Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.10.2016 în toate secţiunile
-
Subaru e doar pentru pasionatii de marca. Cine a fost cu ele a vazut ca nivelul de calitate al interiorului este de Golf 3. Masinile sunt rare, si in caz de revanzare stai cu ea de la cateva luni bune, in sus...2 points
-
Doua poze cu un golf obisnuit asteptandu-si stapanii sa se intoarca de pe munte Impresii cu gumele de iarna - cei 2cm/ cauciuc in minus de suprafata de contact cu asfaltul se simt din plin. Dar tot este senzationala pe viraje Au fost si un pic sub 0 grade - si am avut ocazia sa o vad cum se comporta. Porneste la fel de usor, nu tremura, nu se ineaca - si se incalzeste foarte repede. Am dat de zapada dar doar in afara carosabilului - drumul a fost doar ud. Si m-am intors dupa 300km de drumuri de toate felurile cu o medie de 9.6% . Probabil pentru ca, din cauza cauciucurilor am mers ceva mai usor.2 points
-
Pana nu faci o scanare a masinii in urma careia poti depista eventualele erori, greu de ghicit vinovatul. Referitor la eventuala problema data de resoftare ..... poate fi o simpla coicidenta si defectul sa nu aiba corespondent in resoftare. Eu zic sa stai linistit pana iti pun diagnosticul la PBV.1 point
-
Mie imi place ideea de Subaru dar pare ca marca se indreapta catre o zona de nisa, de instrument de lucru precum Unimogul. Altfel nu vad de ce ar cere atitia bani pe masini, in conditiile in care si Suzuki Vitara are tehnologii mai moderne. Comparativul de aici se refera in primul rind la SUV uri compacte de generatie noua, polivalente. Cel putin asa am inteles eu dilemele colegilor @cristi511 si @ToniM.1 point
-
Gata am inteles, scoateti posturile cu Subaru. Ce oameni bai ot: am vazut pe Motorvision o comparatie intr logan mcv chel si golf 7 variant full. Daca ei pot sa faca asa comparatie pot si eu1 point
-
Ieri mi-am facut timp sa o pregatesc cum trebuie pentru iarna. Am aplicat doua maini de Finish Kare 1000p, dressing pe anvelope. Trebuie sa mai dau o mica comanda de cateva produse de ingrijire exterioara, cat si pentru platicele din interior pentru revigorarea culorii. In rest nu prea mai necesita nimic, motorul nu consuma gram de ulei intre schimburi, porneste la sfert. Ma bate gandul sa pun din nou xenon pe faza scurt, dar de 4300k ca sa nu bata la ochi, desi iti poate lua talonul chiar si asa.1 point
-
Parca asta e valabila doar la Forester si Impreza, la XV nu am vazut reductorul. Iar la CVT "Symmetrical AWD" inseamna cuplaj central cu discuri ca la Ateca, dar nu la fel de evoluat. Doar la manuala are un diferential mecanic cu blocare visco - este deci un sistem reactiv si nu proactiv. Ma rog, are si bune si rele.1 point
-
1 point
-
au mai schimbat interiorul. Dar ce face asta nu face Ateca.1 point
-
Se poate scoate acel inel cu dinti de la cric si ramane doar cel fara. Ar trebui sa aiba o piulita acolo in mijloc, desfaci si se scoate bucata aia.1 point
-
da, PTC acesta merge pe masinile cu PTC legat direct la CAN (mufa suplimentara) pe 2 fire.1 point
-
Asta s-a intamplat acum ceva timp cu masina prietenei mele. Daca auzi acest sunet sa va duceti cat mai repede la service. A fost inlocuita chiulasa. (video postat de mine in momentul defectarii complete a motorului)1 point
-
modulul confort este in spatele torpedoului - pana acolo trebuie sa ajungi cu firele, pentru usile spate.1 point
-
Nu cred ca are rost sa tot repetam postarea la filmuletul asta pe fiecare pagina....1 point
-
2 - 3C8837113E VAL 2 - 3C8837114E VAL Four fiber optic LED lights: 2 - 3C8919011 2 - 3C8919012 Four connectors: 4 - 4B0972623 Four service wires: 4 - 000979009E Four handle clamps: 2 - 3C8837197A 2 - 3C8837198A http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5684458-Just-installed-illuminated-door-handles-amp-2013-ebony-wood-trim-w-ambient-lighting!!&p=77454498&viewfull=1#post774544981 point
-
@RzzV: fix asta e prima modificare pe care vreau sa o fac, chiar de la livrare. Mersi mult1 point
-
Difficult to beat. dar cred ca cei care se uita la Ateca, nici nu s-au gandit la Jeep. Plus ca pe asfalt, dai in piatra la rinichi. Am adus in discutie echiparea "full", pentru ca la Subaru si Mazda, asiatice in general, nu prea mai ai ce dotari sa mai pui peste. Discutand si putin subiectiv, Subaru XV imi place mai mult decat Porky face cu mustati Kia Sportage, iar ca interior 5008 rullz1 point
-
da, demonteaza yala si curata colectorul la motoras plus lipiturile de pe placa electrica.1 point
-
posibil, cam 1000 euro, in functie de cum le gasesti la SH. Nu poti garanta pentru nimic aftermarket - am poze pe telefon cu centrale omorate de xenon chinezesc, o gramada. Stopurile - nu am intalnit centrale defectate de stopuri AM.1 point
-
Pai Cristi, nu suntem in subiect cand discutsm de alternative? nu mai stiu daca de CX5 s-a zis ceva, ca si asta e o varianta, de altfel foarte bine vanduta prin Ro1 point
-
XV este o masina mai potenta in off-road decat SUV-uletele astea. Am condus unul si poate destule daca stii cum sa te dai la ea. Din pacate, motorizarea este de doar 147 CP pe diesel, dar e boxter diesel si se simte altfel fata de tractoarele VAG. Daca treci peste design si reteaua de service improprie, poate fi o alternativa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa este. Are nu stiu ce sistem inteligent al tractiunii (?!). Dar totusi zic sa tinem cont pentru ca nu toti vor opta pentru Ateca 4x4.1 point
-
Si pentru ca vine se apropie sezonul "alb" am trecut la rotile de iarna iar cele din fata au primit 2 anvelope noi HANKOOK Winter I cept Rs2 225/45 R17 91 H. Am mai facut si cateva mici retusuri pe unde aveam putina vopsea sarita (intre contra-aripa si prag), iar cu ocazia unei sambete insorite de mult asteptata am continuat cu bandourile negre ce au devenit gri .1 point
-
"persoana din dreapta, astea contează" Cat timp nu e masina de anglia Bafta la cautari,ca si upgrade la ce model te-ai gandit?1 point
-
La Golf (7) e pe volan. Declinul recent al filozofie de design Skoda a inceput cu Kodiaq si continua cu O3FL. Desi aici pe forum lumea e mai intrigata, cred ca O3 se va vinde bine continuare, pentru ca "average Skoda client" pune accent pe partea practica, vrea mult la pret mic/rezonabil si pune mai putin accentul pe design. Nici varianta fara facelift nu e vreo frumusete. Skoda mai are experienta cu masini cu un design "trist" (vezi Superb 2) care s-au vandut destul de bine. PS: Bineinteles ca afirmatiile mele legate de design sunt foarte subiective, ca a tuturor celorlalti.1 point
-
Eu ma bucur de masina in limitele drumului, sigurantei si pe viraje unde se poate. Am mai spus de Paltinis, Poiana Bv, Rasnov unde e o placere sa mergi mai tare. In rest la drum lung, conduc relaxat, nu din frana si acceleratie constant si sa sar la cea mai mica sansa de depasire doar ca sa merg cu peste 140kmh pe dn-uri. Prefer sa ajung mai odihnit la destinatie, in loc de maxim 5 minute mai devreme. De asta am si luat ACC. N-am mers niciodata incet, se vede si din vitezele medii postate, dar nici sa risc inutil carnetul. Fiecare are alt stil de condus pe care se muleaza diferite motoare. Plus ca e un jurnal al masinii, asa ca postez asemenea informatii. Am spus in urma ca ma bucur de masina foarte mult pt ce ofera (nu doar consum), de asta am si ajuns la peste 10.000km in 4 luni.1 point
-
Varianta de care vorbesti tu, porneste de la 32805 Euro, nu de la 29k. Asta fara nicio optiune pusa1 point
-
Astazi a fost o zi si mai productiva. Am reusit sa dau motorul jos si partea din fata a evacuarii, apoi sa montez noul motor. Am facut asta ca sa probez timoneria, sa vad ce adaptari trebuie facute pentru ea. Nu cred ca am mentionat pana acum, cutia este de golf 4 V5 (bolt on), este mai rezistenta ca cea de vr6 oem si are rapoartele mai scurte. Totul este ok, nu trebuie facute cine stie ce modificari pentru timonerie, totul va arata perfect. Daca tot l-am montat, urmeaza sa leg si instalatia electrica, sa vedem daca e totul ok, apoi sa ascundem tot ce putem din compartimentul motor. Abia dupa ce e pregatit totul, dam motorul jos iar, sudat-pregatit-vopsit.1 point
-
Bai, nu inteleg o mare chestie la interior: ce pana mea e cu luminile de bord pe albastru ala ? E asiatica, sau ce ? Pana acum cativa ani era clara identitatea de marca - Skoda - iluminare interior pe verde si era foarte ok. Apoi au trecut pe alb + verde (Superb 2) si apoi pe alb complet (Superb 3) Dar, ce pana mea e cu iluminarea albastra ? WTF ? Asa e si la Kodiak ? Doar la Hyundai am mai vazut iluminare albastra, dar macar aia sunt asa de ani buni - adica au o identitate de marca. Senzatia mea e ca au reusit sa faca praf orice tine - vizual - de identitatea de marca, si la interior si la exterior. Iar ecranul ala mare de la infotainment este fix pix, nu e nicio mare sfaraiala. In schimb iluminarea pe albastru - priceless1 point
-
1 point
-
Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!1 point
-
Discutia Ateca vs Tiguan e doar eternul Leon vs Golf dus la nivel de miniSUV, fix aceeasi poveste cu diferentele, cu avantajele etc. L.E. @Cristi, mi se pare un pret bun de pornire pt o negociere!1 point
-
Salut! au reusit sa-mi dau seama care era problema de nu pornea :era releul de la motor care alimnteaza ECU.L-am desfacut si am refacut lipiturie la toti pinii, aveam o lipitura rece in releu. Am inlocuit bujiile si fisele, am verificat bobina era ok. Am curatat clapeta de acceleratie, EGR(a fost blocat) l-am curatat si pe el. La admisia de aer am avut electrovalva de vacuum defecta (cea care misca clapetele) si chiar am reparat-o! (a avut membrana de vacuum sparta). Nu stiu daca EGR-ul este bun sau nu pt ca nici vacuum-ul lui nu tine! astept pareri de la cei care cunosc mai bine. Voi face din nou diagnoza si voi readapta clapeta si egr-ul, apoi voi revenii cu alte detalii. Multumesc celor care mi-au raspuns la topic!1 point
-
Problema rezolvata ! problema era din cauza ca instalatia care merge de la farul din stanga ( de pe partea soferului ) sa frecat de intaritura de metal de sub bara ( era iesita din locas instalatia ) si 2 fire faceau contact cu acea intaritura metalica. Am facut mai multe teste...si farurile nu mai coboara...nici la viteza...nici gol..totul e asa cum trebuie acum!1 point
-
Mda...asta zic, astia de la Porsche vor sa-ti ia bani si pe aerul aspirat din jurul serviceului :) Pentru info> doar pompa costa 3816.75 Ron (fara tva)!!!! + manopera + surubelele aferente = 5600 Ron si cu reducerea facuta, ca na sunt client apreciat (spun ei) 5200 (cu tva inclus). Oricum e absurd pretul si mai ales ca m-au pus sa astept dupa o piesa care de fapt nu era disponibila nicaieri, asa ca fierb de nervi dar asta e.... Pasul pe care deja l-am optat acum, e sa gasesc pompa SH si sa caut un service bun. Daca aveti vreo varianta acceptabila, va rog let me know. Mersi1 point
-
Ma gandeam ca poate fi clapeta de acceleratie; eu cand am avut-o defecta pe Octavia 2,2.0tdi zguduia la oprire si s-a aprins becul pt emisii.1 point
-
Salut , sunt foarte nou pe forum si cu scuzele de rigoare va rog sa ma ajutati si pe mine pt ca am cautat pe forum si nu am gasit rezolvarea problemei mele .Problema mea este ca am cumparat un golf 5 1,6 mpi sh si de cand l-am luat nu imi afiseaza temperatura ext la bord decat niste liniute si grade celsius eu banuiesc ca este senzorul de temperatura exterioara dar nu il gasesc unde este amplasat. Mentionez ca am dat bara fata jos pt ca intelesesem ca la golf 4 este situat in spatele farului de ceata din partea soferului dar nu am gasit nimic.Banuesc ca masina a fost lovita partea fata pt. ca la bord imi arata ca am becurile de la farurile de ceata arse si de fapt pe masina nici nu exista sunt doar grile de aerisire normale fara locas de proiector . M-as bucura daca m-ati putea ajuta cu ceva poze mercic.1 point
-
Pai e vad ca nu are nici reductor nici punti rigide. Deci ce face in plus? 2 cm de garda la sol?0 points
-
va salut am cumparat astazi aceasta masina http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7Ggx3h.html#e2d289bc24 http://olx.ro/oferta/passat-dsg-170-cp-full-led-ID5HpJe.html#ac054ca252;promoted o singura rugaminte am de la colegii de pe forum mult mai experimentati ...si anume : VREAU SA STIU CE ANVELOPE TREBUIE SA CUMPAR . IN PREZENT MASINA ARE 235/45 R17 de iarna . precizez ca nu stiu J-ul sau alte informatii despre jante , dar in cartea masinii vad ceva de R16 maxim . va rog sa-mi confirmati daca 235/45 R17 este dimensiunea corecta pentru vw passat b7 referitor la masina , am verifcat-o , are reviziile la cutie la fiecare 60 000 km , iar statea generala este foarte buna ! sunt incantat ! multumesc in avans colegilor pentru raspuns ! toate cele bune !-1 points
-
In sfarsit fata ii creeaza o linie individuala, adica vei putea recunoaste ca ii Octavia, si nu o Fabia mai mare sau un Superb mai mic! Ii interesanta despartiea farurilor si punerea DRL-ului in linie cu masca fata si nu cu farurile!-1 points
-
De ce ? Cat ar trebui sa consume un 1.4 benzina ? un 2.0 TDI 184 scoate 3.5-4% daca o tii la 60-65 Zic si eu ... poate mai pune niste poze cu consumul ca n-am mai vazut de mult Te bucuri de ea totusi, nu ? Ma refer la orice altceva ofera ...-1 points
-
Salut. Am si eu o problema cu directia electromecanica pe o O2. Am fost la cativa mecanici care s-au ferit sa se uite la caseta, mi-au recomandat sa iau alta. Caseta nu are joc mare, se aude doar un poc metalic cand virez rapid stanga dreapta, DOAR in pozitia 0. Daca fac jocul stanga-dreapta cu rotile oricat de putin virate, nu se aude nimic. Raspunsul la roata este imediat, si cu 1 mm daca misc volanul roata raspunde (inclusiv in pozitia 0, unde se aude pocanitul). Zgomotul nu este din coloana de directie sau din acel universal joint (nu stiu cum se numeste in romana) care face cuplajul coloanei la caseta. Stiu ca (,) casetele mai vechi aveau un surub impingator, care impingea cremaliera in pinion. La aceasta caseta mai exista acest reglaj? Iar in cazul in care trebuie sa o schimb, nu pot schimba doar pinionul sau cremaliera? Sunt aproape sigur ca aici este uzura si nu vad de ce sa cumpar tot ansamblul.-1 points
-
...si e deocamdata strict 4x2 ca si 3008.-1 points
-
salutare... masina mea , un vw Sharan 1.9tdi auy 2001, a venit din germania cu ulei Aral.Am facut primul schimb tot cu Aral, dar se auzea diferenta de calitate.Apoi am pus Agip 7007 (cumparat din Italia), Castrol si acum am Valvoline S3.Dintre toate , mi se pare ca Valvolire este cel m_ai putin zgomotos si uleiul se arde foarte greu in comparatie cu celelalte tipuri de uleiuri...stima.-1 points
-
Dar tehnologia si materialele sunt de alaltaieri, la pret comparabil cu Ateca.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00