Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2016 în toate secţiunile
-
@aba81 Eu zic sa-i crezi pe toti E irelevant consumul obtinut de X vs Y. Fiecare pe alt traseu si cu alt stil de mers. Discutia despre benzina vs motorina se poarta in alta parte a forumului dar ce ai vazut sus e rezumatul Eu ti-am dat ca reper spritmonitor.de. Acolo ai multe consumuri si poti sa iti faci o idee. La un moment dat s-a facut pe aici un test de consum intre diferite benzinare. Vrea cineva sa-l reluam, cu diferite motorizari inclusiv diesel? Eu sunt disponibil.2 points
-
pai atunci sa ne lamurim: 250 cuplu la 1.4 si 320 parca la 2.0. Acceleratia 0-100 e la fel. Plajele de turatie pt putere maxima 4500-6000 pt 1.4 si 3500-4000 2.0. diferenta de 70 nm intre motorizari e posibil sa iti salveze viata sau nu. Depinde la ce viteza te afli Nu suntem pe sosele goale ca sa poti redresa...ma se circula pe contransens. Plus ca ai cuplul asta la un motor diesel perfect sanatos si curat. Dupa o perioada se mai pierde din putere...egr...filtre particule...injectoare etc. La asta m-am gandit cand am punctat avantajele acestui motoras.2 points
-
Comentez eu legat de frunza - ca am aceeasi masina/motorizare. Frunza aia indica cat de eco esti - un punctaj dat in functie de consum (nu stiu daca si altele). Un brizbiz. Spre 0 inseamna consum nesimtit si mers non eco, spre 100 mergi eco. ACT-ul nu are de a face cu cat de tare trage - ba din contra...cand e ACT-ul on ai doar 2 cilindri din 4. Are a face cu economia. Si incepe sa traga sanatos de pe la 1800. Comparativ cu 2.0 TDI de 150 motorul e mai sprinten - 0-100 in 8.8 vs 9 si un pic la diesel.2 points
-
Discutia de pe pagina anterioara era intre 1.4TSI (Octavia) si 1.8 aspirat (Avensis) intre care am zis ca iesi mai ieftin cu 1.4TSI turbo benzina tinand cont de numarul mare de km/an. Nu am vrut sa creez versus intre diesel si benzina am vrut sa aduc un argument pentru consum in favoarea pentru 1.4TSI (Octavia) in comparatie cu 1.8 (Avensis). Oricat de avansate ar fi noile generatii de turbo benzina (a se vedea consumurile de 4.8L/100km pentru 1.4TSI pe caroserie de Superb 3), in mod normal un diesel echivalent va consuma mai putin (cel putin teoretic), si aici ma opresc cu "Off Topic".1 point
-
Sa inteles gresit ca s-a deviat spre eterna comparatie a efiecientei combustibililor fosili Discutia este constructiva din punctul meu de vedere. Achizitia unei Skoda Octavia 1.4 tsi avantaje/dezavantaje...probabil s-a pus mai mult accent pe avantajele dintre combustibili. Poate voi gasi sa fac un drive test cu aceasta motorizare in Suceava sau Iasi cu toate ca de obicei au mai nou 1.0. Mi-am adus aminte acum ca am vazut un tip intr-o parcare de hipermaket cu o skoda Octavia Topaz Brown...cam cum visez si ma duc si intreb ce e cu ea: era un 1.4 tsi dsg model 2014 si la consum preponderent oras cum o utilizeaza a zis ca scoate 8%. Credibil sau nu...pare avantajos.1 point
-
Pai pot fi considerate sfaturi si astea. E prima oara cand aud ca dieselul e mai sigur, nu am inteles inca cum.1 point
-
la incarcatura mare ai avantaj diesel nimic de obiectat...nu am precizat ca circul 90% singur si doar in concediu si cumparaturi cu sotia. Un coleg chiar facea o gluma ca mi-ar trebui masina cu un scaun pe mijloc Oricum apreciez fiecare parere si va multumesc!Sunteti useri cu destula experienta pe acest forum.1 point
-
@Dragos: nu am luat in calcul multi factori, fiindca nu fac un raport pentru NASA, ma interesa asa in mare, plus sau minus cei 80 de Euro chiar nu conteaza pentru mine. La fel cum nici cat consuma masina, atata timp cat nu se duce mult peste 10 in oras nu ma afecteaza cu nimic la bugetul lunar Diferenta intre benzina si motorina este de 50 de bani pe litru daca nu ma insel, si chiar daca ma insel, e nesemnificativa... Eu nu spun nimanui sa-si ia benzinar fiindca tabelul ala asta concluzioneaza (in linii mari). Doar vreau sa ajut alti utilizatori sa poata sa ia o decizie. Ia informatiile alea de acolo, sau si le modifica dupa cum considera, plus mai ia si parerea ta si a altora, pareri foarte pertinente chiar in legatura cu diesel-ul, si in final trage o linie si ia o decizie. Sub nicio forma nu incurajez sa se ia decizia doar pe baza acelui table. De aia am si intrebat si cerut explicatii cu ce e mai bun diesel-ul fata de benzina, fiindca nu sunt mare cunoscator.1 point
-
Nu critic nimic, doar incerc sa inteleg. Cu informatiile pe care le am eu, plus celelalte de la tine si de la altii care probabil stiu mai multe decat mine, ajungem la o concluzie finala Nu inteleg de ce te-ai suparat atat de tare, nu intentionez sa conving pe nimeni ca parerea mea este cea mai buna, din contra, astept critici constructive ca sa intelegem cu totii de pe acest forum ce e mai bine: benzina sau motorina. de asemenea, chiar daca ar fi mai bine pe benzina si omul vrea motorina din motive personale, e alegerea fiecaruia. Nimeni nu da cu parul Cu Ad Blue ai dreptate, asta sa-mi fie pacatul1 point
-
1 point
-
Vreau doar sa te contrazic la un aspect: dpdv medical si doar medical discut, este cea mai mare greseala care o poti face in sensul ca treci de la minus x grade la plus 15 grade in cateva secunde. Apoi, la fel, cand dai copilul jos, acelasi soc termic il ia. Este exact procesul care se produce si vara de la super hot la AC, dar invers. Organismul uman prin hipotalamus are singur capacitatea de reglare termica, dar atentie, nu in SOCURI. Poate adevarat, iarna, masina nu se incalzeste pana ajungi la destinatie, dar crede-ma ca eSte mai bine asa. Din cauza asta si incalzirea in scaune este progresiva, totul este facut treptat, astfel incat caldura sa fie absorbita fe corpul uman si reglata corespunzator.1 point
-
@ToniM: cam aia e reducerea ce se poate obtine la Tiguan. Cu mare noroc se poate obtine un 5.5% probabil. Mai mult se poate doar daca esti client fidel, leasing-uri, bla bla..dar nici acolo nu se ajunge la 10% de ex. E tare vestea cu 15% la Polo...la VW e CEVA ! Naspa cu scumpirea la Tiguan, oricum nu era ieftin nici inainte si scumpirea aia mi se pare mare, nu e 100-200 EUR !1 point
-
Hai sa incetam cu offtopicul aici sa nu suparam moderatorii. @_ionut bine punctat, e moarta sub 1500, deci poate de aia e senzatia aia. Evident, asta am spus si eu, trage pt clasa ei. E moarta daca o raportezi la un 2.0tsi 280cp pe aceeasi caroserie. In scaun clar nu te baga fata de vechiul tdi PD, dar vitezometrul urca mai repede. @75NOR branturi de plumb am si eu uneori, in functie de starea mea din ziua respectiva, dar inca nu le-am pus in pantofi, le pun dupa primii 2000km. Momentan le folosesc doar pe vechea masina Hai sa revenim, momentan masina ma bucura prin felul in care se conduce. As defini-o prin cateva cuvinte: rafinata, eleganta, atractiva. Multe priviri atrage cand merg in coloana la semafoare.1 point
-
Nu, aia e tot timpul acolo. Poti vedea sus in stanga ca e selectat modul individual. Am setat motorul pe Normal (nu Eco, nu Sport - de abia astept sa il dau pe Sport si sa duc pedala la fund pana in 6000rpm, dar asta dupa vreo 2000km), iar restul pe Sport, mai putin climatizarea care are doar Eco sau Normal, si am lasat-o pe Normal. @cristi511 Masina nu a stat pe Eco decat cand am scos-o din curtea dealer-ului pana am ajuns acasa si am inceput sa butonez. Nu stiu unde vezi tu ca masina sta pe Eco (tocmai am scris in randurile de mai sus ce setari am facut). A doua chestie, in carte spune ca in primii 1500km sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima (adica 6000rpm - deci 3/4 insemnand 4500rpm). Eu am mers in primii 500km sub 3000-3500rpm, apoi am urcat usor usor spre 4000-4200rpm. Acum, la 1000+ km am urcat de cateva ori la 4000, in a2a si a3a, si chiar trage. Evident, nu am fortat mult, dar pentru cat am apasat pedala si pana la turatia la care am ajuns, trage cel putin cat trage si cealalta, 1.9tdi cu soft facut la Voinea (cica ~320nm si 140cp, dar fuge mai bine ca un 2.0tdi 140cp, pe testate cu oricine are asa ceva in dotare). Ba chiar in viteza mi se pare ca urca putin mai repede, doar ca nu simti ca te baga in scaun asa TSI-ul fata de TDI. Daca mai ai nelamuriri, poti intreba, iti voi raspunde in masura in care stiu/am incercat chestii.1 point
-
HAHAHAHHAHAHAHAHA Cred ca se refera la tacanitul de 1-2 sec cand motorul e rece, pana se amorseaza tachetii. Doar o supozitie, sa asteptam sa ne raspunda omul. La Vw orice zgomot e zgomot normal de functionare, asa face toate, cel putin pentru astia din Romania. Chiar mi-am adus aminte azi ca mie imi facea zgomot tija wastegate-ului, si ei au spus ca e normal si sa nu-mi fac nicio grija, ca e un "capacel care are joc, mergi fara probleme" si la 100 de km mi-a picat turbina.1 point
-
Revin cu inca un consum, vreo 20km oras, nu foarte aglomerat (aveam vreo 7,5% consumul cand am iesit din oras) si restul in afara, mers normal, clima pe 22 grade, 2 persoane. Imi depaseste deja asteptarile in materie de consum. In conditiile astea un tdi chiar nu-si are rostul, mai ales ca sunt zile in care mai mult stau in cativa km decat merg.1 point
-
Da ma..bine ca aveti voi scaune incalzite la masini... Asa se intampla cand nu esti atent. Cand am luat masina am crezut ca vine by default cu asa ceva si ghici ce...nu vine.1 point
-
50 ron bucata, treaba de 5 minute sa le schimb. @CristiALF normale. fara incalzire. Cele cu incalzire sunt 150ron/bucata.1 point
-
Stai potolit cu mtm-ul asta...te-am lasat in pace si nu te-am tras de urechi pana acum dar...de banii aia mai bine faci un concediu. Motoarele astea noi nu merita efortul de a le softa pentru ca nu sunt prea rezistente. Scot ele niste valori foarte frumoase doar ca...esti convins ca vrei sa iti asumi sa te lase in drum cand iti e lumea mai draga?1 point
-
1 point
-
... si se poate intrerupe curentul, in tot orasul..... Bogdan, daca eu iti zic ce ai de facut intai.... tu continui cu a ta.... Incalzirea oglinzilor este alimentata din calculatorul de usa - daca era siguranta/sigurante arsa/arse, nu-ti mergea mai nimic pe usa/usi. Acum, te-am mai linistit, legat de existenta sigurantei ??1 point
-
1 point
-
@gtd....sunt prfect constient ca nu a pus skoda coada la pruna in "vaselinistica", insa pentru prima operatiune de acest tip am considerat cheltuiala ca taxa de scolarizare, de acum incolo stiu ce am de facut1 point
-
1 point
-
cod oe ulei: G 052171A2 capacitate: 2,3 litri detalii aici: http://etka.cc/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/GOLF/year/2005/drive_standart/420/hg_ug/300/subcategory/300010/part_id/4403156/lang/v#sec_5A1 point
-
qSalut. Dpmdv, nu ai de ce sa tii emblemele cu "R". Asta daca iti place atat de mult "kit-ul" de R20; consider ca o alternativa viabila era sa combini mai multe elemente si sa obtii ceva ce sa iti placa, dar sa fie si particular, cumva mai special. Gasesti pe forum MK6 cu spate de R si fata de GTD/i.. sau, daca vrei ceva cu adevarat deosebit, ia o bara spate de R si muta tips-urile pe laterale, cum e la GTi. Multa bafta in continuare! Tine minte ca important e sa iti placa tie! LE: Ai cheltuit (prea) mult, cu banii aia faceai astfel de modificari si acum cativa ani; incearca sa nu te grabesti si sa analizezi/studiezi mai mult piata si forumurile. Incearca mereu sa mergi pe OEM si sa vezi cum au procedat altii - ce vrei tu sa faci s-a mai facut, inclusiv aici pe forum, si poti folosi experientele altora in folosul tau.1 point
-
Iar mașina noua? Iar sa aștepți ani la rând ieșirea din garanție ? Credeam ca ți-a ajuns. Mie personal da?1 point
-
Acum, fac asta din obisnuinta. Ma urc in masina, scot din viteza, pun contactul, mai ma "aranjez" in scaun si pornesc. La inceput faceam pentru ca stiu ca becutele alea de fapt sunt niste teste pe care le face masina la start, iar cand se stinge inseamna ca a trecut testul. Din cate stiu la benzina nu prea conteaza, desi eu mai patesc sa opresc motorul si sa nu ies din masina pana la urmatoarea pornire. Nedeschizand usa de la sofer deloc, pompa de benzina nu se amorseaza deloc, facand asta abia cand pun contactul. Ma gandesc ca atunci ar fi frumos sa o lasi cateva secunde sa isi termine treaba, deci partea cu asteptatul pana se sting martorii imi pare o idee buna.1 point
-
Salut O intrebare, sper ca nu e off topic Tata are o octavia 2 2008, la el cand opresti motorul la bricheta tot mai are curent, mai uita ceva in priza si ii consuma bateria Se poate face din VCDS sa se interupa curentul la bricheta dupa un timp de la oprirea motorului? Sau sa se opreasca curentul o data cu oprirea motorului? Multumesc1 point
-
Sunetul cu noul player e bun, poate putin mai bun decat cu vechiul rcd300. Radio functioneaza foarte bine, am testat azi toata ziua pe ruta Buc-Ploiesti si apoi in zona fara semnal bun- Cheia si a mers perfect, mai bun semnalul decat era inainte (e produs OEM cu serie vin lipita pe el, nu e o copie chinezeasca). Aparatele vin demontate de pe masini noi. Mai pun niste poze cu agregatul, maine am o delegatie de 2 saptamani in zona Valenii de Munte.1 point
-
1 point
-
@rayn ,colegul @calin.g nu are aceeasi parere ca si tine si are acelasi motor ca tine si ca mine.Inca putin si trebuie sa schimb si eu uleiul(1000km) cred ca voi alege VMO calin.g m-a facut sa aleg acest ulei.Cred ca conteaza si stilul de mers...1 point
-
1 point
-
Stergatorul si-a revenit, cum anume, nu imi dau seama. Yala am reusit sa o fac sa functioneze provizoriu, cel putin pana o sa cumpar una. Parghia e blocata pe deschis, insa se poate debloca. Cum am procedat vedeti in filmuletul de mai jos: Ce am facut, practic: rotita dintata din plastic, din interiorul incuietorii am rotit-o in jos cu o surubelnita. O sa auziti cand declanseaza. Blocata pe deschis, rotita dintata o vezi prin gaura aia pe unde am introdus surubelnita, cand nu e blocata in pozitia aceea nu o mai vezi prin acea gaura. Sper sa va ajute si voua, cel putin ca masura de urgenta.1 point
-
Deci, de ce piese am nevoie sa ridic garda la sol la B6 Bluemotion?1 point
-
Ma dau pe mine exemplu: nu dau 2 lei pe toate calculele alea facute intr-un excel! Există acel moment în viața unui șofer în care cuplul unui diesel te va scoate dintr-o situație potential fatală. Pentru motivul asta din păcate niciun motor pe benzina de cilindree mica nu va fi suficient pentru mine. Fac ceva pe aia 300e economisiți în 5!!! ani. Mașinile se cumpără după nevoi, dorințe și efectiv cerințe de siguranță, nu făcând un excell iar bugetul se adapteaza in mod corespunzător. Un motor mai puternic înseamnă siguranța ta si a familiei tale. Iar pe astea nu le pui intr-un tabel.0 points
-
Vad ca ati trecut la consum, m-a chinuit putin talentul si v-am atasat un Excel, sa va faceti o idee cu cat iesi mai "scump" daca iti iei un benzinar. Calculul e facut la 5 ani dar si la 7 ani, depinde cat aveti de gand sa pastrati masina, pentru 25.000 km anual (15.000 urban, 10.000 extraurban), comparativ intre 1.4 TSI si 2.0 TDI, ambele 150 CP Concluzia e simpla: Economisesti 289 Euro la benzina in 5 ani Pierzi 376 Euro la benzina in 7 ani. Dar ai sute alte avantaje la benzinar :))))) Nu am luat in calcul asigurarea care este mai ieftina la benzina deci probabil veti ajunge la acelasi pret. De ce v-ati cumpara Diesel? Unde e logica oameni buni? Benzinarul se incalzeste mai repede, este mai silentios, se misca mai bine, la diesel te doare capul cu Ad Blue si filtrul lui peste.... Explicati-mi si mie ca sa inteleg... PS: Daca nu puteti descarca tabelul si aveti nevoie de el vi-l pot trimite pe mail. Am aplicat cateva formule simple, e de ajuns sa schimbati datele care va intereseaza si suma totala se va actualize automat. TSI vs TDI.xlsx0 points
-
"Racer boy" si tot tu spui ca mergi cu 180 la ora. Ca sa intelegi ce inseamna troll. Nu vad legatura cu marcile premium si ce spuneam eu. Si consumul meu e de 15% deci nu cred iarasi ca ai nimerit-o. Ca fapt divers, sunt dispus oricand sa ne verificam reciproc istoricul de daune. 1.9 a fost " discontinued" ca asta e expresia corecta dar nu imi vine in romana pentru ca nu putea ajunge la norma de euro 5. Inainte de tsi a fost fsi iar legat de mpi, inca mai vine pe up! tsi pe lant e alta treaba deoarece deoarece s-a oprit productia dupa 5-6 ani. Poate o fi murit de batranete dar atunci alea la asiatice inseamna ca sunt Tutankamonice. si ca sa fiu corect pana la capat, TSI-urile au suferit modificare esentiale, nu au fost inlocuite,abia la anu din ce se zvoneste va aparea 1.5 si va lua locul celui de 1.4. http://www.revotechnik.com/support/technical/14tsi-twincharger-engine-issues asta nu e de pe un forum.0 points
-
Am si eu o problema cu tempomatul.imi apare acc off si cand dau sa l activez imi apare semnul exclamari si acc fault.are cineva idee despre ce e vorba?-1 points
-
Pai chiar si la 100k km, ti se pare normal sa trebuiasca inlocuit LANTUL? ca mie nu. Dar asa, ca sa nu mai vb doar din povesti http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=92571 http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/157962-1-4-TSi-Engine-Reliabilty http://www.driving.co.uk/car-clinic/car-clinic-skoda-are-recalling-octavia-1-4-tsi-engines-as-an-owner-should-i-be-worried/ http://forum.quattroruote.it/threads/attenzione-al-1-4-tsi-160-palla-che-scotta.61607/ Asta asa de pe primele pagini de google. Cred ca si in Australia se poarta masini cumparate din DE de la babute. In loc de a comenta pe langa subiect, mai bine ne-am informa. Se poate face si o logica: Cum de a investit VW (grupul ma refer) nspe mii de milioane pentru a dezvolta motoarele TSI cu distributie pe lant, doar pentru a opri productia si a inlocui motorul. Si ca tot mi-a sarit mustarul, masina are aprox 90k km, a mea, a fost servisata doar in reprezentanta la an, deoarece fac aprox 15k km pe an, pana si reparatiile tot la reprezentanta le-am facut, chiar daca au fost mai scumpe, nu am soft ,ca revo nu recomanda resoftarea pe motorul CAVD. Dar na, filozofam, ca ne plictisim.-1 points
-
Termostatul se deschide dupa ceva timp cred ca dupa 40° sau mai mult.Cu motorul rece verifici de se deschide sau e blocat pe deschis.Pui mana pe tuburile(furtunurile) care duc la radiator.Legat de problema ca nu-ti afiseaza in bord pot fii firele de la senzor lichid racire cel din termocupla.Scoate mufa si vezi firele in ce stadiu sunt.-1 points
-
Eu nu inteleg de ce voi puneti mai intai contactul,asteptati sa se stinga martorii si dupa o porniti.De unde asta?Pentru ce?-1 points
-
Oricum merge cum trebuie si inclusiv in bucuresti pe traseul piata sudului- bdul expozitiei- afi cotroceni..luni, 19km de la ora 17, medie de 17kmh cu 8.2%. Cu SS on demand, practic cand vedeam ca e mai mult de stat, apasam buton. O alta mica belea este garnitura de la antena care intr-o parte a intrat putin in interior. Nu am reusit sa o scot cu o cartela subtire.-1 points
-
@TDR, statisticile facute publice sunt adunate in general de alte asociatii sau surse media. Evident ca nici un producator nu o sa recunoasca daca un model are o fiabilitate execrabila si va incerca sa "cosmetizeze" cifrele. Fiecare cifra data pentru fiabilitatea unei masini intr-o astfel de statistica nu are o valoare foarte mare luata independent. Fiabilitate de 6% la Golf nu o sa iti spuna nimic, daca e mult sau putin. Dar cand sunt puse la un loc se contureaza o imagine ceva mai clara pentru ca poti sa vezi cifra aia (oricat de cosmetizata este) in raport cu cifrele celorlalti, si ele la fel de cosmetizate. Si matematica si limba spun ca ai nevoie de cel putin doua cifre sa faci un raport. In general numarul total si numarul "afectat". Unde incerc sa ajung e ca rata de defectare a motoarelor de 1.2 si 1.4 TSI nu este nici pe departe atat de mare precum sugereaza unii forumisti. Este absolut imposibil sa ajungi la o concluzia cand iei in calcul doar o privire superficiala asupra numarului de plangeri de pe forumuri dfara sa te intereseze celelalte aspecte: cate s-au vandut in total, cati au fost multumiti, cati au avut fix problema despre care se discuta si cati posteaza obsesiv pentru ca au fost puternic afectati de problema. Avand in vedere numarul estimat de masini vandute, toate posturile de forum nu fac cat de-un procent semnificativ. Deci date fiind sursele de informatie mi s-a parut evident ca afirmatii gen "toate pica la 60-80000Km" nu numai ca nu au nici o baza reala si verificabila dar sunt si la fel de malitioase ca insultele ulterioare. Mi-aduc aminte cand forumurile erau pline de posturi legate de acceleratia involuntara la Toyota. Rationamentul de acum aplicat atunci ar fi spus ca toate Toyotele sunt o bomba pe roti. Realitatea era ca un numar insignifiant de masini aveau presurile nepotrivite. Si asa-i cu concluziile astea categorice trase exclusiv in urma unor discutii pe forum. Gasesc singur usa.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00