Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2016 în toate secţiunile
-
#fieca O iau pur subiectiv in ordine cronologica VW Tiguan TD Tiguan din 3.10 orele 11:00 pana pe 4.10 dimineata. Varianta Highline, 2.0 tdi 150cp dsg, 4motion, high led, jante 18 -daca mai tin bine minte, trapa panoramica, area view camera, park assist, navi mare si altele care probabil nu le mai tin minte. Tiguan este o masina matura. Si cand ma refer la asta, pot puncta interiorul, imbinarea, izolarea, confortul. Insa oricat de mult ma atrage, personal, imi da cu virgula pe partea financiara. Pur subiectiv ma atrage atat exterior cat si interior, iar bordul digital care vine standard la highline ma unge pe suflet. Insa in acelasi timp, fiind o masina grea, cei 150cp, give or take, i-am simtit asemanator cu 105cp de pe masina actuala. - probabil veti spune ca sunt nebun, insa o spun subiectiv Are cea mai practica bancheta spate - se ajusteaza, ai masute, si dotarile continua si pe bancheta din spate, nu se opresc la cele 2 scaune din fata. Suspensia si-a facut treaba (nu avea DCC/adaptiva), este clar setata pe confort. Asta m-a si facut sa conduc lejereanu, si sa incerc acel drum scurt de "offroad" - adica un drum judetean spart...un drum judetean neasfaltat....nu am intrat paduri, pasuni etc - si a fost destul de placut, chiar si cu trapa panoramica avea izolare buna Insa te arde la dotari. Sunt un om cu multi pictici pe creieri, si in cazul meu, ca vorbind de 190cp , ca vorbind de 240cp bat 42k € dupa discounturi....No go Hyundai Tucson TD cu agent vanzari 12.10 orele 14:00-15:00 Varianta de top (nu stiu cum se numeste, nu stau acuma sa caut), interior bej piele, navi, motorizare 2.0 184cp, cutie automata, trapa panoramica, jante 19 etalon 45 Am ajuns acolo clar pornit ca nu imi va placea. Stiam exteriorul din trafic, este frumos. Stiam interiorul din poze si review-uri pe net, eram ferm convins ca ma va convinge ca nu este ceea ce imi trebuie. Ma asteptam sa vad foarte multe plasticuri (am detinut Suzuki Ignis 2006 si Mazda 3 2010). Nu a fost chiar asa. Marea majoritate a materialelor mi-au depasit asteptarile. Bancheta din spate - lasand la o parte ca nu gliseaza si lipsa masutelor - este cam la fel ca si la Tiguan. Se poate bifa incalzita, se poate ajusta spatarul - un confort clar sporit pentru cei din spate la drum lung. Portbagajul este incapator, vine destul de repede in liniile de dotare cu roata de rezerva de dimensiuni exacte ca si restul, inclusiv cu janta aliaj acelasi design. Au 5 ani garantie care se aplica inclusiv la cap bara, bucse etc in limita a 150k km daca tin bine minte. Masina este decent izolata - a fost o zi de rahat, ploaie, ceata - la viteze de pana la 90-110km/h a fost ok si motorizarea, este o masina setata pe confort clar. Nu m-am incumetat sa intru prea tare in viraje Agentul a fost foarte cumsecade, mi-a raspuns la toate intrebarile mele tampite, chiar a zambit cand mi-a vazut masina actuala, si mi-a facut oferta de BB, oferta pt masina de TD cat si oferta la comanda. Ah, si nu stiam, Tucson este asamblat in Cehia Am plecat de acolo un pic bulversat. Stiam si vroiam sa nu imi placa, si deja parca era o alternativa. Kia Sportage TD cu agent 13.10 09:00-10:00 2.0 diesel, automat, 184cp Varianta destul de bine dotata - NU era GT Line insa eu personal, as opta GT Line, ma atrage maxim spatele Interiorul intr-adevar, cum spun si unii prin review-uri, il simti (subiectiv) mult mai calitativ ca si la Tucson. Am intrat si intr-un GT Line, are un anumit fler/aer care ma atras mult mai mult TD a inceput, si am observat destul de repede ca desi este aceasi platforma ca si fratele Tucson, parca este mai pe gustul meu. Parca ma imbia sa fiu pe Sport si nu pe Confort. Parca imi spunea ca virajul acesta cere un pic de acceleratie, si lasa acolo ruliu. Am simtito mult mai "dinamica", vai more fun 2 drive decat un Tucson. Are tot asa confort pe bancheta din spate, iar la volan parca eram mai "sus". Feelingul de SUV la volan, dintre toate, mi s-a parut cel mai accentuat. Suspensia clar mai rigid setata fata de Tucson, insa tot asa, jante 19 cu 45, NU pot sa declar ca a fost neconfortabila. Parca si fetele de usi erau foarte frumos prelucrate, si ca si driver orientated, mi-am gasit cel mai rapid utilitatea butoanelor din consola centrala. Da, sunt multe, nu declar altceva, insa in timpul mersului, parca te bucuri de ele mai mult decat click meniu...click setari...scroll in sus, scroll in jos, ah nu era in meniu asta, de la capat etc... A fost TD care m-a convins, ca Tucson este clar nu pe gustul meu, si Sportage este o alternativa superba - si financiar - fata de Tiguan.... O simulare rapida a ajuns la preturi palpabile pentru mine, lasand la o parte "discountul", m-a facut sa stiu ca un GT Line diesel este o varianta pe placul meu Am plecat de la eie cu gandul deja setat, cred ca joi la birou ulterior a fost doar citit review-uri, uitat dupa accesorii, culori etc etc Seat Ateca TD 14.10 17:00 pana pe 1510 09:30 - il puteam tine pana pe la 12:00 insa aveam ambele masini programate la schimbul de pneuri asa ca a fost mai scurt Varianta Xcellence, trapa, top view camera, haion electric, jante 19 cu balon 45, full link, acc adaptiv, 2.0 tdi 190cp 4drive Masina la exterior este clar cea mai "dreapta" dintre toate. Spatele personal imi spune foarte putin, fata imi place, lateralul....e lateral ce mai ^^ Portbagajul, ca si volum mi-ar fi de ajuns, insa mi s-a parut cel mai "impractic" dintre toate. La Tucson si Sportage poti "depozita" acoperirea glisanta - sincer nu stiu cum se numeste pe romana chestia aia, sau imi sta pe limba, moving on..... Nu gaseai tethering points si carlige asa de multe ca si in celelalte. Insa da, ca si la Tiguan, poti rabata scaunele din spate, la Tucson si Sportage se pot rabata doar de pe bancheta spate, nu si din portbagaj. Haionul electric - deschiderea cu piciorul nu am incercato - mi s-a parut ca se misca extrem de incet, la Sportage parca era mai okish, lasand la o parte ca aici se deschide daca stai cateva secunde in spate automat, fara sa apesi nimica (poate fi enervant, dar si practic cand esti plin cu plase). Urcand pe bancheta din spate, mi se pare cea mai cheala. Lumina ambientala din interior este doar la usile din fata. Masuta ca si pe Tiguan nu ai. Si spatarul banchetei este fix, nu poate fi ajustat ca si la Tucson si Sportage. Insa....noi nu stam in spate pe bancheta sau? Sa trec la partea draguta, acea pozitie intre scaun si volan Masina te imbie la "talpa" - suna urat, insa pe mine m-a facut sa zambeasca inima. Da, again, sunt un om simplu care zambeste la un amarat de diesel de 190cp si caroserie inalta, insa exista si chestii mai mari in viata asta. Pe DN masina sta foarte foarte decent in curbe, puterea vine frumos, si trecand pe DSG dupa 2 TD cu secventiale, parca parca parca e "ce trebuie". Suspensia este clar mai rigida, probabil chiar un picut mai mult decat pe Sportage, insa directia este mult mai directa - comunica cu tine foarte ok pe modul sport - la Sportage, chiar si pe Sport, parca avea un mic joc volanul. Consola centrala o cunosc de pe Octavia, no news pentru mine aici. M-a deranjat parca usa soferului, partea superioara, acea parte unde punem bratul pe geam, cu ceasul si ghiulul si telefonul al ureche sa vada dusmanii.... Pentru mine parca e ciudata forma....prea mica...prea inalta...prea ingusta...nici nu mai stiu. Scaunele cu alcantara negre sunt vag specifice, nu as putea spune daca exista diferente intre ele si cele standard de pe leon cupra de exemplu. Bancheta spate este rigida, mult mai mare confort in celelalte, personal cea mai buna combinatie Fata+Spate a fost la Sportage. Infotaimentul isi face treaba, nu am putut verifica navigatia - nu era activata - , iar full link mi s-a blocat de doua ori. Ah, si avea recunoastere semne de circulatie....Bip....bip...bip...bip....bip la fiecare schimbare si depasire de viteza limita. Mi-a luat, conducand desigur, cred ca aproape 10/15min impreuna cu sotia prin meniuri pana sa bifam sa fie doar vizual si nu si acustic. Masina mi-a placut atat de mult pe DN incat am zis, sa vad ce va face "offroad" - pt cei din Cluj poate stiu "poteca" Am urcat destul de ok pana la un moment dat, unde chiar nu m-am incumetat sa mai urc - era noapte, poteca ingusta, unghi mare de atac, jante 19, sotia in dreapta, masina de td etc...asa ca am fost nevoit sa ma intorc tot drumul pana la asfalt cu spatele - aici pot spune ca camera masalier este de calitate foarte ok ca si vizibilitate noaptea Ulterior ne-am bucurat din nou de asfalt, insa personal, nu mi-au placut farurile full led de pe el. Nu stiu daca are sau nu adaptiv, daca nu mi-am dat eu seama, insa in viraje pot spune ca si Tiguanul cat si Octavia mea parca lumineaza mai bine...Da, o lupa adaptiva este mai pe gustul meu decat un full led, insa cine o mai sti ce pitici am pe creier la ora asta la care postez.... Una peste alta, Ateca ofera "utilitatea" unei garde inalte, spatiul incarare bagaje decent, loc pasageri spate, cu un motor si cutie "elastice" - probabil nici eu nu inteleg tot ce am scris, dar oricum mare lucru cine ajunge sa citeasca toate aberatiile pana aici Si am incalecat pe o sea, si am spus povestea asa.. @CristiALF acuma urmeaza sa parcurg si postarea ta, nu am vrut sa o citesc inainte de a posta subiectivitatea mea la acest vs3 points
-
Daca nu te grabesti o scoti pe la 20-21 de mii........daca si in viata ei asa de greu deciziile ca si cumpararea masinii...........mai putin si te prinde anul . Nu este treaba mea poti sa iti cumperi cand vrei si ce vrei ca este banul tau dar de mai bine de jumatate de an cauti sa iti spuna altii de pe forum ce sa faci . Vad ca te lasi usor influentat, cumpara ce crezi tu ca ai nevoie model,motorizare,dotari . Toate sfaturile de pe topicul asta in proportie de 90 % sunt pur subiective muti dintre cei care au postat sunt fermi convinsi ca ei au facut alegerea ideala . Fiecare individ este unic nu suntem 2 la fel asa ca........nu mai analiza atata daca esti hotarat pune mana baga o configurare care iti place si cu ea in mana mergi la dealeri sa vezi care iti face oferta cea mai buna mai ales ca la Bucuresti sunt mai multi dealeri Skoda . Succes ! P.S. Sa iti dau un exemplu unii mai sus au spus ca DMS este degeaba mai ales la cutia manuala . Eu am alta parere in modul sport masina se misca mult mai bine acceleraza mult mai usor si directia se intareste vizibil . Eu merg numai pe sport inafara orasului si pe eco in oras ca la ce aglomeratie este nu ai ce sprinturi sa faci . Eeeeee acuma tu ce decizie ei ? Asta incerc sa iti spun fiecare simte altceva are alte asteptari de la masina .2 points
-
Mersi de apercieri @Andrei1980 Variem Ateca vs Sportage, cu "avans" pt drive-test feelink la Ateca vs "valoare" si extraopțiuni in mai putini bani la Sportage GT Line Acuma sa vedem, urmează încă o oferta de bb-care nu am așteptări mai mari decât la celelalte 3 oferte primite pana acuma, deci cel mai probabil ajungem pe piața liberă. Nu doresc sa dau comanda de mașina încă cu asta nevândută si apoi sa fiu nevoit sa o dau la bb sau sa pierd avans. daca se va vinde bine, dacă nu o păstram si vedem ce mai bricolam duminica faina2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor Dupa aproape 9 ani de cand sunt pe forum si detinator al unui Passat B 5.5, incepand de ieri am devenit posesorul CC-ului. Diferenta e imensa intre cele doua passat-uri, chiar daca devenisem putin nostalgic dupa vechiul B 5.5. Masinuta este din 2009, 108.000 km, disel 2,0 L/103 KW(4V) si are urmatoarele dotari: Optionale CB5 Alloy wheels 8J x 18 N7K Alcantara/leather seat covering Leather trim Alcantara / leather"Vienna" 4A3 Seat heater for front seats - Side windows in heat-insulating glass 7X2 Park distance control, front and rear 8K3 Separate daytime running lights withlow beam assistant and "Coming Home" feature 8Q6 Headlight-range adjustment, automatic/dynamic with fixed and dynamic bending Ar fi o lista intreaga de imbunatatit (m-ar ajuta cateva sugesti): - in primul rand placute si discuri noi de frana! - detailing exterior - reconditionare jante - pachet lumini ambientale (si aici as avea nevoie de ceva sfaturi pentru kituri plug&play) - grile aerisire cromate si iluminate De asemenea, as vrea sa stiu daca se mai fac intalnirii saptamanale (locatia si ora) pentru ca am multe de invatat despre CC si mi-as dori sa cunosc si alte persoane pasionate de CC si nu numai! In cele 2 zile de condus masina mi se pare impecabila, chiar si pe jante de 18' , mult mai rigida si stabila fata de B 5.5! Pe final o nelamurire: Vechiul proprietar a facut revizia cu ulei Castrol 50W - 40 ! E OK? Ar fi trebuit norma 50w-30? Sa auzi numai bine!1 point
-
Fiecare își dotează mașina în funcție de necesități și buget. Unii întreabă, alții răspund. Mașinile achiziționate în rate, cu multe opțiuni bifate peste stoc, măresc bugetul inclusiv rata. Ori, să decartezi lună de lună o sumă trecută bine de 1500 de lei, cinci ani, s-ar putea să dea mari bătăi de cap viitorilor posesori până la achitarea totală. La început te bucuri de bunul achiziționt dar după ce trece euforia, realitatea ne va trezi pentru că nu numai de mașină avem nevoie iar cheltuielile se diversifică. Când vei vedea că nu mai ai bani de altceva c-ai umflat rata cu "Columbus" și "Canton", roți de 17, de care n-aveai nevoie dar... Să moară lumea, vor apărea regretele. Ca atare luați în calcul și aceste aspecte și puneți pe mașini ceea ce vă permite bugetul și strict ce aveți nevoie. Orice sută de euro aruncată pe ceva n-ai nevoie, se va vedea în altă parte. Luați în considerare roțile de iarna, de preferat cu jante din tablă cu tot, cel puțin 2300 lei, și casco, care la Octavia Style este de la 600 € în sus, pe an. Deci... Mare grijă!1 point
-
Toate optiunile merita daca le folosesti.....si nu mi se pare ok sa pui pe masina parbriz incalzit cand sti ca masina o sa stea in garaj.....sau navigatie cand ....mergi cu masina doar la serviciu si inapoi si o data pe an in concediu....dar astia is romani vor ceva ce oricum nu folosesc,,,,ca de ,,,sa vada vecinul ca ce are el..mai bine alegi o culoare frumosa sau otionale pt confort....comenzi volan...incalzire scaune....conexiune bluetooth pt telefon, xenon sau chiar autohold.lucruri care o sa folosesti mai des.1 point
-
Depinde ce CAN ai acum pe masina. RCD510 nu are legatura cu comenzile pe volan. Exista topic dedicat pentru upgrade-ul la RCD510 in aria B6:1 point
-
Nu vor functiona, Daca volanul este de la un Golf 7, calculatorul tau de coloana nu stie sa comunice cu calculatorul de comenzi din volanul de Golf 7. Tu ai nevoie de volan de Polo facelift, calculatorul de comenzi din volanele de Polo stie sa comunice cu calculatorul de coloana de pe Golf 6. In acest ultim caz vor functiona toate butoanele cu exceptia celor de tempomat, adaptive cruise control.1 point
-
Normal ca se gasesc pini separat de cumparat. Daca pe calculatorul dreapta fata scrie 3C0 959 792 C, atunci suporta mirror down.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Caracteristicile acelei anvelope sunt cuantificate prin acele litere și valoarea de la zgomot. B Frânează mai bine decât F pe umed (cam 5-6 m în minus la 80km/h). Da fel 70 fata de 73 la zgomot este diferența mare pt ca la decibeli este scala logaritmica nu Liniara . La consum nu cred ca e diferenta asa mare, câteva zeci de grame poate la 100km. Tu personal poți sa iti alegi ce vrei pe banii tai, dar dacă "ai auzit" de Nokian ca nu sunt bune ca anvelope de iarna nu înseamnă ca este și adevărat. Sunt printre cele mai bune (daca nu chiar cele mai bune) anvelope de iarna. Alături de alte mărci premium, ca Michelin. Goodyear, continental atât la performante cat și la pret. Eu mi-am cumpărat niște anvelope buget (debica) cu caracteristici bune și la un preț decent pt ca nu am vrut sa dau dublu sau aproape doar pt brandul Michelin de ex. Dar nici sa îmi iau Kelly sau Linglong. Pana la ia nici cu mama anvelopelor nu poți sfida legile fizicii iarna, iar bordurii, liniei de tramvai sau cuiului nu le.prea pasa de brand când îți fac anvelopa praf.1 point
-
@Andrei1980 M-ai facut curios, asa ca azi fiind weekend am facut doua teste la intervale mai mari de timp (>6h de stat oprita dupa pornirea de dimineata, fara sa fi folosit in niciuna din situatii incalzirea stationara). Timpul de incalzire e undeva la ~5 minute si vreo 3km pana ajunge la 90 de grade apa pe bord, vorbind de mers efectiv linistit, in oras, dar fara stat in aglomeratie sau la multe semafoare, doar asa, ca de sambata, in Ploiesti, dar caldura deja baga dupa vreo 2 minute de mers. Ca si comparatie, cu 1.9tdi trebuia sa merg in conditii similare vreo 15 minute si/sau minim 7-8km pana sa ajunga apa la 90 de grade, in schimb putin cald incepe si ea sa bage dupa primele 5-10 minute de mers. Mi-a mancat sufletul incalzitul asta greu la tdi, iarna de iarna.1 point
-
Full, full, full este semnificativ mai mic pretul la Kia fata de Seat. Sorento in echipare de top GT Line cu absolut toate optiunile este 35,2k in Ro iar Ateca in varianta Excellence fara nici o optiune este 35,580 euro (in De, nu avem preturi oficiale in Ro). Stiu ca difera preturile in Ro, dar personal nu cred ca poti sa cobori sub Kia la dotari similare. Iar design-ul Ateca este....sa-i spunem "Seat matrioska".1 point
-
Verifica contactele din mufa ce face trecerea de la cablajul din bara catre restul masinii.1 point
-
Nu am spus eu că este doar pentru doamne. Am spus ce mi-a zis dealerul. Probabil că parbrizul încălzit este util, nu neg și nici nu afirm contrariul, dar mie personal nu-mi trebuie. Am spus cuiva să nu-și comande? Eu iarna las mașina câteva minute să se încălzească uleiul în motor, n-o pornesc și-am și plecat, și odată cald, o dezaburește repede. Benzina se încălzește mult mai repede decât motorina. Plus de asta, îl foloseam maxim două luni pe an. Repet! Este doar alegerea mea și nu regulă ce trebuie aplicată în cazul tuturor.1 point
-
1 point
-
"Winter is coming" Mersi inca o data @Andrei AXN pentru jante In alta ordine de idei, Huanita aka Alba Cheala aka o alta simpla Octavia va avea saptamana viitoare un detailing interior, poze, si va intra de vanzare @~52.xyz km in bord1 point
-
Eu cred ca merita, cel putin mie imi place. Primul lucru pe care l-am sesizat la drive test a fost ca fata de RS-ul pe care il aveam atunci am sesizat o diferenta notabila si aceea nu avea sistem de sunet, dar era facut cu simt de raspundere. Si cum eu nu prea ascult muzica in alta parte decat in masina am zis sa-l pun. Mie recunosc imi place mult bassul. Acum fie vorba intre noi, daca ar fi eu as pune toate optiunile posibile, toate sunt interesante, dar in final totul se limiteaza la buget. Din cate stiu, intr-adevar Cantonul pe MY2017 parca obliga la KESSY, eu oricum il bifasem. Totodata Cantonul vine cu capacele laterale din portbagaj gratis, eu am vrut sa le bifez, dar nu s-a putut, insa le-au pus ei probabil sa mascheze subuferul. "RzzV", poate ne vedem weekendul viitor si dezbatem diverse ca si eu sunt curios sa o vad pe a ta. Dau de veste.1 point
-
Salut! Peste stoc am pus doar volan multifuncțional îmbrăcat în piele, geamuri spate și lunetă în nuanță închisă, senzori parcare spate, pregătire telefon cu Bluetooth, proiectoare de ceață fumurii, Bolero MIB2 de 6.5”, elemente suplimentare protecție șasiu, iluminare spațiu picioare față/spate. Bixenon-ul nu-mi mai aduc aminte dacă era stoc. Cert este că mie mi l-au făcut cadou la ”pachetul Style”. Altceva nu m-a interesat. aba81, scaunele le-am lăsat standard. Le-aș fi considerat necesare doar dacă mașina era sport. Oricum ar fi scaunele, la un drum lung (Grecia-România), tot amorțești în ele. Plus că am ținut cont și de cei din spate cărora, cele sport, le-ar fi luat vizibilitatea. Din punctul meu de vedere Style, la Octavia, este cea mai bună alegere pentru că are o echipare destul de echilibrată. În ceea ce privește opționalele, fiecare și-o configurează, peste stoc, în funcție de buget, nevoi și gusturi, care nu pot fi comentate. Același lucru l-aș putea spune și despre motorizare și cutia de viteze. Cert este că motorul trage și ajunge repede la viteze măricele. Pe a mea, am scos-o la 17.300, cu rabla, la începutul lui aprilie. Cu tichet cu tot, pe care l-am cumpărat, aproape 18.000. Personal sunt foarte mulțumit de mașină și-mi place mult ca design. Îmi plac interioarele moderne dar sobre. Sunt genul mai conservator și nu agreez ”futuristele”, pe care le găsesc oribile, doar de dragul de a avea „altceva”. Cum asta ține de gusturi, nu-mi poate schimba nimeni concepția. Te sfătuiesc, dacă te decizi să-ți comanzi una, să întrebi dealerul de fiecare opțiune în parte, să-i ceri sfatul dacă merită sau nu să o pui pe mașină ca mai târziu să nu-i găsești utilitatea, să-ți pară rău de banii dați degeaba sau că nu ți-ai luat altceva. Eu, după ce am comandat-o, am vrut să mai adaug HHC (Hill Hold Control), te ajută la plecarea în rampă, și Drive Mod Selection iar dealerul mi-a spus să stau liniștit, să nu-mi pară rău că n-am pierdut nimic. HHC este pentru doamne iar cu DMS nu face nicio diferență la manuală.1 point
-
Buna seara! Cineva cu 2.0 tdi 170 cp M6 poate sa-mi spună o idee care este consumul? In special la autostrada sau drumuri in afara orașului! Am impresia ca sare usor consumul peste cel de 140 cp. Va multumesc anticipat! Buna seara! Cineva cu 2.0 tdi 170 cp M6 poate sa-mi spună o idee care este consumul? In special la autostrada sau drumuri in afara orașului! Am impresia ca sare usor consumul peste cel de 140 cp. Va multumesc anticipat!1 point
-
1 point
-
HHC se poate activa ulterior ... Si este o optiune utila mai ales in situatii timpite gen coada pe rampele din pasaje ... Ma duc sa predau si eu carnetul.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00