Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2016 în toate secţiunile
-
Masina merge încă foarte bine !:)...spre bucuria mea , aștept sa se răcească , urmează o mică revizie si după full boost!5 points
-
5 points
-
Luna aceasta masina a implinit 3 ani de cand este la mine. Desi am avut ceva tentative de a o vinde, de fiecare data m-am razgandit cand am avut persoane interesate. Motivul este simplu, este o masina extraordinara, am devenit dependent de benzina turbo, de mirosul gazelor, de senzatia si siguranta ce mi-o ofera. Odata cu trecerea la k04, imi place si mai mult, sper sa o mai tin inca pe atat fara sa ma plictisesc de ea. Da, nu e o masina noua, dar e mai buna decat multe alte masini noi. Cunosc masina din bara in bara, stiu tot ce vrea si ce nu vrea, stiu fiecare loc in care s-a umblat, tot ce s-a schimbat. E placut sa iti cunosti masina, atat de placut incat poti sa ramai dezamagit cateodata cand are o problema ce nu o poate depista nimeni, iar tu pierzi multe nopti citind zeci de pagini de forumuri, incercand sa gasesti, poate intr-o alta parte a lumii, pe cineva ce a intampinat aceeasi problema cu tine. Chiar si asa, pot spune ca este cea mai fiabila masina ce am avut-o pana acum, si am schimbat destule agregate Este placuta senzatia de a conduce un TFSI, mai putin placuta este partea cu consumul maricel ( dar nu foarte diferit de alte masini pe benzina cu motoare mici) dar na., performanta vine la pachet si cu anumite costuri suplimentare, atunci cand o exploatezi la maxim, zambetul de pe fata se sterge cu greu, este o boala grea ce nu se vindeca prea usor Life's too short to drive boring cars!!4 points
-
3 points
-
Hm... In spate au trecut la fusta spate/ extractor wannabe ca la Superb Din fata...e de gustibus, dar fata aia o face sa para foarte ingusta ? Nu stiu de ce am senzatia asta. Nu vad deloc o incadrare in imaginea de marca Skoda, presupunand ca Fabia, Superb si Kodiak definesc linia de imagine. Daca asta va fi noua linie de imagine Skoda...bleah. Pare o copie asiatica dupa o masina europeana de succes. In interior au schimbat ceea ce era cel mai simplu si ma ieftin: unitatea infotainment, au trecut probabil la 8'' full touchscreen, fara butoane. Din pacate nu au adresat deloc (din ce se vede in poze) problemele actualei O3: Fetele de usi, manerele ieftine de deschis usa din interior si solutia cheap de integrare in capatul baghetei de decor si mai ales consola dintre scaune si oribilitatea aia de bricheta plasata ca o excrescenta, laitmotiv de design acum vreo 15-18 ani la francezi. Vizual parca au micsorat zona ceasurilor de bord, sau au ascutit cochilia bordului care imbraca ceasurile, e foarte asemanatoare cu cea de la actualul Seria 1. No like, din punctul meu de vedere. Din pacate, Skoda continua linia cu care ne-a obisnuit la Facelifturi: corectii minore, eventual 1-2 briz-briz-uri electro ca sa-ti ia ochii, in rest cost-saving. Asa au facut la O2 si la Superb2, merg pe acelasi trend.3 points
-
2 points
-
@codz: La Superb 2 se puteau comanda ca optionale, vreo 25Eur, baghetele cromate de pe usi. La Super 2 FL le-au scos - le puteai lua pe cod de Superb 2 nonFL si pune retrofit. Cost saving Revenind, da, e mic rulajul pentru diesel. Platforma in schimb e bullet proof, s-a si clasat foarte bine la testul de 100 000km in Autobild, 0 reparatii. Personal am avut doar de resoftat climatronicul, schimbat suport metalic scaun sofer, schimbat cromaje geamuri spate si schimbat pompa de apa. Toate pe garantie, toate acceptate si remediate cu maxima promptitudine. Relatia cu service-ul si promptitudinea la solicitarile pe garantie au fost un punct important in decizia privitor la urmatoarea achizitie. Da, astept S3 TSI220. Am ceva emotii pe fiabilitate/build quality, dar stiu ca MY2017 a remediat multe dintre plangerile celor cu MY2016, sper sa fie cel putin fiabil cat actualul Superb2. Vom vedea, time will tell. In ceea ce priveste vandutul, da, vinzi usor un Superb2 TDI. Superbul meu in schimb s-ar fi vandut foarte greu pentru ca nu este nici "proaspat adus" si nici "recent inmatriculat" si "nici full fara piele si trapa", deci ar fi fost scump...2 points
-
Farurile foarte asemanatoare cu un model mai vechi de E class din 2012.2 points
-
Revin cu un update, am primit masina in 10 Octombrie - in total timpul de asteptare a fost 3 luni. Avand in vedere ca am prins vancata de vara + problema cu furnizorii cand s-a inchis fabrica, cred ca e ok. A fost lunga asteptarea, insa acum nu ma mai gandesc la asta, ci ma bucur de masina. Am ajuns la 1.100 km si pot sa spun ca sunt foarte placut impresionat, este silentioasa si foarte "smooth" la condus. Pe autostrada, la 130km/h pot asculta muzica la volum mic (si sa aud si toate instrumtentele din melodie) si sa pot vorbi cu pasagerii fara sa fiu nevoit sa ridic tonul. Combinatia de DCC + 4Motion este un avantaj foarte mare > am fost weekend-ul trecut la un drum cu serpentine si tot ce pot sa spun ca am ramas impresionat ce putin se inclina in curbe si mai ales cat de stabila se simte masina. In concluzie, sunt foarte incantat de masina... este exact asa cum a fost descrisa prin review-uri, adica o masina in care te simti relaxat cand conduci. In perioada urmatoare am sa ma gandesc sa deschid un topic pe "masina mea" unde am sa descriu toata experienta avuta, incepand cu reserach-ul si apoi impresile despre masina.2 points
-
Astazi am mai reusit sa fac una, alta. Am demontat toate cele 4 amortizoare, urmeaza sa le trimit la intarit. Am mai demontat in partea din fata etrierii, discurile si fuzetele. Urmeaza sa demontez si tamburii de pe spate, pentru a face conversia la discuri (piesele le am deja, dar intai vor fi sablate si vopsite electrostatic). Apoi, urmeaza sa scot si planetarele si evacuarea ca intr-un final sa scoatem motorul afara.1 point
-
asta ii exact volanul pe care l-am cumparat eu,merge airbagul daca volanul tau actual are doua prinderi drepte1 point
-
Asa cum scrie in link-ul de compatibilitati calculatoare de coloana din aria de Golf V, tu ai acum pe masina un calculator midline care nu suporta comenzi pe volan. Ai nevoie de unul highline. Gasesti codurile in acest link:1 point
-
Esapamentul/evacuarea este sub masina. Incalzitorul iti trage aer din masina prin gaura din prag si iti arunca aerul cald prin spatele scaunului. Verifica sa nu ai pe sub masina un racord sau vreun plastic crepat. Daca e totul ok atunci problema e din " Sirocol" Eberspacher. Acesta e pe aer are o camera de ardere care incalzeste un radiator metalic. Aerul trece peste acel radiator si se incalzeste.1 point
-
1 point
-
Prima e ca are un senzor defect, cel de la baza radiatorului si cealalta e de la egr, si la masina lui, nu mai are treaba cu sigurantele.1 point
-
mihai... mai lasa reparatul ca la vechea Dacie, pe care o invoci. Butonul cand se defecteaza, asa face (ba merge, ba nu).... si nu se fac lipituri reci pe placa. Probeaza cu altul - eu as cumpara direct, avand in vedere ca este cam 150-170 lei unul nou OEM.... si pun pariu ca ai butonul vechi pe masina - cel cu probleme - nu revizia noua, deci, mult nu va duce Oricum, cand o sa ramai cu frana de mana trasa.... si nu o sa mai poti debloca rotile, sa iti aduci aminte sfatul meu... sa schimbi butonul. Te rog sa nu te superi, dar am ajuns de la o problema minora-clasica-usor de rezolvat... la N scenarii, etc.1 point
-
Astia de la Skoda nu au marketing, studii de piata, nu citesc si ei forumuri !? E-Klasse-le saracilor? NOT. CLS-ul "saracilor" era CC-ul dar cum arata CC-ul. In plus cu grila aia cu "bratara de argint" pe mijloc. Facelift pentru cocalari Puteau sa ii puna direct farurile de la Superb la o scara mai mica si ieseau mult mai bine. Lucrurile marunte care erau deranjante au ramas la fel.1 point
-
1 point
-
Cristy 1. Un BCM care sa suporte proiectoare - trebuie sa faci o scanare sa vedem codul BCM-ului tau, sa iti zic daca suporta sau nu 2. lampi cu proiectoare 3. buton cu pozitia de proiectoare 4. confectionare cablaj de la buton la BCM si de la BCM la proiectoare1 point
-
Nu mai fiti asa de rai, chiar arata bine Insignia-ul din poza colegului de mai sus ....1 point
-
Foarte bine ai scris @75NOR , clientul de Octavia este traditionalist, asa faruri nu au ce cauta pe facelift. Poate, in realitate va arata mai ok. Imaginati-va cum va arata pe farurile standard, fara lupa si LED Pana si designerii de la Dacia au facut Logan-ului un facelift foarte reusit1 point
-
Exista vreun user caruia sa-i placa acest facelift? Cineva are probleme mari cu capul la Skoda.... au stricat ceva care nu pot sa zic ca era frumos dar arata mult mai bine decat ce am vazut in postarile colegilor, ma refer la partea frontala. Oare au rezolvat ceva cu puntea spate sau tot asa e?1 point
-
E aparut deja pentru europa de vest: http://www.mahag-zubehoer-shop.de/access/mahag/etkadetails/22602/216121 point
-
1 point
-
Daca nu ma insel, se aprin sub 30 kmh si pe un anumit unghi. Nu o sa rezolvi nimic cu farurile, asa patesc toate xenoanele (de pe G7), au TPI ca totul e ok.1 point
-
1 point
-
1 point
-
In afara de modificarile farurilor (nu intr-un sens bun as zice..), mai e ceva schimbat? @ToniM: Aha! , deci nimic, exact cum ziceam.. Error --> "Facelift failed"1 point
-
dezavantaje - sa te doara ochii, de la afisajul mai mare.... .. nu ai dezavantaje. Ti-am atasat dumpul cerut. 3B0920849A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04.BIN1 point
-
Eu am avut Ibiza cupra 6L 1.8T 180hp. Cu stage 1 Revo , masina s-a schimbat mult, de la 180hp la 210hp. si de la 245NM la 310NM. La motorizarea pe care o ai tu , as merge pe Revo sau APR.1 point
-
Sunt simptome de mecatronic defect, nu ambreiaje... Sau cel puțin niște valve defecte. Asta as zice eu, dar las pe cineva mai avizat sa isi dea cu părerea.1 point
-
Boon, hai ca a venit si momentul ala... Azi am platit avansul pentru: Superb 3 Style 220 TSI DSG Optionale (fata de standardul Style) Cappuccino Bej Interior Alcantara Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie Sport Directie Progresiva Canton SunSet Parbriz incalzit (pentru ca vine cu IR reflective coating) Volan cu padele Parking Assistant DAB Prezoane antifurt Me - happy Am configurat-o dupa sufletul si poftele mele , asa ca nu are sens sa dezbatem de ce nu am pus aia sau aia... Am configurat-o la blind, fara TD cu asa ceva, in ideea in care suspensia sport si directia progresiva, complimentate de jantele 19'' ar trebui sa-i dea tinuta de drum pe care o caut, iar motorul...e razbunarea mea pentru anii in care mi-am dorit un Golf 5 GTi si nu mi l-am putut permite. Now...we wait. O sa fie o iarna luuuuunga, dar primavara va fi superb-a1 point
-
@The_Ego intamplator am vazut masina aseara in parcare la Plaza Romania - m-am convins si mai tare (culoarea mi se pare foarte misto, probabil o voi alege si eu daca pe facelift nu vor aduce si alte optiuni care sa-mi placa mai mult). Referitor la DSG7 - unul din motivele pentru schimb masina este fiindca mi-as dori cutie automata. I guess I'll roll the dice, ma bazez si pe faptul ca masina va avea garantie 4 ani. Singura problema pe care o am momentan este ca aparent e foarte greu sa gasesc un 1.4 TSI ACT la test drive - o sa mai pisez dealerul.1 point
-
Sharan 2001 ca sa vezi daca il poti porniii ca auxiliar ,trebui sa vezi daca porneste cu plus pe pinul alocat pornirii ,in functie de model. Într o proporție foarte mare webasto montat din fabrica este blocat pe auxiliar adică merg doar cu motorul pornit ... Pentru unele s au mai găsit soluții sa poată fi pornite cu motorul oprit . La thermo top c adică cele de pe touareg ,q7 etc cu ajutorul unui program se citește dump ul din el și se incarca un alt dump care îți dă voie sa îl pornesti cu plus pe pinul 1 , ori alta soluție este un emulator de can (cele care merg pe can,după 2004) se leagă la pini de can și pot fii pornite ca auxiliare. Mai trebui făcut o improvizație la acestea deoarece cele dedicate unei anumite mărci auto sunt, și blocate, și nici nu au parte hard pe placa, ca sa pornească pompa de apa ,aceasta fiind comandata de climatronic , deci trebui ,cu un releu pornita cumva. La thermo top v cele care sunt pe touran, pe golf 5, pe passat b6 nu merge decât cu emulator ul de can sa le poți pune pe alte mașini și sa le poți porni ca auxiliar.1 point
-
Foarte nice configuratia masinii - voi lansa si eu o comanda in noiembrie dupa ce apare facelift-ul si cu cateva mici exceptii (DSG), va cuprinde toate dotarile de pe masina ta - inclusiv motorul (daca va mai fi disponibil pe facelift).1 point
-
Uite un fr cu volan tesit https://www.youtube.com/watch?v=Go0qasG_ytM Butoanele sunt pt homescreen normal/smartphone mode .deci le vei folosi cam rar. de ce tocmai functiile astea trebuiau puse pe buton fizic ... nu stiu ce sa zic.1 point
-
Impresii la cateva zile de la finalizarea lucrarii: Masina merge foarte bine, porneste la sfert, nu da cu fum , nu fluctueaza. Consumul pe oras a scazut cu 1 litru, dar probabil si datorita faptului ca am jantele pe 17 de iarna. In prezent are 124.000 km, am schimbat cam follower-ul si urmeaza revizia de ulei si filtre in decembrie. Nu stiu pe ce ulei sa merg, pana acum ultimele 3 revizii au fost cu motul specific 5w40. Odata cu marirea puterii credeti ca merita mers pe motul 300V sau pe millers nanodrive? Si o poza cu micutul sleeper:1 point
-
Plafon + stalpii negri schimba atmosfera in interior. Nu trebuie sa te uiti ca sa remarci. Aceeasi poveste si cu trapa ca deschide atmosfera chiar cand e inchisa. De ce ti-ai lua asa ceva? Pt placerea de a conduce si de a simti aerul cand e cazul, de a avea luminozitate in plus. Nu cred ca e masina de circuit ca sa conteze fiecare kg in plus. E o grija in plus fara indoiala, sunt cheltuieli in plus, dar trapa nu o iei cu logica, o iei pt ca vrei, pt ca iti place. Arata bine si din exterior1 point
-
@vdragos Astea sunt intrebari fara raspuns. E la fel cu , de ce ti-ai luat ditai SUV-ul cu 4x4 cand tu te deplasezi acasa-service-mall-manichiura-coafor-acasa.1 point
-
Cum scria si colegul mai sus foarte corect, la masinile moderne cu injectie , injectarea carburantului este oprit de unitatea centrala si pistoanele sunt miscate de inertia rezultata din miscarea caroseriei, presiune de ulei exista ca pompa functioneaza normal, iar daca este pus in punctul mort sau scade turatia motorului sub 11OO rpm imediat reincepe injectarea combustibilului ...1 point
-
Inerția mișca pistoanele, nu are loc injecție de combustibil in cilindru, decât in momentul când turația scade spre 1100rpm aprox.1 point
-
To Gigibv: Salut. In legatura cu supapa egr. Ce ai facut? ai inlocuit o? Sau ai curatat o?1 point
-
Poate nu am inteles bine.Ai schimbat kit-ul de ambreiaj la 17 mii km??? Era din carton???1 point
-
1 point
-
1 point
-
De unde ai scos treaba cu uzura injectoarelor ? Acel tacanit mi se aude de la 13.000km, de cand am luat masina. Am fost de multe ori pe garantie cu aceasta problema si nu au stiut ce sa-i faca. Aveau informare de la fabrica ca stiu de problema, dar nu au inca rezolvare (2010). Bineinteles ca a trecut garantia si nu s-a mai facut nimic la masina, decat contra cost (n-am acceptat). Acuma am 185.000 km si acelasi zgomot este prezent. Ba chiar am pus un clip pe youtube la vremrea respectiva, cu tacanitul la relanti (ca si de tacheti) si tipicul zgomot intre 1700 si 2000 rpm. Vina este a injectoarelor de 2 bani, nu a uzurii..0 points
-
Nu cred, scapai daca iti luai tot aseara pana la 00. Cand cumperi rovinieta e valabila pentru ziua in curs, nu si pentru ziua anterioara :(-1 points
-
Stie cineva cum se explica consum zero cand cobori in frana de motor? Motorul functioneaza si mai e si turat pe la vreo 2000, deci ar trebui sa fie totusi un consum cat de mic, nu ?-1 points
-
Eu am idei putine si fixe - de ce intr-o constructie frumoasa si perfect etansa ar vrea cineva sa faca o gaura? care apoi poate sa curga, sa scoata zgomote neplacute, sa presupuna revizii? Si sa mai cari si 80 de kile in plus cu tine?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00