Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.10.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
Da, sigur e buna solutia, doar ca trebuie sa insisti: mai stropesti, mai astepti, mai freci. Si tot asa. Depinde de lipici probabil. Ce consecinte penale? Pai cand tragi de o antena daia, iti mai intra si in ochi, asta e! Cand rupi/furi/vandalizezi niste chestii si te surprinde cineva, te sperii, mai cazi, te impiedici, te lovesti, se intampla !3 points
-
@saibot: ce vanzare, bre ? Stiu eu unde bati tu si imi pare si mie rau de topicu' ala Dar, in cazul de fata, asa cum am mai spus, masina nu se vinde si nici nu se "adauga la vanzare". Ramane in "flota" din familie, expulzam un "francez hdi" cu ocazia asta.2 points
-
2 points
-
Vezi ca se schimba inclusiv pompa de motorina! E pompa speciala, cu alimentare separata pt webasto! Ma intereseaza si pe mine dar nu stiu cine se baga sa-ti monteze! Din ce am intrebat eu cred ca iesi mai avantajos cu un sistem aftermarket webasto! Daca tu ai motor 1.6 si CC-ul 2.0 s-ar putea sa nu se potriveasca pompa de motorina! Daca reusesti, te rog sa faci un topic nou cu retrofit webasto. Bafta cu ce vrei sa faci!1 point
-
Motorizarea de 1.4 ramane pe facelift. Se pare ca 1.5 intra pe Golf 8 sau ultimele loturi de G7 facelift.1 point
-
Poate ajuta informatia: schimbat la reprezentanta termostat la cutie cu tot cu carcasa (plus furtune, vin cu totul) = 750 de lei. PS: stiu ca am dat mult1 point
-
volant 03L105266CC sachs 2294 001 362 (doar pt sistem sachs) volant 04L105266B luk 415 0583 10 (doar pt sistem luk) Set ambreiaj 03L141018G luk 624 3731 09 sau sachs 3000 970 062 (doar pt sistem sachs) Set ambreiaj 03L141016N luk 624 3553 09 sau sachs 3000 950 940 (doar pt sistem luk) Rulment 0A5141671L luk 510017610 sau sachs 3182 600 204 Sistemele sachs-luk nu sunt compatibile intre ele,daca optezi pt volant sachs iti iei ambreajul compatibil ei si invers pt volant luk. Exemplu pachet pt sistem sachs :volant 2294 001 362 +set ambreiaj luk 624 3731 09 sau sachs 3000 970 062 + rulment luk 510017610 sau sachs 3182 600 204 ( original 03L105266CC+03L141018G+0A5141671L). Daca schimbi doar ambreajul fara volant,doar dupa ce desfaci ambreajul iti poti da seama ce trebuie cumparat,sistem luk sau sistem sachs.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
In primul rand sa te asiguri ca este COMPLETA. Imi este greu sa cred ca ai toate furtunele si tevile. dupa care vezi in aria de prestari servicii.1 point
-
Nici macar la reprezentanta nu poti afla cu exactitate nr. de Km. In schimb, afli daca exista intrari in service si poti extrapoland pe baza Km+data calendaristica aferenta fiecarei intrari sa iti faci o idee cat mai exacta asupra istoricului.1 point
-
90k zice cartea. Verificat si cu service-ul. O sa fie schimbat la revizia de 75k, caci se anunta, ca in fiecare an de altfel, "cea mai grea iarna din ultimii 50ani"1 point
-
mergi si sterge eroarea... e pacat sa stai asa, cu ea aprinsa in bord. Ai pus contactul, cu mufa de la lampa de avertizare dezactivare airbag pasager - scoasa - de aici eroarea. Este un warn - care nu se va sterge pana nu ajungi la un tester1 point
-
Salutare, multumesc frumos ! Întâmplător, chiar acum ne întorceam din oras si schimbam opinii dupa doua luni de la achizitie ☺ puncte tari: - volanul, pedalierul si cutia fac orice drum plăcut si usor. - composition media e f ok, se navighează rapid, grafica placuta, comenzi intuitive, se misca f rapid si nu in ultimul rand e f la indemana, spre deosebire de alte compacte unde nu ajungeam la el fără sa ma aplec. - spatiul interior este f ok si spatiile de depozitare si cârlige de agatat sunt peste tot, e f fain. Bomboana de pe tort, mochetarea lor care este atât elegantă cat si utila. - frâna de mana electrica si autoholdul sunt ? - senzorii de parcare, sotia e mare fan ☺ - scaunele sunt f faine atât dpdv mers sportiv cat si comfort - si încheiem cu insonorizarea, care e o plăcere puncte mai putin tari: - motorul ☺ face viteza, masina e mulțumitor de rapidă, fără probleme in orice situație. Este silențios si face consumuri f bune atât urban cat si extraurban. Dar, dar... e un motor mic, si se vede, in sarcina cere retrogradare si ma vad nevoit sa umblu mai des decât imi place la schimbător. Plus ca nu-mi place sunetul. Venind de pe un aspirat 1.8 140 cp...nu-mi place. Însă, însă... nu am nici un regret pt ca: in mod realist, motorul isi face treaba super bine si doi, pt tot ce e golful, accept sa nu pot avea motor aspirat. despre optiuni, da, dsg vroiam, nu ni l-am permis, asta e, poate la următoarea ☺ am ales 1.4 si susp indep in detrim 1.2 cu dsg De piele nu s-a pus problema, dar am vazut un golf cu piele sapt trecuta intr-o parcare. Culoarea cafelei cu lapte, scaune si fete usi...ce sa zic... ? arata intr-un mare fel ! Daca citește cineva mai bogat ca mine, din tot sufletul meu de om chibzuit, bifați piele ! ?1 point
-
As putea sa adaug ca intre leon si superb exista o diferenta de greutate mare. Vb de 1.4 tsi pe 1250 kg (+/-) vs 1.4 tsi pe 1500kg. (Daca pui si 235-uri...) ...cred ca 1.4 tsi va avea un handicap fata de 2.0tdi 150 ...1 point
-
@_ionut Si pe Ambition ai lumini la picioare spate? Cand ai timp imi poti face si mie niste poze cu lampile de jos, in ce mufa sub scaun sunt conectate? Eu m-am uitat pe sub scaunele fata si nu am vazut nicio mufa libera in care as putea baga lampile pt spate daca as cumpara. Oricum deja ma pune pe ganduri faptul ca nu am deloc in spate, iar tu, tot pe Ambition, ai. Astazi, avand putin timp liber, mi-am batut capul cu plafonierele si am inlocuit becurile din ele cu leduri. Cu un card de plastic, ceva atentie sa nu rup urechile de prindere si multa rabdare la plafoniera spate pentru ca din cauza constructiei sistemului de contacte, nu poti scoate efectiv becurile din soclu doar tragand de ele. A trebuit sa scot de tot plafoniera spate si sa scot cu o surubelnita becurile impingandu-le din spate, altfel nu ieseau sub nicio forma. Momentan am pus leduri chinezesti pentru proba si sunt ok, lumina cica ar fi ~5000k, dar nu-mi place ca daca las plafoniera pe pozitia in care se aprind becurile cand descui masina sau deschid usa, chiar si dupa incuiere, ramane un curent rezidual in circuit si licare ff usor ledurile. La picioare am pus Philips W5W 4000K 1W, in forma de bec normal, si alea se comporta ok, deci voi lua si pentru plafoniere din alea pentru a scapa de problema asta. Momentan nu las plafoniera setata pe pornit cu usi deschise. In fata n-am avut probleme, s-au schimbat usor. Becurile cu care a venit masina au fost Philips Blue Vision, o vrajeala "blue vision" ala, sunt extrem de galbene cand le aprinzi desi ele sunt colorate cu albastru. Becurile plafonierelor sunt W5W, doua fata, doua spate. Mai jos cateva poze din timpul operatiunii.1 point
-
1 point
-
Ieri am vizitat standul Liqui Molly de la SAB 2016, oamenii foarte amabili și gata pentru orice informație. Au râs când le.am povestit ce discuții sunt pe aici. Site.ul lor online pentru vânzări este automoly.ro Sper ca nu se consideră reclamă. Sau îl puteți șterge....1 point
-
@Cristian xcellence, interior negru alcantara - piano black, brown vine cu ramele "maro" @CristiALF poftim1 point
-
Garantat 100%, dupa o filmare ? nu... dar eu asa cred. 100% garantat poti spune, abia dupa ce faci masuratori, etc.1 point
-
Apropo de Smartlink, mi-am făcut puțin timp mai devreme și am făcut niște poze, cu mirrorlink, apoi cu android auto. Android auto îmi place ca poți folosi google maps cu el și poți vedea și trafic, iar mirrorlink e bun ca poți sa îți vezi și notificări pe lângă faptul ca poți folosi sygic car navigation ca navigație of-line, fără conexiune la net. Telefonul folosit: Galaxy S7. L.E. acum am văzut ca nu am făcut poza la ecranul principal în mirrorlink.1 point
-
1 point
-
Sa stii! Adevarul ca e misto sa iti permiti o masina de suflet cu care sa nu mergi zi de zi. Ai facut o alegere foarte buna, e o masina buna si pentru concedii intr-adevar. Sa stii ca eu cred ca Rapid-ul e o masina foarte ok in categoria ei. Iar masina de servici este cea mai buna (se stie! ) In perioada urmatoare va trebui sa imi iau anvelope. Sunt decis, voi merge pe Nokian WR A4 pentru ca doar ultimele noutati imi pot eu lua la dimensiunile mele atipice 205/55/R17 ...1 point
-
1 point
-
Se pare ca am mai dat peste un service neserios din Iasi. : Cd Serv. Am ajuns si eu prin recomandare unor prieteni ca fac treeaba buna la tichinigerie + vopsitorie. Din neatentia mea , am atins aripa spate + bara intr-un tarus din asta de ''loc rezervat''- oftica mare. Toate bune si am inceput cautarile de un service bun: Toyota nu primeau ca cica erau fff ocupati. Am zis hai sa ma duc la Cd Serv. Sun si intreb daca au disponibilitate au zis ca ok, lasa masina miercuri si o iau vineri. Zis si facut . Ma prezint Miercuri la service, las masina (fara nici un fel de act de predare - preluare masina). Joi am zis sa le fac o vizita sa vad in ce stadiu este. Era la pregatire, bara data jos, chit . M-am bucurat pe moment ca arata bine. Vineri nerabdator sun pe respectivul inginer (care ar trebui sa fie mai sociabil cu clientul) , intreb daca este gata, la care el imi spune ca da , pot sa vin sa o ridic. Merg la service, o vad afara si deodata era sa cada cerul pe mine: diferenta de vopsea fff mare. Ma duc la el, completez acte pe acolo , la care el spune ca asta e tot:)). eu am zis , mai intai sa aruncam un ochi. si acum sa va prezint neregulile gasite pe loc (ca mai urmeaza altele cand am ajuns acasa); - culoarea era turbata rau, nu se pupa de nici un fel cu restul masinii (bara + aripa spate) - lac scurs pe cant aripa; - pe interiorul semiaripii 5-6 cm de vopsea lipsa; - ornament nichel portbagaj bagat surubelnita in el la demontat; - interioril masinii fff prafuit si neprotejat deloc, in potbagaj la fel; I-am zis ca nu pot accepta asa ceva si vreau sa faca ceva, la care initial mi-au spus ca o sa iese la un polish intr-o luna si ca mizeria nu a stiut ca e asa. Am cazut la pace ca Luni dimineata sa ma prezit la ei sa imi refaca greselile. Ajung acasa nervos si incep inspectia detaliata. A mai cazut un cer peste mine:)): - bara spate avea 2 zgarieturi (neatentie le pregatirea ei); - la 5 cm in susul semiaripii avea o dunga ca si cum au delimitat ceva cu banda; - punct negru (cam cat o buburuza) pe bara spate; - in josul aripii spre prag reactie sau nu stiu cum sa ii spun (ca si cum dadea sa crape); - la chederul de la geamul mic se vedea cum au dat peste, coaja spre interior. Sambata ma prezint iarasi la service (nici macar nu am putut sa dorm de nervi:))). Era alt inginer pe acolo, mai sociabil si i-am arata bataia de joc de care am avut parte. A vb mai frumos si a zis ca luni se rezolva Luni eram cu masina in poarta service-ului la 8. Vb cu inginerul , zice sa las masina. la care eu ii spun : nu nu, hai sa iti mai arat inca ceva. I-am lasat si o lista cu 11 nereguli (sesizabile la ochi). Nu a fost deloc multumit de lucrul asta. Miercuri iarasi pe drumuri, am luat din nou masina de la ei. Alta treaba. vopsita cum trebuie, nu se observa decat lacul care o sa se duca el + toate necomformitatile rezolvate. Acum era alt nene acolo care mai zice ca daca ar trebui sa ne uitam la toate lucrurile ar trebuie sa plece toti oamenii de la el. A si recunoscut ca au facut treab nasoala si ca a incercat sa imi vanda gogosi ca doar ei plateau vopseaua a doua oara si timpul pierdut. Cel mai tare m-am suparat ca te iau de prost si se bazeaza ca esti in necunostinta de cauza si nu stii ce insemna o masina.au incercat si cu mine..., dar nu le-a mers. Pacat pentru ca ei eu de pierdut.. Sper ca nu v-am plictist cu prostiile mele, dar am ajuns la concluzia ca daca nu ai pe ''cineva'' la un service sau nu stai acolo de fata cand o repara, fac treaba de mantuiala. toate cele bune si aveti grija pe ce maini lasati masiniile.1 point
-
Pai sa o luam de la inceput. Am bagat masina acolo, s-au conectat 2 furtune de la robotel la niste robinete pe acolo. Dupa care baiatul de acolo s-a uitat pe hartia aia si a introdus in robotel cantitatea de freon adica 750 gr. Dup-aia a dat ENTER si a inceput sa-si faca treaba robotelul. Intai a inceput faza de RECICLARE, si a scos 200 gr de freon, a scos pe un log treaba asta. Dupa RECICLARE ULEI, erau 31 de CC de ulei pare-mi-se, iar scris pe LOG. Dupa a facut niste teste de ETANSEIZARE pe acolo, iar a scos chitantuca. Dup-aia a inceput sa bage FREON, 750 gr Dup-aia a bagat ulei vreo 25 CC sau ceva de genul. Dup-aia a inceput sa bipuie si astepta un ENTER, ceva DIAGNOZE SYSTEM. A venit baiatu si mi-a prins de o fanta de la aer un senzor de temperatura pe BLUETOOTH si mi-a spus sa dau drumu la clima pe LO si sa pornesc motorul si sa-l tin la 1500 ture. Facut si operatiunea asta, am stat inauntru si m-am congelat vro 5-10 minute nu mai stiu cat a fost. La sfarsit a scos pe hartiuta diferenta de temperatura in alea 10 minute, parca de la 30 de grade cat erau afara la 9 grade cate a inregistrat senzorul in masina. Dup-aia s-a terminat operatiunea robotelul. Si-a reciclat freonul de pe furtune, s-au deconectat furtunele, ala dinspre parbriz era fierbinte la conexiune beware! Am platit halatul si am plecat multumit acasa. P.S.: Halatul a costat 240 RON, cam scump dar eu sunt multumit de performanta robotului si ca m-au servit la timp. Sper sa fi fost de ajutor postul meu kilometric. P.S. @ P.S.: acuma prin oras tin clima la 24 de grade si e ok ca la 22 mi se pare ca ma ia frigul la maini...deci sunt multumit.1 point
-
Avind la un moment dat un consum ridicat de motorina, constatat de caderea cu rapiditate a acului de la combustibil, am facut o diagnoza si am dat de urmatoarea eroare: 17570 - Fuel Temp Sensor (G81): Short to Ground P1162 - 35-10 - - - Intermittent Dupa ce am sters eroarea, consumul a revenit la normal, eroarea nu a mai aparut dar piticul meu din creier lucra ... Aflind de la al bundy unde e, am verificat rezistenta acestui senzor cu ajutorul unui multimetru conectat pe pinii 4 si7 din mufa mare (10 pini) aflata sub pompa. Neavind nici un semnal din partea termistorului, am inceput sa caut informatii despre montare/demontare fara sa ramii cu piese de rezerva :D Materialul despre demontare este in limba engleza si poate fi gasit aici Precizez ca acea cheie tubulara minunata de forma unui hexagon triunghiular sau triunghi hexagonal :P nu am gasit-o niciunde, toti furnizorii de scule fiind uimiti de cerinta mea. Fiind in prag de iarna am schimbat filtrul de motorina, din care a curs o gramada de apa mizerabila adunata pe durata a vreo 30-40k km. Beneficiind de suportul tehnic acordat de Zabin (garaj, lampa, scule), am desfacut capacul de la pompa si am gasit o tona de mizga pe componente, inclusiv pe interiorul capacului (dupa ce a trecut pe acolo o cisterna de combustibil consider ca totusi e destul de curat). Am avut si fotograf la lucrare, in persoana lui RedFighter; pozele facute de el vor aparea un pic mai tirziu :) Daca la operatia asta nu schimbati filtrul de motorina, e bine sa se desfaca turul si returul de pe filtru si turul de pe pompa, pentru a da capacul la o parte fara desfacerea returului de la injectoare, pentru ca e mai simplu sa se scoata sigurantele de pe 3 furtune decit niplul ala care are niste garnituri, etc. Dupa cum scrie si in materialul din link, inainte de a demonta capacul se curata de jur imprejur pentru a elimina potentiala mizerie ce poate intra in pompa. De asemenea e de preferat sa se desfaca dupa ce se raceste motorul pentru a preveni anumite reactii adverse dintre motorina ce curge intr-o veselie si piesele de metal cu temperaturi ridicate, adica incendiu. Acel surub, a fost scos cu ajutorul unei chei inelare, batuta usor pe surub, atit la desfacere cit si la stringere. La capitolul asta e bine sa fie 2 persoane, una sa tina cheia pe surub iar cel ce bate sa poata tine un dorn pe cheie. Dupa ce acea zona a fost spalata bine cu spray contact, am suflat de jur imprejur pentru a evacua majoritatea sprayului ramas pe acolo. La montaj, am strins suruburile pe diagonala (dambla de-a mea sa string capacul ca pe chiulasa). Cind totul a fost imprastiat, am verificat cablajul intre pinii 4 si 7 si contactele pe care se aseaza senzorul; senzorul curatat si pus pe aparat nu a dat nimic, chiar daca l-am incalzit cu o bricheta asa ca a fost montat la loc. Montajul a durat mai mult pentru ca a trebuie sa recuperez unul din suruburile cu care este fixat de pe unde cazuse, evident l-am cautat cu un magnet in scut iar asistentii mei :P insistau sa pun altul ca nu il mai gasesc pe cel original. Cind eram pe punctul de a scoate scutul am dat de el undeva pe motor, totul terminindu-se cu bine. Morala: Atentie cu suruburile astea doua pentru ca sint foarte mici, unsuroase de la motorina si noi avem degetele rare :D Dupa ce totul a fost montat, am tras motorina in filtru iar cu o seringa am bagat pe furtunul de tur la pompa sa diluez urmele de spray din pompa. La verificarea cu vag-com temperatura motorinei era normala, apropiata de cea a lichidului de racire asa ca miine dimineata o sa aflu daca e corecta informatia sau nu. Cit timp Zabin a butonat la Vagcom iar motorul era pornit, eu am urmarit eficienta garniturii din capac - etansarea imbinarii. Cum nu am avut la rece temperatura negativa de 5 grade mi-ar placea sa cred ca totul a pornit de la apa, jeg, oxidarea contactelor. Daca totusi constat ca senzorul trebuie inlocuit, la demontarea urmatoare o sa folosesc o pila sa ajustez laturile mici ale acelui surub pina cind va putea fi strins/desfacut cu o tubulara de 6 sau 7. Spor la treaba! LE: Au sosit si pozele!! Cum ALH e prezent pe mai multe masini, las la latitudinea si longitudinea moderatorilor mutarea topicului in aria tehnica ;)1 point
-
Salut , nimeni de pe acest forum nu te poate ajuta cu nimic legat de km-trii masinii crede-ma (daca gresesc cu ceva sa fiu corectat) , era o singura persoana (skodita parca) care nu facea altceva decat sa sune proprietarul masinii si sa ceara date din cartea service sa isi dea seama daca pare ceva in neregula , atat ! Mergi la o reprezentanta cu proprietarul si cu masina asta e singura varianta reala de a afla km-trii ! Salut0 points
-
Buna ziua am un golf 3 , 1.4 benzina cand il tin la relanti se aude ceva frecand iar daca ,calc ambreiajul nu se mai aude ,cutia de viteze merge putin cam greu iar daca duc ambreiajul de totbsi bag in marsarier câraie cateodata , schimbatorul trepideaza mi a sarit ieri din a 5 pe liber ce poate fi uleiul sau rulment de presiune etc ?-1 points
-
1. Sper sa schimbe in bine stopurile cu LED, actualele sunt ca un pom de Craciun fara nici o linie stilistica. 2. Sper sa vina cu farurile LED de pe Passat adaptate la stilistica Golf-ului, actualele nu-mi inspira nimic. 3. Sunt curios de noile motorizari 1.5 TSI si 1.5 TDI. 4. Sper ca Active Display sa nu fie prea scump, pentru mine e obligatoriu. 5. Sper sa redeseneze grila frontala, actuala e chiar urata. Daca fac schimbarile astea....ma gandesc la una noua. G7 nu m-a impresionat cu nimic la momentul aparitiei (din contra, il consider cel mai urat Golf produs de ei), dar poate s-au mai dat pe braza dupa scandalul de anul trecut...-1 points
-
De ce n-ai optat pt DSG? Am eu una similara, doar ca e motorul de 180cp. Chiar trebuie automata la motorizarea asta sincer,in fine e problema ta ce ai ales.-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00