofer Magnat cu amplificator Blaupunkt -folie galbena pe proiectoare -pedale de GTI -leduri la plafoniere (fata/spate) (Philips 4300k) A mai trecut o perioada si am cumparat o finala + fusta GTI sa o fac mai fioroasa . Si ultima schimbare sunt jante BBS VZ033 18' 8J ET44 cu Continental Sportcontact 5 (225/40/18) si am scos distantierele.
    1 point
  7. Seara buna lumee . Am revenit cu detalii . Azi am trecut si mi-am ridicat piesele care le-am comandat, si cu putin noroc le-am si montat : -Kit de Distributie Contitech (3 role + 2 Curele) - 481 ron -Set 4 bujii - NGK -> 88 ron -Pompa de apa SKF -> 147 ron ---Si piese comandate ulterior (urmeaza mai jos detalii) : -Curea cu caneluri Dayko(cureaua de accesorii) - 50 de lei -Role de ghidare distributie - 96 de lei -Antigelul bagat in masina: 80 Ron. -Manopera la toata operatiunea - 300 Ron Total: 1242 Ron. ------------------------- Asa, dupa cum spuneam, eu comandasem Kit-ul de distribuie , pompa de apa si setul de bujii...si ma tot straduiam astazi, sa gasesc un service decent, care sa ma ajute cu montarea lor, si sa-mi spuna ce mai lipseste. Dupa ce am epuizat cateva prime optiuni care le aveam in minte, si mi s-au spus niste preturi colosale, am cautat si pe forum si l-am gasit pe Domnu @dudu1307 , cred ca Domnu' Alin, unde m-a rezolvat frumos :D. In primul rand pentru ca m-a primit din momentul in care l-am sunat, si m-a ajutat si cu achizitionarea pieselor lipsa de mai sus, pe care le-a adus pe loc. Operatiunea a durat putin (o ora jumatate) , si totul a mers ca pe roate. Multumesc inca odata ! (caterinca omu' si profesionalism asigurat in paralel cu sarcasmul de rigoare ) --- Despre comportamentul masinii, in cei 3 km pana acasa, pot spune doar ca sunt foarte fericit , iar alte diferente le discutam pe termen si distanta de testare mai mare!
    1 point
  8. De mentionat: Ceasurile au soft de GOLF (1J5 920 826 C) pentru ca asa mi-a recomandat @F l o r i n ca sa functioneze. Daca se poate corecta din soft si poate sa-mi spuna cineva adresele ce trebuie modificate, i-as fi recunoscator. Multumesc ! La fel si cu buzzer-ul pentru lumini uitate aprinse, daca stie cineva ce modificare trebuie facuta, raman dator Multumesc !
    1 point
  9. Am fost prin Predeal si am prins si zapada.
    1 point
  10. Chiar nu ma pricep florin sa-ti spun, am mers si eu dupa ce mi s-a recomandat. Intre timp, mi-au mai ajuns cateva piese, altele trebuie sa mai ajunga
    1 point
  11. 45000 km la 3 ani și 7 luni vă rog fără off-topic că aș merge prea puțin atât merg eu și gata, aș mai ține-o încă 4 ani poate ating și eu 100000km cu o mașină
    1 point
  12. Foarte faina mașinuța! Îmi place ca ai început tare și vrei sa o pui la punct. Te invidiez pentru motor. Etrierii spate abia i-am schimbat și eu ( Trw aprox 300/buc)
    1 point
  13. Pam pam volan, de pus sub brad ( multumesc inca o data Golf TDI):). Stie cineva ce cod ar trebui sa aiba airbagul pentru volanul acesta? Daca da, multumesc anticipat.
    1 point
  14. V8-ul de 420cai de pe "vechiul" RS4 era considerat de Clarkson unul din cele mai bune motoare facute. Daca am ajuns sa spunem ca sunt putini 420 cai... Alternativa? S5-ul de 3.0TFSI de 333 cai. Dar daca am ajuns la concluzia ca 420 sunt prea putini, atunci 333 sunt chiar "submotorizati" In ceea ce priveste noul M3 - nu-i ok ? Eu m-am dat pe Adancata cu el si mi s-a parut masina ideala. Poti lejer sa o folosesti zilnic, e suficient sa o lasi pe confort. Cine-si cumpara M3 nu si-l cumpara pentru interior, ci pentru ce reprezinta un M3. Un E30 impecabil sare de 50-60k Eur, iar pe un M3 E30 Edition cu sub 10k rulaj se cer 300 000Eur. Asa invechit cum e, pentru ca masina aia inseamna mai mult decat niste plastice. Centii mei de diselist.
    1 point
  15. La momentul respectiv s-au deschis si usile dar cum zice si colegul de mai sus, daca nu este deschis timp de 30 sec. nici o usa atunci se inchid automat, din pacate deja geamurile nu se inchid automat...Deci cam asta s-a intamplat.
    1 point
  16. La alte masini, daca deblochezi usile din telecomanda dar nu deschizi niciuna timp de ~30 secunde, atunci acestea se blocheaza automat. Posibil sa fie la fel si la Skoda Octavia.
    1 point
  17. Dupa ce am citit despre DSG, mi-a trecut. Raman la maneta :))) . Este mai simplu si fara batai de cap. Acum astept sa vedem ce se intampla cu taxa auto si supra acciza la combustibil. Daca le scoate, schimb masina, daca nu, raman cu asta, ca la cat costa GPL-ul este mai ieftin decat cat o sa fie motorina.
    1 point
  18. Vezi mai sus. Nici macar ultima pagina nu o citesti?
    1 point
  19. @Alex_88: Nu vreau sa te desumflu, dar si la 60k rulaj pot sa apara probleme. Nu e obligatoriu sa apara, dar e posibil. De asta e bine sa buget pentru "neprevazute" , sa nu mergi pe "all in" cu masina Daca inteleg bine vrei ceva de 3-4 ani in 25k, cu 50k rulaj ? Daca vrei 5er sau A6, slabe sanse sa gasesti un diesel in banii aia cu un rulaj atat de mic. Mai ales daca vrei o masina "curata". Pentru clasa medie, daca vrei sa fie "cu de toate" si rulaj mic si provenienta si garantie, eu zic sa te uiti la un buget de 30k. Gandeste-te ca noua masina a fost 50-60-70k in Germania, depinde ce are pe ea. In 25k Eur poti gasi o benzina de aprox 200 cai pe un 3er sau A4 B8, masini de 3 ani, mediu spre bine echipate. Mai trebuie sa pui adusul si asigurarea. Daca tot vrei diesel, de ce nu te uiti pe Weltauto ? Eu am luat de la ei, am primit garantie si am si folosit-o, a fost chiar ok experienta. Plus ca am dat-o la buy back dupa 1 an si 30k rulati de mine, iar pierderea mea a fost de 5-700Eur, ca sa-ti faci o idee. Daca tot mergi pe ideea cu Germania, niciodata nu te uita la masinile ieftine si la anunturile la care e precizat ca "textul si imaginile sunt sub rezerva greselilor de tastare/upload", caci vei fi dezamagit.
    1 point
  20. Sunt morimoto de 2,5". Cele de 3 incap doar daca se decupeaza oglinda farului, si asa astea sunt la limita. Unde le.am facut? In hol?. Sunt facute de mine..cumparat faruri sh, sticle, lupe consumabile. Da au xenon de 35w si 4300k.
    1 point
  21. Eu am cumparat acum ceva vreme masina din reprezenta vw din germania. Cu un an garantie. am venit cu masina in Ro, la 3 luni am avut o problema cu ea. Am fugitbla reprezentanta, normal, cand colo ce sa vezi: nu domne nu ai nici o garantie. Sun in Ger la repre: cei de acolo ca am garantie, sa verifice in sistem. Dupa o sapta de scandal cu cei din ro care nu au recunoscut ca am garantie (se facea ca verifica ceva dar nici nu ma lasa sa vad ce ii arata defapt) neamtul a spus sa repar masina cu banii mei, sa ii trimit facturile si un iban si imi vireaza banii. SI ASA S-a intamplat!!! asa ca atentie
    1 point
  22. Garantia e in felul urmator: daca masina are expirata garantia de fabrica, se mai aplica garantia oferita de BMW Premium Selection sau Audi GebrauchtwagenPlus. Din cate citisem la Audi, poti plati un extra charge ca sa ai garantie de second extinsa, in functie de cat platesti sunt niste praguri. Ce ti-am spus ref la BMW sunt info de la Bavaria cu finantare de leasing prin BMW Financial Services
    1 point
  23. Ce vrei tu se numeste "Audi Gebrauchtwagen Plus" - le vei gasi marcate asa in anunturile de pe mobile.de. Sunt - evident, masinile mai scumpe, nu cele ieftine (sic) La BMW se numeste "Premium Selection" si se poate aduce de catre dealerii din Ro. Conditiile sunt: 1- Masina obligatoriu prin programul "BMW Premium Selection", deci nu de la PF sau orice alt dealer. Masinile sunt inspectate, au certificarea provenientei, rulaj si garantie 2- Dealerul din Ro isi pune 5% peste pretul masinii din Germania. Calculul il faci asa: Pretul din Germania fara TVA, adaugi 5% si asta e valoarea de intrare in leasing a masinii ijn Ro, fara TVA. Suplimentar, mai platesti 1,000Eur transportul si asigurarea masinii. Nu o aduci tu, o aduce dealerul, vine pe platforma masina. 3- In principiu, cel putin la Porsche Leasing - eu cu ei lucrez - poti face leasing pe masina pana cand implineste 7 ani. Daca vrei o masina de 4 ani, mai poti face leasing doar pe inca 3 ani, pana ajunge sa faca 7 ani. Poti aduce si Audi, cam in aceleasi conditii mentionate mai sus. Incearca sa discuti cu Avia sau Brady
    1 point
  24. 1 point
  25. Maxim 1 an te tin eu le am de ceva vreme faza lunga / scurta si se pare ca asta este media.
    1 point
  26. eu inca nu am intalnit acei baieti priceputi care sa lucreze ca la carte, din 2005 de cand am bora am schimbat vreo 4-5 perechi de discuri si vreo 15 perechi de placute si nici unu nu a curatat acele suruburi de ghidare,pe butuc mai aruncau cu peria de sarma de vreo 2 3 ori...dovada ca inca mai este lume care se plange de discuri ovalizate...majoritatea sunt montate pe fugareala!
    1 point
  27. 1 point
  28. Salut Vin si eu in solicitarea ajutorului din partea voastra cu o problema care imi ocupa timpul si mintea in ultimele zile. Masina e un Passat b6 din 2008, 1.9 tdi cod motor BLS. Treaba e in felul urmator: de aprox. 2 sapt am facut o revizie completa la masina, schimb distributie Conti cu pompa de apa Hepu, curea accesorii Conti, ambreiaj+volant Luk, ulei Castrol 5w30 cu filtre Mann. Toate bune si frumoase, masina merge brici pana cand acum cateva zile la o ascultare mai atenta a motorului la relanti observ o bataie/un tacanit neobisnuit si nemaiauzit pana atunci. La cateva cautari pe forum am dat de acest topic si m-am ingrozit de ce am citit aici Am uploadat si doua filmulete facute in aceasta seara cu problema.. eu ma gandesc sa nu fie volant noua defecta, desi face si daca apas ambreiajul si si daca nu. Cealalta problema la care ma gandesc si de care imi este frica este descrisa aici in topic destul de clar Astept sfaturi si pareri. Va multumesc!
    1 point
  29. Am înțeles,între timp am făcut retrofitul
    1 point
  30. In momentul actual am 3 mii de km la bordul acestei masini. Incerc sa scriu aspectele observate pana in acest moment: - pentru doua persoane este o masina foarte ok (loc suficient atat la pasageri cat si in portbagaj), merg si 4 persoane in ea, dar nu as recomanda-o ca masina de familie cu mai mult de 2 membrii; - de consum sunt multumita , atat in oras cat si in afara. (la un drum de 400km cel mai putin am scos consum de 4.1, iar iar cel mai mult 5,4 . Consumul depinzand de viteza de mers). In oras (bucuresti), incepand cu 4,5 dar poate ajunge si la 6,5 - depinde de trafic); - suspensiile ok, si in traffic se tine bine - demarajul la pornire nu este atat de bun (a mea este cu 60CP, poate cea de 75 sa fie mai rapida); daca vrea cineva sa faca liniute la semafoare atunci nu este masina potrivita, daca vrei sa mergi normal cu ea nu ai motive sa te plangi - aerul conditionat isi face treaba bine si repede - navigon-ul este de real folos, atat in ceea ce priveste computer-ul de bord al masinii dar si ca navigatie (te duce la destinatie fara probleme, iar pe dealul negru m-a ajutat enorm sa observ curbele si sa ma pregatesc corespunzator pt. virajele mai mari - cei care au trecut pe acolo stiu despre ce vorbesc) - din pacate la achizitie nu mi-am luat senzori de parcare considerand ca masina este mica, dar uneori sunt utili - despre functia de franare nu pot sa dau detalii pentru ca nu a fost nevoie sa actioneze pana acum - in oras nu se aud zgomote in interior, pe autostrada la viteze mai mari de 120km incep sa-si faca aparitia (insa nu intr-un mod deranjant) - ca pret este scumpa raportat la salariile noastre, dar raportat la alte masini este acceptabila. - modelele de anul acesta au comanda de actionare pt. geamul pasagerului din dreapta si pe usa soferului. Facand raportul: necesitate (in idea a 2 personae in familie), calitate, confort, pret as face aceeasi alegere fara nici cea mai mica ezitare.
    1 point
  31. Tocmai am schimbat si eu comutatorul de marsarier. La mine (Golf 4 BCU motor 1.4) e pozitionat destul de la indemana. Nu l-am vazut din prima da am cautat pe sub baterie, pe langa baterie, etc., cum am vazut pe forumuri. Eu nu am gasit nicunde pozitia la fel cum e pozitionat la al meu (adica in partea de sus, se vede cand deschizi capota si nu trebuie demontat nimic in afara de mufa). In caz ca ajuta pe cineva pun niste imagini cu pasii si pozitionarea pentru acest tip de golf (eu am invatat multe de pe forumul acesta asa ca poate ajut si eu pe careva :) ). In caz ca mai exista pe undeva informatiile/imaginile dar nu le-am gasit eu imi cer scuze. Dupa localizarea sondei si scoaterea mufei (eu am pierdut mai mult timp aici decat la inlocuirea efectiva), e bine sa faceti un scurt pe mufa sondei (intre cei doi pini) pentru a fi sigur ca sonda e problema. Cu contactul pus ar trebui sa se aprinda becurile de mers inapoi. Daca nu se aprind alta e problema si nu are rost sa umblati la sonda.
    1 point
  32. @Mirceake: Nu ti-a zis bine dealerul. Am octavia de 5 ani si niciodata nu mi-au stricat jantele sau anvelopele la schimbul iarna-vara...E adevarat ca exista riscul sa se deterioreze in timp, dar, daca faci operatiunea la un atelier dotat ca lumea, nu sunt probleme. Totul e sa dai peste un mester priceput care sa aiba sculele potrivite (eu spre ex am mers numai la autosoft).
    -1 points
  33. Salutare. Poate sa imi ofere cineva informatii privind dotarile pt masina asta : WVWZZZ3CZCP002842 ? Multumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!