Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Exact, anul trecut pe cand cautam anvelope de vara am comparat '' la mana'' Continental,Dunlop,Goodyear,Michelin,Vredestein, toate aceleasi dimensiun si aceiasi indici.Vredestein a avut peretele cel mai gros si pe acelea le-am achizitionat.Ca si grosime a flancului le pot compara cu Bridgestone Potenza ,chiar vulcanizatorul mi-a confirmat ca au cei mai ''grosi pereti''dar si directia era brici.Faptul ca este trecut ''xl'' nu inseamna neaparat ca peretele anvelopei este mai gros,tine de producator si ''reteta'' Aleg oricand o janta de aliaj in detrimentul celei de tabla chiar daca pretul de achizitie este dublu si nu o aleg pentru frumusete ci pentru utilitate.O janta de tabla rugineste dupa 2/3 ani si incepe sa piarda presiune ,dupa 5/6 ani o revopsesti daca nu, faci 3/4 drumuri pe an la vulcanizare pentru 'etanseitate''.Am exprimat o parere din experienta nu din ''burta''2 points
-
Mersi, sa fie bine. Am mai spus, topic masinii actuale nu i-am facut acum 3 ani, pentru ca eram intr-o alta etapa a vietii. Acum nu mai conteaza si, fiind lovit de nostalgii de toamna am zis sa-i fac un topic, asa de "tribute" O sa o "arat" imediat ce vine, dar o sa mai curga multa apa pe Dunare, pana atunci O sa fac un filmulet gen ala cu "Audi A6, BSC, dar ce avem noi aici ?"2 points
-
Va inteleg entuziasmul pentru Kodiaq dar hai sa nu deformam realitatea. Orice ar zice unii Kodiaq e doar un Tiguan/Ateca mai lung si foarte putin mai lat, nu Q7. Latime Kodiaq//Tiguan/Ateca: 1.88/1.84/1.84m toate sunt pe platforma MQB si costa aproximativ la fel cateva mii de euro diferenta.. Q7 e 1.97m lat si peste 5m lung. E cu totul alta clasa. platforma MLB, costa de doua trei ori mai mult. Preturile sunt deja in configuratorul de la Skoda Cehia si sunt intre Ateca si Tiguan. Singura "surpriza" e ca pentru o masina mai spatioasa pe aceasi platforma, nu trebuie platit mai mult. Dar cu asta ne-a obisnuit deja Skoda.2 points
-
Nu sunteti singur. Si eu am "problema" asta conform prietenilor1 point
-
1 point
-
Jantele OEM au latime/J 6,5 si ET46, gaura centrala de 57,1 si prindere 5x112. Dupa reperele astea poti sa te ghidezi daca vrei sa iei jante aftermarket apropiate de jantele OEM.1 point
-
Scaunul electric mai este util si pentru ca are reglajul lombar mai bun comaprativ cu ala mecanic...eu de asta l-am luat de fapt.1 point
-
@RzzV: multumesc Razvan, nu stiam asta. Credeam ca a fost eroare de la apa+inghet1 point
-
In legatura cu scaunele electrice, eu am scaun electric pasager si uneori vreau sa culisez rapid scaunul fata/spate dar trebuie sa astept 3-4 secunde dupa motoras sa faca cursa (enervant). Nu vad utilitatea de scaun electric la pasager, in schimb la scaunul soferului daca sunt minim 2 soferi e must have, nu mai stai sa reglezi de fiecare data scaunul si oglinzile. @75NOR banuiesc tu ai batut palma la pretul care era inainte de indexare.1 point
-
KESSY este un optional excelent. Cred ca doar cine nu l-a folosit afirma ca nu e cine stie ce. Evident ca sunt subiectiv dar mie imi place foarte mult si nu as renunta la el daca mi-as configura o alta masina. Uiti de grija cheii. O pui intr-un buzunar si acolo ramane.1 point
-
-cred ca intentionat a schimbat ordinea ca sa vada daca se muta deviatia. cu tix sau ariel cred ca a incercat ! am scris de o mie de ori ca nu se curata nu se reconditioneaza, nimeni nu citeste si se vede rezultatul1 point
-
1 point
-
@rempha: si eu tot cu 94H indice am luat Dunlopurile, asa era specificat si in COC fiind indicii corecti. Ce vrea sa spuna colegul nostru cred ca tine de compozitia peretelui anvelopei, nu neaparat de "armatura" ce trebuie sa corespunda unui indice de greutate. E mai mult din "reteta"1 point
-
E posibil sa ai dreptate cu cauciucurile .. sa fi fost premium. Tot cu podeaua lasata am incercat si eu si nu am putut inchide portbagajul..ciudat. Pt @edi10000 uite cotiera.. ignora praful..inca nu m-am hotarat cu ce sa o sterg la interior..nu vreau sa miroasa a 10 lucruri diferite..de obicei foloseam 1z cockpit premium. Daca are cineva idee de ceva bun eventual fara miros..e binevenit.1 point
-
Ionut tata.. daca pui 10w40 intr-un benzinar, fii multumit ca se aude asa. Ma jur ca se aude mai tare ca dieselul meu. Baga si tu uleiul scris in cartea tehnica, adica 5w40. Daca nu ai cunostinte sau sanse sa apuci sa iei Castrol de Germania, cumpara Valvoline, incearca de la cineva de incredere. Dar nu pune 10w40 ca e normal sa se auda asa la rece mai ales la temperaturile actuale. Pana se incalzeste uleiul sa fie suficient de vascos, normal ca bat tachetii. Da-ne un semn dupa ce schimbi uleiul.1 point
-
1 point
-
NU exista senzor de calitate ulei. Exista doar senzor de temperatura ulei, senzor de nivel ulei si multe calcule pe care le face ECU ca sa aproximeze uzura uleiului si miscorarea corespunzatoare a intervalului de service.1 point
-
Boon, hai ca a venit si momentul ala... Azi am platit avansul pentru: Superb 3 Style 220 TSI DSG Optionale (fata de standardul Style) Cappuccino Bej Interior Alcantara Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie Sport Directie Progresiva Canton SunSet Parbriz incalzit (pentru ca vine cu IR reflective coating) Volan cu padele Parking Assistant DAB Prezoane antifurt Me - happy Am configurat-o dupa sufletul si poftele mele , asa ca nu are sens sa dezbatem de ce nu am pus aia sau aia... Am configurat-o la blind, fara TD cu asa ceva, in ideea in care suspensia sport si directia progresiva, complimentate de jantele 19'' ar trebui sa-i dea tinuta de drum pe care o caut, iar motorul...e razbunarea mea pentru anii in care mi-am dorit un Golf 5 GTi si nu mi l-am putut permite. Now...we wait. O sa fie o iarna luuuuunga, dar primavara va fi superb-a1 point
-
1 point
-
Concluzia schimbati filtrul cat mai rar si atunci la cineva care stie ce face ca sa nu omorati pompa si injectoarele .1 point
-
Salut! Am un passat b6 cod motor bma și astăzi i am schimbat uleiul filtrul de ulei și de motorina și a început sa se audă un zgomot ciudat în motor. Vreau sa menționez ca se aude doar când motorul este rece. Când ajunge la 90 de grade se comporta normal. Ma puteți ajuta? Mulțumesc anticipat!1 point
-
@sebip Nu cred ca le mai vopsesc. Am niste idei @ToniM Mersi! M-am jucat si eu cu expunerea la DSLR, iar un prieten mi-a tras un mic edit1 point
-
1 point
-
Pentru motoarele TDI PD (nu stiu daca merge si la altele) se scoate furtunul care intra in filtrul de motorina se baga in canistra dupa care se pune si se ia contactul succesiv pana se goleste rezervorul. La fiecare punerea a contactului iese putina motorina/benzina, cea care era necesara normal la pornire.1 point
-
@corneltm Nu am inteles de ce ai postat la acest topic. Are vreo legatura cu clapeta de acceleratie? In alta ordine de idei, ai putea sa iei de la mecanicii de la VW codurile de eroare? Daca ne spui codurile am putea sa ne dam cu parerea. Asa, fara coduri, nu are nici o relevanta.1 point
-
Kodiaq va fi exact ce ofera skoda in mod obisnuit: masina preferata de familisti, persoane ce au nevoie de spatiu mult, cu design cuminte si interior de calitate. Seat ofera masini de regula cu alura sportiva iar Tiguan este masina eleganta ce se vrea mai aproape de ideea de premium.0 points
-
Eu schimb filtru de motorina mereu la 10 mii odata cu celelalte..dar facand mereu cu vcds..sau alt tester..e des?adica afecreaza pompa chiar daca il fac cu un tester?-1 points
-
@The_Ego intamplator am vazut masina aseara in parcare la Plaza Romania - m-am convins si mai tare (culoarea mi se pare foarte misto, probabil o voi alege si eu daca pe facelift nu vor aduce si alte optiuni care sa-mi placa mai mult). Referitor la DSG7 - unul din motivele pentru schimb masina este fiindca mi-as dori cutie automata. I guess I'll roll the dice, ma bazez si pe faptul ca masina va avea garantie 4 ani. Singura problema pe care o am momentan este ca aparent e foarte greu sa gasesc un 1.4 TSI ACT la test drive - o sa mai pisez dealerul.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00