Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2016 în toate secţiunile
-
3 points
-
In momentul asta, daca ar fi sa iau un SUV, as lua o platforma mai veche, fiabila si chiar inainte de schimbarea stafetei. As lua YETI-ul curent si as pune pe el absolut tot ce se poate. Mi se pare underdog-ul perfect. Daca poti sa accepti aspectul - ceea ce e de gustibus - masina e foarte solida, tinuta de drum este exemplara - in toate testele tinuta de drum a fost peste Tiguan -, iar modularitatea foarte buna - avea scaune spate ce culisau individual, cand Tiguan nu avea. Mai putine briz-briz-uril electronice - dar mai multa masina solida.3 points
-
Eu nu am vazut la lucru Ateca si nici o gramada de alte SUV-uri (nici Tiguanul macar). Dar personal, daca ar fi sa vreau acum un SUV, cred ca topul ar fi cam asa: 1. Tiguan - daca banii nu ar fi o problema si as avea bugetul necesar pentru 2.0 TDI 190CP + ceva optionale (gen 2k EUR) - adica probabil undeva la 35.000 EUR. +R-Line ar fi cireasa de pe tort.. - asta ar insemna insa sa fiu nabab sau flower power 2. Sportage 1.6T DCT7 GT Line + ceva optionale (probabil undeva la 27.000 EUR aprox, poate chiar mai jos, depinde de discounturile finale) - daca as avea un buget "normal" de SUV si as fi un om ca un om, adica SI putin rational. 3. Dacia Duster 1.5 dCi cu ceva optionale - pretul pana in 17.000 EUR - daca as fi normal la cap Cum nabab nu sunt si nici sanatos la cap probabil => deci ca mi-as lua Sportage si 5-6 ani (cat as tine masina) as fi flower power2 points
-
@cristi511 Ai bifat aproape tot din configuratorul Yeti si le numesti "ceva pretentii" . Si ca sa fiu on topic, Ateca Xcellence 2.0 TDI 190 CP Start&Stop 4Drive DSG7 este 32,806 EUR. Cand am dat eu comada de Tiguan aceeasi versiune era 34.125 EUR. Deci nu e mult mai ieftin Ateca, cum se vehicula, cel putin in versiunea asta.2 points
-
Gata, am terminat. Am trimis configuratia finala catre dealer. Multumesc tuturor pentru ajutor2 points
-
@ToniM Nu mai da quote la postul anterior, ca te sanctioneaza ...2 points
-
Ca fapt divers, DMS modifica mai mult decat motor, transmisie (pt DSG) si climatronic. Cu cat sunt mai multe optiuni cu atat DMS le include: faruri adaptive, ACC, suspensie adaptiva. Asadar aceasta optiune este buna.2 points
-
@75NOR Eu am phone box si probabil al lui @Habba nu are wireless charging pentru ca din cate am inteles e optiune valabila pe MY2017 (are cineva pe MY2016 asa ceva?). Da, daca nu iei phone box vine cum spuneai, fara acel spatiu, aveau un Superb fara chiar in showroom la Brady din cate imi amintesc, iar eu voiam loc pt telefon. Eu am Galaxy S7 si intra in PhoneBox perfect (are 5.1inch), ba chiar ar intra si unul mai maricel putin, probabil maxim 5,5inch. Ideea e ca al meu S7 nu pierde semnal nici gsm nici gps stand in phonebox, semnalul e perfect. Mirrorlink: Da, se foloseste de cablu, nu e valabil pe bluetooth/wifi. Dar functioneaza foarte bine, in timp real. In anumite zone mai "obscure" din jud. Brasov, in anumite conditii meteo, nici afara nu ai semnal bun GPS, dar asta e alta poveste si nu tine de masina. Din cate stiu se lucreaza la varianta noua de Android Auto ca sa functioneze in totalitate fara cablu, ceea ce va fi foarte interesant. Daca mai ai intrebari si te pot ajuta, cu placere.2 points
-
2 points
-
Bine v-am gasit... Daca tot am gasit putin timp liber am zis sa imi prezint si eu achizitia chiar daca a trecut o luna de la momentul cumpararii. Este vorba de un Passat Variant, 2.0 TDI, DSG, 170CP, model ComfortLine, Culoare: Deep Black Pearl. Masina a fost achizitionata de la Avia Motors Pantelimon. Are istoric complet de service si la momentul achizitiei avea parcursi 162.943Km. In Germania a fost prima data inmatriculata in Iulie 2012. Cateva dotari ce imi vin acum in minte: -echipare telefon Premium; -Keyless Go/Keyless Entry; -senzori parcare fata/spate cu afisare pe RNS315, senzori ploaie/lumina, MDI; -Cruise Control, Servotronic, XDS; -oglinda sofer si interioara electrocromatica; Am o lista intreaga cu optiunile decudate pe baza VIN-ului dar cred ca cea mai mare parte sunt standar la varianta mea. Pana acum pot sa spun ca sunt foarte incantat de achizitie chiar daca as fi preferat varianta berlina. Ieri a primit si anvelope de iarna Nokian WR D4 215/55/R16 97H XL si sper ca pana la iarna viitoare sa cumpar inca un rand de jante de aluminiu. Ca planuri de imbunatatiri, in ordine, as vrea: -oglinzi rabatabile electric(din ce am citit este destul de "intruziv" procesul de inlocuire si inca nu sunt 100% sigur ca l-as face); -iluminare auxiliara in portbagaj(a facut un coleg si este si un tutorial parca); -luminile din oglinzile retrovizoare(nu mai stiu acum denumirea acestei optiuni) sa le trec pe LED-asta daca gasesc becuri LED fara sa dea erori; -sa inlocuiesc "ochii de pisica" din portiere cu lampi; Inca nu am avut cand/vreme favorabila pentru poze asa ca pozele de mai jos sunt exact cele din anuntul de vanzare al celor de la Avia.1 point
-
Dupa luni bune de cautat si oscilat intre golf 7 - leon - opel astra sau ceva second hand, m-am decis ca acest golf e alegerea cea mai buna . Masina este un comfortline 1.2tsi 110cp, manual. Ca dotari optionale : - Climatronic - Privacy glass - pachet lumini - app connect - jante toronto 16" - pachet iarna ( scaune incalzite, duze faruri si parbriz incalzite) - park pilot - composition media 16,5 cm - tapiserie shetland - comenzi volan Masina a fost de stoc..si am luat-o de la midocar vitan..a durat o saptamana pana a ajuns de la suceava si a fost livrata..o saptamana foarte lunga :)). Pana acum am mers 600km si ca impresii..avand in vedere ca vin de pe masini cu motoare de 2.0 diesel..motorul asta de 1.2 nu imi da deloc impresia (pe care o aveam inainte de al conduce) de motor "de scuter". Are reprize foarte bune, trage de jos..si lucrul cu care inca nu m-am obisnuit..este extrem de silentios! Consumul este undeva la 7.3/100km luand in calcul un drum pe autostrada soarelui dus-intors.. din care restul de aproximativ 350km facuti doar in bucuresti..in trafic bara la bara si seara tarziu. Regimul de mers nu a fost "la consum".. am mers cu ea cum as merge in mod normal ( asa mi-a recomandat reprezentatul de la midocar) dar nu am depasit 3000 rpm decat cu 2-3 ocazii si asta foarte scurt. Calitatea interiorului m-a surprins foarte tare, cunoscandu-se ca s-a lucrat destul de mult la perceptia calitatii materialelor. App-connectul mi se pare senzational si personal nu vad nici-un motiv pentru care mi-as cumpara masina cu navigatie. Doar bag cablul in telefon si in 5 secunde il arata pe ecran. Partea mai nasoala este ca la iphone pot folosii doar apple maps..care sincer mi se pare de tot rasul..ma ocoleste mult si prost..in rest merge impecabil. Acum intreb colegii care au/stiu urmatoarele chestii : 1. Am butonul de comenzi vocale pe volan, dar imi spune sa contactez dealearul pt un cod de activare..deci daca vreau sa sun pe cineva trebuie sa 'butonez' pe ecran.. nu merge activat siri din volan. 2. As vrea sa schimb iphone-ul cu un android pt google maps si vestea ca o sa vina si waze pe android auto..ceea ce mi se pare senzational Am tot cautat pe youtube..la android auto presupun ca merg si comenzile de pe volan..sa schimbi melodiile, etc , daca telefonul este in limba romana, google maps in ce limba va ofera informatii ? p.s pe android auto functioneaza live traffic..exact cum e pe telefon, sa ti comunice incidente, sa schimbe ruta, etc ? Ca si minus (oarecum) este tapiseria shetland care imi place foarte tare, este extrem de greu de intretinut..este aproape alba. Eu am sperat ca este mai inchisa, dar nu. Partea buna este ca pe usi unde stai cu cotul si cotiera centrala sunt dintr-o piele ecologica.. parca la cele cu tapiserie neagra am vazut ca e textil peste tot.1 point
-
Pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata", dupa fix 3.5 ani - azi sarbatorim -de cand am scos-o de la boxa de "Livrari autoturisme noi" , m-am gasit si eu sa-i fac topic. So, e vorba de un Superb Ambition 2.0TDI DSG, Candy White Comandat Ianuarie 2013, Fabricatie Martie 2013, l-am luat in 17 Aprilie 2013 Pe langa dotarile standard de Ambition, am mai adaugat: - Faruri Bixenon cu AFS - Jante aliaj 17'' Laurel - SoundSystem -Sunset -Bolero -Scaune fata incalzite -Tempomat -TPM (pe atunci nu era standard) -Senzori parcare spate -Bluetooth telefon cu antena exterioara Uitandu-ma in spate, alegerea masinii - ca si model - a fost foarte ok. Mi-a placut si inca imi place forma ciudata/uratica a caroseriei. Ce nu a fost ok - si aici este strict vina mea, a fost alegerea proasta, 100% rationala a configuratiei. Am vrut sa fie 2.0TSI 220, cu suspensie sport si roti 18'' si am comandat...ce se vede mai sus. M-am si lasat influentat de argumente gen "cui mai vinzi tu benzina/mori cu ea de gat", "o sa-ti rupi ficatii cu talon de 40 in Romania" si "o sa-ti zornaie toate plasticele din masina de la rotile alea si suspensie sport". Tocmai pentru ca sunt maxim de tipicar/chitibusar, cu ultima replica - aia cu zornait plasticele/greierasi, mi-au dat la temelie, a fost Inception. Asta e - am cascat urechea, ca sa nu zic "am pus botul" si am luat sa fie bine. Greseala maximala, cum am mai spus, mi-o asum, dar am puterea sa o recunosc. A venit si momentul Aprilie 2013 cand am ridicat-o. Precum se vede in poze. A urmat un rodaj ca la carte, vreo 3,000km si apoi progresiv pana la 5,000km. Meanwhile, am ajuns la 70k km, rulaj mic pentru 3.5 ani de diesel, media iese la aprox 1,600km/lunar. Ca si modificari: - Eleron spate OEM, montat cu manutele mele - Up-grade la roti OEM 18''. Mi-am luat inima in dinti si bine am facut. Moment in care m-am injurat - din nou - ca am pus botul la argumentele celor din jur. Nicio problema, nicio galma, nicio janta sparta in drumurile din Romania. Ca si concluzii dupa 3.5ani si 70k km: Plusuri - Calitate fabricatie. Excelent, mai ales comparat cu fostul B6, care m-a exasperat. Niciun greieras pana la 70k km, doar 2 erori umane la asamblare - pe care le vad si le stiu doar eu. Plastice moi, asa cum imi place, cost savingul nu se vede pe platforma asta. - Versatilitate si confort. Orice drum lung e o placere, oricat de incarcata sau nu e masina. Se aseaza foarte bine pe sosea, poti mentine lejer tempo-uri ridicate, mai ales in tarile unde infrastructura si legislatia permit lucrul asta. - Motor + cutie. Neavand SS, se comporta excelent. Ca si all time average sunt in zona de 6.2-6.5%. Minim absolut 4.2, maxim absolut 10-11 iarna in oras. - Sistemul audio. Odata ce il reglezi, daca ai fisiere la 320kbs se aud foarte bine. Nu e vorba de vreun B&O, ci doar de 6 dif-uri cu incinte de calitate si un amplif Panasonic sub scaunul soferului - Farurile: genial AFS-ul, iar pe faza lunga Xenonul e acompaniat de un H7 ca sa indulceasca trecerea de la noapte la zi. Tot aici si minusul: corneringul nu e in far cum era la B6, ci pe proiectorul de ceata si se simte diferenta, cel cu bec separat in far era mai eficient. - Foarte fiabila. 0 reparatii pana acum. - Garantia: am avut urmatoarele: resoftat climatronicul (o luase iarna in prima toamna, se blocase pe recirculare), schimbat suport metalic scaun sofer, schimbat elemente cromate geamuri spate. Minusuri: - 2.0TDI - ma exaspereaza regenerarile. M-am saturat, in 90% din cazuri se intampla cand ma grabesc undeva, asa ca intarzii, ca sa-si faca masina regenerarea - Ruliul pe viraje. Era perfect cu suspensia sport. S-a corectat intr-o buna masura cu trecerea la 18'' Ciudatenii: - Iarna, la sub 3grade, la pornirea la rece, dupa ce porneste motorul aprinde iarasi bujiile incandescente timp de 5-10 secunde in functie de cat de frig e afara. Nicio eroare pe tester, nimeni nu a mai auzit/vazut asa ceva, m-am dus cu multiple filmulete, toata lumea s-a uitat ca la masini straine. Atat timp cat a functionat impecabil - am lasat-o cum este. All in all, o masina buna, fiabila, a fost greseala mea ca nu are "suflet" mai mult. Asta nu m-a impiedicat sa o accept asa cum e si sa o super bibilesc. Primeste bi-anual tratament cu decontaminare/sealant/Aquapel. Nu vede carpe/bureti la spalatorie, daca e super jegoasa, o spal eu cu manusa de microfibra, nu se sterge de apa - doar geamurile Concluzia etapei: in viata mea nu-mi mai iau: diesel, roti mici, alb, culoare nemetalizata... Cam asta e. Las cateva poze din varii momente...1 point
-
1 point
-
@cristi511 Ateca nu este chiar asa voluminoasa. Kodiaq o sa fie voluminos. Personal cred ca Ateca cu 1.4TSI (motor mai usor decat 2.TDI) + 4 Drive (aduce greutate suplimentara pe spate) o sa duca la o mai buna distributie a maselor decat orice alta varianta cu 2.0TDI sau FWD only.1 point
-
"Conform solicitarii dumneavoastra, avem placerea de a va transmite atasat oferta comerciala pentru modelul SEAT ATECA. Mentionam ca in in cursul zilei de maine va fi activ configuratorul online. Aurel Ignat Porsche Inter Auto Romania SRL "1 point
-
nemtzalau Dupa curatare, intre butuc si disc se pune un strat subtire de vasilina cupru Stai linistit ca mai sunt si baieti priceputi care lucreaza ca la carte1 point
-
Am deschis topic de achiziție. Acum ca avem preturi si opțiuni zic sa mutam discutia acolo.1 point
-
Nu cred ca putem rade de grupul Kia/Hyundai cand e ce e in curtea VW1 point
-
1 point
-
Dotari standard: REFERENCE Dotari exterior / Bare de protectie vopsite in culoarea caroseriei / Carcase oglinzi exterioare si manere portiere vopsite in negru / Jante otel Urban 16”, anvelope 215/60R16 Dotari interior / Bancheta spate cu spatar rabatabil asimetric / Covorase fata si spate / Cotiera centrala fata / Kit de pana / Parasolare fata / Priza 12V consola fata / Reglaj manual pe inaltime pentru scaunul soferului / Suport pahar in consola centrala fata / Volan reglabil pe inaltime si adancime Functionalitate & Confort / Aer conditionat / Computer de bord cu display basic monocrom cu diagonala de 3.5” / Geamuri atermice / Geamuri fata si spate actionate electric / Frana de parcare electronica cu functie Auto Hold / Inchidere centralizata cu telecomanda / Indicator optic pentru schimbarea treptei de viteza / Media System Touch - Sistem audio cu ecran monocrom cu diagonala de 5” (12.7 cm) - Radio cu tuner FM/AM - Conectivitate: USB / SD card - Redare fisiere audio in format MP3/WMA - 4 difuzoare / Oglinzi exterioare actionate electric / Stergator parbriz cu temporizare Dotari siguranta / Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager cu posibilitate de dezactivare airbag pasager / Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager / Airbag-uri cortina / Airbag genunchi pentru sofer / Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile / Detector de oboseala / Discuri frane fata si spate / Controlul electronic al stabilitatii (ESC) / Diferential electronic (XDS) / Front Assist, cu functie de franare automata in caz de urgenta si avertizare prezenta pietoni / Hill Hold Control (ajutor demaraj in rampa) / Indicator uzura placute frana / Imobilizator electronic / Monitorizare presiune pneuri cu avertizare sonora si luminoasa / Servodirectie electromecanica reglabila in functie de viteza / Sistem de prindere Isofix si Top Tether pe bancheta din spate lateral / Tetiere fata cu sistem WOKS / Tetiere reglabile pe inaltime (2+3) / Trusa medicala de prim-ajutor, stingator de incediu, triunghi reflectorizant. Lumini & Vizibilitate / Faruri duble / Lumini de zi cu LED / Lumini de semanlizare integrate in carcasa oglinzilor exterioare STYLE (diferit fata de Reference) Dotari exterior / Carcase oglinzi exterioare vopsite in culoarea caroseriei / Jante aliaj Dynamic 17” 36/1, anvelope 215/55R17 / Jante aliaj Dynamic 17” 36/1, anvelope 225/55R17 (numai 4 Drive) Dotari interior / Consola centrala cu spatiu depozitare, suport pahar, guri ventilatie spate / Cotiera centrala bancheta spate / Easy Backseat Release (sistem pliere bancheta prin actionarea clapetelor din portbagaj) / Lumini ambientale fata (zona picioare) / Pasasolare fata cu oglinda make-up iluminata / Reglaj manual pe inaltime pentru scaunul pasagerului / Reglaj lombar pentru scaun sofer si pasager fata / Spatiu depozitare sub scaunul soferului / Torpedou iluminat / Volan, schimbator viteze si frana de mana in piele Functionalitate & Confort / Computer de bord cu display monocrom cu diagonala de 3.5” / Climatronic (sistem de climatizare cu reglaj automat al temperaturii, individual pentru sofer si pasager) / Cruise control / Media System Colour - Sistem audio cu touch screen color cu diagonala de 5” (12.7 cm) - Radio cu tuner FM/AM - Bluetooth (sistem pentru conectare telefon mobil, streaming audio) - Conectivitate: USB / SD card - Redare fisiere audio in format MP3/WMA - 6 difuzoare / Oglinzi exterioare actionate, incalzite si pliabile electric / Padele pentru schimbarea treptelor de viteza (numai DSG) / SEAT Drive Profile cu Driving Experience (numai 4 Drive) - Selectarea modului de conducere: Eco, Normal, Sport, Individual, Snow, Offroad - In functie de modul ales se modifica raspunsul directie, acceleratiei, cutiei DSG / Senzori de parcare spate / Volan multifunctional cu control pentru computerul de bord, sistemul audio, telefon Lumini & Vizibilitate / Blocuri optice spate cu LED / Proiectoare de ceata cu functie Cornering XCELLENCE (diferit fata de Style) Dotari exterior / Bare longitudinale cromate pe plafon / Geamuri fumurii lateral spate si luneta / Evacuare dubla cromata pentru teava de esapament / Jante aliaj Performance 18” 36/1, anvelpe 215/50R18 / Jante aliaj Performance 18” 36/1, anvelpe 225/50R18 (numai 4 Drive) / Ornament cromat geamuri / Protectii plastic pentru pasajele rotilor Dotari interior / Iluminare interioara LED - Lumini ambientale Multicolour in portierele fata - Lumini ambientale zona picioarelor - Lumini de cititi fata si spate - Lumini parasolare - Iluminare portbagaj / Ornament cromat praguri / Scaune fata sport / Tapiterie plafon in culoarea negru / Tapiterie Alcantara de culoare maro Functionalitate & Confort / Camera video pentru marsarier / Functie Auto Coming & Leaving Home / Kessy (sistem acces si pornire/oprire motor fara cheie) / Media System Plus - Sistem audio cu touch screen color cu diagonala de 8.0” (20.3 cm) - Radio cu tuner FM/AM - CD player - Conectivitate: USB / SD card / AUX-in - Redare fisiere audio in format MP3/WMA - Bluetooth (sistem pentru conectare telefon mobil, streaming audio) - Comanda vocala (nu in limba romana) - 8 difuzoare / Oglinzi exterioare actionate, incalzite si pliabile electric cu Welcome Light / Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire / SEAT Drive Profile cu Driving Experience - Selectarea modului de conducere: Eco, Normal, Sport, Individual / 4Drive: + Snow, Offroad - In functie de modul ales se modifica raspunsul directie, acceleratiei, cutiei DSG / Senzori de lumina si ploaie Lumini & Vizibilitate / Faruri Full LED - Faza scurta & faza lunga cu tehnologie LED - Reglare dinamica a distantei de iluminare / Proiectoare de ceata Revin cu ceva dotari ( neoficiale) standard.1 point
-
1 point
-
Acestea sunt exact preturile de draft din cate vad eu pentru Ateca1 point
-
1 point
-
Eu cred ca discutia este muult offtopic, daca te intereseaza subiectul putem sa continuam pe PM sau la alta rubrica gen discutii generale, partea de imaginatie se refera la faptul ca ai obiceiul sa intri in polemici si sa contrazici colegi despre masini si optiuni pe care ei le folosesc zi de zi, pe baza a ceea ce tu ai citit si ai inteles din brosuri/internet. Nu ai adresat o simpla intrebare, cum functioneaza sistemul cutare. Oricum, ca hint, ce spui tu cu pedala se poate aplica cel mult cu transmisia in punct neutru si masina stind pe loc1 point
-
Yeti Smart deci cam bate Dusterul la fund.1 point
-
Problema, sau nu, e ca mai toata lumea a cazut de acord ca nu se poate decat in varianta 190tdi 4m tocmai pentru ca e foarte mare masina. Altfel nu prea isi are rostul si oricum devine prea scumpta. Edit: este mult spus SUV Battle ci mai dregraba ar fi Crossover battle. Apoi, dupa cum vezi cam toate modelele in discutie sunt noi sau relativ noi. Yeti e pe faras pentru ca de la anu va aparea o alta varianta. Si, asa cum s-a spus de n ori, look-ul si gadgeturile sunt mai importante in mod realistic vorbind decat capabilitatile in off-road. E bine de stiut ca pot sa urc pante cu x grade si sa degajez la y grade dar serios, ma intereseaza ca daca vreau sa merg pana la padure sa nu fiu nevoit sa las masina la drum. ( aviz amatorilor). Eu cu Dusterul am facut niste excursii foarte misto si tot ce imi doresc de la urmatoarea masina Crossover este sa aiba capabilitatea Dusterului in offroad (soft road defapt dar o sa numim generic off road) cu un plus de putere si confort + o imagine mai misto. Restul e can can.1 point
-
Modulele sunt acolo sa te ajute, nu sa depinzi de ele in totalitate. De asta te avertizeaza cand nu functioneaza. Nu mi se pare ca sunt inutile, ba chiar deloc. Worst case, iti atrag atentia ca sa ramai concentrat pe drum. Asemenea lucruri sunt mai importante in aglomeratiile de azi. Nimic nu e fara cusur, insa probabil e ca dsg-ul..pana ai zici ca nu ai nevoie de asa ceva, apoi nu poti fara. Eu am facut acelasi drum de 800km cu si fara acc. Aceleasi conditii si timp, am ajuns mult mai putin obosit la destinatie cu acc.1 point
-
Un Yeti 2.0TDI L&K Outdoor este 28.5k eur lista, iar burdusit de optionale este 30k (incl Navi, Smartlink, Scaune incalzite, SoundSystem, Sunset, etc). La astia 30k apar reducerile de final de viata, deci probabil landed cost este in zona de 27k eur pentru o masina full spec, "full full cu piele" Ce Scout cumperi in banii aia ? Un Scout echivalent este 33k. Doar ca sa ai MQB ? Nici eu nu sunt de acord cu tine, pentru ca "nou" nu inseamna mai bun. Nu in epoca si anii pe care ii traim. Am avut de "n" ori discutia asta, tehnic MQB nu ofera nimic in plus clientului (reducerea de greutate e minimala). In schimb ofera cost saving la greu, pe peste tot. Vezi pe cifre, Scout este clar mai scump decat Yeti, deci nu prea e cum se vede. Si da, sunt unii care ar prefera sa cumpere noua o platforma mai veche dar mai fiabila. Ce Q5 nou exista azi la 30-35k ? Unde ? Iar electronica in exces aduce doar batai de cap. Vad ca mai nou cu totii acceptam ca e foarte ok sa ne schimbam masinile la fiecare 4 ani. E un cost foarte mare sa faci asta, dar aici ne duc producatorii, asta e pozitia ideala pentru ei, iar noi suntem foarte entuziasmati de asta. Durata medie de viata a unei masini noi a scazut la 6 ani - asta o spun oamenii importatorului. Sustin si confirm informatia asta din postura in care lucrez intr-un mediu care se ocupa de dezvoltarea si producerea de sisteme electronice. Toate sunt gandite sa tina maxim 6 ani, iar standardele de performanta/calitate sunt din ce in ce mai permisive - asta inseamna ca se accepta tot mai multe rateuri/erori/fail. Stiti ce se intampla in care ai erori pe testarea unor module ? Simplu, se "largesc" limitele de acceptanta, iar ceea ce ieri era "fail", azi e "pass". Uite de asta avem tot felul de erori pe electronica masinii. Povestea cu camerele de mers inapoi e doar un exemplu banal. Cand ACC-ul si FA vor avea un fail major si tu te proptesti in TIR-ul din fata, cum vei demonstra ca nu a fost vina ta ?1 point
-
Tocmai vb de schimbat filtru fara amorsare circuit....concluzia este ca merge pompa fara motorina!!!....de aceea se recomanda mereu amorasrea prin pornirea celor 2 pompe,exista procedura descrisa si pe ros tech. Corect DiLivio!1 point
-
Eu le-am pus cu titlu informativ insa tare imi e ca pe drumurile patriei vom fi nevoiti macar o data sa facem o "manevra" d-asta. Cei mai importanti factori intr-o situatie d-asta sunt anvelopele si controlul maselor ( dupa mintea mea ingusta) pentru ca daca dai cu oglinda de jos ( metafora pentru o aplecare excesiva a caroseriei) poti sa fi tu soferul lui peste si sa ai pss-uri pe jante..ca tot degeaba.1 point
-
Consilierul nu ti-a spus bine. Povestea asta mi-a spus-o si mie, atata timp cat masina a fost in garantie; dupa ce am iesit cu ea din garantie, mi-au spus ca doar la masurarea lantului pot spune cu precizie daca se impune schimbara lantului sau nu. Si il cred pentru ca au fost cazuri de lanturi care au sarit de la punct desi lantul nu zornaia in mers, ci numai la pornire motor....vi-l mai amintiti pe colegul Bogdan Piatra? a fost banat de pe forum (nu cunosc motivul) insa intre timp si-a schimbat si el lantul, pentru a doua oara. Ultima schimbare a facut-o cand avea 63 000km cu aceasta varianta de lant. La revizie a cerut masurarea lantului, si avea 73.3mm si lantul nu zornaia in mers (doar 2 secunde la pornire). Cei de la service au schimbat lantul pe kulanza pe motiv ca lantul mai rezista doar cateva mii de km, si nu il mai tine pana la urmatoarea revizie. asa ca ATENTIE: masurati lantul cand va apropiati de 70 000km facuti cu respectivul lant, nu va bazati pe faptul ca nu zornaie in mers.1 point
-
@75NOR: Mirror Link numai pe cablu, Android Auto cablu si Bluetooth in acelasi timp (parte din informatie vine pe cablu si parte pe Bluetooth).1 point
-
problema este ca nu stiu la cine sa ma mai duc.... la cum vad eu lucrurile acum cred ca lumea o sa se duca de rapa si o sa fim o societate de consum, o sa cumparam diverse lucruri care se vor strica si nu va mai fii nimeni sa le repare, le vom arunca pe cele defecte si vom cumpara altele noi si tot asa.....1 point
-
1 point
-
nu are treaba, merge. Nu cred sa fie diferenta, la B6 - intre cel cu volan pe stanga si cel cu volan pe dreapta....1 point
-
Nu cred ca e loterie cu GPS. Eu am parbriz incalzit, protectie IR, toate foliile posibile pe toate geamurile (AIR 80) si nu am avut decat o data probleme cu semnalul GPS la telefon (fix in zona BV pe o furtuna cu nori grosi). In rest, semnal este, mai conteaza doar si telefonul, dar un iphone, samsung, htc... recent si upper level sigur va avea chipul suficient de puternic (altele nu functioneaza bine nici in camp deschis)1 point
-
Cine a schimbat singur filtrul de combustibil, a observat că în momentul în care scoti filtrul din vasul cu motorină, se aude cum intră aer în instalatie, prin urmare si pompa ramane fara motorină (si fără lubrifiere), daca dai la automat in loc sa amorsezi instalația cu VCDS-ul, pompa o sa meargă secunde bune fara lubrifiere, mai exact spus rola si cama se "freacă pe uscat". Pompa functioneaza si fără motorină, deoarece este antrenata de distributie, si atata timp cat electromotorul învârte volantul... Si eu sunt de părere ca trebuia testată mai mult si luate in considerare mai multe variabile.1 point
-
Exact asta am sesizat si eu dupa resoftare.Acel sunet in jur de 3500 rpm si doar in trepte mari 4 , 5 sau 6. M-am lamurit dupa ce am vazut filmuletul de mai sus.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci 19 000 in aproape 3 luni inseamna ca mi-a placut rau de tot DSG+TSI+HIgline+padele :)))stii ce? CHIAR imi place conbinatia1 point
-
Am cautat sa fiu pe intelesul tuturor. E cam greu cu reparatia. Sunt piese tip smd. Si nici nu cunosc valorile pe dinafara. Trebuie obligatoriu desfacut. Stima.1 point
-
Nu voi incarca aria cu discutii pe langa subiect ,dar ma vad nevoit sa raspund. "Dany" piesa aia e un tiristor care deschide o "poarta" la un prag de tensiune. Un releu presupune o bobina si un contact. Deci acolo lipsesc si bobina si contactul. Scuze de incarcarea ariei.1 point
-
L-am desfacut eu pe al meu acum 2 ani. Ca la romani (ca sa nu zic cuvantul cu ti...) am taiat cu o panza de bomfaier pe circumferinta stopului pe spate. Am remediat defectul si am lipit cu Bison. Nu a transpirat in 2 ani si nu cred ca o va face in viitor. Led-urile sunt in grup de cate 4 alimentate printr-o punte cu 3 borne. Cand primeste + de pozitie e rosu, iar cand are + de semnal puntea aia (e o piesa) schimba alimentarea pentru galben. Led-ul are 4 pini . Deci sunt practic 2 in 1. Daca se strica piesa aceea nu mai primeste tensiune pe borna respectiva. Deci LED urile nu se ard, se arde piesa. Sper ca m-am facut inteles. Stopul se mai poate desface si cu pistol cu aer cald. Dar nu stiu exact temperatura la care rezista plasticul. Trebuie incercat progresiv.1 point
-
Salut, am un golf 6 , 1.6 benzina, 102 hp si am vazut ceva fluctuatii la lumini asa ca am facut o scanare si a dat ceva erori si anume : Monday,26,September,2016,12:10:59:62939 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-08x-09.clb Control Module Part Number: 1K0 937 086 HW: 1K0 937 086 Component and/or Version: BCM PQ35 M 020 0358 Software Coding: 46180A3A90251AC040080080500081E445010088724D8D60648000000000 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: EDD1AF3F3464A576CF5-80B8 4 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 2 Reset counter: 146 Mileage: 105678 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.29 Time: 15:11:41 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 13.70 V ON ON Term 50 Off OFF ON 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 103 Mileage: 105935 km Time Indication: 0 Date: 2024.14.12 Time: 11:20:19 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 14.15 V ON ON Term 50 Off OFF OFF 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 142 Mileage: 106362 km Time Indication: 0 Date: 2025.14.03 Time: 13:08:17 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 13.75 V ON ON Term 50 Off OFF OFF 00907 - Intervention load Management 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 182 Mileage: 106372 km Time Indication: 0 Date: 2025.14.03 Time: 14:55:07 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 11.75 V ON ON Term 50 Off OFF OFF Cam care ar fi problema... merci!-1 points
-
Imi puteti spune si mie va rog, unde este amplasata pompa de alimentare cu combustibil de la Webasto la un VW Touran... ?!-1 points
-
Da... Pai cei de la Brady cu siguranta nu vor sa faca asa ceva ca nu e in interesul lor. Ms frumos de raspuns. Cumpăr fetele de portiera cu totul si le schimb, daca nu se poate doar ornamentul ala ? Glumesc.-1 points
-
@vdragos:DMS - This will change the behaviour of the engine, automatic transmission, power steering or Climatronic air conditioning. Ca sa "accesezi" motorul, trebuie apasata pedala de acceleratie. In functie de modul selectat (ECO, SPORT, etc...) si pedala de acceleratie va avea un anumit raspuns catre motor. Ori daca tu stii altceva, te rog sa clarifici si sa ma lamuresti si pe mine, ca doar de asta suntem aici, nu ca sa facem off-topic-uri si sa vorbim despre "imaginatia" altora. PS: Imi cer scuze ca nu va raspund la replicile off-topic si la alte ironii. M-am obisnuit deja cu astfel de conversatii pe acest forum, dealtfel sub nicio forma constructive.-1 points
-
Am citit tot topicul (si RAVENOL si LIQUI MOLLY), este o "ameteala" totala, adica sunt mai confuz decat la inceput. Acum 1 luna am efectuat schimbul de ulei la SEAT LEON 2.0 TDI DPF cod BMM, trecand de la RAVENOL 5W30 (cel din poza) cu 5w40 VPD tot RAVENOL. Ideea e ca zgomotul motorului s-a amplificat, iar dupa inca o saptamana am schimbat cureaua de distributie desi avea doar 70k km(motivul a fost vechimea curelei 2011), drept pentru care dupa inca o saptamana s-a spart motorul. Frumos, nu ! Concluzii: vreau sa schimb uleiul asta de acum cu un LIQUI MOLLY. Motorul are-avea in jur de 250k km, asta dupa ce colegul @Florin a facut o diagnoza, confirmandu-mi acesti km efectuati reali. Pentru ca motorul meu este cu tehnologie pumpe-duse si are ceva mai multi km iar utilizarea zilnica este preponderent Bucuresti minim 100km maxim 200/zii, m-am gandit ca as avea nevoie de un ulei care sa tina (la tavaleala), sa nu se subtieze, sa nu imi scada presiunea la ulei (aici simt lipsa unui ceas indicator presiune ulei), sa ma tina 10k km. In pagina 8, un coleg se vaita de zgomotul produs de un 5w40 LM Diesel Hightech (la asta ma orientasem si eu), insa se declara multumit de 5w40LM sinthoil parca.. de asemenea indiferent de caracteristicile uleiului ma gandeam sa-i bag si un aditiv de ulei, tot de la LM. Ce parere aveti?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00