Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2016 în toate secţiunile

  1. Pai vezi la mine, am prezentat pe pagina anterioara (km exacti si cantitatea alimentata exacta). Am peste 15k, consumul la pompa in km astia e de ~6l la 100 de km. Vorbesc de consum mediu (care e cel mai relevant), cu distributie de ~60% autostrada (ACC 140-150 km/h, medie viteza 110 km/h), 25-30% extraurban, restul urban (adica nesemnificativ). Ma rog, la 1.5t si DSG e absolut decent. Insa cine se asteapta la consum mediu sub 6-6.5l/100 km, e rupt de realitate. Altfel, in conditii pur specifice, am avut si eu consumuri sub 4l /100 km dar si peste 10l /100 km.
    3 points
  2. Salut! Peste stoc am pus doar volan multifuncțional îmbrăcat în piele, geamuri spate și lunetă în nuanță închisă, senzori parcare spate, pregătire telefon cu Bluetooth, proiectoare de ceață fumurii, Bolero MIB2 de 6.5”, elemente suplimentare protecție șasiu, iluminare spațiu picioare față/spate. Bixenon-ul nu-mi mai aduc aminte dacă era stoc. Cert este că mie mi l-au făcut cadou la ”pachetul Style”. Altceva nu m-a interesat. aba81, scaunele le-am lăsat standard. Le-aș fi considerat necesare doar dacă mașina era sport. Oricum ar fi scaunele, la un drum lung (Grecia-România), tot amorțești în ele. Plus că am ținut cont și de cei din spate cărora, cele sport, le-ar fi luat vizibilitatea. Din punctul meu de vedere Style, la Octavia, este cea mai bună alegere pentru că are o echipare destul de echilibrată. În ceea ce privește opționalele, fiecare și-o configurează, peste stoc, în funcție de buget, nevoi și gusturi, care nu pot fi comentate. Același lucru l-aș putea spune și despre motorizare și cutia de viteze. Cert este că motorul trage și ajunge repede la viteze măricele. Pe a mea, am scos-o la 17.300, cu rabla, la începutul lui aprilie. Cu tichet cu tot, pe care l-am cumpărat, aproape 18.000. Personal sunt foarte mulțumit de mașină și-mi place mult ca design. Îmi plac interioarele moderne dar sobre. Sunt genul mai conservator și nu agreez ”futuristele”, pe care le găsesc oribile, doar de dragul de a avea „altceva”. Cum asta ține de gusturi, nu-mi poate schimba nimeni concepția. Te sfătuiesc, dacă te decizi să-ți comanzi una, să întrebi dealerul de fiecare opțiune în parte, să-i ceri sfatul dacă merită sau nu să o pui pe mașină ca mai târziu să nu-i găsești utilitatea, să-ți pară rău de banii dați degeaba sau că nu ți-ai luat altceva. Eu, după ce am comandat-o, am vrut să mai adaug HHC (Hill Hold Control), te ajută la plecarea în rampă, și Drive Mod Selection iar dealerul mi-a spus să stau liniștit, să nu-mi pară rău că n-am pierdut nimic. HHC este pentru doamne iar cu DMS nu face nicio diferență la manuală.
    2 points
  3. Ai o masina foarte frumoasa !!!
    2 points
  4. Daca, prin absurd, mi-as permite si as da 37k pe o masina pe cuvant de cercetas daca m-ar interesa retrofiturile.
    2 points
  5. Am achiziționat o Octavia 3 la sfârșitul lui iunie. Varianta aleasă este un 1.4 tsi, style, cutie manuală, sedan, gri, nu stoc, dar căreia nu i-am bifat navigație (Am considerat că n-am ce face cu ea și pentru asta nu am fost dispus să scot în jur de 250 de euro din buzunar. Am preferat alte lucruri pe ea de banii ăștia), de care momentan sunt foarte mulțumit. Jantele alese sunt pe 16", minoris, la sfatul dealerului nu am luat pe 17" (cauciucuri mai scumpe plus gropile care se simt altfel). Am cu ea 6200 de kilometri, dintre care 2500 i-am făcut în Grecia, și-n drumul către și dinspre, și nu i-am completat nici ulei și nici lichid de răcire. Mașina s-a comportat excelent pe drumurile din munții Bulgariei și la fel, pe cele ale Greciei. Cu doi adulți, un copil și plină de bagaje, nu simțea rampa. Am mai mers cu cineva, cu altă mașină, și care-mi spunea, mergând în spatele meu, că acesta se comportă foarte bine în viraje și stă foarte bine pe șosea. Asta văzută din exterior ca mașină. Exploatarea mașinii este una normală (fără plecări bruște sau în trombă de la semafor, viteză excesivă și nici depășiri la limită ori tractare), predominant urbană, iar în afară am scos consum și de 5.1, (cât scrie în carte) dar niciodată mai mare de 6.2 - 6.3. după ce aceasta își reglează consumul la drum întins. Primul cu mașina goală, singur în aceasta și nu mai mult de limita de permis în oraș, iar cel de-al doilea, mers normal în afara localității cu doi adulți, un copil și bagaje. În oraș, consumă în funcție de trafic, de lungimea drumului și de temperatura motorului. Când este foarte aglomerat nu-mi consumă mai mult de 10 iar când este lejer, mai mult de 7.0. Uneori chiar mai puțin. Cu un diesel consumul este cu siguranță mai mic dar acest mod de rulare îi dăunează. Eu am ales această motorizare ca fiind ceva de mijloc (m-am gândit la taxe și asigurări), cu putere relativ mare și care, în opinia mea, să nu-mi facă problemele pe care mi le-a făcut o altă mașină, nu Skoda, al cărei motor este 1.9 TDI. Nici mie nu-mi place zgomotul specific de diesel, acel țăcănit, și nici fumul negru lăsat în spate la accelerare. Fiind chestiune de gusturi, nu trebuie comentată. Fiecare dintre cei care scriu aici și dețin o Octavia 3, să specifice plusurile motorizării pentru care și-au achiziționat-o, motivul pentru care nu și-au luat benzină/motorină, obiectiv, fără a stigmatiza cealaltă categorie în funcție doar de gusturi, pentru ca cei care vor să-și cumpere, să cântărească și, în funcție de nevoi și buget, să aleagă. Din punctul meu de vedere, motorul pe benzină este mai silențios, are altă ardere, îl poți utiliza la turații mai scăzute fără să distrugi injectoarele sau EGR-ul, iar 1.4 tsi, dacă te ”dai” la el, fuge. Nu se sufocă dacă mașina este cu 4 adulți și bagaje în rampă și depășirile le poți face cu încredere, așa cum sunt prevăzute de legislație pentru luarea măsurilor de precauție, nu la mustață unde poți muri și cu Bugatti dacă te pripești.
    2 points
  6. Revin cu inca un consum, vreo 20km oras, nu foarte aglomerat (aveam vreo 7,5% consumul cand am iesit din oras) si restul in afara, mers normal, clima pe 22 grade, 2 persoane. Imi depaseste deja asteptarile in materie de consum. In conditiile astea un tdi chiar nu-si are rostul, mai ales ca sunt zile in care mai mult stau in cativa km decat merg.
    2 points
  7. Deschid topicul asta in ideea de a contabiliza aici cam ce modificari se pot face. O sa incep cu problema cu jeturile de la spalatorul de parbriz. Multumim Skoda pentru cost-saving si trecerea de la jeturile tip evantai pulverizat, la jeturile tip "pistol cu apa" Solutia exista si e simpla: retrofit la jeturile de la Passat B8 Partul de Passat are codul 5M0 955 986 C 9B9 si este cel pentru duze incalzite. Pentru duze neincalzite partul are codul 5M0 955 985 C 9B9 Rertofit testat si certificat de colegii de pe Briskoda.
    1 point
  8. Confirm, am pus eu DMS degeaba. Ca de altfel si alarma din fabrica Alte regrete n-am
    1 point
  9. Salutare, Subscriu la postul lui @Andreescu77, cam 90% sunt in aceeasi situatie. Am cumparat-o insă cu un an inainte, a fost printre primele cu Euro 6 importate in Romania. Confirm că motorul este foarte reusit, se descurcă de minune in orice situatie. De curiozitate, l-am testat in Germania, cu un pasager si vreo 50 de kg bagaje, am reusit sa văd pe GPS o viteză care incepea cu prima cifra pară , consumul instantaneu era, fără pilot automat, pe la 10-11 %. Sunt multumit de intreaga masina si dacă ar fi sa dau o noua comandă, tot pe asta as cumpăra-o. Ca minusuri: - mi-ar fi plăcut sa fie vreo 15 cm mai scurta (cei din Bucuresti stiu de ce); - as fi apreciat o cursă mai lungă cu vreo 10 cm spre bord a cotierei; - nu inteleg cum la o masină cu pret de lista de peste 22.000 de euro, să nu se ofere, măcar la optionale, amortizoare pentru capota motorului (rezolvat ulterior de pe superskoda, impreună cu pasla de antifonare) si mici elemente decorative la interior, in special cromate, dar si functionale (luate ulterior de pe aliexpres).
    1 point
  10. A venit frigul si gata, am incaltat rotile de iarna. <3 Problema este ca trebuie sa cumpar presuri de cauciuc cat de curand .
    1 point
  11. absolut bestiale jantele axe ex14 ,regret enorm ca nu mi le am comandat si eu pe tiguan acum cateva luni s -o stapanesti sanatos in continuare ,mmm cred ca mi iau si eu
    1 point
  12. Astazi a implinit 50000 km ! Una peste alta : extrem de multumit dupa un an !
    1 point
  13. Masina s-a dat, aici pe forum, asa cum doream. Ii urez si aici, inca o data, km multi fara probleme!
    1 point
  14. este un Premium... deci, afisare pe BC (alb/color - nu rosu), pe unitatea radio/navigatie, conexiune cu orice tel....
    1 point
  15. Nu merge edit la postul anterior. Nici macar acum nu s-au indurat sa puna amortizor la capota Incredibil!!!! ..dar au pus suportul de ochelari prezent pe la masinile din generatia anterioara. Compenseaza.
    1 point
  16. pe un passat b7 am becuri far X-treme Vision din luna martie 2015. masina merge cu intrerupatorul de far pe " auto ". sunt inca ok. si da, pe ploaie, sunt ceva mai slabe dar te descurci. in rest, numai de bine despre ele - dpdv al meu. am pus si pe masina nevestei tot din astea si vad chiar mai bine decat la mine ( alta masina, alt far, alt design ).
    1 point
  17. De acord cu voi baieti. Tocmai de aia am precizat drumul pt consumuri. Colegul locuieste in Breaza si face zilnic drumuri de genul asta, drum pe care se scoate lejer sub 5 cu un diesel. Dar motorul lui inca e nou, de abia a sarit de 1000km. Ca si medie generala, pe spritmonitor, cu cealalta, si eu am 6-6,1%, mers cam 50-50 oras-extra. In extraurban scot in general 5% la mers normal, sub 4% la mers nesimtit de linistit si pana la 6,5% la mers nesimtit de agresiv si numai spre 4000rpm. In oras, povestea e clara, consumuri de la 8 in sus. Cine crede ca isi ia un 2.0tdi sa consume 6% in oras, clar nu stie despre ce e vorba. Consumuri mici, sub 6-7% in oras scot numai dci-urile de pe Renault/Dacia cred... Si sa nu uitam, Superb 3 e mai usoara decat Superb 2 cu ~100kg. A mea are 1390kg.
    1 point
  18. Absolut de acord @Habba Dupa 70k rulati cu 2.0TDI DSG pe caroserie de 1550kg, pot spune ca media este 6.2-6.5% la nivel all time. A crescut cam 0.3% la nivel de medie odata cu trecerea de la 17 la 18'' Ca da, am scos si 4.1% - 4.2% cel mai mic consum mergand relaxat, noaptea, la modul 90-100km/h pe drumuri gen BV-Otopeni sau BV-SB si retur este alta discutie. La polul opus, cel mai "fugarit" extraurban duce consumul in 7.5-8%. Cat despre 100% oras - Brasov - : intre 8 si 11% ultimul iarna in aglomeratie. Cam astea sunt cifrele din viata reala.
    1 point
  19. Traseul apei la incalzirea auxiliara este cel secundar, fara radiator, doar apa din partea superioara, de aici si incalzirea rapida. Sa genereze caldura pe ventilatie sunt necesare doar 40 grade, se simt imediat, indicatorul de bord e vizibil la peste 50 grade.
    1 point
  20. O vinzi pe asta si iei + DSG.
    1 point
  21. Poze cu noile jante de vara, BBS Speedline Rs861 8.5x19 et48 cu distantiere de 10mm H&R pe spate. Multumesc lui @golfix! Probabil la iarna voi face miezul gunmetal.
    1 point
  22. Personal 0,4 nu am vazut niciodata. 0,5-0,6 am avut in mod uzual vara cu totul oprit. Acum am 0,6 constant de cand a scazut temperatura pe afara... Uneori 0,7. Eu zic ca e normal, nu te agita degeaba. Motive pot fi mai multe. Ai schimbat statia. Sau a schimbat statia de la care bagi motorina. A "imbatranit" filtrul de motorina, s-a ingrosat uleiul etc...
    1 point
  23. Revin cu ceva updateuri in urma alimentarii astazi. Am fost special in aceeasi statie, la aceeasi pompa, acelasi pistol si am facut plinul. Efectuat 1083km cu un consum pe CB de 4.7%. Alimentat 54.55L, in consecinta un consum real de 5.03%. Cu alte cuvinte are o mica abatere si trebuie sa recunosc, este prima masina care ma minte, asta e, asa o fi mai nou, sa faca utilizatorul sa se simta bine. Nu-I bai, dar eu fiind inginer tind spre a fi mai perfectionist din fire. Acesti km pot spune ca sunt facuti aproximativ 90-95% extraurban si mers frumos, adica nu prea se poate mai frumos decat daca mergi la vreun concurs al lui Plattner sau cum il chema pe batranelul acela istet de scotea consumuri record. In schimb am mai piscat-o putin si spre surprinderea mea nu e chiar asa puturoasa cum mi-a dat impresia la drive-test, chiar trage nesperat de bine si inca nu e lasata la aprox. 1200km. Am menajat-o in prima mie cum zice cartea , de acum probabil am s-o mai calc pe coada cand si cand si vedem in timp. O alta surpriza astazi cand am intrat in Ploiesti, am observant la semafor ca nu a mai intrat S/S si imediat m-am uitat inevitabil pe turometru, era putin peste 1000RPM si consumul instant de 0.9/h in loc de 0.5/h. ,deci regenerare. Si am mers linistit pana unde am avut treaba, iar acolo am vazut ca incheiase regenerarea, turatia si consumul au revenit la normal, am coborat si am ridicat capota, intr-adevar venea un miros de ziceai ca tocmai ai parlit un porc (ma rog, exagerez un pic, dar chiar mirosea urat). Una peste alta sunt multumit de masina si consum, dar daca stai stramb si sa judeci drept, uitandu-ma la colegul ''RzV'' nu stiu cat merita acest diesel, sincer doar unele ganduri preconcepute m-au facut sa iau dieselul, dar altfel cred ca e super afacere cu motorul acela pe benzina. In weekend dau o fuga la Cluj, revin cu impresii.
    1 point
  24. Iluminare pe ambele parti.
    1 point
  25. Am rezolvat cu garnitura folosind o carte de vizita, multumesc CZR pt idee. De fapt 10k in chiar 4 luni, dintre care jumatate extraurban. Am avut cu cine merge, cand merge si evident cu ce merge. Adevarul este ca nici nu am simtit acesti km, a fost o placere si chiar fara stres. Pe viitor, arcurile in primavara cand revin si jantele Monterey pe masina. Iau in considerare si activarea android auto/mirror link tot prin primavara. @Andrei, echiparea R-line nu aduce nimic la dinamica, ci e strict de look. Din pacate PoRo nu pune in pachet si directia progresiva cum este in tarile din jurul nostru.
    1 point
  26. Un consum cu tras de masina putin, vant lateral puternic, portbagajul plin cu bagaje si rotile de iarna + 2 persoane + consumatori porniti (incalzire parbriz, luneta, ambele scaune fata, faruri). Deci consumul creste cam cu 1l in astfel de conditii. Mers in aglomeratie vreo 10-15km (consum >10) inainte. @Andrei1980 referitor la ce ai scris pe topicul masinii: o sa incep in curand sa trag de ea tare si o sa vad diferenta fata de diesel. Momentan am mers normal. In dimineata asta nu am facut poza ca ma grabeam si am uitat, dar pe 15km facuti, drum facut in 1h si vreo 10min (aglomeratia de ora 7-8 in Bucuresti), consumul a fost de 11,5%.
    1 point
  27. DN17 este un drum virajat, cu rampe mari, cu treceri prin localitati, in care dai peste tot felul de impiedica lume, in care trebuie sa tragi tare ca sa scapi de ei in anumite portiuni, in care pasul Mestecanis este cu benzile de circulatie foarte largi si este o adevarata placere sa-l faci in forta. ...Diferenta nu are cum sa fie de doar 1L, dar chiar si asa, numai din acest litru intr-un an economisesti 350€, in realitate diferenta este de peste 2L. Mai conteaza si valoarea de revanzare (vedeti cum se vand O3 cu benzina vs. cele diesel). In principiu O3 FL ar fi de preferat, teoretic ar fi corectate o multime de probleme care la prima versiune au alterat grav impresia despre acest model, ar insemna un O3 matur. Va aduceti aminte ce succes a fost O2 FL. Si inca ceva, daca vreti o masina in regula (cu toate protectiile la locul lor, cu pasla la capota, cu suruburi si nu doar cu clipsuri la anumite elemente, si multe alte mici/mari lucruri pe care producatorul le scoate ca sa scada pretul), nu alegeti in configurator ofertele de discount sau pachetele care scad pretul si nu-l cresc. "There ain't no such thing as a free lunch!"
    1 point
  28. nu, pare sa fie o problema de alimentare ECU. verificati releu alimentare si cablajul pana in ECU, alimentari, comanda, etc
    1 point
  29. Încă un consum străbătând Bucureștiul din Pipera pana în West Gate (ieșirea spre A1) în aglomerația aia groaznica de ora 18. Eu zic ca e foarte bun consumul, și cu tdi scoteam tot asa, uneori chiar mai mult. Start stop oprit pentru ca e inutil când te oprești pt maxim 5 secunde și pornești iar și tot asa într-un minut faci o grămadă de opriri porniri.
    1 point
  30. @A l e x: Se vrea un fel de VRS, dar cu o gama mai mare de motoare SportLine-ul vine cu urmatoarele dotari specifice: - Scaune alcantara cu tetiere integrate (identice cu alea de la Octavia 3 RS, dar tapiteria e altfel cusuta). Nu le poti cumpara ca accesoriu - Fete de usi cu alcantara. Din nou, nu le poti cumpara ca accesoriu - Tapiterie plafon + stalpi neagra. Nu se poate cumpara ca accesoriu. - Suspensie sport, -15mm. O poti specifica pe Style (vreo 200Eur) - Jante 19'' cu design specific. Le poti lua ca accesoriu, sau poti opta pentru una din cele 2 variante de 19'' existente: Phoenix si Sirius - Eleron spate negru lucios. Il poti comanda ca accesoriu sau pe Superskoda. E vreo 200Eur, daca tin bine mine - Baghete negre pe partile inferioare ale usilor, ca niste bandouri. Sunt ca accesoriu si pe Superskoda. Vreo 60Eur - Grila radiator fata ne-cromata. Vreo 150Eur pe Superskoda - Capace oglinzi negre. Sunt pe Superskoda, sau le poti colanta - Lipsa cromaje geamuri, sunt inlocuite de elemente negru lucios. Le poti colanta pe cele cromate, va fi acelasi aspect. Avem colegi care au facut asta pe Octavia - Volan sport, piele perforata, tesit in partea de jos. E pe Superskoda, vreo 350Eur. Concluzionand, SportLine-ul e un fel de R-line. Ca sa iti faci o idee, la Passat, R-line interior+exterior = 3,000Eur ca optiune. Daca vor sari calul cu preturile, merita luat un Style (care vine foarte bine dotat), ii pui ca optionale Suspensia sport si roti 19'', iar restul de elemente specifice SportLine le faci retrofit. Mai putin scaunele, fetele de usi si plafonul. Si uite asa iti faci un SportLine mult mai ieftin.
    1 point
  31. Up-date: S-au livrat primele MY 2017. Se confirma si fizic Bolero la 8'' si oglinda interioara fara rama
    1 point
  32. La fix o prind jantele, arata foarte bad-ass asa Big Like Daca tot ai mers pe drumul asta, sa iti sugerez ceva: cauta arcurile din pachetul OEM cu Supensie Sport (-1.5cm) si monteaza-le. Roata va imbraca mult mai bine pasajul aripii si ii va schimba - in bine - aspectul. E tot ce ar mai trebui facut
    1 point
  33. la golf 6 ce trebuie sa urmaresc la schimbarea unui cluster cu BC simplu cu cluster premium? combustibilul, anul fabricatiei, afisajul in KM, altceva? schimbarea, in afara de codarea aceea online, mai implica si alta modificare hardware, vreo alta componenta de schimbat?
    1 point
  34. E cel mai bun ulei pentru motorul tau nu doar ca se potriveste. De fapt e cel mai bun 504/507 aprobat.
    1 point
  35. Poti sa treci oricand, astazi chiar n-am treaba :P, nu merge cu dongle-ul incercam cu VAG Com-ul
    1 point
  36. am avut initial un tdi de 90 cp. a fost vorba de cea mai economicoasa masina pe care am vazut-o. nu in ultimul rand, era kombi, si imi placea sa o "calc". pe o distanta mare, masurand prin tehnica umplerii rezervorului gol(sic), am obtinut un consun de aprox 5.5-5.6 l/100 km. drumul insemnand Bistrita- Tarvisio (Italia) trei persoane, bagaje aferente, mers preponderent pe autostrada (140-160 km/h) actualmente, consumul este cam cel prezentat de diesel. oricum, nu prea scot medii sub 6l/100km...........
    -1 points
  37. am si eu o problema de foarte mult timp la care nu ii gasesc rezolvarea.in fiecare zi cand pornesc masina in variaza turatia la relanti si scoate un fum alb intepator si se aude supapa egr daca plec cu masina nu mai face un timp daca ma opres la un semafor sau stop...incepe sa faca din nou in mers se si inneaca masna asa parca cneva i-ar lua aeru si scoate un fum negrusi cand trage mai bine adica fara sa se innece ...scoate un fum negru dens.am fost la service mi-a zis ca pe testar nu da nici o eroare.ar putea sa fie din cauza acestui senzor oricum cred ca odata a fost schimbat nu mai tin bine minte eu sunt in spania acum si problem asta am avuto si in romania acolo mecanicu mi-a facut smcherie frumuasa mi-a deconectat mufa de la un facum care se afla pe sub borcanu de la apa si masina mergea normal pana acum ceva timp cand a inceput sa nu mai traga asa de bine...si sa scoata fum m-am uitat pe acolo pe la furtunasele alea si atunci am vazut mufa scoasa cum am puso a inceput sa se auda supapa egr si sa scoata fum.vreau sa stiu si eu unde as putea sa umblu la ce sa ma uit ce sa schimb sa le iau din aproape in aproape ca aici la service mai bine nu te duci nu iti face nimic la masina si iti ia si bani mie mi-a luat 60 de euro pt tester si nu stiu ce zicea el ca acurata..deci daca poate sa ma ajute cineva raman recunoscator.
    -1 points
  38. Pai..exista solutie pentru orice 1. renunti la roata de rezerva standard 2. pui anvelope ROF ===========>>>: 3. iti bagi...de fiecare data cand iesi cu masina pe strada 4. schimbi bucsaraia la an 5. schimbi amortizoare la 2 ani
    -1 points
  39. e o varianta luata deja in calcul ... dar pierderea e cam mare si nu merita, inca. vedem. multumesc oricum ptr opinie
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!