Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2016 în toate secţiunile

  1. Prezentat aici initial Primii 300 km azi cu masina, multumit per total. "Dificultati" la acomodare cu start/stop si, surprinzator, safelock - mi-a luat ceva sa identifica butonul de pe usa In rest, tinuta de drum ok, feeling interior la fel, media si sistemele cum trebuie. Nu m-a deranjat sunetul de diesel, chiar daca nu am mai avut decat benzinare.
    1 point
  2. 5N0.827.566 AB - camera de sharan/tiguan 3C9.980.551.A - camera passat, dupa 2009. 3C9.980.551- camera passat, pana in 2009. nu are nici o treaba una cu cealalta - Sharan cu passat. Adica nu stiu ce o sa iasa. Tu trebuie sa cumperi piese exact pt masina ta conform etka. Nu incerca strutocamile, pierzi bani si timp. Sunt ok modulele. 3c0 este pana in 2009 cel 3c9 dupa 2009. http://www.carsystems.pl/passat-b6-rvc,tag.html iti cumperi de acolo direct kitul complet in functie de ce masina ai sedan/variant. si nu mai stai la mana unora de vand nu stiu ce piese la nu stiu ce preturi.
    1 point
  3. Salut. Revin cu rezolvarea. Era infundat tubul ce iese din radiator iar astfel, in momentul in care masina mergea la turatie minima, nu mai reusea sa impinga apa pentru a raci motorul.
    1 point
  4. Daca la relanti se ridica la 90° si cand mergi coboara atunci este termostatul chiar daca este nou poate fi defect.Pune mana pe furtumurile care duc la radiator si vezi daca sunt amandoua calde cand o lasi la relantiu dupa fa o tura si vezi daca sunt la fel.Ai termostatul blocat pe deschis cred.
    1 point
  5. @75NOR Tizule, eu alimentez doar de la Mol cu benzina normala de 95, nu dau bani in plus pe ..nimic, nu are nici un rost. Oricum merg pe Eco bara destul timp si nici benzina benzinei nu m-ar ajuta cu ceva . Si la 307 bag motorina tot de la ei, tot normala. Rar, iarna, cand e foarte frig mai alimentez cu motorina aditivata pentru a sta putin mai linistit.
    1 point
  6. Te chinui aiurea in tramvai si arunci cu banii cand poti sa cumperi dynaudio pt masina ta si sa il instalezi fara batai de cap. e plin internetul
    1 point
  7. @aba81 parere personala: as bifa suspensie adaptiva - cel putin pe 17 este cam rigida - detin teron pt iarna, alt model oem pt vara - 52.xyz km in bord , unic sofer, pot sa iti recomand priza consola centrala am si eu, mi se pare super practica fl cred ca va fi prin primavara doar, insa atunci poate bifezi si un program "rabla" parbrizul incalzit, scaunele sport +1, cu drag le recomand oricui In rest, comanda utila si asteptare usoara iti doresc
    1 point
  8. Offtopic @ToniM : 5 ore si 10 minute Cluj-Oradea, 1H 30min stat pe loc, prietenii nostri din Oradea cu aceste date horror au ajuns acasa de la mine sambata dupa masa(au uitat de Negreni desi chiar si Waze tot le trimitea spre Zalau)...si cand ma gandesc ca si noi am vrut sa mergem dar din cauza frigului ne-am razgandit in ultimul moment...
    1 point
  9. exista si model Lowline - destul de greu de gasit - cu camera in sigla. altfel, kit-ul cu camera bagata in bara.
    1 point
  10. Este o centrala Midline - verifica cu VCDS-ul, in long coding, daca ai bitul aferent proiectoarelor - daca da, va merge. Uite conexiunile care trebuie sa le faci proiector stanga = pin 1 proiector - T5/2 (2,5mm)- mufa centrala D pin 2 (1.0mm), Masa T5/1 = 2,5mm proiector dreapta = pin 1 proiector - T5/3 (2,5mm)- mufa centrala A pin 4 (1.0mm), Masa = 2,5mm comutator - t10h/5 = in centrala E pin 6 (alb galben)
    1 point
  11. Dupa 8.500km consumul a ramas la fel ca si noua cu 11km de cand am luat-o. In drum intins cu viteza de pana la 140km/h, incarcata cu 5 pers si bagaje 6.4L la pompa. Asa a fost de cand am luat-o si am alimentat numai de la aceeasi benzinarie mereu. In schimb am facut un tur cu o viteza constanta de [cenzurat] in mers foarte sportiv si am avut 8.0L consumul la pompa. Ce arata pe CB este total diferit. La pompa consumul este facut cu rezervorul plin ochi, nu pana ce se opreste pompa. Asa il fac mereu... In mod mixt am avut 7.2L Pt 2.0 este ok consumul. Am scos consum de 5.7 in afara o singura data dar mers cu a 3-a la 60km/h :)))) Si mie imi apare pe CB consumuri ca ale voastre dar realitatea este alta...in orice caz sunt multumit si asa! Altii o sa zica ca exagerez dar de fapt asta este realitatea.
    1 point
  12. Treaba asta cu codarea este aplicabila DOAR daca bateria noua este de capacitate diferita fata de cea veche . Exemplu : cea veche a avut 68 A iar cea noua are 80 A. In acest caz trebuie codata ca sa stie sistemul de management al incarcarii ca ai baterie de 80 A si sa o incarce corespunzator , altfel iti va incarca bateria la prox. 70-80% ,adica pana considera ca a ajuns la capacitate bateriei vechi de 68 A. Codarea bateriei in mod corect este foarte importanta mai ales la auto care au start/stop , altfel sistemul se dezactiveaza daca nu intruneste anumiti parametri. Daca bateria noua este de aceeasi capacitate sau apropiata cu ce veche ( ex: 68-70A ),nu mai este musai necesar sa faceti nici o codare,doar daca doriti in mod exceptional sa apara codul producatorului. Eu am schimbat bateria cu una Exide 70 A start/stop si ma duc cu masina pentru verificare in vederea acordarii garantiei, masoara ( cu un multimetru obisnuit) tensiunea , incarca 15v. Individul ranjeste,se umfla asa putin si-mi spune : nu putem sa va acordam garantie deoarece aveti alternatorul defect sau regulatorul de tensiune. Eu ii explic cum sta treaba la auto cu start/stop, el nimic ! Eu ii spun ca habar nu are ce vb. el nu domnule,trebuie sa reparati alternatorul ! La un moment dat , plin de nervi il cheama pe un electrician tanar pe care el spune ca l-a trimis special la niste cursuri pentru a putea acorda garantii la bateriile AGM. Vine ala cu un aparat care masoara daca sistemul incarca la o anumita capacitate in impulsuri si in functie de temperatura exterioara si cea a motorului ( a pus o sonda afara si una pe motor ) si spune: sistemul de incarcare functioneaza PERFECT ! Dobitocul care spunea sa repar alternatorul...se eschiveaza,se face ca-i suna tel si pleaca. Ulterior electricianul tanar imi spune ca dobitocul este seful service-ului . Deci la sistemul START/STOP cu acumulator AGM plaja de incarcare este intre 13,8 v pana la 15v in functie de temperatura ambianta,temp motor,grad de incarcare acumulator,consumatori.
    1 point
  13. Aseara am facut al doilea plin de cand am masinuta (am sarit si de 900km cu ea) si am revenit cu cateva detalii legate de consum: Consumul afisat pe bord de la ultima alimentare (si prima) a fost de 7l/100km, iar consumul calculat de mine, la pompa, a fost de 7,1l/100km. Deci dupa cum ma asteptam, diferenta plin-plin fata de ce arata bordul este infima. Drumurile facute intre cele doua plinuri au fost cam 50-50 urban + extraurban. Din pacate, cele urbane au fost in Bucuresti, in special la ore de varf cand sub 10% nu prea ai cum sa scoti. De mers, am mers normal, am folosit de vreo 3 ori si incalzirea auxiliara (nu stiu daca pe BC consumul e calculat cu tot cu consumul de benzina al incalzirii auxiliare sau nu). Dupa primul plin consumat (aveam o linie peste rosu cand am alimentat si au intrat 62 litri) pot sa spun ca sunt multumit de masina si consum. Cand am luat decizia sa renunt la TDI pentru TSI, eram deja obisnuit cu gandul ca diferenta de consum va fi mai mare, dar se pare ca nu e asa mare precum m-am asteptat. Comparand cu Octavia, la un mers asemanator, in aceleasi conditii (aceleasi drumuri uzuale), consumul e cu ~1l mai mare. La Octavia scoteam intre 5,5 si 7 %, in functie de cat o calcam, de la plin la plin.
    1 point
  14. daca scutura cand opresti motorul ( adica nu ai efect de la clapeta de shutt off) si nu ai turbo, vezi ca nu ai vacuum in instalatie (furtune, supapa de sens, stutul de la pompa de vacuum, etc) cea mai simpla proba o faci ( empirica si trebuie foarte multa atentie sa nu spargi furtunele de la turbo ) - o folosesti doar la turatii mici si medii si doar sa vezi problema - pui un furtunel de vacuum direct din priza de la conducta de vacuum a servofranei si il duci la actuatorul turbinei. pe urma faci o proba, dar atentie ca turbina va fi in presiune maxima !!! PS nu era topicul potrivit pentru probleme TDI
    1 point
  15. Sunt super multumit de alegerea facuta, mai ales ca am luat un Tiguan mai mult decat dotat, dar Sorento chiar e o masina misto de familie. Eu am ales Tiguan pentru ca 90% din timp merg singur si nu am nevoie de masina de 5 metri, desi in vacante sau la pescuit mi-ar fi fost utila, si dupa ce am pierdut multi bani cu marci mai putin vandabile pe piata noastra, volvo si jaguar, am considerat ca vw o sa-si pastreze mai bine valoarea in timp fata de kia.
    1 point
  16. Aceeasi problema am avut-o si eu. Am gasit jante Rial Bavaro 16" la 270 lei/bucata. Am zis sa fac si eu o "aroganta" daca tot nu gaseam table sub 250lei/buc.
    1 point
  17. Pana la urma am anulat si intermediara si am obtinut rezultate mult mai bune. Acum se aude tare si gros cam dupa 2500-3000 rpm. Am facut un video cu noua configuratie: A intrat microbul nu? Urmeaza un nou retrofit in curand.
    1 point
  18. Cea mai frumoasa vreme de când ma stiu - mai tot timpul pindeam ceata pe transfagarasean ori pe o parte ori pe cealalta. Nu mi-am inchipuit ca o sa stau 2 zile si o sa am vreme frumoasa. Noaptea cer senin si puzderie de stele.
    1 point
  19. Sincer padelele le folosesc destul de rar, mai mult la drum lung, in oras foarte rar aproape deloc. Look-ul este de mare efect insa, sunt foarte calitative, aluminium brushed Rezista foarte bine lipite, au venit cu adeziv 3M foarte bun. M-au costat aprox 15$ daca imi aduc aminte bine. In alta ordine de idei .. incep sa caut cauciucuri de iarna pe 17" , pentru jantele OEM de 17 .. cele de 16" le voi vinde. Urmeaza sa schimb bielete spate ca n-am apucat, o geometrie, carenajele fata care le-am achizitionat deja (cele de pe masina sunt sparte / crapate.. au 6 ani totusi). Ma gandesc sa antifonez carenajele noi, cu ceva antifon lichid + pasla sau insonorizant.. poate sa pricepe cineva sa ma indrume putin. O mica verificare apoi la diverse lucruri.. inainte de iarna Va incant cu cateva poze
    1 point
  20. 1 point
  21. Din pacate, Marian( MacGyver), nu iti mai poate raspunde. Cu o saptamana inainte de intalnirea aniversara 2016, Marian s-a mutat intr-o lume mai buna! Ultimul retrofit pe care si l-a dorit a fost webasto si termocall la webasto, ma bucur ca le-am terminat la timp si le-a probat. In mod sigur a fost prezent la intalnirea aniversara 2016 de acolo de sus......
    1 point
  22. Salut Manuel! Daca imi setez asteptarile corect macar n am sa fiu dezamagit ! multumesc pt raspuns!
    1 point
  23. Fara sa te supar,dar pe bidon lichid racire este trecut minim si maxim,iar tu esti peste maxim! Frumoasa masina!
    1 point
  24. Foarte tare a iesit ! Te rog publica numele solutiilor folosite :)
    1 point
  25. Sa le invarti cu placere. Frumoase jantele :)
    1 point
  26. Sa le invarti cati mai multi km cu placere! :icon_thumleft:
    1 point
  27. Frumos , merita si ea un cadou de vara :icon_thumleft:
    1 point
  28. Las ca vine îndată anotimpul călduros şi dai praful de pe jantele GTI şi le ataşezi la golf :D
    1 point
  29. Frumoasa masina Nicusor , spor la km acolo ! Vezi niste capacele cu VW poate gasesti la jante , originale sunt scumpe adica vreo 50 euro,dar fake-uri gasesti la 60 lei (pe la noi) P.S. Masina ruleaza in italia , pentru cei care cred ca in Roman sunt 30 de grade pe vremea asta :D
    1 point
  30. Frumoasa masina si faine jantele, lumea vorbeste mult...
    1 point
  31. Tu vorbesti despre 1.8T cu 5 supape pe cilindru (20V) si 150CP , nu ai postat unde trebuia fiindca acest motor nu are nimic cu motoarele TSI-TFSI, nu are nimic de a face cu 1.8TSI de 160CP, da este un motor foarte reusit si fiabil dar atat, nu este TSI-TFSI, nu are injectie directa etc...
    0 points
  32. Eu am o Octavia 1 Sport 1.8T 150 CP din 2008 luata de noua. Astazi am 250 000 km fara nici un fel de defectiune semnificativa. Fuge excellent, ajunge la peste 200 km/h, la depasiri este o placere in continuare si nu ma lasat niciodata undeva. Eu am cateva reguli pentru ca un motor sa tina cat mai mult. Cumpar doar masini noi, de la reprezentanta. In primi 3000 de km nu trec de 2500-3000 de turatii la un motor turbo, dupa care schimb uleiul si filtru de ulei. La jumatatea distantei intre revizii, adica 7500 km schimb eu filtrul de aer. Folosesc acelasi tip de ulei pana pe la 200 000 de km dupa care folosesc acelasi tip dar cu o treapta mai vascos. Mie pana la 190 000 km nu mi-a consumat mai mult de 200 ml de ulei intre revizi (15000 km) iar acuma, la 250 000 am ajuns la 1 litru.Dupa primi 3000 de km o calc sanatos, adica nu schimb sub 3800-4000 de ture dar nu sunt rare nici reprizele pe la 6000. Alimentez doar cu acelasi tip de benzina si de la acelasi producator adica OMW 100. Nu plec niciodata cu motorul rece ci astept pana scade turatia la normal (800 rot/min la mine).Fac revizia la timp la acelasi service si daca se poate la acelasi mechanic care in cazul meu este unul de top. Adica cineva care sa cunoasca masina si sa stie ce s-a facut la ea. Masina nu sta niciodata in service fara ca eu sa nu fiu present la revizii-reparatii. Nu las pe nimeni sa imi conduca masina si chiar reprezentantul service-lui daca vrea sa iasa la drum sa verifice ceva la masina o face doar cu mine in dreapta. Nu modific niciodata nimic la o fasina fata de cum a venit din fabrica si aici ma refer la motor si cutie sau soft. Eventual imbunatatesc frane sau suspensii si directive dar fara sa fac chestii extreme care sa dea un alt comportament masinii. Si un lucru foarte important este sa simti motorul masinii, sa iti poti da seama ca pe frig trage altfel decat pe canicula si ca si diferentele de umiditate din aer influenteaza felul in care merge. Poate ca uni ma vor considera paranoic sau obsedat dar pe mine aceste reguli m-au ajutat pana acum. In 4-5 luni o sa fiu posesorul unui Polo GTI 1.8 192 CP cu cutie manuala si sunt curios daca regulile mele vor functiona si acolo. Cat despre Skoda pe care o am o sa o tin ca masina de drumuri mai rele pana isi va da obstescul sfarsit si o voi tine apoi ca masina retro la un moment dat. Sunt sigur ca o sa ajunga la 350 000 km fara mari necazuri exceptand un consum de ulei tot mai semnificativ.
    0 points
  33. Doar 2-3 ani sa tina bateria cam greu de crezut... eu m-as uita dupa o problema ori a instalatiei ori a consumatorilor.
    -1 points
  34. Incearca sa o usuci cu piele de caprioara. Merge brici.
    -1 points
  35. Normal rolele fac zgomot la pornirea la rece(daca zornaie si in mers deja sunt terminate)...daca mai auzi si la virarea rotilor fasaiala atunci cureaua trebuie schimbata...sfatul meu este sa dai jos cureaua si sa le rotesti manual(elimini rolele daca este cazul apoi ramane cureaua...).Ai o rola la intinzator si una de ghidaj langa alternator deci nu este doar una...zornaiala rolelor si fasaitul curelei sunt 2 sunete total diferite...ia prin eliminare si o sa fie totul foarte usor de aflat vinovatul. Later edit: duce destul de mult o curea dar daca fasaie...nu trebuie sa fie uzata fizic ca sa o schimbi...mai este si uzura morala(adica timpul trecut peste ea si poate neexploatata deloc dar scoapta...)ca si distributia care dupa 4 ani se inlocuieste(asta daca nu depasesti limita aia de 50-60 k)poti face si 30 de km in 4 ani ca tot trebuie schimbata.Fa ce am enumerat mai sus iar daca toate 3 sunt ok(adica cele 2 role si cureaua)treci mai departe...desi sigur acolo ai sa gasesti un vinovat.Este o treaba de 2 minute(poate chiar mai putin...) sa dai cureaua jos si sa vezi.
    -1 points
  36. daca te pricepi, intai incepi o verificare cu vcds-ul, in blocurile de masura, sa vezi de ce se deconecteaza
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!