Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 27 Noiembrie 2024
-
Anual
28 Noiembrie 2023 - 27 Noiembrie 2024
-
Lunar
28 Octombrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
21 Noiembrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Astăzi
28 Noiembrie 2024 - 27 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
17.10.2016 - 17.10.2016
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2016 în toate secţiunile
-
6 points
-
Pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata", dupa fix 3.5 ani - azi sarbatorim -de cand am scos-o de la boxa de "Livrari autoturisme noi" , m-am gasit si eu sa-i fac topic. So, e vorba de un Superb Ambition 2.0TDI DSG, Candy White Comandat Ianuarie 2013, Fabricatie Martie 2013, l-am luat in 17 Aprilie 2013 Pe langa dotarile standard de Ambition, am mai adaugat: - Faruri Bixenon cu AFS - Jante aliaj 17'' Laurel - SoundSystem -Sunset -Bolero -Scaune fata incalzite -Tempomat -TPM (pe atunci nu era standard) -Senzori parcare spate -Bluetooth telefon cu antena exterioara Uitandu-ma in spate, alegerea masinii - ca si model - a fost foarte ok. Mi-a placut si inca imi place forma ciudata/uratica a caroseriei. Ce nu a fost ok - si aici este strict vina mea, a fost alegerea proasta, 100% rationala a configuratiei. Am vrut sa fie 2.0TSI 220, cu suspensie sport si roti 18'' si am comandat...ce se vede mai sus. M-am si lasat influentat de argumente gen "cui mai vinzi tu benzina/mori cu ea de gat", "o sa-ti rupi ficatii cu talon de 40 in Romania" si "o sa-ti zornaie toate plasticele din masina de la rotile alea si suspensie sport". Tocmai pentru ca sunt maxim de tipicar/chitibusar, cu ultima replica - aia cu zornait plasticele/greierasi, mi-au dat la temelie, a fost Inception. Asta e - am cascat urechea, ca sa nu zic "am pus botul" si am luat sa fie bine. Greseala maximala, cum am mai spus, mi-o asum, dar am puterea sa o recunosc. A venit si momentul Aprilie 2013 cand am ridicat-o. Precum se vede in poze. A urmat un rodaj ca la carte, vreo 3,000km si apoi progresiv pana la 5,000km. Meanwhile, am ajuns la 70k km, rulaj mic pentru 3.5 ani de diesel, media iese la aprox 1,600km/lunar. Ca si modificari: - Eleron spate OEM, montat cu manutele mele - Up-grade la roti OEM 18''. Mi-am luat inima in dinti si bine am facut. Moment in care m-am injurat - din nou - ca am pus botul la argumentele celor din jur. Nicio problema, nicio galma, nicio janta sparta in drumurile din Romania. Ca si concluzii dupa 3.5ani si 70k km: Plusuri - Calitate fabricatie. Excelent, mai ales comparat cu fostul B6, care m-a exasperat. Niciun greieras pana la 70k km, doar 2 erori umane la asamblare - pe care le vad si le stiu doar eu. Plastice moi, asa cum imi place, cost savingul nu se vede pe platforma asta. - Versatilitate si confort. Orice drum lung e o placere, oricat de incarcata sau nu e masina. Se aseaza foarte bine pe sosea, poti mentine lejer tempo-uri ridicate, mai ales in tarile unde infrastructura si legislatia permit lucrul asta. - Motor + cutie. Neavand SS, se comporta excelent. Ca si all time average sunt in zona de 6.2-6.5%. Minim absolut 4.2, maxim absolut 10-11 iarna in oras. - Sistemul audio. Odata ce il reglezi, daca ai fisiere la 320kbs se aud foarte bine. Nu e vorba de vreun B&O, ci doar de 6 dif-uri cu incinte de calitate si un amplif Panasonic sub scaunul soferului - Farurile: genial AFS-ul, iar pe faza lunga Xenonul e acompaniat de un H7 ca sa indulceasca trecerea de la noapte la zi. Tot aici si minusul: corneringul nu e in far cum era la B6, ci pe proiectorul de ceata si se simte diferenta, cel cu bec separat in far era mai eficient. - Foarte fiabila. 0 reparatii pana acum. - Garantia: am avut urmatoarele: resoftat climatronicul (o luase iarna in prima toamna, se blocase pe recirculare), schimbat suport metalic scaun sofer, schimbat elemente cromate geamuri spate. Minusuri: - 2.0TDI - ma exaspereaza regenerarile. M-am saturat, in 90% din cazuri se intampla cand ma grabesc undeva, asa ca intarzii, ca sa-si faca masina regenerarea - Ruliul pe viraje. Era perfect cu suspensia sport. S-a corectat intr-o buna masura cu trecerea la 18'' Ciudatenii: - Iarna, la sub 3grade, la pornirea la rece, dupa ce porneste motorul aprinde iarasi bujiile incandescente timp de 5-10 secunde in functie de cat de frig e afara. Nicio eroare pe tester, nimeni nu a mai auzit/vazut asa ceva, m-am dus cu multiple filmulete, toata lumea s-a uitat ca la masini straine. Atat timp cat a functionat impecabil - am lasat-o cum este. All in all, o masina buna, fiabila, a fost greseala mea ca nu are "suflet" mai mult. Asta nu m-a impiedicat sa o accept asa cum e si sa o super bibilesc. Primeste bi-anual tratament cu decontaminare/sealant/Aquapel. Nu vede carpe/bureti la spalatorie, daca e super jegoasa, o spal eu cu manusa de microfibra, nu se sterge de apa - doar geamurile Concluzia etapei: in viata mea nu-mi mai iau: diesel, roti mici, alb, culoare nemetalizata... Cam asta e. Las cateva poze din varii momente...3 points
-
@Bebeee: multumesc de aprecieri. Stii foarte bine cu cat efort se tine o masina intr-o stare cat mai apropiata de "mint condition". Nu o sa aud replica celebra,nu o sa vada site-uri de profil, pentru ca intentionez sa o tranzactionez ori in familie, ori unor prieteni ce s-au inscris pe lista. Macar sa stiu ca ajunge la cineva care intelege felul in care a fost ingrijita. Si da, pare foarte inalta, datorita mai ales decupajului barei fata. Sunt unii care si-au pus PDG pe asa ceva , concureaza lejer cu Yeti la garda la sol, mai putin unghiul ventral foarte prost din cauza ampatamentului de +2.8m. Nu-i asa ? Trebuia sa-mi mai iau cascheta de sofer si era peisajul complet Nu, ca nu e "proaspat adusa" si nici "recent inmatriculata" Si nici macar nu e "full fara piele" De altfel, astept cu nerabdare topicul tau in aceeasi arie, let me know how that works out for you. In functie de asta, ma orientez si eu.3 points
-
Si am pastrat pentru final preferatele mele. Din punctul meu de vedere jantele astea Trinity o schimba radical ca si aspect, de unde parea ca are niste roti prea mici pentru liniile caroseriei, acum e "just right". dpdv comportament stradal e efectiv alta masina. Ma gandesc cu groaza ca imediat o sa pun pe ea Spectrum-urile 16'' de iarna3 points
-
3 points
-
Am opțiunea asta pe ambele mașini si o folosesc din plin, cu fiecare ocazie. E una dintre cele mai bune optiuni cu care pot fi "echipate" mașinile noi, fara sa iti rupa buzunarul. ...dar maine dimineață ma duc sa predau permisul pentru ca, daca e sa iau de buna ipoteza emisa de distinsul nostru coleg, nu am ce cauta pe drumurile publice.3 points
-
Diferenta e modul de raspuns la acceleratie si modul de schimbare al vitezelor la DSG, la folosire normala. In orice mod ai fi, daca apesi acceleratia blana, nu e nici o diferenta.2 points
-
@cristi511: Tizule, s-a dus naibii si topicul asta De la un lucru frumos, de la o prezentare de masina, s-a ajuns la olx-uri si alte mizerii. Ce uameni2 points
-
Eu am 270.000 Km fara span sau alte probleme, cu filtru schimbat tot la 60.000 si motorina normala. Cel mai mare dusman al pompei este mersul pe uscat, asa ca mare atentie la amorsare dupa schimbul filtrului de motorina.2 points
-
N-am de dat ca NU POSED un Leon. Cat priveste Ateca, ehe, lung ii drumul pana departe. Hai hai, nu va opintiti in detalii, faceti-va topicurile de vanzare ca stiti cum se spune: vorba lunga saracia omului.2 points
-
Eu zic ca cele mai importante cifre - pentru viata reala- sunt cele care tin de reprize. Restul...sunt statistici, dar pe DN-urile din Ro, conducem "reprizele"2 points
-
Suntem mai multi aici care scriem pentru informarea corecta a utilizatorilor, putem extrase din ELSA ca nu exista limita de timp, doar de km (in functie de an) si permanent se gaseste cineva care nu citeste si ne reduce la 0 toata munca noastra de informare corecta. Cred ca un moderator ar trebui sa stearga aceste mesaje care aduc iar si iar in discutie un aspect lamurit. NU exista limita de timp la schimbarea distributiei!2 points
-
HHC se poate activa ulterior ... Si este o optiune utila mai ales in situatii timpite gen coada pe rampele din pasaje ... Ma duc sa predau si eu carnetul.2 points
-
#fieca O iau pur subiectiv in ordine cronologica VW Tiguan TD Tiguan din 3.10 orele 11:00 pana pe 4.10 dimineata. Varianta Highline, 2.0 tdi 150cp dsg, 4motion, high led, jante 18 -daca mai tin bine minte, trapa panoramica, area view camera, park assist, navi mare si altele care probabil nu le mai tin minte. Tiguan este o masina matura. Si cand ma refer la asta, pot puncta interiorul, imbinarea, izolarea, confortul. Insa oricat de mult ma atrage, personal, imi da cu virgula pe partea financiara. Pur subiectiv ma atrage atat exterior cat si interior, iar bordul digital care vine standard la highline ma unge pe suflet. Insa in acelasi timp, fiind o masina grea, cei 150cp, give or take, i-am simtit asemanator cu 105cp de pe masina actuala. - probabil veti spune ca sunt nebun, insa o spun subiectiv Are cea mai practica bancheta spate - se ajusteaza, ai masute, si dotarile continua si pe bancheta din spate, nu se opresc la cele 2 scaune din fata. Suspensia si-a facut treaba (nu avea DCC/adaptiva), este clar setata pe confort. Asta m-a si facut sa conduc lejereanu, si sa incerc acel drum scurt de "offroad" - adica un drum judetean spart...un drum judetean neasfaltat....nu am intrat paduri, pasuni etc - si a fost destul de placut, chiar si cu trapa panoramica avea izolare buna Insa te arde la dotari. Sunt un om cu multi pictici pe creieri, si in cazul meu, ca vorbind de 190cp , ca vorbind de 240cp bat 42k € dupa discounturi....No go Hyundai Tucson TD cu agent vanzari 12.10 orele 14:00-15:00 Varianta de top (nu stiu cum se numeste, nu stau acuma sa caut), interior bej piele, navi, motorizare 2.0 184cp, cutie automata, trapa panoramica, jante 19 etalon 45 Am ajuns acolo clar pornit ca nu imi va placea. Stiam exteriorul din trafic, este frumos. Stiam interiorul din poze si review-uri pe net, eram ferm convins ca ma va convinge ca nu este ceea ce imi trebuie. Ma asteptam sa vad foarte multe plasticuri (am detinut Suzuki Ignis 2006 si Mazda 3 2010). Nu a fost chiar asa. Marea majoritate a materialelor mi-au depasit asteptarile. Bancheta din spate - lasand la o parte ca nu gliseaza si lipsa masutelor - este cam la fel ca si la Tiguan. Se poate bifa incalzita, se poate ajusta spatarul - un confort clar sporit pentru cei din spate la drum lung. Portbagajul este incapator, vine destul de repede in liniile de dotare cu roata de rezerva de dimensiuni exacte ca si restul, inclusiv cu janta aliaj acelasi design. Au 5 ani garantie care se aplica inclusiv la cap bara, bucse etc in limita a 150k km daca tin bine minte. Masina este decent izolata - a fost o zi de rahat, ploaie, ceata - la viteze de pana la 90-110km/h a fost ok si motorizarea, este o masina setata pe confort clar. Nu m-am incumetat sa intru prea tare in viraje Agentul a fost foarte cumsecade, mi-a raspuns la toate intrebarile mele tampite, chiar a zambit cand mi-a vazut masina actuala, si mi-a facut oferta de BB, oferta pt masina de TD cat si oferta la comanda. Ah, si nu stiam, Tucson este asamblat in Cehia Am plecat de acolo un pic bulversat. Stiam si vroiam sa nu imi placa, si deja parca era o alternativa. Kia Sportage TD cu agent 13.10 09:00-10:00 2.0 diesel, automat, 184cp Varianta destul de bine dotata - NU era GT Line insa eu personal, as opta GT Line, ma atrage maxim spatele Interiorul intr-adevar, cum spun si unii prin review-uri, il simti (subiectiv) mult mai calitativ ca si la Tucson. Am intrat si intr-un GT Line, are un anumit fler/aer care ma atras mult mai mult TD a inceput, si am observat destul de repede ca desi este aceasi platforma ca si fratele Tucson, parca este mai pe gustul meu. Parca ma imbia sa fiu pe Sport si nu pe Confort. Parca imi spunea ca virajul acesta cere un pic de acceleratie, si lasa acolo ruliu. Am simtito mult mai "dinamica", vai more fun 2 drive decat un Tucson. Are tot asa confort pe bancheta din spate, iar la volan parca eram mai "sus". Feelingul de SUV la volan, dintre toate, mi s-a parut cel mai accentuat. Suspensia clar mai rigid setata fata de Tucson, insa tot asa, jante 19 cu 45, NU pot sa declar ca a fost neconfortabila. Parca si fetele de usi erau foarte frumos prelucrate, si ca si driver orientated, mi-am gasit cel mai rapid utilitatea butoanelor din consola centrala. Da, sunt multe, nu declar altceva, insa in timpul mersului, parca te bucuri de ele mai mult decat click meniu...click setari...scroll in sus, scroll in jos, ah nu era in meniu asta, de la capat etc... A fost TD care m-a convins, ca Tucson este clar nu pe gustul meu, si Sportage este o alternativa superba - si financiar - fata de Tiguan.... O simulare rapida a ajuns la preturi palpabile pentru mine, lasand la o parte "discountul", m-a facut sa stiu ca un GT Line diesel este o varianta pe placul meu Am plecat de la eie cu gandul deja setat, cred ca joi la birou ulterior a fost doar citit review-uri, uitat dupa accesorii, culori etc etc Seat Ateca TD 14.10 17:00 pana pe 1510 09:30 - il puteam tine pana pe la 12:00 insa aveam ambele masini programate la schimbul de pneuri asa ca a fost mai scurt Varianta Xcellence, trapa, top view camera, haion electric, jante 19 cu balon 45, full link, acc adaptiv, 2.0 tdi 190cp 4drive Masina la exterior este clar cea mai "dreapta" dintre toate. Spatele personal imi spune foarte putin, fata imi place, lateralul....e lateral ce mai ^^ Portbagajul, ca si volum mi-ar fi de ajuns, insa mi s-a parut cel mai "impractic" dintre toate. La Tucson si Sportage poti "depozita" acoperirea glisanta - sincer nu stiu cum se numeste pe romana chestia aia, sau imi sta pe limba, moving on..... Nu gaseai tethering points si carlige asa de multe ca si in celelalte. Insa da, ca si la Tiguan, poti rabata scaunele din spate, la Tucson si Sportage se pot rabata doar de pe bancheta spate, nu si din portbagaj. Haionul electric - deschiderea cu piciorul nu am incercato - mi s-a parut ca se misca extrem de incet, la Sportage parca era mai okish, lasand la o parte ca aici se deschide daca stai cateva secunde in spate automat, fara sa apesi nimica (poate fi enervant, dar si practic cand esti plin cu plase). Urcand pe bancheta din spate, mi se pare cea mai cheala. Lumina ambientala din interior este doar la usile din fata. Masuta ca si pe Tiguan nu ai. Si spatarul banchetei este fix, nu poate fi ajustat ca si la Tucson si Sportage. Insa....noi nu stam in spate pe bancheta sau? Sa trec la partea draguta, acea pozitie intre scaun si volan Masina te imbie la "talpa" - suna urat, insa pe mine m-a facut sa zambeasca inima. Da, again, sunt un om simplu care zambeste la un amarat de diesel de 190cp si caroserie inalta, insa exista si chestii mai mari in viata asta. Pe DN masina sta foarte foarte decent in curbe, puterea vine frumos, si trecand pe DSG dupa 2 TD cu secventiale, parca parca parca e "ce trebuie". Suspensia este clar mai rigida, probabil chiar un picut mai mult decat pe Sportage, insa directia este mult mai directa - comunica cu tine foarte ok pe modul sport - la Sportage, chiar si pe Sport, parca avea un mic joc volanul. Consola centrala o cunosc de pe Octavia, no news pentru mine aici. M-a deranjat parca usa soferului, partea superioara, acea parte unde punem bratul pe geam, cu ceasul si ghiulul si telefonul al ureche sa vada dusmanii.... Pentru mine parca e ciudata forma....prea mica...prea inalta...prea ingusta...nici nu mai stiu. Scaunele cu alcantara negre sunt vag specifice, nu as putea spune daca exista diferente intre ele si cele standard de pe leon cupra de exemplu. Bancheta spate este rigida, mult mai mare confort in celelalte, personal cea mai buna combinatie Fata+Spate a fost la Sportage. Infotaimentul isi face treaba, nu am putut verifica navigatia - nu era activata - , iar full link mi s-a blocat de doua ori. Ah, si avea recunoastere semne de circulatie....Bip....bip...bip...bip....bip la fiecare schimbare si depasire de viteza limita. Mi-a luat, conducand desigur, cred ca aproape 10/15min impreuna cu sotia prin meniuri pana sa bifam sa fie doar vizual si nu si acustic. Masina mi-a placut atat de mult pe DN incat am zis, sa vad ce va face "offroad" - pt cei din Cluj poate stiu "poteca" Am urcat destul de ok pana la un moment dat, unde chiar nu m-am incumetat sa mai urc - era noapte, poteca ingusta, unghi mare de atac, jante 19, sotia in dreapta, masina de td etc...asa ca am fost nevoit sa ma intorc tot drumul pana la asfalt cu spatele - aici pot spune ca camera masalier este de calitate foarte ok ca si vizibilitate noaptea Ulterior ne-am bucurat din nou de asfalt, insa personal, nu mi-au placut farurile full led de pe el. Nu stiu daca are sau nu adaptiv, daca nu mi-am dat eu seama, insa in viraje pot spune ca si Tiguanul cat si Octavia mea parca lumineaza mai bine...Da, o lupa adaptiva este mai pe gustul meu decat un full led, insa cine o mai sti ce pitici am pe creier la ora asta la care postez.... Una peste alta, Ateca ofera "utilitatea" unei garde inalte, spatiul incarare bagaje decent, loc pasageri spate, cu un motor si cutie "elastice" - probabil nici eu nu inteleg tot ce am scris, dar oricum mare lucru cine ajunge sa citeasca toate aberatiile pana aici Si am incalecat pe o sea, si am spus povestea asa.. @CristiALF acuma urmeaza sa parcurg si postarea ta, nu am vrut sa o citesc inainte de a posta subiectivitatea mea la acest vs2 points
-
http://gpsunderground.com/forum/volkswagen-seat-skoda/20305-homemade-bootlogos-rns-510-a.html VW.bmp1 point
-
@75NOR acel compartiment cauciucat e asa numitul phone box și vine doar dacă alegi Bluetooth cu phone box, nu vine singur alături de Bolero. Dar phone box vine și cu încărcare wireless, e foarte mișto as zice. Și da, a mea a venit cu antena exterioara shark fin în culoare negru lucios.1 point
-
1 point
-
Liviu draga, ca unul care are asa ceva pe masina, imi permit sa spun drive profile n-are nicio legatura cu apasarea pe pedala. Poate doar in imaginatie.1 point
-
Salut, Am avut si eu ceva similar la masina mea, problema a fost furtunul care intra in turbo, captusala de pe interiorul furtunului se dezlipea si obtura calea respectiva.1 point
-
Am mai zis-o si in alte parti (asta e, daca mutati topicul de colo-colo), Kadjar a iesit prost in comparativul cu Sportage facut de 4x4 Magazine, REVISTA FRANTUZEASCA. Asta insemana nu numai ca Kadjar e slabut dar si ca Sportage e cu adevarat bun. Cit priveste comentariile ca se pierde singe albastru cumparind o coreeana, c'mon, suntem in secolul 21. Numai nemtii le descalifica in reviste pentru "motor necultivat" si francezii pentru "comportament rutier aproximativ", asta in timp ce scot Peugeotul 308 in fata Golfului la "placerea de a conduce", desi pierde la toate celelalte. Ma rog, pina la urma e pe gustate si sunt absolut incintat ca avem colegi obiectivi care au mers si cu outsiderele la Tiguan, pe care le considera alternative la nemtoaice fara sa le cada galoanele. Asa cum am mai spus, eu am avut un Tucson CRDI full luat de nou care m-a facut fericit timp de 7 ani, cu mult mai putine probleme decit nemtoaicele.1 point
-
Pentru mine motor mic pe caroseria asta cu 4x2 sau fara varianta 4x4 automat se exclude - alegere personala1 point
-
@Andrei1980 de abia acum am observat și eu grila, nu știam de asta. Cert e ca am observat cat de rapid se încălzește dimineața și deși am mai mers cu motoare pe benzina, niciunul nu se încălzea asa repede.1 point
-
Cel putin in manual scrie ca ii de 60 litri! Probabil la tine s-a contractat rezervorul...:)1 point
-
LA tine schimba direct senzorul. DAr trebuie data dostributia jos.1 point
-
Va urma cel mai probabil in weekend la mine, insa ma astept sa aud greierii timp de 3 luni si ulterior poate sa ma decid sa o tin Dar promit sa te anunt la primul contact serios LE: @75NOR cele 3 preturi de BB mi s-au parut nesimtit de mici, prefer macar sa astept 3 luni inainte de bb1 point
-
1 point
-
Am inlocuit si in portbagaj cu leduri, tot W5W sunt si acelea. Plafonierele nu am reusit sa imi dau seama cum se desfac si nici nu am gasit nicaieri indicatii referitoare la ele. Sunt curios daca a gasit cineva cum se inlocuiesc becurile din plafoniere. La picioare arata perfect Philips W5W 4000k LED, nu e alb-albastru ca ledurile chinezesti, ieftine si proaste. E alb curat, exista si o varianta de 6000k pentru cei ce prefera alb mai albastrui. Practic cele originale din manere, phonebox, cotiera, exterioare oglinzi cred ca sunt de o culoare in jur de 5000k. Sunt mai "albastre" decat cele Philips 4000k, dar mai albe decat cele de 6000k. Si pentru amuzament, am primit o replica de la un comerciant, intr-un peco, cum ca sa iau din alea de 6000k, ca la 6000k sigur sunt mai puternice decat cele 4000k, si fac lumina ca un bec de faza scurta. Cine nu stie ce reprezinta aceste cifre, probabil il crede pe priceput, ceilalti or sa rada asa cum am inceput si eu sa rad cand l-am auzit si i-am multumit politicos pentru sfat.1 point
-
In weekend am facut un drum pana la Cluj. 3 adulti si in portbagaj undeva la 30kg dupa aprecierea mea. La dus am scos 4.8 pe CB iar intre Brasov si Sighisoara a vazut cocs destul de mult, in rest mers normal in ritmul traficului, pe autostrada de la Campia Turzi la Gilau 130km/h. Pe intoarcere a papat 5.6 tot pe CB, in schimb pe autostrada am mers pe 115km/h, am ratat scurtatura pt TG Mures si a fost jale la intrare in oras, coada pe DN1 de la Predeal la Comarnic - dezastru , plus ca a plouat tot drumul pana la Brasov si recunosc, am mers mult mai linistit pe intoarcere, dar din cauza ploii a supt la greu in plus, ca idee pana la Predeal unde am stat mai mult decat am mers, tot 5.6% a fost consumul. Asa cum am mai vazut la unii colegi de pe forum odata cu lasarea motorului se pare incepe sa creasca consumul in loc sa scada, sper sa ma insel, e o parere subiectiva. Totodata cum mentionasem si mai sus, consumul real pare sa fie cu 0.3% mai mare in realitate decat CB. Acum are undeva la peste 2000km masina.1 point
-
la anul tau, sunt pini mici = ca pe fata, si pe spate1 point
-
1 point
-
Iti trimit ghidul meu, cartea tehnica a masinii si daca imi arati un rand unde scrie perioada de 4 ani eu o mananc, nu vreau polemica s-a mai discutat, eu am spus ce scrie in carte, de aici nu am ce sa mai comentez. Nu e logic, eu in 4 ani fac 40k. ce fac schimb distributia conform 'recomandarilor' ?1 point
-
la act,uator ai scris ca ai -600 mabari,suficienti ca tija sa ajunga pe surubul de stop....verifica geometria,daca nu agata ,atunci ar trebui refacute reglajele turbinei,desfiletat cate o tura surubul de stop1 point
-
Multumesc de raspuns am sa le comand si eu mai ales ca nu sunt foarte scumpe .1 point
-
Salutare! Urmaresc de ceva timp forumul acesta dar inca nu am impartasit experienta mea cu Superb 3 (2.0, 190 CP, cutie manuala, fara 4x4) achizitie oct 2015. Am ajuns la 29.000 km, facut la 28.000 km prima revizie (ulei + filtre). Observatii: - nivelul lichidului de racire a scazut sub minim si a necesitat completare la revizie; - nivelul uleiului a fost la minim (fara atentionare in bord) la momentul reviziei; - "scartaie" la inchiderea electrica a portbagajului (pistonul hidraulic); - "scartaie" (mai ales pe caldura) oglinzile la pliere. Nu am o pb cu aceste 2 ultime observatii, sper doar ca in timp sa nu degenereze. Probleme intalnite in acest prim an: - de 2 ori in timpul verii dar pe temperaturi sub 20 grade, termostatul pe 23 grade si baga aer fierbinte. Schimbat pe 16 si low si tot la fel. S-a "resetat" abia dupa ce am dat pe High si am revenit la 23 grade => aer rece. La testare nu a iesit nici o eroare dar mi s-a comunicat ca s-a efectuat un update la soft... - de cateva ori (aprox 5-6 ori) nu am putut schimba optiunea de incalzire scaune in venilatie scaune. Nu aparea fereastra pe touchscreen pt a da off la incalzire si on la ventilatie. Abia dupa stationarea masinii (30 - 60 min) se putea selecta. De asemenea am reclamat dar nici o eroare. Dupa revizie nu s-a mai intamplat dar nici nu am mai folosit prea des ventilatia/ incalzirea. Opinie generala: - confort: excelent (am stat in masina si 18 ore / 1.500 km, fara pb de spate); - consum: max. 7 in conditii de mers sportiv in afara si chiar in localitati; Min am scos un 4,2 la vale de la Predeal la Bucuresti cu max 120. - stabilitate: f buna (daca e umed aleg varianta sport); - AdBlue: "papa" destul de mult... in sensul ca scade la inceput f repede autonomia (in 200 km de la 11.000 km la 9.000 km). In acesti 29.000 km, am pus inca 4 bidoane de 10 litri (ultimul la 28.000 km). Nu am o pb dar sper sa nu apara nimic din ce am citit legat de pompa de AdBlue; - Farurile automate: merita toti banii - am condus destul de mult noaptea si ajuta f mult. Foarte incantat de masina si de alegerea facuta. Toate bune si mai ales drumuri bune!1 point
-
e in pana de idei marketingul pentru xenon ... deja au trecut la anulatoare de erori cu microprocesor pe 64bit .... mai ales ca nu e nevoie de microprocesor pentru asa ceva.. in curand o sa fie xenon cu sistem de operare Android pentru interfatarea cu BCM....1 point
-
Salutare! Am inlocuit de curand, la Octavia 1 ALH,furtunurile de vacuum in "cautarea" unei franari mai eficiente. Am avut ceva succes, si am vazut ca furtunurile erau coapte si au crapat la demontare.Apoi citind multe zeci de pacini de pe acest thread, am verificat in basic settings 003 si 011 functionarea EGR si turbo. Am gasit EGR off: 490mg/str, EGR on 215mg/str, duty cycle 99.6% pt on si 0% pt off. In cazut turbinei, la turbo on:1030.9 mbar si la turbo off 989.4 mbar, duty cycle 0% / 99.9%. Azi am pus 2 vacuumetre si am masurat, la ralanti, dupa cum urmeaza: La pompa de vacuum am -970mbar. desi stutul se misca, si e bandajat cu Poxilina de acum doi ani. EGR: -760mbar. actuator turbo: -600mbar. Bineinteles, am pus manometrele pe in si out, pe rand la N18 si N75, diferentele fiind, dupa parerea mea, pierderi chiar in electrovalve, la N 75 se simte ceva vacuum si pe furtunul pe care trebuie sa fie aer atmosferic (cel ce merge la filtrul de aer). Va cer parerea cu privire la cele constatate, mentionand ca nu am reusit sa loghez BS 003 si 011, iar un log in mers voi face saptamana viitoare. Multumesc.1 point
-
Buna ziua . Numele meu este Cristi si sunt nou aici . Eu au un golf 5 .1.4 fsi 90 cp.. dar nu am gasit topicul pt el . Si am decis sa postez aici gandinduma ca intre 1.6 si 1.4 fsi este o diferenta doar de putere . Ok sa incep . In urma cu 1 luna aproximativ am cumparat un golf v 1.4 fsi . Dintotdeuna am iubit acest model . am decis sa merg pe benzina pentru ca nu ma pasioneaza Diselul . Nu am avut niciodata . Asa ca am ales sa merg pe un motoras mic . acei 90 cai sunt suficienti pentru mine avand in vedere ca eu rar depasesc 100 la ora . Ok . Dupa ce am cumparato . am mai mers putin si s-a aprins martorul check engine . Nu am stat mult pe ganduri . si am mers si am puso pe tester . Acel domn care este recomandat de toata lumea in orasul meu mi-a zis ca am doua erori . Una la senzorul Nox . Si inca una la senzorul de admisie sau ceva de genu . Mi-a zis ca acel senzor nox .. nu inseamna ca este stricat . aceea eroare . poate aparea daca nu functioneaza altceva cum trebuie ... Am schimbat la masina tot filre ulei tot. ce tine de consumabile .. Acel domn de la tester mi-a zis sa schimb si bujiile . Ciudat pentru ca masina porneste usor . Din lipsa de bani nu am schimbat bujiile si am mers asa .. Relaxat fara fuga in ritmu meu de om la 60 de ani ( am 26 de ani ) . Consumul mi se pare putin cam mare . am bagat 50 litri de benzina si am facut cam 500 km . Din care jumatate afara . jumatate in oras .... Tin sa zic ca dupa masina miroase a benzina . Zilele trecute venind de la tara am simtit pe drum ca incepe sa intrerupa . Si acel Check Engine a inceput sa se stinga si sa aprinda .. cv gen ca semnalizarea ... Am ajuns acasa si masina merge interrupt .. scoate si un sunet de intrerupere si pe toba .. Si masina tremura putin . Nst ce sa fac .. va rog ajutatima . Chiar nu stiu ce sa fac . Nu ma pricep .Si nst cum sa tratez problema . a inca ceva masina nu mai trage . parca are 50 de cai nu 90 ,1 point
-
Cel din stanga este 505.01 iar cel din dreapta 507.00. Daca nu ai dpf mai bine ramai pe 505.01 5w30 sau 5w40 (Magnatec Professional OE - fostul SLX Professional rebranduit)1 point
-
exact - offtopic - asta face releul mare din modulul confort - cel caruia i se "racesc" lipiturile in multe cazuri si nu mai se aprind deloc plafonierele. (nu stiu daca e fix 30 min, dar in orice caz "pe acolo" - am testat dupa ce mi-am dres asta vara BCM-ul.1 point
-
Prefer Canon. Problema se pune din alt pct de vedere. Fata de alte masini am ramas surprins ca acest consum de carte il scoti mult mai greu , adica nemtii nu prea sunt asa corecti cum credeam.Topicul fiind "consumul real" vreu sa subliniez faptul ca acest real depinde prea mult de orice alti factori numai de masina nu.Cum mai ii poti crede pe consilierii de vanzare cand iti spun ca vei obtine consumuri bune dupe ce rodezi masina mii de Km , ori cel mai bun consum la mine l-am scos dupa prima mie de Km , chiar fiind si un caz izolat.De fapt te rodezi tu pe masina. Daca incepem sa filozofam as putea chiar spune ca acest real este de fapt ireal.Deci conform la ce spuneti nu are rost nici o discutie...........fiecare consuma pe aceeasi masina cat vrea , dupa cum o conduce.Si apoi ce intelegeti prin stil normal de condus?Unde se defineste acest normalism absolut? Fiecaruia i se pare normal asa cum conduce el masina nu cum iti impun unii prin carte sa o faci.Adica nemtilor astia li se pare normal sa dai peste 20 000 euro pe o masina si sa-i mangai pedala ca sa scoti ce trec ei in tabelele de consum??? Oricum masina nu am luat-o pentru consum dar spuneam si eu asa....................tare marketingul asta!!!...........doar pentru cine il crede. Oricat de "nemti "ar fi nemtii astia tot "curve" de piata sunt.Nu-i asa ??? Ce-i nemtesc e super tare , cum scrie in carte asa este ???Daca era asa trebuiau sa treaca in carte o medie a consumurilor unui numar mare de soferi cu diverse stiluri de condus.Adica cati soferi scot media de 3.8 afara, banuiesc ca nu prea multi si atunci de ce au mai trecut cifra asta in carte???Ca s-o faca super masina cu super tehnologie si super consum???TOTU-I DOAR PE HARTIE LA CONSUM.Am putea sa le cerem daune morale pentru prezentarea voit eronata si realizarea unor standarde de condus "normale" descriminatorii chiar..........GLUMESC BINEINTELES ca sa fiu in spiritul comentariilor de mai sus. Eu atat am de spus despre consum!!! In rest masina e buna, sunt multumit de ea.1 point
-
Mers fara mororina,motorina cu apa,alimentare cu benzina...astea sunt cateva...ultima dar nu cea din urma:proiectare defectuoasa....:-)0 points
-
3 useri iti spun ca exista un comportament clar diferit intre Eco si Sport, adica o diferenta reala, iar tu spui ca nu e ceva perceptibil. Asa cum si @kthor a mentionat mai sus, daca consideram ca o optiune este inutila asta nu o aduce la rang de adevar general. Tu poti sa apesi cum poftesti pedala din dreapta, mai tare sau mai incet, important e sa ai pe ce pedala din dreapta sa apesi.0 points
-
1. Sper sa schimbe in bine stopurile cu LED, actualele sunt ca un pom de Craciun fara nici o linie stilistica. 2. Sper sa vina cu farurile LED de pe Passat adaptate la stilistica Golf-ului, actualele nu-mi inspira nimic. 3. Sunt curios de noile motorizari 1.5 TSI si 1.5 TDI. 4. Sper ca Active Display sa nu fie prea scump, pentru mine e obligatoriu. 5. Sper sa redeseneze grila frontala, actuala e chiar urata. Daca fac schimbarile astea....ma gandesc la una noua. G7 nu m-a impresionat cu nimic la momentul aparitiei (din contra, il consider cel mai urat Golf produs de ei), dar poate s-au mai dat pe braza dupa scandalul de anul trecut...-1 points
-
Toate optiunile merita daca le folosesti.....si nu mi se pare ok sa pui pe masina parbriz incalzit cand sti ca masina o sa stea in garaj.....sau navigatie cand ....mergi cu masina doar la serviciu si inapoi si o data pe an in concediu....dar astia is romani vor ceva ce oricum nu folosesc,,,,ca de ,,,sa vada vecinul ca ce are el..mai bine alegi o culoare frumosa sau otionale pt confort....comenzi volan...incalzire scaune....conexiune bluetooth pt telefon, xenon sau chiar autohold.lucruri care o sa folosesti mai des.-1 points
-
nu as recomanda motorul diesel de 1.6 pe passat, cam grea masina pentru el. Consuma usor mai putin, RCA si impozit o leaca mai mici, dar cam aici se termina avanatajele... Cere seriile de sasiu la toate si prin cineva verifica intrarile in service ca sa iti faci o idee de rulaj. La banii astia gasesti si cu motorizarea de 2.0 diesel una cinstita din 2012 in jur de 200000 km reali (cam pe acolo estimez ca au si astea din anunt)-1 points
-
multumesc! nu nu ca e dsg,daca tot iau calculator de coloana iau si volan complet si pe partea aia nu mai am treaba!-1 points
-
Pentru a nu mai polua alte topic-uri, am zis sa facem un versus pentru SUV-uri, poate e util. Eu astazi am fost la un drive test cu Sportage, variantele 4x4 automate, diesel si benzina, jante pe 19" pe amandoua. Ca si design, recunosc ca imi place Sportage cum arata, mai ales in echiparea GT Line (pe care o puteti vedea si in pozele de mai jos). Bineinteles insa, Tiguan R Line arata mai bine, mai ... premium. Pentru ca astazi oamenii aveau programate testari din 30 in 30 de minute (10. mda...zece !), cine stie ce drive test nu am putut face. Am facut o tura cu fiecare motorizare, pe DN, timp de aprox 15 minute fiecare. Foarte in graba, adevarat, dar ..de inteles in conditiile date. Prima data am plecat cu diesel-ul, 184 CP, 400 Nm. Prima impresie ciudata: motor rece, vibratii ale motorului simtite pana in volan. Nu mi-a placut acest lucru. Dupa ce s-a incalzit putin, nu am mai simtit trepidatiile. In modul normal masina clar nu isi arata caii putere, zici ca are cu vreo 50 mai putini . Motorul tragea slab pentru ce este pe hartie, asta e foarte clar. Totusi, pentru un om normal nu e o tragedie. Cutia de viteze ..ok, si in automat si in manual. Nimic spectaculos, nimic tragic. Corect. Cand activezi butonul Sport si uauuu...ai facut remap! Diferenta nu e mare, este FOARTE mare. Clar eu nu as merge decat asa, pentru ca in Sport masina se misca binisor, e foarte ok pentru un om normal. Am inteles ca in aceasta configuratie masina e greuta, cam 1700 Kg + forma de SUV. Ca o comparatie, Golf Alltrack 2.0 TDI 150CP manuala mi s-a parut mai sprintena, mai "light", mai agila (normal..). Nu stiu cum e Tiguanul, am vazut ca multi se plangeau...Pe Ateca sigur motorizarea similara va fi mai sprintena. Suspensia mi s-a parut ok, avand jante pe 19", nu e rigida, dar ..nici nu am mers pe drumuri proaste...so..nu foarte relevant. Ruliu ..decent, luat un rond mai tare un pic, comportament decent, nu e totusi o masina de facut nebunii. Am uitat sa resetez cosumul de la inceput, l-am resetat aproape de jumatate drumului - consum vreo 9% aprox - ok. Am trecut apoi la 1.6T, 177CP, 265Nm, asta avea echiparea GT Line - primul lucru de apreciat: volan sport - chiar misto, iti dadea senzatia ca masina sta mai bine pe sosea, este totusi si mai usoara. Deci clar benzinara sta mai bine si este mai vivace, chiar si fara Sport activat este ok. Activarea Sport se simte, dar nimic foarte spectaculos totusi (asta si pentru ca standard este ok..). Comparand cu a mea - diferenta mare totusi. La fel, comparand cu a mea, acei 265Nm nu prea sunt la fel..Eu am 280 si sunt cam racheta pe langa asta. Totusi insa..alta caroserie, cutia DCT schimba ok, dar nu e DSG, clar ! Am inteles ca suspensiile sunt la fel, deci ca si mai sus si aici, la fel de ok la confort. Consum - 9.7%. Mi-am exprimat parerea ca aceste consumuri mi se par cam SF...daca totusi sunt reale - sunt foarte bune! Despre interior - calitate mai buna decat ma aspteptam, fete de usa moi, cu piele, foarte ok! Scaune bune, piele/piele perforata buna, calitate buna a interiorului, masina spatioasa si in fata si in spate. O mentiune pentru spate totusi: scaunele sunt profilate si din aceasta cauza nu prea "poti" sta foarte aproape de laterala, ca te duci in acea scobitura automat. Nu e nici o problema cu 2 persoane in spate, dar cu 3 persoane cred ca devine o mica problema. Niste negru glossy pe fetele usilor arata ok, dar probabil cu timpul se va zgaria.. Computerul de bord mi s-a parut complicat fata de VW...dar probabil ca te poti obisnui cu el. Masinile aveau si navigatie dar n-am avut timp nici sa arunc un ochi, nu stiu cum sunt. Nici timp de ascultat muzica n-am avut, a fost oprita tot timpul - deci nu stiu cum se aude. Preturi: benzina are o promotie suplimentara cu -800 EUR in plus parca. Asta duce pretul la vreo 24400 EUR parca, varianta GT Line (ca doar asta vine cu automata) care are oricum multe dotari pentru omul de rand. La 26-26.5k cred ca o iei cu foarte multe dotari (xenon, navi, scaune ventilate, etc). Pretul mi se pare excelent! Dieselul e mult mai scump, undeva la vreo 2600 EUR in plus parca, si vine ca si varianta Style, nu GT Line. Totusi insa, inca un pret bun. Acestea sunt preturi fara negocieri suplimentare, nu stiu ce si cat se mai poate obtine in plus. Piesa de rezistenta: 7 ani garantie integrala, transmisibila, pentru tot mai putin anvelope, becuri, baterie. In rest..la tot, inclusiv bucse, suspensii, etc! Adica...garantie adevarata Sumarizand: Plusuri: arata bine (mie imi place), calitate interior, spatiu, dotari, pret Minusuri: motorizari nu foarte sprintene, DCT7 uscat la turbo benzina (adica ..frica de potentiale probleme - poate nu e cazul aici totusi si teoretic ai 7 ani garantie oricum). Cand iei toate lucrurile in considerare si te uiti si la pret - nu cred ca are rival. Ramane de vazut fiabilitatea in timp, normal. Ce se vede totusi - are super vanzari, au inceput sa fie pe toate drumurile, ca ciupercile. Poze cu un GT Line din showroom. Prima poza arata culoare adevarata (care mi-a placut foarte mult apropos), celelalte nu stiu de ce au iesit asa - lumina chestii.. Daca aveti ceva intrebari - shoot, poate am uitat ceva in graba.. @ToniM: poate ar fi bine sa pui si aici impresiile tale cu Ateca. La fel si ceilalti care au facut drive test cu SUV-uri in ultimul timp, ca sunt destui, se stiu ei care-1 points