Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2016 în toate secţiunile
-
Boon, hai ca a venit si momentul ala... Azi am platit avansul pentru: Superb 3 Style 220 TSI DSG Optionale (fata de standardul Style) Cappuccino Bej Interior Alcantara Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie Sport Directie Progresiva Canton SunSet Parbriz incalzit (pentru ca vine cu IR reflective coating) Volan cu padele Parking Assistant DAB Prezoane antifurt Me - happy Am configurat-o dupa sufletul si poftele mele , asa ca nu are sens sa dezbatem de ce nu am pus aia sau aia... Am configurat-o la blind, fara TD cu asa ceva, in ideea in care suspensia sport si directia progresiva, complimentate de jantele 19'' ar trebui sa-i dea tinuta de drum pe care o caut, iar motorul...e razbunarea mea pentru anii in care mi-am dorit un Golf 5 GTi si nu mi l-am putut permite. Now...we wait. O sa fie o iarna luuuuunga, dar primavara va fi superb-a7 points
-
Da, stiu ca Revo promite niste cifre mai optimiste, dar si asa tot nu se schimba radical masina. Consider ca mai indicat ar fi sa fac un upgrade la frane, puterea este suficienta pentru masa ei. Mai analizam.2 points
-
Trebuie sa ai High Fuel Pressure- specified value si Fuel Pressure actual value, asa cum a zis colegu eexcalade, cea specificata e cea corecta, o pompa CP4 din fabrica noua trebuie sa dea peste 250.000 hPa, gen: 049 High fuel pressure; specified value 250000 hPa 143 Fuel high pressure; actual 257400 hPa Nici mie nu mi da tot timpul 250.000 dar nu a scazut decat rareori sub 200.000, de obicei pe decelerare brusca. E foarte interesant de urmarit parametru acesta in mers , eu asa mi-am dat seama in ce plaja de turatii se simte motorul cel mai bine2 points
-
Cautand putin cu google translate am dat de acest topic: https://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=27963 din ce am inteles: pct 13 masa standard a masinii si 13.2, masa masinii tale cu dotarile optionale aferente, practic cea reala.1 point
-
A2C59513554 este echivalentul injectoarelor 03L130277B fabricate pana la 01.06 2016 ,scoase din productie. Noile injectoare au urmatorul cod 03L130277S,astea trebuiau puse pe masina la momentul actual1 point
-
Nu e Diesel Gate-ul inca. Nu a inceput programul de rechemare pentru 1.6 tdi. Mi-au recomandat sa verific supapa de retur, compresia si daca nu e nici una din alea sa mai schimb odata injectoarele. Supapa de retur poate fi , dar compresia o exclud din start din moment ce motorul nu consuma ulei deloc.1 point
-
Nu ma deranjează termenul de livrare, ma bucur de actualul Superb. In plus, rodaj iarna e un nonsens pentru mine. Rodajul este un drum pe chill, pana la Pescaria lui Matei, ca sa ne bucurăm de drum, de masina, etc1 point
-
Am inteles. Cam mare termenul de livrare dar e bine si asa . Nu mai cumperi acum si cauciucuri de iarna Argintiu Briliant sunt multe in Brasov. A ta cred ca o sa fie unicat (culoare + motorizare).1 point
-
@75NOR Felicitari si asteptare usoara. Ce termen de livrare ai primit? Ce inseamna DAB? Nu este digital radio? Asta nu e standard pe bolero? Se pare ca te-ai saturat de alb. Si eu am avut capucino bej pe Octavia 2. Foarte rezistenta la jeg si zgarieturi. Bravo!!! Si eu as fi luat acelasi motor daca il montau pe Ambition cu manuala si cu PDG. TDI 190 e cel mai puternic motor combinat cu manuala... si uite asa am ramas cu diesel...1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Super culoarea. I se potriveste foarte bine. Care e termenul de livrare ?1 point
-
1 point
-
Bravo, sa fie intr-un ceas bun. Este o echipare deosebita. In afara de consum care fie vorba intre noi, nu este de speriat, eu am avut si stiu, in rest e belea. Motorul este super, eu am oscilat cand am luat Superbul intre O3 RS si acest Superb si singura chestie care m-a dat inapoi a fost faptul ca la anul se schimba modelul, pe cand asta este noua si chiar a venit cu un design pe gustul meu. Si a fost diesel fiindca am avut doar benzinare si am vrut sa vad cum e, de condus am condus si dieseluri, dar nu a mea personal. La second nu as lua motorina, dar de noua nu ma stresses. Oricum, imi place, nu-mi pare rau, chiar merge frumos, ce este minunat la acel TSI ca nu stie ce inseamna sub-turat, merge si trage din orice pozitie, foarte placut in exploatare.1 point
-
Daca ''carcasa'' anvelopei are ''peretii subtiri'' atunci este normal efectul de ''directie sintetica''1 point
-
Bine ba baiatule ! E genul de configurare la care ma bucur si eu citind aproape cat tine sa o stapanesti sanatos !1 point
-
Dilema mea: Intamplarea a facut sa-mi iau jante de tabla pe 16" pentru rotile de iarna. Masina am luat-o in noiembrie 2012 si a trebuit in 2 saptamani sa-i pun cauciucuri de iarna, avand cauciucurile de iarna de la vechea Octavia (205/55 R16 Goodyear Ultragrip 7+), cu care am mai putut merge cu cele de pe fata 2 ierni si cele de pe spate doar 1 iarna. Deoarece aveam anvelopele si dupa ce am achitat masina am cam ramas fara cash, am luat decizia cea mai ieftina sa cumpar jantele de tabla de 16". Desi cred ca protejeaza cel mai bine discurile, jantele de tabla (fara capace) arata groaznic, si desi capacele nu au un rol practic ci pur estetic, nu stiu daca merita sa dau 360 lei pe noile capace de Superb3 Hermes 16". Cu toate acestea mi-ar fi placut sa am pentru iarna roti de 225/45 R17, si eu cred ca e importanta suprafata mai mare de contact cu asfaltul pe ud/mazga/gheata. Singurul avantaj pentru 205/55 R16 ar fi pe zapada + confort la rulare, dar se pierde mult la stabilitate la viteze mari sau in viraje (compar cu 225/40 R18 de vara).1 point
-
Lateral Acceleration Sensor (G200) Prerequisites: System voltage at least 12.0 V. [Select] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s². [Done, Go Back] [Coding-II - 11] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 063 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s². [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] (Succes) Butonul Quote/Citat ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata.1 point
-
Nu am rezolvat nimic cu pompa. Am pus-o asa pe masina si am lipit-o. E OK, nu am erori, merge cum trebuie. Sper doar sa nu imi faca figuri pe viitor Am primit astazi DV+ ul si l-am montat. Ca o prima impresie, nu se mai aude pocnitura aia cand iau piciorul de pe acceleratie Ramane de vazut daca se simte vreo diferenta si in mers.1 point
-
@RzzV: Mersi. Nu stiu ce a fost in capul meu de nu i-am facut de la inceput. Eram intr-o faza a vietii in care vroiam sa fiu mai low profile Jantele se numesc Trinity, s-au fabricat doar 1.5 an, au fost disponibile OEM doar pe Superb2 FL, adica Iulie 2013 - Januarie 2015. Le-am "vanat" mult pana sa le gasesc. Pozele de iarna sunt facute pe Transfagarasan. Am unele de iarna adevarata la Harghita Bai, dar nu le-am pus ca sa nu ma deprim ca vine iarna Mai pun 2, cred ca ultimele poze de toamna frumoasa. @CristiALFMultumesc frumos de aprecieri Tizule Dap, asa umbla vorba in targ, ca se "adauga la vanzare" Not. Sa stii, ca in ciuda prejudecatilor, este foarte ok si in oras - dimensional vorbind, nu din punct de vedere motorizare. Te obisnuiesti repede cu cei 4.8m lungime, nu pot sa zic ca m-am chinuit nici cand am fost in Bucuresti, sau nici in Constanta. Oricum nu ma agit la orice loc de parcare, trebuie sa fie suficient de "safe" si neatragator pentru "usi in usi", sa nu fie deranjant pentru trecatori, etc. Nu am o problema sa merg 5 min pe jos, dar sa stiu ca evit ce cat posibil usi indoite, chei sau pungi in vopsea si altele. La Mall, parchez la mama naibii, la fel si la hypermarket. Asta e, fiecare cu "stolul" lui Da, fiabilitatea a fost punctul forte al modelului. Am cazuri in jurul meu de Superburi masini de companie, ce au trecut de 160k km fara nicio reparatie. Personal, faptul ca la 71k, rulaj exclusiv in Ro, nu am absolut niciun greieraj, vibratie, zgomot parazit, ma "unge pe suflet" la fiecare drum cu masina. Citind ce scriu cei din UK ref la "build quality" si "ride quality" la Superb3, ma cam ia cu fiori...1 point
-
1 point
-
Corect. Asa m-am gandit sí eu. La un Kodiaq cu echipare superioara, spre full....1 point
-
Cred ca facea comparatie cu ce are el pe Touareg-ul cumparat. Altfel nici eu nu inteleg cum ajunge la 50k1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu ti-or place, da' 1.8-ul sigur ti-ar placea, nu?1 point
-
Bună ziua tuturor! Sunt nou pe aici si mi-am facut cont atras fiind de discutiile despre noul Tiguan. Am si eu unul de la inceputul lunii. E o varianta de baza cu mai multe dotari, care m-a ajuns cu discount de 1700 euro, la 28.028 euro. Vorbim despre TIGUAN TDI 150cp, 4 motion, cutie manuala. Pentru ca deja am 2300 km dupa un concediu, haideti sa va spun parerea mea de la iesirea de pe poarta: - la plecare si mie mi s-a parut mai puturos pentru 150 cai, dar vad ca acum se infinge mai bine la drum, chiar nu ma face de ras la depasiri sau cand vreau sa simt mai multa dinamica. Devine usor puturos dupa 120 km/h. - insonorizarea e sub Passat cu care am facut drive-test, dar e silentios. Putin fosnet in plus dupa 130 km la ora... - in off road pe piatra cubica, denivelari marunte accentuate.... ehhh aici e BUBA!!! : mi-a aparut zgomot in volan deranjant ( nu stiu daca pot sa fac upload la filmulet) un zgomot ca o bataie parca in coloana directiei. Pe drumuri cu denivelari obisnuite, nimic, nici un zgomot! Directie precisa! Cum intru pe piatra cubica se aude zgomot in volan. Am sunat imediat la VW in Constanta, de acolo am luat-o, au zis ca nu are cum, masina e verificata la livrare, totusi am mers la VW SUCEAVA, unde eram in concediu, teste, nimic. A plouat f tare si nu am putut sa le arat pe un drum de tara ceva sunetul respectiv.... Astept sa merg la dealer dupa concediu. - In off road isi face treaba, la fel si pe zapada, am fost surprins la Pascani de prima zapada cu cauciucuri de vara... - setarile alea gen directie sport, normala, propulsie sport, normala, sunt frectie! Nici o diferenta sesizabila. - suspensia mie mi se pare rigida, dar sta bine pe drum la viteza. - portbagajul e suficient, plus ca se poate mari cu reglajul scaunelor - spatiul interior e f incapator - consumul e 7l/100 km combinat, fara sa merg economic. Astept intrebari, sugestii, sfaturi referitoare la problema mea.1 point
-
Va salut si totodata va prezint jucaria in cauza. Skoda Superb 3, Blue Lava, Ambition, 150HP, M6. Cum dotarile de serie nu ar avea rost sa le mentionez, am sa exemplific optiunile: - Cleverpack Ambition - adica farurile bixenon cu tot ce stiu ele; - Maxi-Dot color; - Driving mode selection; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Jante Zeus; - Kessy; - Ornamente praguri usi spate; - Pachet led exterior; - Scaune fata incalzite; - Canton; - Stergator luneta; - Portbagaj electric (fara pedala virtuala); - Volan cu comenzi; - Covorase cauciuc, covoras cauciuc portbagaj si plase portbagaj (astea trebuie sa le iau cand voi ajunge data viitoare, se comanda cu masina, dar vin de la dealer, nu de la fabrica). Si alte cateva poze Pneuri FALKEN, dupa cum se poate vedea Am uitat sa mentionez, este MY2017, tinand cont ca a fost fabricata pe 15.09.2016., am gasit o hartie prin usa de la fabrica.1 point
-
switch - ul e cel din yala - cu aparatul de masura, verifici care este firul de la yala In cazul tau - nu ai plus in spate, ca ai geamuri manuale - deci nu ai de unde sa ai plus in usa - deci, trebuie sa il aduci din fata.1 point
-
De fapt, trebuie sa caute comenzile fara tempomat - cele cu tempomat, nu functioneaza1 point
-
A venit si ziua in care am ridicat masina. Primele impresii, pe primii km sunt ca e destul de departe de vechiul Golf. In sensul in care trebuie sa ma obisnuiesc cu tot. De la frane, motor, ambreiaj la sistem multimedia, comenzi pe volan. Progresul e vizibil. Motorul nu l-am exploatat decat pana in 3000rpm. Nu inteleg in ce mod/fereastra de cb apare scris "2-cylinder mode". Pana acum nu am vazut decat Eco care apare scris pe cb. Kessy e o dotare foarte buna. Personal, daca nu era in pachet technology, poate nu o bifam separat. M-am obisnuit imediat cu ea, deh..cu binele te obisnuiesti repede. Primii 650km ii voi face de maine pana luni inclusiv. Marea adaptare va fi tocmai cu radarul adaptiv. Am doar 2 poze pana a murit telefonul. Mai multe in seara asta cand mai ies.1 point
-
1 point
-
Votez pt colantarea/vopsirea capacelor oglinzilor in negru! Avand in vedere ca ai destule elemente negre, consider ca ar arata bine.0 points
-
Salut! de o saptamana Golful meu nu mai baga caldura decat pe partea dreapta..pe partea soferului,rece..inclusiv parbrizul este impartit in 2 ..iar la picioare..peste tot baga rece...precizez ca masina are climatronic..si temperatura apei..este la 90 grade...Multumesc!-1 points
-
Salut ! Multumesc pentru urari. Sa-ti raspund punctual: 1. Am vrut masina noua iar diferenta pana la un golf 7 gti echipat similar era cam de 9.000 Euro - mult prea mult (un golf 6 gti nu am luat in calcul - masina second); 2. Franele sunt chiar ok pentru dimensiunile ei si pentru o utilizare medie (nu stiu exact ce dimensiuni au); 3. Calitatea interiorului este sub golf (pe la usi se aud zgomotele respective); 4. Consum urban intre 11 si 17 in functie de aglomeratie (17 am vazut pe o distanta foarte scurta - medie 2km/h); 5. Revizie nu am facut deoarece am 7 luni si 4500 km (masina are garantie 4 ani).-1 points
-
De prin lume adunate: Din cate am auzit, Metrotehnica se inchide. Iar la Alto Syncro, 1.4TSI special pentru Test Drive abia la anul o primesc si ei. Multa lume pe forum si pe alte canale spune ca Ateca este sub Tiguan ca si calitate. Au dreptate cu calitatea, dar ce nu se precizeaza este faptul ca Ateca are totusi un interior de calitate. Si scoti un Excellence de la 27 k Euro la 24 cel putin... Beat that VW... Eu plecasem chitit ca nu-mi va placea Ateca la interior, cand am ajuns acolo - surpriza - masina e foarte bine finisata, materiale Ok. Spatiul destul de mult la interior si foarte practic. As fi fost dispus sa inclin pentru un Ateca si sa cumpar un Thule doar pentru concedii fiindca portbagajul e mic pentru mine in astfel de situatii, dar din pacate pentru Ateca exista Skoda Superb care ramane pe primul loc in preferinte. Despre Kia Sportage s-a spus deja tot ce era de spus, nu are rost sa repet aceleasi avantaje/dezavantaje. Tucsonul nu-mi place la finisaje.-1 points
-
-1 points
-
NU exista senzor de calitate ulei. Exista doar senzor de temperatura ulei, senzor de nivel ulei si multe calcule pe care le face ECU ca sa aproximeze uzura uleiului si miscorarea corespunzatoare a intervalului de service.-1 points
-
De ce n-ai optat pt DSG? Am eu una similara, doar ca e motorul de 180cp. Chiar trebuie automata la motorizarea asta sincer,in fine e problema ta ce ai ales.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00