Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2016 în toate secţiunile

  1. @Andrei1980 Multumesc pentru ca ai explicat foarte bine si colegilor pe tip motor ce probleme are fiecare. In commentul meu, nu ma refeream la tine ci la colegul cu drobul de sare, cu xenoane aftermarket si care vb de altii. Macar au schimbat complet motoarele si doar denumirea de TSI a ramas fata de generatiile anterioare. Acum asteptam cu nerabdare motorul de 1.5 TSI. Eu clar nu il iau cel putin in primii 5 ani.
    2 points
  2. @Luciosu: Cum am precizat si eu, cand a reproiectat VW total motoarele 1.2 si 1.4TSI(nici macar o piesa nu a ramas la fel ) este mai mult ca si sigur ca familia precedenta de motoare a fost pana la urma un esec si in ochii VW, doar ca ei niciodata nu recunosc nimic oficial. Din cauza ca au fost mai multele, unele au rezistat mai bine, altele chiar s-au defectat in mod repetitiv ca intr-un banc de prost gust, si da, nici mie nu mi se pare normal alungirea lantului la 100 K km, cand de ex. la motorul 2.0TDCI de 140CP de la mondeo care pe deasupra mai are si 340Nm cuplu fata de 200-250 max cat avea un TSI 1.4 de ex, mergea lejer 300-350 K km ditributia fara schimb. Asta celora care la inceputuri ziceau ca sunt forte mari in motoarele TSI... Dar cand totul se face cu gandul de a mai reduce din costuri,..asta este rezultatul... si ca sa facem o categorisire: Cele mai multe probleme a avut 1.2TSI de 105 CP(pe lant) prima data cadeau turbinele, remediate cu ceva saiba minune(de altfel remediere ca la vremea lui Ceasusecu la Daciile 1310), dupa acea lanturi care se alungeau din 30 K km in 30 K km, si in momentul de fata caraie la porniri dar macar nu sar de pe punct fix dupa repere schimbate la piese de nenumerate ori de catre VW. 1.4TSI de 160CP de altfel urmasul celebrului 1.4TSI de 170 CP facut pana in 2009 care era si cel mai reusit si lipsit de probleme motor TSI de cilindree mica, cu grave probleme de pierdere compresie pe cilindrii,lipsa ungere anumite parti ale motorului etc. (colegul Luciosu din pacate ar putea scrie o teza de doctorat pe tema asta pe cate o patit, la o masina intretinuta la reprezentatnta). , Astfel deveind acest motor unul dintre cele mai problematice motoare TSI 1.4TSI CAXA de 122-125 CP probleme cu distributie alungita dar mai mult dupa 100K km, dupa schimb cu repere noi, alte probleme au mai fost dar mai rar, supapa wastegate de la turbina dupa un timp incepe sa se blocheze si devin observabile prin mici lipsuri de putere la aceleratii sub 3000 rpm, se poate unge tija dar pana la urma tot la schimb ajungi care acum un an costa circa 2200 lei. (se pare ca si aici era vorba de o piesa prost conceputa, dar fara urmari drastice, mai mult suparatoare) 1.8TSI 160 CP- 2.0TSI 210CP... fara probleme de distributie dar un consum exagerat de ulei in multe situatii, remediu, nu prea se stie nici pana in ziua de astazi. 1.4TSI 170CP cu compresor si Turbina - chiar primul motor din prima generatie TSI si cel mai lipsit de probleme, multi facand 200 K km fara probleme majore. Interesant ca acest motor a mai avut o versiune de 140CP, deja cu mai multe probleme, deja apareau problemele la distributie, dupa 100K km... In final aceste TSI va rog mult a nu se confunda cu noua generatie de TSI facute dupa 2012-2013 care au fost total reproiectate si cuprind momentan toata gama de motoare de la 1.0 - 1.2 - 1.4 - 1.8 TSI(cu 2.0TSI nu sunt sigur) si principala lor diferenta printre altele este distributia pe curea, care cica rezista la 6 ani si/sau 210 000 km. Pana acum probleme grave nu au fost raportate, vom trai si vom vedea !
    2 points
  3. @aba81 ma bag si eeu in seama ca e gratis sa ne dam cu părerea: sotia a ales mai bine. Avensis e o mașină mai buna decât Octavia 3 cu cateva mențiuni: - motorul 1.8 e arhaic, e de o seama cu marca în sine. Consuma, nu are cuplu dar cel mai probabil nici vreo problema; - piesele de schimb pt toyota e posibil sa se găsească/livreze muult mai greu. - deprecierea modelului este mai puternică pentru niponă. In rest...mergi la test drive cu ambele mașini și vezi cu care rezonezi. Nu te ghida 100℅ pe ce se scrie pe forumuri. E bine sa ai habar dar tu ești cel care decide si care scoate banii din buzunar. LE: am o rugaminte, imi poate da cineva codul duzelor de parbriz incalzite tip perdea pentru modelele astea noi? Multumesc anticipat!
    2 points
  4. Tu vorbesti despre 1.8T cu 5 supape pe cilindru (20V) si 150CP , nu ai postat unde trebuia fiindca acest motor nu are nimic cu motoarele TSI-TFSI, nu are nimic de a face cu 1.8TSI de 160CP, da este un motor foarte reusit si fiabil dar atat, nu este TSI-TFSI, nu are injectie directa etc...
    2 points
  5. daca tot s-a reactivat si pr ca m-a prins ploaia la munca , am citit cu rabdare paginile acestui topic am ajuns la concluzia ca decat sa dai banii pe tigari si bere mai bine iti iei anvelope bune atat pe spate cat si pe fata asta ca sa mai poti fuma si bea bere , daca te pasioneaza asa ceva
    1 point
  6. In 2010 eram proaspat posesor fericit de Polo 6r, care m-a slujit cu credinta pana anul acesta, cu 92 000 km parcursi, fara nici un fel de problema, si despre care am scris aici: http://vwforum.ro/topic/67526-teutonul-rosu/ In primavara, mai mult din curiozitate, am cerut o evaluare buy back sa vad cam care ar fi valoarea de piata a Teutonului. Pentru ca oferta a fost una foarte buna , iar Teutonul implinise 6 ani, nu am mai stat pe gânduri si am si rezervat pe Teutonul Rosu JR - un Polo 1,2 TSI 90 cp Confortline ... evident tot rosu, aflat pe stocul dealerului Nurvil Valcea, carora vreau sa le multumesc si aici pentru colaborarea excelenta in privinta preluarii masinii vechi si a achizitionarii celei noi. Teutonul a fost prima masina livrata prin programul rabla in judetul Valcea. Dupa multi nervi provocati de statul roman care a tot amanat programul Rabla, am intrat in posesia noii jucarii pe data de 25 iunie, insa doar azi, intr-o zi ploioasa de toamna m-am gandit sa-i fac un topic de prezentare. De atunci si pana acum ne-am cam plimbat si avem deja 9000 km. In comparatie cu fostul Teuton, pot spune ca s-au schimbat multe in bine, totul e mult mai fain setat - directie, frane, suspensii, ambreiaj, cutie de viteze. Nu mai vorbesc de motor, TSI e o placere in privinta demarajului si a consumului, sper doar sa aiba si acesta fiabilitatea fostului ( pana acum nu am intalnit niciuna din problemele reclamate pe forum - zgomote suspecte, consum de ulei). Sunt insa si aspecte care nu-mi plac in comparatie cu fostul. Scandalul Dieselgate a dus la reducerea costurilor de productie, si asta se cunoaste. Primul aspect care mi-a sarit in ochi a fost tapiseria scaunelor, de o calitate inferioara fata de vechiul model, iar sertarele de sub scaunele fata si priza de bricheta din portbagaj au disparut din configuratia standard. Priza in portbagaj am monta deja cu ajutorul lui Al Bundy, care a constatat ca si cablajul dinspre compartimentul de sigurante a fost redus la minim, astfel incat nu-ti mai lasa deloc spatiu de manevra. Regret de pe fosta masina navigatia RNS 510, montata ulterior achizitionarii. Acum nu se mai poate monta navigatie din cauza politicii implementate in platforma MIB . Volanul standard mi s-a parut oribil, asa ca l-am schimbat rapid cu unul de piele, cu comenzi, deocamdata neactivate. Urmeaza activarea lor, atat cat se poate, si sper in gasirea unei solutii de navi. Dupa ce va trece sezonul cauciucurilor de iarna, in primavara, va primi si niste jante de aliaj.
    1 point
  7. Varianta finala. Instalatie foarte buna, lumina multa, iar blitzul este vizibil si ziua.
    1 point
  8. OT: in ultima saptamana am tot surfat netul si am vazut oferta putin peste 19000 la Highway+, cred ca era cu Rabla dar sIgur merita o vizita si o discutie.
    1 point
  9. Exista o discutie despre acest tip de motor aici: La kilometrajul respectiv e de verificat pompa de ulei, daca nu e inlocuita poate cauza daune extinse ... in rest citeste si te informeaza.
    1 point
  10. Porsche Pipera este Audi. Te referi la Porsche Bucuresti Nord? Semnaleaza acest lucru sefului de atelier sau de service, se lasa cu sanctiuni majore.
    1 point
  11. Nu exista inca asa ceva Daca vrei, trebuie sa mergi pe cuvantul "de cercetas" al omului de vanzari pentru ca nici el nu va avea disponibila o lista cu informatii si dotari posibile. Cum am spus de fiecare data, niste angajati de la PoRo isi iau banii degeaba.
    1 point
  12. 1 point
  13. Acum, fac asta din obisnuinta. Ma urc in masina, scot din viteza, pun contactul, mai ma "aranjez" in scaun si pornesc. La inceput faceam pentru ca stiu ca becutele alea de fapt sunt niste teste pe care le face masina la start, iar cand se stinge inseamna ca a trecut testul. Din cate stiu la benzina nu prea conteaza, desi eu mai patesc sa opresc motorul si sa nu ies din masina pana la urmatoarea pornire. Nedeschizand usa de la sofer deloc, pompa de benzina nu se amorseaza deloc, facand asta abia cand pun contactul. Ma gandesc ca atunci ar fi frumos sa o lasi cateva secunde sa isi termine treaba, deci partea cu asteptatul pana se sting martorii imi pare o idee buna.
    1 point
  14. La mine setarea sport limiteaza miscarile caroseriei pe cele trei axe, sesizabil mai ales pe asfalt denivelat, dar face suspensia mai zgomotoasa si induce vibratii la denivelarile mici si dese. In ce priveste conducerea masinii, trebuie sa tii cont ca motorul tau are o turbina careia nu-i plac variatiile de temperatura si ciclurile de pornit/oprit, asadar incearca sa schimbi vitezele si sa mergi cu motorul in plaja de cuplu maxim (in practica sa nu stai in vitezele intermediare sub 1800-2000 de rotatii). Alte indicatii ar fi sa nu tai contactul in turatie ci doar la relanti si, dupa ce o alergi bine, sa nu o opresti brusc, sa mai lasi motorul sa mearga un minut inainte sa tai contactul, sa se duca un pic din caldura reziduala acumulata de turbina. Cam astea si intretinere maniacala la ulei/filtre/completare ulei/motorina buna ...
    1 point
  15. @ mariuscbn,5G0601147 doar pe 15 se produc,golf 7 si touran.
    1 point
  16. savu, eeprom-ul original l-a salvat, persoana care s-a jucat la ceasuri ? daca da, sa-l rescrie pe acela - daca nu, trebuie citit eeprom-ul si cautat sa vedem unde este perimat soft-ul.
    1 point
  17. Cea mai mare problema a motorului astuia e ca daca citesti forumurile si problemele altora nu mai dormi linistit. Asa cum pe topicurile unde se discuta despre huruit, tacanit si clancanit vezi cum incep toti sa auda toate bazdaganiile in motorul lor :). Drobul de sare. Dar numai gandul ca iti pica motorul ar putea sa fie destul sa-ti strice bucuria unei vacante in care planuiai sa faci niste mii de Km.
    1 point
  18. @75NOR Eu nu am observat niciun zgomot cat de mic pana acum, am trecut si de 1000km.
    1 point
  19. @The_Wolf_PoPPosibil parte electrica din spatele contactului.Bruscheaza putin volan,sus/jos-stg/dr-spray si poate scapi usor.Eu am cam inundat contacul cu spray cu borna luata...si nu a recidivat.
    1 point
  20. DA, acolo e, pe traversa, sub mocheta.
    1 point
  21. @75NOR Tizule, eu alimentez numai cu OMV Super 100... am si eu ceva pitici, insa vreau sa-i ofer ce-i mai bun... sa scot tot ce poate. Senzatia este ca benzina super 100 "se duce" mai repede decat cea de 95... am vazut asta pe fosta masina. Oricum, nu stiu cat e de adevarata treaba asta cu actiunea de curatarea a injectoarelor etc etc. OT: Cum sa se puna filtru de particule pe benzina, ce urat! :((
    1 point
  22. Din pacate nu am apucat sa masor compartimentul rotii de rezerva, insa la ochi as spune ca intra si roata mai mare. In schimb, am observat altceva butonand Infotainment-ul. Pentru cei care cred ca pe Skoda nu exista si ventilatie stationara ca la Volkswagen, ci doar incalzire stationara, tin sa ii anunt ca in meniul de unde se seteaza cand sa porneasca incalzirea auxiliara, pot seta daca vreau incalzire sau ventilatie. Deci exista si varianta ventilarii stationare, nu doar a incalzirii, dar probabil nu o pun pe lista cu optiunile pentru a nu fura din clientii Volkswagen pt care conteaza aspectul asta.
    1 point
  23. Stie cineva de unde se poate cumpara senzorul G18 ?
    1 point
  24. Va multumesc pentru opinii, accept cu placere si aprecierile si criticile si sfaturile! Am vandut jantele de vara, am pastrat anvelopele si deocamdata sunt in cautare de altceva 19" pentru sezonul urmator (nu stiu exact ce, tind catre BBS Speedline sau Rotor sau cine stie ce ma va mai atrage), iar din acest motiv am montat deja rotile de iarna - jante OEM Pegasus vopsite negru lucios 7x17 et54 cu distantiere H&R 1cm/roata deocamdata doar pe spate, urmeaza sa le montez si pe fata. In prezent au capacele Skoda cu nou logo, majoritatea pozelor sunt cu sigla veche.
    1 point
  25. Sunt multi de prin SUA care au optat pentru Dectane. Calitativ, sunt net sub cele OEM (evident ), dar cred ca-si fac treaba impreuna cu un kit de xenon AM bun. Au si beneficiul adaugat al led-urile pentru DRL-uri. Exista si varianta adaugarii lupelor in farurile stock, cu halogen, dar necesita pe cineva priceput bine pentru a nu avea probleme de la condens.
    1 point
  26. Eu am fost si am vazut noua Kia Sportage o masina foarte frumoasa bine lucrata cu materiale de calitate . Garantia super 7 ani sau 150.000 de km garantie transmisibila . Update la harti gratuit 7 ani , revizii la 15.000 de km sau 1 an,vopsea metalizata gratuit . Eu am configurat una 2.0 CRDI 136 cp 4X2 ca nu am nevoie de 4X4 varianta de echipare de varf costa 23800 de euro la care am mai pus optionale de 3000 de euro dealerul a facut o reducere de 800 de euro iesea la 26000 de mii de euro toate taxele incluse . Am sa merg sa fac si un drive test sa vad cum se misca pe sosea . NU sunt de aruncat daca ar fi sa cumpar acuma nu m-as da in laturi sa cumpar una. Ateca nu stiu ce ofera la 26.000 de euro ?
    1 point
  27. Pai in primul rand trebuie sa schimbi egr-ul,am facut eu treaba asta ieri,tot capsula sparta care influenteaza mersul turbinei(in rau).La problema cu aburitul/mirosul cred(sper sa nu) ca ai caloriferul din bord fisurat,pierzi antigel ?
    1 point
  28. La pretul asta te gandesti deja la Ranger Rover Evoque. Tiguan ajunge la acelasi pret cu dotariile standard ale RR'ului.
    1 point
  29. Franele mari sunt intotdeauna un avantaj - cand modificarile se fac pe AMBELE punti, proportional. Am vazut de prea multe ori adaptari de frane de R32 pe fata, in timp ce pe spate raman franele stock de 1.6 sau TDI... atunci se dezechilibreaza rau franele... Dar, inainte de a lua decizia asta, trebuie sa mergi suficient cu masina, sa ajungi safely la limita franelor, care si la franele stock de tedei, la un condus normal pe drum public e destul de greu de atins.
    1 point
  30. Din pacate putine motoare in 4 cilindri din grupul vag depasesc 200 mii km fara interventii semnificative .(la celalalt pol motoarele de renault ,si nu numai,depasesc usor 400 mii km fara interventii)
    1 point
  31. 1.4 TSI CAVA ,a sarit lantul la aprox 60 mii km ,5 supape indoiate ,piston spart . Dupa 1 an ,la aprox 70 mii km a sarit lantul ,8 supape indoiate . Au fost puse doar piese OE .
    1 point
  32. Colegul a pus mai devreme link cu videoclip si se pare ca nu a fost suficient.Am pus eu link cu toata pagina .Chiar sunteti mai destepti voi decat Michelin North America?Inteligenta si simtul vostru de a conduce masini anuleaza anii de studii si cercetari temeinice ale unei companii care face anvelope de multi ani? Doar sa nu ne spuneti ca Michelin face anvelope de kkt si voi trainiti in Europa. Szuxe dar eram grabit. http://www.michelinman.com/US/en/safe-driving/tire-safety/mixing-tires.html
    1 point
  33. Din uzura uniforma a pneurilor pe o singura parte (a rotii) rezulta ca geometria rotilor a avut de suferit. (dat mai tare intr-o groapa, fortat la parcarea laterala cu roata in bordura ... etc). Convergenta afecteaza mai mult rotile din fata care daca sunt \-/ se vor uza amandoua pe interior iar daca sunt /-\ se vor uza pe exterior. Unghiul de fuga si de cadere este din constructie si nu se regleaza (din cate stiu eu). Uzura neuniforma dar intre spatii relativ egale pe suprafata de rulare a pneului inseamna amortizoare slabe. Amortizoarele nu-si mai fac datoria cum trebuie si lasa roata sa oscileze in plan vertical de mai multe ori decat trebuie (ca o minge). Dupa un obstacol, pneul pierde aderenta pentru scurt timp (se ridica roata), arcul il impinge la loc si amortizorul are sarcina de a "lipi" pneul de carosabil, fara a mai oscila inca o data. Odata formate acele uzuri in pneu, acesta se va uza tot in aceleasi locuri. Daca avem o masina care are probleme si cu geometria rotilor si cu amortizoarele, inseamna ca vom avea o uzura discontinua (periodica) a pneurilor pe o singura parte a rotii. La Dacie am avut uzura din cauza amortizoarelor (fara probleme cu convergenta). Pneurile erau uzate pe toata suprafata de rulare dar discontinuu si la distante relativ egale. (se vedeau din profil ca "deal, vale, deal, vale ... etc.). Am rezolvat prin a-mi schimba amortizoarele si pneurile. N-am mai avut probleme. Sincer iti recomand mai intai sa faci o geometrie a rotilor (nu costa mult, cred ca pana in 100 RON), dar nu la oricine si nici chiar la reprezentanta. Apoi sa faci un test de amortizoare, iar daca ies la eficienta sub 75% cred ca ar trebui sa te gandesti sa le schimbi. Parerea mea. Toate bune! Succes!
    1 point
  34. Eu vorbeam despre cat tine un motor si ce se poate face pentru a-I ajuta sa tina cat mai mult. Am dat doar un exemplu nu am zis ca motorul este cel din topic.
    0 points
  35. Eu am o Octavia 1 Sport 1.8T 150 CP din 2008 luata de noua. Astazi am 250 000 km fara nici un fel de defectiune semnificativa. Fuge excellent, ajunge la peste 200 km/h, la depasiri este o placere in continuare si nu ma lasat niciodata undeva. Eu am cateva reguli pentru ca un motor sa tina cat mai mult. Cumpar doar masini noi, de la reprezentanta. In primi 3000 de km nu trec de 2500-3000 de turatii la un motor turbo, dupa care schimb uleiul si filtru de ulei. La jumatatea distantei intre revizii, adica 7500 km schimb eu filtrul de aer. Folosesc acelasi tip de ulei pana pe la 200 000 de km dupa care folosesc acelasi tip dar cu o treapta mai vascos. Mie pana la 190 000 km nu mi-a consumat mai mult de 200 ml de ulei intre revizi (15000 km) iar acuma, la 250 000 am ajuns la 1 litru.Dupa primi 3000 de km o calc sanatos, adica nu schimb sub 3800-4000 de ture dar nu sunt rare nici reprizele pe la 6000. Alimentez doar cu acelasi tip de benzina si de la acelasi producator adica OMW 100. Nu plec niciodata cu motorul rece ci astept pana scade turatia la normal (800 rot/min la mine).Fac revizia la timp la acelasi service si daca se poate la acelasi mechanic care in cazul meu este unul de top. Adica cineva care sa cunoasca masina si sa stie ce s-a facut la ea. Masina nu sta niciodata in service fara ca eu sa nu fiu present la revizii-reparatii. Nu las pe nimeni sa imi conduca masina si chiar reprezentantul service-lui daca vrea sa iasa la drum sa verifice ceva la masina o face doar cu mine in dreapta. Nu modific niciodata nimic la o fasina fata de cum a venit din fabrica si aici ma refer la motor si cutie sau soft. Eventual imbunatatesc frane sau suspensii si directive dar fara sa fac chestii extreme care sa dea un alt comportament masinii. Si un lucru foarte important este sa simti motorul masinii, sa iti poti da seama ca pe frig trage altfel decat pe canicula si ca si diferentele de umiditate din aer influenteaza felul in care merge. Poate ca uni ma vor considera paranoic sau obsedat dar pe mine aceste reguli m-au ajutat pana acum. In 4-5 luni o sa fiu posesorul unui Polo GTI 1.8 192 CP cu cutie manuala si sunt curios daca regulile mele vor functiona si acolo. Cat despre Skoda pe care o am o sa o tin ca masina de drumuri mai rele pana isi va da obstescul sfarsit si o voi tine apoi ca masina retro la un moment dat. Sunt sigur ca o sa ajunga la 350 000 km fara mari necazuri exceptand un consum de ulei tot mai semnificativ.
    0 points
  36. Ideea e ca prin volant sa nu transmita vibratiile (naturale poate) motorului spre cutia de viteze si/sau spre trenul de rulare. In general ideea e buna, dar se pare ca multi au ceva impotriva ei. Sper sa fi inteles bine.
    -1 points
  37. Ca a sarit la 60000 e datorita prostei calitati, asamblarii, etc. dar sa sara din nou peste 10000 de km ceva macane. Ori reparatia nu e facuta conform, ori piesele OE nu sunt chiar OE, sunt totusi doar 10000 de km.
    -1 points
  38. TSI-urile din cate stiu sunt calculate pentru o durata de viata de aprox 300k km.
    -1 points
  39. Adevarul e ca asta e singura diferenta: doar led-urile din far * *sarcasm
    -1 points
  40. Poate enumeri si ce diferente sunt in plus fata de modelul vechi ? In afara de motorizarile disponibile si leduri. Mie imi place mai mult modelul vechi.
    -1 points
  41. Ref la povestea cu coreenii, eu unul nu sunt atat de entuziasmat ca si altii. Ok, au iesit bine/binisor masinile in testul de 100k rulaj. Dar, asta e tot ce conteaza ? Aceeasi masina in orice comparativ, a iesit in spatele nemtoaicelor si frantuzoaicelor. Minusurile asiaticelor sunt constante: plastice tari cu aspect glossy, finisari sub anumite masini de spalat rufe - am o placere personala sa folosesc metafora asta - probleme de ergonomie si tinuta de drum sterila (amortizare seaca, lipsa oricarui feedback de pe drum) Din punctul meu de vedere intre un Hyundai contemporan si o Leganza de acum 15 ani, eu nu sesisez foarte multe schimbari. Tehnic folosesc aceleasi solutii, acelasi tip de interior glossy/lucios - evident cu ergonomie mai la zi si alta ambianta dpdv lumini -, acelasi comportament rutier steril. Espero, Leganza au fost masini foarte bune, personal am depasit 150k rulaj cu ele fara nicio problema, company cars, dar atunci nu facea Autobildul teste de 100k rulak cu ele Cat despre service....vad ca nu discuta nimeni. Hyundai a fost depunctat pentru ca in Germania nu s-au reglat farurile in service in cei 100k km si nu s-au facut up-date-urile de soft pe partea de conectivitate. In Romania ce sa mai zicem ? Cel putin pe Transilvania sunt praf ca atitudine si fel de a pune problema. Toata lumea zice de fiabilitate, dar de piese se intereseaza cineva ? La Avensis se sta 4-5 luni pentru o aripa/far/capota, pe Casco, pentru ca nu exista piese in depozitul din Grecia, dar deh, mitul Toyota. Caz concret, nu din auzite. Ah si celebrele butoane de geamuri din care doar cel de la sofer e luminat si oricum sunt facute dintr-un plastic gen toaster... Aceeasi poveste acum 15 ani - aceeasi poveste azi Daca e sa-mi ales o masina fara nicio personalitate sau acel "ceva" care sa-mi provoace o bucurie de fiecare data cand o conduc, da, as putea sa-mi aleg o asiatica. Ma va duce din A in B fara nicio placere pentru mult timp. Si atat. Dar, mai bine mi-as alege un Duster, in felul asta ma mandresc ca macar sprijin industria locala, daca masina nu e vreun "joy machine". Personal am tot respectul pentru Duster si pentru unde a ajuns astazi masina asta. Plus ca e super capabila in teren, le-am vazut in actiune in locuri unde nu m-as fi bagat cu vreun SUV. Pentru pretentiosi in off-road exista "Mudster" - look it up. Asta e o masina cu care faci de rusine un Amarok, Navara sau HiLux in teren, costand 50% din pretul celor mentionate anterior. Iar interiorul de Duster nu e mai prejos ca materiale decat cel al lui Hilux. Ca si concluzie personala: nu vad cum ai putea trata SUV-urile rational, pentru ca ele ca si concept nu sunt ceva rational, ci pur emotional, fashion statement. Pornind de la premisa asta, cautatul unui SUV ieftin nu prea are sens - te va umple de what if-uri. Daca chiar iti asumi SUV-ul, atunci "go full banana" si ia-ti ce-ti pofteste inima, oricum, orice vei alege va fi overpriced, pentru ca platesti trendul. Ia-ti ce-ti place, ce te face sa ticai si gata. Macar sa te simti bine in the end. Centii mei
    -1 points
  42. Eu nu inteleg de ce voi puneti mai intai contactul,asteptati sa se stinga martorii si dupa o porniti.De unde asta?Pentru ce?
    -1 points
  43. Prietene, esti pe langa, ca de altfel in toate postarile tale. Pari a troll. legat de xenoane aftermarket, era aluzie exact la ce spuneai tu. Daca te intrebi de ce primesti flash-uri? legat de costul unui coupe, iar esti pe langa. Daca aprox 30k euro sunt putini pentru un " coupe" de 1.4 litri, inseamna ca xenoanele tale aftermarket sunt mai scumpe decat cele OEM si de asta le-ai montat. Vezi Ceed Gt, megane gt. legat de statistici, cred ca recunoastere vinei a fost faptul ca au retras motoarele respective. Dar daca tu negi evidenta de pe 4 continente e fix problema ta. si ca sa inchei, nu te-am auzit sa spui " al meu e ok" , dar troll e usor sa fii
    -1 points
  44. Se poate coda DRL pe faza lunga?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!