Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2016 în toate secţiunile
-
Cum poti sa lasi la o parte pretul? "Hmm..sa dau 40k pe o masina sau 90k..hmm..ma mai gandesc" Eu as lua un Bentley Beytaga sau cel putin un SQ7, dar a sunat telefonul si m-am trezit.13 points
-
3 points
-
Seat introduce un facelift 2017 pentru Leon. Nu prea sunt schimbari la cum arata (foarte mici update-uri la exterior), focusul este pe gadget-uri si ceva calitate in plus la interior. In plus se introduc noi motorizari (1.0 TSI si 1.6 TDI, ambele de 115CP) si un nou nivel de echipare Xcellence ("lux") langa cunoscutul FR (sport). Primele vor veni variantele in 5 usi si ST-urile, dupa care 3 usi, X-Perience si Cupra. Mai multe detalii, poze si un video, gasiti in link-ul de mai jos. http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon/97426/new-2017-seat-leon-facelift-brings-big-tech-upgrades2 points
-
2 points
-
Cred ca te-ai dus cu asteptari mult prea mari . Eu nu am vazut masina pe viu, dar am fost convins de la inceput ca la calitatea materialelor nu au ce sa faca in plus fata de Leon (care Leon e slabut oricum la acest capitol, sub Octavia). Speram insa sa aiba macar calitatea X-Perience-ului, care cumva reuseste sa fie un pic peste Leon normal. Nu stiu daca e sau nu asa, voi vedea la un moment dat probabil. Daca gandim ca Leon-ul il luai ca e mai ieftin si are oferte bune, si ca sta bine pe sosea si e mai fasneata decat Golful sa zicem + ca poate iti placea mai mult, si nu pentru ca e si la fel de calitativ, atunci trebuie sa realizam ca proportiile se vor pastra si la Ateca, ca de aia e mai ieftin decat Tiguan, nu? Am fost si eu la Suzuki -> niste mizerii de masini. Aleg oricand fericit un Duster in locul unui Suzuki.2 points
-
2 points
-
M-o mancat sa caut "teste" si am vazut ca Nokianul sta tare prost pe carosabil umed si asta m-a desumflat un pic. Si cum iarna ai sanse maxime sa prinzi drumurile cu apa de la zapada care se topeste sau in urma dezapezirii...1 point
-
Eu n-as alege pe niciuna, e o galagie de bani pe o masina uzata. In jurul pretului asta gasesti 1,2 TSI Elegance sau Style, aproape noi, cu care nu te faci de rusine, desigur daca nu tii sa ai neaparat doi zero tedei cu kilometri reali.1 point
-
Divinol continue mult ulei reciclat pentru a satisface cat mai multe cerinte eco friendly. Ravenol e de luat in considerare, sau eu ti-as sugera si o tura de Fuchs Titan gt1 5w40 (inteleg ca ai dpf off?) il gasesti pe evomag direct de la importatorul oficial. Dupa 8000 km rulati majoritar extern sunetul motorului incepe sa se schimbe treptat, deci poate ai nevoie de un ulei longlife (care rezista 40-60 000km) pe care sa-l schimbi la 10.000km. Inca nu-s lamurit daca ai sau nu filtru de particule.1 point
-
Am reusit azi sa pun cauciucurile de iarnă, zic reusit pt ca ieri era coada mare la ambele locații unde am încercat si am renunțat. Prima impresie dupa trecerea la dunlopuri este ca diferența de elasticitate mi se pare f mica spre inexistenta. De altfel, când am dus continentalurile la boxa am observat ca erau f moi in mana. Atipic pt cauciucuri de vara. Am luat si un mic accesoriu, pt ca cel vechi era pt bricheta si stătea firul aiurea peste toata consola.1 point
-
Pregatire pentru vremuri ploioase si cu lapovita. Spalat cu sampon Nigrin, degresat, aplicat Ma-fra Last Touch (un fel de ceara lichida). Sters geamuri cu alcool tehnic, aplicat RainShield Pro X. La praguri am insistat cu o solutie de degresare mai puternica si cu o perie soft, la fel si pe jante. La interior, am sters de praf cu o carpa usor umeda dupa care am dat o tura de SONAX Xtreme AutoInnenReiniger. Pe chedere am dat cu niste glicerina.1 point
-
Tocmai am fost la PBN sa vad ce au mai adus. Am vazut Ateca. Pot sa spun ca sunt foarte dezamagit de model. Interiorul de leon, ca dimensiuni si design bord. Bordul insa are o textura mai nasoala si neplacuta fata de leon, iar masina pare nefinisata Rotile spate stau ciudat, parca nu e pozitia lor fireasca asa. Portbagajul are deschidere /inchidere electrica. Actuatoarele arata nasol, comparat cu amortizoarele de haion clasice. Portbagajul micut. Masina de TD nu au azi, posibil vineri. Agentul de vanzari nu stia ce DSG are masina. I-am spus ca are si DSG6 pe 4x4 TSI, el spunea ca stie de DSG7. Decat 25.000 un Ateca 4x4 1.4 tsi dsg mai bine 20.000 un Vitara S 1.4 Turbo automat. Daca tot accepti un interior mediocru, macar faci economie 5000. Ieri am facut TD cu Mazda CX3 4x4 2.0 benzina, 150 cai, automat. Masina placuta, confortabila pentru clasa ei, fasneata, foarte bine dotata in varianta Revolution. Din pacate, portbagajul e infim, iar pretul sare de 24.000. La mazda mai e si problema asteptarii pieselor, in caz de pica ceva. Am urcat si in Yeti. Pare mai solid facuta. Clar au scopuri diferite. Yeti are portbagajul si mai mic, insa overall, masina mi-a placut mai mult. E mai ridicata decat Ateca, are aceleasi motoare, insa preturi mai mici la promotia de final de cariera. 4x4, 1.4 tsi cu DSG 6 e 22.000 cu ceva optiuni (inclusiv set complet roti iarna). Asa arata lucrurile din perspectiva mea, la un buget in partea inferioara a gamei. Hyunday/Kia nu ma tenteaza.1 point
-
Si eu tot Nexen am primit in August 2017. Am intrebat la dealer in momentul comenzii la ce anvelope sa ma astept. Nu se stia. Deci nu cred ca e o regula urmata cu sfintenie. Cum iti e norocul.1 point
-
Este standard in echiparea Xcellence. + ca exista ca dotare suplimentara in configurator.pentru celelalte echipari. De asemenea pe langa kessy si hayon electric exista si virtual pedal. Nice touch!1 point
-
Detin DAB pe Octavia. Il folosesc o data ce trec granita la nemti. Cred ca este si in bucale la noi daca nu ma insel. Insa nu voi plati personal 219€ la Seat pentru el. -cred ca la Octavia a fost sub 100€ daca nu ma insel. @75NOR da, calitatea este superioara, si asta am observat la sistemul standard de 8 difuzoare de pe echiparea elegance, sunt sigur ca cu un sound sistem este si mai sesizabil. @vdragos insa nu cred ca Ateca ofera scaune cu memorie - poate ma insel1 point
-
Plafon + stalpii negri schimba atmosfera in interior. Nu trebuie sa te uiti ca sa remarci. Aceeasi poveste si cu trapa ca deschide atmosfera chiar cand e inchisa. De ce ti-ai lua asa ceva? Pt placerea de a conduce si de a simti aerul cand e cazul, de a avea luminozitate in plus. Nu cred ca e masina de circuit ca sa conteze fiecare kg in plus. E o grija in plus fara indoiala, sunt cheltuieli in plus, dar trapa nu o iei cu logica, o iei pt ca vrei, pt ca iti place. Arata bine si din exterior1 point
-
Pai eu nu ma deplasez acasa-serviciu-mall-manichiura-coafor-acasa. @vdragos perfect valabile argumentele tale. @Catta83 mda, e o discutie lunga insa vedem la momentul faptei ce si cum. @75NOR am trecut de vremea aia plus ca in momentele alea nu prea te uiti in sus...sau poate te uiti..doar ca atentia e indreptata catre altceva If you know what i mean.1 point
-
@vdragos Astea sunt intrebari fara raspuns. E la fel cu , de ce ti-ai luat ditai SUV-ul cu 4x4 cand tu te deplasezi acasa-service-mall-manichiura-coafor-acasa.1 point
-
Eu am idei putine si fixe - de ce intr-o constructie frumoasa si perfect etansa ar vrea cineva sa faca o gaura? care apoi poate sa curga, sa scoata zgomote neplacute, sa presupuna revizii? Si sa mai cari si 80 de kile in plus cu tine?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai poti schimba ce vrei tu la distributie dar nu cred ca e cazul decit daca o verifica un mecanic competent - intinzatorul ala cu probleme se testeaza pentru ca nu mai pune presiune pe lant cind se strica. De asemenea la reprezentanta se poate verifica si alungirea lantului.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu vreau sa fac reclama sau sa-mi laud masina, dar sincer antifonarea mi se pare buna. Am mers cu multe masini la viatza mea si am habar cat de cat. Posibil Passatul B8 sa fie un pic peste , nu zic nu, fiindca nu am condus, dar altfel, chiar si la 180km/h efectiv fasaie, se auzeau doar masinile de pe contrasens, cum treceau pe langa mine, in rest nu am ce sa reprosez. E drept, daca ne raportam la Audi A8 sau mai stiu si eu ce S-Class atunci sunt convins ca e din alt film.1 point
-
Le-am montat azi, sunt putin strambe dar le rezolv, nu e nimic grav. Le-am echilibrat, facut presiune si tot ce trebuie. Le tin pana pe 1 cand imi voi lua anvelopele de iarna. Pana la urma voi merge pe 225/45/17 la toate sa fie totul in regula. Asa cum sunt acum par prea mici in comparatie cu caroseria, mai ales pe spate unde e si mai inaltata.1 point
-
Grija daca e imperecheat cu transmisia Multitronic.. recomand manuala oricand in favoarea acestei automate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
#fieca O iau pur subiectiv in ordine cronologica VW Tiguan TD Tiguan din 3.10 orele 11:00 pana pe 4.10 dimineata. Varianta Highline, 2.0 tdi 150cp dsg, 4motion, high led, jante 18 -daca mai tin bine minte, trapa panoramica, area view camera, park assist, navi mare si altele care probabil nu le mai tin minte. Tiguan este o masina matura. Si cand ma refer la asta, pot puncta interiorul, imbinarea, izolarea, confortul. Insa oricat de mult ma atrage, personal, imi da cu virgula pe partea financiara. Pur subiectiv ma atrage atat exterior cat si interior, iar bordul digital care vine standard la highline ma unge pe suflet. Insa in acelasi timp, fiind o masina grea, cei 150cp, give or take, i-am simtit asemanator cu 105cp de pe masina actuala. - probabil veti spune ca sunt nebun, insa o spun subiectiv Are cea mai practica bancheta spate - se ajusteaza, ai masute, si dotarile continua si pe bancheta din spate, nu se opresc la cele 2 scaune din fata. Suspensia si-a facut treaba (nu avea DCC/adaptiva), este clar setata pe confort. Asta m-a si facut sa conduc lejereanu, si sa incerc acel drum scurt de "offroad" - adica un drum judetean spart...un drum judetean neasfaltat....nu am intrat paduri, pasuni etc - si a fost destul de placut, chiar si cu trapa panoramica avea izolare buna Insa te arde la dotari. Sunt un om cu multi pictici pe creieri, si in cazul meu, ca vorbind de 190cp , ca vorbind de 240cp bat 42k € dupa discounturi....No go Hyundai Tucson TD cu agent vanzari 12.10 orele 14:00-15:00 Varianta de top (nu stiu cum se numeste, nu stau acuma sa caut), interior bej piele, navi, motorizare 2.0 184cp, cutie automata, trapa panoramica, jante 19 etalon 45 Am ajuns acolo clar pornit ca nu imi va placea. Stiam exteriorul din trafic, este frumos. Stiam interiorul din poze si review-uri pe net, eram ferm convins ca ma va convinge ca nu este ceea ce imi trebuie. Ma asteptam sa vad foarte multe plasticuri (am detinut Suzuki Ignis 2006 si Mazda 3 2010). Nu a fost chiar asa. Marea majoritate a materialelor mi-au depasit asteptarile. Bancheta din spate - lasand la o parte ca nu gliseaza si lipsa masutelor - este cam la fel ca si la Tiguan. Se poate bifa incalzita, se poate ajusta spatarul - un confort clar sporit pentru cei din spate la drum lung. Portbagajul este incapator, vine destul de repede in liniile de dotare cu roata de rezerva de dimensiuni exacte ca si restul, inclusiv cu janta aliaj acelasi design. Au 5 ani garantie care se aplica inclusiv la cap bara, bucse etc in limita a 150k km daca tin bine minte. Masina este decent izolata - a fost o zi de rahat, ploaie, ceata - la viteze de pana la 90-110km/h a fost ok si motorizarea, este o masina setata pe confort clar. Nu m-am incumetat sa intru prea tare in viraje Agentul a fost foarte cumsecade, mi-a raspuns la toate intrebarile mele tampite, chiar a zambit cand mi-a vazut masina actuala, si mi-a facut oferta de BB, oferta pt masina de TD cat si oferta la comanda. Ah, si nu stiam, Tucson este asamblat in Cehia Am plecat de acolo un pic bulversat. Stiam si vroiam sa nu imi placa, si deja parca era o alternativa. Kia Sportage TD cu agent 13.10 09:00-10:00 2.0 diesel, automat, 184cp Varianta destul de bine dotata - NU era GT Line insa eu personal, as opta GT Line, ma atrage maxim spatele Interiorul intr-adevar, cum spun si unii prin review-uri, il simti (subiectiv) mult mai calitativ ca si la Tucson. Am intrat si intr-un GT Line, are un anumit fler/aer care ma atras mult mai mult TD a inceput, si am observat destul de repede ca desi este aceasi platforma ca si fratele Tucson, parca este mai pe gustul meu. Parca ma imbia sa fiu pe Sport si nu pe Confort. Parca imi spunea ca virajul acesta cere un pic de acceleratie, si lasa acolo ruliu. Am simtito mult mai "dinamica", vai more fun 2 drive decat un Tucson. Are tot asa confort pe bancheta din spate, iar la volan parca eram mai "sus". Feelingul de SUV la volan, dintre toate, mi s-a parut cel mai accentuat. Suspensia clar mai rigid setata fata de Tucson, insa tot asa, jante 19 cu 45, NU pot sa declar ca a fost neconfortabila. Parca si fetele de usi erau foarte frumos prelucrate, si ca si driver orientated, mi-am gasit cel mai rapid utilitatea butoanelor din consola centrala. Da, sunt multe, nu declar altceva, insa in timpul mersului, parca te bucuri de ele mai mult decat click meniu...click setari...scroll in sus, scroll in jos, ah nu era in meniu asta, de la capat etc... A fost TD care m-a convins, ca Tucson este clar nu pe gustul meu, si Sportage este o alternativa superba - si financiar - fata de Tiguan.... O simulare rapida a ajuns la preturi palpabile pentru mine, lasand la o parte "discountul", m-a facut sa stiu ca un GT Line diesel este o varianta pe placul meu Am plecat de la eie cu gandul deja setat, cred ca joi la birou ulterior a fost doar citit review-uri, uitat dupa accesorii, culori etc etc Seat Ateca TD 14.10 17:00 pana pe 1510 09:30 - il puteam tine pana pe la 12:00 insa aveam ambele masini programate la schimbul de pneuri asa ca a fost mai scurt Varianta Xcellence, trapa, top view camera, haion electric, jante 19 cu balon 45, full link, acc adaptiv, 2.0 tdi 190cp 4drive Masina la exterior este clar cea mai "dreapta" dintre toate. Spatele personal imi spune foarte putin, fata imi place, lateralul....e lateral ce mai ^^ Portbagajul, ca si volum mi-ar fi de ajuns, insa mi s-a parut cel mai "impractic" dintre toate. La Tucson si Sportage poti "depozita" acoperirea glisanta - sincer nu stiu cum se numeste pe romana chestia aia, sau imi sta pe limba, moving on..... Nu gaseai tethering points si carlige asa de multe ca si in celelalte. Insa da, ca si la Tiguan, poti rabata scaunele din spate, la Tucson si Sportage se pot rabata doar de pe bancheta spate, nu si din portbagaj. Haionul electric - deschiderea cu piciorul nu am incercato - mi s-a parut ca se misca extrem de incet, la Sportage parca era mai okish, lasand la o parte ca aici se deschide daca stai cateva secunde in spate automat, fara sa apesi nimica (poate fi enervant, dar si practic cand esti plin cu plase). Urcand pe bancheta din spate, mi se pare cea mai cheala. Lumina ambientala din interior este doar la usile din fata. Masuta ca si pe Tiguan nu ai. Si spatarul banchetei este fix, nu poate fi ajustat ca si la Tucson si Sportage. Insa....noi nu stam in spate pe bancheta sau? Sa trec la partea draguta, acea pozitie intre scaun si volan Masina te imbie la "talpa" - suna urat, insa pe mine m-a facut sa zambeasca inima. Da, again, sunt un om simplu care zambeste la un amarat de diesel de 190cp si caroserie inalta, insa exista si chestii mai mari in viata asta. Pe DN masina sta foarte foarte decent in curbe, puterea vine frumos, si trecand pe DSG dupa 2 TD cu secventiale, parca parca parca e "ce trebuie". Suspensia este clar mai rigida, probabil chiar un picut mai mult decat pe Sportage, insa directia este mult mai directa - comunica cu tine foarte ok pe modul sport - la Sportage, chiar si pe Sport, parca avea un mic joc volanul. Consola centrala o cunosc de pe Octavia, no news pentru mine aici. M-a deranjat parca usa soferului, partea superioara, acea parte unde punem bratul pe geam, cu ceasul si ghiulul si telefonul al ureche sa vada dusmanii.... Pentru mine parca e ciudata forma....prea mica...prea inalta...prea ingusta...nici nu mai stiu. Scaunele cu alcantara negre sunt vag specifice, nu as putea spune daca exista diferente intre ele si cele standard de pe leon cupra de exemplu. Bancheta spate este rigida, mult mai mare confort in celelalte, personal cea mai buna combinatie Fata+Spate a fost la Sportage. Infotaimentul isi face treaba, nu am putut verifica navigatia - nu era activata - , iar full link mi s-a blocat de doua ori. Ah, si avea recunoastere semne de circulatie....Bip....bip...bip...bip....bip la fiecare schimbare si depasire de viteza limita. Mi-a luat, conducand desigur, cred ca aproape 10/15min impreuna cu sotia prin meniuri pana sa bifam sa fie doar vizual si nu si acustic. Masina mi-a placut atat de mult pe DN incat am zis, sa vad ce va face "offroad" - pt cei din Cluj poate stiu "poteca" Am urcat destul de ok pana la un moment dat, unde chiar nu m-am incumetat sa mai urc - era noapte, poteca ingusta, unghi mare de atac, jante 19, sotia in dreapta, masina de td etc...asa ca am fost nevoit sa ma intorc tot drumul pana la asfalt cu spatele - aici pot spune ca camera masalier este de calitate foarte ok ca si vizibilitate noaptea Ulterior ne-am bucurat din nou de asfalt, insa personal, nu mi-au placut farurile full led de pe el. Nu stiu daca are sau nu adaptiv, daca nu mi-am dat eu seama, insa in viraje pot spune ca si Tiguanul cat si Octavia mea parca lumineaza mai bine...Da, o lupa adaptiva este mai pe gustul meu decat un full led, insa cine o mai sti ce pitici am pe creier la ora asta la care postez.... Una peste alta, Ateca ofera "utilitatea" unei garde inalte, spatiul incarare bagaje decent, loc pasageri spate, cu un motor si cutie "elastice" - probabil nici eu nu inteleg tot ce am scris, dar oricum mare lucru cine ajunge sa citeasca toate aberatiile pana aici Si am incalecat pe o sea, si am spus povestea asa.. @CristiALF acuma urmeaza sa parcurg si postarea ta, nu am vrut sa o citesc inainte de a posta subiectivitatea mea la acest vs1 point
-
Omule tu chiar ii cauti nod in papura. Asculta alte masini cu aceleasi motoare (vw, skoda, seat, audi) si ai sa intelegi. E sunet specific motorului CR si daca nu ma insel acel sunet nu e metalic. Daca n-ai impuritati in filtru e ceas. Poftim ascult-o pe a mea (lasand la o parte sunetul distributiei) :1 point
-
Rezolvat. Anulat EGR din soft. Masina merge bine, chiar mai bine. Urmeaza eliminarea propriu zisa cand este timp !1 point
-
@lxl: bujiile difera in functie de cilindrul pe care sunt puse? Ca vad la tine in poza ca una este mai lunga.1 point
-
A mea a pornit la -28, desi cei de la petrom cand i-am intrebat au zis ca punctul de inghet la eurodiesel e de -25...lucky me1 point
-
Precum ai vazut din exemplul lui Evo, curatarea turbinei poate avea rezultate extraordinare...-1 points
-
Stiu ca Peogeout 3008 se lansează la anul si l-as cam lua in calcul. Din ce am văzut pe YouTube masina e apreciata, dar nu mai am încredere in acele review-uri. Bordul mi se pare interesant ca e situat foarte sus peste volan si poti vizualiza drumul in paralel si mai e si digital, un fel de AID de pe Passat. Portbagajul pare incapator la cei 590 de litri. Daca mai e si confortabila si motorul diabil l-as lua in calcul. Dar repet, nu stiu mai nimic despre Peogeot in general. Vreo părere despre aceasta marca?-1 points
-
@75NOR Sa fie intr-un ceas bun! Eu sunt curios de doua lucruri: Discountul primit (desigur, depinde si cum ai plătit masina ai cate optionale ai pus pe ea asa ca sunt curios si de configuratie) si daca ai mai prins vreun Remat? Sau nu e pe persoana fizica? Ca daca era PF probabil asteptai Rematul...-1 points
-
Lasand la o parte pretul, parerea mea este ca daca ar fi sa aleg un Suv as merge pe Porsche Macan sau daca as fi avut nevoie pt hard core,drumuri urate, probabil un land cruiser. Si Ateca este ok dar parca este mai mic, se claseaza ca un Suv compact cum este Macan/Glc/Q5 sau Tiguan? sau este un suv mic in clasa cu Gla/X1/Q3?-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00