Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2016 în toate secţiunile
-
1 point
-
Buuuuun, hai ca am terminat fanta de la sofer,mentionez ca e ceva de munca si trebuie rabdare si atentie , mai ales la plasticele exterioare care chiar sunt fffff sensibile , asa ca atentie sa nu le zgariati. Am sa atasez niste poze in care se vede esentialul si ce am folosit in loc de mufe cu 4 pini, pt ca nu am gasit ceva mici decat mari si nu aduceau numai pe comanda si nu am mai asteptat. Eu sunt multumit de ce a iesit.1 point
-
Am 307 SW, merge brici in orice anotimp, cutia la fel. Este probabil cea mai buna masina all around dintre toate pe care le-am avut pana la actualul Golf (care e totusi devreme de apreciat obiectiv). Dar n-am auzit nici la altii sa mearga cutia aiurea iarna. Exact cum s-a spus si mai sus, poate o idee mai greu pentru o scurita perioada si atat..1 point
-
@Cristian xcellence, interior negru alcantara - piano black, brown vine cu ramele "maro" @CristiALF poftim1 point
-
Am montat aparatorile de noroi nu arata rau acuma astep sa le vad si utilitatea la prima ploaie .1 point
-
1 point
-
1 point
-
@ToniM Pai ai facut o greseala. Ai comparat motor de 190 cu unu de 240. Tiguan Higlhline de 190, porneste parca de pe la 34k in comparatie cu 38k cel de 2401 point
-
@Bebeee eu personal am configurat Tiguan 240cp, dupa reduceri 42k+ € . Ateca, dupa reduceri, sub 35k €. Personal, 7 k+ € mi se pare o diferenta care buzunarul meu o simte. @Luciosu am configurat si 190 la Tiguan, si cu suspensie adaptiva si altele, diferenta este insesizabila fata de 240 care vine cu mai multe dotari "standard" - si sa imi termin greseala, exact sub 1k € diferenta la final intre 190 si 240cp dotate la fel -recunosc la 240 am lasat culoare standard, la cel de 190 am pus eu, in rest identic. 2nd @Luciosu Ateca nu ofera suspensie adaptiva1 point
-
Ai remarcat vreun plus fata de Tiguan, in afara de pret? Am configurat un 2.0 TDI 190 si s-a dus spre 40K.. Am configurat si un Tigaun R-Line 240 HP HIGHLINE cu dotari si s-a dus la 46.000. Diferenta o consider prea mica, pentru a merita Ateca, in aceasta configuratie. Legat de motorizarile mai mici, nu m-am uitat. Dar la motor/dotare de top, nu merita.1 point
-
de obicei se strica banda... iar mecanici schimba senzorul - dupa care realizeaza ca era de la banda/rulment.1 point
-
Ce este fain la Android Auto si implicit Google Maps este ca se poate folosi functia de voce, nu mai trebuie sa tastezi destinatia si chiar daca este in limba engleza (pe romana nu functioneaza comanda vocala) se poate da comanda in romana (de ex. eu am cautat spitalul universitar bucuresti si l-a gasit. Ma gandeam sa-i spun in engleza, dar nu, a mers la fix, doar ca trebuie si netul activ, cel putin la mine doar asa a vrut.1 point
-
1 point
-
Yeap. La mine sunt. Dar, repet, masina mea nu e configuratie de RO. Pot fi (si sunt) unele chestii diferite fata de Style-ul de RO.1 point
-
Numai FR si CUPRA va avea, pozele ce vezi sunt de pe o noua echipare aparuta pe facelift : Excellence(un fel de Laurin and Klemment in viziunea Seat ) Ciudat acel ecran de 8 cu numai doua butonase pe langa hmmm.1 point
-
Am luat de pe OLX o antena care isi face treaba foarte bine. E cam cat un chibrit, e magnetica pe spate, astfel ca am atasat-o de spatele navigatiei si functioneaza fara erori si din bord. Am dat pe ea 50 lei si nu mai pun ca pare si foarte profi si de calitate. Ps: nu e treaba mea, dar ca sa astept o luna pentru ~ 30 lei (daca nu ai taxe vamale si de transport)... nu sunt genul.1 point
-
Pai tu ai motorul de 1.6, asa ca e normal. Eu la 2.0 nu am vazut decat odata 0,5, in mod normal este 0,6 sau 0.71 point
-
Niciodată n a mințit când vine vorba de cai si cuplu, ba dimpotrivă. Doar la noxe mai uita ei cifrele exacte .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Apropo de Smartlink, mi-am făcut puțin timp mai devreme și am făcut niște poze, cu mirrorlink, apoi cu android auto. Android auto îmi place ca poți folosi google maps cu el și poți vedea și trafic, iar mirrorlink e bun ca poți sa îți vezi și notificări pe lângă faptul ca poți folosi sygic car navigation ca navigație of-line, fără conexiune la net. Telefonul folosit: Galaxy S7. L.E. acum am văzut ca nu am făcut poza la ecranul principal în mirrorlink.1 point
-
Nu vei vedea 2.0 TSI pe XP, mai mult ca sigur. XP-ul de 1.8 este o varianta foarte buna DACA il scoti la un pret bun. Altfel, daca e situatia la fel ca atunci cand mi-am luat eu de ex, cu Alltrack-ul mai ieftin decat XP-ul...1 point
-
Am dat drumu' la treaba Vreau o combinatie de culori in setupul celei de mai jos, doar ca blue/beige. Caut intens interior.1 point
-
1 point
-
Un "competitor" de la francezi, personal mi se pare bestial interiorul @cristi511 palaria jos1 point
-
De la vara la iarna! Printr-un concurs de imprejurari am prins 4 anvelope 225/45/18 - Pirelli SottoZero la un pret bun asa ca am incaltat-o de pe acum. Aceasta dimensiune este una omologata pe acet tip de masina ca si anvelope de iarna, doar ca jantele mele sunt cu latime de 8.5j si acest lucru ma ingrijora putin legat de streatch-ul anvelopei exagerat. Temator si obosit am plecat spre vulcanizare la o ora tarzie in noapte. Din fericire anvelopele Pirelli sunt ceva mai late sau cel putin au forma balonului mai prietenoasa cu genul acesta de montaje, astfel rezultatul nu s-a dovedit unul dezastruos. Sunt incantat si bucuros cu ce am ales, avand in vedere trei conditii esentiale pe care le aveam: anvelope de calitate, inaltime a masinii cel putin ca cea cu setarea vara si o anvelopa mai ingusta potrivita pentru rulajul prin zapada. Dupa montaj am tras o fuga la self wash pt o spalare a noilor roti Bineinteles un plin binemeritat (mi-am facut drum prin oras sa incerc noile anvelope)1 point
-
@mariuscbn:Aici e vb de recomandari oficiale nu de Toma necredinciosul. Pana una alta recomandarea ta cu indicele 60 nu se regaseste in documentatia oficiala a VW. Dar, asa cum ai spus, fiecare este liber sa aleaga cum considera. Este normal deoarece acel 55 reprezinta procent din latimea partii rulante a anvelopei si NU inaltimea anvelopei in mm. Mai multe detalii aici: https://tiresize.com/how-to-read-tire-size/1 point
-
1 point
-
Se misca foarte bine motorul de 1.6 pe Passat crede-ma ! Daca omul este familist sa-si ia 1.6 lejer ca nu are nici cea mai mica problema , eu am sotia , copilul si mama iar in concedii se misca mai mult decat super ok , am facut precizarea asta pt cel care vrea 1.6 105 cp , nu are nevoie de mai mult de la masina daca e familist , daca e tanar si vrea adrenalina doar in depasiri , sa cumpere 2.0 170cp .1 point
-
Iti trimit ghidul meu, cartea tehnica a masinii si daca imi arati un rand unde scrie perioada de 4 ani eu o mananc, nu vreau polemica s-a mai discutat, eu am spus ce scrie in carte, de aici nu am ce sa mai comentez. Nu e logic, eu in 4 ani fac 40k. ce fac schimb distributia conform 'recomandarilor' ?1 point
-
E mai scump si mai riscant cu Motul. Adica uleiul OEM e 84 lei litrul. La un plin e 500 lei (atentie cu 6 litri ca cinci nu ajung), dar il schimbi la 60 de mii. Motul la 30k cum ai zis mai devreme e la aceiasi bani uleiul sau mai scump de 250 lei daca pui 6 litri. Pui in plus un filtru si manopera la fiecare schimb. Si la cutie manuala, riscai sa nu mearga foarte bine cu alt ulei decat OEM, intra mult mai greu la rece. La preturile de service pe care le are DSG e mai bine sa mergi pe OEM, cei care le serviseaza au scris mai sus ce recomanda. Pana la urma fiecare pune ce vrea, dar conteaza si costurile si siguranta.1 point
-
Vreau sa va multumesc nespus demult aveam si eu aceasi problema la masina se incalzea foarte greu la peste 70 de grade iar cand masina nu era in sarcina scadea temperatura . Am schimbat al 2-lea termostat si totul e okey , masina inainte vibra la subturatii iar consumul era mult mai mare acum totul e foarte okey si sunt foarte fericit ! Multumesc inca odata !1 point
-
1 point
-
Nic nu are nevoie de mai multe variante pt benzina. N-am inteles niciodata scopul SUV-urilor si in special al celor mari pe benzina. Consum mare cu performante diminuate datorita aerodinamicii, greutatii, suspensiei inalte. Pe viraje sau la frane se simt greutatea si garda la sol. Plus ca SUV-ul e pentru tractiune, are nevoie de cuplu. Un break cu acelasi motor se descurca mult mai bine, inclusiv la spatiu.1 point
-
-1 points
-
Da da, de acord Iti trebuie alcantara, directie progresiva + suspensie sport si...atat!-1 points
-
-1 points
-
@75NOR: Mirror Link numai pe cablu, Android Auto cablu si Bluetooth in acelasi timp (parte din informatie vine pe cablu si parte pe Bluetooth).-1 points
-
care-i smecheria de trebuie sa legi incalzirea scaunelor la climatronic? regleaza caldura in scaun in functie de cum reglezi intensitatea climatizarii ?-1 points
-
ai putea sa-i pui acum sa iti dea in scris pe ce dau garantie, nu se stie ... este mai "puturos" desi in scripte are 163 cai, portbagajul mult mai mic si vizibilitate mult mai slaba cand te asiguri dinspre dreapta-1 points
-
rog un coleg moderator sa inchida topicul asta sau, daca credeti ca poate fi util .....lasati-l.. am descris in topicul : cum am rezolvat problema. multumesc de intelegere. zi buna-1 points
-
Salut tuturor, Am un passat cc 2011 2.0 CFFB , vreau sa stiu cum pot verifica cu vcds-ul daca am elementul PTC de incalzire auxiliara , si daca este , cum, cand si daca functioneaza.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00