Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2016 în toate secţiunile
-
2 points
-
Am revenit de la un Td cu un Ambition 2.0 tdi 150 m6 dotat cu urmatoarele: - jante aliaj 17 - stopuri cu led - xenon - scaune incalzite - mib2 - senzori de parcare Fac comparatia directa cu Leonul meu, echipat cu roti pe 17. Motorul: - este mai lenes si reactioneaza mai greu - este mai bine antifonat - vibratiile sunt mai bine filtrate - consumul in test a fost 6.5% Suspensia: (la 1 an lumina fata de cea de pe Leon) - mai rafinata - mai confortabila - mai silentioasa - nu mi-a dat senzatia de barca dar se simtea clar ca e o masina lunga Zgomotul la rulare: - izolatia fonica mai buna - zgomot ambiant mai putin prezent - zgomot de vant aproape inexistent Cutia de viteze: - timonerie mai exacta - etajarea mi s-a parut la fel Interiorul: - aici e treaba de gust dar materiale de calitate mai buna cu o atentie cel putin identica la asamblare - mare plus pentru textilul din buzunarele usilor - scaune mari si confortabile - stofa de pe scaune de o calitate mai buna decat cea de pe Leon - mib2 de 8" de mare efect Per total mi-a placut insa clar as merge pe motorizarile mai puternice si pe o cutie automata pentru faptul ca personal consider ca o masina de genul asta trebuie sa iti ofere confort inainte de toate. In zona de pret 25k mi se pare imbatabila masina. Ai tot ce iti trebuie si inca ceva in plus.2 points
-
2 points
-
@75NOR Nu stiu cine ti-a zis asta, dar si eu am parbrizul incalzit si pe niciun telefon (Moto X 2nd Gen, Samsung S6, Samsung S7, iPhone 6s, Allview X2 parca) nu am vazut sa fie semnal slab (e la fel ca si in afara masinii). Cu GPS-ul la fel, pe S6, S7 si iPhone 6s nu sunt probleme cu GPS in interiorul masinii. De altfel imi suna a aberatie data din gura in gura treaba aia cu cusca Faraday. Nu stiu in ce domeniu lucrezi, dar cred ca o simpla intelegere a conceptului de cusca Faraday te-ar face sa intelegi ca nu are cum sa se creeze o astfel de conjunctura in interiorul masinii, desi chiar si masina in sine (indiferent ce geamuri are) este o astfel de cusca.2 points
-
2 points
-
Vezi ca la Superb 2 incalzirea in parbriz se face cu fire metalice verticale, vizibile. La Superb 3 si Passat B8 e alta tehnologie, este efectiv o folie metalica intre cele 2foi de plastic si apoi cele 2 foi de sticla exterioare.2 points
-
10k in 5 luni inseamna "bucuria de a conduce" Inseamna ca ai facut alegerea cea buna...2 points
-
Se pare ca revin cu un nou topic in aceasta sectiune , tot cu un Seat , tot Leon , tot Cupra dar de data asta 1P Este vorba despre un Seat Leon Cupra 1P din 2008 , cumparata din tara , cu 172000 km reali la data achizitiei . De cand am cumparat-o am schimbat uleiul + toate filtele ( deja am facut 5000 km ) , tachetul de la pompa de inalte , amortizoarele ( Bilstein B4 ) , arcuri Eibach Sportline , i-am montat navigatie replica rns510 . Astazi am cumparat un set de jante cu tot cu cauciucuri , pe 19 care au fost la un pret pe care nu l-am putut refuza Tot zilele astea am terminat si traseul de admisie aer , care va necesita mici ajustari si sper ca saptamana viitoare sa ajung la resoftare . Cam atat cu vorba , mai multe se pot vedea in poze1 point
-
Dupa luni bune de cautat si oscilat intre golf 7 - leon - opel astra sau ceva second hand, m-am decis ca acest golf e alegerea cea mai buna . Masina este un comfortline 1.2tsi 110cp, manual. Ca dotari optionale : - Climatronic - Privacy glass - pachet lumini - app connect - jante toronto 16" - pachet iarna ( scaune incalzite, duze faruri si parbriz incalzite) - park pilot - composition media 16,5 cm - tapiserie shetland - comenzi volan Masina a fost de stoc..si am luat-o de la midocar vitan..a durat o saptamana pana a ajuns de la suceava si a fost livrata..o saptamana foarte lunga :)). Pana acum am mers 600km si ca impresii..avand in vedere ca vin de pe masini cu motoare de 2.0 diesel..motorul asta de 1.2 nu imi da deloc impresia (pe care o aveam inainte de al conduce) de motor "de scuter". Are reprize foarte bune, trage de jos..si lucrul cu care inca nu m-am obisnuit..este extrem de silentios! Consumul este undeva la 7.3/100km luand in calcul un drum pe autostrada soarelui dus-intors.. din care restul de aproximativ 350km facuti doar in bucuresti..in trafic bara la bara si seara tarziu. Regimul de mers nu a fost "la consum".. am mers cu ea cum as merge in mod normal ( asa mi-a recomandat reprezentatul de la midocar) dar nu am depasit 3000 rpm decat cu 2-3 ocazii si asta foarte scurt. Calitatea interiorului m-a surprins foarte tare, cunoscandu-se ca s-a lucrat destul de mult la perceptia calitatii materialelor. App-connectul mi se pare senzational si personal nu vad nici-un motiv pentru care mi-as cumpara masina cu navigatie. Doar bag cablul in telefon si in 5 secunde il arata pe ecran. Partea mai nasoala este ca la iphone pot folosii doar apple maps..care sincer mi se pare de tot rasul..ma ocoleste mult si prost..in rest merge impecabil. Acum intreb colegii care au/stiu urmatoarele chestii : 1. Am butonul de comenzi vocale pe volan, dar imi spune sa contactez dealearul pt un cod de activare..deci daca vreau sa sun pe cineva trebuie sa 'butonez' pe ecran.. nu merge activat siri din volan. 2. As vrea sa schimb iphone-ul cu un android pt google maps si vestea ca o sa vina si waze pe android auto..ceea ce mi se pare senzational Am tot cautat pe youtube..la android auto presupun ca merg si comenzile de pe volan..sa schimbi melodiile, etc , daca telefonul este in limba romana, google maps in ce limba va ofera informatii ? p.s pe android auto functioneaza live traffic..exact cum e pe telefon, sa ti comunice incidente, sa schimbe ruta, etc ? Ca si minus (oarecum) este tapiseria shetland care imi place foarte tare, este extrem de greu de intretinut..este aproape alba. Eu am sperat ca este mai inchisa, dar nu. Partea buna este ca pe usi unde stai cu cotul si cotiera centrala sunt dintr-o piele ecologica.. parca la cele cu tapiserie neagra am vazut ca e textil peste tot.1 point
-
Aici gasiti totul despre cauciucuri si jante: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html1 point
-
Parere personala: o sa-ti placa mai mult Tucson si Sportage. O sa vezi...1 point
-
Asta nu am de unde sa stiu...te poti duce sa faci niste sondaje in mai multe service uri(il alegi pe cel mai bun calitate / pret...)daca te pricepi o poti face singur acasa...daca ai vazut multe conducte nu inseamna ca este si complicat.1 point
-
Basca daca se chinuie sa faca regenerare si nu poate din cauza de drumuri scurte.1 point
-
@75NOR Asta tu stii. Mie mi se pare utila optiunea, dar nu e ceva de care sa nu te poti lipsi. Important e ca la final sa faci alegerea care sa te multumeasca pe tine cel mai mult.1 point
-
@75NOR Nu am zis-o ca o ofensa la adresa ta, ci la a celor care spun asta, poate doar m-am exprimat prost. Deci no offence. De curiozitate, daca masori semnalul in exteriorul masinii si apoi in interior, e mai mic, chiar daca masina nu are parbriz incalzit. Atenuarea semnalului oricum are loc din cauza mai multor factori si depinde de prea multe, dar parbrizul nu e o piedica reala pentru semnal. L.E. Am citit acum si pe Briskoda despre treaba de care spui si apropo de asta, am si o camera auto DVR "la bord" tot timpul, are GPS integrat si nu am observat pana acum anomalii in functionarea GPS-ului, adica ceva referitor la locatia si viteza mea. Ba mai mult, camera imi arata ca are semnal GPS full. Daca vrei mai multe detalii/masuratori iti pot face in masina. L.L.E. Din ce vad, si masuratorile lor sunt realiste. Dupa cum spuneam, in afara masinii e normal sa ai semnal mai bun decat in masina, indiferent ce parbriz ai, dar nu e nimic anormal asta si nu afecteaza functionarea softurilor de navigatie sau a convorbirilor GSM/3G. Din ce vad in topicul de acolo multi sunt doar din aia care isi dau cu parerea si nu au o baza tehnica in spatele afirmatiilor.1 point
-
@RzzV: nu iti pot pune linkul aici, dar poti gasi discutia pe forumul din UK, e fresh. Cu masurare de semnal in masina si afara masinii, etc. Nu sunt inginer, incerc sa ma lamuresc - pana la urma pentru asta e forumul, nu ?1 point
-
Macar are o identitate vizuala clara: o vezi si stii ca e un SEAT. Multumim pentru poze Edit: acum sunt nerabdator sa fac si eu test drive-ul ala ca de cand astept...cert e ca au inceput sa fie livrate masinile dealerilor. La Ag o sa fie alba, dar in rest cred ca e aceeasi masina, cu aceleasi dotari.1 point
-
La ulei difera cantitățile. La "no name" ii pus pe oferta 7 litri si la Compexit 5.2 litri. Procedura de schimb la DSG o știu, mi-am făcut lecția!1 point
-
Asa a avut si a mea garnitura din prima zi Am rezolvat-o cu o hartie de 10 lei (cu ea am asezat garnitura)1 point
-
@cristiPai asta e concluzia, ca iesi mai rentabil, asta nu inseamna ca vreau benzinar doar datorita acestui fapt. E doar unul dintre factori. Puteam sa ies mai scump cu benzina si cu 1000 de Euro ca tot ma lasa rece dieselul PER ANSAMBLU. Si uite cum din niste pareri colegul nostru isi face o idee daca merita sau nu sa-si ia 1.4 TSI. Criticati constructiv oameni buni, fiecare parere e apreciata! Nu mi-am facut cont aici sa ma cert cu nimeni, din contra1 point
-
Vad ca ati trecut la consum, m-a chinuit putin talentul si v-am atasat un Excel, sa va faceti o idee cu cat iesi mai "scump" daca iti iei un benzinar. Calculul e facut la 5 ani dar si la 7 ani, depinde cat aveti de gand sa pastrati masina, pentru 25.000 km anual (15.000 urban, 10.000 extraurban), comparativ intre 1.4 TSI si 2.0 TDI, ambele 150 CP Concluzia e simpla: Economisesti 289 Euro la benzina in 5 ani Pierzi 376 Euro la benzina in 7 ani. Dar ai sute alte avantaje la benzinar :))))) Nu am luat in calcul asigurarea care este mai ieftina la benzina deci probabil veti ajunge la acelasi pret. De ce v-ati cumpara Diesel? Unde e logica oameni buni? Benzinarul se incalzeste mai repede, este mai silentios, se misca mai bine, la diesel te doare capul cu Ad Blue si filtrul lui peste.... Explicati-mi si mie ca sa inteleg... PS: Daca nu puteti descarca tabelul si aveti nevoie de el vi-l pot trimite pe mail. Am aplicat cateva formule simple, e de ajuns sa schimbati datele care va intereseaza si suma totala se va actualize automat. TSI vs TDI.xlsx1 point
-
Sambata ma duc si eu la TD cu Sportage, sper atat diesel cat si benzina. Sa vad si pe viu ce e de masinuta asta care pe hartie pare super ok. Facem schimb de impresii1 point
-
Intervin cu o intrebare prin care nu vreau sa supar pe nimeni: cum poti sa spui ca trage bine cand e clar ca masina merge in modul ECO - motor non stop si in plus nici n-ai trecut de 3000 rpm. Intreb chestia asta pentru ca personal am facut td cu Leon ACT si pe mine nu m-a dat pe spate, ba mi s-a parut anemic pana pe la 2500 rpm. Din pacate ca urmare a acelui td mi-am luat 2.0 tdi mai ales ca toata lumea lauda ACT-ul. Masina e foarte misto, dotata foarte bine dar pe mine nu ma convinge deloc lauda asta a ACT-ului..sunt mai Toma necredinciosu' de felul meu,1 point
-
1 point
-
Eu am fost si am vazut noua Kia Sportage o masina foarte frumoasa bine lucrata cu materiale de calitate . Garantia super 7 ani sau 150.000 de km garantie transmisibila . Update la harti gratuit 7 ani , revizii la 15.000 de km sau 1 an,vopsea metalizata gratuit . Eu am configurat una 2.0 CRDI 136 cp 4X2 ca nu am nevoie de 4X4 varianta de echipare de varf costa 23800 de euro la care am mai pus optionale de 3000 de euro dealerul a facut o reducere de 800 de euro iesea la 26000 de mii de euro toate taxele incluse . Am sa merg sa fac si un drive test sa vad cum se misca pe sosea . NU sunt de aruncat daca ar fi sa cumpar acuma nu m-as da in laturi sa cumpar una. Ateca nu stiu ce ofera la 26.000 de euro ?1 point
-
Ma bag si eu in discutie ca unul care am avut 7 ani un suv Hyundai, in paralel cu Passat B6 4 motion luat de nou si apoi Skoda Superb Combi Tdi 170 luata tot de noua ... Hyundai a pierdut meciul poate doar la calitatea perceputa. Dar la cea efectiva le-a facut praf pe amindoua, iar masina a fost asa cum mi-am dorit-o, solida si fara defecte recurente. In testul de fiabilitate Auto Bild, cel de 100k de km, Sportage generatia anterioara este pe primul loc, sus de tot si departe, iar pe locul 2 este Hyundai i30cw iar in ultimele comparative din 4x4 magazine (atentie, revista frantuzeasca), noul Sportage a facut praf Kadjar si Qasquai, ceea ce inseamna ca e cu adevarat buna, altfel nu cistiga comparativul la sovinii de francezi. Deci eu zic sa nu le ocoliti ci sa cumparati pe gustate, dar cu mentiunea ca ultimele modele Sportage/Tucson au preturi cam mari si nu prea se dau discounturi. 30 k la un T-GDI configurat cu de toate e cam minimul ce se poate obtine la Hyundai/Kia, plus ca au ciudateniile lor cu echiparile (la Hyundai Tucson daca vrei faruri LED full trebuie sa tintesti echiparea de virf, altfel primesti halogen ). Etc.1 point
-
Parerea mea personala cu siguranta nu trebuie sa se regaseasca in statistici oficiale. Imi pare rau dar ironia de mai sus nu ti-a iesit sa stii. Chiar sunt "pline" (in segmentul lor) strazile din Europa. Daca tu crezi insa ca un SUV de 25-30K EUR poate face vanzari cat o Skoda Rapid de 15k.... Vanzari/evolutie SUV mid size, prima jumatate a anului 2016, Europa - cica Sportage a vandut aproape 80k masini in Europa. In jumatate de an.1 point
-
Kia Sportage are 1.6T 180CP 4x4 DCT7 si la 28.5k pret de lista iti pui o gramada de dotari (gen scaune ventilate..). La 29.5-30k e cu de toate, fara trapa...o gramada de tampenii. Acestea fiind preturi de lista. Eu consider Sportage-ul SUV-ul care "renteaza" poate cel mai mult, alaturi de Duster1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu motorul pornit treb sa ai minim 13.8 v. Posibil releul de incarcare de pe alternator sa aiba pbme.1 point
-
Vad ca putini de aici știu ca o cifra octanică mai mare înseamnă o ardere nu mai puternica ci mai controlată ! Cifra octanică mare înseamnă o ardere mai puțin exploziva , controlată in ideea de a evita detonările - autoaprinderile !1 point
-
Verifica sa nu ai fisuri pe evacuare, aerul isi face de cap cu sondele...1 point
-
Revin cu poze cu masina curata :icon_bounce: I-am montat si niste protectii la pinii la usi si folie galbena pe proiectoare1 point
-
O intrebare am: se reseteaza la 300.000 km si tahometrele mecanice ? Eu am modelul mecanic pe un Passat din 1995 si sunt curios daca are 500.000 km sau doar 200.000 km ? Cred ca e un bug in soft-ul numaratorului sau o problema a integratului numarator (desi nu cred ca se mai face barbar cu numaratoare CMOS statice). Altfel nu-mi explic de ce se reseteaza tahometrele electronice la 300.000 km. ALEKS1 point
-
Vei gasi pareri si pareri :)) eu zic ca de unde bagi tu e cea mai buna motorina :) sfatul meu e sa bagi motorina mai scumpa Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Si eu am de curand probleme la AVIA MOTORS cu livrarea unei Skode Fabia. Masina a fost achitat al ainceputul lunii iunie, trebuia livrata la sfarsitul lunii iulie. Nu stiu exact cine este devina, dar consider grupul Porche principalul vinovat, iar atitudinea este una jignitoare fata de clienti. Acum sunt 3,5 luni si in scurt timp se fac patru luni. Masina este in Curtici de doua saptamani si de atunci nimeni nu stie nimic. Cei de la Avia spun ca Porche nu da niciun fel de informatii despre livrarea masinii. Ast ami se pare strigator la cer. Cum naiba Porche sa nu fie in stare sa spuna, azi la ora X soferul cu trailer cu numar Y a plecat catre Avia Motors si urmeaza sa ajung ala dvs in curte in cursul dupa-amiezii de azi. Va rugam sa.... eu asa lucrez si import marga din multe tari. Oare sa fie Porsche mai porstt organizati ca mine. Sa fie Porche atat de lipsiti de bun simt incat sa isi bata joc de banii mei in halul asta? Am achitat pe 12 iunie si abia dupa 3 saptamani a fost trimisa comanda in Cehia. De ce. Am acitat diferenta de avans pe 12 Septembrie iar Porche a dormit. Cica Porche Leasing a asteptat sa intre banii. pai suntem cunva la un salon de masaj de prin centrul vechi sau suntem o firma serioasa de automobile. Banii i-am platgit in dimineata zilei de 12 septembrie, ceea ce inseamna ca dupa amiaza aceleiasi zile au intrat in contul Porsche Leasing, sau cel tarziu la sesiunea bancara de a doua zi, la 11.00 dimineata. Deci Porsche - Porsche leasing - Avia si orice insemna grupul VW - AUDI - SKODA - SEAT, etc, sunt din ce in ce mai neseriosi. As mai adauga calitatea proasta a automobilelor, piese de schimb originale neconforme, refuzul de a rezolva anumite defectiuni in garantie, proiectare si executie proasta (aici as da exemplu faprum ca Touranul meu este cracanat pe spate si cu piesele OEM Volkswagen, nu se poate face reglaj corect, iar cauciucurile se tocesc pe interior, este un defect de proiectare - executie al marelui producator), servici inadecvate, timp lung de rezolvare a problemelor in service, preturi exagerate. Cu siguranta urmatoarea masina nu va fi din grupul mai sus amintit, cu atat mai mult ca in acest moment un Golfulet cu jante de tabla si mai nimic pe el are pret de pornire de 17500 Euro, iar un Honda Civic 5D cu curie automata, climatronic, camera marsarier, senzori de ploaie si lumini, senzori parcare, scaune incalzire, .... o gramada de optiuni costa l aoferta doar 16500 Euro.-1 points
-
Nu am avut probleme. De curand s-a rupt cel de la regulator din cauza colierului care il agatase. am masurat sa fiu sigur ce sa iau si e de 4 mm-1 points
-
D-aia e plin pe străzi si in statisticile publicate de codz de koreene....-1 points
-
Mi se pare aiurea sa tot recomandam.masini pe care nimeni, dar nimeni dintre noi care scriem pe forum în topicurile astea despre ateca si tiguan, nu si le-a luat sau le va lua în detrimentul vag-urilor. Nu e corect si nici normal. Contraargument: si Dusterul se vinde ca pâinea calda pe afara dar câți își vor lua unul în detrimentul unui Ateca 1l tsi? Suv-urile sunt în primul rand o declarație de statut si o spun toate studiile asadar...imaginea si brandul vor vinde in detrimentul unor calități și a unui raport Pret/valoare bun. Edit: chiar o sa merg sa vad Kia si Hyundai...ca prea le laudă toată lumea.-1 points
-
Vreau doar sa te contrazic la un aspect: dpdv medical si doar medical discut, este cea mai mare greseala care o poti face in sensul ca treci de la minus x grade la plus 15 grade in cateva secunde. Apoi, la fel, cand dai copilul jos, acelasi soc termic il ia. Este exact procesul care se produce si vara de la super hot la AC, dar invers. Organismul uman prin hipotalamus are singur capacitatea de reglare termica, dar atentie, nu in SOCURI. Poate adevarat, iarna, masina nu se incalzeste pana ajungi la destinatie, dar crede-ma ca eSte mai bine asa. Din cauza asta si incalzirea in scaune este progresiva, totul este facut treptat, astfel incat caldura sa fie absorbita fe corpul uman si reglata corespunzator.-1 points
-
Ma dau pe mine exemplu: nu dau 2 lei pe toate calculele alea facute intr-un excel! Există acel moment în viața unui șofer în care cuplul unui diesel te va scoate dintr-o situație potential fatală. Pentru motivul asta din păcate niciun motor pe benzina de cilindree mica nu va fi suficient pentru mine. Fac ceva pe aia 300e economisiți în 5!!! ani. Mașinile se cumpără după nevoi, dorințe și efectiv cerințe de siguranță, nu făcând un excell iar bugetul se adapteaza in mod corespunzător. Un motor mai puternic înseamnă siguranța ta si a familiei tale. Iar pe astea nu le pui intr-un tabel.-1 points
-
@aba81 Eu zic sa-i crezi pe toti E irelevant consumul obtinut de X vs Y. Fiecare pe alt traseu si cu alt stil de mers. Discutia despre benzina vs motorina se poarta in alta parte a forumului dar ce ai vazut sus e rezumatul Eu ti-am dat ca reper spritmonitor.de. Acolo ai multe consumuri si poti sa iti faci o idee. La un moment dat s-a facut pe aici un test de consum intre diferite benzinare. Vrea cineva sa-l reluam, cu diferite motorizari inclusiv diesel? Eu sunt disponibil.-1 points
-
Hai sa nu exageram. Eu pe Superb 2 cu RNS510 și Samsung S6 nu am nici o problema cu semnalul gsp sau gsm.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00