Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2016 în toate secţiunile
-
Eu am fost foarte aproape de a lua un Kuga in loc de Seat si ma felicit ca n-am facut-o. In realitate testul AutoBild a scos in evidenta vreo trei defecte premature, dintre care doua grave: ambele motorase de stergatoare bubuite inainte de 50 de mii, ruperea urechilor de aluminiu ale cutiei de transfer (si nu, Ford nu a zis ca e caz izolat, au zis ca au remediat problema in productie prin reproiectare), plus galeriile de admisie colmatate cu funingine aproape complet la 100k, ceea ce a redus semnificativ puterea motoului. Cine ar fi zis? Dusterul e un inger pe linga Kuga4 points
-
4 points
-
A venittt ! In prima faza am vrut sa fie identic cu originalul, dar a fost o mica neintelegere, domnul Andrei ramanand cu ideea ca vreau ca cel din imagine. Am ramas surprins placut cat de bine poate sa arate, facut ca la carte. Imi era teama sa nu dea aiurea, crezand ca este din alt film cu acea piele perforata dar apoi am vazut ca bordul deasupra are perforatii pe acel plastic la fel si maciulia de la schimbator, plus ca am mai vazut la doi colegi volane identice pe masinile lor si dadeau bine. Urmeaza sa fac si pielea de la schimbator si aici am nevoie de cateva pareri in legatura cu pielea mansonului: sa fie cu piele normala sau perforata ? Maine cel tarziu poimaine o sa-l pun si pe masina.3 points
-
Revin cu noi update-uri despre masinuta. Nu prea am avut timp sa mai fac drumuri multe cu ea, asa ca momentan nu am ajuns nici la 2000km, dar nu mai am mult, probabil in weekend o sa trec pragul. Intre timp am inceput sa o mai calc, treptat, in depasiri cu a2a, a3a, a4a pana la 4500-4700rpm si incepe sa-mi placa cum trage de la 3000 in sus, dar mai ales cum se aude. Are un sunet foarte placut. In weekend am montat si rotile de iarna, Nokian WR D4, pe jantele Stratos cumparate special pentru sezonul rece. Desi initial imi placea mai mult cum arata cu Zeus, parca jantele Stratos ii dau o alta imagine de ansamblu, mai placuta. Masina a primit si prima spalare si cateva modificari cu VCDS-ul printre care si CH/LH pe proiectoare. Anvelopele de iarna mi se par ceva mai placute ca si confort fata de Falken-urile cu care a venit masina (probabil ca sunt mai moi si de aia). In km pe care i-am mai facut de cand am inceput sa merg mai tare a mai crescut si consumul putin, undeva intre 5,5% si 6% pe portiuni de drum unde fac mai multe depasiri cu acceleratii puternice, si acelasi consum de ~10% in aglomeratia de Bucuresti. Si ce atata vorbarie, pun cateva poze: de cand inca avea rotile de vara, o poza la spalatorie si o mica sedinta foto dupa ce am pus rotile de iarna.2 points
-
2 points
-
Ana...normal, cine altcineva ar fi putut ?! Se vorbea mai sus de Subaru si s-a cam spus ce era de spus despre ele. Eu personal le apreciez, dar nu XV-ul care nu imi place, ci Foresterul care a fost mereu o masina foarte capabila pe 4x4 si care facea de rusine multe SUV-uri cu pretentii. Si mereu am apreciat motoarele boxer , am si avut 2 masini cu asa ceva.2 points
-
2 points
-
Actually cauciucurile de iarna Michelin cu nivel de zgomot 68 de Db sunt si ele usor iesite din comun Gunmetal rulz!2 points
-
2 points
-
Am revenit cu detalii si poze despre noile optiuni adaugate masinii Avem acum urmatoarele: - interior piele perforata - reglaje full electrice (fata-spate, inaltime, lombar) - scaune incalzite - banchete incalzite - scaune ventilate - climatronic nou cu functiile incalzire & ventilatie scaune - cotiera piele - consola centrala cu butoane pentru incalzirea locurilor din spate (3 trepte cu buton individual) - scrumiera spate. Cam astea ar fi noile optiuni ale masinii pe care le-am bifat o data cu acest retrofit. Nu am apucat inca sa ii fac un detailing, si nu am apucat nici macar sa ii fac poze pe lumina. Am atasat si doua poze cu interiorul dinainte. Pareri?2 points
-
Vreau sa va prezint noul meu variant Passat B6 pe care l-am adus personal din Germania de la om de acasa .Masina a avut un singur proprietar ,service la zi care are destul de multe dotari .Am cumparat masina la 259.620 km iar in prezent are 261.000 .La inceput am avut o retinere avand in vedere ca masina e DSG deoarece eu am avut doar manual .Avand in vedere ca masina are service la zi doar la VW si am vazut ca a schimbat regulat 60.000km uleiul DSG am iesit cu masina in proba sa vad cum schimba cutia .Intr-un final am cumparat acest variant de care ma declar foarte multumit . Masina are urmatoarele dotari . - Volkswagen Passat 3C - Model Highline - Motorizare 2.0 TDI 170CP - Cutie automata (DSG) - Euro 4 DPF - ABS - ESP (decuplabil) - Trapa solara - Interior piele + alcantara - Scaun sofer reglabil electric - Volan reglabil imbracat in piele - Dublu Climatronic - Oglinzi pliabile electric incalzite - Senzori ploaie / Lumina - Geamuri electrice fata/spate - Oglinzi electrice incalzite si rabatabile heliomate - Incalzire in scaune fata - Computer bord MINi-DOT - Pilot automat - Limitator de viteza - Frana de mana electrica - Auto Hold - Cotiera fata / spate + suport de pahare - Sistem Isofix - Proiectoare Ceata - Bi-Xenon adaptiv dupa curbe - Follow me home - Leaving Home - 10 Airbag-uri - Temporizator - Pachet Chrome - Banchete spate rabatabile - Bare longitudinale pavilion - Portbagaj Soft Close - Lampi Footwell - Puddle Lights - Carlig OEM - Perdelute usi spate - Roata de rezerva e de Aluminiu pe 17" . Niste modificari pe viitor : - Cluster maxidot rosu / color - Volan cu comenzi - Navigatie - Folie geamuri - Arcuri -4cm1 point
-
La spalatoria "St. Patrick" de pe B-dul Marasesti inspre Parcul Carol a fost cineva? Eu am spalat masina de cateva ori acolo si iese decenta! S-ar putea imbunatati la detalii (sters mai atent pragurile etc.).1 point
-
Eu stiu un singur lucru: "Copilul care NU plange nu-i da masa tata"!!! Asa ca daca ai nemultumiri si NU iei masurile care se impun atunci pe loc, aia isi fac treaba cum ii taie capul....ia sa vociferezi si sa faci putin pe nebunul sa vezi atunci cum te tine minte toata spalatoria ca tu esti un tipicar pretentios, sa vezi atunci ce atentie maxima primeste cotetul tau de fiecare data cand mergi acolo! PS: Angajatii vin si pleaca, clientul casei este periculos daca da din gura mai ales pe recenzii de "fesbuciuc".1 point
-
1 point
-
1 point
-
B7 are alt motor, se pare ca mai fiabil, alta chiulasa &co Probabil mai bine cumperi un B7 2011 cu 200 mii decat un B6 2010 cu 100 k vei avea un consum de 7 % , iar daca ai face 28 km s-ar stabiliza pe la 6-6,3 motor CFFB (103kw)1 point
-
Vezi discutiile din martie din topicul asta, cineva a avut o oferta de 6150 RON pt mecatronic+ulei cutie la AVIA adica cam 1400E doar mecatronic. Luand in calcul ambreiajele (vreo 700E la reprezentanta) si internele cutiei, cred ca undeva la 3000-3500E. Da cineva mai mult ?:)1 point
-
Iar eu nu ma consider nici sarac, nici zgarcit ... doar mai intelept cu virsta1 point
-
1 point
-
Pai cine a zis ca sunt mai bune SUV-uletele astea (ca SUV e altceva) Eu vad cam asa comparatia cu un break 4x4: garda asemanatoare(data in principiu de talonul pneului la "SUV" ), stabilitate si dinamica inferioara, portbagaj mai mic, consum mai mare, pret usor marit). Le consider masini pt doamne - cred ca se simt mai in siguranta in jungla urbana cand ataca bordurile1 point
-
nu obligatoriu... dar sigur nu se compara cu cele oem, ca fiabilitate, receptie radio, s.a.m.d1 point
-
Uite din experienta proprie: Bridgestine Potenza er 003 225 40 18 aveau 11.8 kg bucata....iar cauciucul era unul FF ok , le-am avut pe un focus dupa niste Continentaluri (ambele randuri de cauciucuri montate pe jante MIlle miglia 1000 ) si am zis ca am schimbat toata masina ....continentalurile erau ENORM de grele si aderenta IOC ....dar tineau cat tinea masina ......1 point
-
wow, arata fff bine si sunt ff usoare pentru dimensiune. ar da bine si pe golfu meu un set....asa usoare sa le rulezi fara probleme1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutari! Sa stii ca ma opun total mitului cu "cutii automate - rulete rusesti". Am o buna prietena cu Audi A5 cu 250.000 km in care cutia merge excelent. Da, masina a fost importata din Germania si probabil de aceea. A mea vazand 200.000 de Romania (in mare parte Bucuresti) si raportat la faptul ca primul schimb de ulei l-am facut eu pe la 100.000 km, este firesc sa se defecteze. Eu garantez daca aveam cutie manuala ambreiajul se strica pana la cei 200.000 km si nu vad prea mare diferenta intre 2.000 lei cat ma costa un ambreiaj nou versus 3.500 lei cat m-a costat automata sa-i schimb tot miezul, in esenta. O cutie automata intretinuta este mult preferabila unei manuale bine intretinute, datorita confortului mult superior al primei dintre ele. Dar sunt total de acord ca nu m-as aventura cu ea peste hotare, de exemplu. Skoda. Da, cam vede 90% oras, o conduce mama mea in aglomeratie, distante scurte etc. Si eu m-am gandit la timonerie, dar nu-mi place deloc vibratia care apare la eliberarea ambreiajului daca nu este turata puternic. Din pacate nu am gasit un mester bun care sa mi-o diagnosticheze/repare.1 point
-
Astazi am schimbat caseta de directie deoarece s-a stricat vineri dimineata, in drum spre munca. Norocul meu a fost ca am gasit rapid o caseta de directie in dezmembrari si am cumparat-o, vazand ca e in stare buna. Saptamana asta urmeaza sa fac schimbul de ulei si de filtre. Am ales ulei Motul 5W40 8100 X-Cess si filtre Mann. Dupa ce rezolv micile probleme care mai sunt, ma voi indrepta spre modelul mai nou de A3 8P, preferabil de la 2005 in sus si diesel.1 point
-
Termostatul sta bine, pe furtunul care iasa din motor si intra in radiator, la masina ta in partea de jos a radiatorului. Alte masini pot avea termostatul pe furtunul care iasa din motor si intra in partea de sus a radiatorului.(Dacia 1300-nu este cazul aici). Eu personal nu mai intervin. ce am avut de zis am zis- ai flansa termostat sparta. Ai desfacut-o, te-ai uitat la ea sa ma poti contrazice?1 point
-
Gata am inteles, scoateti posturile cu Subaru. Ce oameni bai ot: am vazut pe Motorvision o comparatie intr logan mcv chel si golf 7 variant full. Daca ei pot sa faca asa comparatie pot si eu1 point
-
Subaru e doar pentru pasionatii de marca. Cine a fost cu ele a vazut ca nivelul de calitate al interiorului este de Golf 3. Masinile sunt rare, si in caz de revanzare stai cu ea de la cateva luni bune, in sus...1 point
-
Astazi am avut putin de lucru cu instalatiile electrice, insa intr-un final am reusit s-o scot pe cea de 1.6 si sa o montez pe cea de VR. Deocamdata doar presupun ca am legat totul cum trebuie. Maine vreau sa termin de bagat mufe in compartimentul motor, bagam niste antigel, apoi sa incercam sa pornim motorul ca sa vedem daca e totul ok.1 point
-
Dar tehnologia si materialele sunt de alaltaieri, la pret comparabil cu Ateca.1 point
-
Momentan nu e nimic schimbat (din pacate) la spate te asigur. Pot sa fac poze mai de aproape dar e un fund de gtd normal.1 point
-
Am facut 4000 km, aproximativ 2600 km pe autostrada. Impresii: - la rece motorul suna parca un pic mai tare, dar mai gros. Parca mormaie. Nici un sunet metalic. - la drum, cu motorul cald, sunetul este mai linistit fata de ce auzeam inainte. La 3000 de ture, 140 km/h pe GPS, sunetul este mult mai placut, reactia motorului la acceleratie imi pare mai buna, peste 3500 de ture motorul suna normal, destul de tare. Mi-am dorit a 6-sea. - si la viteza mica, in trepte joase, motorul pare mai elastic; poate e placebo... - consum de ulei la 4000 km, cam un mm. Nu e concludent pentru ca mecanicul a pus cam mult ulei (pana la partea de sus a partii indoite pe joja). Astept sa vad dupa inca 4-5 mii de km. - pornirea este foarte OK dimineata; am garaj. - deocamdata sunt foarte multumit de alegerea facuta. Sa mai vedem.1 point
-
Aveti idee cam cat costa in mare (la reprezentanta, cu tot cu manopera) inlocuit toata cutia si daca garantia e tot de 2 ani, ca la alte piese?1 point
-
Eu ma bucur de masina in limitele drumului, sigurantei si pe viraje unde se poate. Am mai spus de Paltinis, Poiana Bv, Rasnov unde e o placere sa mergi mai tare. In rest la drum lung, conduc relaxat, nu din frana si acceleratie constant si sa sar la cea mai mica sansa de depasire doar ca sa merg cu peste 140kmh pe dn-uri. Prefer sa ajung mai odihnit la destinatie, in loc de maxim 5 minute mai devreme. De asta am si luat ACC. N-am mers niciodata incet, se vede si din vitezele medii postate, dar nici sa risc inutil carnetul. Fiecare are alt stil de condus pe care se muleaza diferite motoare. Plus ca e un jurnal al masinii, asa ca postez asemenea informatii. Am spus in urma ca ma bucur de masina foarte mult pt ce ofera (nu doar consum), de asta am si ajuns la peste 10.000km in 4 luni.1 point
-
In Germania cu cat esti mai aproape de Romania cresc exponential si sansele sa iti iei o tzeapa uriasa. Din punctul meu de vedere noi am creat cererea de masini "ieftine si bune" iar ei au venit cu oferta. In germania o masina cu adevarat buna si onesta e mai scumpa decat media pietei la noi, dar unora chiar le place sa fie mintiti pe fata. Este bine sa eviti alte nationalitati daca nu te pricepi si sa alegi nemtii sadea fie dealeri, fie privati. Daca masina are eticheta "export only" renunta si mergi mai departe. Daca ai indoieli cu privire la orice aspect, nu te imbarbata cu" bai totusi e Germania". Din pacate nici certificatul Dekra nu mai este ce era candva. Tot noi cei din est am schimbat incusliv optica celor de la Dekra. In concluzie cei care vreti masini bune din Germania si nu sunteti siguri de priceperea voastra, lasati mandria deoparte si mergeti insotiti de cineva care chiar se pricepe la masini daca tineti la banii vostri. Cand pleci cu 10k in buzunar dupa o masina , sa refuzi sa platesti un comision unui avizat mi se pare absurd. Este exact cum se spune:"daca este prea frumos sa fie adevarat, chiar asa este". p.s.- la ultimul drum m-am certat intr-un parc din Bockel cu un roman( tot eu fraier ca m-am bagat sa-i dau un sfat) care era indragostiti de o skoda break rs din 2012 cu 195.000 in bord si eticheta "export only"si incercam sa -i spun ca masina aia a fost taxi si foarte ofensat mi-a spus: "hai dom`ne ce taxiu skoda rs ai vazut tu?? du-te dom`ne de aici si vezi-ti de treaba ca masina e tipla".1 point
-
De ce e enorm 90k km pentru filtru de motorina ? Ce anume te determina sa faci observatia asta ? Eu tocmai am atins 70k km cu filtrul motorina OEM, adica 3 ani si 6 luni. A prins 3 ierni de BV, cu masina la temperatura ambientala, nu garaj. Si nu am stat in aia 200Ron cat e filtrul, e vorba de principiu. Masina am ales sa o duc pe interval fix service, cu schimb la fiecare 15k, nu flexibil cum a venit. Functioneaza impecabil. Doar motorina Rompetrol. Il voi schimba la 75k...1 point
-
1 point
-
Ti-ai raspuns singur de ce zornaie lantul, si inainte nu zornaia. Cam dupa 6000-7000 se intampla diverse cu uleiul si incepi sa auzi crocodili. Incearca o tura de Fuchs/ Valvoline sau chiar Motul/Ravenol. Nu mai baga Castrol, si daca masina e in garantie mergi cu uleiul cumparat de tine cu factura si o sa-ti schimbe ei uleiul si apare in istoria de servisare. Cu noul ulei daca pui ceva calitativ nu o sa mai ai sunete de lant la pornire, eu cu Fuchs 5w40 Gt1 am avut cele mai silentioase porniri dintre toate uleiurile, insa nu stiu daca are norma masinii tale, daca nu incearca un 5w30 insa neaparat sa aiba XTL.1 point
-
Fiindca sunt probleme cu duiumul la lanturi la motoarele 1.4TSI : http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html Si ca sa stii ca desi am grija de motor ca un bezmetic si am numai 34500 km pe masina mi-a zdranganit deja lantul la pornirea rece...ca normal lantul art trebui sa fie o alegere mult mai buna pentru un motor asta credeam si eu pana acum...dar vezi ca nu prea este asa., pana acum mai multe probleme cu ea. A si sa stii ca la noul motor 1.4TSI cu cilindrii decuplabili de 140CP o sa fie cu curea!!!! Oare Doamne de ce...??? Cum am zis , altfel motorul este unul care imi place foarte mult, si este placut utilizabil, putere - silentiozitate - cuplu... dar vezi ca acel lant daca sare iti produce pagube de iti vine sa-i dai foc in fata reprezentantei. Oricum acel lant este o sursa de problema in plus....tot nu inteleg de ce nu ar fi rezistat o curea??? Daca rezista la un motor cu cuplu asa mare cum este 2.0TDI de 170 CP si 350 Nm. Te asigur ca in acel motor sunt forte mult mai mari ca si intr-un 1.4TSI....1 point
-
Wow!!! - part 2 In urma cu ceva timp, am postat un articol despre Superb 3, 2.0 tsi 280 + stage 1. Am gasit si un clip aici cu niste reprize. 0-100: 4.3 sec 100-200: 12.2 sec 1/4 mile: 12.7 sec0 points
-
Banii au fost deja aruncati cind am cumparat masinile, trebuiau tinuti in banca, nu dati pe prostii.0 points
-
Oamenii au intrebat ce vreau sa schimb, normal trebuia doar uleiul, filtrul si busonul (in jur de 600 de lei). Eu am preferat sa schimb tot, inca o data, pentru ca masina are un regim anormal de functionare pentru un diesel: 90% Bucuresti. Nu ma impiedic de bani, doar constat o situatie ... @cristi511: acum am vazut postul tau, la Touran e ultima revizie la impuse, in octombrie masina iese din garantie. Probabil voi face reviziile cu consumabilele mele dar tot in retea, nu stiu ce sa zic. Dieselgate ma sperie putin, sunt multi care spun ca pentru a forta nivelul de NOx, softul care face masina conforma forteaza functionarea EGR ului (pentru ca motorul sa mearga cu un amestec mai rece, NOx formindu-se la temperaturi mari ale amestecului combustibil), cu consecintele defectarii lui premature ( si nu e decit vreao 15 bulioane unul) si a colmatarii cu mizerie a admisiei ... m-as baza pe kulanz aici dar trebuie toate reviziile ca la carte.-1 points
-
Filtrul de motorina, generic vorbind, este super ok daca se schimba 1 data la 2 revizii, presupunand revizii la 10-15.000 Km. Eu asa am procedat mereu, il schimbam la 2 x 10.000 Km. Normal ca nu e rau ca l-ai schimbat, doar ca ai aruncat cu banii-1 points
-
-1 points
-
La capitolul off road clar Ateca nu are cum sa fie peste un Ranger cu suspensie pe foi. Pe sosea insa iti doresti sa fii in Ateca.-1 points
-
Pe hartie, foarte bine, mai ales ca daca nu gresesc e un 1.6diesel. Atat de bine, incat pe strada sunt inexistente. CR-V-ul vechi, ala cu interior gen Sprinter, cu schimbatorul pe bord s-a vandut mult mai bine. Ca la orice japoneza pe care o stiu si o vad zilnic langa mine (honda sau mazda) sunt rosii de rugina pe dedesubt. Nu afecteaza structural, dar, rosii nevertheless. Inca nu am vazut nici Tiguan prima generatie, nici Yeti afectate de rugina. (evident masini nelovite si reparate prost)-1 points
-
salutare !! am aceeasi problema cu ,,steering column defective,, .pana sambata nu imi dadea eroarea doar cate o data cand era frig, (baterie ,probabil) ,luam contactul,puneam si porneam si disparea eroarea (mentionez era martorul de culoare galbena) . apoi in mers a aparut eroare cu volanul rosu, am incercat sa o scot repornind dar nu a mai pornit, Am fost cu ea la electrician, a scos eroarea,a pornit.....(mi-a recomandat sa schimb bateria). Noaptea am pus bateria pe redresor,si dimineata surpriza. cand am repus-o pe masina ,aceeasi eroare doar ca totul este blocat acum si nu mai pot pune nici contactul. Cu ce sa incep? bateria schimbata? sau sa deblochez frana de mana/trailer/mecanic ,pt coloana desfacuta .? Nu pot pune nici un diagnostic cu Vag-ul ( nu am contact deloc,si am incercat cu amandoua chei ) multumesc-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00