Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2016 în toate secţiunile

  1. Dupa 8.500km consumul a ramas la fel ca si noua cu 11km de cand am luat-o. In drum intins cu viteza de pana la 140km/h, incarcata cu 5 pers si bagaje 6.4L la pompa. Asa a fost de cand am luat-o si am alimentat numai de la aceeasi benzinarie mereu. In schimb am facut un tur cu o viteza constanta de [cenzurat] in mers foarte sportiv si am avut 8.0L consumul la pompa. Ce arata pe CB este total diferit. La pompa consumul este facut cu rezervorul plin ochi, nu pana ce se opreste pompa. Asa il fac mereu... In mod mixt am avut 7.2L Pt 2.0 este ok consumul. Am scos consum de 5.7 in afara o singura data dar mers cu a 3-a la 60km/h :)))) Si mie imi apare pe CB consumuri ca ale voastre dar realitatea este alta...in orice caz sunt multumit si asa! Altii o sa zica ca exagerez dar de fapt asta este realitatea.
    1 point
  2. Fiecare e responsabil cu temperatura pe partea lui
    1 point
  3. Ca sa mai stergem praful pe aici, masina merge bine, ruleaza constant si suntem la distanta de 3k km de urmatoarea revizie. Dupa calculele mele o sa fie fix inainte de iarna. Dupa urmatoarea curatenie urmeaza mai multe poze (inclusiv interiorul). Am avut telefonul stricat, ca voiam sa fac asta mai de mult. Noroc cu frigul, ca mai vad si eu ceva pe bc asta
    1 point
  4. Consumurile pe coborare sunt ridicol de mici, nu prea ar trebui luate in calcul decat ca tur-retur.
    1 point
  5. Va multumesc pentru opinii, accept cu placere si aprecierile si criticile si sfaturile! Am vandut jantele de vara, am pastrat anvelopele si deocamdata sunt in cautare de altceva 19" pentru sezonul urmator (nu stiu exact ce, tind catre BBS Speedline sau Rotor sau cine stie ce ma va mai atrage), iar din acest motiv am montat deja rotile de iarna - jante OEM Pegasus vopsite negru lucios 7x17 et54 cu distantiere H&R 1cm/roata deocamdata doar pe spate, urmeaza sa le montez si pe fata. In prezent au capacele Skoda cu nou logo, majoritatea pozelor sunt cu sigla veche.
    1 point
  6. Pana la urma am anulat si intermediara si am obtinut rezultate mult mai bune. Acum se aude tare si gros cam dupa 2500-3000 rpm. Am facut un video cu noua configuratie: A intrat microbul nu? Urmeaza un nou retrofit in curand.
    1 point
  7. exista "oja" conform codului de culoare si la VW. Trebuie aplicat cu rabdare in mai multe straturi
    1 point
  8. felicitari pt achizitie! @Adi VW iti respect parerea, doar ca respecta-ne si pe noi cei carora ne mai place doar sa conducem in confort, nu sa ne alergam pe sosele.
    1 point
  9. Dupa aproape 4 luni am primit si eu Fabia Combi 1.2 90CP. Ieri sambata 01.10.2016 am facut primul drum si pana acum am vazut urmatoarele buen si rele: Plecare Din Tineretului, Unirii 9,2 litri%, Unuversitate 8,6%, Romana 8%, Piat Charles de Gaule 8,4%, Baneasa 8,2%, in conditii bune de drum, circulatie lejera ca de sambata orele 11 - 11.30 AM. Concluziile in ceea ce priveste consumul urban de la producator il trege fiecare cum vrea. Pana la Cheia consumul a fost de 5,60 % in conditile folosirii aproape continuu a tempomatului, deci nu vorbim de stil de condus. l intoarcele in bucuresti, drum la vale, consumul la intrarea in Bucuresti a fost de 5.00%. Se apropie oarceum de 4,4%. Nu va speriati cand deschideti capota de la motor. Nu a aruncat vecina de la 10 sertarul cu furculite, asa face si e probabil normal pentru clasa ei. Ca la Logan Laureat de acum 12 ani, doar geamul soferului are impuls. Scaunul soferului nu cuoaste reglaj lombar. Inchiderea centralizata se realizeaza la manivela - un buton de pe plansa e bord. Inchiderea centralizata blocheaza doar intrarea in exterior. Copilul de pe bancheta din spate isi poate lua vant afara la 130Km/h fara probleme. Aici este un mare ! pentru grupul VAG. Nu am reusit sa conectez Galaxy Note 4 la Miror, probabil este nevoie de niste cursuri IT inainte de. Suspensia rigida, nu este foarte confortabila, dar masina este stabila si are o tinuta de drum excelenta izolatia fonica este precara, ceva normal pentru VAG, dar deranjanta numai in oraj, unde se aude orice accelearatie a motorului. la drum lung zgomotul este nederanjant. Spatiul interior maimic decatmodelul anterior datorita scaderii inaltimi cu 4 cm. Pt. mine care am 1,88 m, cahiar contau acei 4cm. Probabil acum masina este mult mai stabila. Ambreiajul tine prea sus, mai sus de jumatatea cursei. La introducerera in viteza 1 sau marsarier se intampla des sa se loveasca dinti in dinti si trebuie ca la Dacia 1300 sa o freci un pic ca sa intre in viteza. Ohlinzile din parasolar nu au lumini. Probabil era o investitie prea mare pentru grupul VAG, dar de obicei avem o lumanare de la biserica si ne decurcam. Nu trebuie sa avem pretentii c ala inchiderea usilor sa sune a plin. la clasa ei, Fabia poate sa zdrangane linistita la inchiderea usilor. Haionul insa se inchide excelent, far azhomot, cu un sunet infundat. imi place f. mult inchiderea haionului. Balamalele usilor nu sunt capsulate ca la altei producatori, asa ca i n timp necesita vaselina cu betisorul in parcare. Luminile de bord sunt aprinse continuu. Doar ceva butonase se aprind in momentul aprinderii farurilor. VAG a renuntat la alceleratia din podea si au realizat pedala frantuzeasca atarnata. Cei 90 cai putere sunt mai mult decat suficienti, masina are zvac, demaraj foarte bun chiar si cu trei pasageri, la deal urca fara probleme cu a treia, totul OK. 110 cai putere sunt chiar prea mult pentru masinuta aceasta. Masinuta are reglaj vertical la scaunul pasagerului dreapta fata, lucru neintilnit in optionalele altor marci la clasele de varf. La bord nu avem nimic din cauciuc, totul este din plastic, incusiv fetele de usi. Este probabil o optiune buna, mai ales ca fetele de usi pot fi spalate mult mai usor. Materialul din care sunt confectionate fetele scaunelor mi se pare unul bun. Cotiera ingreuneaza accesul la maneta de frana de mana. Masina este in general placuta, bine inchegata, pozitie buna la volan, vizibilitate foarte buna in oglinzile laterale, volanul usor manevrabil, tempomatul de generatie noua nu e mai decupleaza la schimbarea vitezelor, garantia ofera, cel putin pe hartie, masina l aschimb in service, sedere placuta la hotel de 3 stele daca ai masin in service, tractare si un numar telefonic se suport non stop. Dragut. Referitor la Porsche Romania - nota 2. Nu ofera dealerilor mostre de culori, mostre de tapiterie, mostre ale ornamentelor de bord, nu ofera nimic, decat vorbe, multe din ele inselatoare, astfel ca in final nu sti ce cumperi. In toate pozele ornamentul alb piano apare a fi argintiu, reprezentantul de vanzari mi-a zis ca da, e cel argintiu si m-am trezit cu un plastic alb pe bord, plastic care urmeaza sa vedem cu se comporta in timp. stiu doar ca daca bate soarele in el, este total neplacut pentru ochii pasagerului dreapta. Referitor la Avia Motors - baieti buni dar comunicare deficitara.
    1 point
  10. If you don't look back at your car after you park it, you've bought the wrong car!
    1 point
  11. Oare aceasta problema, nu e posibila si la masina din semnatura? Si eu am pedala de frina mai tare, fata de alte golfuri.
    1 point
  12. ramane quattro pe usa? mi se mare aiurea...mergea pusa emblema pe portbagaj dar colant mare la la masini de treren...?
    -1 points
  13. Despre ce inel este vorba? Nu imi este clar la ce inel te referi... Eu nu am vazut vreun inel pe acolo. Poti fi un pic mai specific te rog? Deci problema nu ar fi legata nici de senzor, nici de modulul ABS? Multumesc PS: am gasit pe epiesa.ro un inel senzor ABS. Asta ar fi problema? Vad ca se gaseste si separat http://www.epiesa.ro/inel-senzor-abs-vw-passat-3c2-2-0-tdi-metzger-0900179/19957/10138/piesa-2137417/#
    -1 points
  14. @RzzV: vezi, ai si facut 1/2 din rodaj Daca ti-a placut cum se simte <3,500rpm o sa ai o surpriza placuta in zona 3,500-5,500 rpm. Am testat si eu cu o O3 cu motorul asta si raspunsul este "da". Si senzatia mea a fost ca trage mai bine decat tdi-ul de putere echivalenta. Ai luat separat un set de Stratos ? Ai prins oferta aia cu "3+1" de aici, sau le-ai luat de pe Superskoda ? Vezi ca se rezolva ? Pana vineri o ai inapoi - la fel de noua precum ai luat-o. Asa cum ti-am mai spus, un fleac. Bine ca nu au fost praguri indoite, ca atunci era haios Mersi de confirmarea cu stalpul. Nu mai tineam bine minte de cand am facut TD si in niste poze aveam senzatia ca e din plastic alb nu din material...
    -1 points
  15. Incearca sa o usuci cu piele de caprioara. Merge brici.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!