Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2016 în toate secţiunile

  1. Iesire facuta cu succes, 2 zile de condus, total 800 km. Am bifat fiecare loc planificat, cu cate o vizita. Vremea a fost asa si asa, uneori era ploaie, alteori soare, temperaturi intre 6 si 17 grade. Traseul este acesta: : Opriri si locuri de vizitat: 1. Lacul Sfanta Ana- se poate ajunge cu orice masina, chiar si suspensie sport. 2. Wellness Center Baile Tusnad (a fost inchis pe perioada 17-23.10.2016) - stiam ca e inchis, insa am mai fost la el, des, il recomand, te relaxezi total. 3. Welness Center Praid - recomandat sa stati minim 3 ore, iar daca nu vreti sa prinderi aglomeratie va recomand ora 15-16 pt ca e inchisa salina dupa ora 14:30. 4. Casa Telegdy- va recomand sa mancati aici, e fenomenal- https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g1463052-d1463287-Reviews-Restaurant_Casa_Telegdy_Haz-Praid_Harghita_County_Central_Romania_Transylvania.html -sarmale premiate locul 1 pe tara, are o gramada de premii, si trofee castigate, meniu variat, eu sunt vegetarian si am avut ce sa aleg. 5. Hanul Secuiesc- mancare super buna si aici, orice, au si ei premii, si sunt cu bun simt, bere Csiki Sor: http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/hanul_secuiesc-c97020.html 6. Cazare la pret decent, foarte curat, fara multe pretentii (renovat, curat, smart tv, internet, liniste, parcare la strada iluminata)- Villa Ritz : http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/pensiunea_ritz-c76371.html Cateva cuvinte despre masina, traseu. Am fost 4 persoane in masina mereu, cu bagaje full. S-a mers pe temperaturi si de 6 grade si de 17 grade, ploaie torentiala, sau noaptea. Uleiul Fuchs este wow, asa cum mi-l aminteam, porniri la rece ireprosabile, fara suspinat de turbo pe orice conditii indiferent de umiditate, sunt uimit. Rotile de iarna cu anvelope nokian wr d3 s-au comportat exemplar, foarte moi, fara sa faca zgomot, masina trage bine, viteza medie pe 300km la dus 70km/h pe Valea Prahovei cu consum de 5.1 % (cu 4 persoane in masina) ce sa vrei mai mult. Singurul inconvenient, raman farurile pe noapte bezna( nici stele) si pe ploaie torentiala, se vede bine cu faza lunga, insa cu cea scurta nu prea. Cateva poze, nu prea am avut timp sa fac poze:
    2 points
  2. Salut, Cand am achizitionat masina , scaunele pareau foarte confortabile. Dar in timp am ajuns la concluzia ca pe distante lungi scaunele din vw passat cc sunt foarte inconfortabile. Am senzatia ca stau cu fundul intr-o galeata , si sunt foarte tari. ( scaunele sunt din piele perforata) Sezutul nu ofera destul suport pentru picioare, e scurt. Sunt foarte dezamagit, am testat si alte masini si toate sunt mai confortabile decat cele din cc. Cele din bmw seria 5 sunt ca niste canapele de confortabile. As dori sa stiu daca sunt singurul care are aceasta problema. Multumesc.
    1 point
  3. Baterie schimbata/codata. Inca de la prima cheie, impecabila; nu mai smucea. Pornea in fractiune de secunda. Nici bine nu am ajuns la primul semafor ca start-stop si-a revenit, cu toate ca motorul nu era la 90 grade, dar nici nu conta.. important e ca mergea. Atatea neplaceri ce aveam la masina si toate se datorau bateriei. Super
    1 point
  4. Am pus si anvelopele de iarna . La o prima impresie sunt foarte silentioase , la performante nu am ce sa comentez inca. Sa vedem cum o sa stea si cu uzura.
    1 point
  5. Am renuntat pe moment la BB, cred ca va ramane de vanzare pana prin februarie, daca nu se vinde o mai tinem
    1 point
  6. Clar ca e obligatoriu amorsarea la orice interventie in sistemul de alimentare,pentru protejarea pompei si a celorlalte elemente (injectoare,pompa recirculare)
    1 point
  7. Am schimbat si bujiile si lichidul de frana, pe 12 oct, la 604xx km. Mare diferenta cu bujii si lichid nou, pornirea la rece e mult mai calma si pedala de frana mai ferma. De pornirea balbaita tot n-am scapat, face de cand e noua, numai la temperaturile de noiembrie/martie. Inainte de a pune rotile de iarna as vrea sa fac o geometrie si sa le reechilibrez sa stiu totul bine Jurnalul a devenit monoton, ceea ce nu e neaparat un lucru rau. Sper sa am de scris numai de bine
    1 point
  8. Acum se vede , este la locul lui.
    1 point
  9. Multumesc pentru raspuns, stiu cum arata o pompa CP4, suntem insa in topicul rezervat sistemului de injectie Continental care are si el pacatele lui dar nu pe partea de HPP cum sunt la Bosch. O sa repet de cate ori am ocazia ca datul la cheie fara amorsare e o eroare pe care inca o mai fac unii mecanici si care poate duce la uzura prematura a pompei. Am inteles gresit sau consideri ca nu e obligatoriu ca in procedura de schimbare a filtrului sa amorsezi circuitul de motorina?
    1 point
  10. Nu-mi vine sa cred. Ce analfabeta! Posta Romana isi merita sfarsitul cu asa functionari.
    1 point
  11. pentru piesele simple puteti cauta cu succes pe google. 044 121 113 http://lmgtfy.com/?q=1.9+TDI+BJB+coolant+thermostat
    1 point
  12. 1 point
  13. ba da si e suficient sa fie lubrifiate doar cu motorina. am 200k cu motorul din semnatura fara probleme cu pompa, si fara adaos de nimic in motorina colegu marius mai sus spune ca are 225 000 la fel fara probleme... ps: probleme sunt la anumite modele de pompe BOSCH de multe ori generate la schimbarea filtrului de motorina unde se de la "la cheie pana o ia" si dusa e
    1 point
  14. Daca ai CAGA da ajuta, dar la noile Cr nu.
    1 point
  15. Pentru ca nu ajuta la nimic.... Hello, CR DPF nu PD. Singurul lucru care ajuta sunt inj noi cand au picat datorita nr mare de km. Sa le consideram consumabile si schimbul lor o data la 200 000 km nu mi se pare a fi o problema de fiabilitate.
    1 point
  16. chiar deloc...si o curea noua le face identic dupa cateva luni de utilizare....nu pe alea se bazeaza rezistenta, are kevlar etc. repet sunt superficiale mai mergea mult si bine asa.
    1 point
  17. Passatul1.9TDI PD AVF are actualmente 202.000 km. Masina este cumparata de noua din Romania si din parcursul respectiv aproximativ 140.000 sunt facuti strict in Bucuresti prin traficul aglomerat. Distante scurte, iarna motorul nu are timp sa se incalzeasca (serviciul a fost mereu in 2-3 km de casa) si merg destul de incet, cutia schimba la 2.000 rpm si cade in 1.400 rpm. In cei 10 ani de cand sunt proprietar problemele esentiale au fost urmatoarele : 1 injector stricat (a explodat in motor - 160.000 km), 1 axa de came distrusa + tacheti (2 came uzura f. mare - 200.000 km), pompa motorina schimbata (pierdea multa motorina pe la garnituri), turbina a necesitat curatare (nu reconditionare, doar a fost desfacuta si curatata, nu are joc in ax), cutia de viteze avariata (195.000 km) si a fost reparata. In aceste conditii am folosit aproape exclusiv ulei Castrol 505.01 pt PD si mi se pare ca motorul a rezistat destul de bine date fiind conditiile de exploatare, deci nu mi se pare chiar atat de dezastruos sau sa se poata afirma ca motorul nu e conceput pentru oras. Ulterior schimbarii axei cu came am trecut pe Motul 505.01 Specific si am decis sa schimb ulei la 5-6.000 km (deci de 2 ori pe an. la sfarsit de vara si la sfarsit de iarna). In afara de axa cu came care probabil a fost avariata de lipsa suficienta de lubrifiere dintr-un ulei prost SAU ulei subtiat de motorina ce a patruns prin garniturile pompei de motorina, dar si raportat la modul de exploarare intens (f. cald vara, f. frig iarna, drumuri scurte) mie mi se pare un motor destul de rezistent si cu cheltuieli de reparatie rezonabile (axa cu came 900 lei, pompa de motorina 900 lei dupa 15 ani de Bucuresti).
    1 point
  18. Consilierul nu ti-a spus bine. Povestea asta mi-a spus-o si mie, atata timp cat masina a fost in garantie; dupa ce am iesit cu ea din garantie, mi-au spus ca doar la masurarea lantului pot spune cu precizie daca se impune schimbara lantului sau nu. Si il cred pentru ca au fost cazuri de lanturi care au sarit de la punct desi lantul nu zornaia in mers, ci numai la pornire motor....vi-l mai amintiti pe colegul Bogdan Piatra? a fost banat de pe forum (nu cunosc motivul) insa intre timp si-a schimbat si el lantul, pentru a doua oara. Ultima schimbare a facut-o cand avea 63 000km cu aceasta varianta de lant. La revizie a cerut masurarea lantului, si avea 73.3mm si lantul nu zornaia in mers (doar 2 secunde la pornire). Cei de la service au schimbat lantul pe kulanza pe motiv ca lantul mai rezista doar cateva mii de km, si nu il mai tine pana la urmatoarea revizie. asa ca ATENTIE: masurati lantul cand va apropiati de 70 000km facuti cu respectivul lant, nu va bazati pe faptul ca nu zornaie in mers.
    1 point
  19. Eu nu inteleg de ce voi puneti mai intai contactul,asteptati sa se stinga martorii si dupa o porniti.De unde asta?Pentru ce?
    1 point
  20. Într-un comparativ între Passat și A4 ambele cu motoare pe benzina de 1,4 TSI ACT, a câștigat vw tocmai datorita spațiului mai mare. Și tocmai pentru că Audi este premium, ar trebui să coste mai mult decât un Passat cu acelasi dotări. Am stat și în seria 5 din 2012 break și într-adevăr este mare, dar parca mai mult la exterior.
    1 point
  21. Pompa combustibil G6 De curand am "pierdut" pompa de combustibil din rezervor.Deoarece ECU alimenteaza un releu (J17) care alimenteaza pompa (G6) nu da nici o eroare nici cu firele taiate.Motorul pornea la sfert doar ca nu tragea in turatii 2500/3000 rpm.La accelerari bruste apareau trepidatii si imediat dupa pornire motorul se balbaia aprox 2 secunde. Am scos pompa din rezervor.Desi papucii erau bagati bine ,nu facea nici un fel de contact.Alimentata separat functiona perfect.Am intarit mufele si le-am lipit cu cositor. Un test simplu : pompa se aude cateva secunde la punerea contactului.Un test complet gasiti in fisierul atasat. Procedura verificare pompa motorina.doc
    1 point
  22. Update de soft Azi am facut update de soft la reprezentanta(cu semnatura ,pe raspunderea mea ca nu a fost facut tuning).Actualizarea s-a facut de la 03G906021MS 9390 la 03G977021J 3898 Primele impresii sunt consum mai mic la oras si putere mult mai mare intre 2500-4000 rpm. Intarire contacte injectoare. Pentru intarirea contactelor am preferat sa demontez cablajul si sa desfac mufele pt a intari papuceii cat mai bine. Rulment spate Deoarece facea zgomot, am inlocuit rulmentul pe spate stanga.Operatiunea e simpla daca sunt sculele necesare. Cheie M18 si M16.Ca piesa de schimb am ales FAG care e si echiparea de fabrica ,pretul fiind aprox 300 ron pe langa cel OEM care costa aprox 800 ron.
    1 point
  23. la un alt cod motor (brd), avea aceeasi problema (infunda filtrul in 50-150km),si am gasit syncro angle la -6.3 ,culmea cum de mergea (distributie facuta in reprezentanta audi) .daca ai schimbat axul cu came atunci s-a umblat si la distributie ,dute si verifica /regleaza syncro angle (cred ca la tine tre sa stea cam intre -1,5 si -2,5). PS daca tot ai schimbat atatea piese, mai fa un efort si schimba si mecanicul .
    1 point
  24. In mod normal respectivul motoras(V157) nu trebuie sa iti provoace ingrijorare: el este folosit doar la oprirea motorului cand flapsul obtureaza admisia pt o oprire mai calma a motorului si pentru a evita , in caz de avarie majora(a se citi turbina crapata, bloc motor fisurat), autoaprinderea uleiului in cilindrii(nu ai vrea sa vezi cum merge motorul cu 5000 RPM cu cheia scoasa din contact). Mi se pare cel putin ciudat ca, consumul ar creste sau ca acceleratia ar fi mai greoaie :) ; dar cine stie poate nu vad eu toate laturile problemei. Si ai dreptate adaptarea EGR-ului nu are nici in clin nici in maneca cu V157, acestea doua sunt component strict separate doar pozitionate pe aceeasi piesa de metal.
    1 point
  25. Motorul ala de taxi nu cred ca era asa prost din moment ce a ajuns la 240.000 de km. Cam scump ce e drept, dar cred ca era totusi bun. Iti dai seama ce viata grea a vazut ala si totusi inca era viu. Ti-e clar ce ulei a pus grecul in el si ce l-a menajat (NOT). Deci se poate sa ajunga un motor din asta si la km multi, sunt colegi pe forum care au km multi cu BXE. Ar fi interesant de aflat care e numitorul comun la motoarele astea care se strica, ori e vreo luna din an anume, ori vreun furnizor anume, ori vreo serie ceva comuna (aceeasi fabrica ). Asteptam sa te intorci cu bine si sa rezolvi masina. Cum au zis si colegii, astea nu sunt tragedii, astea sunt chestii pe care sa le povestesti la copii si nepoti.
    -1 points
  26. Acum, fac asta din obisnuinta. Ma urc in masina, scot din viteza, pun contactul, mai ma "aranjez" in scaun si pornesc. La inceput faceam pentru ca stiu ca becutele alea de fapt sunt niste teste pe care le face masina la start, iar cand se stinge inseamna ca a trecut testul. Din cate stiu la benzina nu prea conteaza, desi eu mai patesc sa opresc motorul si sa nu ies din masina pana la urmatoarea pornire. Nedeschizand usa de la sofer deloc, pompa de benzina nu se amorseaza deloc, facand asta abia cand pun contactul. Ma gandesc ca atunci ar fi frumos sa o lasi cateva secunde sa isi termine treaba, deci partea cu asteptatul pana se sting martorii imi pare o idee buna.
    -1 points
  27. Doar asa ca idee, daca va deranjeaza doar zgomotul, galagia, tacaneala de ce nu incercati cu ulei 2T?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!