Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2016 în toate secţiunile

  1. Ieri am vizitat standul Liqui Molly de la SAB 2016, oamenii foarte amabili și gata pentru orice informație. Au râs când le.am povestit ce discuții sunt pe aici. Site.ul lor online pentru vânzări este automoly.ro Sper ca nu se consideră reclamă. Sau îl puteți șterge....
    1 point
  2. Nu e chiar atât de deranjant. Faptul ca Alcantara neagră este defapt gri petrol vine ca o nota contrastanta. Ceea ce m-a deranjat vizual au fost ornamente negru glossy. Sunt groaznice la o utilizare zilnica dar minunate la poze. Cred ca totuși, ca în cazul Leonului, există alte variante de culori pentru ornamente în catalogul de accesorii.
    1 point
  3. Uite un fr cu volan tesit https://www.youtube.com/watch?v=Go0qasG_ytM Butoanele sunt pt homescreen normal/smartphone mode .deci le vei folosi cam rar. de ce tocmai functiile astea trebuiau puse pe buton fizic ... nu stiu ce sa zic.
    1 point
  4. 1 point
  5. 1. Din cate stiu eu firele din geamurile laterale de la variant au rol de antena, nicidecum de dezaburarire. 2. Ar trebui sa-ti sufle dar totusi la o intensitate ceva mai mica decat pe fata, raportat la nivelul vitezei de pe fata.
    1 point
  6. motorul nu s-a spart din cauza uleiului. Probabil una din biele a iesit prin bloc. E boala clasica. Mergi in continuare pe 5w30 ca ai DPF. Un ulei ideal cum cauti tu nu exista. Avand in vedere ca mergi in conditii dezastruoase (Bucuresti) - probabil taxi, il schimbi la 7500 km si nu o sa mai ai probleme.
    1 point
  7. New mod: easy open! Avand portbagajul electric, odata cu retrofitul la keyless, imi doream foarte mult sa-l pot deschide plimband piciorul in partea de jos a barii, asa ca la masinile "straine". Pentru inceput am incercat montajul OEM, prezent pe A6 4G, fara succes... Pana la urma am dat de un modul facut de niste baieti de pe un forum Audi din Italia care au reusit sa gaseasca o rezolve de succes pentru aceasta optiune si pentru B8! De acum pot sa ma bucur si eu de aceast feature in momentele in care ma va trimite sotia la cumparaturi PS: scuzati harababura din portbagaj!
    1 point
  8. Buna seara,ptr un cc 1.8 tsi ce ulei imi recomandati! Pana acuma am folosit castrol magnatec 5w-40 si mi se pare f slab... Multumesc
    1 point
  9. cu Germania ai dreptate, e raiul pe pamint :icon_thumright: dar se poate merge si la noi. incearca un DN1 simbata dimineata pe la 6 cind e libeeeeeeer ;) ca e riscant, ca nu stiu ce, nu e cazul sa vb in topicul asta. sa raminem la consum deci. diesel rulez! la drum lung la orice viteza. eu pur si simplu nu mai vreau sa iau in calcul acest parametru, consumul in oras (bucuresti). intr-o seara nemernica am facut 1 ORA de pe calea victoriei (liceul de muzica enescu) prin piata romana si pina in piata victoriei. consumul? 16-17-18, mai conteaza? acest oras dauneaza grav oricarui tdi! imi mentin parerea ca diesel vs benzina are sens numai din punctul de vedere al consumului la drum lung. restul de avantaje/dezavantaje ale fiecaruia se anuleaza reciproc pina la urma. daca elimini si factorul consum, ca doar cine isi cumpara limuzine cu motoare V8 tdi nu se mai uita la consum, atunci ramin strict criterii subiective. toate testele comparative facute de reviste serioase, intre un anume model pe benzina si acelasi model pe motorina cu ACEEASI putere, nu dau un cistigator clar. doar nuanteaza pe ici pe colo, ca dieselul fiind mai greu e mai putin manevrabil etc etc. controversa asta n-o s-o rezolvam noi aici. peste citeva generatii cind o sa se termine rezervele de petrol, o sa rida aia de noi. ei vor fi cu motoare pe hidrogen. alta viata, nu? :P
    1 point
  10. 4100 si la mine a facut ca motorul sa devina zgomotos ... Octavia 2, 1.6 FSI. Inlocuit cu Aral High Tronic 5w40 (revenit), zgomotul s-a diminuat considerabil.
    0 points
  11. nu este 4x4 a pus din greseala cred, am sa ii verific istoricul sa vad daca sunt reali km..la pretul asta e ce-a mai bn dotata, scaunele daca erau celalalt model era perfect :D
    -1 points
  12. Uleiul nu se oxideaza asa usor, in orice caz nu in contact cu aerul, nu e perisabil. El se oxideaza de la frecarile si temperaturile, mai bine spus de la diferentele de temperatura din motor. 1. nu are nimic uleiul daca a luat contact cu aerul, nu e ca si cum l-ai tinut 6 luni la soare, uleiul inainte sa fie turnat in bidoane ia conctact cu aerul. 2. tatal tau are norma 505.01 pentru motoare PD, iar uleiul 507.00 longlife 5w30 inglobeaza norma 505.01 cu toate acestea eu nu recomand sa se foloseasca 5w30 la o masina rulata mult si mai ales nu inainte sa vina vara si temperaturi de peste 35 grade. Deci nu recomand sa-i bagi 5w30, multa lume spune ca 5w30 fiind longlife e mai puternic aditivat si protejeaza motorul mai bine, o fi asa, il protejeaza mai bine de oxidari, rezista mai bine in timp, il protejeaza de depuneri pt ca contnut mic de sulf, e low saps, nu creaza depuneri ca sa protejeze mediul/catalizator/filtru particule, egr si asa mai departe. Insa eu sunt de parere ca uzura cea mai mica la PD e data de un ulei 5w40 aditivat special antiuzura, schimbat des.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!