Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2016 în toate secţiunile

  1. Cred ca tuturor ne pare rau pentru ce a patit colegul, miezul pentru forum este insa sursa defectului - EA 288 de 110kw e destul de raspindit pe aici (mai ales in aria de Octavia 3) si in afara de ceva probleme pe la pompa de apa, nimeni nu a semnalat nimic suspect desi masinile de acolo au atins kilometraje ridicate. Sunt si eu idem curios de sursa defectului si de rezolvare.
    2 points
  2. Trimuri OEM cu lumina. Doar ca am schimbat ledul din capul baghetei se plastic cu fir. (Cand o sa iti vina o sa iti dai seama despre ce vorbesc). pe cele stock fara lumina din pct meu de vedere este f f greu sa le faci. Sa decupezi in ele, o mizerie, probabil iese o tampenie.
    2 points
  3. Sunt manere speciale cu spatiu si led. daca iei trimurile de ce nu iei si manerele. Pachetul asa vine. La manere poti sa si rosu sau alb. la trimuri ai alb. Daca vrei rosu (cum am facut eu) trebuie un artificiu (poti sa vezi poze in sectiunea masina mea cum vine cu rosu la mine). Eu am considerat ca daca toata masina noaptea este pe rosu nu vin eu cu trimuri pe alb. Asa ca am facut conversie pe rosu. vezi in poza cum este la maner. Eu am pe rosu, nu alb. Am schimbat ledul cu cel de la audi. Sunt identice.
    2 points
  4. Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut. In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia). In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti. Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.
    2 points
  5. Nu stiu rolul, dar ciuperca din capat se numeste filtru de aer si are inauntru un fel de pasla.
    1 point
  6. Astazi, era sa rup mufa usb la cdplayer, cu aceasta ocazie m-am pus pe mesterit. Noroc ca fumez Kent si am castigat un stick de 16gb aluminium. Asa arata stick-ul In mare, am luat stick-ul din cdplayer, I-am dat cu acetona la imbinarea dintre stick si "saracia" aia care ajuta la prindere stick-ului de un snur, ceva.Am tras cu patentu de al pana a iesit, am curatat lipiciul, am dat cu foaie abraziva si a iesit un mini stick de toata frumusetea.
    1 point
  7. Si mai e ceva (dupa cum discutam cu Cristi pe privat): Xp/Alltrack au greutate net superioara celorlalte (unele cu 300 de kile in plus) ceea ce cere presiune mai mare in cauciucuri.
    1 point
  8. Neohq poti anula acel furtun si cauti o bucata de vreo 5 cm si il pui direct in egr(o parte infipta in stutul la egr iar cealalta in acel filtru...)...nu o sa fie nicio problema. http://vwforum.ro/topic/92993-egr-valve/
    1 point
  9. @RzzV ma cam gandesc ca la mine, optand pentru suspensia sport si deci garda la sol coborata, caroseria va "imbratisa" rotile si va da aspect de roti foarte mici, adica va parea "prabusita" masina. La tine inca arata bine cu 17'', te ajuta garda la sol. Pe 18'' e jale: Jantele OEM sunt 1,000Eur pe Superskoda. La dealer inca nu am avut curaj sa intreb. Promotia cu 17'' Stratos pe care ai prins-o tu la 666Eur e mai buna si decat preturile de Superskoda. Iar gumele de iarna pe 18'' sunt cam 650-700Eur. Adica un total de "incaltari de iarna" de aprox 1,700Eur WTF, ce concediu misto faci de banii astia...
    1 point
  10. Nu am mai scris de ceva vreme pe aici , cu toate ca am urmarit forumul....masina aduna km , am mai facut un schimb de ulei si filtre , acum chiar urmeaza sa schimb placutele spate....discurile le-am avut la refacut si nu a intrat deloc in ele ....practic au dat jos rugina acumulata aiurea...sunt perfecte acum.. Asa cum ziceam in iarna o sa fac un upgrade la sunet...asa ca am luat insonorizant, am vandut RCD510( acum am un rcd din ala 1 din cu sertar pana gasesc ce mi-am propus) si am deja difuzoarele promise, urmeaza in usile din fata Focal in 3 cai si in cele din spate Focal in 2 cai, asta undeva in Ianuarie. O luna am tinut masina doar in Bucuresti..consumul a fost de 11.2 mediu, am mers mai mult pe padele...acum si-a revenit si s-a oprit la 8% .Masina a primit si o ceara si Aquapelt pe geamuri, pana sa vina zapada o sa primeasca un sealent pentru vopsea si alta ceruire. Cateva poze
    1 point
  11. Initial am incercat sa fac trimurile fara lumina cu fir luminiscent. Nu ai cum, iese o mizerie. asa ca am cumparat trimurile cu lumina si am schimbat doar ledul din cap cu fir.
    1 point
  12. o sa il treaca automat, cand il montezi.
    1 point
  13. Da. Eu. e vorba de manerele interioare, pachetul complet ambient light. Inclusiv trimuri usi luminate. la Cc nu exista manere exterioare luminate ca la audi.
    1 point
  14. A venittt ! In prima faza am vrut sa fie identic cu originalul, dar a fost o mica neintelegere, domnul Andrei ramanand cu ideea ca vreau ca cel din imagine. Am ramas surprins placut cat de bine poate sa arate, facut ca la carte. Imi era teama sa nu dea aiurea, crezand ca este din alt film cu acea piele perforata dar apoi am vazut ca bordul deasupra are perforatii pe acel plastic la fel si maciulia de la schimbator, plus ca am mai vazut la doi colegi volane identice pe masinile lor si dadeau bine. Urmeaza sa fac si pielea de la schimbator si aici am nevoie de cateva pareri in legatura cu pielea mansonului: sa fie cu piele normala sau perforata ? Maine cel tarziu poimaine o sa-l pun si pe masina.
    1 point
  15. Nu prea cred ca au cum sa ajunga acele bucati din precatalizator pe la pistoane, dar tot ce e posibil. Intradevar, acea sita se sparge la un moment dat si resturile alea umbla pe acolo.Si eu am patit la fel si mi-a infundat evacuarea cu acele resturi si nu mai tragea bine masina.Eu il am golit de un an si nu am sesizat nici o schimbare in bine sau in rau. Cu el gol stiu cazuri in care nu le-au iesit noxele si cazuri in care le-a iesit si cu el gol.Depinde mai mult de starea motorului si a sondelor.Pana la urma mai ai un catalizaror la mijlocul evacuarii.Mie nu mi-au iesit noxele la RAR nici cu precatalizatorul in stare buna.Insa tu ai motorul segmentat recent, deci este intr-o stare buna. Unii au ramas cu Check engine aprins din cauza sondei amplasate in acel precatalizator, altii nu.Mie de exemplu nu mi-a aparut. Si evacuarea la mine e la fel de silentioasa. Oricum eu unul iti sugerez sa il golesti, in special daca este spart pentru ca mai rau face.Cu el golit e mai bine pentru ca circula aerul mai bine pe evacuare si o sa urce o idee mai bine in ture. Unii zic ca ar creste si putin consumul din cauza acelei sonde, eu unul nu am sesizat vreo diferenta.Si eu am motorul segmentat in luna Mai si am consum de 6.5 pe exterior.Daca mai si alte intrebari, iti raspund cu drag.
    1 point
  16. Maintenance 2 and shiny attempt! No, am reusit sa schimb si garniturile de la capacul axelor cu came iar cat a stat 2 zile prin casa am incercat sa il fac cat mai stralucitor. As fi vrut un mirror finish dar mi-ar fi luat vreo 2 saptamani :)))
    1 point
  17. Normal ca merg. Daca ai citi recomandarile producatorului sau cartea masinii, ai vedea ca tin mult mai mult. Cred ca la noi este o abisnuinta inutila si prosteasca treaba asta cu schimb "uleiul si toate filtrele", probabil se trage de la obisnuinta de a comanda saorma cu de toate.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!