Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2016 în toate secţiunile

  1. Nu vreau sa scuip impotriva curentului insa eu nu pot sa zic ca e urata Astept sa o vad in showroom ca sa ma pronunt final. Cel putin spatele mi se pare mai reusit avand in vedere ca nici inainte nu era grozav cu acele stopuri mici dar acum parca au ceva personalitate in special pe varianta combi. In interior mi se par mici schimbari, nimic grav, nimic grozav, cred totusi ca displayul de 8 inch de pe superb era de ajuns. Ajungand la faruri .. hmm ..prima reactie - ce e porcaria asta.. a trecut o zi si parca parca incepe sa imi placa, cred ca e genul de design care la inceput trebuie sa il accepti si dupa aia nu poti trai fara el .. vom vedea Numai bine,
    3 points
  2. Super atitudine. Trebuia sa-i spui ca si noi, ca oameni, oricum murim candva...
    2 points
  3. ma numar printre cei care au amanat si imi cam musc mainile pentru ca in vara obtinusem un discount super, era si programul Rabla si O3 pre FL customizabil...insa m-a oprit durata mare, pe comanda era de minim 4 luni. Asa ca am decis sa astept faceliftul, sperand intr-un colt de suflet sa aiba farurile in stilul noului Superb (continuitate, noua identitate de marca bla bla). Dezamagirea e mare...poate noua Jetta din 2017 sa fie altceva. Chiar daca nu am renuntat de tot la ideea de o O3 FL, descopar tot mai multe lucruri care nu imi plac: pe langa faruri (da, ii confera un look mai agresiv, dar atat), ma suprinde faptul ca nu ma impac cu noul sistem multimedia fara butoane fizice. Nu stiu, imi lasa impresia de after market, de tableta pusa acolo "taxi-style". De asemenea cu ceasurile de bord nu doar ca si cromatica albastra de noapte, ci si ca fundal de zi, mi se par net mai putin lizibile. Toate astea, condimentate cu potentialele impresii ale dealerilor (model nou, domle!), cu disparitia probabila a Rabla, ma indeparteaza de Skoda. Pacat
    2 points
  4. stai ca acum m-am prins la ce foloseste . ala filtreaza praful sa nu ajunga la ventilator.
    1 point
  5. Nu mai scapa mizerii in filtru, gen frunze, seminte si alte rahaturi, cand il desfaci cade un faras de uscaturi pe covor.
    1 point
  6. Multumita lui @iobau998 care m-a ajutat atat cu sfaturi, scule cat si cu pinii lipsa am terminat retrofit-ul la door warning lamps. O sa fac si un ghid pentru altii interesati
    1 point
  7. Am fost in Germania pornit si eu pe un Passat 2013, era alb, si revopsit de 3 ori pe putin, si "agatat" bine pe dedesubt. Urmatorul a fost un CC, vanzator privat, care imi tot spunea ca masina e super intretinuta si sta degeaba, avea service-ul la zi, dar se auzea motorul ala in ultimul hal la 3000 ture (2.0 TDI). A urmat un parc auto cu masini de "lux" patronat de catre un rus, cam 2 pe 2 asa, albicios, cu parul blond. Mi-a aratat un 320 din 2013 si Jetta pe care o am acum. Mi-a pus actele in fata, dovezile tuturor intrarilor si mi-a evidentiat defectele. NU a lasat niciun euro. Masina buna nu cere negociere. Am venit in tara, am urcat-o pe rampa, am pus testerul pe ea, masina e brici. In Romania gaseam +2000 euro cu cat am luat-o. In rest, rabdare, cafea multa si atentie la detalii.
    1 point
  8. O lucrare absolut superba atat ca executie cat si ca spectaculozitate a peisajului. Felicitari UMB !
    1 point
  9. Confirm spusele lui @banciu28, 0,9 - chiar 1,0 consum la pornire. Daca merge Webasto circa 10-15 minute, atunci am consumul de 0,7 la pornire. Dupa ce urca la 90 am 0,6 - 0,7 si eu, ambele cu navigatie, ventilatie, incalzire oglinzi si faruri automate DRL pornite. Petrosani / HD cu clima cam ca la Brasov, dimineata 5-6 grade acum. 0,3 mi se pare putin pana si pentru 1.6 tdi, chiar cu toti consumatorii opriti si apa la 90.
    1 point
  10. 1 point
  11. pt. cei ce doresc un nou look s-au au nuca crapata .sparta s-au tocita. nuca skoda montata pe sharan
    1 point
  12. @C o s m i n, dar Mercedes-ul e Mercedes vorba colegului de birou ;)) @cristi511, majoritatea de pe forum nu suntem de acord cu noul design frontal, unii chiar au amanat achizitia O3 ca stiau ca apare facelift-ul si acuma sunt in ceata!
    1 point
  13. oricare, CH merge in ambele cazuri (cu G85 in coloana volan sau in caseta) celelalte doar in cazurile cu G85 in caseta. eu am luat CH pt ca sunt cele mai frecvente, se gasesc mai usor
    1 point
  14. Operatiunea defrisarea padurii este pe cale sa inceapa Am gasit la un pret mai mult decat decent o parte din trimurile netoptic de Bora - sa inlocuiesc trimurile de lemn. Rama de climatronic am deja, oricum cea de clima manuala mi-e inutila. Iar manerul de usa l-am luat chiar daca e de anglia - pentru ca, in caz ca ajung la modificarea celui actual de lemn, cu ajutorul astuia am exact solutia. Functie de ce o sa mai gasesc - la culoare sau nu - vad daca le fac R32 look sau le las asa. Arata suficient de bine insa sa le las si asa, chiar le-as prefera... Vedem
    1 point
  15. @Andrei1980 Era aseara in config pe Ro FL. Ca mi-am facut si eu o simulare. Doar ca avea bug-uri, gen nu iti arata jantele etc. Au aparut toate nivelele de echipare, inclusiv Excellence. Mai putin Cupra. Pret Kessy 333 euro. Navi plus 1700 de euro, faruri full led vreo 1200. Motorizarile sunt identice. Cel putin pe FR, ca l-a asta m-am uitat eu. 1.4 dde 125 si 150, 1.8 de 180. 2.0 diesel 150 si ala de 184.
    1 point
  16. @Daxx: albastrul de la G5 era o nuanta foarte placuta si avea continuitate, dupa G4 si Passat 3C. Asta are continuitate cu ce? Ca sa nu mai vorbim ca nuanta este "albastru ieftin asiatic". Bine ca BMW e in stare sa mearga pe acelasi portocaliu la iluminarea bordului de 35 ani. Aia nu simt nevoia sa faca schimbari. Stai, se numeste traditie.....
    1 point
  17. Au 'furat' ideea cu iluminatul pe albastru la bord de la Golf 5?
    1 point
  18. @Andrei1980 si pe Germania a disparut, apare FL
    1 point
  19. Bai, nu inteleg o mare chestie la interior: ce pana mea e cu luminile de bord pe albastru ala ? E asiatica, sau ce ? Pana acum cativa ani era clara identitatea de marca - Skoda - iluminare interior pe verde si era foarte ok. Apoi au trecut pe alb + verde (Superb 2) si apoi pe alb complet (Superb 3) Dar, ce pana mea e cu iluminarea albastra ? WTF ? Asa e si la Kodiak ? Doar la Hyundai am mai vazut iluminare albastra, dar macar aia sunt asa de ani buni - adica au o identitate de marca. Senzatia mea e ca au reusit sa faca praf orice tine - vizual - de identitatea de marca, si la interior si la exterior. Iar ecranul ala mare de la infotainment este fix pix, nu e nicio mare sfaraiala. In schimb iluminarea pe albastru - priceless
    1 point
  20. cu G85 nu faci nimic... dupa schimbare nici nu trebuie recalibrat macar . De calibrare e nevoie doar in cazurile cand G85 e in coloana volan nu ramai cu nicio eroare daca folosesti CH cod cablaj airbag comenzi pt golf 6: 5K0971584C
    1 point
  21. Si cu eroarea de G85 ce faci Mistery? Ca la el G85 nu-i pe coloana..e pe caseta. Iar de computer bord maxidot-cam e nevoie ptr a functiona corect toate comenzile. @Klaus-merge si CH dar vei ramine cu eroare de G85-de asta ti-am recomandat CD CE..CF..care nu au G85.Succes!
    1 point
  22. In sfarsit leonul are sanse reale pe langa O3 :)))))))))))) : Da stiu ca am fost rau, dar parca niciodata nu au dat asa in bara cu un design skoda. Desi momentan am leon, intotdeauna am fost fan octavia, am si avut una 5 ani, si numai o chestie personala m-a facut sa iau seat, care are si ea punctele forte(stabilitate/agilitate si arata bine de afara :))) ) si puncte minus cu interior mai ciudat/in unele locuri mai slabe calitativ . Dar cu asa fata, as avea probleme mari sa imi inchid ochii sau nu daca ar fi sa aleg acum O3 FL In rest cu echiparile mi se pare o inaintare si se pune clar pe locul doi dupa Golf VII combi...peste leon clar. (parbriz incalzit, webasto, media sistem de 9.2inchi - chestii care pe leon nici dupa facelift nu au aparut)
    1 point
  23. Klaus cauta cu terminatia CD,CE sau CF.
    1 point
  24. Lupele bixenon, xenon sunt doar pt xenon. Daca pui halogen pe acele lupe rezultatele vor fi dezamagitoare. Sau cei care au halogen cu lupa din fabrica, (passat) si monteaza xenon sa stii ca rezultatul nu e acelasi. Lupa halogen este pt focalizare pe cand lupa xenon este pt dispersie. Eu mai am putin si termin retrofitul la faruri, si voi pune xenon 4300 si instalatie spalat farul.
    1 point
  25. pe fata sigur ai geamuri electrice asa ca e simplu, si pe spate daca nu ai, le tragi din modulul de confort.
    1 point
  26. PAi daca sunt cu lupa si nu autoleveling nu trebuie invatat nimic. NU ai cum sa pui pe MFD PTC-ul.
    1 point
  27. Pompa de apa e de vina. E o problema aproape generala. Treaba e ca trebuie sa schimbi si cureaua de distributie.
    1 point
  28. Astazi am mai reusit sa fac una, alta. Am demontat toate cele 4 amortizoare, urmeaza sa le trimit la intarit. Am mai demontat in partea din fata etrierii, discurile si fuzetele. Urmeaza sa demontez si tamburii de pe spate, pentru a face conversia la discuri (piesele le am deja, dar intai vor fi sablate si vopsite electrostatic). Apoi, urmeaza sa scot si planetarele si evacuarea ca intr-un final sa scoatem motorul afara.
    1 point
  29. E prea groasa, vor avea vanzari penibile si vor scoate Octavia 4 in ~2 ani (debut 2019 maxim). Nu va mai ramane ca O2 facelift intre dec 2008 si 2013. Astept noul Golf sa vad ce poate. Toamna asta mi-a adus numai dezamagiri (O3 FL, Leon FL si Noul Megane Sedan). Astazi revizia la O2 care are 9 ani: absolut nicio problema, eroare, nici macar un "greieras" etc. Doar consumabile. Imi doresc un asemenea monument de fiabilitate si de la urmatoarea masina si sa ma uit cu aceeasi pasiune la ea dupa ce o scot de la spalatorie (O2 MY2008 black magic cu jante Vega 16") LE: uitasem de o masina pe care eu o gasesc cu adevarat frumoasa si echilibrata: Noua Hyundai Elantra 2016. Pacat de motorul penibil pe benzina
    1 point
  30. Treaba buna, au facut-o Ssangyong....
    1 point
  31. Sincer, pentru cineva care până acum pendula nesigur între Octavia și o altă marcă, cred că alegerea i-a fost ușurată acum în defavoarea Škodei.
    1 point
  32. Nu mai fiti asa de rai, chiar arata bine Insignia-ul din poza colegului de mai sus ....
    1 point
  33. O sa merg bine și cu Dsg.singura diferenta e ca mașină nu știe ca tracteaza.va fi nevoie sa pui pe S, ca sa schimbe pe la 2400 ture.și uneori în D merge cu 1600 de ture...Și nu e prea rotund pt motor. Selectezi manual și mergi cu a 5-a. (Depinde de greutatea remorci)
    1 point
  34. Norocosi sunteti voi cei care aveti linia de protectie pe usa (am uitat cum ii spune exact), la G7 nu exista nici macar optiune, usa are o singura muchie care este super expusa la loviturile usilor masinilor parcate alaturat. Si eu ma uit ca vecinul sa aiba macar bump sau o masina mai curata, daca e un jeg plin de zgarieturi nu parchez langa el pentru ca stiu ca nu il intereseaza daca imi da una cu usa. Si mai sunt cei cu copii in spate, care uneori deschid usa zbang direct in portierele tale. Sau daca e bebelus, ca sa il scoata mama/tata mai impinge cu fundul usa in usa ta. On: 71km in 3,5 ani fara vizite neanuntate la service, 6,5/100 consum, asta e mare lucru, fiabila si mare, cam tot ce ti-ai putea dori, eu zic ca pana la urma ai facut alegerea buna, acum o vei vinde mai usor decat un tsi de 220cp. Apropo. ai dat deja comanda de S3?
    1 point
  35. @visteonjantele mi le-au trimis prin firma GLS la adresa dupa 4 -5 zile de la plata prin banca; costul transportului e in jur de 40-45 euro si il adauga la pretul jentilor in momentul in care plasezi comanda; ti se trimite pe mail o factura proforma ca sa stii cat ai de plata; cand platesti prin transfer bancar ti se mai retine un comision bancar, in functie de banca cu care lucrezi; poti urmari evolutia comenzii (locul in care se afla pachetul) pe site-ul GLS
    1 point
  36. Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!
    1 point
  37. Nu te pot ajuta cu Superskoda. Eu am luat jante Ilias (+ anvelope iarna) de la o firma din Craiova la un pret foarte bun (mai bun decat pe Superskoda). Dar acum nu mai le au in oferta.
    1 point
  38. Le trimit la adresa ta, iar suma pe care trebuie s-o platesti o afli atunci cand faci comanda pe site. Cred ca te costa cam 40 euro in plus fata de pretul jantelor de pe site.
    1 point
  39. Nu ma deranjează termenul de livrare, ma bucur de actualul Superb. In plus, rodaj iarna e un nonsens pentru mine. Rodajul este un drum pe chill, pana la Pescaria lui Matei, ca sa ne bucurăm de drum, de masina, etc
    1 point
  40. Am gasit un rcd MACROM M-OF7070 la 400eu merita banii? o rama noua de rcd unde se poate gasi?
    1 point
  41. buna seara am finalizat ACC + Front Assist OEM full functional
    1 point
  42. 1 point
  43. @ender: Pai da dar asta e valabil cand e nou instalat filtrul de motorina !!! Dupa, sa zicem, 10 km nu mai e voie sa aiba aer? De unde provine aerul? Din rezervor??! Nu, dintr-o neetanseitate...
    1 point
  44. Fratilor la mk4 nu s-au facut oglinzi rabatabile din fabrica ,cine are le-a montata dupa aia,iar cine are butoane cu pozitia de rabatare oglinzi au fost inlocuite pe parcurs din diferete motive,ar fi fost bine sa le fi montat neamtu din fabrica dar a considerat ca nu meritam :)
    -1 points
  45. Salut.Am si eu o problema legata de ambreiaj.Am un Passat 3c din 2006 tip motor bxe,are 130.000 km.Pana acum nici-un fel de probleme la el dar de vreo 2 luni se aude o bataie la motor cu ambreajul ridicat iar cand apas ambreajul zgomotul inceteaza si parca nu mai intra in viteze asa usor in rest nu sunt nici-un fel de probleme precum patinarea sau trepidatul ambreajului.Voi ce credeti? care ar putea fi problema?Volantul? Tin sa precizez ca bataia acum se aude mai puternic
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!