Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.11.2016 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. Transmisia e manuala, am intrebat ing. daca are vreo legatura cu schimbarea treptelor, eu schimb undeva la 2200-2300(daca ar fi dupa ce arata masina in bord, as merge cu 40 la ora cu a a 5-a). A zis ca nu are nici o legatura, e problema care nu are vreo cauza anume(nasol zic eu). Ca fapt divers, am luat masina de noua , am dat pe ea vreo 26.000, in aceeasi perioada cu mine un coleg de serv. si-a luat Toyota avensis, acum el are vreo 30.000 mai mult decat mine (cca 100 mii) si nu a schimbat la masina dacat consumabilele, nici o belea.Pe cand eu am schimbat: la 30 mii pompa de apa, la 45 mii un motoras de la clima, pe la vreo 15 mii mi-au schimbat uleiul in cutie ca avea un huruit, acu la 70 mii EGR...ma doare capu cand ma gandesc daca nu eram in garantie.Acum colegu e in concediu, vine luni, nici nu ii zic ca am schimbat EGR , ca imi rusine.Precizez ca amandoi venim de la VW, el un Passat b5 eu un golf 5.Asa ca data viitoare o sa ma gandesc de doua ori inainte daca sa aleg VW sau alta marca.
    1 point
  3. acum am vazut eroarea din postul precedent.... scuze din pacate, nu mai stiu sa postez doar fereastra de trimitere la topicul respectiv asa ca, am copiat toata postarea si aici. multumesc pentru intelegere. aceasta este postarea mea cu rezolvarea problemei in topicul " Consum Real ": " Posted October 20 · Report post revin cu " rezolvarea " consumului marit in ralanti pe care-l acuzam eu in ultima vreme. si .. nu era din cauza " vremii " ci, din cauza optimizarii pe partea de injectie , ca sa fie mai " fasneata" facuta la o reprezentanta Bosch atunci cand au verificat pompa CR. Cica, daca tot am platit o gramada mare de bani si pompa n-are nimic, m-au facut posesor al unei "optimizari a injeciei ", optimizare la care am renuntat azi. In urma dezinstalarii respectivei optimizari, consumul meu a revenit la val. de 0.5 cu motorul cald si fara consumatori - de la 0.8 asa ca, aviz amatorilor. eu i-am intrebat daca e normal sa-mi creasca consumul instant in urma procedurii aplicate, si mi-au zis ca nu. am facut si un test de consum asa zis "la pompa", am parcurs 263.5 km cu 14 l motorina si vit medie de cca 65km/h. a rezultat un consum de 5.3 l%dar ( care nu era deloc rau- cu optimizarea facuta si masina parca ceva mai fasneata ) dar, ceva nu cred ca era in regula daca la ralanti era considerabil mai mare iar motorul parca galopa mai mult ( fara a creste sesizabil turatia in bord). Asta este experienta mea referitor la acest subiect. Drumuri bune. "
    1 point
  4. O recomandare de la un coleg de forum posesor de acelasi BKC: - crossclimate-urile isi merita toti banii - scapa de uleiul cu nume de condiment si treci pe ravenol. In 10k betivanul reduce doza de la 500 la 300 ml si se aude mult mai rotund la pornire dimineata Drumuri bune!
    1 point
  5. Garantia e in felul urmator: daca masina are expirata garantia de fabrica, se mai aplica garantia oferita de BMW Premium Selection sau Audi GebrauchtwagenPlus. Din cate citisem la Audi, poti plati un extra charge ca sa ai garantie de second extinsa, in functie de cat platesti sunt niste praguri. Ce ti-am spus ref la BMW sunt info de la Bavaria cu finantare de leasing prin BMW Financial Services
    1 point
  6. in primul rand, trebuie scos component protection. legat de can - mai mult ca sigur, trebuie un can mai nou
    1 point
  7. Revin dupa o perioada destul de lunga de inactivitate pe forum. Am trecut de 9500 km cu cateva zile in urma, pana acum nimic de obiectat la adresa masinii. Intre timp am trecut si la anvelopele de iarna. Am optat pentru Nokian WR D4, ce apreciez deocamdata la ele este silentiozitatea, este cel putin la acelasi nivel cu cel al anvelopelor de vara, Michelin Primacy 3. Comportamentul pe umed sau zapada nu am avut ocazia sa-l testez inca. Jantele sunt modelul Annapurna Anthracite/Silver (vin ca echipare optionala pentru Skoda Yeti) si au exact aceleasi dimensiuni, inclusiv ET, ca si jantele originale. Pana la urma jantele nu le-am mai comandat de pe Superskoda, le-am gasit noi pe OLX la 500€. Mi se par destul de ok cum arata jantele pe masina, dar totusi le prefer ca look pe cele Polar cu care a venit masina. Din lucrurile comandate de pe Superskoda am apucat sa Montez doar lampile cu Led in portbagaj si niste ornamente pe manerele portierelor. O sa revin cu poze intr-o postare ulterioara. De lampile cu Led pentru portbagaj sunt foarte incantat, daca fiabilitatea in timp o sa fie dupa cum am mai citit pe forum-uri merita pe deplin pretul (28€ parca au fost cu reducerea de 20%). Sper in week-end sa am timp sa montez amortizoarele pentru capota, iar dupa urmatoare vizita la spalatorie sa montez si protectia pentru zona de incarcare a portbagajului. @75NOR: Comanda a decurs destul de ok din punctul meu de vedere. Valoarea comenzii cu tot cu discount a fost de 160€, la care s-au adugat 14€ costul transportului (GLS parca a fost) si 6€ cost pentru ca am ales sa platesc prin virament (se poate opta si pentru plata prin PayPal - parca era 3-4€ pentru optiunea asta). Pe langa asta s-a mai adugat comisionul bancar pentru transfer de 10€ la banca mea. Banuiesc ca daca as fi comandat si jantele de la ei transportul ar fi fost mai scump, dar nu pot sa-ti spun exact. dupa efectuarea platii le-am trimis confirmarea pe mail si dupa 3-4 zile am primit coletul. Maine urmeaza sa montez folie pe faruri si proiectoare, voi merge pe recomandarea lui @CristiALF, caruia ii mutumesc pe aceasta cale. Daca mi se par baietii ok, cred ca in primavara o sa optez si pentru montarea unei folii Llumar Air 80 pe geamurile laterale fata pentru a spori protectia solara. Cateva date legate de consum: Bucuresti-Tecuci si retur - consum 7.1l, viteza medie 82km/h, AC pornit tot drumul, cauciucuri de vara. Bucuresti-Tecuci si retur - consum 7.7l, viteza medie 83km/h, AC pornit tot drumul, cauciucuri de iarna, vant destul de puternic din fata/lateral pe drumul de intoarcere. Consumul mediu pe ultimii 3000km, din care cel putin 1000 in Bucuresti la ore de varf este 9.2l. Consumul in Bucuresti este destul de greu de estimat, chiar si la ore de varf am avut diferente mari de la o zi la alta pe acelasi traseu si culmea cu viteza medie asemanatoare. Ca cifre variaza intre 12l si 16l, in week-end cand e mai liber am vazut si valori de 9-10l. Per total sunt multumit de consum, nu este diferit de ce ma asteptam. Sa vedem care vor fi valorile pe timp de iarna in oras, desi nu ma astept sa creasca considerabil pentru ca masina sta in garaj, la o temperature decenta, deci nu va necesita un timp indelungat sa se incalzeasca motorul.
    1 point
  8. Ne pregatim de iarna: - schimbat anvelopele de vara, cu indreptarea a 2 jante - test baterie - test antigel Bonus: placute de frana si bielete!
    1 point
  9. Pare sunet de table care freaca una de alta,verifica pe sub masina sa nu ai protectii care intra in rezonanta,toba de esapament sa fie bine fixata,protectia tobei sa nu frece de toba sau in compartimentul motor protectia de aluminiu sa fie bine fixata.Nu cred ca are legatura cu motorul.
    1 point
  10. depinde de fiecare... unii opteaza pentru marci romanesti, altii pentru straine. Eu pentru a mea, am luat de curand Varta Silver Dynamic. Altfel, marci ca Moll, Exide, Banner - sunt foarte ok
    1 point
  11. Pe un Passat B5, diesel, din 2000, cu ceasuri 3B0 920 822A pot sa pun ceasuri de Golf 4 immo3 (1J5 920 826A) daca le scriu dump 3B0 920 826A ? LE: Eu zic ca merge pentru ca ambele sunt v501.
    1 point
  12. Sincer, le vreau mai mult pt cei din spate. Am fost in multe situatii in care se arunca apa de la masina din fata. Este atat neplacut cat si periculos, vrei sa depasesti ca sa scapi si te grabesti, dar ai vizibilitate mai proasta pt ca esti cu noroiul pe geam, nu e bine. Plus pietricelele de pe drum de-ti poti pocni parbrizul. Puteam sa le iau doar pe cele din spate, dar am zis ca o sa arate ciudat doar cu alea, asa ca am luat tot setul. Nu mi-e de protectia vopselei, nu de asta le pun. De cum arata, mie unul imi plac. Mai degraba sunt putin intors acum dupa ce am citit problema cu rugina.
    1 point
  13. Vali... mult si bine, nu exista - daca iti aduci singur navigatia din China, poti uita de garantie... chinezul o sa zica ca ti-o schimba, dar sa o trimiti inapoi, pe banii tai - si o sa fie destul de scump. Daca o cumperi de la cineva care se ocupa de asa ceva, nu cred sa fie o problema - avem colegi pe forum care se ocupa cu asa ceva - contacteaza-i si vezi cum te pot ajuta. Deocamdata, nu am gasit unitatea care sa bata la receptia radio, unitatile OEM..... si pentru mine, acest lucru este deranjant - altii, isi fac selectii, etc... nu ii intereseaza radio.
    1 point
  14. Am pus si eu "bocancii" pe masina ca sa nu ma prinda iarna pe nepregatite. Cam uratica masina acum fata de cum era cu BBS-uri, dar asta e...
    1 point
  15. Primele poze cu x-perience facelift
    1 point
  16. Multumesc frumos, si eu abia astept sa vad cum se simte vara in configuratie piele + ventilatie. Mai las una de asta seara:
    1 point
  17. Am facut si eu ceva modificari si as preciza faptul ca la modalitatea de activare ch/lh pe proiectoare in loc de faza scurta m-am lovit de nedumeriri si nu a fost chiar ca in descrierile de pe Briskoda (masina fiind MY17 probabil difera anumite chestii). Singurul lucru modificat a fost cel din pozele de mai jos, nereusind sa urmez pasii de pe Briskoda pentru ca nu coincideau optiunile pe care le aveam in controller-ele masinii. De altfel in ultima poza am pus o functie gasita intamplator. Nu am avut timp sa mai testez si sa vad ce/cum functioneaza, dar poate ajuta pe cineva. O sa testez cand o sa am timp si asta. Banuiesc ca e noul mod de a dezactiva start/stop pe MY17. Fara alte modificari de parametri. Din denumire as spune ca se bazeaza pe "inversarea" butonului start/stop, adica atunci cand pornesti masina sa fie deja oprit sistemul si sa apesi pe buton ca sa-l pornesti daca vrei.
    1 point
  18. Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!
    1 point
  19. Nu, la astia nu se poarta treaba asta. Nu au vrut sa-mi de-a 500 ml ulei, pe bani evident, ca sa completez. Au zis sa vin ca-mi completeaza ei cand e cazul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!