Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.10.2016 în toate secţiunile

  1. Pentru a nu mai polua alte topic-uri, am zis sa facem un versus pentru SUV-uri, poate e util. Eu astazi am fost la un drive test cu Sportage, variantele 4x4 automate, diesel si benzina, jante pe 19" pe amandoua. Ca si design, recunosc ca imi place Sportage cum arata, mai ales in echiparea GT Line (pe care o puteti vedea si in pozele de mai jos). Bineinteles insa, Tiguan R Line arata mai bine, mai ... premium. Pentru ca astazi oamenii aveau programate testari din 30 in 30 de minute (10. mda...zece !), cine stie ce drive test nu am putut face. Am facut o tura cu fiecare motorizare, pe DN, timp de aprox 15 minute fiecare. Foarte in graba, adevarat, dar ..de inteles in conditiile date. Prima data am plecat cu diesel-ul, 184 CP, 400 Nm. Prima impresie ciudata: motor rece, vibratii ale motorului simtite pana in volan. Nu mi-a placut acest lucru. Dupa ce s-a incalzit putin, nu am mai simtit trepidatiile. In modul normal masina clar nu isi arata caii putere, zici ca are cu vreo 50 mai putini . Motorul tragea slab pentru ce este pe hartie, asta e foarte clar. Totusi, pentru un om normal nu e o tragedie. Cutia de viteze ..ok, si in automat si in manual. Nimic spectaculos, nimic tragic. Corect. Cand activezi butonul Sport si uauuu...ai facut remap! Diferenta nu e mare, este FOARTE mare. Clar eu nu as merge decat asa, pentru ca in Sport masina se misca binisor, e foarte ok pentru un om normal. Am inteles ca in aceasta configuratie masina e greuta, cam 1700 Kg + forma de SUV. Ca o comparatie, Golf Alltrack 2.0 TDI 150CP manuala mi s-a parut mai sprintena, mai "light", mai agila (normal..). Nu stiu cum e Tiguanul, am vazut ca multi se plangeau...Pe Ateca sigur motorizarea similara va fi mai sprintena. Suspensia mi s-a parut ok, avand jante pe 19", nu e rigida, dar ..nici nu am mers pe drumuri proaste...so..nu foarte relevant. Ruliu ..decent, luat un rond mai tare un pic, comportament decent, nu e totusi o masina de facut nebunii. Am uitat sa resetez cosumul de la inceput, l-am resetat aproape de jumatate drumului - consum vreo 9% aprox - ok. Am trecut apoi la 1.6T, 177CP, 265Nm, asta avea echiparea GT Line - primul lucru de apreciat: volan sport - chiar misto, iti dadea senzatia ca masina sta mai bine pe sosea, este totusi si mai usoara. Deci clar benzinara sta mai bine si este mai vivace, chiar si fara Sport activat este ok. Activarea Sport se simte, dar nimic foarte spectaculos totusi (asta si pentru ca standard este ok..). Comparand cu a mea - diferenta mare totusi. La fel, comparand cu a mea, acei 265Nm nu prea sunt la fel..Eu am 280 si sunt cam racheta pe langa asta. Totusi insa..alta caroserie, cutia DCT schimba ok, dar nu e DSG, clar ! Am inteles ca suspensiile sunt la fel, deci ca si mai sus si aici, la fel de ok la confort. Consum - 9.7%. Mi-am exprimat parerea ca aceste consumuri mi se par cam SF...daca totusi sunt reale - sunt foarte bune! Despre interior - calitate mai buna decat ma aspteptam, fete de usa moi, cu piele, foarte ok! Scaune bune, piele/piele perforata buna, calitate buna a interiorului, masina spatioasa si in fata si in spate. O mentiune pentru spate totusi: scaunele sunt profilate si din aceasta cauza nu prea "poti" sta foarte aproape de laterala, ca te duci in acea scobitura automat. Nu e nici o problema cu 2 persoane in spate, dar cu 3 persoane cred ca devine o mica problema. Niste negru glossy pe fetele usilor arata ok, dar probabil cu timpul se va zgaria.. Computerul de bord mi s-a parut complicat fata de VW...dar probabil ca te poti obisnui cu el. Masinile aveau si navigatie dar n-am avut timp nici sa arunc un ochi, nu stiu cum sunt. Nici timp de ascultat muzica n-am avut, a fost oprita tot timpul - deci nu stiu cum se aude. Preturi: benzina are o promotie suplimentara cu -800 EUR in plus parca. Asta duce pretul la vreo 24400 EUR parca, varianta GT Line (ca doar asta vine cu automata) care are oricum multe dotari pentru omul de rand. La 26-26.5k cred ca o iei cu foarte multe dotari (xenon, navi, scaune ventilate, etc). Pretul mi se pare excelent! Dieselul e mult mai scump, undeva la vreo 2600 EUR in plus parca, si vine ca si varianta Style, nu GT Line. Totusi insa, inca un pret bun. Acestea sunt preturi fara negocieri suplimentare, nu stiu ce si cat se mai poate obtine in plus. Piesa de rezistenta: 7 ani garantie integrala, transmisibila, pentru tot mai putin anvelope, becuri, baterie. In rest..la tot, inclusiv bucse, suspensii, etc! Adica...garantie adevarata Sumarizand: Plusuri: arata bine (mie imi place), calitate interior, spatiu, dotari, pret Minusuri: motorizari nu foarte sprintene, DCT7 uscat la turbo benzina (adica ..frica de potentiale probleme - poate nu e cazul aici totusi si teoretic ai 7 ani garantie oricum). Cand iei toate lucrurile in considerare si te uiti si la pret - nu cred ca are rival. Ramane de vazut fiabilitatea in timp, normal. Ce se vede totusi - are super vanzari, au inceput sa fie pe toate drumurile, ca ciupercile. Poze cu un GT Line din showroom. Prima poza arata culoare adevarata (care mi-a placut foarte mult apropos), celelalte nu stiu de ce au iesit asa - lumina chestii.. Daca aveti ceva intrebari - shoot, poate am uitat ceva in graba.. @ToniM: poate ar fi bine sa pui si aici impresiile tale cu Ateca. La fel si ceilalti care au facut drive test cu SUV-uri in ultimul timp, ca sunt destui, se stiu ei care
    3 points
  2. lampa suplimentara cu led pt portbagaj si poze lampi led parasolar
    2 points
  3. Surubul de sus nu il pot scoate. Imi asum riscul la ce preturi au
    1 point
  4. Si pe treapta 4 e acolo cu M3 E92 :-) RS4, RS5 (4.2 v8) raman in oglinzi :-)
    1 point
  5. 5.000 km atinsi in aproape 3 luni, acum cat ma pricep si eu .....parca motorul si cutia de la o saptamana la alta se mai lasa si masina devine mai nervoasa. NU-mi place deloc modul D al cutiei....nu sunt vreun Schumacher dar in D masina e moale si are un delay destul de mare la acceleratii, e oare vreo problema daca mergi predominant in S???
    1 point
  6. Scaderea temperaturii duce la scaderea capacitatii de stocare a energiei de catre acumulator, daca mai faci si drumuri scurte si nu apuca sa se incarce, atunci de aici vine acel plus de consum. Practic tu deconectezi consumatorii dar ramine alternatorul care pentru masinile cu SS e comandat de calculatorul modulului astfel incit sa genereze maximum de energie in timp scurt si asta inseamna o frina electrodinamica pentru motor si pentru a o anula , motorul creste consumul si un pic creste si turatia.
    1 point
  7. Saluut! Am pozat si eu cand am plecat M-am gandit ca nu a fost intamplator Si o poza care dovedeste ca fac numai tampenii cand ma plictisesc
    1 point
  8. Prima piesa e pe masina, gata O veste buna pt mine e ca nu trebuie sa iau distantiere pt rotile de iarna. Cand am pus roata in martie cred ca eram beti, pentru ca ni s-a parut ca ating spitele in etrier, dar avem cativa mm de joaca Doar trebuie mutati plumbii mai spre spite. Am schimbat si rulmentii de la flanse. Momentan e liniste in masina, nu se mai aud pocnituri cand iau de volan pe loc. Sa vedem cat tine minunea
    1 point
  9. @novack-fix aceleasi simptome le-am avut si eu....eu am avut clipocitul de la garnitura de chiulasa plus ca pierdeam antigel...dupa ce am schimbat garnitura totul a fost ok, insa tot pierdeam antigel si nu aveam caldura in masina.am avut acea pipa crapata si caloriferul infundat. L.E.-piesa 10 este pipa
    -1 points
  10. Probabil pentru ca ii place senzatia atunci cand schimba treapta, cutia automata iti taie din "driving pleasure", cel putin asta e motivul pentru care eu conduc manuala :) Sa o stapanesti sanatos, e super frumoasa, nu cred ca exista o culoare mai potrivita pentru VRS.
    -1 points
  11. Salutare tuturor,a mai patit cineva ca sa activeze in VAGCOM in longcoding un bit--> exit-->se modica acel cod hexa-->do it-->coding accepted si sa nu functioneze ceea ce s-a activat? Iar cand se intra din nou la aceasi setare,bitul sa aiba starea initiala ? Si o ultima intrebare: daca am cablu cumparat de pe internet la 200 ron ( evident nu original ) si folosesc alta versiune software decat cea livrata de vanzator , se pierde licenta sau altceva?
    -1 points
  12. Nu mai folosi sistemul start/stop,economia de combustibil nu acopera nici 5% din costurile bateriei si a electromotorului.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!