Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2016 în toate secţiunile

  1. Wrong....la 85-86 intra in standby si sta asa in ventilare si la turatie scazuta pana ajunge apa la 75.
    2 points
  2. Salut, Am instalat la mine si in lipsa unui ghid complet mie unul mi-a fost destul de greu asa ca vreau sa ajut pe cei ce sunt la inceput e drum ca si mine. Masina pe care s-a montat este Passat B7 din 2012 Piese necesare: 1. Lampi 3AD947411, le gasiti pe aliexpress la maxim 20$ dar atentie sa aibe toti pinii la fel si anume N 907 647 01 (la B6 doar 2 lampi au pini de tipul asta, celelalte 2 au pini diferiti pentru usile din spate). La baieti cu 150-200ron 2. Trim removal tools si nu recomand altceva decat daca aveti experienta destula si inlocuitori ale acestora. La fel se gasesc pe aliexpress la 3$ sau la baieti cu 50-70ron 3. Torx T30 cred dar e posibil sa ma insel la numar, am cumparat din bazar set de imbus torx si doar unul l-am folosit, setul fiind 10 lei. 4. Cutter 5. Surubelnite mici Sa incepem, din pacate fara poze reale ca nu aveam timp sa si pozez fiind primul meu retrofit: A. Usa fata 1. Demontare capac maner usa pentru a putea desface surubul din spate. Se incepe din partea de jos conform ELSA. Partea asta este valabila atat pentru usa fata cat si spate 2. Demontarea usii fata : - Sub usa se gasesc 2 clipsuri rotative vizibile cu ochiul liber notate cu 6 si 7 in imagine care trebuie rotite la 90 de grade. - Folosind un trim removal ca cel din imagine este extrem de usor de declipsat clemele din usa, decat le gasesti pozitia, bagi partea cu despartitura si impingi putin. Clemele fac POC si au sarit. In unele filmelete am vazut ca unii trag efectiv dar la mine nu a mers, ori nu am tras cu multa putere de frica sa nu rup fata de usa Clemele le-am desfacut in ordinea urmatoare: 8, 5, 3 ,1,10. Clema 9 este foarte tricky, cel putin mie asa mi s-a parut ca nu am gasit logica prin care sa o scot, am zgaltait fata de usa in stanga si in dreapta si pana la urma a iesit. In ELSA spune sa impingi in dreptul ei din lateral dar la mine nu a vrut. Dupa operatiunile de mai sus fata de usa decat se ridica usor si iese, eu am sprijinit-o pe un scaunel mic sa nu mai desfac cablul de la manerul de deschidere. 3. Bricolare mufa din usa: - se scoate mufa din poza de mai jos din calculatorul de usa, se taie zip-tie cu un cutter - mufa scoasa se desface in doua cu o surubelnita subtire bagata ca in poza si se extrage miezul: -Odata ce se scoate miezul e foarte intuitiv de inserat pinii de la lampa in lacasurile libere. Pe fata plus-ul se insereaza la pinul 18 iar minusul la 19. Trebuie cautata atent numerotarea pinilor dar nu e greu, la mine erau numerotate capetele. 4. Remontarea pieselor in ordine inversa 5. Activarea cu VCDS-ul in campul 42 (Driver door) sau 52(Passenger) in functie de partea pe care montezi, long coding helper si veti gasi door exit light in unul din bytes. Eu le-am activat pe toate inainte sa ma apuc de montaj, iar in momentul in care terminam cu mufa cuplam lampa sa vad daca am nimerit pinii si ca merge. B. Usa spate: 1. Demontare capac maner usa pentru a putea desface surubul din spate. Se incepe din partea de jos conform ELSA. Partea asta este valabila atat pentru usa fata cat si spate 2. Se roteste clipsul rotativ notat cu 6 apoi incep sa se desfaca clemele in ordinea 5, 4, 7, 8, 9. Clema 3 iese usor in momentul in care se trage de fata de usa. 3. Mufa usa - aici procedeul este aproximativ la fel ca pe fata doar metoda de desfacere a mufei este putin diferita insa tot cu o surubelnita mica subtire se rezolva - Se introduc pinii in mufa, pinul 6 corespunde plus iar pinul 18 minus. 4. Remontare in ordine inversa. 5. Activare cu VCDS si pentru usile din spate (tot din controlerul usilor fata dar in long coding se alege din meniul drop-down controllerul usii spate) Un video foarte bun este acesta https://www.youtube.com/watch?v=dbNYZVqKAms&index=1&list=FLaN6a5kMu9IHyqvtPAheSAQ Faceti pe propriul risc si nu sunt respnsabil de eventualele daune cauzate in urma instalarii lor. Sper sa va fie de ajutor si spor la lucru.
    1 point
  3. Salut! Am vazut pe Passat CC un radio care mi a atras atentia. Credeti ca s ar potrivi si pe Passat urile mai vechi? Daca da, despre ce modificari ar fi vorba? Radio ul se numeste VW COMPOSITION MEDIA, fizic se incadreaza in bordul de pe B6, grafica e draguta, are navi, bt, voice recognition. Pe ebay.de n am gasit niciunul care sa aiba si navigatie.
    1 point
  4. I-am tras o spălare ca lumea, mai ales ca mi-au murdărit jantele la schimbul de anvelope.
    1 point
  5. Am inteles, te referi la capacele de aprox 8 cm diametru. Azi am atins o borna rotunda
    1 point
  6. Doar daca si furtunul care pleaca din epurator in capacul motorului este spart, doar in acest caz...
    1 point
  7. Modificarile le pot face eu, am si sculele necesare cat si cunostinte despre electrica auto si electronica. Vreau sa stiu ce led a folosit cel care a facut aceasta modificare ( led superflux sau cob) intrucat cu led cree este destul de scump si impune si o racire mai buna. Pe masina din semnatura, mai am bec cu filament decat pe faza lunga si semnalizare fata, in rest totul este cu led. Semnalizarile fata daca le modific o sa le folosesc doar ca daylight iar in momentul cand aprind faza scurta sa se diminueze la 50%.
    1 point
  8. Nu are treaba cu 2T-ul ,se intampla la alh sa cedeze garniturile
    1 point
  9. Ce spuneti de acest model pt vara?
    1 point
  10. Fara probleme. Am mers si cu 100km/h si nu am simtit. Gandeste-te la instructiunile de folosire ale rotii de rezerva subtiri:si anume max 60km/h. Deci la combinatia mea nu ai absolut nici o problema
    1 point
  11. Apare ocazional la Lidl in oferta un stativ pt roti cu husa. E super ok la pretul pe care il are.. 60 lei. Chiar acum vreo 2-3 saptamani a fost. Probabil o sa mai apara in curand. http://offers.kd2.org/ro/ro/lidl/pXEg/
    1 point
  12. Nu, din Alzenau. Cunoastem persoana Am fugit de Ingolstadt, Nurnberg si altele fiindca numai gioarse gasesti acolo.
    1 point
  13. In Germania cu cat esti mai aproape de Romania cresc exponential si sansele sa iti iei o tzeapa uriasa. Din punctul meu de vedere noi am creat cererea de masini "ieftine si bune" iar ei au venit cu oferta. In germania o masina cu adevarat buna si onesta e mai scumpa decat media pietei la noi, dar unora chiar le place sa fie mintiti pe fata. Este bine sa eviti alte nationalitati daca nu te pricepi si sa alegi nemtii sadea fie dealeri, fie privati. Daca masina are eticheta "export only" renunta si mergi mai departe. Daca ai indoieli cu privire la orice aspect, nu te imbarbata cu" bai totusi e Germania". Din pacate nici certificatul Dekra nu mai este ce era candva. Tot noi cei din est am schimbat incusliv optica celor de la Dekra. In concluzie cei care vreti masini bune din Germania si nu sunteti siguri de priceperea voastra, lasati mandria deoparte si mergeti insotiti de cineva care chiar se pricepe la masini daca tineti la banii vostri. Cand pleci cu 10k in buzunar dupa o masina , sa refuzi sa platesti un comision unui avizat mi se pare absurd. Este exact cum se spune:"daca este prea frumos sa fie adevarat, chiar asa este". p.s.- la ultimul drum m-am certat intr-un parc din Bockel cu un roman( tot eu fraier ca m-am bagat sa-i dau un sfat) care era indragostiti de o skoda break rs din 2012 cu 195.000 in bord si eticheta "export only"si incercam sa -i spun ca masina aia a fost taxi si foarte ofensat mi-a spus: "hai dom`ne ce taxiu skoda rs ai vazut tu?? du-te dom`ne de aici si vezi-ti de treaba ca masina e tipla".
    1 point
  14. Singurele care sunt ? Vorbim de faruri. Sunt spre grila, nu spre aripi. In dreptul "U"-ului de DRL care nu se aprinde. Se scot prin rotire.
    1 point
  15. Salut! @Ciprian01, rusul de care povestesti era cumva cu cercel in ureche si locuia in apropiere de Munchen, Skarabaus automobile, in Buhcloe 86807, pe Schwaben str.12 !!? Are si in zona Ingolstadt alte puncte de vanzare... Daca-i asta, vezi ca din Spania pana in Germania orice masina adusa de el intinereste cu 200k km...
    1 point
  16. au mai.mult aditiv EP ( extrema presiune) de tipul celor folositi la uleiul de cutii de viteze, pentru ca erau motoare care aveau distributia pe.pinioane si necesitau asa ceva ( R5 si V10 TDI) .Cand le.au pus 507.00 au vazut ca se uzeaza pinioanele. de asemenea e un ulei scump pentru ca se foloseau baze sintetice ( fiind 0w30)
    1 point
  17. Passatul alb din Spania a fost probabil taxi si are peste 300.000km. Sa nu castige si gura samsarului 3-4000 Euro?.
    1 point
  18. O lucrare absolut superba atat ca executie cat si ca spectaculozitate a peisajului. Felicitari UMB !
    1 point
  19. klaus123, e bun si cablajul cu D la sfarsit: 5K0 971 584D
    1 point
  20. Eu am intrebat al dealer ce DSG e pe 1.4TSI 140 4x4 si imi zicea ca e ala cu 7 trepte si m-a intrebat vanzatorul de ce nu ma incanta, ca nu e vechea cutie cu ambreiaje uscate si ca oricum toate se strica. Probabil ca la mentalitatea lui, toate se si vand singure.
    1 point
  21. mihai... mai lasa reparatul ca la vechea Dacie, pe care o invoci. Butonul cand se defecteaza, asa face (ba merge, ba nu).... si nu se fac lipituri reci pe placa. Probeaza cu altul - eu as cumpara direct, avand in vedere ca este cam 150-170 lei unul nou OEM.... si pun pariu ca ai butonul vechi pe masina - cel cu probleme - nu revizia noua, deci, mult nu va duce Oricum, cand o sa ramai cu frana de mana trasa.... si nu o sa mai poti debloca rotile, sa iti aduci aminte sfatul meu... sa schimbi butonul. Te rog sa nu te superi, dar am ajuns de la o problema minora-clasica-usor de rezolvat... la N scenarii, etc.
    1 point
  22. Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!
    1 point
  23. @Mirceake: Nu ti-a zis bine dealerul. Am octavia de 5 ani si niciodata nu mi-au stricat jantele sau anvelopele la schimbul iarna-vara...E adevarat ca exista riscul sa se deterioreze in timp, dar, daca faci operatiunea la un atelier dotat ca lumea, nu sunt probleme. Totul e sa dai peste un mester priceput care sa aiba sculele potrivite (eu spre ex am mers numai la autosoft).
    1 point
  24. Salutare colegi,am un vecin cu un golf plus 1.9 din 2005 la care nu i se mai aprind cesurile de bord deloc nici macat un martor,el zice ca a gasit displeyul de la minidot iluminat fara sa scrie nimic pe el,a incercat sa porneasca masina si s-a stins si mort a fost.Motorul porneste doua secunde si se opreste,am verificat toate sigurantele si sunt bune am scos si releele si la fel par bune,am pus testerulsi se conecteaza pe ecu si can si are urmatoarele erori Wednesday,19,October,2016,17:57:15:53046 VCDS Version: Release 12.12.3 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 016 R HW: 028 101 222 0 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G010SG 7001 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 01392 785 00200 VCID: 326D6C0FADE0578E5D9-8067 2 Faults Found: 18104 - Powertrain Data Bus P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 168.4 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00001100 Bin. Bits: 00000000 (no units): 1.0 18058 - Powertrain Data Bus P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 168.4 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00001100 Torque: 0.0 Nm Torque: 351.4 Nm Readiness: 0 0 1 1 1 Wednesday,19,October,2016,17:57:44:53046 VCDS Version: Release 12.12.3 Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Control Module Part Number: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951 Component and/or Version: Gateway H11 0110 Software Coding: 3D3F0B40079002 Work Shop Code: WSC 01392 785 00200 VCID: 295F8B6380361456EC3-807C 3 Faults Found: 00381 - Databus Instrument Cluster 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 30 Reset counter: 74 Time Indication: 15 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 114 Time Indication: 15 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 114 Time Indication: 15 Din ce am citit pe forum se pare ca s-au dus ceasurile,le-am desfacut sa vad daca au lipituri reci sau alte probleme dar par ok,ele au seria 1K0.920.861M. Astept o parere,poate fi altceva sau chiar ceasurile in sine,daca are cineva o diagrama a mufei de la ceasuri sa vad daca ajunge curent in mufa ar fi foarte bine, Multumesc!
    1 point
  25. A modificat careva semnalizare fata, adică sa pună lumini de zi în interior și sa fie duo ? Am un modul pentru daylight care se alimentează direct la baterie iar după pornirea motorului aprindere DRL iar în momentul când dai semnal stinge DRL și când aprind farurile scade intensitatea DRL la jumătate. Mă interesează sa știu ce led a folosit COB sau Cree.Am găsit gata modificate pe eBay dar au un preț de 200$ ceea ce mi se pare enorm. Ceva de genul din poza atașată dar băgate în semnalizare fata
    1 point
  26. Mers fara motorina nu are cum..cu aer nu merge ??
    1 point
  27. da, deoarece tu nu ai lampi cu becuri... ci doar un plastic care acopera acea gaura. Trebuie sa cumperi kit-ul pt retrofit - lampile si cablajele aferente, se conecteaza in calculatoarele de usi, se codeaza/activeaza... si abia dupa aia, o sa ai si tu asa ceva
    1 point
  28. 1 point
  29. Vara - Sagitta 19" cu 235/35/r19 Goodyear Assymetric2 Iarna - Mallory R-Line 18" cu 235/40/r18 Nankang "ceva" Iarna circul mult prea putin ca sa merite o investitie in pneuri performante si, oricum, astea isi fac treaba pentru un mers intre 10 grade si -5 grade, asflat uscat/ud. Cand ninge, masina intra la iernat si nu mai iese decat cand se usuca - compromis avand in vedere drop-ul de -4 cm. As fi un plug foarte bun! . In schimb, pentru vara, am fost extrem de multumit de GY Assy2. Am ~30.000 km si inca ~6 mm profil pe ele, la un mers "voios" . Daca se circula si iarna cu masina, 17" pentru iarna cu 235/45/r17 si ceva mai mare (18") pentru vara este varianta perfecta pentru comfort-aspect. La 19" deja este nevoie de un surplus de atentie pe soselele Patriei.
    1 point
  30. Export Only, insemna ca ei au incasat deja taxa de lux, cazul NL, sau cum o fi in Germania, si nu poate fi inmatriculata in DE, sau NL, BE, dupa caz.. Masina trebuie inscrisa in alta tara.., nu ca nu are voie sa circule. De ex, masinile din Olanda, daca le dau inapoi la dealer, buyback, pe langa suma de bani de la licitatie, sau pers fizica, statul le da taxa de lux inapoi, dar trebuie sa o faca pana in 4 ani, si un anumit nr de km, max 40.000 km pe an, dar nu sunt sigur.. De aceea o sa gasiti foarte multe masini aduse, inclusiv de la cars on the web, cu acte de DE, de 1-2 saptamani, masina fiind pana atunci inscrisa in Olanda.., asa am si eu masina.., a venit cu brief de Germania, dar era din NL.. Prefera sa faca chestia asta, pt ca romanii, dupa ce le iau, nu se mai preocupa sa le trimita actele ca s-a inscris masina in RO, asa prefera si ei sa treaca granita cu actele 2-300km ,, Astfel se explica si de ce masinile de la carsontheweb, nu le poti lua pe roti, ca nu poti lua numere din Olanda, Belgia, ca au fost inscrise temporar in Germania.. PS: la Autohus.de, sunt profesionisti, dar tot vanzatori sunt, nu scad nici 10 euro la pret, trebuie sa mergi la primarie tu, sa faci actele de export, 70 euro, sa platesti tu numerele doar pe 1 luna, 250 euro, asta insemna cel putin 1 zi sa stai in Bockel sau Bremen, poti pleca pe la 17-18, daca ajungi la 9 acolo, eu asa am facut, am dorit in Hanovra, si am plecat la 6,30 dimnineata, la 9 eram la Bockel. De asemnea, afisul cu pretul masinii si dotarile era lipit pe parbriz, unde avea o spartura maricica, care nu am vazut o si nici nu ne-a spus de ea decat dupa ce am achitat masina, 18.000 euro.. A doua zi, am plecat la 16.30 cu masinile spre casa, dormit la Munchen , ajuns la 23.30.. Garantia care o dau ei, e cam fix pix, am mai povestit, pe drum a picat turbina, platisem garantie, 450 euro pt motor, cutie, si ei au zis ca turbina nu e acoperita.., ca nu era trecuta separat, parca n ar face parte din motor... Noroc ca masina iesise doar de 2 luni din garantie, si cei la BMW, au recunoscut ca e o pb de la ei, cu turbinele, au schimbat producatorul, si ne au schimbat turbina pe garantie, am platit manopera, 400 euro, stat 3 zile cu masina in reprez Munchen, nu aveau loc liber si aveau nevoie de aprobarea de la centru.., luati in calcul si 3 nopti de cazare, mancare.. Dupa ce am stat 1 zi in reprez BMW, si ne spuneau sa asteptam raspunsul de la centrul BWM, am dat 50 euro la un consultant si s-a rezolvat mai repede..,conculuzia trageti o voi cu nemtii..
    1 point
  31. Se cauta masini cu 300k km pentru ca se vand la adevarata valoare. In Germania există legi si acolo nu prea merge cu hotia. Vorbim de dealeri seriosi nu turci, rusi , romani sau alte natii de unde poti masini cu km dati inapoi... Am fost in Octombrie in zona Aachen cu un prieten care vroia sa isi ia un Passat B7 " BUN ", 2012-2012. El avea buget 11.000. Surpriza: sub 250k km nu era nimic . Peste 12k E mai avea sanse sa găsesti. Mai pui adusul si taxele 1000E. Iesi pe la 13k . Profilul samsarului 500+.. . Pe cand la noi găsesti si cu 10k . Concluzia: samsarii au noroc si gasesc masini ieftine si cu km putini.
    1 point
  32. Deci...nu vreau akm sa va povestesc viata mea...dar am pus ochii pe masina asta akm 4 5 ani kand a aparut si abea anul trecut in vara mai exact pe 19 iunie am aduso in tara...am stans bani pana kand am lauto exact um am vrut...motor de 170 cp,dsg,amortizoare reglabile,perdeluta electrica,webasto,panoramic,piele in 2 culori racire in scaune jante turbina pe 18..etc..adik kand am lauto nu am vrut sa ma zgarcesc...la fel si kand am aduso...de kand am aduso am mai baga vreo 90 de mil in ea...bucse superioare inferioare bascule...aveau un mic joc...bielete antirului mici spate...aveau un mic joc...brate spate..aveau un mic joc...flanse amortizor cu tot cu inel de sarcina...scoteau un mic zgot kand luam maxim stanga de volan...un rulment pe partea stanga...650 ron..skf...volant..luk..1900 ron...in rapoartele p si n...batea...in mers navea nimik...distributie...si credetila k daca vreunu dintre voi snteti in spatele meu kand trec niste sine de tranvai ma injurati de tot neamu...pt k trec f incet...pt k muncesc pt banii aia....de mers tare cu ea...sa zic k odata pe saptamana ii dau pe s...si ii dau...in rest calm...si daia snt dezamagit...pt k eu chiar am avut grija de masina...polish ceara astea...nu va mai zic...k vara iti faceai freza in ea....sper sa o repar ...in orice klcaz nu la reprezentanta...si sa numau am probleme....ma uitam akm pe net la seria 5 ..a5....numi plac...tot cc-u e mai frumos!
    1 point
  33. Salut! Sunt nou pe acest forum, dar vreau ca cei care sunt in situatia de a nu avea computer bord (BC), cum am fost si eu, sa stie ca se poate face instalare de BC. Si cheltuielile nu sunt foarte mari daca stii sa cauti putin pe Internet. Asa ca sa va spun povestea mea. Eu am trecut direct la Maxi Dot considerand ca daca fac un pas macar sa il fac pana la capat. Aveam deja tempomat, ceea ce implica (conform datelor VW) ca aveam si hardware BC in placa de sub volan - steering wheel column board - (sunt 3 variante de ale acestei placi de sub volan: una care nu are tempomat si nici BC, una care are si tempomat si BC, si una care le are pe amandoua plus posibilitatea de comenzi pe volan). Eu nu aveam hardware-ul de afisaj (instrument cluster) si cel de control (maneta de stergatoare care are in plus butoanele de BC). Primul lucru a fost sa ma interesez de cele doua componente: am gasit la un coleg de forum instrument clusterul Maxi Dot (150E) si am gasit si maneta de BC (pe okazii.ro la 200 RON). Am intrat in legatura cu un tip care anunta pe internet ca face instalari de BC si tot felul de adaptari, dar un tip tare neserios si cam pe dinafara. Mi-a spus ca este complicat fiindca bordului de Passat B6 2007 nu i se poate citi pinul de la imobilizator (sau ceva de genul asta) si din cauza aceasta nu se poate schimba instrument cluster-ul. Am vorbit cu colegul nostru de la care am luat instrument cluster-ul (IC) si am aflat cu surpriza ca IC-ul este plug & play si nu necesita nici-o adaptare speciala. :rolleyes: Omul avea dreptate fiindca am fost la el si a facut schimbarea de IC in 20-30 minute. Zilele trecute am intrebat la BRADY TRADE si mi-au zis ca ma costa 150 RON sa imi monteze maneta dar fiindca am fost in Pitesti in WE am zis sa merg la un service de acolo. Mi-au cerut 80 RON pt manopera. Partea de suspans a fost cand a trebuit sa dam jos maneta de BC din ansamblu (cand am cumparat maneta de BC, tipul mi-a dat-o impreuna cu maneta de semnalizator) si au sarit niste subansambluri, dar nu a fost greu de gasit pozitiile originale. La final am avut parte de alta parte de suspans. Cand am pornit masina, erau aprinsi martorii de la ESP, airbag (a trebuit sa fie dat jos pt a accesa blocul de manete), si de volan. Toti mai putin martorul de volan au fost anulati cu Vag-Com-ul dar nu mai mergea steering assist si in VAG-com apareau ceva erori de steering angle. Cu chiu cu vai tipii au reusit sa faca adaptarea la volan, a pornit asistarea, a disparut si martorul de volan de pe bord, s-a activat optiunea de BC in VAG-COM si gata. Am testat si acum pot vedea si eu consumul instantaneu (off-topic: am ramas surprins de consumul pe autostrada A1, cruise control activ 140 KMH, consum 5.8 l/100KM, ma asteptam la mai mult :) ) In plus, cei care nu au tempomat, vor trebui sa cumpere "steering wheel column board", placa de sub volan. Se schimba foarte usor. Restul de informatii se gasesc pe internet, o resursa aproximativa ar fi aici: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2938601
    1 point
  34. De ce ? Cat ar trebui sa consume un 1.4 benzina ? un 2.0 TDI 184 scoate 3.5-4% daca o tii la 60-65 Zic si eu ... poate mai pune niste poze cu consumul ca n-am mai vazut de mult Te bucuri de ea totusi, nu ? Ma refer la orice altceva ofera ...
    0 points
  35. Le-au lipit de rozeta, presupun, nu eram acolo (eram in Buc.), nu vad cum altfel. Voi incerca sa dau jos carcasa, sper sa nu-mi prind urechile si sa o murdaresc toata de sange... :unsure: Multam.
    -1 points
  36. Discutia Ateca vs Tiguan e doar eternul Leon vs Golf dus la nivel de miniSUV, fix aceeasi poveste cu diferentele, cu avantajele etc. L.E. @Cristi, mi se pare un pret bun de pornire pt o negociere!
    -1 points
  37. Am fost astazi la un drive test cu ATECA 2.0 tdi 190cp DSG. Mie sincer mi-a placut foarte mult, am fost pe dealul Feleacului (cine stie, cunoaste despre ce vorbesc) motorul, cutia, stabilitate in curbe+ frane sunt excelente, chiar nu m-am simtit intr-un SUV. Comparativ cu ce suv-uri am mai condus, Tiguan-ul vechi, Hyundai IX 35, asta este peste la orice capitol. La 29.000 E cat costa un Xcellece 2.0 tdi 190 cp, 4x4 e un pret bun pentru o masina noua si cu fff multe dotari.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!