Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2016 în toate secţiunile

  1. Salut, Am instalat la mine si in lipsa unui ghid complet mie unul mi-a fost destul de greu asa ca vreau sa ajut pe cei ce sunt la inceput e drum ca si mine. Masina pe care s-a montat este Passat B7 din 2012 Piese necesare: 1. Lampi 3AD947411, le gasiti pe aliexpress la maxim 20$ dar atentie sa aibe toti pinii la fel si anume N 907 647 01 (la B6 doar 2 lampi au pini de tipul asta, celelalte 2 au pini diferiti pentru usile din spate). La baieti cu 150-200ron 2. Trim removal tools si nu recomand altceva decat daca aveti experienta destula si inlocuitori ale acestora. La fel se gasesc pe aliexpress la 3$ sau la baieti cu 50-70ron 3. Torx T30 cred dar e posibil sa ma insel la numar, am cumparat din bazar set de imbus torx si doar unul l-am folosit, setul fiind 10 lei. 4. Cutter 5. Surubelnite mici Sa incepem, din pacate fara poze reale ca nu aveam timp sa si pozez fiind primul meu retrofit: A. Usa fata 1. Demontare capac maner usa pentru a putea desface surubul din spate. Se incepe din partea de jos conform ELSA. Partea asta este valabila atat pentru usa fata cat si spate 2. Demontarea usii fata : - Sub usa se gasesc 2 clipsuri rotative vizibile cu ochiul liber notate cu 6 si 7 in imagine care trebuie rotite la 90 de grade. - Folosind un trim removal ca cel din imagine este extrem de usor de declipsat clemele din usa, decat le gasesti pozitia, bagi partea cu despartitura si impingi putin. Clemele fac POC si au sarit. In unele filmelete am vazut ca unii trag efectiv dar la mine nu a mers, ori nu am tras cu multa putere de frica sa nu rup fata de usa Clemele le-am desfacut in ordinea urmatoare: 8, 5, 3 ,1,10. Clema 9 este foarte tricky, cel putin mie asa mi s-a parut ca nu am gasit logica prin care sa o scot, am zgaltait fata de usa in stanga si in dreapta si pana la urma a iesit. In ELSA spune sa impingi in dreptul ei din lateral dar la mine nu a vrut. Dupa operatiunile de mai sus fata de usa decat se ridica usor si iese, eu am sprijinit-o pe un scaunel mic sa nu mai desfac cablul de la manerul de deschidere. 3. Bricolare mufa din usa: - se scoate mufa din poza de mai jos din calculatorul de usa, se taie zip-tie cu un cutter - mufa scoasa se desface in doua cu o surubelnita subtire bagata ca in poza si se extrage miezul: -Odata ce se scoate miezul e foarte intuitiv de inserat pinii de la lampa in lacasurile libere. Pe fata plus-ul se insereaza la pinul 18 iar minusul la 19. Trebuie cautata atent numerotarea pinilor dar nu e greu, la mine erau numerotate capetele. 4. Remontarea pieselor in ordine inversa 5. Activarea cu VCDS-ul in campul 42 (Driver door) sau 52(Passenger) in functie de partea pe care montezi, long coding helper si veti gasi door exit light in unul din bytes. Eu le-am activat pe toate inainte sa ma apuc de montaj, iar in momentul in care terminam cu mufa cuplam lampa sa vad daca am nimerit pinii si ca merge. B. Usa spate: 1. Demontare capac maner usa pentru a putea desface surubul din spate. Se incepe din partea de jos conform ELSA. Partea asta este valabila atat pentru usa fata cat si spate 2. Se roteste clipsul rotativ notat cu 6 apoi incep sa se desfaca clemele in ordinea 5, 4, 7, 8, 9. Clema 3 iese usor in momentul in care se trage de fata de usa. 3. Mufa usa - aici procedeul este aproximativ la fel ca pe fata doar metoda de desfacere a mufei este putin diferita insa tot cu o surubelnita mica subtire se rezolva - Se introduc pinii in mufa, pinul 6 corespunde plus iar pinul 18 minus. 4. Remontare in ordine inversa. 5. Activare cu VCDS si pentru usile din spate (tot din controlerul usilor fata dar in long coding se alege din meniul drop-down controllerul usii spate) Un video foarte bun este acesta https://www.youtube.com/watch?v=dbNYZVqKAms&index=1&list=FLaN6a5kMu9IHyqvtPAheSAQ Faceti pe propriul risc si nu sunt respnsabil de eventualele daune cauzate in urma instalarii lor. Sper sa va fie de ajutor si spor la lucru.
    2 points
  2. Am reusit sa termin si ceasurile,a fost nevoie de putina indemanare si gandire,dar am reusit sa potrivesc martorii,foliile+plastice immo3 CAN pe immo1 non-can ale mele.Maine facem calibrarea si eeprom-ul.
    2 points
  3. Noul Suv 5008 e pe site-ul de ro si va fi disponibil pentru comenzi din noiembrie, deci livrari vor fi ca si la Ateca
    2 points
  4. In primul rand esti offtopic . Ca sa-ti invingi incapatanarea deschide un manual .Motorina NU dilueaza vaselina ,asa ca la urmatoarea demontare ai s-o gasesti tot acolo si mai rau e ca infunda orificiile de la turul injectorului. Unii de pe aici stau cate 8-10 ore pe zi cu nasul in motoare nu pe gooagaaal. Si uite ce zice manualul: P.S.Motorina in ulei nu intra doar pe la etans oringuri,lucru care se poate testa .
    2 points
  5. Vreau sa va prezint noul meu variant Passat B6 pe care l-am adus personal din Germania de la om de acasa .Masina a avut un singur proprietar ,service la zi care are destul de multe dotari .Am cumparat masina la 259.620 km iar in prezent are 261.000 .La inceput am avut o retinere avand in vedere ca masina e DSG deoarece eu am avut doar manual .Avand in vedere ca masina are service la zi doar la VW si am vazut ca a schimbat regulat 60.000km uleiul DSG am iesit cu masina in proba sa vad cum schimba cutia .Intr-un final am cumparat acest variant de care ma declar foarte multumit . Masina are urmatoarele dotari . - Volkswagen Passat 3C - Model Highline - Motorizare 2.0 TDI 170CP - Cutie automata (DSG) - Euro 4 DPF - ABS - ESP (decuplabil) - Trapa solara - Interior piele + alcantara - Scaun sofer reglabil electric - Volan reglabil imbracat in piele - Dublu Climatronic - Oglinzi pliabile electric incalzite - Senzori ploaie / Lumina - Geamuri electrice fata/spate - Oglinzi electrice incalzite si rabatabile heliomate - Incalzire in scaune fata - Computer bord MINi-DOT - Pilot automat - Limitator de viteza - Frana de mana electrica - Auto Hold - Cotiera fata / spate + suport de pahare - Sistem Isofix - Proiectoare Ceata - Bi-Xenon adaptiv dupa curbe - Follow me home - Leaving Home - 10 Airbag-uri - Temporizator - Pachet Chrome - Banchete spate rabatabile - Bare longitudinale pavilion - Portbagaj Soft Close - Lampi Footwell - Puddle Lights - Carlig OEM - Perdelute usi spate - Roata de rezerva e de Aluminiu pe 17" . Niste modificari pe viitor : - Cluster maxidot rosu / color - Volan cu comenzi - Navigatie - Folie geamuri - Arcuri -4cm
    1 point
  6. presiunea in rampa variaza in functie de turatie / sarcina. minima (relanti) e undeva la 250 bar ( 250.000 hecto Pascali ) si maxim undeva la 1600 bar ( 1.600.000 hPa).
    1 point
  7. Asa este. Are nu stiu ce sistem inteligent al tractiunii (?!). Dar totusi zic sa tinem cont pentru ca nu toti vor opta pentru Ateca 4x4.
    1 point
  8. 1 point
  9. Teoretic B7 este doar un facelift (mai amplu) al lui B6. Pentru un mers obisnuit fara reprize sportive, motorul de 105 CP este OK. La o masina 2011, rulajul real va fi de pe la 190000 de km in sus. Majoritatea sunt pe leasinguri operationale, cu rulaj anual obligatoriu prin contract (care poate fi de 35000 pe an sau 60000 pe an). Teoretic distributia trebuie facuta la 210000, dar in majoritatea cazurilor a fost facuta mai repede din cauza pierderilor de lichid de racire pe la pompa de apa. Cauta una cu istoric verificabil, apare chiar si o schimbare de bec (evident facuta la dealeri autorizati). Daca are rulajul in jurul a 200000, teoretic ar trebui sa apara deja schimbarea de distributie, posibil de kit ambreiaj la manuala sau de volant la DSG, EGR schimbat (o alta problema comuna), discuri si placute etc. Pe langa cele uzuale de ulei / filtre, care in Germania se fac la 30000 km. Bafta! P.S. Bani va trebui sa bagi in orice masina second-hand. Anvelope dedicate sezonului, asigurari, combustibil, consumabile, interventii neplanificate. Masina este o cheltuiala. Daca tu crezi altfel, esti intr-o eroare.
    1 point
  10. da posibil ... am armat cu el deschis si pot sa il inchid sau deschid fara probleme . ai dreptate o sa vad la pasat ce si cum se intampla deschis inchis cu capacul deschis si apoi o sa compar cu tiguan ... mersi de pont
    1 point
  11. Offtopic Pierdere de timp si risc de warning din partea moderatorilor. De unde stii ca oringurile au tinut 10 luni daca nu stii sa le testezi ???
    1 point
  12. Pune turbo Garrett GT1646V (ca cea care a fost ) si o sa rezolvi problema,cauta cod 03G253010 Fa un BS 011 ca sa-ti pot confirma ca 100% problema e de la turbo
    1 point
  13. BA da, iti trebuie panou cu incalzire in scaune.
    1 point
  14. Io stiu, din aduceri aminte, ca acumularea de apa in lichidul de frina coboara punctul de fierbere si ti-l vaporizeaza exact atunci cind ai nevoie mai mare de frine ... cind sunt incalzite. La o panta prelungita sau o frinare pe autostrada risti sa ramai fara frine de tot.
    1 point
  15. Acolo nu sunt valori fixe,compara valoarea actuala cu valoarea specificata,diferenta trebuie sa fie cat mai mica
    1 point
  16. Tu chiar crezi ca la licitații o sa poate descrie funcționarea mașinii? O mașină pt cumpărare trebuie obligatoriu condusă. Și o spun din proprie experiență.
    1 point
  17. La Golf (7) e pe volan. Declinul recent al filozofie de design Skoda a inceput cu Kodiaq si continua cu O3FL. Desi aici pe forum lumea e mai intrigata, cred ca O3 se va vinde bine continuare, pentru ca "average Skoda client" pune accent pe partea practica, vrea mult la pret mic/rezonabil si pune mai putin accentul pe design. Nici varianta fara facelift nu e vreo frumusete. Skoda mai are experienta cu masini cu un design "trist" (vezi Superb 2) care s-au vandut destul de bine. PS: Bineinteles ca afirmatiile mele legate de design sunt foarte subiective, ca a tuturor celorlalti.
    1 point
  18. Foarte probabil o problema interna a RCD-ului.Pina ajungi cu el la ,,doctor" verifica daca are alimentare pe cele 2 fire rosu/galben din conectorul Iso al aparatului si masa pe cel maro.Vezi ca are si o siguranta linga acel conector-verific-o.. Daca totul e ok-un electronist priceput poate rezolva problema..
    1 point
  19. Am inteles, te referi la capacele de aprox 8 cm diametru. Azi am atins o borna rotunda
    1 point
  20. De ce ? Cat ar trebui sa consume un 1.4 benzina ? un 2.0 TDI 184 scoate 3.5-4% daca o tii la 60-65 Zic si eu ... poate mai pune niste poze cu consumul ca n-am mai vazut de mult Te bucuri de ea totusi, nu ? Ma refer la orice altceva ofera ...
    1 point
  21. Am fost astazi la un drive test cu ATECA 2.0 tdi 190cp DSG. Mie sincer mi-a placut foarte mult, am fost pe dealul Feleacului (cine stie, cunoaste despre ce vorbesc) motorul, cutia, stabilitate in curbe+ frane sunt excelente, chiar nu m-am simtit intr-un SUV. Comparativ cu ce suv-uri am mai condus, Tiguan-ul vechi, Hyundai IX 35, asta este peste la orice capitol. La 29.000 E cat costa un Xcellece 2.0 tdi 190 cp, 4x4 e un pret bun pentru o masina noua si cu fff multe dotari.
    1 point
  22. Fara probleme. Am mers si cu 100km/h si nu am simtit. Gandeste-te la instructiunile de folosire ale rotii de rezerva subtiri:si anume max 60km/h. Deci la combinatia mea nu ai absolut nici o problema
    1 point
  23. @codz: La Superb 2 se puteau comanda ca optionale, vreo 25Eur, baghetele cromate de pe usi. La Super 2 FL le-au scos - le puteai lua pe cod de Superb 2 nonFL si pune retrofit. Cost saving Revenind, da, e mic rulajul pentru diesel. Platforma in schimb e bullet proof, s-a si clasat foarte bine la testul de 100 000km in Autobild, 0 reparatii. Personal am avut doar de resoftat climatronicul, schimbat suport metalic scaun sofer, schimbat cromaje geamuri spate si schimbat pompa de apa. Toate pe garantie, toate acceptate si remediate cu maxima promptitudine. Relatia cu service-ul si promptitudinea la solicitarile pe garantie au fost un punct important in decizia privitor la urmatoarea achizitie. Da, astept S3 TSI220. Am ceva emotii pe fiabilitate/build quality, dar stiu ca MY2017 a remediat multe dintre plangerile celor cu MY2016, sper sa fie cel putin fiabil cat actualul Superb2. Vom vedea, time will tell. In ceea ce priveste vandutul, da, vinzi usor un Superb2 TDI. Superbul meu in schimb s-ar fi vandut foarte greu pentru ca nu este nici "proaspat adus" si nici "recent inmatriculat" si "nici full fara piele si trapa", deci ar fi fost scump...
    1 point
  24. Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!
    1 point
  25. Ti-am raspuns si dincolo.... nu posta aceelasi lucru, de mai multe ori. Mai trebuie inele adaptoare... imi place treaba cu dedicatul... ce naiba e dedicat la ele.
    1 point
  26. Cam astea ar fi datele. Cred ca la 45000 am folosit mobil 1, in rest doar Castrol 5w40
    1 point
  27. 1 point
  28. ECU-urile Siemens Continental PCR 2.1 de pe 1,6TDI pot fi scrise atat "pe masa" cat si prin portul OBD. Important este faptul ca pentru a accepta o resoftare pe OBD, ECU-ul trebuie prima data deblocat, si asta implica desfacerea sa. Dar asta se intampla o singura data. Dupa aceea merge scris prin portul de diagnoza de cate ori vrei. ORICE REMAPARE PE ORICE ECU DE PE MASINILE DE GENERATIE NOUA DIN GRUPUL VAG ESTE DETECTABILA, iar numarul de rescrieri prin OBD este contorizat ( si nu poate fi resetat cum se facea la generatiile anterioare ). Pe de alta parte unele versiuni de ECU au suferit chiar si 5-6 update-uri, e greu sa le tina cineva evidenta. Daca scrii softul original prin OBD greu isi va da seama cineva ca masina a fost tunata. Acum va intreb ... daca ajungeti sa patiti nenorocirea cu EGR-ul, ce preferati : un update la un soft cu EGR Off si blindarea acestuia ( adica adio probleme ) sau inlocuirea EGR_ului pana la urmatoarea "sesiune" ?
    1 point
  29. salut si eu am un 110 cp ASV cu chip tuning, acum are 130 si sant foarte multumit. nu este pretentios la motorina si nu am avut probleme pana acum. si la mine tacane ca toti dracii dar am inteles ca asta e sunetul lui. mie chiar imi place.
    1 point
  30. NU, nu exista. trebuie sa verifici tot ce se face. am bagat aproape 1500 euro in teste si piese schimbate degeaba (in 6 luni de cosmar). O sa incerc sa recuperez macar o parte de la vinovati. Norocul meu ca astia ultimii s-au gandit sa se uite si la distributie.
    -1 points
  31. Nu am comenzi pe volan, daca se poate si altfel....astept pareri,Merci
    -1 points
  32. Se modifica viteza maxima pentru ca nu mai esti limitat electronic.
    -1 points
  33. Pentru ca stiu ca la Octavia II exista optiunea dezactivarii ASR de la un buton de pe consola centrala langa schimbator, am fost destul de mirat sa vad ca nu exista aceasta optiune si pe masina mea (1.6 tdi Style). Totusi dupa ce am "bricolat" putin prin Bolero, am identificat optiunea in meniul Car, submeniul Setari, optiunea ESC system, de unde se poate dezactiva ASR. @Alexandru P posibil ca aceasta optiune sa se gaseasca si la tine tot in acest meniu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!