Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.10.2016 în toate secţiunile

  1. Pai pentru ca la plimbat sunt primii si in final oricum nu cunosc produsul, normal.
    3 points
  2. Si o poza de la interior
    2 points
  3. Nu pot sa nu ma gandesc la un Xp Negru + acc+dcc+dsg7+tsi in varianta facelift-ată
    2 points
  4. Ce cupra bai.... Iti iei un combi cupra fl si la revedere, nu tre Ateca @Topicul in sine: cred ca pe luni voi da avansul pentru Ateca, probabil pana prin februarie apoi vom astepta, conform informatii dealer pt 2.0 dsg 190cp @75NOR de indata ce semnez actele, platesc avansul, voi reveni cu confirmarea fabricii o data ce o am, cat despre indexare m-ai pierdut, imi dai un link pt dummys ca nu stiu ce sa incep cu a doua intrebare
    2 points
  5. De la vara la iarna! Printr-un concurs de imprejurari am prins 4 anvelope 225/45/18 - Pirelli SottoZero la un pret bun asa ca am incaltat-o de pe acum. Aceasta dimensiune este una omologata pe acet tip de masina ca si anvelope de iarna, doar ca jantele mele sunt cu latime de 8.5j si acest lucru ma ingrijora putin legat de streatch-ul anvelopei exagerat. Temator si obosit am plecat spre vulcanizare la o ora tarzie in noapte. Din fericire anvelopele Pirelli sunt ceva mai late sau cel putin au forma balonului mai prietenoasa cu genul acesta de montaje, astfel rezultatul nu s-a dovedit unul dezastruos. Sunt incantat si bucuros cu ce am ales, avand in vedere trei conditii esentiale pe care le aveam: anvelope de calitate, inaltime a masinii cel putin ca cea cu setarea vara si o anvelopa mai ingusta potrivita pentru rulajul prin zapada. Dupa montaj am tras o fuga la self wash pt o spalare a noilor roti Bineinteles un plin binemeritat (mi-am facut drum prin oras sa incerc noile anvelope)
    2 points
  6. Niciodată n a mințit când vine vorba de cai si cuplu, ba dimpotrivă. Doar la noxe mai uita ei cifrele exacte .
    1 point
  7. Uau! Cu un vcds sau vizual.Ai un midline 5K0953549. Care va trebui sa-l schimbi cu 5k0953549B.
    1 point
  8. Cauta la sfaturi achizitie sau vezi ca e topic dedicat de 1.4 TSI. succes in achizitie
    1 point
  9. Apropo de Smartlink, mi-am făcut puțin timp mai devreme și am făcut niște poze, cu mirrorlink, apoi cu android auto. Android auto îmi place ca poți folosi google maps cu el și poți vedea și trafic, iar mirrorlink e bun ca poți sa îți vezi și notificări pe lângă faptul ca poți folosi sygic car navigation ca navigație of-line, fără conexiune la net. Telefonul folosit: Galaxy S7. L.E. acum am văzut ca nu am făcut poza la ecranul principal în mirrorlink.
    1 point
  10. Am dat drumu' la treaba Vreau o combinatie de culori in setupul celei de mai jos, doar ca blue/beige. Caut intens interior.
    1 point
  11. 1 point
  12. Nu e pe topicul care trebuie. Dar ca sa iti raspund, CAXA nu a avut foarte mari probleme in comparatie cu 1.2 si 1.4 Cavd. Dar cel mai bine ii faci o verificari amanuntita.
    1 point
  13. A, nu, alea sunt suficiente, se leaga in mufa de sub scaun. Pentru montare avem colegi care te pot ajuta in Bucuresti, eu am pus asa ceva la Touran la Albundy dar mai e si Florin care face aceleasi lucruri. Dar vezi ca iti poate afecta garantia pe parte electrica.
    1 point
  14. problema a aparut subit....nu s-au mai aprins luminile la clima si nu a mai plecat aeroterma
    1 point
  15. Un "competitor" de la francezi, personal mi se pare bestial interiorul @cristi511 palaria jos
    1 point
  16. Zi-le Hankook Ventus Prime - suna mai bine
    1 point
  17. yeap....and your wrong !! but thats just me
    1 point
  18. Poate ii ajuta si pe altii amplasarea motoraselor.
    1 point
  19. Metoda pentru a face butonul Start & Stop sa tina minte setarea veche si dupa repornire. VCDS Procedure 1. Select [ 09 - Cent. Elect. ] 2. Select [ Security Access - 16 ] and enter the code ( 20113 or 31347 ) 3. Select [ Adaptation - 10] 4. Select "Channel 34" 5. Enter the following new desired value : - Subtract "4" to the value of the channel : S / S systematically disabled each time the vehicle is starting(reverse to the original setting ) - Add "32" to the value of the channel : Storing status Start / Stop (ON or OFF). The status of the S / S front engine cut is restored after restart and alone or in combination of the above settings: - If you add "64" to the value the light will be reversed On my TReg , the default channel 34 = 4 I put the value 0 ( 4-4 ) : it works, the Start & Stop is disabled whenever you start with the lit orange indicator . Intrebare: Ce security access code este pentru BCM PQ47 H (3AA 937 087) ? Nu reusesc sa ma loghez ca sa umblu la canalul 34 nici cu 31347 nici cu alte coduri intalnite pe internet.
    1 point
  20. Tizule, every now and then apar si exceptiile si dai peste cineva care chiar stie, chiar e pasionat si care chiar belongs acolo. De la oamenii de genul asta chiar iti doresti sa cumperi, chiar daca nu intotdeauna au cea mai buna oferta financiara. Pentru ca sunt momente, cand apreciezi mai mult profesionalismul vs. abordarea mercantila consacrata, gen "care e cel mai mic pret, boss"
    1 point
  21. Mi se pare normal sa fie asa. Nu poti vinde un produs daca nu il cunosti, nu l-ai testat, doar pe baza catalogului si unei brosuri de marketing...
    1 point
  22. Un Kodiak Style 1.4TSI 4x4 DSG este este 862.000CZK = 31.900 euro (conform configuratorului din Cehia). Mi se pare un pret cam mare daca compar cu fratii mai mici: Un Ateca Xcellence 1.4TSI 4x4 DSG costa 27.700 euro Un Kodiak Ambition 1.4TSI 4x4 DSG costa 780.900CZK=28.900 euro Un Tiguan Confortline 1.4TSI 4x4 DSG costa 29.800 euro Kodiak Style 2.0TSI 4x4 DSG 180CP este 902.000CZK = 33.300 euro Un Tiguan Highline 2.0 TSI 4x4 DSG 180CP costa = 33.800 euro Kodiak 4.69m (portbagaj 650L cu bancheta spate culisata in fata unde se castiga aproape 100L) Tiguan 4.48m (portbagaj 615L cu bancheta spate culisata in fata unde se castiga aproape 100L) Ateca 4.36m (portbagaj 510L) Spatiul la picioare in spate la Ateca pare similar ca la ceilalti frati (din review-urile lui Thomas, el avea loc lejer in spatele scaunului de la sofer, cu 1.86m) Voi ce ati lua? Parerea mea este ca daca nu ai nevoie de tot spatiul oferit de Kodiaq iesi cu 4000 de euro mai ieftin cu o Ateca (vezi primele 2 linii). Beat that!
    1 point
  23. Eu n-as alege pe niciuna, e o galagie de bani pe o masina uzata. In jurul pretului asta gasesti 1,2 TSI Elegance sau Style, aproape noi, cu care nu te faci de rusine, desigur daca nu tii sa ai neaparat doi zero tedei cu kilometri reali.
    1 point
  24. Chiar in configurator exista un Mato Brown...cat de mata e culoarea ramane de vazut.
    1 point
  25. La acest volan merge airbagul de pe volanul stock (cel simplu) sau este altul?Poti sa imi spui tot ce trebuie cumparat pt a schimba volanul?Eventual cu comenzile pe volan,daca nu este costisitor
    1 point
  26. Salut, Am avut si eu ceva similar la masina mea, problema a fost furtunul care intra in turbo, captusala de pe interiorul furtunului se dezlipea si obtura calea respectiva.
    1 point
  27. 16 GB, FAT 32 si mp3 merg perfect pe Bolero. Stick-ul cred ca e USB 2.0.
    1 point
  28. Daca ai Infotainment Swing MIB2, poti sa setezi singur incuierea usilor la plecare, nu trebuie mers la la service. Se apasa tasta CAR, apoi pe icon-rotite dintate, sectiunea Deschidere si Inchidere, apoi se bifeaza Incuiere Automata -activare la demarare. Cat despre masina mai buna decat Fabia si nu este second hand, eu as zice Rapid sau Toledo. Este cam la fel dar mai ieftina. Daca este prea mare, ai versiunea mai scurta cu 20cm, Rapid Spaceback.
    1 point
  29. Foarte funny reviewul sunt curios ce masina are acceleratie din podea in clasa de la Fabia ... plus ca sa te plangi de insonorizare la VAG inseamna sa fi venit de pe cel putin BMW sau Mercedes, ca alti producatori eu nu cred ca au insonorizare mai buna ... Intr-adevar Skoda e insonorizata un pic mai slab decat VW dar vrem sa stim si noi masina aia care e mai buna decat Fabia si nu e sh ...
    1 point
  30. Nu se merge cu tempomatul in prima mie de km cat se face rodajul. Cititi cartea masinii!
    1 point
  31. intai verificati alimentarea ECU. Firele de + si masa
    1 point
  32. Si eu am de curand probleme la AVIA MOTORS cu livrarea unei Skode Fabia. Masina a fost achitat al ainceputul lunii iunie, trebuia livrata la sfarsitul lunii iulie. Nu stiu exact cine este devina, dar consider grupul Porche principalul vinovat, iar atitudinea este una jignitoare fata de clienti. Acum sunt 3,5 luni si in scurt timp se fac patru luni. Masina este in Curtici de doua saptamani si de atunci nimeni nu stie nimic. Cei de la Avia spun ca Porche nu da niciun fel de informatii despre livrarea masinii. Ast ami se pare strigator la cer. Cum naiba Porche sa nu fie in stare sa spuna, azi la ora X soferul cu trailer cu numar Y a plecat catre Avia Motors si urmeaza sa ajung ala dvs in curte in cursul dupa-amiezii de azi. Va rugam sa.... eu asa lucrez si import marga din multe tari. Oare sa fie Porsche mai porstt organizati ca mine. Sa fie Porche atat de lipsiti de bun simt incat sa isi bata joc de banii mei in halul asta? Am achitat pe 12 iunie si abia dupa 3 saptamani a fost trimisa comanda in Cehia. De ce. Am acitat diferenta de avans pe 12 Septembrie iar Porche a dormit. Cica Porche Leasing a asteptat sa intre banii. pai suntem cunva la un salon de masaj de prin centrul vechi sau suntem o firma serioasa de automobile. Banii i-am platgit in dimineata zilei de 12 septembrie, ceea ce inseamna ca dupa amiaza aceleiasi zile au intrat in contul Porsche Leasing, sau cel tarziu la sesiunea bancara de a doua zi, la 11.00 dimineata. Deci Porsche - Porsche leasing - Avia si orice insemna grupul VW - AUDI - SKODA - SEAT, etc, sunt din ce in ce mai neseriosi. As mai adauga calitatea proasta a automobilelor, piese de schimb originale neconforme, refuzul de a rezolva anumite defectiuni in garantie, proiectare si executie proasta (aici as da exemplu faprum ca Touranul meu este cracanat pe spate si cu piesele OEM Volkswagen, nu se poate face reglaj corect, iar cauciucurile se tocesc pe interior, este un defect de proiectare - executie al marelui producator), servici inadecvate, timp lung de rezolvare a problemelor in service, preturi exagerate. Cu siguranta urmatoarea masina nu va fi din grupul mai sus amintit, cu atat mai mult ca in acest moment un Golfulet cu jante de tabla si mai nimic pe el are pret de pornire de 17500 Euro, iar un Honda Civic 5D cu curie automata, climatronic, camera marsarier, senzori de ploaie si lumini, senzori parcare, scaune incalzire, .... o gramada de optiuni costa l aoferta doar 16500 Euro.
    1 point
  33. ca prindere - sine - merge - mai departe, daca iti incape bufetul ala de sub scaun... trebuie verificat
    1 point
  34. schimba mecanicul
    1 point
  35. si eu patesc la fel. pornire grea la cald vw golf v. sunt din braila. poate cineva din zona sa-mi dea un mecanic pentru rescriere soft?
    1 point
  36. Referitor la recorduri la capitotlul ambreiaj, cea mai tare faza am vazut-o acum vreo 4 ani, cand lucram la Skoda : a venit un nene de vreo 50 de ani, care abia ce isi luase un Tour Break nou, motor 1.4 benzina, cu ea pe platforma, dupa doar cateva ore de cand o luase. I-au dat baietii cutia jos, era muci ambreiajul, inclusiv volant ( e tip tambur la modelul asta) era albastrita... Ne-am tavalit pe jos de ras toti pe-acolo, nu ne venea sa credem, nici nu plecase bine cu ea si o omorase... spunea cineva care-l vazuse cand a plecat ca tremura ca toti dracii masina, plecase cu a treia de pe loc :). Deci termen limita poate ca exista, insa termen minim nu...Mare-i gradina Domnului !
    1 point
  37. acum te lauzi sau cum? :P nu exista o astfel de statistica, pentru ca sunt prea multe variabile de luat in calcul.. incepand de la sofer si pana la drumurile parcurse..... La o masina folosita doar in oras, poate sa cedeze ambreajul si la 50-60.000 km... La o masina folosita pe curse lungi, poate sa duca si 300.000 km
    1 point
  38. adica, doar volanul - cauta la prestari servicii, o sa gasesti pe cineva in Cluj
    1 point
  39. Pai o fi fost resoftata masina sau a tractat platforma sau defect de fabricatie ...
    -1 points
  40. Avantajul e ca o sa urce mai repede in turatii/cuplu mai mare. Dezavantajul este ca vibratiile motorului nu o sa mai fie atenuate asa bine de volant, ci o sa fie preluate de cutia de viteze ... si o sa ii micsoreze durata de viata.
    -1 points
  41. NU! si vezi ca ai uitat partea mecanica printre demontaje, sigur gasesti chestii de inlocuit pe acolo sau care nu functioneaza cum trebuie/ frane/bucse/ flanse etc. Daca bagi un desen din asta sau colant pe capota, pe langa ca din cate stiu eu persoanele fizice nu au dreptul sa faca asa ceva, toata politia o sa intoarca gatul si atentia spre masina ta, care nu e tocmai cea mai legala.
    -1 points
  42. Eu nu vreau sa fac reclama sau sa-mi laud masina, dar sincer antifonarea mi se pare buna. Am mers cu multe masini la viatza mea si am habar cat de cat. Posibil Passatul B8 sa fie un pic peste , nu zic nu, fiindca nu am condus, dar altfel, chiar si la 180km/h efectiv fasaie, se auzeau doar masinile de pe contrasens, cum treceau pe langa mine, in rest nu am ce sa reprosez. E drept, daca ne raportam la Audi A8 sau mai stiu si eu ce S-Class atunci sunt convins ca e din alt film.
    -1 points
  43. nu va mai agitati atita. am patit si eu asta si nu am facut niumic din ce s-a scris aici.doar am completat cu antigel nou.eventual scoateti din vas pe cel vecchi si puneti nou,nediluat si rezolvati problema
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!